Het downloaden gaat sneller dan het installeren (op P7). Is al eventjes bezig. Traag maar gestaag.Aid schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:26:
[...]
ik zie een update van 72,99mb, effe binnenhalen.
Top! Hier ook de Belroy voor de 7 Pro binnen. Mooie lederen hoes hoor!! Dan gaan we maar zonder protector denk ik!masterrobo schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Ik heb nu mijn pixel 6 pro een jaartje, nog nooit een screen protector op geplakt alleen een leren hoesje van belroy. Geen krassen op het scherm, heb hem altijd in een broekzak waar geen sleutels zitten of iets dergelijks.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik heb hem binnen! De eerste ervaring is dat het een lekker soepelwerkend toestel is. De eerste tegenvaller heb ik helaas ook al gevonden... spraakverbetering werkt alleen bij 30fps video. Zelf snap ik niet zo goed waarom het niet met 30fps werkt... Hopelijk komt dat met een update.
Ik krijg de datum linksboven op het homescreen niet weg, ik kan deze alleen aanpassen..
Hoe krijg ik deze verwijdert zodat ik er een klok/ weer widget op kan zetten?
Hoe krijg ik deze verwijdert zodat ik er een klok/ weer widget op kan zetten?
Denk dat ze het in NL wel hebben. Die protectors worden uitgesneden via een mal wat online staat (via clearplex).pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Zit ik ook aan te denken. Even kijken of ze die al hebben bij de MM hier in NL? Of anders DE?
Als ze het niet in Nederland hebben, dan zullen ze het ook niet in Duitsland hebben.
Hallo! Pixel 6 gebruiker hier.
Ik twijfel behoorlijk over een upgrade vanwege face unlock (vieze handen tijdens het sporten en sleutelen)
en het kleinere formaat. In de zomer heb ik ook veel problemen gehad met mijn Pixel 6 waarbij die behoorlijk aan het overhitten was (in italie met warm weer) Nu zijn er een aantal updates geweest en het is een stuk koeler, waardoor de telefoon zich normaal gedraagt. Batterijduur is ook oke.
Wat denken de mensen hier. Ik vrees ook dat de pixel 6 gewoon niet zoveel waard is op de 2ehands markt en we hebben hier geen trade-in deals helaas...
Ik twijfel behoorlijk over een upgrade vanwege face unlock (vieze handen tijdens het sporten en sleutelen)
en het kleinere formaat. In de zomer heb ik ook veel problemen gehad met mijn Pixel 6 waarbij die behoorlijk aan het overhitten was (in italie met warm weer) Nu zijn er een aantal updates geweest en het is een stuk koeler, waardoor de telefoon zich normaal gedraagt. Batterijduur is ook oke.
Wat denken de mensen hier. Ik vrees ook dat de pixel 6 gewoon niet zoveel waard is op de 2ehands markt en we hebben hier geen trade-in deals helaas...
Suh dude
Dit is vergrendelscherm, ik bedoel het startscherm nadat je hebt ontgrendeld.TheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
Hier komt het weer ook nog bij. En de klok is er ook.[Afbeelding]
ik heb nu zelf bij Fnac besteld, zou ik dan een claim kunnen maken hier? https://promo-rewards.com/2022launch/fr-FR wel pas vanaf 1/11 blijkt.
Klopt het dat er geen quick setting is naar NFC? Gebruik dat zelf altijd... maar zie nergens een tegel voor in de snelle instellingen die NFC toevoegt. Wel eentje voor de Wallet/Portemonnee, maar Google Pay gebruik ik eigenlijk niet echt. Vind het wel handig als ik deze snel aan- en uit kan zetten.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Oh sorry, my bad.AFCA078 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:08:
[...]
Dit is vergrendelscherm, ik bedoel het startscherm nadat je hebt ontgrendeld.
Maar ook daar staat het weer bij mij (op dezelfde manier als op het lock-screen).
Geen klok inderdaad, maar die staat rechtsbovenin.
De telefoon is inmiddels binnen.
Voor de geinteresseerden heb ik een aantal fotos gemaakt met mijn huidige Xiaomi 12 en de Pixel 7.
Ik vind elke foto op de pixel er beter uit zien so far.
Voor wie zelf wilt kijken:
https://photos.app.goo.gl/M4ms1iDQo5NRcW7b9
Voor de geinteresseerden heb ik een aantal fotos gemaakt met mijn huidige Xiaomi 12 en de Pixel 7.
