Iemand anders issues met Pixel 7? Ik heb begin deze week een Pixel 7 besteld. Sinds dag 1 kraakt het geluid op de 8-10 minuten van een call. Als je ophangt en weer belt is het weg, maar elke keer als je op 8-10 minuten zit gaat het geluid kraken. Ik heb getest op twee simkaarten (KPN en 50 PLUS) en beide hebben hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd om wat settings te tweaken zoals adaptive sound en clear call, maar helaas geen oplossing. Het krakend geluid doet zich voor op een bluetooth headset/oordoppen, handfree of oorspeaker. Ik heb de telefoon ook helemaal geüpdatet. Verslagen heb ik de telefoon maar geretourneerd en een splinternieuwe vervangende telefoon gekregen.
Een collega op werk heeft ook net een Pixel 7 gekocht. We hebben een hele 8 uur getest om te kijken of mijn simkaart op zijn telefoon hetzelfde probleem veroorzaakt. We hebben tijdens werk om de 10-12 minuten een call opgehangen. Geen probleem op zijn telefoon te bekennen....
Na het updaten en backup terugzetten pcies hetzelfde probeem. Wtf? Is dit een veel voorkomend probleem? Ik voel me echt verslagen. Prachtig apparaat, lekker snappy en super mooie foto's, maar kan op deze manier niet fatsoenlijk gebruik maken van een basisfunctie van de telefoon... telefoneren.
Heeft iemand anders dit ervaren?
[
Voor 17% gewijzigd door
seph32 op 05-08-2023 19:10
]