Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:16
Timothy3000 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:56:
[...]

Heel herkenbaar haha. Same here.
Nederlanders zijn we toch he :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Powder Toastman schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:24:
[...]

Het is zo simpel:
Release date Starfield base game is 6 september
Release date Starfield Premium versie is vijf dagen eerder.

Op GP komt enkel de base game, dus 6 september is Day 1 op GP.
;)
Precies, betaal je geld mag je er eerder wat bugs uit halen :P .

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Palindrome schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:38:
[...]

Wat is er anders dan de premium versie vergeleken met de standaard versie ?

Of is het gewoon de standaard versie maar dan eerder toegang.
Meestal stopt men nog wat extra items oid er in zodat de koper niet het gevoel heeft alleen voor EA te betalen. :P

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-11 07:44
Wom schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:28:
[...]

Dat lijstje (minus Everwilde) zijn games die ik sowieso wel zou spelen. Dus ook ik heb wel interesse daar in en hoopte op wat meer info. Vooral Contraband, omdat ik hoop dat het concept wordt zoals ik in mijn hoofd heb.
Ik denk dat ik Contraband ook de tofste ga vinden (en Everwild de minste) van het lijstje.

Als je uit de hoed van Avalanche studios wordt getoverd, dan zit het meestal al wel in mijn straatje. Zo heb ik echt zo veel Mad Max gespeeld (dikke aanrader, vooral nu met FPS boost) en vond ik Rage 2 ook echt een heerlijk toppertje. Just Cause series ook met veel plezier gespeeld en als je dan een co-op smuggler game wordt in de jaren '70 (met hopelijk wat dito muziek) in Bayan..... Dammnn, lijkt althans echt weer in mijn straatje te vallen!

Hoe heb jij hem in je hoofd zitten :) ?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
Homeland schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:50:
[...]

Vreemde redenering, ze betalen gewoon om de game zo snel mogelijk te kunnen spelen.

De publisher maakt er goed misbruik van en pakt zo wat extra centen.
Vreemde redenering die je gelijk bevestigd. Idd misbruik. Mijn vraag aan jou en @Powder Toastman

Had de gehele game zonder moeite wel of niet 5 dagen eerder uit kunnen komen? Ja lijkt mij dus geven ze je de game dan eerder of houden ze de game juist langer achter voor het “klootjesvolk”?

Je kan dit niet gaan vergelijken met een auto gezien je daar de volledige productielijn voor moet aanpassen. De premium versie van deze game is gewoon de basis game met wat extra’s. Zou nog logischer zijn als het door die extra’s later uit zou komen 😅

Het gaat er helemaal niet om of het een probleem is of dat het wel of niet acceptabel is. Het gaat er om dat ze de game extra lang achterhouden en dat eerder kunnen spelen een marketing truc is om je naar de premium versie te lokken.

Als het nou nog niet duidelijk is dan geef ik het op. Dan gaan we elkaar nooit vinden in deze discussie.
JDL15 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat ik Contraband ook de tofste ga vinden (en Everwild de minste) van het lijstje.

Als je uit de hoed van Avalanche studios wordt getoverd, dan zit het meestal al wel in mijn straatje. Zo heb ik echt zo veel Mad Max gespeeld (dikke aanrader, vooral nu met FPS boost) en vond ik Rage 2 ook echt een heerlijk toppertje. Just Cause series ook met veel plezier gespeeld en als je dan een co-op smuggler game wordt in de jaren '70 (met hopelijk wat dito muziek) in Bayan..... Dammnn, lijkt althans echt weer in mijn straatje te vallen!

Hoe heb jij hem in je hoofd zitten :) ?
Je hebt zitten afkijken bij mij. :D Dit had letterlijk mijn tekst kunnen zijn _/-\o_

Maar uhm, ja zo dus :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Het stukje van die griet in het bos in de Fable trailer is dus gameplay, het stukje met die pratende gast is dan een cutscene. Schitterend qua graphics dan zeg. En de dev zegt dat het op XSX draaide.

Starfield 30fps verbaast me helemaal niets, daar ging ik al lang van uit. Wat we echter zagen gisteren was niet 30fps, de framerate is nog steeds niet soepel. En dat baart me een klein beetje zorgen met een game die in minder dan drie maand uit gaat komen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:04
Beakzz schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:39:
[...]

Zeker simpel als je feiten gaat verdraaien. In de premium versie zit de basis versie dus die is op hetzelfde moment klaar. Mensen die extra betalen doen dat om andere mensen later te laten te spelen en niet om eerder te kunnen spelen.
Waarom kunnen bepaalde mensen een film eerder kijken dan officieel 'datum X in de bios'?
Waarom kunnen bepaalde mensen een bepaalde auto al rijden als deze 'datum x' van de band rolt?
Waarom kunnen bepaalde mensen om 10 uur de club in als de club pas om 11 uur open gaat?
Waarom kunnen bepaalde mensen bijna direct in een achtbaan terwijl er een rij van ~45 minuten staat?

Omdat: geld.

Games zijn al veel eerder klaar dan hun releasedatum, discs moeten gebrand worden, cases verspreid over de hele wereld naar winkels, downloads moeten worden klaargezet, het is gewoon een gekozen datum 'nu gaan we open'.

Extra goodies en bepaalde perks bij preorders/deluxe versies zijn al decennia een gemeengoed, maar op zoek naar extra cashgrab, wat zou je nog meer kunnen? Precies, eerder laten beginnen. Zelfs dat bestaat inmiddels al tegen de 20 jaar, EA ging helemaal los met hun losse 'EA Access', kon je een week eerder al 10 uurtjes spelen voor 6 euro.

Feit blijft:
-De game is al lang voor 6 september klaar.
-De game gaat 'open' voor het publiek op 6 september
-De game gaat eerder 'open' als je meer betaald.

Meer logica is er niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31
Beakzz schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:30:
[...]

