Sinds kort komen de advertenties keihard door uBlock origin heen. Nu snap ik wel dat Tweakers en DPG geld willen verdienen maar ik woon al heel lang niet meer in Nederland en dus kreeg ik sowieso al nooit relevante advertenties te zien. Ik vond het dus al die tijd prima om ze te blokkeren want aan mij verdenden jullie toch al niks
maar nu valt me wel op hoe schreeuwerig die advertenties kunnen zijn. Ze staan soms zelfs meermaals tussen alinea's van een artikel en ik was al even abuis vandaag doordat ik een iphone in de advertentie kort aanzag voor een nieuw model van Samsung. Het maakt de leeservaring in ieder geval een heel stuk minder prettig doordat m'n brein nu actief de aandachtstrekkers moet ontwijken.
Ja Harry en dus betaal je om geen advertenties meer te hoeven zien en dat is uiteraard gewoon de realiteit.Orion84 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 13:25:
Daarnaast betaal je met een abo niet om de reclame te verwijderen, je betaalt voor alle content die je hier kan lezen en functionaliteit waar je gebruik van kan maken. En als je daar dan via een abo voor betaalt hoef je er niet meer voor te 'betalen' door advertenties te bekijken.
:strip_exif()/f/image/sijbnaklLk1lwrBYDyRxbCWm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/2vGHGWVHUJQCsM804uuczHDP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UvKXdRKGLoVdmHsKVAmkfsa5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UCAHChNXCrlhIpHCi1h9EBcW.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gKbkUHkVdCqJ3aQaNOONqIUD.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1jcXa0eyshuiKXSxjKacy6Y5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JWkI1vAs1GLxMy6772GtZWAy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/txhXMfhaTcwAqHFma2yTp4F7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/93lqNI8d3vJeHpGR45CXIfok.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/q9lUrwnZeFpM9S5WPLplamMZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vWsORKDATZ0SI8PWurYtbdAg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7HMgYebtw8KxZuU6aTlApEKU.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EHd0SMRFhFon1SiqYd2INnrv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tTkeo1IflQnLnW8a4CHUuJKF.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ELwDajJ2ib0FHWiuf8PxFstR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AJPVP5N2egbZsBff2bKvRXuA.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Sf9HgGNse7dFoyBUANXrEWCx.jpg?f=user_large)
/f/image/9HXtaA3dB8gHPu1uUoVBAqfk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xeVW8wu7uuUhDv7s32GjdLCA.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xfMUj1yegAGZViTdkL05Iglx.jpg?f=fotoalbum_large)