Ik vind elke foto op de pixel er beter uit zien so far.
Voor wie zelf wilt kijken:
https://photos.app.goo.gl/M4ms1iDQo5NRcW7b9
Mijn opslag is 74GB van de 128GB. 35GB aan video’s. Kan bij opschonen deze alleen in prullenbak gooien? Hoe deze in de cloud, Google drive/foto’s te krijgen? Ben Apple gewend met iCloud, sorry. Als ik alle video’s verwijder heb ik gewoon maar 40GB in gebruik. Maar wil de video’s wel bewaren en kunnen inzien op de tel middels drive of Google foto’s?
Google Photos kan dit ook voor je backuppen, maar dan moet je wel voldoende opslag hebben. Verder is de standaard instelling om het te comprimeren.pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:56:
Mijn opslag is 74GB van de 128GB. 35GB aan video’s. Kan bij opschonen deze alleen in prullenbak gooien? Hoe deze in de cloud, Google drive/foto’s te krijgen? Ben Apple gewend met iCloud, sorry. Als ik alle video’s verwijder heb ik gewoon maar 40GB in gebruik. Maar wil de video’s wel bewaren en kunnen inzien op de tel middels drive of Google foto’s?
Binnen Google Photos is een instelling om de data die in de cloud staat van je toestel te verwijderen
Ik zie dat Google fotos nog bezig is met een 1800 fotos ofzoiets haha. Dus als ik die backup, heb 200GB abbo dan kan ik ze verwijderen? Of dan naar de instelling gaan om data in de cloud te verwijderen van toestel? Dan kan ik er wel bij via Google fotos maar staan ze niet meer op toestel ..TheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:58:
[...]
Google Photos kan dit ook voor je backuppen, maar dan moet je wel voldoende opslag hebben. Verder is de standaard instelling om het te comprimeren.
Binnen Google Photos is een instelling om de data die in de cloud staat van je toestel te verwijderen
Als dat klaar is kun je inderdaad bij de instellingen van Google Foto's de optie kiezen om ruimte vrij te maken op je toestel. Dan zie je ze nog wel in Google Foto's, maar staan ze inderdaad niet meer op je toestel.pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:06:
[...]
Ik zie dat Google fotos nog bezig is met een 1800 fotos ofzoiets haha. Dus als ik die backup, heb 200GB abbo dan kan ik ze verwijderen? Of dan naar de instelling gaan om data in de cloud te verwijderen van toestel? Dan kan ik er wel bij via Google fotos maar staan ze niet meer op toestel ..
En ik meen te herinneren dat er een mail app was voor alle mail? Ziggo mail, Outlook, Gmail etc? Of moet ik toch deze 3 apps separaat op de pixel zetten..Het is lastig na jaren iOS. My Bad!! ;-)
De Gmail app kan dat (zo draai ik Hotmail/Outlook)pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:35:
En ik meen te herinneren dat er een mail app was voor alle mail? Ziggo mail, Outlook, Gmail etc? Of moet ik toch deze 3 apps separaat op de pixel zetten..Het is lastig na jaren iOS. My Bad!! ;-)
Ok, en pop 3, als in Ziggo mail?Mizgala28 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 17:54:
[...]
De Gmail app kan dat (zo draai ik Hotmail/Outlook)
Je provider Ziggo heeft net als andere providers, online staan hoe je instellingen er uit zien, kijk hier
Bij de Pixel 5 werkt dit in ieder geval wel, dus zal het op de 7 ook wel werken. Ik kan het je vanavond definitief laten weten.Josky schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:43:
Kan iemand bevestigen of VoWiFi icm Vodafone werkt?
To dare is to do
@pdavie2311 van welke iphone kom je vandaan?
Ik ben benieuwd hoe de accu is tegenover je iphone toestel. Ik moet de overstap nog maken vanaf een 13 pro max, maar accuduur houdt me tot nu toe nog tegen..
Ik ben benieuwd hoe de accu is tegenover je iphone toestel. Ik moet de overstap nog maken vanaf een 13 pro max, maar accuduur houdt me tot nu toe nog tegen..
14 Pro…Deze kan nog retour, vandaar.Knamix schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:21:
@pdavie2311 van welke iphone kom je vandaan?
