Acties:
  • +11 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:43
chevchelios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:43:
[...]

Wat slecht.
Haat? Het punt is dat ik zelf wel bepaal wat ik op mijn homescreen zet, niet Google.
Dan moet je geen Google telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zag dat iemand die datum links bovenin homescreen niet weg kreeg. Is dat iemand inmiddels gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Ah,kan niet dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Vandaag netjes de 7 Pro van Belsimpel ontvangen, precies op tijd voor de verjaardag van mijn vriendin voor morgen. ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
De gezichtsherkenning is wel om te janken hoor in vergelijking met een iPhone. Ligt echt heel erg aan de omstandigheden. Donker wist ik, maar als het licht maar iets anders is werkt het niet meer.

Gelukkig werkt de vingerafdruk prima.

Batterij ben ik ook huiverig voor... Staat na een uur of 5-6 al op 59%...
Wat is je schermtijd?

5-6 uur sot en dan 59% is denk ik nooit gehaald door een telefoon. Of je heb 1 uur schermtijd en de rest is standby... Dan is het wel droevig. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:50:
[...]

Bij mij is het echt zilver, ook de randen..
Ga morgen toch even met Belsimpel bellen, want had toch graag de juiste kleurstelling.
Je bedoelt dat de camera eiland bij de groene Pro 7 goud moet zijn.
Helaas hebben alle 3 de Pro modellen deze gewoon chroom/zilver.
De gewone 7 heeft een matte en verschillende kleurstelling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32
Je verwacht toch wel dat zoiets mogelijk is bij een stock android telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:39:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wellicht lastig te zien, maar de volume knop en aan/uit zijn wel heel licht bronze/goud, maar de rest is zilver
What the fuck. Die ziet er echt veel meer zilver uit dan mijn Pro. Ik moet zeggen vind het niet misstaan dat zilver met die bronze knoppen. Misschien heb je wel een zeldzaam exemplaar te pakken. Nee zonder dollen, ik vind dit oprecht heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:53
tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:39:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wellicht lastig te zien, maar de volume knop en aan/uit zijn wel heel licht bronze/goud, maar de rest is zilver
Dank voor je foto's! Het toestel heb ik nog niet in het echt gezien, maar op basis van wat op internet te zien is zou ik het ook goudkleuriger verwachten. Hopelijk willen andere mensen ook wat foto's van de toestellen delen zodat de kleuren goed te zien zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
outlandos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:31:
[...]

What the fuck. Die ziet er echt veel meer zilver uit dan mijn Pro. Ik moet zeggen vind het niet misstaan dat zilver met die bronze knoppen. Misschien heb je wel een zeldzaam exemplaar te pakken. Nee zonder dollen, ik vind dit oprecht heel vreemd.
Deel is van jou?

Ben wel benieuwd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ferio schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:33:
[...]

Deel is van jou?

Ben wel benieuwd nu.
Ik moet zeggen in bepaald licht lijkt die van mij ook wel zilver. We kunnen beter met daglicht fotos maken, dat is veel natuurlijker.

Hier alvast wel 1 kiekje genomen vanaf de zijkant:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/snwvCQl7j1etpwQZ4mSJdTQLCis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8TpMbhPTBY0CODXQ2BdRWaSh.jpg?f=fotoalbum_large

Die van jou ernaast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9n6kao_Xlfzr1UAA9NnGzX39Lco=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3UStcXsZGVqSCWkWbzDgvZJi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door outlandos op 13-10-2022 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Laatst online: 19:46

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Zat r net naar te kijken en dacht huh, is ie nou zilver, moest toch goud zijn, en dan lees ik hier dat ik niet de enige ben die in die veronderstelling is......
tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:38:
Heb nu net de groene 7 pro helemaal ingesteld, maar nu valt me op dat de randen en camera module zilver is ipv goud...

Denk dat ik een productie fout ontvangen heb?
Want de groene is de enige die de gouden accenten heeft.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
outlandos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:40:
[...]

Ik moet zeggen in bepaald licht lijkt die van mij ook wel zilver. We kunnen beter met daglicht fotos maken, dat is veel natuurlijker.

Hier alvast wel 1 kiekje genomen vanaf de zijkant:

[Afbeelding]

Die van jou ernaast:

[Afbeelding]
Mijn excuses dat ik mezelf quote, maar wanneer ik deze foto's naast elkaar zie neig ik toch echt naar een productiefout bij die van jou @tjaptoebn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:28
EvertonPride schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:19:
[...]

Je verwacht toch wel dat zoiets mogelijk is bij een stock android telefoon.
Er zit wel wat verschil hier, dit is niet stock android zoals aosp of zoals de vroegere nexus lijn. Dit is Google Android, waarbij er meer Google dingen geïntegreerd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 14:51
Vraagje, kan je de zoekbalk onder het scherm weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51
xlvg schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:48:
Niet in de stock launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Golf2vr6 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
[...]

Waarom nog knoppen gebruiken als er gestures snap ik dan weer niet ...

