Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik kijk af en toe een youtube video via safari en dan in landscape mode, en soms crasht heel safari.
Ene keer gaat hij direct terug naar de video andere keer gewoon naar de startpagina maar dan is ook de browsing history weg…
Ik merk ook dat de PB2 een stuk minder stabiel is dan de vorige bèta’s waren. Regelmatig (als-in 10x per dag) klapt een app eruit en gaat ie terug naar springboard bijvoorbeeld.RnB schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:19:
[...]
Gek, met eerdere iOS versies heb ik er nog geen last van gehad.
Ik ben inmiddels ook weer terug, daar PB2 wel erg buggy was in vergelijking met PB1. PB3 ga ik wel weer proberen.
Tikken op een locked screen om tijd te zien ofzo werkt nu 9 van de 10x ook niet goed en moet meestal vaker tikken.
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 02-08-2022 09:10 ]
Had het gisteren met YT toevallig.Deshmir schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:46:
Hebben jullie ook issues met videos in full screen mode met safari?
Ik kijk af en toe een youtube video via safari en dan in landscape mode, en soms crasht heel safari.
Ene keer gaat hij direct terug naar de video andere keer gewoon naar de startpagina maar dan is ook de browsing history weg…
Tweemaal na het draaien crashte de app, de derde keer ging het wel goed.
Edit: via de app overigens.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik had gisteren op mijn ipad mini met de public beta 2 precies hetzelfde, een crash van safari en de history weg.Deshmir schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:46:
Hebben jullie ook issues met videos in full screen mode met safari?
If it bleeds, it can be killed!
Ja dit merk ik ook, ik heb het idee dat PB1 een stuk stabieler was. Ook regelmatig een crash als ik het instellingen scherm van bovenuit omlaag wil trekken (ben even de naam van dit scherm kwijt, het scherm waar je wifi bluetooth en dergelijke aan en uit kan zetten en waar je je homekit kan bedienen.)Dennisdn schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 09:08:
[...]
Ik merk ook dat de PB2 een stuk minder stabiel is dan de vorige bèta’s waren. Regelmatig (als-in 10x per dag) klapt een app eruit en gaat ie terug naar springboard bijvoorbeeld.
Tikken op een locked screen om tijd te zien ofzo werkt nu 9 van de 10x ook niet goed en moet meestal vaker tikken.
Fly or Die
Dat ze de preview/testfase maar eens snel live gooien van Benelux.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 02-08-2022 14:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
“Volgens de geruchten is de verwachting dat rond 15 augustus de testfase zou beginnen.” Ik heb het maar tussen aanhalingstekens gezet ivm dat het een gerucht is.Rivanov schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:26:
Kwam gisteren een stoet aan Apple Maps auto's tegen op de terugweg van kantoor naar huis. Reden t.h.v. Veldhoven met z'n 4en achter elkaar aan. De camera's waren ingeklapt en zat een hoes omheen.
Dat ze de preview/testfase maar eens snel live gooien van Benelux.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Verrek. Was in de veronderstelling dat de preview al bezig was. Maar dat is inderdaad nog niet zo.TheKerremenke schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:35:
[...]
“Volgens de geruchten is de verwachting dat rond 15 augustus de testfase zou beginnen.” Ik heb het maar tussen aanhalingstekens gezet ivm dat het een gerucht is.
After expanding to France, Monaco, and New Zealand, Apple is likeliest to expand next to the Benelux countries (Belgium, the Netherlands, and Luxembourg) and Switzerland and Liechtenstein.
Bron: https://www.justinobeirne...france-monaco-new-zealand
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 02-08-2022 15:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/u/172393/crop671a552786579_cropped.gif?f=community)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waarschijnlijk eerst in de grotere steden. Look Around verwacht ik als eerste in Amsterdam en Rotterdam.Donstil schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:41:
Komt daarmee dan die street view concurrent ook naar NL eigenlijk?
Heb de geupdate kaarten afgelopen vakantie in Frankrijk kunnen gebruiken via Carplay. Ziet er allemaal wel wat beter uit. Gebouwen zijn 3D en de verkeerslichten worden allemaal getoond. Jammer genoeg is de wegmarkering etc. nog niet doorgevoerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 02-08-2022 17:06 ]
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Stoplichten kunnen wel handig zijn ja. Gebouwen in 3D of wat meer groen kan ik niet zo warm van worden.Rivanov schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 17:05:
[...]
Waarschijnlijk eerst in de grotere steden. Look Around verwacht ik als eerste in Amsterdam en Rotterdam.
Heb de geupdate kaarten afgelopen vakantie in Frankrijk kunnen gebruiken via Carplay. Ziet er allemaal wel wat beter uit. Gebouwen zijn 3D en de verkeerslichten worden allemaal getoond. Jammer genoeg is de wegmarkering etc. nog niet doorgevoerd.
Streetview mis ik wel eens en dan download ik daarvoor stiekem even Google maps maar dat is natuurlijk ook een beetje vals spelen, dat zie ik daarom dus ook graag komen naar maps.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 02-08-2022 17:24 ]
Look around komt meestal een aantal maanden later. Tenminste zo was het bij verschillende Europese landen. Zelfs de usa is sinds deze week pas compleet geworden dankzij de Hawaï update mbt look around.Donstil schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 16:41:
Komt daarmee dan die street view concurrent ook naar NL eigenlijk?
[ Voor 1% gewijzigd door TheKerremenke op 02-08-2022 20:01 . Reden: Typo ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Oeps.TheKerremenke schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:24:
[...]
Look around komt meestal een aantal maanden later. Tenminste zo was het bij verschillende Europese landen. Zelfs de usa is sinds deze week pas compleet geworden dankzij de Hawaï update mbt look around.

https://www.justinobeirne...ling-directions-49-states
https://reddit.com/r/appl..._now_available_in_hawaii/
[ Voor 16% gewijzigd door TheKerremenke op 02-08-2022 20:37 ]
Mijn excuses alvast als ik zaken dubbel zeg/Vraag maar er is nu eenmaal al heel veel gezegd.
Ik draai nu op mijn 13 pro max PB2.
Ik heb gemerkt dat deze 2 apps nu niet meer werken :
Payconiq --> deze was heel traag en nadat ik hem verwijderd heb en opnieuw geinstalleerd werkt deze helemaal niet meer.
Itsme. --> ik zie de melding maar ik kan niet op goedkeuren duwen.
verschillende apps update niet goed genoeg ( status in MS teams bijvoorbeeld ) --> app sluiten en opnieuw starten voor een up to date status.
Al deze zaken werkte wel perfect in 15.5.
Ik wou een downgrade doen maar dat lijkt op geen enkele manier te lukken.
Iemand tips, informatie of gelijkaardige issues ?
met vriendelijke groeten,
Maxim
Dan zou je via iTunes of osx versie 15.x terug kunnen zetten
Wat lukt er precies niet met de downgrade?
Misschien heb je iets aan dit artikel:
https://9to5mac.com/2022/07/25/uninstall-ios-16-beta/
[ Voor 16% gewijzigd door Luuk2015 op 03-08-2022 14:57 ]
@Luuk2015 deze oplossing is anders dan degene die ik al gezien heb en deze laat wel toe om 15.6 te downloaden. Andere oplossingen zeiden iedere keer via finder een herstel te doen maar dat lukte niet.
hopelijk werkt deze oplossing.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ik wist niet dat je een recente mac had.Darkcloud1406 schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 16:18:
@Deshmir iTunes werkt niet op een recente mac blijkbaar.
@Luuk2015 deze oplossing is anders dan degene die ik al gezien heb en deze laat wel toe om 15.6 te downloaden. Andere oplossingen zeiden iedere keer via finder een herstel te doen maar dat lukte niet.
hopelijk werkt deze oplossing.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Beetje rigoreus is je iPhone in restore mode zetten, aan je mac hangen en dan een full restore doen.
Weet niet hoe oud je icloud backup is, maar je kan wat data missen dan.
verder zoeken dus
f1TVhk12nl schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:53:
Iemand al een viaplay oplossing gevonden?😁
GiTS
Helaas is de live feed van F1TV ook niet goed op iOS16, die blijft regelmatig een paar seconden hangen waardoor je al snel een minuut of meer achter loopt.
😂😂 heerlijk. Maar ik heb een jaarabbo en wil de PL en BL wel zien aangezien ik er toch voor betaald heb.
©2004
geen last van.Aiii schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:12:
[...]
Helaas is de live feed van F1TV ook niet goed op iOS16, die blijft regelmatig een paar seconden hangen waardoor je al snel een minuut of meer achter loopt.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:19 ]
Zucht...
Vreemd, werkt hier prima op iOS 16 beta 4.Aiii schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:12:
[...]
Zowel iPhone 12 als 13 mini
Wellicht een iPadOS exclusive issue dan, zowel iPad Mini als iPad Pro.remmuz schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:31:
[...]
Vreemd, werkt hier prima op iOS 16 beta 4.