Vreemde redenering die je gelijk bevestigd. Idd misbruik. Mijn vraag aan jou en @Powder Toastman

Had de gehele game zonder moeite wel of niet 5 dagen eerder uit kunnen komen? Ja lijkt mij dus geven ze je de game dan eerder of houden ze de game juist langer achter voor het “klootjesvolk”?

Je kan dit niet gaan vergelijken met een auto gezien je daar de volledige productielijn voor moet aanpassen. De premium versie van deze game is gewoon de basis game met wat extra’s. Zou nog logischer zijn als het door die extra’s later uit zou komen 😅

Het gaat er helemaal niet om of het een probleem is of dat het wel of niet acceptabel is. Het gaat er om dat ze de game extra lang achterhouden en dat eerder kunnen spelen een marketing truc is om je naar de premium versie te lokken.

Als het nou nog niet duidelijk is dan geef ik het op. Dan gaan we elkaar nooit vinden in deze discussie.
Weet niet wanneer jij voor het laatst in een autofabriek geweest bent, maar van een bepaald type auto worden gewoon alle motoriseringen en uitvoeringen door elkaar geproduceerd op dezelfde lijn, daar hoeft de productielijn niet voor aan. Maar goed, dit terzijde en is verder niet zo relevant.

Tuurlijk, ze hadden de base game best 5 dagen eerder kunnen brengen, maar dat doen ze niet, is hun keus en hun goed recht. Als je graag extra centen neerlegt voor de Premium versie, krijg je wat extra's en heb je 5 dagen eerder toegang. Dat is een keuze die ze hebben gemaakt. Prima toch? Blijkbaar genoeg animo ervoor, want het gebeurt al jaren. Als niemand er op in zou gaan, zouden ze er wel mee stoppen.

Tuurlijk is het een marketing truc. Het is immers een commercieel bedrijf, en als je zo een boel extra geld kunt binnenharken prima toch? Ik wacht wel 5 dagen (of wss langer als ik op dat moment nog ergens anders in zit).

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:56
Powder Toastman schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:03:
[...]

Weet niet wanneer jij voor het laatst in een autofabriek geweest bent, maar van een bepaald type auto worden gewoon alle motoriseringen en uitvoeringen door elkaar geproduceerd op dezelfde lijn, daar hoeft de productielijn niet voor aan. Maar goed, dit terzijde en is verder niet zo relevant.

Tuurlijk, ze hadden de base game best 5 dagen eerder kunnen brengen, maar dat doen ze niet, is hun keus en hun goed recht. Als je graag extra centen neerlegt voor de Premium versie, krijg je wat extra's en heb je 5 dagen eerder toegang. Dat is een keuze die ze hebben gemaakt. Prima toch? Blijkbaar genoeg animo ervoor, want het gebeurt al jaren. Als niemand er op in zou gaan, zouden ze er wel mee stoppen.

Tuurlijk is het een marketing truc. Het is immers een commercieel bedrijf, en als je zo een boel extra geld kunt binnenharken prima toch? Ik wacht wel 5 dagen (of wss langer als ik op dat moment nog ergens anders in zit).
Ik vind het geldklopperij over de rug van mensen die er gevoelig voor zijn, en dat zijn er een hoop. Dertig euro extra zodat je een paar dagen eerder kan spelen en cosmetics krijgt? Dat is imho nog geen tientje waard.

Blijkbaar hoort early access tegen een stevige prijs tegenwoordig bij een AAA-game, uitzonderingen hier en daar gelaten. Maar dat iets al jaren gebeurd, betekent nog niet dat het oké is dat het gedaan wordt.

Edit: ik doel hier op early access in het algemeen, niet specifiek gericht op Starfield.

• Powder Toastman
Sito schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:15:
[...]

Ik vind het geldklopperij over de rug van mensen die er gevoelig voor zijn, en dat zijn er een hoop. Dertig euro extra zodat je een paar dagen eerder kan spelen en cosmetics krijgt? Dat is imho nog geen tientje waard.

Blijkbaar hoort early access tegen een stevige prijs tegenwoordig bij een AAA-game, uitzonderingen hier en daar gelaten. Maar dat iets al jaren gebeurd, betekent nog niet dat het oké is dat het gedaan wordt.
Tevens krijg je tzt er DLC bij:

"Additionally, The Digital Premium Version will also include the first Starfield story expansion. Yes, Starfield isn't even out yet and Bethesda is already looking ahead to the post-launch expansions and DLC. We don't have many details to go on for the expansion right now, but we do know it'll be called 'Shattered Space,' which sounds pretty ominous.

The Digital Premium Edition will also offer up the Constellation Skin Pack, and the Starfield soundtrack and art book as digital extras. Considering the massive amount of time and effort that goes into Bethesda games behind the scenes over the years, that art book could well be worth getting your hands on."

[ Voor 15% gewijzigd door Powder Toastman op 12-06-2023 14:25 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10
het is geen 30 euro voor alleen de early access he... je krijgt alles wat in het premium pakket:

- Digital Artbook & Soundtrack
- Old Mars Skinspack
- Constellation skinpack
- 5 days early access
- Shattered Space DLC (story dlc die later uitkomt)
Je merkt in de gameplay beelden ook dat het qua kleuren een stuk mooier is dan vorig jaar. De stad vooral zag er nogal grauw uit, het is allemaal een stuk mooier.

[ Voor 113% gewijzigd door devilsnight op 12-06-2023 14:39 ]

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 18:05

L0g0ff

omg

G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:40:
Ik ben zelf zeer tevreden over wat we gisteravond hebben gezien bij de showcase, mijn hoogte punten van de show waren.

Starfield:
Tja wat kan ik zeggen naast dat ik gewoon weggeblazen werd door de gameplay en hoe groot het spel is?! En dan mogen we hem ook nog gratis gaan spelen via de Gamepass, tegen de tijd dat dit spel de Gamepass zal verlaten hoop ik dat er een goede deal is zodat je hem zelf kan bezitten. Aangezien ik niet verwacht dat we het spel dan al uitgespeeld hebben haha
Waarom denk je dat starfield gamepass ooit zou gaan verlaten? Bethesda = Microsoft. Ik zie niet in waarom die game dan uit gamepass gehaald zou worden.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

L0g0ff schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:25:
[...]

Waarom denk je dat starfield gamepass ooit zou gaan verlaten? Bethesda = Microsoft. Ik zie niet in waarom die game dan uit gamepass gehaald zou worden.
Geen idee, het is gewoon een gok dat ze op die manier misschien nog wat extra geld kunnen krijgen? Anders zou ik niet weten waarom Starfield ooit nog uit de Gamepass zou gaan O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Buiten licentie-issues is er geen reden om aan te nemen dat MS Starfield ooit uit Gamepass haalt. Alle MS games zitten/komen in GP, tenzij er dus (bijvoorbeeld Forza) licentietechnische redenen zijn waarom het niet meer mag.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:56
Ht87 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:12:
Ik heb het idee dat Microsoft de komende jaren nog wel vol blijft inzetten op de series s door die zwarte met 1TB uit te brengen. Als allerlei developers zouden klagen over de s zouden ze dit niet doen toch? Positief nieuws voor alle mensen met een s dat zij alle komende games iig kunnen blijven spelen.
Oh, devs zullen vast klagen en niet alle klachten lijken mij onterecht (8GB/2GB i.p.v. 10GB/2GB).

Toch kun je wel een kritische kanttekening plaatsen.
Meer opslag is zeker welkom maar $350 is slechts $50 dollar minder als een PS5 Digital en de stanaard 512GB Series S vaak verkrijgbaar is voor aanzienlijk minder dan $300/€300.

Het zou logischer zijn om een diskloze Series X uit te brengen voor dezelfde prijs als de PS5 Digital.
Uiteraard denk ik hier volledig als consument en niet als producent.
De Series X (met of zonder diskdrive) moet haast wel duur zijn om te produceren. Of anders gezegd: MS legt hierop relatief veel geld toe in vergelijking met voorgaande Xbox generaties.

[ Voor 10% gewijzigd door ariekanari op 12-06-2023 16:22 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:20

TheVMaster

Moderator WOS
Beakzz schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:39:
[...]

Zeker simpel als je feiten gaat verdraaien. In de premium versie zit de basis versie dus die is op hetzelfde moment klaar. Mensen die extra betalen doen dat om andere mensen later te laten te spelen en niet om eerder te kunnen spelen.
Ja, maar de release date staat vast en ze verdienen nu een paar stuivers extra om de Premium klanten iets eerder te laten spelen.😂

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:29:
[...]

Geen idee, het is gewoon een gok dat ze op die manier misschien nog wat extra geld kunnen krijgen? Anders zou ik niet weten waarom Starfield ooit nog uit de Gamepass zou gaan O-)
Ik denk eerder een verdienmodel met dlc’s. Daar zou ik, mits starfield ook daadwerkelijk die topgame blijkt te zijn, best geld voor over hebben.

• Hulleman
JDL15 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:12:
Wel hoopte ik zelf nog wat meer op iets te zien van deze games:
-Perfect Dark
-Gears
Vooral die twee games ja. De eerste PD op de N64 echt helemaal grijs gespeeld. Wat een vette game was dat.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Voor de nachtmensen:

Begint om half 12 :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:33

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

TheVMaster schreef op maandag 12 juni 2023 @ 16:28:
[...]

Ja, maar de release date staat vast en ze verdienen nu een paar stuivers extra om de Premium klanten iets eerder te laten spelen.😂
Zijn we nou nog niet klaar met deze discussie? Volgens mij is alles wel gezegd.

XBox Series X: BloodyB2121

Verwijderd

Ik hoor nu bij de Series X club omdat ik Microsoft Flight Simulator erop wil gaan spelen. Mooi op mijn 4k 120fps HDR tv met ambilight. Jaar of wat geleden een Series S consoles op mijn QHD monitor gehad en alle Halo spellen erop uitgespeeld. Nu weer terug bij het Xbox team en ik hoop dat ik welkom ben.

Wat zijn de must play spellen, behalve Halo en Gears of War, die ik heb gemist en moet spelen?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 18:48
Zo, hier ook cd Starfield controller en headset besteld. Wat een prachtige ontwerpen, heel gaaf.

Even voor de zekerheid; bij de MS store duurt het altijd ff voordat je bevestiging krijgt van je bestelling, toch? :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:10

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Volgens mij komt er een uur pre show en start het pas om 20 uur

Edit, blijkbaar niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 12-06-2023 19:04 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Dit spel sla ik over

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2023 19:27 ]

uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:29:
[...]

Haha Prince of Persia wordt juist het hoogtepunt van Ubisoft. :P
Haha misschien heeft het te maken met persoonlijke voorkeur :9

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13:33
Vet, eindelijk zelf op Pandora rondlopen!

Game heeft nog wel wat polish nodig, sommige stukken ontbreken nogal wat post processing waardoor het er wat te plat/clean en statisch uitziet.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-11 18:53
Palindrome schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:32:
[...]

Game heeft nog wel wat polish nodig, sommige stukken ontbreken nogal wat post processing waardoor het er wat te plat/clean en statisch uitziet.
Viel me behoorlijk tegen. Denk dat het een maandje ubisoft plus wordt. 😎

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:16

On_E

Housemusic

Star Wars Outlaws zag er wel tof uit, ga ik vast een keer halen in een sale. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Star Wars ga ik zeker weten spelen, daar heb ik wel zin in.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• SinergyX
Palindrome schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:32:
[...]

Blijft altijd jammer bij zulke games dat je nooit de baddy kan spelen, laat mij gewoon die soldiers spelen })

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rossi46 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:49:
Zo, hier ook cd Starfield controller en headset besteld. Wat een prachtige ontwerpen, heel gaaf.

Even voor de zekerheid; bij de MS store duurt het altijd ff voordat je bevestiging krijgt van je bestelling, toch? :X
Ik had de bevestiging net binnen 5 minuten binnen. Maar MS mailtjes komen bij mij heel vaak binnen als spam; wellicht daar even kijken?

