Uiteindelijk zal elke partij gewoon aan de wet moeten voldoen. Als je denkt dat dat niet het geval is dan kan je een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Bij mij werkt het de andere kant op ;-); Dus heb ik reden om een bedrijf 100% te vertrouwen dat ze goed omgaan met mijn informatie, ze er alles aan doen om het te beschermen. etc.
Persoonlijk denk ik niet dat DPG heel anders omgaat met privacy in vergelijking met andere grote mediapartijen.
Helemaal mee eens, daarom is dit mijn standaard aanpak bij eigenlijk alle sites. Dit is niet DPG specifiek.
Het is ook een markt waar iedereen elkaar nauwlettend in de gaten houdt, want het concurrentienadeel van te ver binnen de lijnen blijven is ook erg groot (dat heeft Tweakers zelf ondervonden toen we volledig trackingvrij waren)
Helemaal mee eens, uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde doel: (Zowel crew als community)
Namelijk Tweakers financieel gezond houden zodat het kan blijven bestaan.
Dat is natuurlijk een keuze waarin je helemaal vrij bent om die te maken, maar bepaalde keuzes zorgen soms ook voor beperkingen, en daar kunnen wij helaas niet altijd iets aan doen...
Dat snap ik helemaal, en is ook niet mijn verwachting.
Eerder heb ik geprobeerd al het surfen via een Tor Browser te doen. Daar werden de beperkingen echter te groot en ben ik weer vanaf gestapt ;-)
Uiteindelijk gaat het me er ook niet om om het voor mij te veranderen maar inzicht te geven in een N=1 community lid. Ik denk namelijk dat de Tweakers community significant anders is dan de NU.nl community.
Ze maken zich in het algemeen bovengemiddeld zorgen om privacy, en zijn kritischer.
Dit maakt het lastig om een merk als Tweakers in de lucht te houden; de post was bedoeld om inzicht te bieden in de keuzes die ik maak. Deze keuzes zullen wellicht ook voor andere Tweakers gelden.
Maar all in all: Doe er mee wat je wilt ;-)