nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Parijs in 3D doet het hier prima hoor, wel in "getekende" view. Gewoon met 2 vingers omhoog swipen in de stad!Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:45:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Dit zou er nu dus ook al in moeten zitten, maar zie ik in iOS 15 dus ook niet. Kan Parijs nogeens niet in 3D zetten.
https://appleinsider.com/...france-monaco-new-zealand
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
@robcoenen hoe bedoel je dit? Er bestaat een database met alle medicijnen in NL/EU, alleen niet in iOS.Davidas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:50:
[...]
Hoe kom je daar dan vanuit de Medicijnen feature?
Lijkt me niet dat Apple daadwerkelijk fysiek een database in iOS gaat toevoegen, dat neemt onnodige ruimte in.
[ Voor 11% gewijzigd door Toppe op 10-06-2022 09:53 ]
Nu werkt het wel.. na 100x swipen.Toppe schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:50:
[...]
Parijs in 3D doet het hier prima hoor, wel in "getekende" view. Gewoon met 2 vingers omhoog swipen in de stad!
Maar nog geen gedetailleerde Eifeltoren in iOS 15 zoals op bovenstaande foto.
Dus benieuwd of het wel in iOS 16 zichtbaar is.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2022 09:53 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, maar dat is juist wat Rob volgens mij bedoelt ghehe.Toppe schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:52:
[...]
[...]
@robcoenen hoe bedoel je dit? Er bestaat een database met alle medicijnen in NL/EU, alleen niet in iOS.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Klopt. Maar dit is een server-side ding dus ze zullen wel een filtering doen op basis van locatie oid.Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Nu werkt het wel.. na 100x swipen.
Maar nog geen gedetailleerde Eifeltoren zoals op bovenstaande foto.
Volgens mij stond er bij de vorige iOS versies trouwens gewoon een knop "3D" op de plek waar nu "2D" staat als je in 3D modus zit?
@Rivanov Nope. Hier iOS16 en gewoon nog een oude versie van de Parijs
London is ook beperkt, ondanks dat die ook volledig in 3D zou moeten zijn. Alleen de grotere bezienswaardigheden zijn in verbeterd 3D
[ Voor 34% gewijzigd door Toppe op 10-06-2022 10:00 ]
Ze gaan toch geen volledige database in iOS opnemen? Juist als je dit soort functies ontwikkelt dan moet je heel snel medicatie aan zo'n database kunnen toevoegen of wijzigingen doorvoeren. Ik gok eerder voor een online database.Davidas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Ja, maar dat is juist wat Rob volgens mij bedoelt ghehe.
Duidelijk!Toppe schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Klopt. Maar dit is een server-side ding dus ze zullen wel een filtering doen op basis van locatie oid.
Volgens mij stond er bij de vorige iOS versies trouwens gewoon een knop "3D" op de plek waar nu "2D" staat als je in 3D modus zit?
@Rivanov Nope. Hier iOS16 en gewoon nog een oude versie van de Parijs
London is ook beperkt, ondanks dat die ook volledig in 3D zou moeten zijn. Alleen de grotere bezienswaardigheden zijn in verbeterd 3D
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb dit even gecheckt. Zowel op iOS15 als op iOS16 kan ik de 3D modus activeren door met twee vingers naar boven te swipen. Vervolgens komt op beide versies de view overeen met de linkse afbeelding die je stuurt. (Nog) Geen verschil dus tussen iOS15 en iOS16.Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:45:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Dit zou er nu dus ook al in moeten zitten, maar zie ik in iOS 15 dus ook niet. Kan Parijs nogeens niet in 3D zetten.
Thanks for checking!JSD00 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:27:
[...]
Heb dit even gecheckt. Zowel op iOS15 als op iOS16 kan ik de 3D modus activeren door met twee vingers naar boven te swipen. Vervolgens komt op beide versies de view overeen met de linkse afbeelding die je stuurt. (Nog) Geen verschil dus tussen iOS15 en iOS16.
Vermoed van niet, noch zo snel ergens gelezen als verbeterpunt t.o.v. IOS15
I don't drive fast, I only fly low!
Nope.yonexfreak schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:35:
Zijn op IOS16 de widgets al wat meer "interactief" of dat deze sneller updaten? (bv weer widgets)
Nu lijkt de aarde van ver af de wolken e.d. te laten zien maar van dichtbij niet. Moet dat misschien nog inladen?
Of hebben ze het beide niet en is het gewoon random
:fill(white):strip_exif()/f/image/OLlMLtL5pJNk18fC23dCXSKf.png?f=user_large)
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Even een vraagje van een voice-over (screenreader) gebruiker in iOS. Apple heeft een hele hoop nieuwe Engelstalige stemmen toegevoegd in iOS las ik op een aantal fora. Nu is mijn vraag of iemand met een beta versie van iOS kan kijken of er ook Nederlandse/Vlaamse stemmen bij zijn gekomen. Ga hier voor naar:
- Instellingen
- toegankelijkheid
- Voice-over
- Spraak
- Stem
En kijk dan bij Nederlands-België en Nederlands-Nederland welke stemmmen daar worden vermeld.
Alvast bedankt!
Pas rond 15 juli publiek beschikbaar, staat ook in de link van AppleInsider die je erbij postte. Momenteel enkele personen die dit wel hebben maar dat is server afhankelijk, niet iOS 15 of 16 beta.Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:45:
[...]
[Afbeelding]
[...]
Dus nog even geduld hebben.
Kunnen ze daarna aan de Benelux beginnen met testen. Kan die eind oktober gelanceerd worden.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Er zou al wel een Preview moeten zijn.TheKerremenke schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:39:
[...]
Pas rond 15 juli publiek beschikbaar, staat ook in de link van AppleInsider die je erbij postte. Momenteel enkele personen die dit wel hebben maar dat is server afhankelijk, niet iOS 15 of 16 beta.
Dus nog even geduld hebben.![]()
Kunnen ze daarna aan de Benelux beginnen met testen. Kan die eind oktober gelanceerd worden.
Updated Maps Areas
Countries are listed alphabetically. Where an entire country did not roll out at once, areas within the country are listed in the chronological order in which they rolled out.
Australia - Preview released October 19, 2021, Wide release December 10, 2021 (via)
Canada - Preview released October 20, 2020, Wide release December 10, 2020 (via)
France - Preview released May 29, 2022
Germany - Preview released March 4, 2022, Wide release April 21, 2022
Ireland - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020 (via)
Italy - Preview released July 29, 2021, wide release September 10, 2021
Japan - Wide Release -- August 4, 2020
Monaco - Preview released May 29, 2022
New Zealand - Preview released May 29, 2022
Portugal (Not included: Madeira, Azores) - Preview released April 22, 2021, Wide release June 7, 2021
Singapore - Preview released March 7, 2022, Wide release April 21, 2022
Spain (Included: Canary Islands, Balearic Islands. Not included: Ceuta, Melilla) - Preview released April 22, 2021, Wide release June 7, 2021
United Kingdom - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020 (via)
Crown Dependencies:
Guernsey, Jersey and the Isle of Man - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020
Overseas territories:
Gibraltar - Preview released April 22, 2021, Wide release 7 June 2021
United States of America -- Preview started July 3, 2018, Wide release completed January 30, 2020
Preview houdt in aan het testen. Oftewel nog niet volledig beschikbaar. Kijk maar eens op de site van Justin O’Breine, daar staat meer info hierover.Rivanov schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:57:
[...]
Er zou al wel een Preview moeten zijn.
Updated Maps Areas
Countries are listed alphabetically. Where an entire country did not roll out at once, areas within the country are listed in the chronological order in which they rolled out.
Australia - Preview released October 19, 2021, Wide release December 10, 2021 (via)
Canada - Preview released October 20, 2020, Wide release December 10, 2020 (via)
France - Preview released May 29, 2022
Germany - Preview released March 4, 2022, Wide release April 21, 2022
Ireland - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020 (via)
Italy - Preview released July 29, 2021, wide release September 10, 2021
Japan - Wide Release -- August 4, 2020
Monaco - Preview released May 29, 2022
New Zealand - Preview released May 29, 2022
Portugal (Not included: Madeira, Azores) - Preview released April 22, 2021, Wide release June 7, 2021
Singapore - Preview released March 7, 2022, Wide release April 21, 2022
Spain (Included: Canary Islands, Balearic Islands. Not included: Ceuta, Melilla) - Preview released April 22, 2021, Wide release June 7, 2021
United Kingdom - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020 (via)
Crown Dependencies:
Guernsey, Jersey and the Isle of Man - Preview released August 22, 2020, Wide release October 1, 2020
Overseas territories:
Gibraltar - Preview released April 22, 2021, Wide release 7 June 2021
United States of America -- Preview started July 3, 2018, Wide release completed January 30, 2020
https://www.justinobeirne.com/
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Die optie zat er al eerder in.maie schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:03:
Een erg fijne feature die ik tegen gekomen ben is dat iCloud back-ups nu ook op oudere (4G) telefoons via mobiele data kan. Is dit een nieuwe iOS 16 feature of iets dat ik gemist heb in 15.5? Hopelijk is het in ieder geval geen bug en blijft het zo.
Klopt inderdaad, maar zover ik weet alleen op 5G telefoons (12 en nieuwer). Op mijn Xs max heeft het nooit gewerkt over mobiele data. Maar het kan natuurlijk zijn dat dit recent in iOS 15 toegevoegd is en dat ik dat gemist heb.
Verder ervaar ik trouwens echt weinig bugs of problemen qua batterijverbruik / warmteproductie. Dat is wel eens anders geweest.
Ik doel er idd. op of Apple onder water een koppeling maakt met de CBG geneesmiddelen databank.Davidas schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Ja, maar dat is juist wat Rob volgens mij bedoelt ghehe.
Inderdaad Apple is helaas nog steeds teveel gefocussed op Amerika zelf (en enkele andere grote landen/talen) zie ook deze StatCounter chart uit 2020 waar de meeste users zitten terwijl de user base toch echt wereldwijd zit. Dat functionaliteiten een jaar later of hooguit 2 jaar later in andere landen komt snap ik nog, maar sommige van de functionaliteiten/apps van Apple zijn er jaren later nog steeds niet en het is nog maar de vraag of ze er ook ooit komen.robcoenen schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:37:
[...]
Daar was ik al bang voor. Dat dit weer één van de vele, vele features zou zijn welke nog niet (direct) bij launch in Nederland beschikbaar zijn.
Dit iCulture artikel vat het wel goed samen![]()
Deze Apple-producten, -diensten en -functies komen nog niet naar Nederland en België
Voor iOS16 zijn helaas geen interactieve homescreen widget of Notificatie Centrum widgets aangekondigd. Er zijn wel 'Live Activities' op je Lock Screen die interactief zouden moeten zijn. De mini widgets op het Lock Screen lijken overigens niet interactief te zijn, maar dat weet ik niet zeker.yonexfreak schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:35:
Zijn op IOS16 de widgets al wat meer "interactief" of dat deze sneller updaten? (bv weer widgets)
Helaas is het homescreen (nog) niet grondig aangepakt qua UI (al is er de handmatige Workflow mogelijkheid, maar je blijft aan de grid vast zitten tenzij je ook daarvoor weer third party widgets zoals ClearSpaces inzet) en interactiviteit. We moeten het doen met de klassieke interactieve notificatie centrum widgets (al worden ze steeds schaarser omdat developers ze uitfaseren al zijn ze er nog wel: denk aan o.a. Launcher, Buienalarm, Google Calendar) zoals we die kennen uit iOS8-14 (die nog steeds werken).
Die koppeling zal er tot wel komen, al vraag ik me af of een CBG/Overheid het aan kan als er een serieuze speler gebruikt gaat maken van je API. Het is best een aanslag op je dataverkeer natuurlijk.robcoenen schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 13:13:
[...]
Ik doel er idd. op of Apple onder water een koppeling maakt met de CBG geneesmiddelen databank.
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/u/172393/crop671a552786579_cropped.gif?f=community)
Is dat verplaatst of iemand weet?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Doet dus precies wat het zegt. Het verstoppen.Donstil schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:41:
Ik heb op zowel mijn iPad als mijn iPhone geen “hide my email addresses” meer onder iCloud settings.

Ff serieus. Onder iCloud zie ik hem hier ook niet staan. Maar als ik een e-mail wil versturen en op het venster van: tik, dan kan ik daar nog wel kiezen voor hide my e-mail adres.
Ik gebruik verder geen iCloud e-mail, dus weet niet of het daar onder staat, in iCloud dan.
Even gekeken en hier is het ook verdwenen….Donstil schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 01:41:
Ik heb op zowel mijn iPad als mijn iPhone geen “hide my email addresses” meer onder iCloud settings.
Ik zag het hier afgelopen dagen al voorbij komen, maar inderdaad, die klok-lettertypes voor lockscreen vind ik ook niet zo mooi. Te dik. Ze doen mij heel erg denken aan al die 3thparty-klok-widgets die ik allemaal net-net-mooi vind juist ómdat het niet bij de Apple-stijl passen... Nu maar afwachten of het weer de "Je went er maar aan"-filosofie van Apple is óf ze er nog meer keuzes tussen gaan zetten.
De enige bug die ik tot nu toe heb gevonden (tenminste, ik hoop dat het een bug is en niet zo bedoeld) is in Homekit, alle Favorieten en kamers staan netjes onder elkaar, maar alleen de Scenes staan weer náást elkaar en moet ik helemaal naar links/rechts scrollen om knoppen te bereiken.
[ Voor 54% gewijzigd door Dennisdn op 11-06-2022 06:28 ]
Gaat bij mij mis op een iPhone 12, en maakt niet uit welke apps ik open heb staan.
Als tweede heb ik vaak dat een video net even te lang zwart blijft als je van portrait naar landscape wisselt.
[ Voor 20% gewijzigd door Deshmir op 11-06-2022 07:15 ]
Ja, beiden. Ik heb een iPhone 13 Pro.Deshmir schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 07:14:
Hebben jullie ook dat als je een aantal apps open hebt staan en je swipt heel erg snel alles omhoog, dat Springboard crasht na de laatste app?
Gaat bij mij mis op een iPhone 12, en maakt niet uit welke apps ik open heb staan.
Als tweede heb ik vaak dat een video net even te lang zwart blijft als je van portrait naar landscape wisselt.
Ik swipe nooit apps weg, dus kan het je niet vertellen.Deshmir schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 07:14:
Hebben jullie ook dat als je een aantal apps open hebt staan en je swipt heel erg snel alles omhoog, dat Springboard crasht na de laatste app?
Let wel, dit is een eerste beta. Hij is vrij stabiel voor een eerste beta.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Je moet eigenlijk geen apps sluiten. Dat is nadeliger voor je batterij gebruik dan ze laten staanDeshmir schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 07:14:
Ze zouden een optie moeten aanbieden dat je een scene kan ‘verbergen’. Ik heb veel automatiseringen en die gebruiken veel scènes. De lijst wordt dus onnodig langDennisdn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 05:56:
[...]
Even gekeken en hier is het ook verdwenen….
Ik zag het hier afgelopen dagen al voorbij komen, maar inderdaad, die klok-lettertypes voor lockscreen vind ik ook niet zo mooi. Te dik. Ze doen mij heel erg denken aan al die 3thparty-klok-widgets die ik allemaal net-net-mooi vind juist ómdat het niet bij de Apple-stijl passen... Nu maar afwachten of het weer de "Je went er maar aan"-filosofie van Apple is óf ze er nog meer keuzes tussen gaan zetten.
De enige bug die ik tot nu toe heb gevonden (tenminste, ik hoop dat het een bug is en niet zo bedoeld) is in Homekit, alle Favorieten en kamers staan netjes onder elkaar, maar alleen de Scenes staan weer náást elkaar en moet ik helemaal naar links/rechts scrollen om knoppen te bereiken.
Je zou ze in een aparte kamer kunnen zetten die je onderaan zet ofzo en dan in elke scène de optie “Toon in woningweergave” uitvinken.Toppe schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:19:
[...]
Ze zouden een optie moeten aanbieden dat je een scene kan ‘verbergen’. Ik heb veel automatiseringen en die gebruiken veel scènes. De lijst wordt dus onnodig lang
Hopelijke stukken beter in volgende beta
Een scène heeft geen ruimte(s), zolang een lamp uit een kamer in een scène zit dan is de scène zichtbaar in die ruimte.Dennisdn schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 22:50:
[...]
Je zou ze in een aparte kamer kunnen zetten die je onderaan zet ofzo en dan in elke scène de optie “Toon in woningweergave” uitvinken.
Denk dat je een van de weinige bent. Als ik het hier zo lees is het juist een hele stabiele beta.alienfruit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 00:04:
Tot nu slechte ervaring met deze beta. Erg onstabiel veel zwarte schermen en grafische artefacten bij het gebruik op extern scherm
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Dat staat haaks op wat ik ervaar en overal lees/hoor. Op welke generatie is dat?alienfruit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 00:04:
Tot nu slechte ervaring met deze beta. Erg onstabiel veel zwarte schermen en grafische artefacten bij het gebruik op extern scherm
Misschien even de ipsw er opnieuw opzetten zonder backup?
Ik zou haast zeggen dat ze de PB gewoon over kunnen slaan zo stabiel als ie hier is. Heb maar 1x een crashje gehad en toen kreeg ik netjes een optie voorgeschoteld om het te melden.Toppe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:11:
[...]
Denk dat je een van de weinige bent. Als ik het hier zo lees is het juist een hele stabiele beta.
Ik heb een iPad Pro M1 2TB met de laatste beta. Ik heb dan ook specifiek over hoe de iPad werkt op de externe beeldscherm met de nieuwe Stage Manager functie. Verder lijkt het goed te werken. Ik heb alleen vaak last van verdwaalde/misplaatste scroll balken bijv. In SafariDonstil schreef op zondag 12 juni 2022 @ 09:32:
Dat staat haaks op wat ik ervaar en overal lees/hoor. Op welke generatie is dat?
Misschien even de ipsw er opnieuw opzetten zonder backup?
[iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussiealienfruit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:22:
[...]
Ik heb een iPad Pro M1 2TB met de laatste beta. Ik heb dan ook specifiek over hoe de iPad werkt op de externe beeldscherm met de nieuwe Stage Manager functie. Verder lijkt het goed te werken. Ik heb alleen vaak last van verdwaalde/misplaatste scroll balken bijv. In Safari
Dank je wel, ik zocht al naar het topic maar kon het eerder niet vinden
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ah ja, dat kon wel wat nuance gebruiken dan inderdaadalienfruit schreef op zondag 12 juni 2022 @ 12:22:
[...]
Ik heb een iPad Pro M1 2TB met de laatste beta. Ik heb dan ook specifiek over hoe de iPad werkt op de externe beeldscherm met de nieuwe Stage Manager functie. Verder lijkt het goed te werken. Ik heb alleen vaak last van verdwaalde/misplaatste scroll balken bijv. In Safari
Hier op de 12,9 M1 is het allemaal niet zo onstabiel maar dat is dan wel zonder gebruik stage manager.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ja ik, geen Grote bugs of bijzonderheden daar.Ronvgs schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:04:
Hebben de iPhone updaters ook jullie Watch ge-update?
Vind dit persoonlijk wel handig:
:strip_exif()/f/image/uRxpsUjrJwl1hAEHPJS12GRI.jpg?f=fotoalbum_large)
Yep. Sowieso die kleinere notificaties vind ik beter.Donstil schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:09:
[...]
Ja ik, geen Grote bugs of bijzonderheden daar.
[Afbeelding]
Alleen ook hier de vraag, waarom niet onderin zoals op iOS?
Is het Marlon ondertussen weg gelukt?
[ Voor 3% gewijzigd door Toppe op 12-06-2022 16:20 ]
Hier ook, maar de agenda functie is echt bugged.Ronvgs schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:04:
Hebben de iPhone updaters ook jullie Watch ge-update?
Open je hem, gaat ie steeds de volgende events laden tot ergens ruim een maand verder.
Wil je terugscrollen, wordt het scherm zwart en heeft de watch het heel moeilijk
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Haha dat durf ik eigenlijk niet te zeggen.Toppe schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:20:
[...]
Yep. Sowieso die kleinere notificaties vind ik beter.
Alleen ook hier de vraag, waarom niet onderin zoals op iOS?
Is het Marlon ondertussen weg gelukt?
Beetje een cliffhanger natuurlijk maar ik had deze foto toevallig
Donstil schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:09:
[...]
Ja ik, geen Grote bugs of bijzonderheden daar.
[Afbeelding]
Wat vind je handig dan. Mijn inziens zie ik niks nieuws
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Jawel toch, het bericht staat er al direct onder.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Oei je liet mij even schrikken maar hier zijn ze er gelukkig allemaal nog.Davidas schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:59:
Niet dat ik er bijzonder veel mee doe maar is het Medaille stuk eruit gehaald, viel me op.
Dat is een bug. Althans, niet helemaal. Je kan in de Watch app bij meldingen “tik om volledige meldingen te tonen” aan of uit zetten.Davidas schreef op zondag 12 juni 2022 @ 22:59:
Niet dat ik er bijzonder veel mee doe maar is het Medaille stuk eruit gehaald, viel me op.
Bij de vorige versie zag je dan bericht van….. en moest je aanklikken om de inhoud te zien.
Nu zie je ongeacht of je klikt het bericht.
Ik vind het minder handig omdat andere het ook meteen zien (persoonlijke voorkeur)
Voor jou. Voor mij werkt het en zorgt het dat ik van mijn kont af komalienfruit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 02:37:
Kon je de medailles uitzetten Echt waardeloos toevoeging. Zouden ze van mij weg mogen halen. Onnodige gamificatie van de Apple Watch
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Heb je zelf wel een poging gedaan om hier naar te kijken? Gewoon door logisch na te denken kan ik je zo vertellen waar dit zit: Apple Watch app -> Notifications -> Activity.alienfruit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 02:37:
Kon je de medailles uitzetten Echt waardeloos toevoeging. Zouden ze van mij weg mogen halen. Onnodige gamificatie van de Apple Watch
Overigens doe je weinig moeite met 't zoeken naar het juiste topic, paar dagen geleden kwam je hier ook al met een random bericht dat je het de slechte beta ooit vond en dat bleek over iPadOS te gaan. Dit random bericht gaat weer over de Apple Watch waar ook een eigen topic over is.
Ik bespaar je weer een zoek opdracht maar misschien dat je hier even moet kijken: Forum FAQ #tweakersSearch
[ Voor 38% gewijzigd door Toppe op 14-06-2022 07:57 ]
Maar het is heel normaal in de smartwatch markt. Ik heb Garmin, die doet het ook. Ik denk dat Apple hier niet teveel dingen niet wil aanbieden die concurrenten wel aanbieden.alienfruit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 02:37:
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Twee redenen: Ik vind de opties nogal beperkt en heb een foto van de kleine meid op de achtergrondFlipm0de schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:09:
ik vind dat er maar weinig screenprints van creatieve lockscreens gepost worden hier. Hint hint. Ben altijd wel benieuwd wat iedereen ervan maakt. Zelf niet over naar 16, maar 1 iphone.
Edit: Even foto gewijzigd. Overigens weer erg jammer dat je zo'n "widget" niet naar eigen inzicht links of rechts kan plaatsen
/f/image/YPSy7CRDK4IV6pZbXEliCs6j.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Toppe op 14-06-2022 08:22 ]
Met die muzieksmaak is het maar goed dat Apple je helpt de widgets op een esthetisch verantwoorde manier op je homescreen te zettenToppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:19:
[...]
Twee redenen: Ik vind de opties nogal beperkt en heb een foto van de kleine meid op de achtergrond
Edit: Even foto gewijzigd. Overigens weer erg jammer dat je zo'n "widget" niet naar eigen inzicht links of rechts kan plaatsen
[Afbeelding]
PSN: Sluuz
Ik luister echt van alles. Net geluisterd naar Con te partiro van Andrea Bocelli, nu Sexy back van Justin TimberlakeSluuz schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 08:45:
[...]
Met die muzieksmaak is het maar goed dat Apple je helpt de widgets op een esthetisch verantwoorde manier op je homescreen te zetten
Je kan toch de meldingen uitzetten? Dan heb je er weinig tot geen last van. Alleen als je de app in gaat.alienfruit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 02:37:
©2004
Profiel verwijderen zodra er een officiële release datum bekend is. Dan installeer je die en dan loop je weer gelijk. Je hoeft daar verder vrij weinig voor te doen, backups en dergelijke zijn dan minder spannend dan nu van 15 naar 16.Inhumanous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:47:
ik heb een Iphone vd zaak (ook mijn enigste telefoon met dual sim) nu wil ik graag de IOS 16 Beta draaien, wat moet ik weten voor ik hem installeer ? als straks eind van de zomer de definitieve versie uitkomt moet ik dan opnieuw een back up draaien of gaat alles ''automatisch over''
[ Voor 10% gewijzigd door Toppe op 14-06-2022 09:54 ]
ja ik wil nu van 15 naar 16 als dat uberhaupt mogelijk is.Toppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:53:
[...]
Profiel verwijderen zodra er een officiële release datum bekend is. Dan installeer je die en dan loop je weer gelijk. Je hoeft daar verder vrij weinig voor te doen, backups en dergelijke zijn dan minder spannend dan nu van 15 naar 16.
Dat is mogelijk als je het betaprofiel van iOS 16 installeert.Inhumanous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:16:
[...]
ja ik wil nu van 15 naar 16 als dat uberhaupt mogelijk is.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ik zal dan de wijze reactie maar even plaatsen: “moet je dat wel doen op je zakelijke toestel?”Inhumanous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:47:
ik heb een Iphone vd zaak (ook mijn enigste telefoon met dual sim) nu wil ik graag de IOS 16 Beta draaien, wat moet ik weten voor ik hem installeer ? als straks eind van de zomer de definitieve versie uitkomt moet ik dan opnieuw een back up draaien of gaat alles ''automatisch over''
De beta is best stabiel hoor maar ik zou hem persoonlijk ook weer niet op mijn zakelijke toestel zetten.
gebruik mijn toestel zakelijk alleen voor een telefoontje naar collega's meer niet eigenlijk. feitelijk is het mijn prive telefoon alleen heb ik hem gekregen van mijn baasDonstil schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:45:
[...]
Ik zal dan de wijze reactie maar even plaatsen: “moet je dat wel doen op je zakelijke toestel?”
De beta is best stabiel hoor maar ik zou hem persoonlijk ook weer niet op mijn zakelijke toestel zetten.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Aah oke, dan zou je het wel kunnen doen idd.Inhumanous schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 10:55:
[...]
gebruik mijn toestel zakelijk alleen voor een telefoontje naar collega's meer niet eigenlijk. feitelijk is het mijn prive telefoon alleen heb ik hem gekregen van mijn baas
Ik gebruik mijn privé toestel 90% privé en 10% zakelijk (tweede sim erin) maar heb er Teams op en teams is nou net mega buggy
Aha, dan ligt het dus niet aan het specieke groepsgesprek waardoor Teams crasht als je dat gesprek aantikt….Donstil schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:17:
[...]
Aah oke, dan zou je het wel kunnen doen idd.
Ik gebruik mijn privé toestel 90% privé en 10% zakelijk (tweede sim erin) maar heb er Teams op en teams is nou net mega buggy
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Nou dat o.a.Deshmir schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:28:
[...]
Aha, dan ligt het dus niet aan het specieke groepsgesprek waardoor Teams crasht als je dat gesprek aantikt….
- Niet doortikken naar bepaalde gesprekken (steeds andere)
- Wegvallende verbindingen.
- Video op disabled maar mensen zagen mij toch (gelukkig had ik kleding aan).
Maar goed is beta dus prima verder, maar ik gebruik daar altijd mijn iPad Pro voor zodat mijn werk laptop vrij blijft alleen dat ging nu dus ff niet
Edit: Overigens lijkt het iets van een memory dingetje te zijn, als ik een hard reboot van het apparaat doe werkt het daarna weer even een tijdje goed.
Edit2: Ooh en ik had ook al dat downloaden vanuit de Appstore niet werkte, daar kwam ik achter toen ik teams eraf gooide en er niet meer opkreeg

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 14-06-2022 12:04 ]
Dat laatste was mij ook al opgevallen. Moet zeggen dat het meestal wel werkt, maar soms doet hij wel een beetje raar. Gelukkig doe ik 99% van de Teams meetings via de laptop.Donstil schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:17:
[...]
Aah oke, dan zou je het wel kunnen doen idd.
Sorry, dat ik irritant voor je ben. Ik zal jullie wel met rust laten. Instellingen moet aanpassen op je iPhone is verre van logisch.Toppe schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:52:
[...]
Heb je zelf wel een poging gedaan om hier naar te kijken? Gewoon door logisch na te denken kan ik je zo vertellen waar dit zit: Apple Watch app -> Notifications -> Activity.
offtopic:
Overigens doe je weinig moeite met 't zoeken naar het juiste topic, paar dagen geleden kwam je hier ook al met een random bericht dat je het de slechte beta ooit vond en dat bleek over iPadOS te gaan. Dit random bericht gaat weer over de Apple Watch waar ook een eigen topic over is.
Ik bespaar je weer een zoek opdracht maar misschien dat je hier even moet kijken: Forum FAQ #tweakersSearch
Dat is niet onlogisch, dat soort dingen instellen op een AW is niet handig met z’n klein scherm.alienfruit schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:51:
[...]
Sorry, dat ik irritant voor je ben. Ik zal jullie wel met rust laten. Instellingen moet aanpassen op je iPhone is verre van logisch.
Ik heb dit ook. Soms na refreshen zie ik wel alle mail. Soms maar 2 mailtjes.Toppe schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:01:
Ben zeker de enigste die hier last van heeft?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb dus geen ongelezen mailtjesBearmun schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 17:41:
[...]
Ik heb dit ook. Soms na refreshen zie ik wel alle mail. Soms maar 2 mailtjes.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Dit idd. Spark is mail bij een derde en daar ben ik gezond kritisch op maar de Mail app is gewoon niet goed genoeg.Alexknl schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:15:
Standaard Mail app blijft voor mij ook één groot drama, probeer het af en toe nog wel eens te gebruiken maar val toch steeds weer terug op Spark Mail.
https://www.macrumors.com...red-icloud-photo-library/
Volgens mij onthoud ie de laatste instelling. Als dat dus de shared library is, gaan alle volgende foto’s ook daar naartoe.meesje schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 21:15:
Het duurt nog even maar de Shared iCloud Photo Library lijkt me erg interessant. Hopelijk kun je instellen dat elke gemaakte foto automatisch naar de shared iCloud gaat.
https://www.macrumors.com...red-icloud-photo-library/
Werd wel een keer tijd ja.
Ik heb Spark geprobeerd maar val toch terug naar Mail.Alexknl schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 18:15:
Standaard Mail app blijft voor mij ook één groot drama, probeer het af en toe nog wel eens te gebruiken maar val toch steeds weer terug op Spark Mail.
Zoveel mensen zoveel wensen
Beta draait hier verder prima, alles werkt eigenlijk.
Af en toe engels woorden (zoals met bellen).
Baal er alleen nog van dat die Earth achtergrond niet 'live' is. Dat zou het nou een mooie achtergrond maken.
Edit; Oh, en dubbele contacten geeft die wel weer maar voegt die niet samen
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 16-06-2022 13:31 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
@Alexknl @DonstilFamous schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:30:
[...]
Ik heb Spark geprobeerd maar val toch terug naar Mail.
Zoveel mensen zoveel wensen![]()
Beta draait hier verder prima, alles werkt eigenlijk.
Af en toe engels woorden (zoals met bellen).
Baal er alleen nog van dat die Earth achtergrond niet 'live' is. Dat zou het nou een mooie achtergrond maken.
Edit; Oh, en dubbele contacten geeft die wel weer maar voegt die niet samen
Hier zo’n gebruiker die alleen de apps gebruikt die standaard mee geleverd zijn. Toen ik nog geen kleine had was m’n achtergrond ook de standaard iOS achtergrond. En nog steeds twijfel ik of ik die niet weer terug moet zetten…
Wanneer gaan we beta 2 verwachten?
iOS 12 - 15 dagen
iOS 13 - 14 dagen
iOS 14 - 15 dagen
iOS 15 - 17 dagen
Dat zijn de dagen vanaf de launch date van de eerste beta tot beta 2. We zitten nu op dag 11 van iOS 16. Vermoedelijk komende week dus.
/f/image/QxKtZIShOKrTUarsfUoW7Q7I.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door robcoenen op 16-06-2022 20:23 ]
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Die zal dinsdag wel komen. Eerste beta zijn doorgaans altijd om de 2 weken ongeveer.Toppe schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 18:02:
[...]
@Alexknl @Donstil
Hier zo’n gebruiker die alleen de apps gebruikt die standaard mee geleverd zijn. Toen ik nog geen kleine had was m’n achtergrond ook de standaard iOS achtergrond. En nog steeds twijfel ik of ik die niet weer terug moet zetten…
Wanneer gaan we beta 2 verwachten?
Ik had ook nooit de kleine op de achtergrond hoor. Eigenlijk sinds de watchOS8 portrait face ben ik daar langzaam aan begonnen en met iOS16 is daar nu het huidige lockstep bij gekomen.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik heb bij de agenda widget op mijn homescreen dat deze blanco is. Als ik op de widget klik ga ik wel naar de agenda app en krijg ik keurig alles te zien.Opnieuw opstarten en een force restart heeft nog niet geholpen.DennusB schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:40:
[Afbeelding]
Iemand dit al gezien? Dat ondoorzichtige bak staat er bij mij nu altijd …
©2004
Herstart van iPhone lost het niet op helaas.... En thanks, is m'n pa. Mooie nieuwe Golf spullen voor hemMog schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:43:
iPhone opnieuw opstarten werkte bij mij. Gefeliciteerd met Arjan trouwens. Wat voor cadeau heb je voor hem?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Bij mij is dat meestal als ik een filmpje kijk en dan m'n iPhone lock.. en dus dat is het media control schermpje. En als ik dan het filmpje weer afsluit, blijf dat media control schermpje staan. Totdat ik weer een nieuw filmpje start.. dus dat kan je ook proberen!DennusB schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 08:40:
[Afbeelding]
Iemand dit al gezien? Dat ondoorzichtige bak staat er bij mij nu altijd …
Casus; Start een gesprek via de recent-lijst. Na het beeindigen van het gesprek is het in iOS 14 en 15 een loterij wie als eerste de verbinding verbreekt. Als je wilt ophangen en de ander was een fractie eerder bel je meteen de gene die op die hoogte op het scherm in de recent-lijst staat. Bloedirritant!
Hebben ze daar in 16 iets van een kort timertje op (terug)gezet? De timer waarvan ik NIET snap dat ze die ooit hebben weggehaald...
Is nog steeds zoDavidZH schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 10:17:
Een vraag voor de bétagebruikers:
Casus; Start een gesprek via de recent-lijst. Na het beeindigen van het gesprek is het in iOS 14 en 15 een loterij wie als eerste de verbinding verbreekt. Als je wilt ophangen en de ander was een fractie eerder bel je meteen de gene die op die hoogte op het scherm in de recent-lijst staat. Bloedirritant!
Hebben ze daar in 16 iets van een kort timertje op (terug)gezet? De timer waarvan ik NIET snap dat ze die ooit hebben weggehaald...
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Mm dat heb ik hier eigenlijk niet, vind het Batterij gebruik prima, zeker voor een beta.mprkooij schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:29:
Nu ongeveer een weekje aan het draaien op iOS 16 [iPhone 12 Pro] en het werkt prima. Moet wel zeggen dat de batterij ontzettend snel leeg is.
/f/image/aKINAn82msLKPRtyEDjeoByQ.png?f=fotoalbum_large)
Maar dat kan morgen/dinsdag met een tweede beta zomaar anders zijn natuurlijk
Notificaties al aan en uit gezet, heb ze zelfs gewijzigd, maar geen soelaas.
Nieuwe berichten krijg ik wel, ook al zit ik op de laptop in dat gesprek..
Je bedoelt oproepen qua audio/video? Volgens mij heb ik vorige week nog een Teams video call ontvangen op mijn iPhone toen ik niet in de buurt van m'n pc zat.Deshmir schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:25:
@TheVMaster @Donstil Hebben jullie ook dat oproepen vanuit teams niet gemeld worden?
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ooh nee dat heb ik niet, zowel op mijn iPad als iPhone heb ik diverse Teams calls per dag.Deshmir schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:25:
@TheVMaster @Donstil Hebben jullie ook dat oproepen vanuit teams niet gemeld worden?
Wel heb ik steeds vaker dat er iets van een memory leak in teams zit, rebooten voor een lang gesprek is wel aan te raden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form