Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Bij mij wel met beta 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:16
Luuk2015 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:31:
In iOS 16 is er nu een extra pagina bijgekomen in de Wallet app voor geplaatste bestellingen.
Heeft iemand enig idee of er iets bekend is over welke winkels/webshops hier aan meedoen?
Werkt alleen voor bestellingen die met Apple Pay betaald worden.
En in eerste instantie alleen met Shopify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Kan je daadwerkelijk kijken of een profiel selecteren?
Nadat ik een profiel selecteer krijg ik een zwart scherm en daarna een force close namelijk.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:48
Famous schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:10:
[...]

Nadat ik een profiel selecteer krijg ik een zwart scherm en daarna een force close namelijk.
Zover kom ik niet eens😅 het viaplay “unfold” zich en dan sluit de app zich af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Om inzicht te krijgen in de nieuwe slaap informatie, moet ik dan ook mijn watch updaten naar de beta? Of volstaat het om alleen iOS 16 op mijn iphone te draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

WayLikeMark schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:15:
[...]

Zover kom ik niet eens😅 het viaplay “unfold” zich en dan sluit de app zich af.
Dat is alleen als je ingelogd bent. Zodra je de app verwijderd en opnieuw installeert lijkt alles te werken, tot je gaat inloggen 8)7

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Famous schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:10:
[...]

Bij mij ook dit.

@mregeling : deed hij het bij jou altijd al?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:21
Luuk2015 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:26:
Om inzicht te krijgen in de nieuwe slaap informatie, moet ik dan ook mijn watch updaten naar de beta? Of volstaat het om alleen iOS 16 op mijn iphone te draaien?
Volgens mij is het wel beter om de watch te update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Er is dus iets waardoor het niet werkt maar het kan dus kennelijk wel werken... interessant...

Ik heb zojuist de app weggegooid, iPhone opnieuw opgestart en de app weer geinstalleerd maar helaas zonder resultaat.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Deshmir schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:15:
[...]

Volgens mij is het wel beter om de watch te update
Beter of verplicht?
Als er geen beta update voor de slaapfunctionaliteit nodig is dan update ik mijn watch liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:50:
[...]

In het dev portaal? Want mijn devices zijn zonder nieuwe installatie gewoon ge-update.
Gek, mijn iPhone 13 Pro wel, maar m’n iPad Pro niet. Ook de iPhone 13 Pro van m’n vrouw ziet de update niet. De iPad ziet het ook niet na opnieuw installeren van het beta profiel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Als ik mobiele data uitzet kom ik wel verder in de app van viaplay:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqLnysjEqgoDTcLUzxeO7dwqLQk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NiVXglJmEDrdUaSocwl5Q8R8.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hier nu even geen WiFi om het verder te testen.

@mregeling heb jij mobiele data uitstaan voor de viaplay app?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
hk12nl schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:49:
Als ik mobiele data uitzet kom ik wel verder in de app van viaplay:
[Afbeelding]

Ik heb hier nu even geen WiFi om het verder te testen.

@mregeling heb jij mobiele data uitstaan voor de viaplay app?
Nee, staat gewoon aan.
Kan op Wifi en 5G alles gewoon bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds het begin op de developer beta en het begint nu toch langzaamaan een beetje te jeuken om de beta ook op m'n hoofdtoestel te zetten... Het werkt allemaal best okee en vind er een paar goede verbeteringen inzitten. Maar... Een keertje proberen te wachten tot de final is ook een leuke afwisseling. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WhatsappHack schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 13:33:
Sinds het begin op de developer beta en het begint nu toch langzaamaan een beetje te jeuken om de beta ook op m'n hoofdtoestel te zetten... Het werkt allemaal best okee en vind er een paar goede verbeteringen inzitten. Maar... Een keertje proberen te wachten tot de final is ook een leuke afwisseling. :P
Ik heb de developer op mijn primaire toestel staan en tijdens de vakantie heeft zelfs m’n vrouw de beta op haar eigen toestel gezet, want die gedeelde library was toch wel heel erg handig :-)

Beide geen seconde spijt van gehad. Moet wel even vermelden dat apps soms crashen (zelfs de camera app als ik wissen van foto naar video), maar dat is na het herstarten van de betreffende app dan weer gefixt.

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2022 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:05:
[...]

Ik heb de developer op mijn primaire toestel staan en tijdens de vakantie heeft zelfs m’n vrouw de beta op haar eigen toestel gezet, want die gedeelde library was toch wel heel erg handig :-)

Beide geen seconde spijt van gehad. Moet wel even vermelden dat apps soms crashen (zelfs de camera app als ik wissen van foto naar video), maar dat is na het herstarten van de betreffende app dan weer gefixt.
Ik heb beta (ook op primaire toestel) en mijn vrouw niet. maar we hebben gewoon ook een gedeelde foto album....

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Tylen schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:07:
[...]

Ik heb beta (ook op primaire toestel) en mijn vrouw niet. maar we hebben gewoon ook een gedeelde foto album....
Natuurlijk, maar geen shared library. Als ik dus een foto (of video) maak staat hij automatisch (dat kun je in de camera app aanzetten) in de gedeelde library. Mijn vrouw kan de foto’s dus direct in haar library zien (en ze kan wisselen tussen haar persoonlijke, de gedeelde of beide libraries. Dat is wat anders dan een gedeeld album aanmaken :-)

Die functionaliteit snap ik trouwens sowieso niet heel erg. Je raakt functies kwijt en je krijgt een soort van ‘opmerkingen/chat’ veld ervoor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:05:
[...]

Ik gebruik iCloud totaal niet voor privacygevoelige zaken haha, dus denk dat dat een voordeel is dat ik niet zal gaan opmerken. :P
Ja dat is wel te verwachten idd en waarschijnlijk (sterk) verminderde accuduur? Maarja, de camera-app op iOS 15 werkt ook voor geen drol dus mja. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WhatsappHack schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:24:
[...]

Ik gebruik iCloud totaal niet voor privacygevoelige zaken haha, dus denk dat dat een voordeel is dat ik niet zal gaan opmerken. :P
Jij backups je foto’s via een kabeltje op je NAS dan? :? Maar idd, wat jij zegt je merkt er maar weinig van dan. O-)
[...]

Ja dat is wel te verwachten idd en waarschijnlijk (sterk) verminderde accuduur? Maarja, de camera-app op iOS 15 werkt ook voor geen drol dus mja. :P
Moet zeggen dat mijn telefoon vaak aan een lader hangt en ik niet echt het idee heb dat ik minder lang met een accu doe. Hoor m’n vrouw er op het moment ook niet echt over. Al heb ik wel het idee dat m’n ipad pro minder lang met de batterij doet (die draait ook de beta).
Heb overigens weinig te klagen over de camera app op iOS in het algemeen. Doet wat het moet doen, mooie foto’s maken (al ligt dat ook voor een groot deel aan de man/vrouw achter de camera >:) ).

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2022 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:33:
[...]

Jij backups je foto’s via een kabeltje op je NAS dan? :? Maar idd, wat jij zegt je merkt er maar weinig van dan. O-)
Nee niet via kabeltje, alle iPhone's en iPad's worden automatisch elke week ge-backupt via WiFi naar de NAS. Een VM op de NAS regelt dat. Incrementeel en versleuteld, dus zoals TimeMachine zegmaar. En compatible met iTunes-backups (zelfde structuur, want op de achtergrond wordt Apple Mobile Backup ervoor gebruikt) Heerlijk. :P
Moet zeggen dat mijn telefoon vaak aan een lader hangt en ik niet echt het idee heb dat ik minder lang met een accu doe. Hoor m’n vrouw er op het moment ook niet echt over. Al heb ik wel het idee dat m’n ipad pro minder lang met de batterij doet (die draait ook de beta).
Heb overigens weinig te klagen over de camera app op iOS in het algemeen. Doet wat het moet doen, mooie foto’s maken (al ligt dat ook voor een groot deel aan de man/vrouw achter de camera >:) ).
Ja de iPhone X waar ik het nu op draai wordt heel snel heel heet bij de minste of geringste taken op iOS 16, dat maakt me dus een beetje huiverig om het op m'n 13 Mini te zetten. Die heeft nu best acceptabele accuduur, maar zeg dat die gehalveerd wordt: dan blijf ik nog wel ff op de stable. :+ Zal eens op statistiekenjacht gaan, vast wel ergens vergelijkingsgrafieken te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Heel vreemd, ik heb nog steeds de originele beta van iOS 16. Wanneer ik zoek naar software updates krijg ik 'iOS is up-to-date' te zien. Heb net het profiel opnieuw geinstalleerd én gereboot maar nog steeds krijg ik geen updates. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

OmgItsKoen schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:57:
Heel vreemd, ik heb nog steeds de originele beta van iOS 16. Wanneer ik zoek naar software updates krijg ik 'iOS is up-to-date' te zien. Heb net het profiel opnieuw geinstalleerd én gereboot maar nog steeds krijg ik geen updates. Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?
Dev of pub?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:21
Luuk2015 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 12:47:
[...]

Beter of verplicht?
Als er geen beta update voor de slaapfunctionaliteit nodig is dan update ik mijn watch liever niet.
In de PR van 6/6/2022 staat het volgende:
watchOS 9 brings sleep stages to the Sleep app, and a new FDA-cleared AFib History feature provides deeper insights into a user’s condition.

Lijkt me dan verplicht idd haha.

Ik heb het gedaan om de boel in sync te houden, niet specifiek uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
Publieke bèta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

De 2e pub beta moet nog komen dus het klopt dat je nog op de 1e zit.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhatsappHack schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:24:
Ja dat is wel te verwachten idd en waarschijnlijk (sterk) verminderde accuduur?
Nah hangt misschien van je toestel af maar sterk kan je voor mijn 13 pro sowieso weg strepen in ieder geval en durf ook wel te zeggen dat het in zijn geheel te verwaarlozen is. Ik haal nog steeds ongeveer 6 uur SoT en dat was met IOS15 niet noemenswaardig beter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Deshmir schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:12:
[...]

In de PR van 6/6/2022 staat het volgende:
watchOS 9 brings sleep stages to the Sleep app, and a new FDA-cleared AFib History feature provides deeper insights into a user’s condition.

Lijkt me dan verplicht idd haha.

Ik heb het gedaan om de boel in sync te houden, niet specifiek uitgezocht.
Dan ga ik mijn watch ook maar upgraden.
Thanks in ieder geval ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:54
Donstil schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 16:46:
[...]

Nah hangt misschien van je toestel af maar sterk kan je voor mijn 13 pro sowieso weg strepen in ieder geval en durf ook wel te zeggen dat het in zijn geheel te verwaarlozen is. Ik haal nog steeds ongeveer 6 uur SoT en dat was met IOS15 niet noemenswaardig beter.
Hier dezelfde ervaring, kan nog netjes 2 dagen met mijn 8 plus (kan je nagaan hoeveel ik die gebruik :) ).

Ondertussen gemerkt dat itsme en payconiq (Belg hier) niet werken hier, blijven laden maar doen niets. (Ik meld het maar even, kan ook n=1 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

nokie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 18:50:
[...]

Hier dezelfde ervaring, kan nog netjes 2 dagen met mijn 8 plus (kan je nagaan hoeveel ik die gebruik :) ).

Ondertussen gemerkt dat itsme en payconiq (Belg hier) niet werken hier, blijven laden maar doen niets. (Ik meld het maar even, kan ook n=1 zijn).
Heb je de apps hier al als onbruikbaar gemeld? Dan hebben we het allemaal mooi in een overzicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
Nee, ik zit op public beta 1, welke beta kies ik?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:08
OmgItsKoen schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:57:
Public Beta 2 is er nu ook.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

nokie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:01:
Nee, ik zit op public beta 1, welke beta kies ik?
Public beta 1 is developer beta 3, dus B3 kiezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidas
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bNnRNnPj-JwHUhltDPGyoE3MAGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/58D2vOULkFfilQVqJgX3dnev.jpg?f=fotoalbum_large

Kritieke meldingen is ook nieuw, als je de Weer app opent word je hiervan op de hoogte gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:27

RnB

Die heb ik in PB1 al:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ1EEgrmPD8tBVVdsbvUUqxxyFY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/o3hjsAKZPN5dSyGUYiULgiYy.png?f=fotoalbum_large

Die notificaties werken overigens niet. In de app zie je de severe weather notificatie overigens wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kan Arnhem niet selecteren… “Meldingen worden niet ondersteund voor deze locatie” maar andere plaatsen als Rotterdam weer wel. Je zou zeggen dat het een simpele landelijke database is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
RnB schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:34:
Die heb ik in PB1 al:

[Afbeelding]

Die notificaties werken overigens niet. In de app zie je de severe weather notificatie overigens wel.
Dit zijn andere instellingen, die bestaan inderdaad al langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:39:
Ik kan Arnhem niet selecteren… “Meldingen worden niet ondersteund voor deze locatie” maar andere plaatsen als Rotterdam weer wel. Je zou zeggen dat het een simpele landelijke database is…
Volgens mij werkt neerslag alleen in NL aan de kust.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

hk12nl schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:55:
[...]

Volgens mij werkt neerslag alleen in NL aan de kust.
Bij mij (Haarlem) werkt de optie helaas ook niet.
Vermoed dat alleen de grootste steden beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:14
Sinds PB2 wordt er geen melding gegeven meer bij een nieuwe email bij PB 1 werkte dit nog wel . Alle instellingen nagelopen en toestel( iPhone 12 pro] gereset maar dit heeft niet geholpen. Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben ? Alle andere meldingen komen wel binnen alleen die van de apple mail app niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edebee schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:20:
Sinds PB2 wordt er geen melding gegeven meer bij een nieuwe email bij PB 1 werkte dit nog wel . Alle instellingen nagelopen en toestel( iPhone 12 pro] gereset maar dit heeft niet geholpen. Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben ? Alle andere meldingen koken wel binnen alleen die van de apple mail app niet.
Ik heb dat op dev beta 4 ook idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Luuk2015 schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:14:
[...]

Bij mij (Haarlem) werkt de optie helaas ook niet.
Vermoed dat alleen de grootste steden beschikbaar zijn.
Volgens mij werkt het in bv Den Haag wel.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Heb wat problemen met verbinden met WiFi. Laatste pub beta. Meer mensen hier last van? Hij zegt verbonden maar zie geen WiFi boven in

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:55
Davidas schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:26:
[Afbeelding]

Kritieke meldingen is ook nieuw, als je de Weer app opent word je hiervan op de hoogte gebracht.
Wel nieuw in de weer app maar niet niet in iOS. ;)

Critical alerts zit er al in sinds iOS 12, wordt bijvoorbeeld gebruikt als je een rookmelder hebt toegevoegd aan de Home app en deze gaat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

RnB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:33:
Nee, bij mij bewogen alle mapjes dynamisch aan de hand van mijn gebruik.

Alle meest gebruikte apps stonden dan het meest boven en voorin het mapje waarin ze zaten, waar ze op dag 1 van de installatie nog door elkaar stonden.

Dit is hoe het op dag 1 eruit ziet (en nu nog steeds):

[Afbeelding]

Nu twee dagen achtereen veel gebruik gemaakt van Twitter, Instagram en LinkedIn. Hoe het dan eerst werkte, kwamen de mapjes waarin deze apps zaten meer naar boven. Social en Photo & Video zouden dan op de Utilities plaats moeten komen. Werkte best prima onder iOS 15, maar nu met deze beta niet meer.
De App Library lijkt weer als vanouds te reageren. De meest gebruikte apps komen weer bovenaan te staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTHuIwr_ifdagzQ8waj28veHfiE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Cp667tHicA7AHhaaxgGWBr4X.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Wat zijn nu beetje DE nieuwe features die ik moet testen!
Lockscreen ✅
Haptic feedback keyboard ✅

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:45:
Lockscreen ✅
Ik vind de nieuwe HomeKit wel een mooie verbetering. Lijkt nog een bug te hebben met alle scènes naast elkaar terwijl de rest onder elkaar staat, maar we zijn weer een stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Dennisdn schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:52:
[...]

Ik vind de nieuwe HomeKit wel een mooie verbetering. Lijkt nog een bug te hebben met alle scènes naast elkaar terwijl de rest onder elkaar staat, maar we zijn weer een stap vooruit.
Ik doe eigenlijk alles via de Hue app. Heb de HomeKit altijd wat “ingewikkeld” gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 12-09 19:39
Alekz87 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:17:
[...]

Ik doe eigenlijk alles via de Hue app. Heb de HomeKit altijd wat “ingewikkeld” gevonden.
Dat werkt natuurlijk alleen als je alleen Hue apparaten hebt. Als je ook een rolgordijn, ventilator of andere zooi hebt, dan gaat die vlieger niet op.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:52:
[...]

Yep! Maar dat zal hopelijk geen bug zijn. Ik gebruik de meeste scènes niet handmatig maar in een automatisering of via Siri. Zou niet gelukkig worden als alle scènes onder elkaar komen te staan, dat wordt echt een grote rommel.

Ze zouden wel een tabje boven in kunnen maken (net zoals lampen, schakelaars, klimaat) met scènes en ze daar in een grote lijst weergeven.

Gelukkig hebben ze in iOS 16 wel de camera stream verbeterd door een stuk sneller en consequenter te laden.

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 29-07-2022 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:45:
Lockscreen ✅
Ja goeie vraag. Dat voorwerpen uit je foto knippen is ook wel geinig om even 2 keer te doen, en daarna nooit meer te gebruiken 😏

Verder is het vooral het lockscreen en het en der een handige tweak.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 29-07-2022 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:23
Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:45:
[...]

Ja goeie vraag. Dat voorwerpen uit je foto knippen is ook wel geinig om even 2 keer te doen, en daarna nooit meer te gebruiken 😏
Het werkt heel mooi idd, maar jammer dat je er verder niet zo heel veel meer mee kan dan versturen via Messages (die ik echt helemaal nooit gebruik). Als je ze bijvoorbeeld als sticker kan gebruiken voor Whatsapp zou ik er veel gebruik van maken.

Hint: tips over meer use cases mbt deze nieuwe functionaliteit zijn van harte welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bob-nwk schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:51:
[...]

Het werkt heel mooi idd, maar jammer dat je er verder niet zo heel veel meer mee kan dan versturen via Messages (die ik echt helemaal nooit gebruik). Als je ze bijvoorbeeld als sticker kan gebruiken voor Whatsapp zou ik er veel gebruik van maken.

Hint: tips over meer use cases mbt deze nieuwe functionaliteit zijn van harte welkom ;)
in de VS is iMessage uiterst populair en WhatsApp weer totaal niet. In Europa net weer andersom.
Vandaar dat iMessage steeds meer functies krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:14
Donstil schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:42:
[...]

Ik heb dat op dev beta 4 ook idd.
ik heb gevonden waar het probleem zat.
Ga naar instellingen - meldingen- mail- dan onderaan pas meldingen aan - icloud en hier stond meldingen uit.
Geen idee hoe dit uitgezet is maar nu komen de meldingen van de mail weer binnen visueel en met geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

Vanuit iMessage kan je wel weer door naar Whatsapp.
Volgens mij doet die dan alleen wel een witte achtergrond erachter, weet ik niet zeker.

Oh, je kan trouwens rechtstreeks sturen naar Whatsapp, laat maar :+

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 29-07-2022 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

[...]

Toen Memoji stickers kwamen werkte whatsapp daar in eerste instantie ook niet goed mee (werden gewoon plaatjes met witte achtergrond) dus kan me voorstellen dat als iOS 16 echt uit is dat whatsapp ook wel weer met een update komt.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik gebruik iMessage (gelukkig) wel erg veel dus ben wel blij met al die vernieuwingen steeds. Zeker boven de 90% van mijn contacten hebben het, met de rest zit ik op signal (ik gebruik geen whatsapp).

Maar die po-ups uit foto’s zijn verder niet alleen voor iMessage hoor, je kunt ze ook in andere apps plakken (met een witte achtergrond eventueel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:50:
[...]

Ik gebruik iMessage (gelukkig) wel erg veel dus ben wel blij met al die vernieuwingen steeds. Zeker boven de 90% van mijn contacten hebben het, met de rest zit ik op signal (ik gebruik geen whatsapp).

Maar die po-ups uit foto’s zijn verder niet alleen voor iMessage hoor, je kunt ze ook in andere apps plakken (met een witte achtergrond eventueel)
Mazzelaar, letterlijk de enige mensen in mijn netwerk die Imessage gebuiken zijn mijn vader en vriendin. Ik prefereer het als Message app maar de meeste zitten zo vast in Whats;app helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 15:46
Weet iemand hier of apps in IOS 16 toegang krijgen tot de interne NFC chip, naast de gebruikelijke bank apps dan. Dus gewoon mijn Iphone tegen een NFC slot houden en openen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

rorie schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 13:01:
Weet iemand hier of apps in IOS 16 toegang krijgen tot de interne NFC chip, naast de gebruikelijke bank apps dan. Dus gewoon mijn Iphone tegen een NFC slot houden en openen maar.
Apps hebben alleen toegang tot de "reader mode" van de ingebouwde NFC chip, niet de "card emulation mode". Daarom moet het betalen nog steeds via Apple Pay i.c.m. de wallet app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 13:51:
[Afbeelding]

Iemand dit al gehad? Locatievoorziening staat aan en werkt ook gewoon.
Heeft de weer-app toegang tot locatie? Standaard staat daar toch een zonnetje/wolkje en de actieve locatie..

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Famous schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 10:11:
[...]

Vanuit iMessage kan je wel weer door naar Whatsapp.
Volgens mij doet die dan alleen wel een witte achtergrond erachter, weet ik niet zeker.

Oh, je kan trouwens rechtstreeks sturen naar Whatsapp, laat maar :+
Dan doe ik toch echt iets verkeerd, het lukt mij voor geen mogelijkheid. Hoe krijg je dit voor elkaar dan?

P.S. Ik draai Public Beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coach4All schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:21:
[...]

Heeft de weer-app toegang tot locatie? Standaard staat daar toch een zonnetje/wolkje en de actieve locatie..
Ooh ja die widget had ik neer gezet idd. Weer app doet het wel, dus zal wel een bugje zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:17:
Voor wie dit kan zien: https://www.instagram.com...DnJJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Best wel een kick idee zo met twee wallpapers
Echt heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
bob-nwk schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 14:49:
[...]

Dan doe ik toch echt iets verkeerd, het lukt mij voor geen mogelijkheid. Hoe krijg je dit voor elkaar dan?

P.S. Ik draai Public Beta 2
Inhouden en dan op “deel” klikken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hw4JI_-CBDUoBiozp_PY45ShJQ0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xqhx8CsRyPotz7DnqRO54Wrt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Famous schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 17:16:
[...]

Inhouden en dan op “deel” klikken.
[Afbeelding]
Thanks, Zo simpel kan het zijn :).
En ik maar moeilijk doen door ingedrukt te houden, naar beneden te slepen en dan met mn andere hand switchen tussen apps (dat werkt dus NIET).
Wel jammer van de witte achtergrond

[ Voor 4% gewijzigd door bob-nwk op 29-07-2022 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Het viel mij zojuist op dat het synchroniseren van foto's onderbroken wordt om batterijstroom te sparen, echter is mijn accu niet bijna leeg en heb ik de energiebesparingsmodus niet aanstaan. Heeft iemand wellicht een idee? Als ik het synchroniseren hervat dan is dat maar voor 4 uur, daarna onderbreekt de app het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Luuk2015 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:33:
Het viel mij zojuist op dat het synchroniseren van foto's onderbroken wordt om batterijstroom te sparen, echter is mijn accu niet bijna leeg en heb ik de energiebesparingsmodus niet aanstaan. Heeft iemand wellicht een idee? Als ik het synchroniseren hervat dan is dat maar voor 4 uur, daarna onderbreekt de app het weer.
Als het veel foto’s zijn dan klopt het. Als je gewoon gedurende de dag foto’s maakt moet hij dat wel blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Toppe schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:38:
[...]

Als het veel foto’s zijn dan klopt het. Als je gewoon gedurende de dag foto’s maakt moet hij dat wel blijven doen
Als ik op hervat klik, dan zegt ie dat alles is gesynchroniseerd.
Lijkt me dat hij dan dus niets hoeft te synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Luuk2015 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 21:46:
[...]

Als ik op hervat klik, dan zegt ie dat alles is gesynchroniseerd.
Lijkt me dat hij dan dus niets hoeft te synchroniseren.
Dan zal het een bug zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Toppe schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:13:
[...]

Dan zal het een bug zijn :9
Zal het ze melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of ik heb iets nieuws ontdekt…. Of ik ben spuit elf…. Ik ben bang het laatste…

Wat ik niet wist… ik heb een stapel widgets met o.a. 2 “bladzijdes” met HomeKit Shortcuts en wat andere widgets. Ik zat altijd in die widget te bladeren. Maar je kunt hem ook vanuit de widget helemaal naar beneden en boven trekken, beetje zoals je de wekker ook kunt instellen 😁

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 30-07-2022 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 07:12:
Of ik heb iets nieuws ontdekt…. Of ik ben spuit elf…. Ik ben bang het laatste…

Wat ik niet wist… ik heb een stapel widgets met o.a. 2 “bladzijdes” met HomeKit Shortcuts en wat andere widgets. Ik zat altijd in die widget te bladeren. Maar je kunt hem ook vanuit de widget helemaal naar beneden en boven trekken, beetje zoals je de wekker ook kunt instellen 😁
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar ben wel nieuwsgierig 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 08:37:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar ben wel nieuwsgierig 😄
Nouja, maak een stapeltje widgets, pak hem vast en beweeg gewoon over het hele scherm naar beneden of naar boven :) ik dacht altijd dat je dat alleen ín de widget zelf kon doen O-)

[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 30-07-2022 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisdn schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 08:44:
[...]

Nouja, maak een stapeltje widgets, pak hem vast en beweeg gewoon over het hele scherm naar beneden of naar boven :) ik dacht altijd dat je dat alleen ín de widget zelf kon doen O-)
Je bedoeld het verplaatsen van een (stapel) widgets? Of snap ik het nog steeds niet :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:55
Dennisdn schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 08:44:
[...]

Bedoel je dit? Dat je meerdere items in je stack in een beweging heen en weer kan swipen? :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcSTa_rbiqZ3u6m5yTJWE-wPU6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4MmYyrf0KnzQrv68GayJ8gMX.gif?f=user_large

Dit is in ieder geval niet nieuw in iOS 16 maar wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:00:
[...]

Je bedoeld het verplaatsen van een (stapel) widgets? Of snap ik het nog steeds niet :+
Nee dat zodra je swiped op de widget je niet in het vierkantje van de widget hoeft te blijven.

Dan kan je in die enkele beweging meer swipen dan als je dat wel zou moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fuwor schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:24:
[...]

Bedoel je dit? Dat je meerdere items in je stack in een beweging heen en weer kan swipen? :) [Afbeelding]

Dit is in ieder geval niet nieuw in iOS 16 maar wel handig.
Dit inderdaad 😁. Tot nu zat ik echt te bladeren ín de widget zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 30-07-2022 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dennisdn schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:56:
[...]

Dit inderdaad 😁. Tot nu zat ik echt te bladeren ín de widget zelf.
Ik wist niet dat dit kon. Ik zit zelf op iOS 15.5 en daar werkt het ook.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Donstil schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 10:54:
[...]

Nee dat zodra je swiped op de widget je niet in het vierkantje van de widget hoeft te blijven.

Dan kan je in die enkele beweging meer swipen dan als je dat wel zou moeten.
Werkt ook zo in andere apps en alarm/tijd en zo. Overal waar je moet scrollen, kan je het hele scherm benutten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tartarus schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:05:
[...]

Werkt ook zo in andere apps en alarm/tijd en zo. Overal waar je moet scrollen, kan je het hele scherm benutten.
Klopt idd, zodra de swipe bezig is maakt dat niet meer uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ik heb sinds PB2 dat Screen Time laat zien dat ik continu naar een website aan het kijken ben:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cg0vXwllhCxoUeu0Ej1tR4jLmsE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/EXgJPNHtcTcYwqU0BKzMFcvd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-9ZExuc4Why1Wt1b6ItDObekO_Q=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/qkiQwCkuXklcjWoMGtfzUSOL.png?f=fotoalbum_tile

Voor nos.nl zag ik in mijn App Privacy Reports dat Tweetbot hier steeds naar kijkt, echter zie ik dat voor macrumors.com niet terug. Geen idee wat er nu blijft hangen, ik heb de website ook niet open staan in Safari.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
RnB schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 14:05:
Ik heb sinds PB2 dat Screen Time laat zien dat ik continu naar een website aan het kijken ben:

...
Hier geen last van, zojuist gecontroleerd. Weet je zeker dat er geen browservenster meer openstaat, wellicht van een andere browser dan Safari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
Ik heb sinds ik de PB draai vaak last van het keyboard dat vaak een aantal seconden bevriest voordat ik iets kan gaan typen, soms komt het keyboard ook helemaal niet op.
Ook komt het regelmatig voor dat het niet uit maakt waar ik op het scherm tap, altijd de letter q wordt ingedrukt (toevallig de eerste letter van het keyboard).

Meer mensen hier last van? Dit probleem begon bij PB1 en is helaas nog steeds gaande bij PB2. Op 15.6 had ik nog nergens last van.

P.S. ik gebruik wel Swiftkey keyboard maar deze werkte voorheen feilloos. Ik heb inmiddels ook Gboard geprobeerd maar dat maakte geen verschil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 19:35

KroeT

[...]

bob-nwk schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:27:
Ik heb sinds ik de PB draai vaak last van het keyboard dat vaak een aantal seconden bevriest voordat ik iets kan gaan typen, soms komt het keyboard ook helemaal niet op.
Ook komt het regelmatig voor dat het niet uit maakt waar ik op het scherm tap, altijd de letter q wordt ingedrukt (toevallig de eerste letter van het keyboard).

Meer mensen hier last van? Dit probleem begon bij PB1 en is helaas nog steeds gaande bij PB2. Op 15.6 had ik nog nergens last van.

P.S. ik gebruik wel Swiftkey keyboard maar deze werkte voorheen feilloos. Ik heb inmiddels ook Gboard geprobeerd maar dat maakte geen verschil.
Ik heb dat probleem met SwiftKey sinds iOS 13, inmiddels op een iPhone 11 Pro. Dacht dat het gewoon kwam door hoe rommelig SwiftKey geprogrammeerd was. Aanname natuurlijk.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Krijgen jullie ook van diverse apps de meldingen niet meer binnen? Bij mij gaat het om 9to5Mac en OneFootball waar ik het van weet.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 21:23:
Krijgen jullie ook van diverse apps de meldingen niet meer binnen? Bij mij gaat het om 9to5Mac en OneFootball waar ik het van weet.
Ja dat kijk met de laatste beta wel een beetje stuk idd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t18dj
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-01-2023

[Afbeelding][Afbeelding]

Voor nos.nl zag ik in mijn App Privacy Reports dat Tweetbot hier steeds naar kijkt, echter zie ik dat voor macrumors.com niet terug. Geen idee wat er nu blijft hangen, ik heb de website ook niet open staan in Safari.

Hier ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHqsBglR_N1cHFFbZ0saRK3QkoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/26i1fJz3HDhhpZpCNS1uq7UO.jpg?f=fotoalbum_large

Site ook niet bezocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Bij iOS 15 was knippen(tekst) in de ene app en weer plakken in andere app(tekst) dan zag je bij iOS 15 bovenin uit welke app het gekopieerd was naar geheugen.

Nu in IOS 16 zie ik dit niet meer uit welke app ik heb geknipt of als ik een stuk gekopieerd heb.
Iemand enig idee wat ik er met deze feature is gebeurd ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40

[Afbeelding][Afbeelding]
Helaas speelt dit probleem sinds enkele maanden ook al op iOS 15 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Havelock schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:24:
Iemand enig idee wat ik er met deze feature is gebeurd ?
Achter de schermen zijn ze i.i.g. wijzigingen aan het doorvoeren in de werking en het gebruik er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
Bij mij werkt Waze niet meer op de iPhone de app crasht, werkt nog wel via CarPlay 🤔

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nokie
bob-nwk schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:27:

Ja, heb ik soms ook. Meestal gaat het goed, maar zo nu en dan heb ik het ook voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:07
robbinonline schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:34:
Bij mij werkt Waze niet meer op de iPhone de app crasht, werkt nog wel via CarPlay 🤔
Ik heb de bèta-versie. Die werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:25

Logic

SmartOS:Love at First Boot

La1974 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:45:
[...]

Ik heb de bèta-versie. Die werkt wel gewoon.
Bij moet doet ie het met de public beta. Vandaag met waze op de iphone naar werk en terug gereden, met de podcast app op de achtergrond. Geen problemen gehad.

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

robbinonline schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 21:34:
Soms werkt hij de eerste keer, meestal pas na herstart van Waze. (PB2)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

robcoenen schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 06:32:
[...]

Helaas speelt dit probleem sinds enkele maanden ook al op iOS 15 :'(
Gek, met eerdere iOS versies heb ik er nog geen last van gehad.
Ik ben inmiddels ook weer terug, daar PB2 wel erg buggy was in vergelijking met PB1. PB3 ga ik wel weer proberen.
Pagina: 1 ... 9 ... 41 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form