Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:07
Donstil schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:47:
[Afbeelding]

Is dit nieuw in IOS16? Heb een dergelijke melding uit de weer app nooit eerder gehad namelijk.
Jazeker ;-) https://www.apple.com/ios/ios-16-preview/features/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hZln8ilOSzcd6GqoOgyePGshJjw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qt1NkFE2MBoRreIEUgaEGMDT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:35
Donstil schreef op maandag 18 juli 2022 @ 11:47:
[]

Is dit nieuw in IOS16? Heb een dergelijke melding uit de weer app nooit eerder gehad namelijk.
Die heb ik ook gehad en zit momenteel in Zweden (waar het wat koeler is 8) )
Maar had hem voor mijn woonplaats ingesteld.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
We kunnen morgen een nieuwe beta verwachten denk ik?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 18:08
Alekz87 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 17:45:
We kunnen morgen een nieuwe beta verwachten denk ik?
_/-\o_

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik vermoed volgende week pas. Vaak zit er 2 weken tussen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:41:
Ik vermoed volgende week pas. Vaak zit er 2 weken tussen.
Deze week is het twee weken sinds beta 3. Afgelopen week was een tweede revisie van die beta.

Dus je hebt kans dat er deze week beta 4 komt en dan volgende week public beta 2.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Zijn er hier mensen die wellicht hun nieuwe lockscreen met ons willen delen?
Ik zit nu een beetje te klooien met de mogelijkheden en ik ben erg benieuwd wat jullie hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 21:52
Luuk2015 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:40:
Ik zit nu een beetje te klooien met de mogelijkheden en ik ben erg benieuwd wat jullie hebben :)
Nou heel eerlijk? Zoveel opties zijn er niet vind ik. Ik heb m’n agenda. M’n activiteitenringen en de temperatuur. En dat was het wel😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had er ook meer van verwacht en kom niet verder dan het weer en de binnenhuis temperatuur via HomeKit…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Dennisdn schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 17:58:
Ik had er ook meer van verwacht en kom niet verder dan het weer en de binnenhuis temperatuur via HomeKit…
Welke app gebruik je voor widgets van Home

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sGL0Jh2jE13FU9DI_KkuJtdGU7M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xkjAkRzm2A5AyPQjuwwtWRR6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Ziet er leuk uit.
Is dat toevallig het depot Boijmans Van Beuningen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 18:58:
[...]

Welke app gebruik je voor widgets van Home
Er zitten verschillende HomeKit widgets tussen de keuzeopties, afhankelijk van de HomeKit spullen die je hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Luuk2015 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 19:15:
[...]

Ziet er leuk uit.
Is dat toevallig het depot Boijmans Van Beuningen? ;)
Ja dat klopt idd. Ik heb nog een Rotterdam foto in de roulatie zitten.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zb8wyHf/6-C232-F2-F-1-B68-4-A78-8863-5-D5-FE826-E51-C.png

De rest zijn foto’s van de kleine :P

[ Voor 82% gewijzigd door Donstil op 19-07-2022 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

13 pro max is al 2x ‘s nachts opnieuw opgestart, heb vanmorgen op verzoek een log naar Apple gestuurd. Meer mensen hier last van?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

RnB

Spontane reboots zijn bij mij nog niet voor gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:17

_AN

Reeds gesteld in het Apple Watch topic, maar vooralsnog geen reactie. Gezien de raakvlak met de iOS beta, stel ik ook de vraag hier:

Ik heb sinds een paar dagen de Public Beta van WatchOS 9 geïnstalleerd op mijn Apple Watch (Series 5). Tot nu toe tevreden over de Beta. Ik ben gister gaan hardlopen, echter zie ik in mijn activiteit (Conditie app op iPhone) nog niet de nieuwe metrics zoals Vertical Oscillation en Average Power. Ik vrees dat deze functie alleen voor nieuwere Apple Watches beschikbaar komt. Maar kan het zo snel niet vinden. Iemand enig idee of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
_AN schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:38:
Reeds gesteld in het Apple Watch topic, maar vooralsnog geen reactie. Gezien de raakvlak met de iOS beta, stel ik ook de vraag hier:

Ik heb sinds een paar dagen de Public Beta van WatchOS 9 geïnstalleerd op mijn Apple Watch (Series 5). Tot nu toe tevreden over de Beta. Ik ben gister gaan hardlopen, echter zie ik in mijn activiteit (Conditie app op iPhone) nog niet de nieuwe metrics zoals Vertical Oscillation en Average Power. Ik vrees dat deze functie alleen voor nieuwere Apple Watches beschikbaar komt. Maar kan het zo snel niet vinden. Iemand enig idee of ervaring mee?
Net even hier gekeken: https://9to5mac.com/2022/...unning-metrics-watchos-9/ Maar kennelijk krijg je die pas na paar keer kijken, hij meet ze wel, maar laten ze zich nog niet zien.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Huigie schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:27:
13 pro max is al 2x ‘s nachts opnieuw opgestart, heb vanmorgen op verzoek een log naar Apple gestuurd. Meer mensen hier last van?
Yuup ook de 13 pro max. Vanmorgen ook nog een log opgestuurd.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

Nicj56 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:41:
[...]

Net even hier gekeken: https://9to5mac.com/2022/...unning-metrics-watchos-9/ Maar kennelijk krijg je die pas na paar keer kijken, hij meet ze wel, maar laten ze zich nog niet zien.
Ah, thanks. Van de week weer een rondje lopen. Laat het resultaat wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
_AN schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:07:
[...]

Met de 7 hier ook (nog) niet hoor. Al heb ik sowieso drama. Mijn vo2 word ook niet bijgewerkt. Vanaf begin al niet
En bij cardioherstel zie ik onder gegevens (en dan bronnen) niks staan ook. Alles staat op geen

[ Voor 13% gewijzigd door Mack80 op 19-07-2022 22:45 . Reden: Aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wel meer bugs in dat gedeelte nog. Zodra ik de Watch af doe worden er geen ringen meer gevuld wat nu de iPhone zelf ook (gedeeltelijk) zou moeten doen. Watch keer ontkoppeld, conditie-app verwijderd en geinstalleerd maar geen verschil. In de conditie-app zie ik verder sowieso niets wat ik in iOS15 en Watch8 niét had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noisyplate
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-06 22:58
Nu ze al die aanpassingen bij het lock screen doen ben ik ook benieuwd of ze een setting in iOS16 introduceren om de tijd aan te passen voordat je lockscreen weer "op zwart" gaat.

Je kan de tijd voordat je scherm uitgaat aanpassen, maar dit geldt niet voor het lockscreen zelf.

Of zie ik deze setting over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJF3
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-08 11:16
* Wi-Fi Network Passwords will show in settings you can share/delete old ones.
Wat als ik helemaal niet wil dat wifi gebruikers het wachtwoord kunnen zien en delen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:21
DJF3 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 11:27:
[...]

Wat als ik helemaal niet wil dat wifi gebruikers het wachtwoord kunnen zien en delen?
Dan geef/verbind je het niet aan ze in de eerste plaats of zorg je voor een 'gasten' netwerk o.i.d.?

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
JSD00 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 22:28:
[...]

Precies zoals je het omschrijft! Is een beetje een mix van muziek die je al kent en nieuwe muziek, en de afgelopen dagen dus meer van dat laatste wat wel prettig is. Eigenlijk is mijn station mijn go-to voor als ik even snel iets wil luisteren maar geen playlist wil kiezen.
Ik weet niet hoe dit voor de Beta was maar ik ben best tevreden over wat AM voorstelt, mix tussen dingen uit mijn eigen Library en dingen die tot nu toe goed passen bij mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

De weer app zou toch meldingen moeten kunnen geven voor regen op jouw locatie? Heb het nog nooit gezien en het heeft toch echt wel geregend hier.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
amphora schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:53:
De weer app zou toch meldingen moeten kunnen geven voor regen op jouw locatie? Heb het nog nooit gezien en het heft toch echt wel geregend hier.
Ik krijg die ook nooit, volgens mij werkt dit alleen nog in bepaalde gebieden van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN

_AN

_AN schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 21:07:
[...]

Vandaag weer een rondje gelopen, maar helaas hetzelfde resultaat. Jammer, maar mogelijk komt het met een nieuwere Beta versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
[...]

Doet inderdaad alleen even FaceID en dan laat die het wachtwoord zien.
Bizar eigenlijk :p

Vraag mij wel af; werkt dit bijvoorbeeld ook als het wachtwoord gedeeld (van iPhone naar iPhone) wordt in plaats van dat je het zelf ingetoetst hebt. Binnenkort eens proberen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:16
Ik vind het niet gek dat ik het wachtwoord op mijn telefoon/iCloud zelf kan zien. Als dat niet de bedoeling is, kun je als router eigenaar beter een gastaccount gaan gebruiken of met permissies en validaties moeten werken. En sowieso zijn er ook nog andere besturingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WayLikeMark
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:24
Zijn er mensen die “kondig meldingen aan” aan hebben staan en niets horen? Als ik een melding binnen krijg van Whatsapp bijv zakt mijn mediavolume en normaal krijg ik dan Siri te horen die het bericht voorleest. Sinds beta 1 zakt het volume wel echter hoor ik Siri niet. Hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:35
WayLikeMark schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:53:
Zijn er mensen die “kondig meldingen aan” aan hebben staan en niets horen? Als ik een melding binnen krijg van Whatsapp bijv zakt mijn mediavolume en normaal krijg ik dan Siri te horen die het bericht voorleest. Sinds beta 1 zakt het volume wel echter hoor ik Siri niet. Hebben jullie dit ook?
Klopt via CarPlay heb ik precies hetzelfde. Niets te horen, maar weet niet of dit aan de beta of aan whatsapp ligt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WayLikeMark schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:53:
Af en toe. 80% van de tijd werkt het prima maar de andere 20% niet.

Viel mij op als als het wel werkt ik mijn normale Siri stem heb. Als het niet werkt heb ik heel zachtjes een mannelijke.

bugje dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ik heb gisteren wat zitten spelen met lock screen, vind het wel jammer dat je de zaklamp niet kan verwijderen of de buttons onderin aan kan passen. Verder vrij standaard gehouden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXHPWZy_sz-lVUJiIUDHHw1hKto=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ujsvzTh9F8ihfePSUQPdBcP9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Veel kan niet nee, heb het ook redelijk simpel.
Als ik inzoom valt de tijd deels achter de 'bomen' (zoals bij @Donstil ) wat een leuk effect is, alleen dan zie je maar de helft van de auto :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOGLkStnEQaij5CrbgB_U5JYhD8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/mUvT1yofCvYZFrS2WmGwDTJj.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ergens de hoop dat die widgets nog een stuk groter zouden worden verderop in de beta of meer iconen eronder. Maar bedenk net dat dat bij always-on meer batterij zal gaan verbruiken en het waarschijnlijk wishfull thinking is 😢

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:54:
[...]

Hier wek je mijn interesse. Ik vind AutoSleep echt een top app.
Heb je misschien een paar voorbeelden/foto’s van hoe dit er daadwerkelijk uitziet?

En wat vind je beter/minder tov AutoSleep?
Ik dacht eerst ook dat de nieuwe slaap analyse AutoSleep kon vervangen, maar het oh zo vervelende van Apple's slaap tracking is dat het alleen werkt binnen de Sleep focus. Als je een iets minder gestructureerd leven hebt, dikke kans dat een deel van je slaap niet wordt meegepakt.

Ik heb bijvoorbeeld m'n Sleep focus van 22:00 tot 07:00. Werkte prima op dagen dat ik vrij was. En als je slaap start binnen de Sleep focus en niet onderbroken is, wordt het ook getracked tot buiten de Sleep focus tijden. Maar afgelopen nacht bijvoorbeeld, was ik pas klaar met werk rond een uur of 23:00. In bed en slapend rond een uur of 01:00. Wakker voor een wc-bezoek rond 06:50. Terug knockout in bed om 07:05 en doorgeslapen tot 10:30 ofzo.

Maar dat tweede deel slapen is niet meer getracked, want het was buiten de Sleep focus. AutoSleep zou dat gewoon mee hebben gepakt. Dus dan moet je heel specifiek dagelijks je Sleep focus gaan aanpassen als je verwacht wat langer te slapen. Ik snap niet dat Apple niet gewoon de slaap automatisch kan detecteren zoals AutoSleep. Middag dutje ofzo zit er dus ook niet in, tenzij je het hebt gepland en Sleep focus aan zet.

Anyway, rant over, thanks for coming to my TED talk etc :+ .

Verder wel een fan van zowel iOS 16 en WatchOS 9. Zijn tot dusver erg solide in beta voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Propane schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:11:
[...]
Ik dacht eerst ook dat de nieuwe slaap analyse AutoSleep kon vervangen, maar het oh zo vervelende van Apple's slaap tracking is dat het alleen werkt binnen de Sleep focus. Als je een iets minder gestructureerd leven hebt, dikke kans dat een deel van je slaap niet wordt meegepakt.

Ik heb bijvoorbeeld m'n Sleep focus van 22:00 tot 07:00. Werkte prima op dagen dat ik vrij was. En als je slaap start binnen de Sleep focus en niet onderbroken is, wordt het ook getracked tot buiten de Sleep focus tijden. Maar afgelopen nacht bijvoorbeeld, was ik pas klaar met werk rond een uur of 23:00. In bed en slapend rond een uur of 01:00. Wakker voor een wc-bezoek rond 06:50. Terug knockout in bed om 07:05 en doorgeslapen tot 10:30 ofzo.

Maar dat tweede deel slapen is niet meer getracked, want het was buiten de Sleep focus. AutoSleep zou dat gewoon mee hebben gepakt. Dus dan moet je heel specifiek dagelijks je Sleep focus gaan aanpassen als je verwacht wat langer te slapen. Ik snap niet dat Apple niet gewoon de slaap automatisch kan detecteren zoals AutoSleep. Middag dutje ofzo zit er dus ook niet in, tenzij je het hebt gepland en Sleep focus aan zet.

Anyway, rant over, thanks for coming to my TED talk etc :+ .

Verder wel een fan van zowel iOS 16 en WatchOS 9. Zijn tot dusver erg solide in beta voor mij.
Wow. 15 minuten naar de wc ‘s ochtends 😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Tylen schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Haha, ja, tussen wakker worden en weer terug in slaap vallen dan hè :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 18:41

Toppe

Oké ✅

Tylen schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Het maakt niet uit hoelang je zit, zolang je nog geen rooie knieën hebt en een tintelend gevoel dan telt het niet :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Propane schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:21:
[...]
Haha, ja, tussen wakker worden en weer terug in slaap vallen dan hè :+ .
Beter dan midden in de nacht in slaap vallen op het toilet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:46
@Propane vervelend dattie het bij jou minder doet!
Zit je horloge wel strak genoeg? Of heb je veel afwijkende “resting heartrate”’s?

Ik heb namelijk wel dat mn horloge de boel goed trackt!

De 1e, vrij normale nacht; sleep focus van 22-06.
Smiddags toch even een dutje moeten doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Kmgy0dGPuY8doRcfr9LLEU9KhA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYygnzwNv1WUFKFnUfGXPVjW.jpg?f=fotoalbum_large

De 2e waarbij de kids toch nog in slaap vielen en ik dus ook nog even een extra uurtje kon meepakken.
Je ziet hier idd wel een slaapblok, maar geen specificatie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqmlVwFHQvCgcvzO661R1ko_9qI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5LQyZEUGROoVtwYjchNRzbh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soji
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-11-2023
Dennisdn schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 06:39:
Er zitten wel meer bugs in dat gedeelte nog. Zodra ik de Watch af doe worden er geen ringen meer gevuld wat nu de iPhone zelf ook (gedeeltelijk) zou moeten doen. Watch keer ontkoppeld, conditie-app verwijderd en geinstalleerd maar geen verschil. In de conditie-app zie ik verder sowieso niets wat ik in iOS15 en Watch8 niét had.
Hier werkt die Fitness (Conditie) app ook nog niet lekker. Heb wel een oudere Apple Watch Series 5 maar die gebruik ik niet meer, gebruik inmiddels een Garmin. Maar krijg het nog niet voor elkaar met Public Beta 1 om maar iets te zien. Gebruik ik de Apple Watch gebeurt er wel iets maar als ik die niet gebruik worden stappen niet bij gehouden en die ringen vullen nooit. In de Fitness app zie ik wel alle Garmin Connect activities en in de Health app zie ik ook mijn stappen. Maar de Fitness app 0 stappen op een dag.

Ook al diverse dingen geprobeerd als App verwijderen, reboot en opnieuw installeren. Zelfs een volledige reset van telefoon en Apple Watch. Privacy settings na gekeken, maar allemaal geen succes.

Maar even Public Beta 2 afwachten, kijken of die wat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ik heb met regelmaat dat mijn ‘Driving’ focus geactiveerd wordt, zonder dat ik rij, of iets doe wat er op lijkt.

Soms activeert en deactiveert hij zichzelf wel 2 keer binnen een minuut.

Meer mensen last van?

Hij zou zichzelf enkel met carplay moeten activeren maar lijkt dus niet te werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSMCgBR_64lYIlOvknndRZjNiAU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AjvJ9hGZ2a9J4qQ9930aKq2L.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door Toppe op 23-07-2022 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Deshmir schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:17:
@Propane vervelend dattie het bij jou minder doet!
Zit je horloge wel strak genoeg? Of heb je veel afwijkende “resting heartrate”’s?
Yes, horloge zit gewoon strak genoeg, ik doe hem voor het slapen net één gaatje strakker op de sport band dan voor gebruik overdag. En m'n resting heart rate/sleeping heart rates zijn heel stabiel. Vanmiddag nog een dutje gedaan van een dik uur, en ook niets in de Health app. De Apple versie van sleep tracking heeft bij mij nog nooit echt gewerkt buiten de sleep focus, ook niet op m'n vorige Watch (Series 4, nu Series 7). Dat was de hoofd reden om AutoSleep te blijven gebruiken.

Heb jij niet toevallig nog een andere sleep tracker geïnstalleerd staan? Dat die wel een slaap sessie ziet maar geen details is ook een beetje apart. Dat zag ik voorheen bijvoorbeeld met een Xiaomi fitness tracker, die de data naar Health synced maar zonder de analyse die je in de Xiaomi app wel zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:26

RnB

Hier wordt ook mijn slaap getracked buiten de Sleep Focus om.

Vannacht stond mijn DND focus aan, omdat mijn Sleep focus maar tot 7u staat ingesteld (moet ik nog wijzigen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:46
@Propane Ik heb ook autosleep inderdaad, maar die crasht in het “Today” scherm als ik meer dan 1 slaap sessie heb; is een bekend probleem.

Net in de history gezien, en daar werden de 2 sessies ook getracked als “Still” dus idd geen variatie in diepte.

Als iOs16 live gaat gooi ik Autosleep eraf om te kijken of dat verschil maakt.

Update: zag net dat Autosleep een sessie had getracked van 16:30-17:45…
Ik ga die eraf gooien en kom er op terug haha

[ Voor 28% gewijzigd door Deshmir op 23-07-2022 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
[...]

Dat kan nu ook al niet. Je kunt op IOS15 de wachtwoorden dan wel niet lezen, maar wel delen. Hoe ging dat hier:
  • Ik zet zorgvuldig twee gescheiden netwerken op. Een voor bewoners en een voor gasten. Bewoners kunnen bij interne servers, domotica-apparaten etc. Gasten kunnen alleen op internet.
  • Mijn kinderen zitten uiteraard op het bewoners-netwerk, want ze willen ook de lampen, rolluiken etc kunnen bedienen
  • Kind neemt vriendje mee, die wil ook op de wifi. En meteen verschijnt er op iPhone van kind '$persoon wil inloggen op het netwerk waar jij al op zit. Wachtwoord delen?'
  • Iedereen weet het wachtwoord van m'n bewonersnetwerk :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PhilipsFan schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:11:
[...]

Dat kan nu ook al niet. Je kunt op IOS15 de wachtwoorden dan wel niet lezen, maar wel delen. Hoe ging dat hier:
  • Ik zet zorgvuldig twee gescheiden netwerken op. Een voor bewoners en een voor gasten. Bewoners kunnen bij interne servers, domotica-apparaten etc. Gasten kunnen alleen op internet.
  • Mijn kinderen zitten uiteraard op het bewoners-netwerk, want ze willen ook de lampen, rolluiken etc kunnen bedienen
  • Kind neemt vriendje mee, die wil ook op de wifi. En meteen verschijnt er op iPhone van kind '$persoon wil inloggen op het netwerk waar jij al op zit. Wachtwoord delen?'
  • Iedereen weet het wachtwoord van m'n bewonersnetwerk :(
Ligt een beetje aan wat je router kan. Via een firewall kun je alle nieuwe devices die zich op wifi aanmelden in quarantaine plaatsen. Of een opt-in voor bekende mac-adressen en de rest blokkeren.

Eigenlijk best raar dat Apple dit probleem oplegt aan alle wifi-eigenaren. Meestal ga ik wel mee met de Apple-arrogantie "Jij gaat dit fijn vinden", maar hier ga ik niet met ze mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 25-07-2022 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Heeft iemand een oplossing voor ComicZeal? Deze app is al heel lang niet bijgewerkt en deed ook al vreemd oop IOS15, maar daar kon je 'm nog weer aan de praat krijgen door de windows groter of kleiner te maken. Op IOS16 klapt ie er meteen na het starten weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:26

Coach4All

I'm a Coach 4 All

PhilipsFan schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:53:
Heeft iemand een oplossing voor ComicZeal? Deze app is al heel lang niet bijgewerkt en deed ook al vreemd oop IOS15, maar daar kon je 'm nog weer aan de praat krijgen door de windows groter of kleiner te maken. Op IOS16 klapt ie er meteen na het starten weer uit.
Vijf jaar geleden laatste update, op blog ontwikkelaar is september 2015 laatste post....

Zou voorzichtig op zoek gaan naar wat anders.....

:X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
PhilipsFan schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:53:
Smart comic

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ok, kom maar door met die nieuwe update…

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Spelen er hier mensen lossless via apple music? Ik zie niet meer dat het lossless is in de app :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Tylen schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 15:51:
Spelen er hier mensen lossless via apple music? Ik zie niet meer dat het lossless is in de app :(
Hier zowel op phone als Desktop staat lossless

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Vildhjarta schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 16:01:
[...]

Hier zowel op phone als Desktop staat lossless
Check. Lossless uit en weer aan en het is er weer. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stop maar met refreshen
iOS 16 beta 4 and iPadOS 16 beta 4 now available to developers
versie: 20A5328h

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:02:
[...]

Bij het zoeken? Want dat had ik ook wel een paar keer.
Hij doet ‘Update requested’ om vervolgens een poging te doen de download te starten en dan een fout melding dat de update niet binnen gehaald kan worden.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bVjnmaoCARIy-Csoy9Vpp1X8Z9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ix9CTTcLhge1STGbg3UYahYb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Toppe op 27-07-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:05:
[...]

Hij doet ‘Update requested’ om vervolgens een poging te doen de download te starten en dan een fout melding dat de update niet binnen gehaald kan worden.
Aah nee dat had ik niet, bij mij was het tijdens het zoeken al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 20:06:
[...]

Aah nee dat had ik niet, bij mij was het tijdens het zoeken al.
Zie edit :)

Morgen maar eens proberen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mack80
Als je beta 4 wil downloaden even nieuw profiel ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Ik ben hem nu ook op mijn iPhone 12 aan het installeren die ik dagelijks gebruik maar hier is de nieuwste versie Beta 3 terwijl ik op mijn SE wel een update heb gehad zojuist (niet gekeken welk beta nummer). Klopt dat?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:59
hk12nl schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:22:
Ik ben hem nu ook op mijn iPhone 12 aan het installeren die ik dagelijks gebruik maar hier is de nieuwste versie Beta 3 terwijl ik op mijn SE wel een update heb gehad zojuist (niet gekeken welk beta nummer). Klopt dat?
Als je de Public Beta aan het installeren bent dan kan dat kloppen ja. De Developer Beta is altijd iets eerder met een nieuwe build dan de Public Beta.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:32:
[...]

Als je de Public Beta aan het installeren bent dan kan dat kloppen ja. De Developer Beta is altijd iets eerder met een nieuwe build dan de Public Beta.
Er staat developer beta. Vandaar dat ik het zo vreemd vind.

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Mack80 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:21:
Als je beta 4 wil downloaden even nieuw profiel ophalen
Yuup. Werkte hier ook. Even profiel er opnieuw op -> herstart. En daarna ging beta 4 goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Gr4mpyC3t schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 21:32:
[...]

De public beta komt toch meestal 1 week later uit dan de developer beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Ik denk dat opnieuw opstarten voldoende is. Na het installeren van beta 3 kon ik gelijk beta 4 downloaden

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
Werkt Viaplay alweer? :)
Straks ff installeren!

[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-07-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

In iOS 16 is er nu een extra pagina bijgekomen in de Wallet app voor geplaatste bestellingen.
Heeft iemand enig idee of er iets bekend is over welke winkels/webshops hier aan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Mensen met de lastpass extensie in safari moeten die even uitzetten. Anders werkt safari niet (beta 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:22:
[...]

Er is vanuit Apple geen nieuw profiel.
Nou ja. Toch wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:19

CoolHead621

Enjoy every moment

Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:50:
[...]

In het dev portaal? Want mijn devices zijn zonder nieuwe installatie gewoon ge-update.
Bij mij ook

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:21
Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:50:
[...]

In het dev portaal? Want mijn devices zijn zonder nieuwe installatie gewoon ge-update.
Hier ook succesvol geüpdatet zonder herinstalleren profiel.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan nu het developer portaal even niet in om te controleren maar lees ook helemaal nergens dat er een nieuw profiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ook zonder nieuw profiel hier geüpdatet.
Viaplay werkt nog steeds niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Hier werkt Viaplay ook niet. Eigenlijk niet zo handig dat ik hem geüpdatet heb dan🙈 Achja nog 1 race en dan is het toch zomerstop😄

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:40
Helaas is dat het risico van bèta’s 😅 daarom is het niet aangeraden om het op je daily iPhone / IPad te gebruiken. 🙂 Maar sommige mensen nemen dat met een korreltje zout. :)

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Het was ook meer informerend voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Milan1NL schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 23:24:
Helaas is dat het risico van bèta’s 😅 daarom is het niet aangeraden om het op je daily iPhone / IPad te gebruiken. 🙂 Maar sommige mensen nemen dat met een korreltje zout. :)
Ach een beetje risico hoort bij het leven😄 En in de def software zitten ook wel eens bugs. Ik vind de bèta’s vrij stabiel tot nu 😁

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Luuk2015 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:31:
In iOS 16 is er nu een extra pagina bijgekomen in de Wallet app voor geplaatste bestellingen.
Heeft iemand enig idee of er iets bekend is over welke winkels/webshops hier aan meedoen?
Het is mij nog wat onduidelijk of verzenders als Bol of Coolblue dit moeten implementeren of juist de vervoerders als PostNL en DHL. In beide gevallen denk ik dat het snel zal gaan. Uiteindelijk heeft na wat weerstand ondertussen elke bank wel ApplePay en dat is wel ietsje meer werk en risico voor hen dan het tracken van een pakketje lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nu pas op de (developer) beta trein gestapt, alles loopt al zeer soepel.

Het hele wallpaper/ achtergrond kiezen vind ik alles behalve simpel en zwaar onoverzichtelijk.

Bij de release van iOS 16 zometeen in september weet ik nu al 100% zeker dat ik vragen v vrienden en collega’s ga krijgen over het instellen v een achtergrond (met name aparte achtergrond voor lockscreen en thuisscherm) :p

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 28-07-2022 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
_Bailey_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:29:
nu pas op de (developer) beta trein gestapt, alles loopt al zeer soepel.

Het hele wallpaper/ achtergrond kiezen vind ik alles behalve simpel en zwaar onoverzichtelijk.

Bij de release van iOS 16 zometeen in september weet ik nu al 100% zeker dat ik vragen v vrienden en collega’s ga krijgen over het instellen v een achtergrond (met name aparte achtergrond voor lockscreen en thuisscherm) :p
Dat laatste kon al.
Wat vindt jij er onduidelijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:34:
[...]

Dat laatste kon al.
Wat vindt jij er onduidelijk aan?
als ik vanuit mijn Fotorol een achtergrond wil kiezen als achtergrond op het thuisscherm, gaat dat niet meer zoals in pre iOS 16.
Kies ik een foto en selecteer ''Gebruik als achtergrond'', kom ik direct op mijn lockscreen met die achtergrond, wat ik niet direct perse wil.

Ah, volgens mij kan ik dan het beste via de route Instellingen -- Achtergrond gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_Bailey_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 08:39:
[...]

als ik vanuit mijn Fotorol een achtergrond wil kiezen als achtergrond op het thuisscherm, gaat dat niet meer zoals in pre iOS 16.
Kies ik een foto en selecteer ''Gebruik als achtergrond'', kom ik direct op mijn lockscreen met die achtergrond, wat ik niet direct perse wil.

Ah, volgens mij kan ik dan het beste via de route Instellingen -- Achtergrond gaan.
Eens, het is "gedoe" geworden om even een wallpaper te plaatsen en moet je een hele nieuwe lockscreen maken. Hopelijk is het een bug en wordt dat nog beter :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Edit van imessage hebben ze weer nodeloos ingewikkeld gemaakt met deze beta.
Je wilt toch juist niet ook je edit mee sturen naar de ontvanger lijkt mij, als ik wil dat ze dat lezen dan had ik het bericht niet aangepast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:08:
Edit van imessage hebben ze weer nodeloos ingewikkeld gemaakt met deze beta.
Je wilt toch juist niet ook je edit mee sturen naar de ontvanger lijkt mij, als ik wil dat ze dat lezen dan had ik het bericht niet aangepast 8)7
Beetje tweedelig dit. Als het een typo is kan aanpassen handig zijn, of als je een woord vergeten bent. Dan maakt dit ‘edit’ niet uit.

Als ik iets stuur waarvan ik spijt heb dan verwijder ik dat bericht liever.

Wat mij betreft hadden ze de edit alleen wat sneller bereikbaar mogen maken, bijvoorbeeld door er twee keer op te klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:23:
[...]

Beetje tweedelig dit. Als het een typo is kan aanpassen handig zijn, of als je een woord vergeten bent. Dan maakt dit ‘edit’ niet uit.

Als ik iets stuur waarvan ik spijt heb dan verwijder ik dat bericht liever.

Wat mij betreft hadden ze de edit alleen wat sneller bereikbaar mogen maken, bijvoorbeeld door er twee keer op te klikken.
Nah een typo enz is allemaal zo erg niet, maar soms stuur je wel eens wat waar je dan later spijt van hebt op welke manier dan ook, dan zou het fijn zijn als de edit niet zichtbaar is.

(Edit: Voorbeeld, zo stuurde ik laatst terug "Ja wij komen!" maar zei mijn vrouw "dan kunnen we helemaal niet". Dan is aanpassen naar "Aah ik kan niet helaas" beter dan daarna nog een berichtje sturen dat je toch niet kunt. Dat komt soms ook lullig over)

Het limiet voor verwijderen is naar beneden gehaald overigens, dat was 15 minuten en is nu 2 minuten.
Edit is tot nu toe nog wel 15 minuten.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 28-07-2022 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 09:30:
[...]

Nah een typo enz is allemaal zo erg niet, maar soms stuur je wel eens wat waar je dan later spijt van hebt op welke manier dan ook, dan zou het fijn zijn als de edit niet zichtbaar is.

(Edit: Voorbeeld, zo stuurde ik laatst terug "Ja wij komen!" maar zei mijn vrouw "dan kunnen we helemaal niet". Dan is aanpassen naar "Aah ik kan niet helaas" beter dan daarna nog een berichtje sturen dat je toch niet kunt. Dat komt soms ook lullig over)

Het limiet voor verwijderen is naar beneden gehaald overigens, dat was 15 minuten en is nu 2 minuten.
Edit is tot nu toe nog wel 15 minuten.
Dan kan je hem toch net zo goed verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
SidewalkSuper schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:26:
Straks ff installeren!
Bij mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
SidewalkSuper schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 22:26:
Straks ff installeren!
Nee helaas...

©2004

Pagina: 1 ... 8 ... 41 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form