Als het goed is zie jij met je 201K karma minder banners op het forum (waar die .plan voornamelijk over ging):Deathchant schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 12:14:
[...]
Is dat écht de verklaring? Zo ziet het nu bij mij eruit:
[Afbeelding]
Wat is jullie definitie van een "incidentele gebruiker"? Ben ik, lid sinds 2003 en best wat karma opgebouwd, een incidentele gebruiker?
Kijk, dát er advertenties zullen blijven, en misschien ook wat meer ads dan voorheen, zucht, maar ok prima. Waar in ieder geval ikzelf een beetje meh van word is het volgende:
- indeling & positie van de ads
- frequentie
- (dynamische) afmetingen
- verspringingen en laadtijden
Ik lees wel eens vaker verklaringen van "zo krijgen we het aangeleverd" of "we hebben geen controle over de flashyness van wat we aangeleverd krijgen". Dat geloof ik best, maar is dat de reden dat er niks aan bovenstaande 4 punten gedaan kan worden? Kunnen de webdevvers de aangeleverde data niet resizen/comprimeren o.i.d. of hebben jullie contracten met adverteerders die manipulatie van de aangeleverde data/images verbieden?
en de banners op je screenshot zijn fallback-banners die je te zien krijgt als je een adblocker gebruikt, en die doen er inderdaad langer over om in te ladenEr worden drie advertentieplekken aan het forum toegevoegd. Om te beginnen een banner bovenaan elke pagina, zoals die nu ook al op de frontpage verschijnt. Daarnaast kan er op brede viewports met genoeg ruimte een verticale banner rechts naast de foruminhoud komen te staan. Tot slot komen er ook advertentieplekken in de topics zelf te staan. Al deze advertenties worden alleen getoond aan bezoekers die minder dan 15.000 karmapunten hebben.
Intentionally left blank