Lees net dit bericht op XDA: https://www.xda-developer...el-7-pro-display-problem/
Mijn pixel 7 pro 256GB komt vanavond binnen maar misschien dat ik de seal nog maar even dicht laat
Mijn pixel 7 pro 256GB komt vanavond binnen maar misschien dat ik de seal nog maar even dicht laat

Contactloos rabokaart toevoegen wil nog niet. Neem contact op met je bank zegt ie..Kan het zijn omdat deze nog actief staat op de iPhone in Wallet? Mag niet op 2 telefoons?
Werkte bij mij wel (wel van Pixel 5 > 7 overigens).pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:39:
Contactloos rabokaart toevoegen wil nog niet. Neem contact op met je bank zegt ie..Kan het zijn omdat deze nog actief staat op de iPhone in Wallet? Mag niet op 2 telefoons?
Heb je deze stappen gevolgd?: https://www.rabobank.nl/p...an-de-slag-met-google-pay
Toen ik hem toe wilde voegen gaf hij aan dat ik eerst de koppeling van de kaart met Wallet op m'n Pixel 5 moest verbreken (dat kan gedaan worden in datzelfde proces op de nieuwe telefoon), daarna kun je hem koppelen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
VoWiFi werkt voor mij bij vodafone NL, maar VoLTE niet. (Pixel 7 pro)Josky schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:43:
Kan iemand bevestigen of VoWiFi icm Vodafone werkt?
[ Voor 3% gewijzigd door Raphire op 13-10-2022 18:52 ]
Vandaag een vergelijking gemaakt tussen de Galaxy S22+ en de Pixel 7 Pro.
Mag niet linken, maar met wat research vind je de preview snel genoeg.
Hoop vooral dat de batterij goed is, het laden gaat nog niet heel vlotjes, maar goed, dat weet je aan de ene kant. Verder mis ik echt de NFC tegel bij de quick settings, die gebruikte ik zelf altijd. Verder echt een heerlijk toestel, mooi kleurenecht scherm en prima speakers. Geen problemen met netwerk of vingerafdrukscanner.
:strip_exif()/f/image/bp1poF8rbsbineB4BgLgt2ps.jpg?f=fotoalbum_large)
Mag niet linken, maar met wat research vind je de preview snel genoeg.
Hoop vooral dat de batterij goed is, het laden gaat nog niet heel vlotjes, maar goed, dat weet je aan de ene kant. Verder mis ik echt de NFC tegel bij de quick settings, die gebruikte ik zelf altijd. Verder echt een heerlijk toestel, mooi kleurenecht scherm en prima speakers. Geen problemen met netwerk of vingerafdrukscanner.
:strip_exif()/f/image/bp1poF8rbsbineB4BgLgt2ps.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mG0ZKSa1QsTzup9RRjyYvKps.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar zit ik ook mee te kloten..😉AFCA078 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:53:
Ik krijg onderstaande maar niet weg iemand enig idee hoe? Zonder een nieuwe launcher te hoeven installeren want ik ben verder heel tevreden met google launcher.
[Afbeelding]
Ok top, VoWifi is voor mij is echt een must have!Raphire schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:51:
[...]
VoWiFi werkt voor mij bij vodafone NL, maar VoLTE niet. (Pixel 7 pro)
Binnenshuis heb ik ongeacht provider een slechte verbinding
Niet, is een "design choice"...AFCA078 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:53:
Ik krijg onderstaande maar niet weg iemand enig idee hoe? Zonder een nieuwe launcher te hoeven installeren want ik ben verder heel tevreden met google launcher.
[Afbeelding]
Enige optie die er is, is nova launcher oid installeren. Ik vind het ondertussen wel handig, maar blijf het vreemd vinden dat het niet aan te passen is.
To dare is to do
Dit is de at a glance widget die, voor zover ik weet, niet is te verwijderen. Is een pixel dingetje, heb het ook op mn 4a.AFCA078 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:53:
[Afbeelding]
Enige optie is een andere Launcher gebruiken.
Shoot. Wilde net de Pro gaan bestellen. Dacht dat ze het eindelijk voor elkaar zouden hebben met feller scherm en betere batterij. Wat ongelooflijk jammer. Wilde ontzettend graag weer eens stock android en een top camera, maar dat gaat hem ook dit jaar weer niet worden dus. Heb dan eigenlijk ook weinig hoop dat ze het volgend jaar wel allemaal voor elkaar zullen hebben. Begrijp ook werkelijk niet hoe ze weer zo'n slecht paneel van Samsung kunnen kopen. Terwijl die dus gewoon veel betere schermen (zuinigere) beschikbaar hebben.tvanlaarhoven schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:39:
Lees net dit bericht op XDA: https://www.xda-developer...el-7-pro-display-problem/
Nog meer mensen met hetzelfde probleem? Ik heb vandaag mijn pixel 7 pro binnengekregen. Ik was net een video aan het uploaden en dan blijft de telefoon Ping geluiden (het eureka geluidje te vinden onder pixel geluiden voor media) maken tot de video klaar is? What de...?
[ Voor 13% gewijzigd door alwinus op 13-10-2022 19:40 ]
Waarvoor gebruikte je de nfc tegel precies? Als het is om data tussen twee toestellen uit te wisselen is daar "dichtbij delen" voor in de plaats gekomen.Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:52:
Vandaag een vergelijking gemaakt tussen de Galaxy S22+ en de Pixel 7 Pro.
Mag niet linken, maar met wat research vind je de preview snel genoeg.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
To dare is to do
Mocht dit een hardware issue zijn dan is dit een groot probleem aangezien het scherm op zichzelf al de grootste energie verbruiker is. Dit in combinatie met de "gemiddelde tot matige" accuduur van het toestel is het geen fijn vooruitzicht.tvanlaarhoven schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:39:
Maar er is nog te veel onduidelijk om nu al harde conclusies te trekken.
Voor in de supermarkt bijvoorbeeld. Wil niet hele tijd NFC aan hebben staan eigenlijk. Voor privacy, maar ook voor de accu omdat ik het soms dagenlang niet gebruik. Dan is het handig om het snel aan en uit te zetten voor die ene keerSlaapje schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:34:
[...]
Waarvoor gebruikte je de nfc tegel precies? Als het is om data tussen twee toestellen uit te wisselen is daar "dichtbij delen" voor in de plaats gekomen.
Toch de iPhone maar niet terugsturen morgen?Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:38:
[...]
Mocht dit een hardware issue zijn dan is dit een groot probleem aangezien het scherm op zichzelf al de grootste energie verbruiker is. Dit in combinatie met de "gemiddelde tot matige" accuduur van het toestel is het geen fijn vooruitzicht.
Maar er is nog te veel onduidelijk om nu al harde conclusies te trekken.
Wou ik een keer overstappen. Anderzijds. Kan bij Belsimpel binnen 30 dagen retour of ruilen, dus kan het ook even aankijken. Merk nu nog niks maar ben ook een leek, haha.
NFC aan of uit merk ik echt geen verschil in accugebruik. Ik heb hem gewoon altijd aan staan, veel beter!Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:41:
[...]
Voor in de supermarkt bijvoorbeeld. Wil niet hele tijd NFC aan hebben staan eigenlijk. Voor privacy, maar ook voor de accu omdat ik het soms dagenlang niet gebruik. Dan is het handig om het snel aan en uit te zetten voor die ene keer
Bekende bug binnen Android blijkbaaralwinus schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:31:
Nog meer mensen met hetzelfde probleem? Ik heb vandaag mijn pixel 7 pro binnengekregen. Ik was net een video aan het uploaden en dan blijft de telefoon Ping geluiden (het eureka geluidje te vinden onder pixel geluiden voor media) maken tot de video klaar is? What de...?
Opgelost door:
settings -> system -> advanced -> reset options -> Reset app preferences (knippen plakken Engelse website, te lui om te vertalen 😅)
Let er wel op dat Belsimpel moeilijk doet met krasjes etc. Als je het wilt terugsturen. Zelf ervaring mee gehad dus…pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Toch de iPhone maar niet terugsturen morgen?
Wou ik een keer overstappen. Anderzijds. Kan bij Belsimpel binnen 30 dagen retour of ruilen, dus kan het ook even aankijken. Merk nu nog niks maar ben ook een leek, haha.
Zou het gewoon even afwachten aangezien je 30 dagen de tijd hebt. Google is op de hoogte gesteld, dus eerst maar eens zien wat hun reactie is.pdavie2311 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:44:
[...]
Toch de iPhone maar niet terugsturen morgen?
Ter info: ik heb dit opgelost door m'n home screen gewoon op een 2e scherm te maken, makkelijk en zo klaar! Werkt in de praktijk prima. Ik gebruik de google news feed niet, dus mis die ook niet in de swipe naar links.
[ Voor 12% gewijzigd door Tiroz op 13-10-2022 19:48 ]
Iemand met een Pixel Watch LTE toevallig die mobiel netwerk probeert te activeren op de Watch? Ik krijg het niet voor elkaar, heb T-Mobile
Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest
Kan hierbij bevestigen dat Volte werkt maar dat Vowifi niet beschikbaar is.scandalous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 22:32:
Is er al iemand die de telefoon in handen heeft en kan bevestigen of Volte en vowifi goed werkt in combinatie met KPN
Wat doe je dan met zo’n NFC tegel?Steeffoon schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:52:
Verder mis ik echt de NFC tegel bij de quick settings, die gebruikte ik zelf altijd.
Op mijn Pixel 7 werkt mobiel betalen niet van de ASN bank, de kaart is daar op dit moment niet te toevoegen, de app blijft melden dat de kaart toegevoegd wordt, maar weet dit proces niet af te ronden.
Inmiddels heb ik de ASN bank geïnformeerd, even kijken met welk antwoord zijn komen.
Inmiddels heb ik de ASN bank geïnformeerd, even kijken met welk antwoord zijn komen.
Precies! En als het toestel niet deugt, heb je sowieso garantie en de mogelijkheid om hem te ruilen voor iets anders lijkt me.Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:46:
[...]
Zou het gewoon even afwachten aangezien je 30 dagen de tijd hebt. Google is op de hoogte gesteld, dus eerst maar eens zien wat hun reactie is.
Zit er nu een uurtje mee te spelen. Best een fijn toestel die Pro
Ik zou even afwachten en niet op één bericht afgaan want ik hoor ook weer van zeer goede accuduur a la iPhone 14 Pro Max dus het zal per situatie verschillend zijn.cordonbleu schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 19:21:
[...]
Shoot. Wilde net de Pro gaan bestellen. Dacht dat ze het eindelijk voor elkaar zouden hebben met feller scherm en betere batterij. Wat ongelooflijk jammer. Wilde ontzettend graag weer eens stock android en een top camera, maar dat gaat hem ook dit jaar weer niet worden dus. Heb dan eigenlijk ook weinig hoop dat ze het volgend jaar wel allemaal voor elkaar zullen hebben. Begrijp ook werkelijk niet hoe ze weer zo'n slecht paneel van Samsung kunnen kopen. Terwijl die dus gewoon veel betere schermen (zuinigere) beschikbaar hebben.
Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief. Vanmiddag vergeleken met de iPhone 13 Pro en S21 Ultra en ik moet zeggen dat de camera echt heel goed is. Zelfs video is zeer acceptabel van de Pixel 7 Pro.
Er zijn dingen waar ik nog even aan moet wennen want er is iets minder in te stellen dan bij de S21 maar tot nu toe erg tevreden. Accuduur kom ik morgen wel achter.
Voor diegene die de Pixel 7 Pro al hebben, wat vinden jullie van het geluid?
Ik heb nu een Pixel 3XL met stereo speakers en dat bevalt mij prima bij met name YouTube video's.
Wat is jullie ervaring?
Ik heb nu een Pixel 3XL met stereo speakers en dat bevalt mij prima bij met name YouTube video's.
Wat is jullie ervaring?
Vergeleken met iPhone 13 Pro vind ik het geluid wat minder maar ik vind het nog steeds best goed. Heb wel het idee dat er meer geluid van onderen komt dan van boven dus iets minder ruimtelijk.Yihaaa schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:22:
Voor diegene die de Pixel 7 Pro al hebben, wat vinden jullie van het geluid?
Wat is jullie ervaring?
Dank voor het delen, goed om te weten dat volte werkt bij KPN. Kun je aangeven wat je ziet als je in de telefoon-app dit nummer intoetst: *#*#4636#*#* of heb je dat al gedaan om het te checken?scandalous schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:08:
[...]
Kan hierbij bevestigen dat Volte werkt maar dat Vowifi niet beschikbaar is.
Ik kan bij KPN de optie 4G Calling (ik neem aan dat dat Volte is) niet aanzetten. Wellicht omdat ik een esim gebruik?
Hier hoefde ik niets aan te zetten, echter vind ook geen optie om dit aan of uit te zetten. Als ik bel zie ik wel HD staan in de dialer en behoud ik mijn internet verbinding. Dat laatste betekent automatisch al dat ik via VoLTE bel want dit is niet mogelijk op 2G/3G.TheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:28:
Ik kan bij KPN de optie 4G Calling (ik neem aan dat dat Volte is) niet aanzetten. Wellicht omdat ik een esim gebruik?
Ik gebruik wel een normale simkaart..
[ Voor 3% gewijzigd door Ruffzz op 13-10-2022 20:45 ]
Oh, oke, dan heb ik het ook. Ik zie in mijn beloverzicht ook telefoontjes met HD staan.Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:41:
[...]
Hier hoefde ik niets aan te zetten, echter vind ook geen optie om dit aan of uit te zetten. Als ik bel zie ik wel HD staan in de dialer en behoud ik mijn internet verbinding. Dat laatste betekent automatisch al dat ik via VoLTE bel want dit is niet mogelijk op 3G.
Ik gebruik wel een normale simkaart..
Ai, dat is weer balen! Ik zit zelf op VF netwerk met de Pixel 3a waar VoLTE werkt. Weer heel bijzonder dat de Pixel 7 series dan weer geen toegang tot VoLTE hebben.Raphire schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:51:
[...]
VoWiFi werkt voor mij bij vodafone NL, maar VoLTE niet. (Pixel 7 pro)
Probeer eens een website te openen of iets wat internet vereist terwijl je belt. Dan weet je genoeg. (wifi uit!)TheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:05:
@Ruffzz weet je zeker dat dat Volte is? Met die code die @nightcrow aangeeft krijg ik namelijk dit
[Afbeelding]
Laad gewoon snel, en er blijft 5G in de balk staan.Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:09:
[...]
Probeer eens een website te openen of iets wat internet vereist terwijl je belt. Dan weet je genoeg. (wifi uit!)
Niks aan de hand dus, je hebt VoLTETheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:11:
[...]
Laad gewoon snel, en er blijft 5G in de balk staan.
Voor de mensen die de NFC tegel missen
Je kan wel apparaat ontgrendeling vereisen voor NFC aanzetten als je dat een veiliger gevoel geeft.
Je kan wel apparaat ontgrendeling vereisen voor NFC aanzetten als je dat een veiliger gevoel geeft.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Het is inderdaad raar hoe het werkt, Pixel 5 had VoLTE ook, pixel 6 weer niet, en nu de pixel 7 officieel uit was had ik toch wel echt de hoop dat het werkte. Maargoed, misschien komt het binnenkort.Soundwork schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
Ai, dat is weer balen! Ik zit zelf op VF netwerk met de Pixel 3a waar VoLTE werkt. Weer heel bijzonder dat de Pixel 7 series dan weer geen toegang tot VoLTE hebben.
Het enige wat ik mis is de optie op de terug knop naar de rechter kant te verplaatsen.
Ik heb vrijwel altijd Samsung telefoons gehad waarbij deze knop aan de rechterkant zit (inclusief de optie om dit eventueel om te draaien), wat ik persoonlijk ook veel prettiger vind zodat ik mijn duim niet zo ver hoef te strekken.
Klinkt misschien nitpicky, maar best irritant als je jaren lang Samsung gewend bent. Dat er geen optie is om dit om te draaien snap ik echt niet
Ik heb vrijwel altijd Samsung telefoons gehad waarbij deze knop aan de rechterkant zit (inclusief de optie om dit eventueel om te draaien), wat ik persoonlijk ook veel prettiger vind zodat ik mijn duim niet zo ver hoef te strekken.
Klinkt misschien nitpicky, maar best irritant als je jaren lang Samsung gewend bent. Dat er geen optie is om dit om te draaien snap ik echt niet
[ Voor 17% gewijzigd door Ruffzz op 13-10-2022 21:26 ]
Als je buiten het WiFi netwerk zit, gaat je Pixel 7 Pro dan terug naar 2G of 3G voor een audio call?Raphire schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
Het is inderdaad raar hoe het werkt, Pixel 5 had VoLTE ook, pixel 6 weer niet, en nu de pixel 7 officieel uit was had ik toch wel echt de hoop dat het werkte. Maargoed, misschien komt het binnenkort.
Heel vervelend antwoord wellicht, maar heb je gestures al eens overwogen? Is even wennen maar ik vind het 10x fijner dan die knoppen ooit geweest zijn.Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:21:
Het enige wat ik mis is de optie op de terug knop naar de rechter kant te verplaatsen.
Ik heb vrijwel altijd Samsung telefoons gehad waarbij deze knop aan de rechterkant zit (inclusief de optie om dit eventueel om te draaien), wat ik persoonlijk ook veel prettiger vind zodat ik mijn duim niet zo ver hoef uit te steken.
Share and Enjoy!
Je kunt ook bij Rebuy kijken wat ze er daar voor geven. Werkt erg handig.pannekoek141 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:07:
Hallo! Pixel 6 gebruiker hier.
Zeker, heb het al een aantal uur aanstaan. Kan is groot dat ik niks anders meer wil na een tijdje, maar vind het wel jammer dat er geen optie is om dit aan te passen indien men de voorkeur heeft om navigatie via knoppen te gebruiken.WCA schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:26:
[...]
Heel vervelend antwoord wellicht, maar heb je gestures al eens overwogen? Is even wennen maar ik vind het 10x fijner dan die knoppen ooit geweest zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Ruffzz op 13-10-2022 21:34 ]
Het lijkt erop dat ik wel gewoon op 5G blijf tijdens bellen! Ook zie ik de HD label die anderen al benoemd hebben. Blijkbaar is VoLTE het wel aanwezig, enkel niet in de SIM instellingen zichtbaar.Soundwork schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:24:
[...]
Als je buiten het WiFi netwerk zit, gaat je Pixel 7 Pro dan terug naar 2G of 3G voor een audio call?
Heb nu net de groene 7 pro helemaal ingesteld, maar nu valt me op dat de randen en camera module zilver is ipv goud...
Denk dat ik een productie fout ontvangen heb?
Want de groene is de enige die de gouden accenten heeft.
Ik heb ook de groene (die op Tweakers grijs heet) en ik zag het bij de bronsachtige kleur bij de rand er om heen wel, maar bij de cameramodule ook niet echt.tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:38:
Heb nu net de groene 7 pro helemaal ingesteld, maar nu valt me op dat de randen en camera module zilver is ipv goud...
De gezichtsherkenning is wel om te janken hoor in vergelijking met een iPhone. Ligt echt heel erg aan de omstandigheden. Donker wist ik, maar als het licht maar iets anders is werkt het niet meer.
Gelukkig werkt de vingerafdruk prima.
Batterij ben ik ook huiverig voor... Staat na een uur of 5-6 al op 59%...
Waarom nog knoppen gebruiken als er gestures snap ik dan weer niet ...Ruffzz schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:21:
Wat betreft de knoppen is eigenlijk Samsung de vreemde eend in de bijt.
[ Voor 5% gewijzigd door Golf2vr6 op 13-10-2022 21:47 ]
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik heb Vodafone en bellen via Wifi aanstaan. Toch kan ik niet bellen als ik geen bereik heb. Is Vodafone dan nog niet geschikt? Of mis ik iets...
Omdat het kanGolf2vr6 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
[...]
Waarom nog knoppen gebruiken als er gestures snap ik dan weer niet ...
Bij mij is het echt zilver, ook de randen..TheFes schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Ik heb ook de groene (die op Tweakers grijs heet) en ik zag het bij de bronsachtige kleur bij de rand er om heen wel, maar bij de cameramodule ook niet echt.
Ga morgen toch even met Belsimpel bellen, want had toch graag de juiste kleurstelling.
Omdat sommige mensen gestures niet fijn vinden onder Android.Golf2vr6 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
[...]
Waarom nog knoppen gebruiken als er gestures snap ik dan weer niet ...
Zoals ik, nul issues mee op iOS maar op Android heb ik liever de 3 navigatie knoppen.
Nou ga ik weer eens de gok nemen als mijn 7 Pro binnen is met gestures, maar ik verwacht ze diezelfde dag nog uit te zetten.
Redelijk logisch aangezien de Pixel het puur met een camera moet doen, terwijl de iPhone een infrarood camera en diepte sensor bovenop gooit.barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
De gezichtsherkenning is wel om te janken hoor in vergelijking met een iPhone. Ligt echt heel erg aan de omstandigheden. Donker wist ik, maar als het licht maar iets anders is werkt het niet meer.
Qua accuduur is dat 5 a 6 uur gebruik of stand-by?
Samsung geeft je de optie dus dat is niet vreemd toch.Golf2vr6 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
[...]
De Pixel bevalt me goed maar ik zal moeten accepteren dat ik iets minder opties heb.
Ik heb sinds 2 dagen de Pixel 7 Pro. En sinds een jaar de Pixel 6. Ik heb de afgelopen avonden meerdere night sights foto's geschoten met beide toestellen. Ik zie nauwelijks verschil. Verder is de camara app in de 7 Pro heeeeel buggy. Blijft vaak seconden lang hangen bij het switchen van modes.
Heeft iemand de cashback link van/voor Belsimpel voor mij? Kan hem niet terug vinden
Edit: heb hem al: claimpromo.com
Edit: heb hem al: claimpromo.com

[ Voor 19% gewijzigd door Bakkertje_01 op 13-10-2022 21:59 ]
Als je op de website een willekeurige pixel 7 bekijkt zie je een link met "actievoorwaarden". Download de PDF , daarin staat de link vermeldBakkertje_01 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:56:
Heeft iemand de cashback link van/voor Belsimpel voor mij? Kan hem niet terug vinden
Kans op een dergelijke productiefout lijkt me extreem klein.tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:38:
Wat de camera betreft kijk ff op dxomark
Na een uur of 5 a 6 met wat voor gebruik? Mijn huidige telefoon gaat er bij gebruik zoals music streaming en browsen (tegelijk) ongeveer 10% per uur eraf.barrymossel schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:45:
Gebruikt iemand een nieuwe pixel met Simpel? Werkt VoLTE?
Misschien slim om een overzicht van combinaties in de OP te zetten?
Misschien slim om een overzicht van combinaties in de OP te zetten?
Nummer 1... zo.. flinke vooruitgang dus tegenover pro 6zuukie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:17:
Wat de camera betreft kijk ff op dxomark
Heb je een foto?tjaptoebn schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:38:
Sowieso mis ik hier nog een beetje de foto's van het toestel zelf!
[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 13-10-2022 22:27 ]
Pixel 7 hier.
Hoe verwijder je die lelijke search bar en weer/tijd widget van het homescreen?
Daarvoor moet je een andere launcher installeren.chevchelios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:27:
Pixel 7 hier.
*zucht*
Kan niet, tenzij je een andere launcher installeert maar dat haalt de charme weg imo.chevchelios schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:27:
Pixel 7 hier.
Ik snap de hate nooit zo tegenover die search bar. Ik gebruik hem oprecht 10+ keer per dag.
Op iOS zijn de gestures totaal inconsistent. De ene keer werkt het wel en de andere keer niet.Mizgala28 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:51:
[...]
Omdat sommige mensen gestures niet fijn vinden onder Android.
Zoals ik, nul issues mee op iOS maar op Android heb ik liever de 3 navigatie knoppen.
Nou ga ik weer eens de gok nemen als mijn 7 Pro binnen is met gestures, maar ik verwacht ze diezelfde dag nog uit te zetten.
[...]
Redelijk logisch aangezien de Pixel het puur met een camera moet doen, terwijl de iPhone een infrarood camera en diepte sensor bovenop gooit.
Qua accuduur is dat 5 a 6 uur gebruik of stand-by?
En ja, ik snap waar het vandaan komt, dus Google heeft in mijn ogen een flinke misser. Gezichtsherkenning is vrij nutteloos zo. Je moet 90% ermee kunnen doen, anders wen je er niet aan.
En die 5-6 uur zijn regelmatig gebruik. En me regelmatig gebruik wil ik minimaal 30 uur halen, zodat na batterij degradatie het allemaal nog werkbaar is...
zunrob schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:26:
[...]
Heb je een foto?
Sowieso mis ik hier nog een beetje de foto's van het toestel zelf!
:strip_exif()/f/image/ptOghdssO8pK8MxGXeN27I7Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vtHKwgcomchsxmsg5coytRRi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VBMuhlc0pjP5wXY8lPwzvI8U.jpg?f=fotoalbum_large)
Wellicht lastig te zien, maar de volume knop en aan/uit zijn wel heel licht bronze/goud, maar de rest is zilver
Wat slecht.outlandos schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:30:
[...]
Kan niet, tenzij je een andere launcher installeert maar dat haalt de charme weg imo.
Ik snap de hate nooit zo tegenover die search bar. Ik gebruik hem oprecht 10+ keer per dag.
Haat? Het punt is dat ik zelf wel bepaal wat ik op mijn homescreen zet, niet Google.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen