Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen bieden.

Smarthomestandaarden is een aardige rotzooi geworden. Homekit, Google home, Samsung Smartthings, Home Assistant etc etc.

https://staceyoniot.com/w...-win-for-all-smart-homes/

Matter moet dat in theorie gaan oplossen als open standaard.

Maar werkt dat ook met alle huidige apparaten? Want Thread is weer wat anders met een specifieke chip toch voor het meshnetwerk?

https://www.threadgroup.org/What-is-Thread/Thread-Benefits

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 13:22:
Ik hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen bieden.

Smarthomestandaarden is een aardige rotzooi geworden. Homekit, Google home, Samsung Smartthings, Home Assistant etc etc.

https://staceyoniot.com/w...-win-for-all-smart-homes/

Matter moet dat in theorie gaan oplossen als open standaard.

Maar werkt dat ook met alle huidige apparaten? Want Thread is weer wat anders met een specifieke chip toch voor het meshnetwerk?

https://www.threadgroup.org/What-is-Thread/Thread-Benefits
Dat kan je misschien beter hier even vragen: Smarthome

Dit topic is voor de beta's van ios16

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, thanks @Donstil

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik las hier laatst eens dat de dev beta 3 meestal dezelfde is als public beta 1. Heb ik dan het dan goed dat ik dev3 niet moet installeren om straks (na wisseling profiel) terug te vallen in de eerste PB?

Zojuist door een beetje vervelen met widgets op homescreen ontdekt dat er eentje tussen stond met HomeKit-temperatuur. Dacht dat is de Hue Sensor en alleen Info. Drukte er per ongeluk op bij een gelocked screen en meteen stonden alle HomeKit instellingen van de airco enzo op beeld. Sneller dan welke shortcut ook :)

[ Voor 43% gewijzigd door Dennisdn op 06-07-2022 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 19:11:
Ik las hier laatst eens dat de dev beta 3 meestal dezelfde is als public beta 1. Heb ik dan het dan goed dat ik dev3 niet moet installeren om straks (na wisseling profiel) terug te vallen in de eerste PB?

Zojuist door een beetje vervelen met widgets op homescreen ontdekt dat er eentje tussen stond met HomeKit-temperatuur. Dacht dat is de Hue Sensor en alleen Info. Drukte er per ongeluk op bij een gelocked screen en meteen stonden alle HomeKit instellingen van de airco enzo op beeld. Sneller dan welke shortcut ook :)
Als je nu in wilt instromen (of lees met de public beta) dan is er eigenlijk geen reden om niet gewoon de Closed beta te pakken van dezelfde week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14:23
Nieuwe lock screen fonts ook in deze Beta:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tMKliFM0gpXr06pKnustNqD36TU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZapD7N8peVNJiCsAJaNxOgPP.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:32

RnB

Ik zie alleen maar OTA installaties voorbij komen.

Is er iemand die een schone installatie via een ipsw succesvol heeft uitgevoerd? Mij lukt het namelijk niet, ik krijg continu de melding dat een stukje software niet gedownload kan worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/USUky7lMjtzrwsxgWQ9CjqAGNRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eOkO4Z81KXCocc1q9r5zHq6T.png?f=fotoalbum_large

Heb je hier MacOS Ventura beta voor nodig? Dat lees ik nergens terug, echter kan ik me daar wel iets bij voorstellen.

[ Voor 32% gewijzigd door RnB op 06-07-2022 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:08:
Ik zie alleen maar OTA installaties voorbij komen.

Is er iemand die een schone installatie via een ipsw succesvol heeft uitgevoerd? Mij lukt het namelijk niet, ik krijg continu de melding dat een stukje software niet gedownload kan worden.

[Afbeelding]

Heb je hier MacOS Ventura beta voor nodig? Dat lees ik nergens terug, echter kan ik me daar wel iets bij voorstellen.
Ik weet het inhoudelijk niet maar afgelopen jaren was dat wel vaker het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
De dunnere font uit iOS 15 bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttHgJjIZEiuyrGEhJhwhPjL362Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i1HEXdPCHCSHNeOeYu8WbU7L.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Davidas schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:17:
[...]

[Afbeelding]
Aah oke, die ziet er idd wel prima uit zo.
Vind de andere fonts een beetje afbreuk doen aan het geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 21:52
Ook als je nu agenda widget gebruikt op je lockscreen is de aankomende afspraak niet meer zichtbaar als je tel op slot staat. Bij de vorige beta was dit wel te zien.
Nu alleen nog even aanpassen dat je wekker niet gezet kan worden😂 dat kan nu nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:17
Toppe schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:32:
[...]

Wat een bagger kwaliteit.
Nou, inderdaad. En naar verluidt is het origineel geanimeerd bij het unlocken. Wat zou er gebeuren? Zouden ze dan gaan zwemmen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:35
bob-nwk schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:51:
[...]

Gebruik je dat echt? In mijn ervaring werkt dat ongeveer 30% van de keren dat ik het probeer. En dan met name met de flashlight ging hij vaak per ongeluk aan en moest ik vervolgens 40 keer tappen om hem weer uit te krijgen 8)7

(iPhone 13 Pro btw)
Ik gebruik de double back tap om ‘s avonds mijn verlichting in huis (alles Hue) uit te zetten. Werkt in 95% van de gevallen prima. Wel bovenin op de achterkant ‘tappen’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:39

Toppe

Oké ✅

La1974 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:38:
[...]

Ik gebruik de double back tap om ‘s avonds mijn verlichting in huis (alles Hue) uit te zetten. Werkt in 95% van de gevallen prima. Wel bovenin op de achterkant ‘tappen’.
Als ik dat doe zit ik vaak in het donker :D

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:26
Gaafste nieuwe ding in beta 3: shared iCloud photo libraries! Nog niet geprobeerd, maar ben wel heel benieuwd. Vooral om bijv. vakantie foto's met m'n vriendin meteen in 1 bibliotheek te hebben.
Meer info: https://www.macrumors.com...to-library-ios-16-beta-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:49
Davidas schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 20:17:
[...]

[Afbeelding]
Dit is wel erg fijn! Ik vond namelijk die andere niet echt bij het strakke iPhone uiterlijk passen. Goed dat ze die hebben toegevoegd?

Zijn de originele achtergronden ook weer terug? Ik kon in beta 1 en 2 alleen de nieuwe background varianten vinden en niet de standaard wallpapers zoals deze bij mijn iPhone 12:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4imhD-_rf1_omczebGeuoVTwyc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qs2fhzp4hMtPR02uTVTW0p33.jpg?f=fotoalbum_large

(Heb beta 3 nog niet geinstalleerd, kan vanavond pas :))

[ Voor 20% gewijzigd door hk12nl op 07-07-2022 09:03 ]

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat ik irritant vind en hopelijk nog aangepakt: als je nu gewoon een foto uit de rol op de achtergrond wilt zetten wordt je gedwongen om een hele lockscreen aan te maken…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Dennisweb schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 21:54:
[...]

Nee, dat geluk heb ik dus niet op de iPhone 13 Pro Max.
Ik ook niet op de iPhone SE 2020 😞

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisweb schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 22:34:
[...]

Nou, inderdaad. En naar verluidt is het origineel geanimeerd bij het unlocken. Wat zou er gebeuren? Zouden ze dan gaan zwemmen? :D
Nou de animatie is niet heel boeiend. Wel een mooie achtergrond though.
https://streamable.com/quh4ec

13 Pro Max btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2022 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
hk12nl schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:41:
[...]

Ik ook niet op de iPhone SE 2020 😞
Na installeren update had ik de animatie ook nog niet maar na enkele uren wel. Misschien dat je het kan forceren met een reboot. Ik heb zelf een iPhone 13 Pro Max.

[ Voor 14% gewijzigd door Davidas op 07-07-2022 21:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Davidas schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 21:12:
[...]

Na installeren update had ik de animatie ook nog niet maar na enkele uren wel. Misschien dat je het kan forceren met een reboot. Ik heb zelf een iPhone 13 Pro Max.
Reboot heeft niet geholpen maar dan wacht ik het gewoon even af. Thx :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterve
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 20:01
Passkey functie werkt ook sinds beta 3.

Enkel als ik op een 13 pro naar instellingen - wachtwoorden ga, dan is het tabblad leeg

[ Voor 45% gewijzigd door Pieterve op 07-07-2022 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:32
Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:18:
Kan iemand met iOS 16 even testen of Frankrijk al de geupdate Apple Maps kaarten heeft?
Deze zou sinds enkele maanden al in Preview zijn, maar ik zie binnen iOS 15 nog geen verschil wanneer ik bijvoorbeeld naar Parijs ga in Apple Maps.

Werkt dit al wel als je via iOS 16 in Apple Maps kijkt?
Sinds gisteravond/ vannacht is de ge-update kaarten voor Frankrijk, Nieuw-Zeeland en Monaco actief (tenminste hier). *O*

Inclusief look around voor de grotere steden en de belangrijkste snelwegen. (Zo snel even gezien)

Voor meer info
https://www.justinobeirne...france-monaco-new-zealand

Zo op naar de Benelux. (Hopelijk) :*) B) :)F :)B

[ Voor 18% gewijzigd door TheKerremenke op 08-07-2022 07:56 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
TheKerremenke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 07:44:
[...]

Sinds gisteravond/ vannacht is de ge-update kaarten voor Frankrijk, Nieuw-Zeeland en Monaco actief (tenminste hier). *O*

Inclusief look around voor de grotere steden en de belangrijkste snelwegen. (Zo snel even gezien)

Voor meer info

Nice! Goede timing. Kan ik het volgende week meteen testen in Frankrijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 08-07-2022 08:58 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
De kaarten zijn alleen nog niet zo gedetailleerd zoals bijvoorbeeld San Francisco. Daar staat de belijning op wegen, zebrapaden etc ook in Apple Maps.

Dat zie je in Parijs nog niet bijvoorbeeld.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 07:44:
[...]

Voor meer info

Huh er verdwijnen in die “old/new map” gif snelwegen die er gewoon nog liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:01:
[...]

Huh er verdwijnen in die “old/new map” gif snelwegen die er gewoon nog liggen 8)7
Gaat het dan om snelwegen of autowegen? Kan me voorstellen dat het te maken heeft met mate van inzoomen. Een niveau meer inzoomen levert wel weer de snelweg/autoweg op. Gaat denk ik meer om het totaal overzicht zodat je kunt zien dat het om nieuw kaart materiaal gaat. Daarnaast wil je niet altijd alle wegen zichtbaar, dan wordt is de kaart totaal onoverzichtelijk.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Rivanov schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:12:
De kaarten zijn alleen nog niet zo gedetailleerd zoals bijvoorbeeld San Francisco. Daar staat de belijning op wegen, zebrapaden etc ook in Apple Maps.

Dat zie je in Parijs nog niet bijvoorbeeld.
Dat is de volgende stap net als fietsroutes…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:17:
[...]

Gaat het dan om snelwegen of autowegen? Kan me voorstellen dat het te maken heeft met mate van inzoomen. Een niveau meer inzoomen levert wel weer de snelweg/autoweg op. Gaat denk ik meer om het totaal overzicht zodat je kunt zien dat het om nieuw kaart materiaal gaat. Daarnaast wil je niet altijd alle wegen zichtbaar, dan wordt is de kaart totaal onoverzichtelijk.
Snelwegen ook, maar het zoom niveau lijkt gelijk dus dan is het toch vreemd dat je in de oude view op dat gebied meer detail hebt. Waarschijnlijk nooit nodig maar viel me op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
Iemand die Viaplay gebruikt, bij mij doet deze het niet meer op Beta 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
Mijn batterij gaat als een trein in beta 3 zo snel leeg. Beta 2 was een stuk beter voor de batterij.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Wordt de App Library bij jullie nog dynamisch geüpdatet aan de hand van gebruik van apps?

Mijn meest gebruikte apps kwamen na een dag gebruik, naar voren zodat ik ze sneller kan openen.
Dat lijkt nu niet meer het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:35
Davidas schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:38:
Iemand die Viaplay gebruikt, bij mij doet deze het niet meer op Beta 3.
Bij mij ook niet. Zie het logo en dan zwart en dan crasht de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:00
La1974 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:35:
[...]

Bij mij ook niet. Zie het logo en dan zwart en dan crasht de app.
Hier ook! app crasht na logo..
Ik gebruik swiftkey als keyboard en die is ook wat nukkig. 3e beta tot nu toe de minste :o

[ Voor 17% gewijzigd door thomastvd op 08-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:40:
Wordt de App Library bij jullie nog dynamisch geüpdatet aan de hand van gebruik van apps?

Mijn meest gebruikte apps kwamen na een dag gebruik, naar voren zodat ik ze sneller kan openen.
Dat lijkt nu niet meer het geval te zijn.
Vakje links boven bedoel je? Want dat gaat hier nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Nee, bij mij bewogen alle mapjes dynamisch aan de hand van mijn gebruik.

Alle meest gebruikte apps stonden dan het meest boven en voorin het mapje waarin ze zaten, waar ze op dag 1 van de installatie nog door elkaar stonden.

Dit is hoe het op dag 1 eruit ziet (en nu nog steeds):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F9AIQGX22jjBeKpj_igRyTBfcNA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/honq7azTjnDzLaE0NbZaNRuP.jpg?f=fotoalbum_large

Nu twee dagen achtereen veel gebruik gemaakt van Twitter, Instagram en LinkedIn. Hoe het dan eerst werkte, kwamen de mapjes waarin deze apps zaten meer naar boven. Social en Photo & Video zouden dan op de Utilities plaats moeten komen. Werkte best prima onder iOS 15, maar nu met deze beta niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RnB schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:33:
Nee, bij mij bewogen alle mapjes dynamisch aan de hand van mijn gebruik.

Alle meest gebruikte apps stonden dan het meest boven en voorin het mapje waarin ze zaten, waar ze op dag 1 van de installatie nog door elkaar stonden.

Dit is hoe het op dag 1 eruit ziet (en nu nog steeds):

[Afbeelding]

Nu twee dagen achtereen veel gebruik gemaakt van Twitter, Instagram en LinkedIn. Hoe het dan eerst werkte, kwamen de mapjes waarin deze apps zaten meer naar boven. Social en Photo & Video zouden dan op de Utilities plaats moeten komen. Werkte best prima onder iOS 15, maar nu met deze beta niet meer.
Ik had wat issues met beta 2 waardoor ik een clean install heb uitgevoerd, maar sinds die clean install lijken de appjes ook niet in de juiste mapjes te staan. Voorheen stonden bijvoorbeeld instagram onder social en YouTube onder entertainment, nu staan ze beide onder Photo & Video. Heb dus ook t idee dat de mapjes niet goed worden ge-update op het moment.

Edit: Ik zit trouwens net nog eens naar je screenshot te kijken en bij jou staan insta en YouTube ook onder Photo & Video.
Kan het zijn dat ze de categorieën iets hebben aangepast?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2022 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
-

[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:22 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 15:54:
[...]
Edit: Ik zit trouwens net nog eens naar je screenshot te kijken en bij jou staan insta en YouTube ook onder Photo & Video.
Kan het zijn dat ze de categorieën iets hebben aangepast?
YouTube staat hier onder Amusement en Instagram onder Sociaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net iets ontdekt wat misschien ook niet zo handig is. Ik zag bovenin de contactenlijst een envelopje staan, dus ik dacht daar druk ik eens op, kijken wat erachter zit… maar dan zet ie dus gelijk een bericht klaar met álle contacten als ontvanger… Je zou met 2 per-ongeluk-drukjes al een bericht naar iedereen sturen….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:53:
[...]

YouTube staat hier onder Amusement en Instagram onder Sociaal.
Ja dat was bij mij voorheen ook het geval, maar sinds m’n clean install en beta 3 is dit dus niet meer het geval. Zal zichzelf uiteindelijk vast wel weer oplossen met een van de aankomende beta’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Meer mensen bij wie viaplay niet meer werkt? Zelfs bij de laatste update heeft hij het wél gedaan en gister avond stopte hij er spontaan mee.

Idem voor de Apple TV, leuk als je F1 wil kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:50

_AN

Toppe schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 12:59:
Meer mensen bij wie viaplay niet meer werkt? Zelfs bij de laatste update heeft hij het wél gedaan en gister avond stopte hij er spontaan mee.

Idem voor de Apple TV, leuk als je F1 wil kijken :(
iPhone crasht ie ook. iPad werkt ie nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

_AN schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 13:26:
[...]

iPhone crasht ie ook. iPad werkt ie nog wel goed.
:( :(

Nu 3 abonnementen om F1 te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 11:16
Maar ik snap dit niet zo goed. Waarom een public beta op je device installeren dat je voor gewone dingen (dus niet om testen) wilt gebruiken? Dat is vragen om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
PrimusIP schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:47:
Maar ik snap dit niet zo goed. Waarom een public beta op je device installeren dat je voor gewone dingen (dus niet om testen) wilt gebruiken? Dat is vragen om problemen.
Amen. Of het gewoon lijdzaam accepteren dat het misschien niet je meest verstandige besluit was. Doe ik hier ook, maar mij hoor je niet klagen. F1TVPro doet het gewoon hier. ;)

Sterkte ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
TheKerremenke schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]

Amen. Of het gewoon lijdzaam accepteren dat het misschien niet je meest verstandige besluit was. Doe ik hier ook, maar mij hoor je niet klagen. F1TVPro doet het gewoon hier. ;)

Sterkte ermee.
Hier is F1TV Pro ook geen probleem op iPhone en iPad met iOS 16 erop. Ach, de meeste apps werken volgens mij aardig met de huidige beta’s. En het is inderdaad altijd een risico, vooral als je de laatste beta installeert terwijl je op Schiphol zit te wachten om je vliegtuig te boarden O-) . Gelukkig ging de installatie goed en bleef alles werken, living on the edge zullen we maar zeggen.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Herkenbaar, zeer herkenbaar. Ooit op vakantie ook gedaan. Was eenmalig. Te groot risico. 🫣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:35
PrimusIP schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:47:
Er is nog geen public beta van IOS16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:12:
Herkenbaar, zeer herkenbaar. Ooit op vakantie ook gedaan. Was eenmalig. Te groot risico. 🫣
Haha en vroegah had je geen OTA maar hadden de bèta’s wel een harde eind datum.

Wel eens gehad dat ik een paar dagen later pas internet had op vakantie en de beta al verlopen was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds beta 2 geeft mijn wekker alleen nog maar het standaard wekker geluid. Maakt niet uit welk geluidje wordt gekozen.

Op een of andere manier lukt het niet om feedback in te schieten. Lukt dat bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

TheKerremenke schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:04:
[...]

Sterkte ermee.
Even voor het idee:
Verwijder ik viaplay (iOS/Apple TV OS) dan kan ik alles zien/doen. Zodra ik inlog is het klaar. Beeld blijft zwart en de app loopt vast.

Hij heeft het vrijdag prima gedaan en zaterdag deed hij het niet meer, er is in die tussentijd geen app update geweest dus de conclusie: Ze hebben op de achtergrond het een en ander aangepast dat beta gebruikers geen gebruik kunnen maken van viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Toppe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 11:12:
[...]

Even voor het idee:
Verwijder ik viaplay (iOS/Apple TV OS) dan kan ik alles zien/doen. Zodra ik inlog is het klaar. Beeld blijft zwart en de app loopt vast.

Hij heeft het vrijdag prima gedaan en zaterdag deed hij het niet meer, er is in die tussentijd geen app update geweest dus de conclusie: Ze hebben op de achtergrond het een en ander aangepast dat beta gebruikers geen gebruik kunnen maken van viaplay.
Dat is idd k*t, helaas kan ik je hier niet in helpen. Tenminste ik weet zo geen oplossing. Maar wel dat het dus aan viaplay ism beta 16 ligt. Aangezien die het onder iOS 15 wel nog gewoon doet, toch?

Misschien een idee om toch F1TVPRO te installeren en daarmee 1 of 2 losse races te kijken. (Mits dit mogelijk is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

TheKerremenke schreef op zondag 10 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Dat is idd k*t, helaas kan ik je hier niet in helpen. Tenminste ik weet zo geen oplossing. Maar wel dat het dus aan viaplay ism beta 16 ligt. Aangezien die het onder iOS 15 wel nog gewoon doet, toch?

Misschien een idee om toch F1TVPRO te installeren en daarmee 1 of 2 losse races te kijken. (Mits dit mogelijk is).
Ja heb gewoon een F1TVPRO abonnement afgesloten dus kan nu wel kijken maar viaplay is altijd stukje leed vermaak ;)

Pak zo wel een andere Apple TV om het te kunnen bekijken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Toppe schreef op zondag 10 juli 2022 @ 12:41:
[...]

Ja heb gewoon een F1TVPRO abonnement afgesloten dus kan nu wel kijken maar viaplay is altijd stukje leed vermaak ;)

Pak zo wel een andere Apple TV om het te kunnen bekijken :D
My man d:)b :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Public beta schijnt ook uit te zijn?

Edit:

https://www.macrumors.com...first-public-beta-ios-16/

[ Voor 55% gewijzigd door Alekz87 op 11-07-2022 19:17 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Dat is snel voor m’n gevoel?!

Ben benieuwd of viaplay ‘t weer doet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:37:
[...]

Dat is snel voor m’n gevoel?!

Ben benieuwd of viaplay ‘t weer doet :D
Zal wel een revisie zijn om even gelijk te trekken met de Public Beta.

3.0 20A5312G
“3,5” is 20A5312J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:10
Correct. Is nu aan het downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:39:
[...]

Zal wel een revisie zijn om even gelijk te trekken met de Public Beta.

3.0 20A5312G
“3,5” is 20A5312J
Weinig spannends aan de update. Viaplay doet het nog steeds niet :(

Zal straks wel lekker druk worden hier met de PB 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Incognitum schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:51:
[...]

Correct. Is nu aan het downloaden.
Zowel iOS als iPadOS komt nu binnen oOo

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege huid irritatie die een Apple Watch geef heb ik geen Apple Watch meer, maar sinds beta 3 werkt fitness op de iPhone en ik moet zeggen dat t best wel nice werkt. Krijg eigenlijk alle meldingen die ik voorheen op de Watch kreeg, ook op de iPhone. Kan op mensen hun workouts reageren of er kan gereageerd worden als iemand zijn/haar doel behaald heeft. Enige is dat je alleen de calorieën ring hebt, de workout en staan ring mis je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Wat is dat voor vreemd mobiel bereik icoontje met die puntjes er onder?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:20
Toppe schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:56:
[...]

Wat is dat voor vreemd mobiel bereik icoontje met die puntjes er onder?
Toch gewoon het bereik van de 2e sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Roy Tollenaar schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:57:
[...]

Toch gewoon het bereik van de 2e sim?
Ah, oke. Heb geen dual sim :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gewoon bijna saai hoe vlekkeloos dat allemaal weer gaat…. DB-profiel eraf, PB erop en meteen een update. Vroeger hadden we nog wel eens uitdagingen waar je het forum voor nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
Veel gestelde vraag. Maar nu er een PB is, is het dan “veiliger” om deze te installeren op je daily driver?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In theorie wel, dan hebben de developers al even getest. In dit geval was hij vanaf de eerste developer-beta al heel erg stabiel.

[ Voor 44% gewijzigd door Dennisdn op 11-07-2022 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:21
Alekz87 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:36:
Veel gestelde vraag. Maar nu er een PB is, is het dan “veiliger” om deze te installeren op je daily driver?
Ja, al blijft het een beta dus kans bestaat dat je dingen tegen komt die je als niet wenselijk kan ervaren.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:36:
Nee, tussen beta 3 rev2 en Public lijkt geen verschil te zitten. Dus je bent met de public beta niet veiliger af dan met de closed beta vanaf dit moment.

Wel is de closed beta soms/meestal een paar dagen eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Goedemorgen,
Het staat niet in de sheet en bij het zoeken in dit topic vind ik ook geen post er over…

Werkt DigiD?

En (wat iets minder belangrijk is) de Volvo Cars app? Gepland laden blijft wel prettig voor mijn rekening 😅

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
streamnl schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 06:44:
Goedemorgen,
Het staat niet in de sheet en bij het zoeken in dit topic vind ik ook geen post er over…

Werkt DigiD?

En (wat iets minder belangrijk is) de Volvo Cars app? Gepland laden blijft wel prettig voor mijn rekening 😅
DigiD werkt. Volvo weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:26
Hmmm, de dynamische weer-achtergronden werken niet meer bij mij.. Ik krijg gewoon een donkere afbeelding alsof het nacht is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6mrTTD3NY2sDJBKgqcCQU_xU_o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VYc2ukby8Pd5qmJ2S4xeKRnk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

streamnl schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 06:44:
Goedemorgen,

Werkt DigiD?

De app werkt. Alleen werkt de redirect naar de app niet altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 23:34
DonRoger schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 07:57:
Hmmm, de dynamische weer-achtergronden werken niet meer bij mij.. Ik krijg gewoon een donkere afbeelding alsof het nacht is.[Afbeelding]
Haal hem eens van het slaap profiel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
Toppe schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:01:
[...]

De app werkt. Alleen werkt de redirect naar de app niet altijd.
DigiD? Of de Volvo App..
Bij DigiD ligt dat toch aan die iCloud privedoorgifte optie? Als ik dat uit zet, dan werkt het wel weer.. (was bij iOS 15 ook al zo, dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

ChrisM schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:24:
[...]

DigiD? Of de Volvo App..
Bij DigiD ligt dat toch aan die iCloud privedoorgifte optie? Als ik dat uit zet, dan werkt het wel weer.. (was bij iOS 15 ook al zo, dacht ik)
Ah sorry, de DigiD app. Privedoorgifte of niet, redirect werkt gewoon niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:46
Dat heb ik ook bij ABN app en iDeal, klik ik op “Openen met app” krijg ik een technische fout, selecteer ik de banner die naar beneden komt gaat het wel goed. (Was met de vorige dev beta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De “Conditie”-app is toch gewoon de “Fitness”-app in het Nederlands? Ik merk er nog niets van dat bijvoorbeeld de calorieën-circel ook vult als ik geen Apple Watch om heb…. Of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:26
sigmundfreund schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:12:
[...]

Haal hem eens van het slaap profiel af?
Inderdaad, dat was hem! Had niet in de gaten dat m’n slaap profiel nog aan stond. Haha!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 23:34
DonRoger schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:43:
[...]

Inderdaad, dat was hem! Had niet in de gaten dat m’n slaap profiel nog aan stond. Haha!
Die dimt de achtergrond altijd inderdaad. Je moet dan ook slapen en niet naar je telefoon kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nou ben ik sowieso al niet zo happig op veranderingen van m'n bureaublad maar godallemachtig wat een lelijke wallpapers...

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Dennisdn schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:42:
De “Conditie”-app is toch gewoon de “Fitness”-app in het Nederlands? Ik merk er nog niets van dat bijvoorbeeld de calorieën-circel ook vult als ik geen Apple Watch om heb…. Of kijk ik verkeerd?
Had ik ook.
Mij hielp het om de conditie app te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en opnieuw de conditie app te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09-09 08:38

haagsepracht

One Man, Half Machine.

IOS public beta 16 works like a charm. Heel tof dat je joy cons kunt connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:10
zijn er hyundai bezitters die IOS 16 beta draaien en kunnen zeggen of de bluelink app goed werkt ?
Draai momenteel iPadOS 16 beta ( ipad air 3) en macOS Ventura beta ( macbook pro m1) en deze draaien zonder problemen en ben nu aan het kijken op de iphone 12 pro ook te updaten naar de IOS 16 beta.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 17:37
edebee schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 11:28:
zijn er hyundai bezitters die IOS 16 beta draaien en kunnen zeggen of de bluelink app goed werkt ?
Draai momenteel iPadOS 16 beta ( ipad air 3) en macOS Ventura beta ( macbook pro m1) en deze draaien zonder problemen en ben nu aan het kijken op de iphone 12 pro ook te updaten naar de IOS 16 beta.
https://docs.google.com/s...LvVSw/edit#gid=1927743562

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Pagina: 1 ... 6 ... 41 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form