Hier dus ook de Starfield controller besteld; mooi design zo met die triggers :Y

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 12-06-2023 21:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Wat meer achtergrond over 33 Immortals en hun visie op het coop element. Klinkt positief. Benieuwd naar de uitwerking.

https://news.xbox.com/en-...-the-spirit-of-mmo-raids/

Zelf ben ik op een keuze moment aangekomen in Diablo 4. Campaign uitgespeeld. Level 54 sorcerer. Ga ik all in voor level 100 of leg ik de game weg. Iedere keer als ik een sessie speel denk ik… wat doe ik eigenlijk. Maar die sessies duren uren, waardoor ik het blijkbaar toch erg leuk vind. :) Beetje vreemde gewaarwording.

Phew, ik ben weer bij :+
Kwam gisteren uit de bios lopen toen de show al even bezig was (nieuwe Transformers film... Wel leuk, precies wat je van een Transformers film verwacht) en toch besloten nog even bij een vriend te blijven hangen (die wel eens gamet maar echt geen trailers gaat zitten kijken). Dus uiteindelijk de eerste helft gisteravond in bed terug gekeken en na een drukke werkdag vanavond de rest gezien en een beetje skimmend door 25 pagina's hier gegaan :+

Toch altijd wel apart hoe verschillend mensen zo'n show kunnen ervaren. Ik vond hem in ieder geval erg goed, genoeg gezien wat ik interessant vind. Vond Avowed er ook goed uit zien en snap ook niet wat er mis mee zou zijn.

En ja Starfield... Wow. Ik ben benieuwd of ze de beloftes allemaal waar kunnen maken want ze beloven nogal wat. En ja de space zaken zijn al wel eens in games gezien, maar niet in combinatie met een RPG zoals Bethesda ze maakt voor zover ik weet. Ook verwacht ik dat het allemaal wat toegankelijker wordt waar veel space games wat overweldigend kunnen zijn. 30 fps is jammer, maar ik wil hem denk ik toch op pc spelen. Alleen nog bedenken of ik dat dan via gamepass doe of dat ik hem gelijk voor steam wil hebben (zag al goedkopere preorders voor keys ook). Ik kan me in ieder geval maar moeilijk voorstellen dat ik deze game niet jarenlang af en aan ga spelen zoals ik met elke singleplayer Bethesda rpg gedaan heb sinds oblivion en fallout 3, dus dan is het ook niet erg om er wat geld aan uit te geven. Aan de andere kant heeft wachten op een paar patches ook zijn voordelen... We zullen zien hoe ik er richting release over denk :9

Gamertag: FinrazielNL

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-11 09:18
uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 22:13:
Wat meer achtergrond over 33 Immortals en hun visie op het coop element. Klinkt positief. Benieuwd naar de uitwerking.

Zelf ben ik op een keuze moment aangekomen in Diablo 4. Campaign uitgespeeld. Level 54 sorcerer. Ga ik all in voor level 100 of leg ik de game weg. Iedere keer als ik een sessie speel denk ik… wat doe ik eigenlijk. Maar die sessies duren uren, waardoor ik het blijkbaar toch erg leuk vind. :) Beetje vreemde gewaarwording.
Diablo is beetje hetzelfde als mc donalds. Als je het eet is het pima. Achteraf denk je: waarom????

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-11 22:12
Star Wars Outlaws ziet er toch wel vet uit!
uchiha tijntje schreef op maandag 12 juni 2023 @ 22:13:

Wissel je het af met Diablo for the poor, net zo verslavend >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:12
Yess 10 Oktober Forza Motorsport

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 11:42
mmm, ik had bij de Ubisoft gehoopt dat we eindelijk meer info over een nieuwe Splinter Cell zouden krijgen. Ook had ik een stiekeme hoop op een nieuwe Trials, maar ik vrees dat deze series voorlopig geen vervolg krijgt.

PSN ID Binloading_nl

• Hulleman
Echt geen idee wat we van Avatar moeten verwachten. Heb echt zo'n gevoel dat dat helemaal niks wordt. Sommige beelden zien er zeer goed uit (denk CGI) en andere beelden zien er te gedateerd uit... Ik weet het niet. Beetje Horizons Forbidden West gevoel krijg ik erbij, maar dan de goedkope variant er van.

• Hulleman

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:53:
[...]

Ja hoor day -5 en ‘day 1 op gamepass’.
Het zal allemaal wel haha.
Haha ik snap je. Dat was met Forza Horizon 5 ook het geval. Diegenen die de Premium Ultra Super Mega Deluxe v2.0 hadden gekocht, konden 5 dagen eerder spelen. Dus ja, de games komen nog steeds op de dag van de originele release op GamePass, maar bij een upgrade bundel mag je al wat eerder spelen en krijg je er vaak nog een kekke skin of digitale sleutelhanger voor aan je gun bij.

Enerzijnds begrijp ik het wel dat ze het doen, want als je echt eerder wil spelen dan doe je de upgrade voor 30€ bovenop de normale prijs zodat het nog wat extra geld oplevert.

Zelf heb ik eens die fout gemaakt met Battlefield Hardline, door daar de Ultra Mega Superdope Deluxe versie van te kopen voor 110€ zodat ik ook een hele hoop skins en eerder toegang kreeg. Vervolgens heb ik die game 3 maanden gespeeld (waar ik alle overige Battlefield titels grijs heb gespeeld met meer dan 1000 uur) en aan de kant gelegd omdat deze ergens halverwege de cyclus van Battlefield 4 uitkwam en daar mee doorgegaan. Een jaar of 1.5 later lag de Deluxe versie voor 9,99€ in de digitale schappen.

Zonde geld, ja, maar that's life....

XBL: MRE Inc

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:59
steefje schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:49:
mmm, ik had bij de Ubisoft gehoopt dat we eindelijk meer info over een nieuwe Splinter Cell zouden krijgen. Ook had ik een stiekeme hoop op een nieuwe Trials, maar ik vrees dat deze series voorlopig geen vervolg krijgt.
Of Beyond Good and Evil 2, maar ik denk dat we daar voorlopig ook niks van horen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:55:
[...]

Of Beyond Good and Evil 2, maar ik denk dat we daar voorlopig ook niks van horen.
Pwoah, hoe lang is die inmiddels wel al niet in ontwikkeling? Ik las de PU nog toen ik daar voor het eerst over hoorde geloof ik :P

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:59
Wom schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:26:
[...]

Pwoah, hoe lang is die inmiddels wel al niet in ontwikkeling? Ik las de PU nog toen ik daar voor het eerst over hoorde geloof ik :P
YouTube: Beyond Good & Evil 2 - 2008 Announcement Trailer

2008 was de eerste trailer. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Dacht dat ik soms lang deed over projecten, maar bij Ubisoft kunnen ze er ook wat van :+
In 2022, Beyond Good and Evil 2 broke the record held by Duke Nukem Forever (2011) for the longest development for a AAA video game, at more than 15 years.
Benieuwd of Perfect Dark of Everwild dit record gaan breken :+

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:25:
Ik hoor nu bij de Series X club omdat ik Microsoft Flight Simulator erop wil gaan spelen. Mooi op mijn 4k 120fps HDR tv met ambilight. Jaar of wat geleden een Series S consoles op mijn QHD monitor gehad en alle Halo spellen erop uitgespeeld. Nu weer terug bij het Xbox team en ik hoop dat ik welkom ben.

Wat zijn de must play spellen, behalve Halo en Gears of War, die ik heb gemist en moet spelen?
Welkom. Aangezien je al een Series S hebt gehad, wat heb je daar dan nog op gespeeld naast Halo?

Het afgelopen jaar is HiFi Rush veel besproken geweest. Is niet voor iedereen, maar is wel een leuke ervaring. Daarnaast is er DLC verschenen voor Forza Horizon 5, die zich wat meer op het rally gedeelte focust. Persoonlijk heb ik veel plezier gehad met Minecraft Legends, maar die is niet enkel voor Xbox verschenen.
Ravenlok werd hier ook wel geprezen net als Planet of Lana.

Redfall heb ik best wat uren inzitten ook, maar die durf ik je niet aan te raden. Die is niet zo slecht als iedereen vind, maar is wel veel minder dan hij had kunnen zijn en je zou verwachten.

Wat er aan komt van exclusives wat je misschien interessant kunt vinden:

6 September - Starfield
10 Oktober - Forza Motorsport
Eind 2023 - Age of Empires 4

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 13-06-2023 10:39 ]

Ondanks dat volgens mij sinds Watch Dogs 2 Ubi gelukkig niet meer aan downgrades doet, dus onthulling is grafisch geweldig maar dikke downgrade bij final game, blijf ik toch op mijn hoede.

Als de game op Xbox er echt zo gaat uit zien, met een stabiele framerate....bring it on.

• Hulleman
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2023 @ 18:25:

Vampire Survivor. Meest verslavende spel van het afgelopen jaar wat mij betreft. Laat je niet afschrikken door de 8bit graphics. Deze game is extreem diepgaand. Heel tof!

Niet exclusief, maar wel in gamepass, de Hitman games. Erg tof om te spelen.

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
Zo, toch wel hyped na de MS showcase voor Starfield. Dus overstag gegaan en de Starfield controller en headset gekocht. Zat al langere tijd te kijken naar een Xbox Design Lab controller, maar die Starfield controller ziet er toch wel heel vet uit. Headset moest er altijd nog komen, dus dan het setje maar compleet maken.

Zit in september een maandje bij huis ivm de overstap naar een andere baan, dus laat Starfield maar komen :P

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
G_Dragon schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:40:

Avowed:
Niet alleen ik, maar ook mijn vriendin was na het zien van de eerste trailer echt helemaal hyped over dit spel en we konden niet wachten op een nieuwe trailer met meer informatie totdat we die gisteren ook kregen.

Onze reactie? Wat is er gebeurd met het spel als je beide trailers vergelijkt, het lijkt wel alsof ze het spel een downgrade hebben gegeven op het grafische gedeelte. Dit was voor ons echt een teleurstellende verrassing terwijl het spel er verder nog redelijk uitziet, alleen wat minder realistisch dan verwacht.

Ik ga het spel zeker wel proberen en kijken of onze reactie misschien onterecht is en het allemaal reuze meevalt d:)b
De eerste beelden waren gewoon cgi. Is nooit eerder ingame geshowed. Nogal logisch dus dat het er "minder" uitzag. :)
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:27:
[...]

De eerste beelden waren gewoon cgi. Is nooit eerder ingame geshowed. Nogal logisch dus dat het er "minder" uitzag. :)
Ja klopt daar we nu achter :o
Gisteren de gameplay in 4K gekeken op youtube, dat ziet er dan opeens een stuk beter uit. Zelfs mijn vriendin schrok van het kwaliteitsverschil tussen de live stream em video op Youtube.

Denk wel dat ik hem ga spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2023 12:03 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 13:53
Wom schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:35:
[...]

Dacht dat ik soms lang deed over projecten, maar bij Ubisoft kunnen ze er ook wat van :+

[...]

Benieuwd of Perfect Dark of Everwild dit record gaan breken :+
Maar als ActivisionBlizzard aangeeft dat Starfield al 25 jaar in ontwikkeling is, dan haalt die game ze toch makkelijk in?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Powder Toastman
G_Dragon schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:38:
[...]

Ja klopt daar we nu achter :o
Gisteren de gameplay in 4K gekeken op youtube, dat ziet er dan opeens een stuk beter uit. Zelfs mijn vriendin schrok van het kwaliteitsverschil tussen de live stream em video op Youtube.

Denk wel dat ik hem ga spelen :)
Welke livestream heb jij gekeken dan? De officiële MS livestream op YT was gewoon in 4K.
Martinspire schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:21:
[...]

Maar als ActivisionBlizzard aangeeft dat Starfield al 25 jaar in ontwikkeling is, dan haalt die game ze toch makkelijk in?
Goed punt. Maar dan wordt er dus enkel gerekend vanaf moment van aankondigen gok ik zo. Wat bij Beyond Good & Evil 2 ook al een forse tijd is inmiddels.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Powder Toastman schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:25:
[...]

Welke livestream heb jij gekeken dan? De officiële MS livestream op YT was gewoon in 4K.
Die heb ik gekeken in 4k maar ik merkte ook wel een verschil tussen de trailers nu en de stream zondag.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Powder Toastman schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:25:
[...]

Ja via Twitch op de Chromecast 4K, maar die bleef schokken op 4k dus terug gezet op 1080p. Maar kwam er gisteren achter dat ik via Xbox had moeten kijken want daar geen problemen met de show van Ubisoft. Denk dat het de 2,4Ghz wifi was, domme fout O-)

Finraziel schreef op maandag 12 juni 2023 @ 22:52:
Phew, ik ben weer bij :+
Kwam gisteren uit de bios lopen toen de show al even bezig was (nieuwe Transformers film... Wel leuk, precies wat je van een Transformers film verwacht) en toch besloten nog even bij een vriend te blijven hangen (die wel eens gamet maar echt geen trailers gaat zitten kijken). Dus uiteindelijk de eerste helft gisteravond in bed terug gekeken en na een drukke werkdag vanavond de rest gezien en een beetje skimmend door 25 pagina's hier gegaan :+

Toch altijd wel apart hoe verschillend mensen zo'n show kunnen ervaren. Ik vond hem in ieder geval erg goed, genoeg gezien wat ik interessant vind. Vond Avowed er ook goed uit zien en snap ook niet wat er mis mee zou zijn.

En ja Starfield... Wow. Ik ben benieuwd of ze de beloftes allemaal waar kunnen maken want ze beloven nogal wat. En ja de space zaken zijn al wel eens in games gezien, maar niet in combinatie met een RPG zoals Bethesda ze maakt voor zover ik weet. Ook verwacht ik dat het allemaal wat toegankelijker wordt waar veel space games wat overweldigend kunnen zijn. 30 fps is jammer, maar ik wil hem denk ik toch op pc spelen. Alleen nog bedenken of ik dat dan via gamepass doe of dat ik hem gelijk voor steam wil hebben (zag al goedkopere preorders voor keys ook). Ik kan me in ieder geval maar moeilijk voorstellen dat ik deze game niet jarenlang af en aan ga spelen zoals ik met elke singleplayer Bethesda rpg gedaan heb sinds oblivion en fallout 3, dus dan is het ook niet erg om er wat geld aan uit te geven. Aan de andere kant heeft wachten op een paar patches ook zijn voordelen... We zullen zien hoe ik er richting release over denk :9
Ik denk wel dat ze het waar gaan maken. Als er geen delay meer komt dan verschijnt de game over minder dan 3 maanden, en wat ze tijdens de Fallout 4 deep dive getoond hebben toen dat zat ook allemaal in de game. En die game kwam toen ook na een paar maanden uit.

Dit gaat de game worden waar BGS zichzelf weer "redeemed" zeg maar, na het nogal meh Fallout 76. Het enige wat ik gewoon hoop is dat die framerate zo stabiel mogelijk is bij launch. Hopelijk was het een wat oudere beeld die we zagen, qua fps.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:27
Beakzz schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:54:
[...]

Waarschijnlijk door die zwakke hardware van de Xbox Series S, want die gaat alles remmen gezien er geen aparte mode is voor de S zover ik weet?

Voor mij komt het punt er aan dat de series X overbodig wordt. Als ik toch de grote games op de PC moet gaan spelen om een redelijke fps te krijgen dan kan ik net zo goed de pc die al aan de TV hangt gebruiken.
Dit is wat ik me dus ook afvroeg, heeft de X geen last van de S. Aangezien dev's/studio's toch rekening moeten houden dat de game ook op de S moet kunnen draaien.

Gaan we op deze manier de X wel optimaal benutten?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11 23:04
devilsnight schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:01:
[...]
Dit gaat de game worden waar BGS zichzelf weer "redeemed" zeg maar, na het nogal meh Fallout 76.
Ik klink als een broken record, maar met die locked 30fps is dat voor mij niet echt meer mogelijk. Vind dat echt een teleurstelling, zo als eerste grote echte exclusive na lange tijd. Hoe tof het spel verder ook mag zijn.

• Kaasje123
Timothy3000 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Ik klink als een broken record, maar met die locked 30fps is dat voor mij niet echt meer mogelijk. Vind dat echt een teleurstelling, zo als eerste grote echte exclusive na lange tijd. Hoe tof het spel verder ook mag zijn.
Ik ben er juist wel blij mee. Betekent we technologie zien die de console laat zweten. En gezien de gigantische game die het is vind ik het acceptabel. Ik heb Hogwarts Legacy, Starwars survivor en onlangs Zelda Tears of the kingdom gespeeld allemaal op 30 fps, en het went binnen een paar minuten en die games waren uitstekend te spelen. :)
[...]

Ook een broken record opmerking :P, maar als je Zelda wel speelt en je deze game uberhaubt geen kans wilt geven (ook niet terwijl er nadrukkelijk een third person view is) is wel een beetje apart.

Als je ziet welke mogelijkheden je hebt en welke onderliggende systemen de game kent is het een game die erg CPU afhankelijk is. Ik las een post van iemand van Digital Foundry die aangaf dat ook al gooi je de resolutie naar 1080p je nog steeds geen stabiele 60fps gaat halen. Juist omdat het niet gaat om de GPU maar de CPU de bottleneck is.

Als je de trailer kijkt zie je ook iemand die gewoon boterhammen verzameld. Dat zijn objecten die die game gewoon bijhoudt. In de meeste games verdwijnen lijken al na 10 seconden, zodat ze daar geen rekening mee hoeven te houden.

Als ik dan kijk naar recente games… Hogwarts was niet stabiel op 60. Jedi Survivor ook niet. Ook de demo van de nieuwe Final Fantasy niet en wordt quality mode / 30fps aangeraden. Al die games zijn in mijn optiek veel simpeler qua systemen en complexiteit dan Starfield. Dan liever een goede 30fps mode met goede implementatie.

En uiteraard de game een kans geven als die uitkomt. :)

[...]

Het is dat, of zwaar omlaag gekrikte graphics, details en gameplay systems aldus Phil en Todd. Ze hadden zoveel moeten opofferen anders. Het is jammer, maar als ze goede motion blur gebruiken zal het wel te doen zijn.

Ik zal er in elk geval voor zorgen dat voordat ik met de game begin een andere 30fps titel zoals RDR2 heb gespeeld, anders is die transitie wel pijnlijk. 😂

Verwijderd

Is het onderwerp 40fps ergens voorbijgekomen vanuit de developers? (Starfield)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2023 15:02 ]

• Timothy3000
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Ik ben er juist wel blij mee. Betekent we technologie zien die de console laat zweten. En gezien de gigantische game die het is vind ik het acceptabel. Ik heb Hogwarts Legacy, Starwars survivor en onlangs Zelda Tears of the kingdom gespeeld allemaal op 30 fps, en het went binnen een paar minuten en die games waren uitstekend te spelen. :)
Ik vond Jedi en Hogwarts op 30 echt niet te doen. Jedi daarom door alle framedrops ed op 60 maar laten liggen.

Met Zelda heb ik er meer vrede mee omdat die Switch zo oud is en omdat ik die game lekker in handheld kan spelen. Ik snap die vergelijking daarom ook niet echt. Van een XSX verwacht ik gewoon meer dan dit. Al was het op zn minst "maar" 40fps.

Liever wat mindere graphics dan een game met locked 30fps, dus vind het jammer dat Bethesda voor die tweede richting gekozen heeft.

Ook dit soort dingen
Als je de trailer kijkt zie je ook iemand die gewoon boterhammen verzameld. Dat zijn objecten die die game gewoon bijhoudt.
zijn imo niet zo belangrijk als een fijne framerate. Daar heb je weinig aan imo. Liever dat gehele spaceships bouwen wat minder ingewikkeld e.d. en 60fps dan dat wat we nu krijgen. Maar vermoedelijk simpeler gezegd dan gedaan haha.

Maar goed, genoeg gezeurd. Ik laat hem links liggen, maar genoeg in de Showcase om me wel op te verheugen. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Timothy3000 op 13-06-2023 15:27 ]

• SinergyX
Sahi_NL schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:02:
[...]

Dit is wat ik me dus ook afvroeg, heeft de X geen last van de S. Aangezien dev's/studio's toch rekening moeten houden dat de game ook op de S moet kunnen draaien.

Gaan we op deze manier de X wel optimaal benutten?
Op papier is alles 1/4, probleem zal komen op het moment dat de Series X geen 30/4k aan kan, dan zou de Series S namelijk geen 30/1080 aankunnen. Maar gezien de overige hardware wel het niveau is van de Series X, compenseert dat meer dan genoeg.

En ergens wordt het beetje een non-argument 'de krachtigste console' geen 60fps kan, we praten inmiddels over een 3 jaar oude console die mogelijk nog 2 jaar ouder is, op oudere architectuur, waarin de techniek de laatste 5 jaar ook met giga-stappen vooruit is gegaan.

Welke PC heb je nu nodig om starfield straks 4k/60 te draaien? Of Cyberpunk? Hoe realistisch is dat nog om weg te zetten tegenover een console van 500 euro. Mijn 3070 alleen is al duurder dan heel die console, en kan je vertellen dat 4k medium in cyberpunk is nog maar op ~45fps zit en op Ultra kom ik sub 20 te zitten.

Maar, en daar ben ik helaas bang voor, ik verwacht de volgende generatie consoles volledig gaan inzetten op DLSS/Fidelity, de psuedo facade dat opeens 4k/60fps mogelijk is.

• Timothy3000
En ergens wordt het beetje een non-argument 'de krachtigste console' geen 60fps kan, we praten inmiddels over een 3 jaar oude console die mogelijk nog 2 jaar ouder is, op oudere architectuur, waarin de techniek de laatste 5 jaar ook met giga-stappen vooruit is gegaan.
2,5. Maar als we nu al die verwachtingen compleet naar beneden moeten schroeven is het imo wel wat jammer.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Timothy3000 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:50:
[...]

2,5. Maar als we nu al die verwachtingen compleet naar beneden moeten schroeven is het imo wel wat jammer.
[speculatiemodus aan]
Of dit jaar een soort van upgrade voor de series s, misschien komend jaar een upgrade van de series x? Zodat je daar de 4K/60fps op kunt spelen, op de huidige 4k/30 en op de series s 1080/30?

• Timothy3000
Ht87 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:56:
[...]

[speculatiemodus aan]
Of dit jaar een soort van upgrade voor de series s, misschien komend jaar een upgrade van de series x? Zodat je daar de 4K/60fps op kunt spelen, op de huidige 4k/30 en op de series s 1080/30?
Edit: Schrap mijn comment, niet helemaal goed gelezen. Ik geef de schuld aan de hitte haha. :P

[ Voor 34% gewijzigd door Timothy3000 op 13-06-2023 16:04 ]

• Hulleman
[...]

[speculatiemodus aan]
Er zal wel een upgrade van de series X komen. Over de PS5 pro zijn al hardnekkigere geruchten dat die in ontwikkeling is met release eind 2024. Toch zie ik op de XSX en PS5 60fps op 1080-1440p dan 30fps op 4K. 4K voegt voor mij niet zo heel veel toe.

• Kaasje123
Timothy3000 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:02:
[...]

Maar dat eerste was in zekere zin voor de huidige XSX toch al beloofd? De krachtigste console? Want de PS5 heeft dit al voor haar grote first person titels.

Dus dan komen ze met een upgrade die dan toch uiteindelijk wel doet wat de huidige console al had moeten doen en wat de concurrent al wel doet?
Dat de concurrent dat doet is simpelweg een designkeuze van de developer. Als deze game op playstation was uitgebracht was dat ook 30fps geweest. Heeft niks te maken of de console het kan ja of nee.

• Timothy3000
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:03:
[...]

Dat de concurrent dat doet is simpelweg een designkeuze van de developer. Als deze game op playstation was uitgebracht was dat ook 30fps geweest. Heeft niks te maken of de console het kan ja of nee.
Ik vind het jammer dat Microsoft dan niet iets meer hands on is geweest in dit geval.

Verwijderd

Het langdurig vast houden aan cross gen zal er wel aan bijdragen dat mensen het extra zuur vinden wanneer een game minder presteert dan gehoopt. Al die tijd wordt de boel soort van afgeremd en wanneer we eindelijk current gen only krijgen is de hardware weer ‘wat ouder’. Ik snap de irritatie wel.
Redfall heeft zijn eerste grote update te pakken. Nee, nog niet de 60FPS modus, dus Timothy mag stoppen met lezen :+

Meer info: https://bethesda.net/en/a...edfall-v1-1-release-notes

Lang verhaal kort: AI is aangepakt; blurry textures zijn opgelost en vooral veel QOL updates. Is best een flinke lijst in ieder geval.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 15:01:
Is het onderwerp 40fps ergens voorbijgekomen vanuit de developers? (Starfield)
Helaas niet. Dit zou echt de sweet spot zijn, maar misschien was dat ook niet concistent te krijgen. Mag toch verwachten dat ze dit wel hebben overwogen.

Wel een interessant stukje uit een interview. ID heeft niet met de combat geholpen, wel met de graphics. En het stukje over motion blur maakt mij blij, want echt goede motion blur maakt een bizar groot verschil in 30fps games, zie RDR2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkW0Fih5_2IdGjxcOP4UTAeDjfU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IUqPx7taQdU8FqIJ6963JmMD.jpg?f=fotoalbum_large

Komen nog wat andere games voorbij die we eerder nog niet gezien hadden, als ik het goed begrepen heb.

Wom schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:15:
[Twitter]

Komen nog wat andere games voorbij die we eerder nog niet gezien hadden, als ik het goed begrepen heb.
Remnant 2 ? 🤞🏻

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Wom schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:09:
Redfall heeft zijn eerste grote update te pakken. Nee, nog niet de 60FPS modus, dus Timothy mag stoppen met lezen :+

Meer info: https://bethesda.net/en/a...edfall-v1-1-release-notes

Lang verhaal kort: AI is aangepakt; blurry textures zijn opgelost en vooral veel QOL updates. Is best een flinke lijst in ieder geval.
Redfall is dan wel weer exact het goeie voorbeeld hierin. Een game die me enorm intrigreert, maar waar ik echt zeeziek van word.
Timothy3000 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:19:
[...]

Redfall is dan wel weer exact het goeie voorbeeld hierin. Een game die me enorm intrigreert, maar waar ik echt zeeziek van word.
Je bent niet alleen. Voor mij was het aanpassen van de controls een oplossing, maar je hoorde het rond release van meerdere dat het heel log en zoekend aanvoelde. Al is dat ook wel een beetje een Arkane dingetje heb ik het idee. Moet bij hun titels altijd net iets meer wennen aan de controls.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 16:25:
Ik zie nu dat Forza Motorsport ook een premium add on bundle heeft met 5 dagen early acces voor game pass members :
https://www.xbox.com/nl-n...d-ons-bundle/9n5mzm3j3lcq
De reden dat ik de FH bundel koop zit hem vooral in de DLC's. 40 (of naja 36) euro voor alleen wat auto's en wat sneller credits krijgen vind ik wel erg duur eigenlijk.

Moet sowieso kijken of ik FM wel net zo obsessief speel als FH :D
Al is het wel de game waar ik het meest naar uitkijk (naast Fable.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Timothy3000
[...]

[speculatiemodus aan]
Puur grappig toeval dit:

https://pu.nl/artikelen/n...x-series-console-onnodig/
Hulleman schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 08:52:
[...]

Echt geen idee wat we van Avatar moeten verwachten. Heb echt zo'n gevoel dat dat helemaal niks wordt. Sommige beelden zien er zeer goed uit (denk CGI) en andere beelden zien er te gedateerd uit... Ik weet het niet. Beetje Horizons Forbidden West gevoel krijg ik erbij, maar dan de goedkope variant er van.
Echt? Ik was juist diep onder de indruk van de gameplay die ze ons lieten zien, vind het er namelijk erg goed uitzien!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:30
Kaasje123 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Dat zegt bij Bethesda niet veel. Ze zijn briljant met ideeën en Fallout hoort bij mijn favo gameseries, maar om nou te zeggen dat ze staan voor goede performance of dat je mond open valt van de graphics of dat ze zelfs maar iets redelijk bugvrij releasen.. nee niet echt. Of het nou de creation engine is of pure onkunde daar ben ik nog niet over uit.

Niks in die trailer laat mij dingen zien die 30 fps verantwoorden. Ja het is een grote game, maar je rendert niet het hele stelsel of zelfs maar de planeet. Het zal wel weer zoiets zijn als alle objecten in het geheugen houden of een andere vage constructie die al vele jaren mee verhuist naar alle games van Bethesda.
Oeh High on life dlc en the lamplighters League in oktober! 8)

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
justifire schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 19:07:
Er is geen 4K stream voor de extended show zeker ?
Dat vroeg ik mij ook al af, kan het niet vinden
Oh grappig. Die link had ik nog niet eens zo gelegd. Dat Avowed zich afspeelt in the Pillar of Eternity “wereld”. :) Deadfire was tof als ouderwetse Baldurs Gate fan.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:59
Towerborne ziet er leuk uit, maar met gebrek aan gaming vrienden geen succes voor mij vrees ik.

Wat een gaaf spel was dit!

Pagina: 1 ... 128 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord