Ik moet zo de deur uit en ik wil nooit onderweg zijn gedurende een ios update.
Hier ging het van 6 uur naar steeds korter en nu nog 16 minuten.
Ben benieuwd of mijn AW updaten wat sneller gaat, iOS 16 beweert nog 24 minuten nodig te hebben.
Ik moet je teleurstellen ik gleed van 20 minuten naar 5 minuten, toen naar 49 minuten, 2 uur, 3 uur, 4 uur, en na een dipje richting 19 minuten vervolgens nu weer terug op 2 uur. Ondertussen heeft mijn goede oude SE 15.7 al binnen en is al aan het rebooten =)Roos79 schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:28:
Hier ging het van 6 uur naar steeds korter en nu nog 16 minuten.
youtube.com/@hisrep
Gaat hier ook alle kanten op, van 16 naar 5 uur naar 24 minuten
Hier is iOS 16 ook aan het installeren op m'n privé iPhone 13 Pro-Max én m'n zakelijke iPhone 8. Eens kijken welke app's er nú weer een issue gaan krijgen 
Meestal zijn het vooral Domotica App's welke mede afhankelijk zijn van een GPS fix / BT verbinding met m'n AppleTV (Homekit) welke dan ineens niet meer zien dat ik wel/niet huis ben en dus bijvoorbeeld de kachel laten branden terwijl dat niet echt noodzakelijk is op dat moment.....
Meestal zijn het vooral Domotica App's welke mede afhankelijk zijn van een GPS fix / BT verbinding met m'n AppleTV (Homekit) welke dan ineens niet meer zien dat ik wel/niet huis ben en dus bijvoorbeeld de kachel laten branden terwijl dat niet echt noodzakelijk is op dat moment.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mijn 8 plus wordt wel erg warm tijdens het updaten. Misschien heeft het ook te maken met dat ik hem tegelijkertijd aan het opladen ben maar toch
Je kúnt dat voorkomen door bijv 16.1 af te wachten, of de reviews van wat wel en niet werkt. Als je meteen upgrade weet je dat je wat kleine problemen (of bugs) tegen kunt komen.= die niet voorzien waren.Will_M schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:29:
Hier is iOS 16 ook aan het installeren op m'n iPhone 13 Pro-Max én m'n zakelijke iPhone 8. Eens kijken welke app's er nú weer een issue gaan krijgen
Zeker als je voor je werk afhankelijk bent dat alle apps werken op de nieuwe iOS zou ik dat altijd afwachten, of kijken of de developer van die apps ook al een update heeft klaarstaan.
Zo heb ik ooit eens iemand aan de lijn gehad die zijn iPad Pro had geupgrade, maar de software waarin hij werkte niet, en die werkte niet op de nieuwe iOS. Kon hij niet verder tot daar een nieuwe versie voor uitkwam. Dat was Apple schuld, natuurlijk
EDIT: hier staat m'n 11Pro op 'Verifying update' dus zal zo wel uit springen - het Appletje - geinstalleerd
[ Voor 3% gewijzigd door Geronimous op 12-09-2022 19:51 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dat wordt nog wat, herstarten hielp niet na meerdere keren.
Naja als het niet vandaag lukt is dat geen ramp, ik vind iOS 16 belangrijker.
Mijn 13 Pro is ook warm nu, met 15.7 viel dat nog mee maar tijdens downloaden van 16 is hij echt heel warm nu.KorteGebruiker schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:33:
Mijn 8 plus wordt wel erg warm tijdens het updaten. Misschien heeft het ook te maken met dat ik hem tegelijkertijd aan het opladen ben maar toch
Ok, ik blijf thuis dus toch maar op naar 16 :-)
Hier nog maar 15 minuten???
ben ik de enige die 15.7 aangeboden krijgt ipv 16...?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Makes sense inderdaad. Want nu is het opeens 22 minuten.
iets verder omlaag --> Ook beschikbaar iOS16?SirLenncelot schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:36:
ben ik de enige die 15.7 aangeboden krijgt ipv 16...?
Whoop whoop, ik ben door het downloaden heen en nu update voorbereiden...
youtube.com/@hisrep
Hier de melding dat “mijn iPhone eerst moet worden bijgewerkt”Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:35:
[Afbeelding]
[...]
Mijn 13 Pro is ook warm nu, met 15.7 viel dat nog mee maar tijdens downloaden van 16 is hij echt heel warm nu.
Dan wacht ik dat wel af, geen haast want de 2de kop koffie staat inmiddels alJimmyJoness schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:37:
[...]
Hier de melding dat “mijn iPhone eerst moet worden bijgewerkt”
Eerst je telefoon naar ios16 en dan pas kan je je Watch updaten.Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:35:
[Afbeelding]
[...]
Mijn 13 Pro is ook warm nu, met 15.7 viel dat nog mee maar tijdens downloaden van 16 is hij echt heel warm nu.
Ik wil juist één van de eerste zijn die dat soort issues kan gaan ervaren en zo anderen voor die 'ellende' kan waarschuwen. Ik werk niet voor een energieleverancier(s) óf Apple maar voor een partij welke meestal wel de schuld krijgt als er érgens weer eens iets niet meer lijkt te werken via een netwerkverbindingGeronimous schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:35:
[...]
Je kúnt dat voorkomen door bijv 16.1 af te wachten, of de reviews van wat wel en niet werkt. Als je meteen upgrade weet je dat je wat kleine problemen (of bugs) tegen kunt komen.= die niet voorzien waren.
Zeker als je voor je werk afhankelijk bent dat alle apps werken op de nieuwe iOS zou ik dat altijd afwachten, of kijken of de developer van die apps ook al een update heeft klaarstaan.
Zo heb ik ooit eens iemand aan de lijn gehad die zijn iPad Pro had geupgrade, maar de software waarin hij werkte niet, en die werkte niet op de nieuwe iOS. Kon hij niet verder tot daar een nieuwe versie voor uitkwam. Dat was Apple schuld, natuurlijk
EDIT: hier staat m'n 11Pro op 'Verifying update' dus zal zo wel uit springen het Appletje
Duurde even voordat ie zichtbaar was, maar lijkt via Finder nu met 10 minuten binnen te zijn. tvOS is zojuist soepel binnengehaald en installeert. Lijkt er op dat ik dit jaar een keer geluk heb qua server. Voor de verandering.
wat grappig, net update van iOS 16 gedaan op m'n 12 Pro Max, heb ik opeens de 14 Pro Max met Dynamic Island! Wat aardig van Apple!
Volgende week maar meteen om gaan ruilen danDaveFlash schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:46:
wat grappig, net update van iOS 16 gedaan op m'n 12 Pro Max, heb ik opeens de 14 Pro Max met Dynamic Island! Wat aardig van Apple!
Kan niet wachten op mijn 13 Pro danDaveFlash schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:46:
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 12-09-2022 19:50 ]
Lekker is dat, iTunes heeft mijn iPhone gereset!! Hij kon niet updaten. Eerste keer in 10 jaar.
Een iPhone van 10 jaar kun je ook heul nie update nie naar iOS16 Jongûhturkeyhakan schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:50:
Lekker is dat, iTunes heeft mijn iPhone gereset!! Hij kon niet updaten. Eerste keer in 10 jaar.
De iPad kan toch pas in september?MisteRMeesteR schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:47:
[Afbeelding]
Air moest er ook aan geloven
iPad is goooor, bedankt vriendjes van kids
macOS ook... die foto ziet er leuk uit, maar zowel Ventura als iPadOs worden daar niet geïnstalleerd
youtube.com/@hisrep
En dan nog nog update voorbereiden en dat duurt net zo lang 🤔Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:50:
[...]
Kan niet wachten op mijn 13 Pro dan(3 minuten hier nog)
iOS 16 draait hier, eerste indruk is goed.
[ Voor 3% gewijzigd door danjan2411 op 12-09-2022 19:54 ]
DeNachtwacht schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:53:
[...]
macOS ook... die foto ziet er leuk uit, maar zowel Ventura als iPadOs worden daar niet geïnstalleerd
iPad moest naar 15.7 en MacOS naar 12.6
* MisteRMeesteR moet vaker updaten
www.google.nl
Hier krijgt m'n iPad Air-2 nu ook z'n laatste 'Major'.... 15.7 en 'that's it' voor dat machientje uit 2017.MisteRMeesteR schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:55:
[...]
[...]
iPad moest naar 15.7 en MacOS naar 12.6
* MisteRMeesteR moet vaker updaten
M'n MBP13 uit 2015 gaat inmiddels ook z'n laatste versie tegemoet zien in MacOS 12.6
[ Voor 11% gewijzigd door Will_M op 12-09-2022 20:10 ]
Nou, ik ben over. Lekker spelen met de nieuwe UI, en watchOS rolt ook automatisch binnen. 9 minuten wachten en die is ook klaar als het goed gaat. Ik ben benieuwd
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
Ben per abuis gelijk naar 16.0 gegaan in plaats van eerst 15.7. Mag aannemen dat de update van 15.7 is opgenomen in 16.0.
Helaas… je zal de functies van 15.7 voor altijd moeten missen…Verwijderd schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:01:
Ben per abuis gelijk naar 16.0 gegaan in plaats van eerst 15.7. Mag aannemen dat de update van 15.7 is opgenomen in 16.0.
youtube.com/@hisrep
Meestal niets mis mee, maar met 15.7 had je eventueel nog terug kunnen vallen op 15.6 als dat nodig zou zijn. Dat gaat met 16.0 niet meer lukken nu het een FINAL is.Verwijderd schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:01:
Blijft mijn iPhone 12 pro max in een boot loop hangen, enige mogelijkheid restoren via de Macbook.
Grrrrrr.
Van 15.6 gelijk naar 16. Maar zal vast een pech gevalletje zijn.
Nouja, is wat het is.
Grrrrrr.
Nouja, is wat het is.
[ Voor 19% gewijzigd door Weerz op 12-09-2022 20:04 ]
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Ging het downloaden via Finder lekker snel, zit ik nu al 10 minuten naar een scherm "Je Mac bereidt het bijwerken van de software op deze iPhone voor"

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Makkelijk om hun dader te maken, ze kunnen zich. niet verdedigen hier.MisteRMeesteR schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:47:
iPad is goooor, bedankt vriendjes van kids
Irritant he, vrouwlief doet dat ook altijd als ze m'n MacBook gebruikt
spoiler:
Sarcasme alert
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik ben 'mijn' iPad al lang en breed verloren aan de rest van het gezin... Het is dat mijn MacBook het stempeltje 'zakelijk' heeft en daarmee verboden terrein is voor ze, anders was ik die ook kwijt.Toppe schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:08:
[...]
Makkelijk om hun dader te maken, ze kunnen zich. niet verdedigen hier.
Irritant he, vrouwlief doet dat ook altijd als ze m'n MacBook gebruikt![]()
spoiler:Sarcasme alert
www.google.nl
Ios16 staat er op.
Ik moet de Alg. Voorwaarden accepteren van de apple mediadiensten. Foutmelding: Lukt niet, probeer het later nog eens.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik moet de Alg. Voorwaarden accepteren van de apple mediadiensten. Foutmelding: Lukt niet, probeer het later nog eens.
Ugh iCloud en Siri staan ineens aan, ik had ze uit voor een reden Apple...
Ik zie sowieso dat er meer dingen ineens aan staan die uit waren, mag dat ook nog doen zucht.
Verder wel positief, op dat na dan.
Ik zie sowieso dat er meer dingen ineens aan staan die uit waren, mag dat ook nog doen zucht.
Verder wel positief, op dat na dan.
Ik krijg deze melding ook op mijn iPad en iPhone, denk dat de Apple servers het wat druk hebben met de downloads.Hulliee schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:13:
Ios16 staat er op.
Yeap, hier ook. Servers zullen wel roken op dit moment. Gewoon even geduldHulliee schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:13:
Ios16 staat er op.
www.google.nl
Verwijderd
Ok. Dat zal hopelijk niet nodig zijn. Anders ruil ik hem gewoon inWill_M schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:03:
[...]
Meestal niets mis mee, maar met 15.7 had je eventueel nog terug kunnen vallen op 15.6 als dat nodig zou zijn. Dat gaat met 16.0 niet meer lukken nu het een FINAL is.
Verwijderd
1 miljard updates tegelijk……lexvandoef schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:17:
[...]
Ik krijg deze melding ook op mijn iPad en iPhone, denk dat de Apple servers het wat druk hebben met de downloads.
Same here, op twee iPhones. Dacht: "Nog ff apps updaten voor ik naar iOS16 upgrade".Roy Tollenaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:22:
Meer mensen problemen met downloaden en updaten van apps? [Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar krijg dezelfde foutmelding als jij.
Dit probleem heb ik ook. Op Twitter zijn er meerdere meldingen die hetzelfde probleem hebben!Weerz schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:03:
Blijft mijn iPhone 12 pro max in een boot loop hangen, enige mogelijkheid restoren via de Macbook.
Grrrrrr.
Nouja, is wat het is.
Hoe moet je 'em restoren via de Macbook?
Can confirm!Roy Tollenaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:22:
Meer mensen problemen met downloaden en updaten van apps? [Afbeelding]
[Afbeelding]
Zelfde gezeur na update naar iOS 16..
Zowel op m’n iPhone 13 pro max als op m’n iPad Pro (12,9 3rd gen)
[ Voor 5% gewijzigd door Furrr op 12-09-2022 20:28 ]
Aansluiten op de Macbook. Volume omhoog, los. Volume Omlaag, los. Powerknop en vasthouden.rvdlaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:25:
[...]
Dit probleem heb ik ook. Op Twitter zijn er meerdere meldingen die hetzelfde probleem hebben!
Hoe moet je 'em restoren via de Macbook?
Dan springt hij op restore en kan je verder op MacBook. Updaten heeft niet geholpen. Restore wel, maar ben je alles kwijt.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
https://9to5mac.com/2022/...nstalling-updates-ios-16/Furrr schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:26:
[...]
Can confirm!
Ik zie dat de homepod ook de update krijgt
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-16-functies/#pay
Ik had wel verwacht dat Apple hun store app een update had gegeven voor deze optie. Niets is minder waar.
Ik had wel verwacht dat Apple hun store app een update had gegeven voor deze optie. Niets is minder waar.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik heb iOS 16 net geïnstalleerd, maar dat Apple logotje blijft maar oplichten. Enig idee wat hier misgaat? Bootloop ofzo? Kan ik iets doen hieraan?
[ Voor 9% gewijzigd door Belecthor op 12-09-2022 20:37 ]
Deze melding kwam voor de update van iOS 16. Het probleem zit hem waarschijnlijk in app store zelf.Furrr schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:26:
[...]
Can confirm!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Eerste indruk:
- Lelijk lettertype of lockscreen
- Zinloze zoeknop. Naar beneden swipen doet het zelfde toch?
Zie mijn eerder melding hierboven en oplossing. Schijnen er helaas meer te zijn.Belecthor schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:37:
Ik heb iOS 16 net geïnstalleerd, maar dat Apple logotje blijft maar oplichten. Enig idee wat hier misgaat? Bootloop ofzo? Kan ik iets doen hieraan?
Apps updaten is nu even niet mogelijk. Om apps bij te kunnen werken, moet je de nieuwe voorwaarden accepteren. Maar op dit moment krijg je daarbij een foutmelding (zowel in iOS 15 als iOS 16). Apple zal dit op afstand oplossen, maar tot die tijd zit er niets anders op dan wachten.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Factory reset? Is dit echt? Ik heb nog wel ergens een backup, maar dat is echt wel lang geleden. Doet zo'n bootloop niet veel schade aan de iPhone? Lijkt me niet helemaal lekker.Weerz schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:40:
[...]
Zie mijn eerder melding hierboven en oplossing. Schijnen er helaas meer te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Belecthor op 12-09-2022 20:44 ]
+1 voor de voorwaarden. Ik kan ze ook niet accepteren inderdaad. Vervelend, maar geen ramp.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Helaas het enige wat bij mij werkte. Kan zijn dat updaten via Mac nog werkt, maar dat was ook een helaas bij mij. Andere oplossing niet gevonden wat werkte. Hard reset, soft reset etc.
Kreeg hem met geen mogelijkheid meer uit de boot.
Ben hem nu aan het instellen op IOS16, maar wel alles weg tenzij je backup hebt.
- Donstil
- Registratie: Maart 2006
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 11 Pro Max
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
:strip_exif()/u/172393/crop671a552786579_cropped.gif?f=community)
Net geüpdatet.
Heel blij met nieuwe weather app.
Lettertype van de klok direct terug op de ouwe.
En geen live wall papers meer
Heel blij met nieuwe weather app.
Lettertype van de klok direct terug op de ouwe.
En geen live wall papers meer
Knoppen zitten daar al weer even, zo niet minimaal een jaar al…Donstil schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:49:
[Afbeelding]
Zijn die donkere knoppen nou ineens nieuw? Ik heb dat al die bèta’s niet gehad namelijk.
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Het gaat dan ook om de tintFurrr schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:51:
[...]
Knoppen zitten daar al weer even, zo niet een jaar..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jeejtje wat een bende, net alles maar weer uitgezet (of aangezet)
Ineens stond iCloud en Siri aan, nee bedankt Apple dat wil ik niet.
En Promotion stond uit... viel meteen op.
En nog paar andere rare dingen, zoals Apple Pay in Safari aan (stond uit), maar andere dingen stonden weer zoals ik ze eerder had, allemaal heel apart.
Het werkt nu wel, enige irritante dat mij opviel is dat woord suggesties tijdens typen niet meer witte tekst op donkere achtergrond zijn als je system wide dark mode gebruikt, clashed een beetje zo.
2. kan uit (vond het ook lelijk)
Ineens stond iCloud en Siri aan, nee bedankt Apple dat wil ik niet.
En Promotion stond uit... viel meteen op.
En nog paar andere rare dingen, zoals Apple Pay in Safari aan (stond uit), maar andere dingen stonden weer zoals ik ze eerder had, allemaal heel apart.
Het werkt nu wel, enige irritante dat mij opviel is dat woord suggesties tijdens typen niet meer witte tekst op donkere achtergrond zijn als je system wide dark mode gebruikt, clashed een beetje zo.
1. kun je aanpassenPrimusIP schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:38:
Eerste indruk:
2. kan uit (vond het ook lelijk)
Bij mij werkt het wel? Kreeg nooit een melding voor nieuwe voorwaarden in de store (alleen voor de update zelf)Buizerd__NL schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:42:
Apps updaten is nu even niet mogelijk. Om apps bij te kunnen werken, moet je de nieuwe voorwaarden accepteren. Maar op dit moment krijg je daarbij een foutmelding (zowel in iOS 15 als iOS 16). Apple zal dit op afstand oplossen, maar tot die tijd zit er niets anders op dan wachten.
[ Voor 23% gewijzigd door Mizgala28 op 12-09-2022 20:55 ]
Weet je ook hoe? Mijn laptop pakt de telefoon niet.Weerz schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:45:
[...]
Helaas het enige wat bij mij werkte. Kan zijn dat updaten via Mac nog werkt, maar dat was ook een helaas bij mij. Andere oplossing niet gevonden wat werkte. Hard reset, soft reset etc.
Kreeg hem met geen mogelijkheid meer uit de boot.
Ben hem nu aan het instellen op IOS16, maar wel alles weg tenzij je backup hebt.
Yes, zie uitleg hier: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72753418Belecthor schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:52:
[...]
Weet je ook hoe? Mijn laptop pakt de telefoon niet.
Ja, dit werkt bij mij nietWeerz schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:54:
[...]
Yes, zie uitleg hier: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72753418
Lock Screen lang ingedrukt houden > Customise > Tik op tijdPrimusIP schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:38:
Eerste indruk:
:strip_exif()/f/image/w8t377OX5wPAfMD03gTMKVb0.jpg?f=fotoalbum_large)
Settings > Home Screen > Search > Show on Home Screen > OffPrimusIP schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:38:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Uhm… is het nou serieus niet meer mogelijk om voor je homescreen een andere wallpaper in te stellen?
Wel gezocht op internet, maar nog niet gevonden. En waar zijn al die wallpapers van iOS 15 en terug gebleven?
Wel gezocht op internet, maar nog niet gevonden. En waar zijn al die wallpapers van iOS 15 en terug gebleven?
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Jawel hoor. Dat stel je in waar het altijd zat instellingen > achtergrond.ddZ schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:57:
Uhm… is het nou serieus niet meer mogelijk om voor je homescreen een andere wallpaper in te stellen?
Wel gezocht op internet, maar nog niet gevonden.
Klopt, want ik dacht van de week bij het maken van een nieuw lockscreen nog: jammer dat die knoppen altijd wit blijven en niet mee kleuren
Jawel.ddZ schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:57:
/f/image/vD4Fsvy3afIGIZSAd7bcUAjG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/om3z6meucA7U109TtB2gJ5Qa.png?f=fotoalbum_large)
Oeh, dan wordt het aan de andere experts vragen. Of ff Google op restore/reset iPhone on iTunes/windows.Belecthor schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:55:
[...]
Ja, dit werkt bij mij nietGeen macbook, maar wel itunes op een windows laptop.
De iPhone laat na de powerknop vasthouden ook niet op het scherm zien dat de kabel aangesloten moet worden? na volume, power vasthouden is best ff +/- 30 sec.
Ja! Het moet inderdaad allemaal simultaan blijvend ingedrukt worden, niet volume up and down en die loslaten. Dan werkt het. Nu werkt itunes niet, maar dat is een ander verhaal.Weerz schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:00:
[...]
Oeh, dan wordt het aan de andere experts vragen. Of ff Google op restore/reset iPhone on iTunes/windows.
De iPhone laat na de powerknop vasthouden ook niet op het scherm zien dat de kabel aangesloten moet worden? na volume, power vasthouden is best ff +/- 30 sec.
Volgende keer wacht ik wel ff op 16.0.1, factory reset is altijd vervelend.
Dank voor je hulp!
Volgens mij heb je in 2 punten alle wijzigingen van iOS16 opgesomd en gelijk afgekraaktPrimusIP schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:38:
Eerste indruk:
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ik heb de rest hiervoor niet gevolgd maar als je via een iTunes een update doet gaat hij niet leeg.Belecthor schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:01:
[...]
Ja! Het moet inderdaad allemaal simultaan blijvend ingedrukt worden, niet volume up and down en die loslaten. Dan werkt het. Nu werkt itunes niet, maar dat is een ander verhaal.
Volgende keer wacht ik wel ff op 16.0.1, factory reset is altijd vervelend.
Dank voor je hulp!
Donstil schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:58:
[...]
Jawel hoor. Dat stel je in waar het altijd zat instellingen > achtergrond.
Ik was ook niet helemaal duidelijk: als ik bovenstaande doe, dan alleen de mogelijkheid om foto’s/ kleur/ verlooptint te kiezen. Maar die standaard wallpapers van iOS 15 en eerder schitteren door afwezigheid. Of ik zie wat over het hoofd?
[ Voor 37% gewijzigd door ddZ op 12-09-2022 21:04 ]
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Ooh dat laatste weet ik niet. Dacht dat je een eigen foto oid bedoelde.ddZ schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:03:
[...]
Ik was ook niet helemaal duidelijk: als ik bovenstaande doe, dan alleen de mogelijkheid om foto’s/ kleur/ verlooptint te kiezen. Maar die standaard wallpapers van iOS 15 en eerder schitteren door afwezigheid. Of ik zie wat over het hoofd?
Geen melding dat je nieuwe voorwaarden moet accepteren als je apps wilt up daten?Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 20:52:
Bij mij werkt het wel? Kreeg nooit een melding voor nieuwe voorwaarden in de store (alleen voor de update zelf)
Dus echt naar de App Store gaan en dat daar kiezen apps updates?
Volgens mij zijn die er inderdaad uitgewipt. Googlen en als foto toevoegen is een optie.ddZ schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:03:
Na de iPhone die in de reboot loop zat in Recovery Mode te hebben gezet, heb ik 'em aangesloten op m'n MacBook en in iTunes de Update functie gebruikt.
Dat werkte gelukkig wel...factory reset had ik geen zin in, ondanks dat ik wel vooraf een iCloud backup heb gemaakt.
Zit nu te klooien in iOS 16 om een paar dingen wat prettiger in te stellen :-D
Dat werkte gelukkig wel...factory reset had ik geen zin in, ondanks dat ik wel vooraf een iCloud backup heb gemaakt.
Interessante bug.
Ook als ik het niet toesta dat widgets getoond worden op de lockscreen, die van de wekker kun je alsnog openen dan.
Andere widgets zoals Weer blijkbaar niet, krijg ik meteen een FaceID melding.
Dus dit en de witte achtergrond bij tekst suggesties, ok ben benieuwd of het hier bij blijft.
Ook als ik het niet toesta dat widgets getoond worden op de lockscreen, die van de wekker kun je alsnog openen dan.
Dus dit en de witte achtergrond bij tekst suggesties, ok ben benieuwd of het hier bij blijft.
Nope geen melding, kon gewoon mijn NOS en Youtube app meteen updaten.Roos79 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:06:
[...]
Geen melding dat je nieuwe voorwaarden moet accepteren als je apps wilt up daten?
Dus echt naar de App Store gaan en dat daar kiezen apps updates?
Meer mensen die de nieuwe voorwaarden in de app store niet kunnen accepteren? Krijg steeds een foutmelding en kan daardoor geen apps updaten.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Jup, hier nog 1Drardollan schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:09:
Meer mensen die de nieuwe voorwaarden in de app store niet kunnen accepteren? Krijg steeds een foutmelding en kan daardoor geen apps updaten.
Ik krijg ook de optie om 'm te updaten, alleen wanneer ik op 'update' druk, zie ik nergens een voortgang balk oid. Is het gewoon afwachten of gaat er toch iets mis?rvdlaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:06:
Na de iPhone die in de reboot loop zat in Recovery Mode te hebben gezet, heb ik 'em aangesloten op m'n MacBook en in iTunes de Update functie gebruikt.
Je wekker staat in je Control Centre. En apps in je Control Centre kun je standaard zonder Face ID bereiken. Als je dat niet wilt:Mizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:07:
Interessante bug.
Settings > Face ID & Passcode > Passcode invoeren > Allow access when locked > Controle Centre off
Mijn 3 ringen kan ik ook niet zien zonder face-id. Momenteel de enige die ik gevonden heb maar ik heb ook nog niet veel gezocht om eerlijk te zijn. Hopelijk gaan ze dat nog fixenMizgala28 schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:07:
Interessante bug.
[...]
Nope geen melding, kon gewoon mijn NOS en Youtube app meteen updaten.
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met het terugzetten van een iCloud Reservekopie na een herstel? Bij mij blijft het terugzetten hangen op een balkje van 2mm en de tekst "berekenen".
Yep.Drardollan schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:09:
https://twitter.com/MacRu.../1569400165404151808?s=19
- Donstil
- Niet online
- Apple iPhone
- Apple iOS
- Apple iPadOS
- Apple iPhone 13 Pro
- Apple iPhone 11
- Apple iPhone 13
- Apple iPhone 14
- Apple iPhone 14 Pro
- Apple
- Apple iPhone 11 Pro
- Apple iPhone 12 Pro
- Apple iPhone 12 Mini
- Apple iPhone X
- Apple iPhone 12
- Apple iPhone XS Max
- Apple iPhone XS
- Apple iPhone 8
- Smartphones
Een setting die iedereen zou moeten doen overigens! Want het eerste wat er gedaan wordt na diefstal is dat ding op flightmode zetten, met deze setting kan dat niet en blijft je device dus online.Mog schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:10:
[...]
Je wekker staat in je Control Centre. En apps in je Control Centre kun je standaard zonder Face ID bereiken. Als je dat niet wilt:
Settings > Face ID & Passcode > Passcode invoeren > Allow access when locked > Controle Centre off
Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form