Wat betreft de knoppen is eigenlijk Samsung de vreemde eend in de bijt.
Nee hoor Samsung is helemaal niet de vreemde eend in de bijt, m'n Oneplus had die optie namelijk ook. Dus mss is Google wel de vreemde eend....En ja ik mis die optie ook, en ja gestures gebruiken na zoveel jaar knoppen gewend te zijn geweest is best lastig (al snappen andere dat niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 11:36
nightcrow schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:27:
[...]

Dank voor het delen, goed om te weten dat volte werkt bij KPN. Kun je aangeven wat je ziet als je in de telefoon-app dit nummer intoetst: *#*#4636#*#* of heb je dat al gedaan om het te checken?
De optie voor Volte is hier niet te selecteren. Ditzelfde geldt ook voor de "bellen over wifi" optie. Maar wanneer ik bel (met wifi uit) dan zie ik HD staan en blijft het 5G icoon ook zichtbaar. Het internet is ook nog snel. Achter wie moeten we aanzitten om vowifi geactiveerd te krijgen? Ligt dit bij KPN of Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
De gezichtsherkenning is wel om te janken hoor in vergelijking met een iPhone. Ligt echt heel erg aan de omstandigheden. Donker wist ik, maar als het licht maar iets anders is werkt het niet meer.

Gelukkig werkt de vingerafdruk prima.

Batterij ben ik ook huiverig voor... Staat na een uur of 5-6 al op 59%...
:/

Was vrij zeker dat ik voor de 7 Pro wilde gaan, echter na dat XDA artikel en dit soort berichten neig ik toch meer naar de 7. Alleen staat die dan weer niet op xdomark en in andere uitgebreide camerareviews.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
Gisteravond pakjesavond, na 7 jaar iOS weer eens lekker stock Android...toch paar ergernisjes: Heb in MS Authenticator op iOS aardig wat MFA-accounts; blijkt niet over te zetten. Lekker dan.
Whatsapp chats zouden native met een kabeltje tussen iPhones en Android toestellen overgezet kunnen worden; met geen mogelijkheid gelukt. Ik gebruik Edge als wachtwoordmanager en die kun je dus gelukkig ook als default autofill app instellen. Net 2 x geprobeerd met een app van een krant, autofill niet beschikbaar, hoe ik het ook probeer. iPhone nog maar even niet verkopen...We soldier on ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Doane op 14-10-2022 05:25 ]

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:33
Ga het nog een paar dagen aankijken, maar weet bijna zeker dat ik de 7 Pro weer van de hand ga doen.

Grootste minpunt: vind hem ten opzichte van m'n huidige 5 veel te groot. Was om me te oriënteren van tevoren bij de Media Markt geweest om enkele qua grootte gelijkwaardige telefoons te testen en had gedacht dat het wel zou kunnen, maar nee dus. De uit-stekende camera-bar helpt daar ook niet bij.

Ander groot nadeel vind ik de vingerprintscanner. Die zit bij de 5 op een veel praktischer plek (achterop) en is beduidend sneller. En je zult die scanner vaak nodig hebben, want face-id (zo mag je het imo niet eens noemen) werkt - in ieder geval 's-avonds - bij mij totaal niet. Toen ik hem gistermiddag bij voldoende licht in had gesteld ging het wel, maar gisteravond bij lamplicht op de bank (en met m'n bril op) deed hij het geen enkele keer.

Weet dat je in kunt stellen dat je thuis niet hoeft te unlocken, maar had dat gisteravond express nog niet gedaan om zoveel mogelijk de 'buitenshuis' situatie na te bootsen. De positie van de vingerprintscanner vind ik dusdanig onhandig dat unlocken met face-id een must werd. Maar dat werkt dus niet naar tevredenheid.

Zal het zoals gezegd nog een paar dagen aankijken, maar de kans is vrij groot dat ik hem terug stuur. Nu maar wachten (en hopen) op een kleinere variant en een betere scanner.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:29
wari42 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 01:23:
[...]

Nee hoor Samsung is helemaal niet de vreemde eend in de bijt, m'n Oneplus had die optie namelijk ook. Dus mss is Google wel de vreemde eend....En ja ik mis die optie ook, en ja gestures gebruiken na zoveel jaar knoppen gewend te zijn geweest is best lastig (al snappen andere dat niet)
Ik bedoelde dat Samsung het enige merk is dat standaard de knoppen Anderson heeft. Vroeger kon je ze niet verwisselen. Standaard staan ze 'verkeeerd' bij Samsung. Ik moest ook heel erg wennen aan gestures, maar als je er eenmaal aan gewend bent werkt het veel fijner.

Zo heb ik niet gewend waar de power button zit en druk ik nu vaak op de volume toets. Volgende week weer ik niet meer beter, is ook een kwestie van wennen.

[ Voor 10% gewijzigd door Golf2vr6 op 14-10-2022 06:24 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alexbl69 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 05:40:
Ga het nog een paar dagen aankijken, maar weet bijna zeker dat ik de 7 Pro weer van de hand ga doen.

Grootste minpunt: vind hem ten opzichte van m'n huidige 5 veel te groot. Was om me te oriënteren van tevoren bij de Media Markt geweest om enkele qua grootte gelijkwaardige telefoons te testen en had gedacht dat het wel zou kunnen, maar nee dus. De uit-stekende camera-bar helpt daar ook niet bij.

Ander groot nadeel vind ik de vingerprintscanner. Die zit bij de 5 op een veel praktischer plek (achterop) en is beduidend sneller. En je zult die scanner vaak nodig hebben, want face-id (zo mag je het imo niet eens noemen) werkt - in ieder geval 's-avonds - bij mij totaal niet. Toen ik hem gistermiddag bij voldoende licht in had gesteld ging het wel, maar gisteravond bij lamplicht op de bank (en met m'n bril op) deed hij het geen enkele keer.

Weet dat je in kunt stellen dat je thuis niet hoeft te unlocken, maar had dat gisteravond express nog niet gedaan om zoveel mogelijk de 'buitenshuis' situatie na te bootsen. De positie van de vingerprintscanner vind ik dusdanig onhandig dat unlocken met face-id een must werd. Maar dat werkt dus niet naar tevredenheid.

Zal het zoals gezegd nog een paar dagen aankijken, maar de kans is vrij groot dat ik hem terug stuur. Nu maar wachten (en hopen) op een kleinere variant en een betere scanner.
Vingerafdrukscanner is kwestie van wennen. Ik had er ook moeite mee toen ik van de een HTC U12 naar een OnePlus 7 pro ging. Nu na een OPP7/8/9 met allemaal de vingerafdrukscanner achter het scherm gaat het eigenlijk automatisch en werkt de scanner van de pixel gewoon goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
alexbl69 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 05:40:

Zou je de 7 overwegen?

Nu ook Androidcentral met het displayprobleem (amongst others).

[ Voor 5% gewijzigd door Jedi_Pimp op 14-10-2022 07:05 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Doane schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 05:20:
Gisteravond pakjesavond, na 7 jaar iOS weer eens lekker stock Android...toch paar ergernisjes: Heb in MS Authenticator op iOS aardig wat MFA-accounts; blijkt niet over te zetten. Lekker dan.
Whatsapp chats zouden native met een kabeltje tussen iPhones en Android toestellen overgezet kunnen worden; met geen mogelijkheid gelukt. Ik gebruik Edge als wachtwoordmanager en die kun je dus gelukkig ook als default autofill app instellen. Net 2 x geprobeerd met een app van een krant, autofill niet beschikbaar, hoe ik het ook probeer. iPhone nog maar even niet verkopen...We soldier on ;)
Hier ook drama om de data vanaf mijn galaxy S10 met kabel over te zetten, ook draadloos overzetten lukte niet. Uiteindelijk maar via Google Drive gedaan.

Ik gebruik bitwarden en moest wel alle settings voor autofill togglen in de bitwarden app om alle rechten weer juist in te stellen. Nu werkt autofill perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:59

pdavie2311

Live life to the fullest..

Ik wou vandaag mijn iPhone 14 Pro retour sturen omdat ik de Pro 7 heb nu. Kom tot besef dat ik icm Pro 7 en de Pixel Watch, ruim 1300,- voordeliger uit ben ipv combinatie iPhone 14 Pro en de Watch Ultra. Dat was mijn setup tot heden. 1300,- Damn! Dat is veel geld. Als ik met de Pro 7 en Pixel Watch zo goed als hetzelfde kan doen als met de Apple spullen, waarom dan geen kans geven? Alleen moet ik hier dan niet van die negatieve Posts lezen omtrent de Pro 7, dat helpt mijn overstap niet, haha! Meer mensen met dit “ dilemma “, overstap van iOS?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Eerste bug ook ontdekt. Zojuist ging de wekker, licht het scherm niet op.

Onhandig 😝

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik ben gisteravond en vanmorgen toch vrij ruw wakker geschud: Als je een tijd iOS gebruikt kom je ongemerkt toch in hun ecosysteem terecht en ook al maken ze het makkelijker; naadloos wisselen van ecosysteem is nog bij lange na geen realiteit...

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Doane schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:11:
Ik ben gisteravond en vanmorgen toch vrij ruw wakker geschud: Als je een tijd iOS gebruikt kom je ongemerkt toch in hun ecosysteem terecht en ook al maken ze het makkelijker; naadloos wisselen van ecosysteem is nog bij lange na geen realiteit...
Zie mijn post hierboven dus. Al Apple sinds de iPhone 3s, had zelfs de 14 Pro en Watch Ultra.
Nu de 7 Pro en vandaag kan ik de Pixel Watch halen...Maar gaan we het doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Als er nou Dex mode op zou zitten, dan stapte ik over van Samsung S22 naar de Pixel 7 pro.

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 14-10-2022 07:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florine
De face unlock werkt slecht ja. Ik heb het ook op mijn Huawei mate 20 pro en die werkte prima bij weinig licht..deze gewoon totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Zit er eigenlijk een voor geïnstalleerde screenprotector op de pro7?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

DoubleDutch schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:40:
Zit er eigenlijk een voor geïnstalleerde screenprotector op de pro7?
Nee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:02:
[...]

