Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

tomic

Smexylittlebabe!

edebee schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:45:
[...]

top ideaal dit document _/-\o_
Zeker ook om eens te kijken welke apps men nu veel gebruikt :9

Toch maar een weblog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:16
De PB draait echt als een zonnetje.
Nog niets noemenswaardigs tegengekomen. Zelfs de batterij lijkt het normaal vol te houden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cSoqf3N_5wDXbc-yl27vHhplkBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOCxPam6IjJ0p7CXe0sZqi2U.jpg?f=fotoalbum_large

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 07:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik krijg het niet voor elkaar meerdere lockscreens te configureren.
Online lees ik dat je hold and swipe kunt doen om te wisselen, maar ik heb er altijd maar 1 geconfigureerd, terwijl ik wel kies om er 1 toe te voegen.

Als ik nu swipe dan opent de camera.
Mis ik misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:15:
Ik krijg het niet voor elkaar meerdere lockscreens te configureren.
Online lees ik dat je hold and swipe kunt doen om te wisselen, maar ik heb er altijd maar 1 geconfigureerd, terwijl ik wel kies om er 1 toe te voegen.

Als ik nu swipe dan opent de camera.
Mis ik misschien iets?
Scherm activeren tot het lockscreen erop staat, dan met 1 vinger in het midden het scherm vasthouden zou de truck moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Als ik het goed begrijp van Apple’s site kan je makkelijk weer reverten naar de stable ios door gewoon uit te schrijven van het beta pad en dan krijg je bij de eerstvolgende stable software update een ota om terug te gaan naar 15.
Is dit echt zo makkelijk als het klinkt? Ik had hiervoor altijd android en daar kwam er altijd meer bij kijken. En moest je ook vaak een factory reset doen. Maar dat hoeft hierbij dus niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Andreasvers schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:28:
Als ik het goed begrijp van Apple’s site kan je makkelijk weer reverten naar de stable ios door gewoon uit te schrijven van het beta pad en dan krijg je bij de eerstvolgende stable software update een ota om terug te gaan naar 15.
Is dit echt zo makkelijk als het klinkt? Ik had hiervoor altijd android en daar kwam er altijd meer bij kijken. En moest je ook vaak een factory reset doen. Maar dat hoeft hierbij dus niet?
https://support.apple.com/en-us/HT203282

Als je hier op doelt: Nee. Na het verwijderen van je beta profiel moet je wachten op een hogere publieke versie voordat je weer een update kan installeren.

Het tweede kopje geld alleen voor een developer beta, de publieke beta is officieel weer een andere versie.

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 12-07-2022 14:32 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreasvers
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-11-2022
Toppe schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:30:
[...]

https://support.apple.com/en-us/HT203282

Als je hier op doelt: Nee. Na het verwijderen van je beta profiel moet je wachten op een hogere publieke versie voordat je weer een update kan installeren.

Het tweede kopje geld alleen voor een developer beta, de publieke beta is officieel weer een andere versie.
Oke dank. Een hogere versie zou dan bijv 16.0.1 zijn in het najaar nadat iOS 16 officieel uit is, en die kan je dan installeren zonder data verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Andreasvers schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:43:
[...]

Oke dank. Een hogere versie zou dan bijv 16.0.1 zijn in het najaar nadat iOS 16 officieel uit is, en die kan je dan installeren zonder data verlies?
Upgrade zonder data verlies is altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Dennisdn schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:17:
[...]

Scherm activeren tot het lockscreen erop staat, dan met 1 vinger in het midden het scherm vasthouden zou de truck moeten doen.
Dat doet het dus niet. Wat vreemd. Moet iets simpels zijn, maar hoewel dit misschien een gimmick lijkt is het juist hoe je het lock screen nuttig kunt maken met verschillende widgets en features op verschillende schermen. Tijdens activiteiten, 1 voor het weer etc.

EDIT:
Het doet het wel maar de UX is waardeloos op een iPhone 8 (test apparaat): je moet eerst de telefoon unlocken met de home knop, maar er niet op drukken, omdat je anders bij je apps terecht komt. En dan kun je de lockscreens aanpassen. Dat lijkt niet veel uit te maken, maar dat is wel net een waardeloze ervaring. het zal prima werken met FaceID.

[ Voor 25% gewijzigd door Hann1BaL op 12-07-2022 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
Andreasvers schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:43:
[...]

Als je van een IOS16 beta naar een stable IOS gaat die hoger is dan wat je nu draait, dan kun je zonder dataverlies upgraden. Maar dat is geen oplossing als de beta je niet bevalt en je meteen terug wilt naar de stable. Dat is namelijk een downgrade en dat kan alleen met een restore via iTunes, dus met dataverlies. Je kunt dan wel een backup terugzetten, maar geen backup van een hogere IOS-versie. Dus je kunt een backup van IOS16 (al of geen beta) niet terugzetten op IOS15.

Wat je het beste kunt doen als je twijfelt: Een volledige backup maken (in iTunes is het veiligst) en dan upgraden naar de beta. Vervolgens geen bijzondere dingen doen waardoor op het toestel bestanden worden opgeslagen die je wilt houden en zo snel mogelijk beslissen of je de beta wilt houden. Zo niet: restoren en terug naar de IOS15 backup. En anders de beta houden.

Wat reeds gezegd is klopt: je kunt het beta-certificaat verwijderen van je toestel, dan krijg je automatisch de volgende niet-beta IOS aangeboden die hoger is dan de versie die je draait. Dat kan dus nog wel even duren, als je nu overschakelt naar de beta, dan kun je vermoedelijk pas in september terug naar de stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:37
-

[ Voor 100% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:22 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het vermoeden dat de batterij in deze beta's al beter is dan ie op heel iOS15 is geweest. Zaterdag de Mini om 14u met 100% van lader gehaald. Naar festival vertrokken in een buitengebied met sowieso al slechte verbinding, laat staan met 40k bezoekers. Hele dag app-verkeer, best veel foto's gemaakt, filmpjes naar thuisfront gestuurd, met een half oog de sprintrace gevolgd etc etc etc. Op zondag (!!) om 18u zat hij op 51%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Dennisdn schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:11:
Ik heb het vermoeden dat de batterij in deze beta's al beter is dan ie op heel iOS15 is geweest. Zaterdag de Mini om 14u met 100% van lader gehaald. Naar festival vertrokken in een buitengebied met sowieso al slechte verbinding, laat staan met 40k bezoekers. Hele dag app-verkeer, best veel foto's gemaakt, filmpjes naar thuisfront gestuurd, met een half oog de sprintrace gevolgd etc etc etc. Op zondag (!!) om 18u zat hij op 51%.
13 pro Max is rond 14:00 wel leeg hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Dat is bijna knap, hoe?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:11:
Even los van dat ik je niet als leugenaar wil bestempelen maar ik denk altijd “hoe in vredesnaam lukt dat ze”

“Heel de dag app verkeer” is bij mij gewoon einde dag leeg, of dat nou een pro of een pro Max is. Ding gaat altijd wel leeg. Laat staan met streamen van F1 en “best veel foto’s” erbij.

Zo heb ik vandaag een rustig iPhone dagje en nu toch al 5 uur SoT 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik haalde hem wel om 14u pas volgeladen van lader he. Maar inclusief een festival dus meer dan 24u later nog op 51%. Dat viel zo op dat ik naar de batterijstatus heb gekeken, helaas geen screenshot gemaakt, maar die liep heel mooi geleidelijk af, alsof er nergens ook maar iets van drain was geweest.

In het normale leven haal ik hem om 06 van de lader en is ie tegen 21u wel op 30%. Maar dan heb ik de DualSim enzo ook aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook wel dual-Sim aan de hele werkdag. Dus dat scheelt ook wel idd.

Normale werkdag heb ik tussen de 7 en 8 uur SoT maar moet ik tussendoor wel even bijladen (in de auto meestal)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daar zit ook al wel een verschil, ik heb maar zo’n 3-4uur schermtijd omdat ik sneller de iPad erbij pak. Wat ook weer oorzaak/gevolg van de mini is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Toevallig vaders (of moeders) hier met de Luvion app? Staat niet op de lijst.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Alekz87 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:05:
Toevallig vaders (of moeders) hier met de Luvion app? Staat niet op de lijst.
Als ik die app recensies mag geloven moet je het sowieso niet willen gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Toppe schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:27:
[...]

Als ik die app recensies mag geloven moet je het sowieso niet willen gebruiken :D
Ik wou dat er een alternatief was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Alekz87 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:12:
[...]

Ik wou dat er een alternatief was haha
Wij gebruiken Luna maar daar heb je wel een tweede apparaat voor nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Toppe schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Wij gebruiken Luna maar daar heb je wel een tweede apparaat voor nodig
Ja die ken ik. Gebruik dat op vakanties of bij vrienden als de baby mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch ook maar de PB op mijn iPhone 13 Pro Max gezet, en het draait super voor een Beta 3.
Enige wat ik merk is wat gekke dingetjes met Focus en wallpaper zetten, maar verder geen issues. Batterijduur is wat lager maar komt vooral omdat ik er meer op zit te spelen.

Ik zit op 49% met 3:36 Screen on en 4:27 off, voor een beta is dat een wow.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2022 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:20
Gisteren de pb geïnstalleerd op mijn iPhone 13, werkt super vergeet gewoon dat ik op een beta versie zit. Batterij is prima maar in de nacht toch wat drain door de weer app. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/21JaAU1gprlXsSID13033u8gjJg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jNWxZ5NGPgY24YiWjrMBFeJo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:30

amphora

Websites & Fotografie

Roy Tollenaar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 07:14:
Gisteren de pb geïnstalleerd op mijn iPhone 13, werkt super vergeet gewoon dat ik op een beta versie zit. Batterij is prima maar in de nacht toch wat drain door de weer app. [Afbeelding]
Drain? Valt wel mee toch? Ja, de weer app gebruikt iets maar omdat het de enige app is die iets gebruikt is het wel gelijk 100% en lijkt weel maar je batterij percentage gaat niet heel hard achteruit dus om het nou gelijk drain te noemen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Over het algemeen draait iOS zelf prima in public beta, maar afhankelijkheid van apps die het niet per definitie ondersteunen vind ik een minder fijne gedachte. Ik wacht meestal gewoon tot de GM is te downloaden (na de presentatie van de nieuwe iPhone over het algemeen), dan rollen ook de updates voor de apps er snel doorheen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 11:16

Luuk2015

Vires in numeris

Heeft iemand een idee hoeveel tijd er normaliter tussen de eerste en tweede Pb zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Luuk2015 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:37:
Heeft iemand een idee hoeveel tijd er normaliter tussen de eerste en tweede Pb zit?
Kan je hier in deze grafiek zelf bepalen:
https://www.thinkybits.com/blog/iOS-versions/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Luuk2015 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:37:
Meestal wel twee weken tussen de bèta’s en de closed loopt dan iets voor op de public bèta’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Zag nu dat je full artwork op je lockscreen kreeg van Apple Music of Podcasts. Nu heb ik dat 1 x gezien op mijn phone maar nu niet meer (nu alleen de kleine player onderdaan. Is dat ergens iets wat je instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:26

RnB

@Vildhjarta Ik heb ergens gelezen dat je dat kunt activeren/deactiveren door op de artwork te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
RnB schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:26:
@Vildhjarta Ik heb ergens gelezen dat je dat kunt activeren/deactiveren door op de artwork te drukken.
Goed gelezen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8GBshQG3mXQQvTf0QetLaAV0Hs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b23Met7FjKaNtGoYKPa7UdQp.jpg?f=fotoalbum_large

Heel tof zo op je lockscreen.

[ Voor 84% gewijzigd door Vildhjarta op 13-07-2022 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Wel jammer dat de klok net over het artwork heenvalt. Of zou dat een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
loeberce schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:07:
Wel jammer dat de klok net over het artwork heenvalt. Of zou dat een bug zijn?
De klok áchter het artwork maakt het onleesbaar. Dus denk niet dat het een bug is. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
THE_BASE schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:18:
[...]

De klok áchter het artwork maakt het onleesbaar. Dus denk niet dat het een bug is. :)
Ik had de klok wat naar boven gezet dus helemaal niet voor/achter artwork. Als je ietwat naar beneden sleept verspringt de klok ook van positie, dus ik ben meer geneigd naar een bug dan naar design feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
loeberce schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:25:
[...]

Ik had de klok wat naar boven gezet dus helemaal niet voor/achter artwork. Als je ietwat naar beneden sleept verspringt de klok ook van positie, dus ik ben meer geneigd naar een bug dan naar design feature.
Ai, mijn excuses. Even geduld dan. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Ik vind het echt een leuke feature ook.

Edit: klok staat hier nu ook goed

[ Voor 32% gewijzigd door Vildhjarta op 13-07-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanseleur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:53
Maar heeft iemand ook een idee hoe je artwork of wat dan ook van het lockscreen afkrijgt? Googlen levert op dat je bij klikken een minnetje zou moeten zien, dat werkt niet bij mij, ik krijg gewoon alles van Spotify op mijn lockscreen. Ik wil graag alleen een klok en verder moet alles achter de face-ID. Verder prima beta, heb nog geen gekke dingen kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Ik mis nu al het Siri deuntje op carplay met iOS 16. Ze hebben nu een of ander geluidje gekozen wat me niet aan staat :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Wat is dat Personal Spatial Audio een enorme verbetering zeg! Veel albums die ik eerder bijna onluisterbaar vond in Atmos (Pressure Machine van The Killers bijvoorbeeld) klinken nu ineens zoals ze horen en dan biedt Spatial Audio ook echt wel meerwaarde ten opzichte van stereo!

Verder aardig content met de public beta. Ik ben nog niet echt problemen tegengekomen op wat dingen die wat handiger kunnen na. Notificaties onderin ben ik nog niet zo kapot van, maar wellicht is dat wennen. Ook qua accu geen noemenswaardige verslechtering hier op een iPhone 13 Pro.

uhm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Kanseleur schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:34:
Maar heeft iemand ook een idee hoe je artwork of wat dan ook van het lockscreen afkrijgt? Googlen levert op dat je bij klikken een minnetje zou moeten zien, dat werkt niet bij mij, ik krijg gewoon alles van Spotify op mijn lockscreen. Ik wil graag alleen een klok en verder moet alles achter de face-ID. Verder prima beta, heb nog geen gekke dingen kunnen ontdekken.
Op de artwork klikken, dan ga je weer terug naar je "oude" lockscreen. Daarna weer op de artwork klikken om het weer terug te krijgen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Smoonshine schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 13:08:
[...]

Op de artwork klikken, dan ga je weer terug naar je "oude" lockscreen. Daarna weer op de artwork klikken om het weer terug te krijgen.
Ik heb zelf geen Spotify maar kan me voorstellen dat dit nog niet werkt in iOS16 voor Spotify, alleen voor de player van Apple Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

loeberce schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 13:22:
[...]

Ik heb zelf geen Spotify maar kan me voorstellen dat dit nog niet werkt in iOS16 voor Spotify, alleen voor de player van Apple Music.
Werkt ook met Spotify!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat lijkt voor alles die de standaard “afspeel API” gebruikt te werken. Mijn podcast player PocketCasts doet het bijvoorbeeld ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:37
Het enige met die player is dat je wekker over het album art heen gaat(in sleep focus), dus dient nog wat gepolijst te worden. Maar ach het is een beta, dus komt vast goed.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:16
Sinds de beta werkt je eigen 'Radiostation' in de Muziek-app een stuk beter. Eindelijk niet constant meer dezelfde oude (rock) nummer, maar ook echt een afwisseling op je eigen muzieksmaak. Fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Bij Youtube werkt het ook, alleen geen idee of dat het in Premium kan zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XvrOe96eufLUbY6ZFtHJ25A603U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pyHAZGyPHo4IngGa30fjd2i5.png?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 18:01:
Bij Youtube werkt het ook, alleen geen idee of dat het in Premium kan zitten.

[Afbeelding]
Werkt met alle apps die audio afspelen. Dus geen premium voor nodig.

Edit:

Hier een paar voorbeelden.
Apple Podcast, SoundCloud, YouTube, Apple Music & Spotify.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gORRXbsY6_DSxE9xA65NL91WoFc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/1w6gAzbmDyuixeOjRGQ8gVLA.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGkF86nN4bQNJ8L5Sjay06SorTk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/mVFsx4HlOT1rlDrUwfTOa6AQ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwfp7tsFjA-0NnXAazzIa7GLUqE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/KfocHeiAbfWIP0FXmYQa8pKo.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeUKpsjriR5rtCmQelqbsAGzRmM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/icx92emlMGYsFLOCgZg33YT3.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnACKZDeEMm3kZ5cxDPw5QieHrQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/d2v9qHTG15MlH3u5gomStPfK.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2022 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:48
MartijnMartijn schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 16:57:
Sinds de beta werkt je eigen 'Radiostation' in de Muziek-app een stuk beter. Eindelijk niet constant meer dezelfde oude (rock) nummer, maar ook echt een afwisseling op je eigen muzieksmaak. Fijn!
Dat viel me vandaag ook op, maar al op iOS15. Vier uur in de auto gezeten en veel vaker nieuwe muziek te horen gekregen dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
JSD00 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 19:58:
[...]

Dat viel me vandaag ook op, maar al op iOS15. Vier uur in de auto gezeten en veel vaker nieuwe muziek te horen gekregen dan normaal.
Is dat het deel met "jouw naam' Station? Heb ik eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd, speelt dat dingen ook af die niet in je Library staan maar gebaseerd op jouw smaak? Misschien maar eens uitproberen ipv mijn eigen lijst waar ik al mijn favo nummer ingooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:48
Vildhjarta schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 21:25:
[...]

Is dat het deel met "jouw naam' Station? Heb ik eigenlijk nog nooit uitgeprobeerd, speelt dat dingen ook af die niet in je Library staan maar gebaseerd op jouw smaak? Misschien maar eens uitproberen ipv mijn eigen lijst waar ik al mijn favo nummer ingooi.
Precies zoals je het omschrijft! Is een beetje een mix van muziek die je al kent en nieuwe muziek, en de afgelopen dagen dus meer van dat laatste wat wel prettig is. Eigenlijk is mijn station mijn go-to voor als ik even snel iets wil luisteren maar geen playlist wil kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t18dj
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-01-2023
Weet iemand of je naar iOS 16 kunt met de iPhone en de Apple Watch op WatchOS 8 laten? Werkt dit ok?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

t18dj schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:14:
Weet iemand of je naar iOS 16 kunt met de iPhone en de Apple Watch op WatchOS 8 laten? Werkt dit ok?
Ja kan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
t18dj schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 12:14:
Zeker, ik draai de public beta nu sinds begin deze week op mn iPhone, al mn andere devices (Apple Watch, Macbook, Mac Mini, Apple TV, iPad Pro) draaien nog geen betas en deze werken nog prima samen.

Voor zover mij bekend moet je elk device waarop je de beta firmware wilt draaien apart activeren en hiervoor ook een beta profiel installeren. Zolang je dat niet doet, kun je ook nooit een beta binnenhalen (correct me if I'm wrong).

[ Voor 4% gewijzigd door bob-nwk op 15-07-2022 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Klopt, dat moet je dan via de Watch-app doen en die zet het profiel op de Watch zelf.
Moet zeggen dat Watch 9.0 beta hier echt net zo stabiel is als de iOS 16 beta.

[ Voor 14% gewijzigd door Dennisdn op 15-07-2022 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:30:
Moet zeggen dat Watch 9.0 beta hier echt net zo stabiel is als de iOS 16 beta.
Ook qua battery life?

[ Voor 16% gewijzigd door bob-nwk op 15-07-2022 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15:25
Ja, bij mij wel althans. Eigenlijk als sinds beta 1.

[ Voor 7% gewijzigd door Davidas op 15-07-2022 19:16 ]

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:46
Vooral het nieuwe slaap-analyse gedeelte is wel nice, vervangt Autosleep eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14:49
Davidas schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:16:
[...]

Bij mij precies zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSchel
Deshmir schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:24:
Vooral het nieuwe slaap-analyse gedeelte is wel nice, vervangt Autosleep eigenlijk wel.
Eens! Heb AutoSleep inmiddels verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Deshmir schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:24:
Hier wek je mijn interesse. Ik vind AutoSleep echt een top app.
Heb je misschien een paar voorbeelden/foto’s van hoe dit er daadwerkelijk uitziet?

En wat vind je beter/minder tov AutoSleep?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

WishmasterNL schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 21:54:
[...]

Hier wek je mijn interesse. Ik vind AutoSleep echt een top app.
Heb je misschien een paar voorbeelden/foto’s van hoe dit er daadwerkelijk uitziet?

En wat vind je beter/minder tov AutoSleep?
Veel gedetailleerder qua activiteit in gezondheid app
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hbWHZSd4YfvvZ5dvQVzh38cBMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTJebZoPN68zNC2UuB49VWrg.jpg?f=fotoalbum_large
Maar mis wel de analyse gecombineerd met hartslag/saturatie maar daar hechte ik toch niet echt veel waarde aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:49
Jullie zeggen dus; installeren die beta voor de Apple Watch? 😬

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iSchel
hk12nl schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:47:
Het kan natuurlijk bij jou anders zijn, maar op mijn rvs 7 series werkt de publieke beta als een zonnetje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
hk12nl schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:47:
Tuurlijk, gewoon Yolo.

Ik heb sinds beta1 de beta op mijn watch en dat gaat dit jaar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanouk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:41
Een vraagje; werkt DigiD, Deco en Enpass? In de Google Sheet staan deze namelijk niet vermeld.😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
@Donstil & @iSchel ook geen problemen met betalen? En maken jullie gebruik van het 4g netwerk van de watch?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
Hermanouk schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:47:
Een vraagje; werkt DigiD, Deco en Enpass? In de Google Sheet staan deze namelijk niet vermeld.😉
DigiD en Deco werken. Enpass heb ik snel geïnstalleerd en lijkt ook gewoon te werken, maar kan ik functioneel verder niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanouk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:41
@ blaCkduSt
Bedankt voor deze snelle respons en de moeite die je genomen hebt👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 21:52
Beide geven ze wel totaal wat anders aan qua fases. Welke klopt nou😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iSchel
hk12nl schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 12:51:
@Donstil & @iSchel ook geen problemen met betalen? En maken jullie gebruik van het 4g netwerk van de watch?
Ik maak veelvuldig gebruik van betalen met de Watch, maar helaas nog geen 4G bij kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t18dj
Werkt de McDonalds app (NL) en de CoronaCheck app?
Kon beiden niet specifiek vinden in de lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
t18dj schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:50:
CoronaCheck app werkt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Als de McDonalds app echt belangrijk voor je is dan stel je de juiste prioriteiten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
CoronaCheck werkt McDonalds helaas niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• t18dj
Toppe schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:09:
[...]

Als de McDonalds app echt belangrijk voor je is dan stel je de juiste prioriteiten 8)
Haha tsja, eens per maand zin op en dan zijn de coupons wel leuk 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 13:19
Roy Tollenaar schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:28:
[...]

CoronaCheck werkt McDonalds helaas niet.
Wat werkt er precies niet voor je? Hier lijkt hij het prima te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
blaCkduSt schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:32:
[...]

Wat werkt er precies niet voor je? Hier lijkt hij het prima te doen..
Krijg deze melding terwijl de telefoon niet gereset is maar gewoon ge-update van 15.5 naar PB1 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5RH5ptBGWi6X5mjDSjhxvtHZ-_s=/x800/filters:strip_exif()/f/image/enxwIZItDJdKuWj2dnsIpmYk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t18dj
Roy Tollenaar schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 19:34:
[...]

Krijg deze melding terwijl de telefoon niet gereset is maar gewoon ge-update van 15.5 naar PB1 [Afbeelding]
Zojuist iOS 16 geïnstalleerd en het werkt 🥳
Wat ik wel heb gedaan is eerst de McDonalds app uitloggen en dan pas iOS 16 installeren. Weet niet of dit de workaround is die je moet volgen maar wie weet 😅

Thnx aan iedereen voor de reacties op mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om een lockscreen te maken met een van de oude achtergronden uit de vorige iOS versies? Bij het maken van een lockscreen zie ik deze niet terugkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:27
Luuk2015 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 22:56:
Heeft iemand een idee of het mogelijk is om een lockscreen te maken met een van de oude achtergronden uit de vorige iOS versies? Bij het maken van een lockscreen zie ik deze niet terugkomen.
Er staan miljoenen versies van oude achtergronden op internet. Even bij Google Afbeeldingen kijken en gebruiken als ‘eigen achtergrond’. Misschien helpt dat?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk2015

Luuk2015

Vires in numeris

Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 23:32:
[...]

Er staan miljoenen versies van oude achtergronden op internet. Even bij Google Afbeeldingen kijken en gebruiken als ‘eigen achtergrond’. Misschien helpt dat?
Daar zat ik inderdaad al aan te denken.
Alleen leek het mij gewoon vreemd dat ze deze achtergronden hebben weggehaald, sommige vond ik er namelijk wel mooi uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Gr4mpyC3t schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 23:32:
[...]

Die werken niet met de licht/donker modus dus dat is geen oplossing. @Luuk2015 Ik vind het ook we jammer dat die verdwenen zijn en hoop dat ze in de final nog terug komen.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13:27
hk12nl schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:21:
[...]
Die werken niet met de licht/donker modus dus dat is geen oplossing. @Luuk2015 Ik vind het ook we jammer dat die verdwenen zijn en hoop dat ze in de final nog terug komen.
Net even gecheckt en je zou dat eventueel op kunnen lossen met Shortcuts. ‘Als telefoon naar dark mode gaat, zet wallpaper naar deze afbeelding’. En terug naar light mode doe je dan precies hetzelfde natuurlijk.

Dit werkt nu al op iOS 15 en neem even aan dat het ook op iOS 16 kan. :)

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn vrouwelijke siri is een computer mannetje geworden :(

Edit: Ze heeft een gespleten persoonlijkheid gekregen. Als ik vraag hoe ik heet geeft ze antwoord in een mannen stem. Vraag ik, bijvoorbeeld, zing eens een liedje dan is ze wel vrouwelijk.

[ Voor 62% gewijzigd door Tylen op 17-07-2022 11:34 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Nog iemand problemen met de camera app? Als ik wat foto’s neem, dan mijn telefoon uitzet en dan terug naar de camera app ga, heb ik regelmatig een mini-schermpje. App afsluiten en terug opstarten, lost het op, maar is tot nu toe het enige foutje dat ik heb kunnen ontdekken…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Tylen schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:24:

Edit: Ze heeft een gespleten persoonlijkheid gekregen. Als ik vraag hoe ik heet geeft ze antwoord in een mannen stem. Vraag ik, bijvoorbeeld, zing eens een liedje dan is ze wel vrouwelijk.
Herkenbaar hier ook. Tijdens navigatie dan een vrouwenstem en dan ineens een mannenstem tussendoor. Best wel irritant. (Tis een beta gelukkig, dus hopelijk wordt het opgelost)

Wel mis ik nog altijd Ellen als stem. (En ik verwacht die niet ineens terug als de beta is afgelopen…) ;(

#Iwantbelgischeellenalssiriback!

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Tylen schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:24:

Soort zoekt soort? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

TheKerremenke schreef op zondag 17 juli 2022 @ 19:01:
[...]

Herkenbaar hier ook. Tijdens navigatie dan een vrouwenstem en dan ineens een mannenstem tussendoor. Best wel irritant. (Tis een beta gelukkig, dus hopelijk wordt het opgelost)

Wel mis ik nog altijd Ellen als stem. (En ik verwacht die niet ineens terug als de beta is afgelopen…) ;(

#Iwantbelgischeellenalssiriback!
Ik heb het al gerapporteerd. Maar zal vast niet de enige zijn hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ja ik denk het. 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Davidas schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:16:
[...]

Is er vorige week ook een nieuwe watch beta gekomen? Heb wel de IoS beta's gehad maar van de watch geen nieuwe beta. Zit wel op 9

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bing69 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 07:44:
[...]

Is er vorige week ook een nieuwe watch beta gekomen? Heb wel de IoS beta's gehad maar van de watch geen nieuwe beta. Zit wel op 9
Nope, beta 3 is daar de meest recente.

Pagina: 1 ... 7 ... 41 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form