Zowel iPhone 12 als 13 mini
Dat gebeurt ook op macos Monterey, dus ik vraag me af of het een i(Pad)OS16 bug is. Je bedoelt dat hij ineens terugskipt en de afgelopen ~5 seconden nog eens afspeelt neem ik aan?Aiii schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:12:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Sluuz op 05-08-2022 16:09 ]
PSN: Sluuz
Had ik op m’n Android TV ook ineens. Ligt denk ik aan f1tvSluuz schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:09:
[...]
Dat gebeurt ook op macos Monterey, dus ik vraag me af of het een i(Pad)OS16 bug is. Je bedoelt dat hij ineens terugskipt en de afgelopen ~5 seconden nog eens afspeelt neem ik aan?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
(iP 13) Geen wake up call, bellen via Whats App
[ Voor 22% gewijzigd door Hackus op 06-08-2022 09:38 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
F1 TV Pro abo nemenhk12nl schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 14:53:
Iemand al een viaplay oplossing gevonden?😁
Dat krijg je met iOS 15 ook.Dennisweb schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:49:
Ik was van de week in Papenburg, Duitsland. Met iOS 16 kreeg ik opeens dit mooie nieuwe stukje kaart gepresenteerd.
[Afbeelding]
Had ik twee weken geleden in Frankrijk ook.
Zijn de ge-update Apple Maps kaarten.
Dat wist ik dan weer niet, maar ik vind ze wel 'sehr schön' (als we dan toch op de Duitse tour gaan..)Rivanov schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:57:
[...]
Dat krijg je met iOS 15 ook.
Is de Fly-over optie er ook al sinds iOS 15?Rivanov schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:57:
[...]
Dat krijg je met iOS 15 ook.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Sinds iOS 6 zelfs.Davidas schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:01:
[...]
Is de Fly-over optie er ook al sinds iOS 15?
Ik ervaar nu wel weer hoe enorm gebruiksonvriendelijk en verouderd het originele IOS-toetsenbord is, met alle leestekens verborgen, en matige autocorrect voorspellingen in maar één taal tegelijk.

RotterdamDavidas schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:38:
[...]
Maar niet voor Nederlandse steden neem ik aan toch?
Utrecht
Eindhoven
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Dit klopt niet, sinds iOS10 kan je talen mixen binnen autocorrect.Of-Aaargh schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 16:46:
matige autocorrect in maar één taal tegelijk.
Excuus, ik bedoel tekstvoorspelling.Donstil schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:15:
[...]
Dit klopt niet, sinds iOS10 kan je talen mixen binnen autocorrect.
https://developer.apple.c...s-ipados-16-release-notes
OMG. iOS 16 beta 5 adds the battery percentage icon to the status bar. 😱🤯 FINALLY! pic.twitter.com/BjLQcODQOu
— Sami Fathi (@SamiFathi_) 8 augustus 2022
/f/image/vMAMO02gTCtWDjTPRxEDAO7x.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 104% gewijzigd door robcoenen op 08-08-2022 19:49 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik moet zeggen dat ik hem niet miste maar dit is wel een hele goede oplossing zo in het batterij icoon
©2004
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Deze komt meestal later dezelfde week.Alekz87 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:51:
Neem aan dat de public beta ook later vanavond komt?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Het is nogal een afleiding ja…Donstil schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:
Heb het percentage weer uitgezet. Mis het al sinds de X niet maar vind dit icoontje vooral erg lelijk 😆
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ja het er best naast gekund. Zeker op de toestellen met kleinere notch.
Voelt ook niet als iets wat niet op de mini’s kan. Of misschien is het een strategische keuze anders valt het te veel op dat die batterij ruk is
Nou echt. Valt mij ook tegen. Zet het ook weer uit. Kan wel iets verfijnder 😅Donstil schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:
Heb het percentage weer uitgezet. Mis het al sinds de X niet maar vind dit icoontje vooral erg lelijk 😆
Viaplay app crashed trouwens nog steeds. Is ook echt aan alle kanten bagger die maatschappij.
©2004
Idem hier.Donstil schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:
Ik hoef dat bewust worden over je batterijpercentage niet meer zo erg in mijn leven.
Dit is beter vind ik. De ander was te zacht.robbinonline schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:11:
Het geluidje voor het zoeken van je iPhone via de watch is ook veranderd. Eerst Siri al toen het detecteren geluidje en nu deze, daar gaat alle nolstalgie.
En maar volhouden dat ze het beste technisch platform hebbenhk12nl schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:03:
[...]
Nou echt. Valt mij ook tegen. Zet het ook weer uit. Kan wel iets verfijnder 😅
Viaplay app crashed trouwens nog steeds. Is ook echt aan alle kanten bagger die maatschappij.

Laatste plek verdient de poedelprijs hèLa1974 schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:19:
[...]
En maar volhouden dat ze het beste technisch platform hebben![]()
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Wat is dat laatste nou?
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Volgens mij niet of ik snap niet helemaal wat je bedoeldLuuk2015 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:17:
Zelf heb ik nog niet DB5, maar kan iemand kijken of er al een standaard darkmode achtergrond is toegevoegd?
Dank
©2004
Ze hadden hier beter ‘Share and delete’ kunnen van maken als je het mij vraagtLuuk2015 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 00:15:
In DB5 heb je nu ook de mogelijkheid om gemaakte screenshots te kopiëren en gelijk te verwijderen, naar mijn mening erg handig.
[Afbeelding]
[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:19 ]
Zucht...
Bing
Had ik ook. Herstart van Watch hielp. Kaarten, en waarschijnlijk alle apps waar internet voor nodig is, deed het ook niet.bing69 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:15:
Met de laatste Watch beta krijg ik geen weer meer van Apple, ook ander bronnen op de watch selecteren helpt niet. Meer mensen last van?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Sinds de uitvinding van de computer helpt dat al, thanks!!amphora schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:34:
[...]
Had ik ook. Herstart van Watch hielp. Kaarten, en waarschijnlijk alle apps waar internet voor nodig is, deed het ook niet.
Bing
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Nee want dat dekt de lading niet, met Copy and delete share je de afbeelding niet maar plaats je hem op je prikbord om later te plakken in een andere app. Precies wat het beperkend dus eigenlijkToppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 08:13:
[...]
Ze hadden hier beter ‘Share and delete’ kunnen van maken als je het mij vraagt
Hee handig, inderdaad sinds mijn 13 Pro miste ik dat al een beetje.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik denk dat Toppe niet een tekstuele verandering bedoeld maar echt share and delete. Dit zou ik namelijk ook logischer maar zeker ook handiger vinden. Op dit moment is het namelijk best omslachtig, eerst sharen waarna je terugkeert naar je screenshot om hem vervolgens te verwijderen.Donstil schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:23:
[...]
Nee want dat dekt de lading niet, met Copy and delete share je de afbeelding niet maar plaats je hem op je prikbord om later te plakken in een andere app. Precies wat het beperkend dus eigenlijk
Maar ik gebruik dan ook niet die kinderlijke kijk-mij-eens apps als instagram, tictoc of snapchat
Wat is "dik in orde" als ik vragen mag?_Bailey_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:36:
Batterij op een 13 Mini dik in orde met deze DP!
Als in: hoe was het op iOS 15 stable en wat is het nu op iOS 16 DP5?
Ik twijfel of ik deze DP op m'n 13 Mini ga knallen of toch ff wacht op de volgende PB.
[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 09-08-2022 15:59 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Precies. Kopiëren doe ik nooit om te delen, dat gebeurt gewoon vanuit het deel scherm.WayLikeMark schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat Toppe niet een tekstuele verandering bedoeld maar echt share and delete. Dit zou ik namelijk ook logischer maar zeker ook handiger vinden. Op dit moment is het namelijk best omslachtig, eerst sharen waarna je terugkeert naar je screenshot om hem vervolgens te verwijderen.
Een screen kopiëren om vervolgens de screenshot weer te verwijderen, app te openen en daar te delen is mij te omslachtig.
Zo zoek ik ook nog steeds een fatsoenlijke shortcut die me in staat stelt om een afbeelding naar verschillende mensen door te sturen zonder dat er ‘forward’ bij staat.
En om daarna de screenshot weer handmatig te verwijderen nog omslachtiger en die extra stap is in ieder geval niet meer nodig. Na het delen met het standaard deel scherm kom je toch al terug op de screenshot en is verwijderen maar één klik extra.Toppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:17:
[...]
Een screen kopiëren om vervolgens de screenshot weer te verwijderen, app te openen en daar te delen is mij te omslachtig.
Je kan toch gewoon ná het delen vragen of hij verwijderd moet worden?amphora schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:25:
[...]
En om daarna de screenshot weer handmatig te verwijderen nog omslachtiger en die extra stap is in ieder geval niet meer nodig. Na het delen met het standaard deel scherm kom je toch al terug op de screenshot en is verwijderen maar één klik extra.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ik doe nu dus vaak Screenshot > opslaan > iMessage openen > screenshot selecteren uit foto’s.
Dus Copy and Delete is dan zeker wenselijk
Waarom vragen om te verwijderen als het verwijder knopje toch al in beeld is?Toppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:31:
[...]
Je kan toch gewoon ná het delen vragen of hij verwijderd moet worden?
Ik vind de aanpassing die in DP5 zit zinvoller want je verlaat de screenshot 'app' om te plakken en dan hoef je niet meer terug. Dat jij het niet gebruikt omdat je liever de standaard deel functie gebruikt snap ik maar aan die flow hoeft ook niet veel verbeterd te worden lijkt me.
Omdat het kopiëren van een foto veel omslachtiger is dan het gebruik maken van de deel functie die daar voor bedoeld is.amphora schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:51:
[...]
Waarom vragen om te verwijderen als het verwijder knopje toch al in beeld is?
Ik vind de aanpassing die in DP5 zit zinvoller want je verlaat de screenshot 'app' om te plakken en dan hoef je niet meer terug. Dat jij het niet gebruikt omdat je liever de standaard deel functie gebruikt snap ik maar aan die flow hoeft ook niet veel verbeterd te worden lijkt me.
Jouw mening, ik vind het wel fijn soms. Je hoeft het niet te gebruiken. Maar de standaard deel functie is toch prima zoals het is? Het voordeel van een extra 'delen en verwijderen' knop zie ik echt niet.Toppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:06:
[...]
Omdat het kopiëren van een foto veel omslachtiger is dan het gebruik maken van de deel functie die daar voor bedoeld is.
En ik de extra copy en delete optie niet, die verwijderd knop is toch binnen hand bereik?amphora schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:10:
[...]
Jouw mening, ik vind het wel fijn soms. Je hoeft het niet te gebruiken. Maar de standaard deel functie is toch prima zoals het is? Het voordeel van een extra 'delen en verwijderen' knop zie ik echt niet.
Het is nog vroeg om echt getallen te noemen, maar krijg het idee met deze 5e DP zo'n beetje hetzelfde qua batterij te zitten als met 15.6WhatsappHack schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:59:
[...]
Wat is "dik in orde" als ik vragen mag?
Als in: hoe was het op iOS 15 stable en wat is het nu op iOS 16 DP5?Hoeveel uur ben je kwijtgeraakt of juist er op vooruitgegaan?
Ik twijfel of ik deze DP op m'n 13 Mini ga knallen of toch ff wacht op de volgende PB.
Die mening deel ik. En verder ook nog geen applicaties tegengekomen die niet werken. Zelfs Viaplay werkt prima._Bailey_ schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:59:
[...]
Het is nog vroeg om echt getallen te noemen, maar krijg het idee met deze 5e DP zo'n beetje hetzelfde qua batterij te zitten als met 15.6
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Maar het is ook geen vervanging van de verwijder knop, die zit er ook nog steeds.Toppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:15:
[...]
En ik de extra copy en delete optie niet, die verwijderd knop is toch binnen hand bereik?
Copy and Delete is extra, voor als je (en de naam zegt het al) dat ding ook nog naar je prikbord wil kopiëren.
Het is gewoon een shortcut, op het share screen zit ook de optie ‘Kopieer’Donstil schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:20:
[...]
Maar het is ook geen vervanging van de verwijder knop, die zit er ook nog steeds.
Copy and Delete is extra, voor als je (en de naam zegt het al) dat ding ook nog naar je prikbord wil kopiëren.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Maar dan heb je weer extra handelingenToppe schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:42:
[...]
Het is gewoon een shortcut, op het share screen zit ook de optie ‘Kopieer’
Screenshot maken > Gereed > Copy and Delete > Overal gebruiken
Screenshot maken > Share screen > Copy > Terug naar Screenshot > prullenbak > Afbeelding verwijderen > Overal gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 09-08-2022 19:51 ]
Share is delen, hoef je niet de kopiëren, maar kan welDonstil schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:50:
[...]
Maar dan heb je weer extra handelingen![]()
Screenshot maken > Gereed > Copy and Delete > Overal gebruiken
Screenshot maken > Share screen > Copy > Terug naar Screenshot > Verwijderen > Overal gebruiken.
Even weer ontopic: wij hebben dus een gedeeld album met de familie voor de kleine meid maar nieuwe foto’s toevoegen kan dus niet in de laatste beta. Althans, niet selecteren, delen en toevoegen aan gedeeld album. Je moet nu dus eerst het album openen en dan het +je om toe te voegen
[ Voor 27% gewijzigd door Toppe op 09-08-2022 19:53 ]
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form