Zou je de 7 overwegen?

Nu ook Androidcentral met het displayprobleem (amongst others).
Zit heel erg te twijfelen. De 'normale' 7 zit qua formaat dichter bij de Pro dan bij de 5. Qua gewicht al helemaal.

Denk dat ik beter op een eventuele 'a' versie kan wachten. Die dan hopelijk kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:05:
Ik wou vandaag mijn iPhone 14 Pro retour sturen omdat ik de Pro 7 heb nu. Kom tot besef dat ik icm Pro 7 en de Pixel Watch, ruim 1300,- voordeliger uit ben ipv combinatie iPhone 14 Pro en de Watch Ultra. Dat was mijn setup tot heden. 1300,- Damn! Dat is veel geld. Als ik met de Pro 7 en Pixel Watch zo goed als hetzelfde kan doen als met de Apple spullen, waarom dan geen kans geven? Alleen moet ik hier dan niet van die negatieve Posts lezen omtrent de Pro 7, dat helpt mijn overstap niet, haha! Meer mensen met dit “ dilemma “, overstap van iOS?
Mocht je op mijn 'negatieve' post wijzen, die gaat hoofdzakelijk over het feit dat ik de grootte zelf verkeerd in heb geschat. Ben niet blij met (de snelheid en positie van) de fingerprintscanner en de haperende Face-ID, maar weet niet of dat anders een dealbreaker was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Steeffoon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:10:
Eerste bug ook ontdekt. Zojuist ging de wekker, licht het scherm niet op.

Onhandig 😝
Werkte hier gelukkig perfect vanmorgen. Onderin scherm de keuze snoozen of uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Bakkertje_01 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:56:
Heeft iemand de cashback link van/voor Belsimpel voor mij? Kan hem niet terug vinden

Edit: heb hem al: claimpromo.com 8)7
Heb jij een email gekregen na indiening? Ik helemaal niets, afgezien van een groene banner waarin staat dat ik het succesvol heb ingediend.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolfie23
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-08 21:25
alexbl69 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

Mocht je op mijn 'negatieve' post wijzen, die gaat hoofdzakelijk over het feit dat ik de grootte zelf verkeerd in heb geschat. Ben niet blij met (de snelheid en positie van) de fingerprintscanner en de haperende Face-ID, maar weet niet of dat anders een dealbreaker was geweest.
Ik ben alleen maar camera face id gewend. Heb ik nu ook, maar gebruik toch vaker de vingerafdruk scanner. Om de face id te ontlopen hoop ik dat smart lock nog op de telefoon zit. Of gekoppeld met mn horloge, thuis of op werk nooit ontgrendelen!

Tevens gelezen dat mensen vingerafdruk scanner voorop irritant vinden, heb hem nu ook achter maar weet nog donders goed toen de vingerafdruk scanner van voor onder het scherm naar achter ging was er ook zo'n geklaag. Wel grappig, vaak eventjes wennen. Net als de power button boven de volume toetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
Golf2vr6 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:57:
[...]

Werkte hier gelukkig perfect vanmorgen. Onderin scherm de keuze snoozen of uitzetten.
Hier ook geen probleem. Vingerafdruk werkt bij wel beter dan op de 5, tikkeltje langzamer, maar wel heel consistent. Combi van gezichtsherkenning en de afdrukscanner werkt fijn.

Ik ben tot nu toe erg tevreden met de upgrade.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

alexbl69 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

Nee hoor. Het is gewoon lastig om na jaren iOs de overstap te moeten maken. Verwend geweest.
Maar in mijn achterhoofd dat ik 1300,- kan besparen en ook echt geen gekke combi heb met de Pro 7 en Pixel Watch, moet die knop nog even om ipv veilig bij iOs te blijven, snap je..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
Slaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:59:
[...]

Heb jij een email gekregen na indiening? Ik helemaal niets, afgezien van een groene banner waarin staat dat ik het succesvol heb ingediend.
Ja mail van claimpromo.com

Anders gewoon nog een keer invullen mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Heb hier de pro sinds gisteravond binnen. Grootte is even wennen komend van een iPhone 13 pro. Zonder hoesje is de telefoon wel erg glad. Hier geen problemen gehad met het overzetten, duurde wel een tijdje maar alles is netjes over gekomen.

Ik was een vrij actieve gebruiker van mn Apple Watch. Heb nu voor een zacht prijsje een Galaxy Watch gekocht en ik moet zeggen dat die me tot dusver niet bevalt. Mocht iemand overwegen zijn of haar pixel Watch weg te doen, laat het even weten.

Jammer dat het buiten niet zonnig is, ik ben erg benieuwd naar de 'screen bug' in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Golf2vr6 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:02:
[...]

Ja mail van claimpromo.com

Anders gewoon nog een keer invullen mischien?
Gek, net nogmaals ingevuld, maar geen email. Zie ook zo snel geen contactgegevens, maar daar zoek ik straks wel naar.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knul schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:09:
Heb hier de pro sinds gisteravond binnen. Grootte is even wennen komend van een iPhone 13 pro. Zonder hoesje is de telefoon wel erg glad. Hier geen problemen gehad met het overzetten, duurde wel een tijdje maar alles is netjes over gekomen.

Ik was een vrij actieve gebruiker van mn Apple Watch. Heb nu voor een zacht prijsje een Galaxy Watch gekocht en ik moet zeggen dat die me tot dusver niet bevalt. Mocht iemand overwegen zijn of haar pixel Watch weg te doen, laat het even weten.

Jammer dat het buiten niet zonnig is, ik ben erg benieuwd naar de 'screen bug' in de praktijk.
Wou ook eerst galaxy Watch icm pixel pro. Dat dan niet alle opties werken omdat je geen Samsung telefoon hebt staat me tegen. Daarom haal ik ook de pixel Watch. Gebruik jij een screenprotector op de 7 pro? Welke bug bedoel je precies? Ik zag die link wel gisteren hier maar dat was toch ook meer met batterij etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Golf2vr6 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 07:57:
[...]

Zag ook dat ik erna een update binnenkreeg, misschien scheelt dat. Morgen even testen :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Steeffoon schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:16:
[...]

Zag ook dat ik erna een update binnenkreeg, misschien scheelt dat. Morgen even testen :)
Zou kunnen, ik heb die van mij gisteren gelijk gecontroleerd op updates en geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:47
Slaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:15:
[...]

Gek, net nogmaals ingevuld, maar geen email. Zie ook zo snel geen contactgegevens, maar daar zoek ik straks wel naar.
Ik heb ook niks ontvangen, maar wel een scherm dat alles goed is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
Het valt mij op dat scrollen, tov mijn Huawei mate 20 pro ook schokkeriger lijkt/is. Ik denk alleen niet per se door performance,alleen doordat bij scrollen mijn vinger op het scherm blijft, Huawei daar soepeler mee omging, en deze daardoor wat blijft haperen, Herkent iemand dit?
Ik heb het dan dus over langzaam lezend scrollen, zoals een nieuwsbericht of dit forum. Waarbij je vinger tijdens het lezen op het scherm blijft om langzaam mee te scrollen.

[ Voor 23% gewijzigd door Florine op 14-10-2022 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Knul schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:09:

Je zou ook handmatig brightness kunnen verhogen naar 90-100% en dan doen wat je normaal doet. Als je dan plotseling een flinke jump ziet of over het algemeen een snelle burn rate, weet je genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Knamix schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:06:
[...]

Wat is je schermtijd?

5-6 uur sot en dan 59% is denk ik nooit gehaald door een telefoon. Of je heb 1 uur schermtijd en de rest is standby... Dan is het wel droevig. :X
Uurtje of twee gok ik. Maar goed, ik ga het de komende dagen bijhouden. Slechter dan m'n pixel 5 zal het niet zijn. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
pdavie2311 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:15:
[...]

Wou ook eerst galaxy Watch icm pixel pro. Dat dan niet alle opties werken omdat je geen Samsung telefoon hebt staat me tegen. Daarom haal ik ook de pixel Watch. Gebruik jij een screenprotector op de 7 pro? Welke bug bedoel je precies? Ik zag die link wel gisteren hier maar dat was toch ook meer met batterij etc?
Ja, dat bedoel ik. Weet niet of het iets hardwarematigs is, vrees van wel.

Ik vind dat de telefoon alsnog vrij snel warm wordt t.o.v. de iPhone. Gebruik geen screenprotector, vind dat niet prettig op gebogen schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Knul schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:36:
[...]

Ja, dat bedoel ik. Weet niet of het iets hardwarematigs is, vrees van wel.

Ik vind dat de telefoon alsnog vrij snel warm wordt t.o.v. de iPhone. Gebruik geen screenprotector, vind dat niet prettig op gebogen schermen.
De mijne wordt totaal niet warm. Was ik wel een beetje bang voor. Ik ben al met al erg blij met deze upgrade van de Pixel 5 naar de 7. Alleen huiverig voor de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:28:
[...]

Je zou ook handmatig brightness kunnen verhogen naar 90-100% en dan doen wat je normaal doet. Als je dan plotseling een flinke jump ziet of over het algemeen een snelle burn rate, weet je genoeg :P
Handmatig is de peak brightness nooit zo hoog als in de auto stand ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
barrymossel schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:34:
[...]

Uurtje of twee gok ik. Maar goed, ik ga het de komende dagen bijhouden. Slechter dan m'n pixel 5 zal het niet zijn. Hoop ik.
Daarnaast heeft Android wel een weekje nodig om te batterij te optimaliseren.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
Weet iemand of je draadloos opladen apart moet aanzetten bij de 7? Ik heb het net even geprobeerd in de auto. Ik legde hierbij m'n telefoon precies zo neer als m'n vriendin altijd doet met haar Samsung S21 Ultra, maar er gebeurde niks. Ook niet toen ik het hoesje eraf haalde. In de instellingen kon ik het zo snel niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

ferrywijn schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:50:
Weet iemand of je draadloos opladen apart moet aanzetten bij de 7?
Bij de pro gaat het vanzelf

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Weet iemand of je draadloos opladen apart moet aanzetten bij de 7? Ik heb het net even geprobeerd in de auto. Ik legde hierbij m'n telefoon precies zo neer als m'n vriendin altijd doet met haar Samsung S21 Ultra, maar er gebeurde niks. Ook niet toen ik het hoesje eraf haalde. In de instellingen kon ik het zo snel niet vinden.
Zou inderdaad vanzelf moeten gaan. Al was mijn telefoon vanochtend niet volledig opgeladen. Stond op 80%. Maar dat wijt ik maar even aan het feit dat ie vannacht is geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Laden gaat voor mij in ieder geval snel genoeg.
Vanmorgen stond hij ook 12% en in precies een uur werd dat 86%

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
Hoe kan ik zien wat m'n SoT is vanaf het moment dat ik m'n telefoon van de lader haal? Ik kom alleen uit op de afgelopen 24 uur.

Oh, en welke reddit client gebruiken jullie? Op iOS had ik Apollo, vroegâh gebruikte ik reddit is fun op Android, maar merk dat de tijd niet echt vriendelijk is geweest voor die app..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
Nee, dient out of the box te werken..mijn normale 7 heeft vannacht prima opgeladen draadloos.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Knul schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:02:
Hoe kan ik zien wat m'n SoT is vanaf het moment dat ik m'n telefoon van de lader haal? Ik kom alleen uit op de afgelopen 24 uur.

Oh, en welke reddit client gebruiken jullie? Op iOS had ik Apollo, vroegâh gebruikte ik reddit is fun op Android, maar merk dat de tijd niet echt vriendelijk is geweest voor die app..
Ik doe niet veel met Reddit, maar waarom niet gewoon de officiële Reddit app?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

[...]

Hier ook geen directe mail. Wellicht dat ze eerst aanvraag controleren en dan de mail versturen? Vandaag eerst maar eens even afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ja dat is een rare keuze geweest, dit hebben ze onder het kopje apps geplaatst. Daar zie je de screentijd van vandaag en niet van de afgelopen 24 uur.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Dat face unlock niet vloeiend zou werken in niet goed verlichte omstandigheden was al bekend van tevoren vanwege het ontbreken van een infrarood sensor. Interessant dat veel hier daarover vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
TheFes schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:03:
[...]

Ik doe niet veel met Reddit, maar waarom niet gewoon de officiële Reddit app?
Dat is imho een beetje de Internet Explorer van de Reddit apps. Het werkt, maar daar is alles mee gezegd.

@Slaapje Thanks! Dat had ik zelf dus nooit gevonden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36

Ben zelf een fan van Relay for Reddit. Anders kan je ook nog eens naar Boost for Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Pietje7 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:05:
Dat face unlock niet vloeiend zou werken in niet goed verlichte omstandigheden was al bekend van tevoren vanwege het ontbreken van een infrarood sensor. Interessant dat veel hier daarover vallen.
Er over vallen is een groot woord. Maar ondanks dat ik het wist vind ik het wel een gemiste kans. Gelukkig werkt de vingerafdruk voor mij perfect tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Ja er zijn wel meer gemiste kansen, maar daarom is het (in ieder geval de 7) een goede deal qua prijs-kwaliteit. Over de Pro kan ik niet oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Even iets heel triviaals, maar ik mis de raster functie/App Grid in het menu. Die zou onder Donker Thema moeten staan volgens de Pixel uitleg, maar ik zie 'm niet. Themed icons lijkt bèta.

k gebruik normaal Nova, maar dacht Pixel default weer een kans te geven. Ik vind het bv leuk dat je op de achterkant kan tikken om een actie te doen, in mijn geval WA openen.

Maar goed, die App Grid functie, mist iedereen die?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YE_URvnJduCElThbXEvPjRR-PK0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GIFwl1HG94ZgvOibjNtZn9mw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6OQ4S95E7i32wb9RQc1tsRFTOU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iAf5bQzbB6i9N5V2cv2a1ayB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
[...]

Ik heb ook de claim ingevuld voor de €100 cashback via Belsimpel. Kreeg ook de melding dat het 'goed' is ingediend. Ook geen mail gehad ter bevestiging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 15:49

JanAd

Wind’s howling

Step-han schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:17:
[...]

Ik heb ook de claim ingevuld voor de €100 cashback via Belsimpel. Kreeg ook de melding dat het 'goed' is ingediend. Ook geen mail gehad ter bevestiging..
Ik ook niet, net ingediend voor de Pixel 7.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
[...]

Ik heb de contactformulieren bij belsimpel en die cashback site ingevuld, benieuwd hoe en wanneer hun reactie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Pietje7 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:15:
Even iets heel triviaals, maar ik mis de raster functie/App Grid in het menu. Die zou onder Donker Thema moeten staan volgens de Pixel uitleg, maar ik zie 'm niet. Themed icons lijkt bèta.

k gebruik normaal Nova, maar dacht Pixel default weer een kans te geven. Ik vind het bv leuk dat je op de achterkant kan tikken om een actie te doen, in mijn geval WA openen.

Maar goed, die App Grid functie, mist iedereen die?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Scrollen?

---edit---

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBlhlhXX59CXO3zOsZhjgFExFRA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B8oBZTtsZ4WiSTVyPXeoCCqm.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door barrymossel op 14-10-2022 09:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Slaapje
Ik zit toch in een saaie call van werk, dus ik bel wel even met Belsimpel over het ontbreken van een bevestigingsmail voor de cashback.
Ook al snap ik nog steeds niet waarom dat raster het niet toelaat om meer dan 5 iconen te laten zien.

[ Voor 62% gewijzigd door Slaapje op 14-10-2022 09:34 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Iemand ergens nog een screenprotector kunnen bemachtigen, kan er nergens één vinden of niet op voorraad of op preorder. 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Slaapje schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:29:
Ik zit toch in een saaie call van werk, dus ik bel wel even met Belsimpel over het ontbreken van een bevestigingsmail voor de cashback.
[...]

Ook al snap ik nog steeds niet waarom dat raster het niet toelaat om meer dan 5 iconen te laten zien.
Tsja, dat heb ik wel bij meer functies. Bij meerdere fabrikanten. Ze zullen het wel niet "te moeilijk" willen maken. Veel consumenten zullen met teveel opties misschien overprikkeld raken ofzo. Merkte het gisteren zelf ook met een app met veel aanpasmogelijkheden. Heb hem gedeinstalleerd...

Maar bijvoorbeeld de bedtijdstand. Die kan alleen aan bij laden tussen 21 en 7 uur. Ik ga vaak net eerder naar bed. En ik wil dat ie alleen naar bedtijd gaat bij draadloos laden. Maar die opties zijn er helaas niet.

Nou ja, jammer dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
[...]

top, hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FankdeRouw
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-08 18:13
Zijn er meer mensen die bellen met 4G niet kunnen aanzetten bij KPN pixel pro 7?

Ook lukt het niet om in de chromebrowser een webpagina als shortcut aan het scherm toe te voegen, optie in het menu ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
FankdeRouw schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:48:
Zijn er meer mensen die bellen met 4G niet kunnen aanzetten bij KPN pixel pro 7?

Ook lukt het niet om in de chromebrowser een webpagina als shortcut aan het scherm toe te voegen, optie in het menu ontbreekt.
Bedoel je deze?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D8i4VAgnQofKdnskbzfw7f6NYaU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wv4DiknX9f4DhW6KQXoSmMsK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:09
xlvg schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 00:48:
Ik heb echt alles weggehaald, vooral die searchbalk vin ik super vervelend.
Uiteraard wel met de Nova launcher.
(P7pro)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D37T2bcabISAsgNo5I4nQV3rbL4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UCbcmzFEmDFpvSXbBGsPzrQa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FankdeRouw
Ja. maar die optie ontbreekt dus bij mij, de rest is aanwezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02:04
rnldhfmmm schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:52:
[...]

Ik heb echt alles weggehaald, vooral die searchbalk vin ik super vervelend.
Uiteraard wel met de Nova launcher.
(P7pro)
[Afbeelding]
Nu kun je Google niet meer vragen welke cryptomuntjes je moet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

FankdeRouw schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:48:
Bij mij is de functie ook grijs, maar staat het knopje naar rechts. Dus het lijkt er mij op dat je het niet kunt uitzetten. :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
FankdeRouw schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:53:
[...]

Ja. maar die optie ontbreekt dus bij mij, de rest is aanwezig 8)7
Vreemd. Heb je Chrome al geüpdatet? Voor mij was er gisteren een update dacht ik. En anders even helemaal afsluiten en opnieuw starten.
Overigens heb ik wel vaker dat bepaalde optie in Chrome ineens anders werken of helemaal niet. Lijkt dat ze dan aan het testen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FankdeRouw
Sandyman538 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:55:
[...]

Bij mij is de functie ook grijs, maar staat het knopje naar rechts. Dus het lijkt er mij op dat je het niet kunt uitzetten. :P
Ha, denk dat je helemaal gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
barrymossel schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:44:
[...]

Tsja, dat heb ik wel bij meer functies. Bij meerdere fabrikanten. Ze zullen het wel niet "te moeilijk" willen maken. Veel consumenten zullen met teveel opties misschien overprikkeld raken ofzo. Merkte het gisteren zelf ook met een app met veel aanpasmogelijkheden. Heb hem gedeinstalleerd...

Maar bijvoorbeeld de bedtijdstand. Die kan alleen aan bij laden tussen 21 en 7 uur. Ik ga vaak net eerder naar bed. En ik wil dat ie alleen naar bedtijd gaat bij draadloos laden. Maar die opties zijn er helaas niet.

Nou ja, jammer dan...
De bedtijdstanden kan je gewoon zelf bepalen hoor. Overigens maakt het niet echt iets uit in jou geval, want om 9 uur springt het vanzelf in werking. Neem aan dat je telefoon dan nog niet boven de 80% zit :P

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 14-10-2022 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

Alles werkt prima. Alleen het opnieuw inloggen bij alles krijg je dan wel een sik van 😁 Verder nog 1 zeikpuntje.....ik had verwacht dat de Hazel meer groenig zou zijn en het metaal iets meer koperkleur.....vrij grijzig en het metaal te licht. Productfoto's van Google lieten net wat anders zien.

Verder heel tevreden mee hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Megupe schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:45:
[...]

top, hou ons op de hoogte :)
Nou daar koop je natuurlijk weer niets voor. Antwoord is dat er wel een mail gaat komen, maar dat dit nog wel even kan duren. Wordt in ieder geval niet automatisch gestuurd na indiening (daar waren we al achter 😉).

Screenshots maken van wat je hebt ingevuld was het advies...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
outlandos schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:02:
[...]

De bedtijdstanden kan je gewoon zelf bepalen hoor. Overigens maakt het niet echt iets uit in jou geval, want om 9 uur springt het vanzelf in werking. Neem aan dat je telefoon dan nog niet boven de 80% zit :P
Niet als je hem aan laat zetten met laden.

Oeps, wel dus.

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 14-10-2022 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Pietje7 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:15:

Ik gebruik normaal Nova, maar dacht Pixel default weer een kans te geven. Ik vind het bv leuk dat je op de achterkant kan tikken om een actie te doen, in mijn geval WA openen.
Voor de mensen die Nova of een andere launcher gebruiken.... Tap, tap....

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
alwinus schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:02:
Alles werkt prima. Alleen het opnieuw inloggen bij alles krijg je dan wel een sik van 😁 Verder nog 1 zeikpuntje.....ik had verwacht dat de Hazel meer groenig zou zijn en het metaal iets meer koperkleur.....vrij grijzig en het metaal te licht. Productfoto's van Google lieten net wat anders zien.

outlandos in "[Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
alwinus schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:02:

Is vaker langs gekomen dat de kleuren niet overeen komen met de product foto's.
Heb hem vorige week vast gehouden bij belsimpel en daar was hij groen met zilveren lijst/camera.

Heb er één voor mijn vriendin gehaald en deze heeft weer wel ern mooie brons kleur, ook het groene is wat donkerder dan verwacht. :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YM-eZGLGq4ys1hoeox8SeV7Qe1g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BFe3wjlMB9MlIYJM4vaOgxyJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnldhfmmm
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:09
[

Nou daar koop je natuurlijk weer niets voor. Antwoord is dat er wel een mail gaat komen, maar dat dit nog wel even kan duren. Wordt in ieder geval niet automatisch gestuurd na indiening (daar waren we al achter 😉).

Screenshots maken van wat je hebt ingevuld was het advies...
[/quote]

Ik heb wel gewoon een bevestigingsmail gehad van claimpromo.com met daarin alles wat er ingevuld is in het formulier.
Gister ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaptoebn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-03 16:27
outlandos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

Mijn excuses dat ik mezelf quote, maar wanneer ik deze foto's naast elkaar zie neig ik toch echt naar een productiefout bij die van jou @tjaptoebn
Ja denk ook een foutje tijdens productie.. Heb vanmorgen voor de zekerheid paar collega's laten kijken naar de kleur, maar zij zien ook alleen puur zilver kleur.
Zit niet eens een hele lichte tint bronze/goud in, behalve de knoppen, maar das echt een licht tintje.
Twijfel nu of ik hem zo als ie nu is doe behouden, of toch wil inruilen.. Kleur schema groen/goud trok me juist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 11:36
scandalous schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 01:59:
[...]

De optie voor Volte is hier niet te selecteren. Ditzelfde geldt ook voor de "bellen over wifi" optie. Maar wanneer ik bel (met wifi uit) dan zie ik HD staan en blijft het 5G icoon ook zichtbaar. Het internet is ook nog snel. Achter wie moeten we aanzitten om vowifi geactiveerd te krijgen? Ligt dit bij KPN of Google?
@nightcrow Ik heb ook een topic gestart op het KPN forum om te vragen wanneer deze optie volledig beschikbaar komen. Hopelijk komt er snel reactie.

https://forum.kpn.com/mob...et-volledig-actief-575388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heeft iemand hier de Lemongrass Pixel 7? Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet, lijkt toch best wel goudkleurig visor te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Heb het ingediend na de bestelling en direct een bevestigingsmail.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Homeland schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:24:
Heeft iemand hier de Lemongrass Pixel 7? Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet, lijkt toch best wel goudkleurig visor te hebben?
4 berichten boven je. ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 22:58
@Homeland

Licht goudkleurig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QpfGIw_ZHSIPMx6VlFp5l78wKwo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebAMPxqv2ObsawePkXdMcmGx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WcfcwfOGgaHsukz-XBmVTsS4Fc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yRThY8uXYMzTsNJ1RZzRTvR.jpg?f=fotoalbum_tile

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Pagina: 1 ... 9 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen