Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

GerkeP schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Ing niet, maar je bankrekeningnummer gaat gewoon via Google 😉

https://support.google.co...ogle-wallet-and-ing?hl=en
De link is precies wat ik zocht, en precies het tegenovergestelde van wat jij zegt :P

In de link wordt uitgelegd hoe je NFC betalen via de default bank app laat gaan, en niet langs Google Wallet.

Probleem is zo hopelijk opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rdym23
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 14-09 22:36
riffey#4 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:34:
Tot vorige week had ik een S10E. Ik heb nu een Pixel 7a.

Als ik contactloos wil betalen krijg ik niet langer mijn ING app, maar Google Wallet. Ik heb met ING gechat, maar die medewerker wist hier niks over. Ik moest Wallet maar verwijderen.
Dat dus maar gedaan.

Vanmiddag kreeg ik in de winkel weer een heel verhaal van Google Wallet.

Waarom moet dat op mijn nieuwe Pixel ineens, en hoe vermijd ik het? Ik wil niet mijn bankgegevens aan Google koppelen.
Kan het zo zijn dat je mobiel betalen opnieuw moet activeren omdat je van telefoon bent gewisseld ?

Ik heb geen ervaring met betalen via telefoon maar meer een hersenspinsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

GerkeP schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:14:
[...]

Google weet veel van je, als jij in de waan leeft dat dat niet zo is, dan zou ik me er toch iets meer in verdiepen.
Je hebt je reactie aangepast. Ik weet dat Google heel veel van mij weet, en ze weten mijn bankrekeningnummer vast ook wel. Dat houdt niet in dat ik ze toestemming wil geven iets met mijn bankrekening te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

J0rdym23 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 22:20:
[...]

Kan het zo zijn dat je mobiel betalen opnieuw moet activeren omdat je van telefoon bent gewisseld ?
Nee, ik kon wel gewoon geld overmaken, tikkie accepteren en een betaalopdracht scannen.

De default banking app stond op Google Wallet. Mijn vorige telefoon was een Samsung, dus die zal Google Wallet wat minder hard pushen.

Ik ga morgen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:00
riffey#4 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:34:
Tot vorige week had ik een S10E. Ik heb nu een Pixel 7a.

Als ik contactloos wil betalen krijg ik niet langer mijn ING app, maar Google Wallet. Ik heb met ING gechat, maar die medewerker wist hier niks over. Ik moest Wallet maar verwijderen.
Dat dus maar gedaan.

Vanmiddag kreeg ik in de winkel weer een heel verhaal van Google Wallet.

Waarom moet dat op mijn nieuwe Pixel ineens, en hoe vermijd ik het? Ik wil niet mijn bankgegevens aan Google koppelen.
Ook gehad met mijn 3a na een factory reset. Zal op de 7a vast wel hetzelfde werken:

Ga in Settings naar Connected devices, Connection preferences, NFC, Contactless payments, Payment default en kies daar Banking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:34
Niks geks. Wakker is de standaard betaal app. Als je met een andere app wil betalen dan moet je die de standaard maken.

Hierboven al uitgelegd hoe dat moet

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb wat aparts.
Als mensen mij bellen heb ik altijd HD Voice maar als ik dan diezelfde mensen bel is dat niet het geval en is de geluid kwaliteit veel slechter. Hebben meer mensen hier last van? Ik zie dat icoontje dan ook niet in beeld staan als ik zelf uit bel.
Gezien het de andere kant op ook werkt zou je zeggen dat als ik hen bel het ook zou moeten kunnen.

Ik heb een Pixel 7 Pro op het KPN netwerk.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-09 17:57
Jeffrey 83 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:49:
[...]

Jep! Heel herkenbaar en vooral irritant.
Ik heb hier ook veel last van. Is er iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

STolsma schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:31:
[...]

Ik heb hier ook veel last van. Is er iets aan te doen?
Kwam dit tegen online, heeft voor mij helaas niet gewerkt.

Settings > Apps > See all [..] apps > Device Health Services > Storage & cache > Clear cache > Manage space > Reset adaptive brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
H-S schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:20:
[...]

Kwam dit tegen online, heeft voor mij helaas niet gewerkt.

Settings > Apps > See all [..] apps > Device Health Services > Storage & cache > Clear cache > Manage space > Reset adaptive brightness.
Als ik dit goed begrijp is dat je dan de training van adaptive brightness reset. Dit houdt in dat als jij auto brightness gebruikt en dan brightness aanpast je de auto brightness trained in jou voorkeur. Hiermee wis je die training

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Nieuwe update is uit, ik kan hem nog niet binnen halen, helaas. Changelog:
Hello Pixel Community,

We have provided the monthly software update for June 2023. All supported Pixel devices running Android 13 will receive these software updates starting today. The rollout will continue over the next week in phases depending on carrier and device. Users will receive a notification once the OTA is available for their device. We encourage you to check your Android version and update to receive the latest software.

Details of this month’s security fixes can be found on the Android Security Bulletin: https://source.android.com/security/bulletin

Thanks,
Google Pixel Support Team

Software versions

Global
Pixel 4a: TQ3A.230605.011
Pixel 4a (5G): TQ3A.230605.011
Pixel 5: TQ3A.230605.011
Pixel 5a (5G): TQ3A.230605.011
Pixel 6: TQ3A.230605.010
Pixel 6 Pro: TQ3A.230605.010
Pixel 6a: TQ3A.230605.010
Pixel 7: TQ3A.230605.012
Pixel 7 Pro: TQ3A.230605.012
Pixel 7a: TQ3A.230605.012

What’s included

In addition to new features, the June 2023 software update for Pixel devices includes several fixes and improvements across several areas, including device stability, connectivity, performance and more – see below for some notable improvements.

Audio
Fix for issue occasionally causing echo or audible feedback when using wired headphones *[1]
Fix for issue occasionally causing some voices to be suppressed in VOIP calls made using certain apps *[2]
Fix for issue occasionally preventing call audio to transfer between phone and paired devices

Battery & Charging
General improvements for charging, battery usage or thermal performance in certain conditions
Improvements for battery usage while using the front camera in certain apps or conditions *[2]

Bluetooth
General improvements for Bluetooth stability and performance in certain conditions
Improvements for connection stability with certain Bluetooth LE headsets or accessories

Camera
General improvements for camera stability and performance in certain conditions

Display & Graphics
Fix for issue causing display brightness level to adjust when switching between user profiles

Framework
Improvements for Work profile account syncing or connection between certain apps

Sensors
Fix for issue occasionally preventing NFC from triggering until device is restarted

System
General improvements for system stability and performance in certain conditions

Telephony
Fix for issue occasionally preventing eSIM from activating in certain conditions *[2]
General improvements for network connection stability and performance in certain conditions

User Interface
Add option to disable animation for PIN entry on lockscreen
Fix for issue causing app titles to occasionally appear truncated or cut off in the app drawer
Fix for issue causing certain grouped notifications to appear rounded at the corners
Fix for issue causing tinting or shading over app drawer in certain conditions
Fix for issue occasionally causing device to become unresponsive after quickly locking and unlocking
Fix for issue occasionally causing keyboard to appear when navigating to home screen
Fix for issue occasionally causing lock screen notifications to overlap with lock icon
Fix for issue occasionally causing lock screen to display a charging status when device isn't plugged into a charger
Fix for issue occasionally causing notifications area to appear hidden or blank in notification shade
Fix for issue occasionally causing notifications to overlay outside the bounds of the notification shade
Fix for issue occasionally causing volume controls pane to cut off at the bottom of the screen
Fix for issue occasionally causing wallpaper to disappear when opening or closing notification shade
Fix for issue occasionally preventing keyboard from displaying when notification shade is expanded
Fix for issue occasionally preventing mobile network icon from displaying in status bar
Fix for issue occasionally preventing Quick Settings buttons to respond to touch input
Fix for issue occasionally preventing Quick Settings from expanding when swiping down
Fix for issue occasionally preventing work profile account onboarding to begin during first setup
Fix for to improve lock screen touch sensitivity or response in certain conditions

Wi-Fi
General improvements for Wi-Fi network connection stability & performance in certain conditions *[3]

---------------------------------------------------------------

Device Applicability

Fixes are available for all supported Pixel devices unless otherwise indicated below.

*[1] Included on Pixel 4a, Pixel 4a (5G), Pixel 5a
*[2] Included on Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 7a
*[3] Included on Pixel 7a

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
En de feature drop:

It's time for your Pixel to get even more helpful with the latest Feature Drop. These automatic updates deliver new and upgraded features and improvements to your phone, earbuds, and watch *[1]. Your Pixel phone now has more ways to help keep you safe, with added emergency alerts and location sharing *[2]. And Pixel 7 Pro’s Macro Focus is now available for video, helping you turn the smallest details into magnificent shots *[3]. The updates all happen over the air, so you get that new-device feeling without needing to get anything new.

The latest features will begin rolling out to Pixel devices starting on June 13, with rollout continuing over the next few weeks. Be sure to update to the latest Android version and update your Android apps, then look out for a notification from the Pixel Tips app to learn more about all of the ways your Pixel just got more helpful.

Google Assistant can help keep you safe.
Now you can get extra peace of mind by using your voice to ask Google Assistant to start emergency sharing or to schedule a safety check if you’re feeling unsafe. If you don’t respond to your safety check, your emergency contacts will be notified and your real-time location will be shared.

Added safety on the road.
Car crash detection can now keep loved ones in the loop if you’ve been in a severe crash. In addition to contacting emergency services, it can share your real-time location and emergency call status with your emergency contacts *[2].

Wallpaper photos that wow.
Bring your favorite memories of friends and family to life with Pixel’s new Cinematic wallpapers. Using the power of Google AI, Pixel can transform your 2D wallpaper photos into dynamic 3D scenes for a truly magical look *[4].

Express yourself with Emoji Workshop.
Now you can use your favorite emoji to create live wallpapers that fit your personality and your mood. Mix and match over 4,000 emoji with different patterns and colors for a background that’s as unique as you are.

Stunning videos. Down to the smallest detail.
Pixel 7 Pro’s Macro Focus is now available for video. Capture the tiniest details to create larger-than-life videos of dewdrops, butterflies, flower petals, and more *[3].

Quick access to smart home controls.
If you use the Google Home app, you can quickly access your favorite smart home devices right from your Pixel lock screen. Use the redesigned home panel to turn off lights, adjust the temperature, see your cameras, and more *[5][6].

More helpful ways to use speaker labels.
In addition to labeling speakers when transcribing recordings, Pixel now lets you export transcripts into Google Docs, generate speaker-labeled video clips, and search for speakers within recordings *[4][5].

Your battery just got smarter.
Adaptive charging now uses Google AI to help extend the lifespan of your Pixel battery. When you plug in your phone, it can predict a long charging session based on your previous charging habits, and charge to 100% one hour before it’s expected to be unplugged *[7].

Reduced rattling in vibration mode.
Pixel’s adaptive haptics can now lower its vibration intensity when it detects that it’s on a hard, flat surface like a desk or table. And once the device is moved, full strength is restored *[8].

Summary of availability per device

----------------------------------------------------------------

Disclaimers
*[1] Your Pixel will generally receive Feature Drops during the applicable Android update and support periods for the phone. See g.co/pixel/updates for details. Availability of some Feature Drops may vary. Phone, earbuds, and watch sold separately.
*[2] Car crash detection is not available in all languages or countries and may not detect all accidents. High-impact activities may trigger calls to emergency services. Personal Safety app features, including car crash detection, are dependent upon network connectivity and other factors and may not be reliable for emergency communications or available in all areas. For more information, see g.co/pixel/personalsafety and g.co/pixel/carcrashdetection.
*[3] Pixel 7 Pro only. Not available for all camera apps or modes.
*[4] Available on Pixel 6 and later phones.
*[5] Not available in all languages or countries.
*[6] Requires compatible smart home devices (sold separately), and Google Home app.
*[7] Adaptive charging needs several days to learn your charging habits. The feature may not activate if your charging habits vary widely.
*[8] Applies to Pixel 6a and Pixel 7a only.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:21
Ik krijg zojuist de update aangeboden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CfRdVn1QYgFbcXAIGVeawTDNmgA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ALTo6TAUkl4Xr7G3IDx61qjn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09

codex

Geen OpenAI agent :)

Dit is wel met ruime afstand de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad (7 pro) met warm weer. Telefoon raakt veel sneller oververhit dan ik gewend ben, als je een spelletje speelt (cod mobile) in huis gaat hij binnen no time throttelen. Lijkt ook alsof mijn batterij veel sneller leeg loopt, ondanks dezelfde helderheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

codex schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:13:
Dit is wel met ruime afstand de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad (7 pro) met warm weer. Telefoon raakt veel sneller oververhit dan ik gewend ben, als je een spelletje speelt (cod mobile) in huis gaat hij binnen no time throttelen. Lijkt ook alsof mijn batterij veel sneller leeg loopt, ondanks dezelfde helderheid.
Het is ook niet echt een toestel om mee te gamen ben ik bang.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
codex schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:13:
Ik ervaar precies hetzelfde, maar niet met gamen. Ook als je binnen zit, met een temperatuur rond de 24 graden, wordt de telefoon alleen bij browsen al onaangenaam warm. Dit was tot een week of 2 geleden niet. Er is niks gewijzigd aan de telefoon, dus ik wijt het ook echt aan de warmte. Overigens krijg ik geen melding dat de telefoon oververhit is, of dat ie trager wordt. Je voelt alleen de warmte.

[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 13-06-2023 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:55
Same here met de gewone 7, ik videobel normaal met mijn telefoon op een draadloze lader maar hij stopt al na een paar minuten met laden met dit weer.

Los daarvan zou ik hem ook voor niets willen wisselen, de Pixelervaring boven alles. :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:09
met de nieuwe update naar juni nog steeds geen feature drop uit maart voor mij...
Kan nog steeds geen timers op mijn p7p zien die ik thuis op google home apparaten instel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• debonnys
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-10-2023
Zonet voor het eerst 5G op mijn Pixel 7 in België.
Staat nergens bij de patch description, maar kwam dus wel vlak na de update te installeren.
Ook op https://pixel.withgoogle.com/5G/?country=BE staat Belgie nu bij, wat vroeger zeker niet het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yopa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-01-2024
Net de nieuwe update met feature drop geinstalleerd op mijn pixel 7 pro

De cinematische achtergrond optie heb ik wel maar functioneert niet
en de emoji workshop wallpaper ontbreekt helemaal
macro functie voor video lijkt ook te ontbreken

Iemand dit zelfde issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:06
yopa schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:33:
Net de nieuwe update met feature drop geinstalleerd op mijn pixel 7 pro

De cinematische achtergrond optie heb ik wel maar functioneert niet
en de emoji workshop wallpaper ontbreekt helemaal
macro functie voor video lijkt ook te ontbreken

Iemand dit zelfde issue?
Bij mijn pixel 6a vind ik de cinematische achtergrond niet terug en de emoij workshop is ook niet te vinden. Macro functie is niet van toepassing bij pixel 6a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Vandaag de update getest om te kijken of ze eindelijk het dual sim data probleem gefixed hebben.

Conclusie: de hele dag nog geen problemen gehad met wegvallende verbindingen. Als dit een week lang zo blijft ga ik pas juichen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hier ook nog zoekende naar de "filmische" cinematic achtergrond.
Kan nergens de optie vinden om dit daadwerkelijk toe te passen ergens.

Nu gebruik ik standaard Nova als launcher maar zelfs als die even uit staat kan ik niks vinden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 18:10
Ik lees dat sommige hier bepaalde functies niet terug kunnen vinden zoals de nieuwe Emoji wallpaper functie, ik had dat dus eerst ook, maar wat voor mij hielp was alle updates via de playstore instaleren en daarna de telefoon herstarten.

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yopa
  • Laatst online: 07-01-2024
e6r6i6c schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:00:
Ik lees dat sommige hier bepaalde functies niet terug kunnen vinden zoals de nieuwe Emoji wallpaper functie, ik had dat dus eerst ook, maar wat voor mij hielp was alle updates via de playstore instaleren en daarna de telefoon herstarten.
Ik heb dat allemaal gedaan, maar de features missen nog steeds
behalve de filmische achtergrond die optie heb ik wel, maar werkt helaas niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
The Wizard schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 13:15:
Vandaag de update getest om te kijken of ze eindelijk het dual sim data probleem gefixed hebben.

Conclusie: de hele dag nog geen problemen gehad met wegvallende verbindingen. Als dit een week lang zo blijft ga ik pas juichen...
Ik ben héél benieuwd! Er staan wel wat connectie-gerelateerde zaken in de changelog, maar het probleem lijkt ook nog in verschillende gedaanten voor te komen (bij jou komt de verbinding vanzelf weer terug, ik moet rebooten, etc.)

Het blijft een vaag issue. Ik heb een periode tot ergens vorige week ineens 354 uur lang nergens last van gehad! Ik was alweer helemaal vergeten hoeveel frustratie de telefoon had opgeleverd en was helemaal blij. Totdat ineens die #$^@# uitroeptekentjes weer verschenen en ik geen bereik had. Nu weer als vanouds 1 á 2 keer per dag de telefoon rebooten.

Ik ben de June update nu ook aan het installeren. Fingers crossed! Als het probleem toch weer aanhoudt ga ik andere stappen ondernemen.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:19
Astennu schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 10:37:
Ik heb wat aparts.
Als mensen mij bellen heb ik altijd HD Voice maar als ik dan diezelfde mensen bel is dat niet het geval en is de geluid kwaliteit veel slechter. Hebben meer mensen hier last van? Ik zie dat icoontje dan ook niet in beeld staan als ik zelf uit bel.
Gezien het de andere kant op ook werkt zou je zeggen dat als ik hen bel het ook zou moeten kunnen.

Ik heb een Pixel 7 Pro op het KPN netwerk.
Ik heb exact hetzelfde op het Youfone (KPN) netwerk.
Geen idee waarom dit is en hoe op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Berpie74 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:14:
[...]

Ik heb exact hetzelfde op het Youfone (KPN) netwerk.
Geen idee waarom dit is en hoe op te lossen.
Ben benieuwd of mensen op een ander netwerk hetzelfde probleem hebben. Want het is wel erg frusterend dat je mensen elke keer moet vragen om terug te bellen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berpie74
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:19
Astennu schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 21:18:
[...]

Ben benieuwd of mensen op een ander netwerk hetzelfde probleem hebben. Want het is wel erg frusterend dat je mensen elke keer moet vragen om terug te bellen.
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Of dat het toch aan de Pixel 7 Pro ligt.

Ik vraag trouwens niet om terug te bellen, kan prima een gesprek voeren, maar het klinkt inderdaad wel minder mooi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• commanderxp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 16:00
Harmani schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:40:
[...]

Ik ben héél benieuwd! Er staan wel wat connectie-gerelateerde zaken in de changelog, maar het probleem lijkt ook nog in verschillende gedaanten voor te komen (bij jou komt de verbinding vanzelf weer terug, ik moet rebooten, etc.)

Het blijft een vaag issue. Ik heb een periode tot ergens vorige week ineens 354 uur lang nergens last van gehad! Ik was alweer helemaal vergeten hoeveel frustratie de telefoon had opgeleverd en was helemaal blij. Totdat ineens die #$^@# uitroeptekentjes weer verschenen en ik geen bereik had. Nu weer als vanouds 1 á 2 keer per dag de telefoon rebooten.

Ik ben de June update nu ook aan het installeren. Fingers crossed! Als het probleem toch weer aanhoudt ga ik andere stappen ondernemen.
Het apparte is, zit nu zelf in Griekenland en roam dus met beide sims, niks geen issues en problemen. In NL, continu connectie verlies (eSIM+fysieke SIM KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
commanderxp schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:27:
[...]

Het apparte is, zit nu zelf in Griekenland en roam dus met beide sims, niks geen issues en problemen. In NL, continu connectie verlies (eSIM+fysieke SIM KPN)
Dat is interessant. Ben benieuwd of de Grieken zelf dan ook geen problemen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
De verbindingsproblemen met dual SIM zijn bij mij niet verholpen door de June update :( Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga een garantie procedure opstarten.

Hoe gaat het bij jullie, @The Wizard en @commanderxp ?

[ Voor 5% gewijzigd door Harmani op 17-06-2023 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Harmani schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 14:06:
De verbindingsproblemen met dual SIM zijn bij mij niet verholpen door de June update :( Ik ben er nu helemaal klaar mee en ga een garantie procedure opstarten.

Het is wel een stuk verbeterd, maar toch af en toe een hapering als is het wel minder lang. Daarnaast wel een behoorlijke drop in snelheid wanneer de hotspot functie gebruikt wordt, op beide simkaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commanderxp
The Wizard schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 14:09:
[...]

Het is wel een stuk verbeterd, maar toch af en toe een hapering als is het wel minder lang. Daarnaast wel een behoorlijke drop in snelheid wanneer de hotspot functie gebruikt wordt, op beide simkaarten.
Ik ga het even aankijken komende week, denk dat ik anders mijn prive sim maar doorschakel en deze dan niet gebruik. Geen mooie oplossing maar heb niet veel trek om weer van telefoon te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kom van een Oneplus 6T naar nu de Pixel 7a. Ineens heb ik een probleem met Android Auto (Kia Niro 2018), waarbij de verbinding na 5 minuten steeds verbroken wordt. Met de Oneplus had ik er geen last van.

Cache en opslag van Android Auto heb ik geleegd/verwijderd, maar het probleem blijft. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:30
mrwolf schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 17:40:
Ik kom van een Oneplus 6T naar nu de Pixel 7a. Ineens heb ik een probleem met Android Auto (Kia Niro 2018), waarbij de verbinding na 5 minuten steeds verbroken wordt. Met de Oneplus had ik er geen last van.

Cache en opslag van Android Auto heb ik geleegd/verwijderd, maar het probleem blijft. Herkent iemand dit?
Ken ik.
Hiervoor heb ik poco en Samsung gehad en die hadden een stabielere verbinding gehad met Android auto.

Voor de reste metverschillende kabeltjes proberen totdat er 1 stabiel werkt met de pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:31
Harmani schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 14:06:

0,0 problemen hier met dual sim.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:40
Ik stap straks over met mijn pixel 7 van Vodafone naar kpn netwerk. Tijdens onze vakantie wil ik gebruik maken van e sim zal dit problemen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.A.477
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
[...]

Probleem is bij mij ook nog niet opgelost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zunrob
Ik postte hier afgelopen tijd een paar keer dat mijn batterij verbruik niet denderend was. Nu had ik gister opeens weer een probleem met Chrome, hij sloot steeds na een minuut. Enige oplossing was, net als vorige keer, alle gegevens verwijderen van Chrome. Niet alleen doet Chrome het nu weer prima, mijn batterij verbruik is (toevallig?) vandaag veel beter. Ik heb nu met 33 procent batterij resterend 6 uur SOT. Daar zat overigens wel zowat de hele F1 race in. Echter, normaal was aan het einde van de dag mijn accu leeg met zo een 4 uur SOT. Het enige verschil is dat Chrome vandaag dus opnieuw ingesteld is, en ik nauwelijks tabbladen open heb staan. Tot gister had ik zo een 60 tabbladen, vooral diverse Tweakers topics, continu openstaan. Allicht kost dit op de achtergrond toch veel energie? Of het is gewoon toeval. Maar vond het wel de moeite waard om even te vermelden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:21
zunrob schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:29:
Ik postte hier afgelopen tijd een paar keer dat mijn batterij verbruik niet denderend was. Nu had ik gister opeens weer een probleem met Chrome, hij sloot steeds na een minuut. Enige oplossing was, net als vorige keer, alle gegevens verwijderen van Chrome. Niet alleen doet Chrome het nu weer prima, mijn batterij verbruik is (toevallig?) vandaag veel beter. Ik heb nu met 33 procent batterij resteren 6 uur SOT. Daar zat overigens wel zowat de hele F1 race in. Echter, normaal was aan het einde van de dag mijn accu leeg met zo een 4 uur SOT. Het enige verschil is dat Chrome vandaag dus opnieuw ingesteld is, en ik nauwelijks tabbladen open heb staan. Tot gister had ik zo een 60 tabbladen, vooral diverse Tweakers topics, continu openstaan. Allicht kost dit op de achtergrond toch veel energie? Of het is gewoon toeval. Maar vond het wel de moeite waard om even te vermelden.
Een browser met veel tabbladen open hebben staan kost altijd veel resources, beetje afhankelijk natuurlijk van hoe dynamisch de sites zijn, maar ze houden in meer en mindere mate je telefoon wakker.
Wil je lang met een acculading is het aan te raden zo min mogelijk tabbladen open te hebben staan in je browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik postte hier afgelopen tijd een paar keer dat mijn batterij verbruik niet denderend was. Nu had ik gister opeens weer een probleem met Chrome, hij sloot steeds na een minuut. Enige oplossing was, net als vorige keer, alle gegevens verwijderen van Chrome. Niet alleen doet Chrome het nu weer prima, mijn batterij verbruik is (toevallig?) vandaag veel beter. Ik heb nu met 33 procent batterij resteren 6 uur SOT. Daar zat overigens wel zowat de hele F1 race in. Echter, normaal was aan het einde van de dag mijn accu leeg met zo een 4 uur SOT. Het enige verschil is dat Chrome vandaag dus opnieuw ingesteld is, en ik nauwelijks tabbladen open heb staan. Tot gister had ik zo een 60 tabbladen, vooral diverse Tweakers topics, continu openstaan. Allicht kost dit op de achtergrond toch veel energie? Of het is gewoon toeval. Maar vond het wel de moeite waard om even te vermelden.
Ik had van de week ook ineens last van Chrome dat zichzelf telkens afsloot, en al iets langer (paar weken) dat de batterij ineens de dag niet haalde. Maar ik had niet tig.tabs openstaan. Gisteren de nieuwe update, en nu nergens last.meer van. Wellicht was er toch ergens een app of proces wat teveel resources pakte en nu na de update is gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

debonnys schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:28:
Zonet voor het eerst 5G op mijn Pixel 7 in België.
Staat nergens bij de patch description, maar kwam dus wel vlak na de update te installeren.
Ook op https://pixel.withgoogle.com/5G/?country=BE staat Belgie nu bij, wat vroeger zeker niet het geval was.
5G werkt nu inderdaad evenals Wifi Calling (zowel voor Proximus als Orange).

Ik had wel fijn weer twee uitroeptekens op beide SIMs in het centrum van Brussel vandaag waar ik de laatste tijd eigenlijk nooit meer problemen mee heb gehad (zoals het Pixel 6 drama).

Het vreemde was ook dat ik aan het bellen was terwijl die uitroeptekens aanwezig waren, kwaliteit was dan ook uitermate slecht maar ik nam aan dat uitroeptekens betekende helemaal geen verbinding.

[ Voor 30% gewijzigd door Ace op 20-06-2023 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Voor de liefhebbers. De pixel 8 achtergronden zijn al uitgelekt.

https://www.ytechb.com/download-pixel-8-wallpapers-leaked/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Voor de connectie problemen heb ik gisteren wederom met Google Support aan de lijn gehangen. Mijn ongenoegen geuit over het feit dat dit probleem nu al sinds de March update speelt en gerefereerd naar mijn eerdere klachten (2x eerder gebeld).

Ik krijg nu een nieuwe telefoon opgestuurd. Op zich netjes en een positieve ervaring tot nu toe, maar vraag me toch sterk af of de nieuwe telefoon niet gewoon dezelfde problemen gaat geven. We gaan het meemaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Harmani schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:14:
Voor de connectie problemen heb ik gisteren wederom met Google Support aan de lijn gehangen. Mijn ongenoegen geuit over het feit dat dit probleem nu al sinds de March update speelt en gerefereerd naar mijn eerdere klachten (2x eerder gebeld).

Ik krijg nu een nieuwe telefoon opgestuurd. Op zich netjes en een positieve ervaring tot nu toe, maar vraag me toch sterk af of de nieuwe telefoon niet gewoon dezelfde problemen gaat geven. We gaan het meemaken...
Dat is idd netjes! Had je ook bij Google direct besteld? En krijg je een nieuwe of refurbished?
Ben benieuwd of het dan opgelost is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmani
zunrob schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:28:
[...]
Dat is idd netjes! Had je ook bij Google direct besteld? En krijg je een nieuwe of refurbished?
Ben benieuwd of het dan opgelost is!
Nee niet bij Google besteld, maar ging allemaal makkelijker dan gedacht: Hoewel de telefoon door mijn werkgever is aangeschaft bij BuyIT Direct. Ik hoefde alleen het IMEI te noemen en wat details te verifiëren.

Vervolgens het aanbod gekregen voor "regular exchange" wat wil zeggen dat je de telefoon opstuurt en binnen 5 tot 10 werkdagen een nieuwe ontvangt.

Aangegeven dit onhandig te vinden. Ik moet dan tijdelijk 2 oude telefoons (dual SIM) gaan inrichten en gebruiken. Toen kreeg ik de optie om eerst een nieuwe te ontvangen. Ze doen dan een reservering op je credit card ter hoogte van de nieuwe aanschafprijs. Pas als ze de oude ontvangen heffen ze dat weer op. Ik vond dat best een risico, want wat als ik mijn oude in de tussentijd verlies of kapot laat vallen..? Maar toch gekozen voor het gemak van direct overstappen van oud naar nieuw.

Ik heb gevraagd of het refurbished zou zijn. Geen heel duidelijk antwoord, maar iets in de trand van: We verzekeren je dat de nieuwe telefoon nieuw is, of als niet te onderscheiden van nieuw. En wees er op gerust dat deze getest is en niet dezelfde problemen heeft die je nu ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afgelopen vrijdag moest ik opeens heel veel organiseren met mijn P7P. Omstreeks 10.00u stapte ik uit de auto en was hij 100%. Ik heb iets van 3 uur op WhatsApp gezeten en was de gehele dag binnen. Ergens tussen 18.00-20.00u viel mij op dat de accu nog steeds een lading van 60% had. Echt fenomenaal!

Het toestel vind ik in vergelijking met net rondom de launch ook een stuk stabieler geworden. Waar ik de eerste maanden 1x per 2 weken een serieus probleem had, is dit nu naar 1x per 3 maanden ofzo. Beetje vergelijkbaar met de Samsung flagships, die ik overigens nooit direct na de launch heb aangeschaft. Dus de ervaring van Samsung toestellen direct na de launch heb ik niet.
MetalManic schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 22:03:
Is er al een werkende permanente oplossing voor dat Bluetooth probleem in de auto? Ik word er simpel van dat als ik bel dat ie dan of via de telefoon zelf gaat of als ik mazzel heb via de smartwatch (dan hoor je tenminste nog iets) maar zeer regelmatig niet gewoon via de autospeakers.
Meestal gaat het goed, maar af en toe gaat het bij mij ook nog mis. Zelfs als ik midden in een gesprek zit. In heb gemerkt dat je dan het gesprek weer terug kunt krijgen in je auto door het USB kabeltje even uit te trekken en er weer in te stoppen. Ik heb dit eigenlijk sinds begin januari na die update. Wellicht hangt het samen met dat ik toen de Samsung Watch 5 ben gaan gebruiken. Ik heb de P7P sinds een paar dagen voor de officiële launch (Tweakers test panel) en tot eind november had ik geen problemen met de Samsung Watch Active 2 in diverse auto's.

Heel misschien ligt het aan een slechte USB kabel; Android Auto valt wel eens vaker uit. Ik ga binnenkort testen met een andere kabel.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik postte hier afgelopen tijd een paar keer dat mijn batterij verbruik niet denderend was. Nu had ik gister opeens weer een probleem met Chrome, hij sloot steeds na een minuut. Enige oplossing was, net als vorige keer, alle gegevens verwijderen van Chrome. Niet alleen doet Chrome het nu weer prima, mijn batterij verbruik is (toevallig?) vandaag veel beter. Ik heb nu met 33 procent batterij resterend 6 uur SOT. Daar zat overigens wel zowat de hele F1 race in. Echter, normaal was aan het einde van de dag mijn accu leeg met zo een 4 uur SOT. Het enige verschil is dat Chrome vandaag dus opnieuw ingesteld is, en ik nauwelijks tabbladen open heb staan. Tot gister had ik zo een 60 tabbladen, vooral diverse Tweakers topics, continu openstaan. Allicht kost dit op de achtergrond toch veel energie? Of het is gewoon toeval. Maar vond het wel de moeite waard om even te vermelden.
Nou, dat zal helaas toeval zijn geweest. De dagen erna weer, als vanouds, rond de 4 uur SOT en dan is ie leeg. Ik heb chrome niet gevuld met tabbladen. Ben dan ook enigszins jaloers op @jules die een betere batterijduur lijkt te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Zojuist mijn Pixel 7a besteld. Ben benieuwd of het wat is.
Ik heb nu een OnePlus 9 Pro, maar die moet terug omdat de batterij aan het opzwellen is. Toevallig liep vrouwlief d'r abonnement af en die wil nog geen andere telefoon, dus op haar abonnement een nieuwe besteld voor mezelf.

Ben erg benieuwd. Qua SOC en alles lijkt hij overeen te komen, alleen het scherm is lagere resolutie en ongeveer een centimeter korter. Vooral benieuwd of de camera beter is, want dat was me niet helemaal duidelijk. Ik hoef niet bij de achterburen 2 straten verderop door het raam te kunnen kijken zoals ik met mijn OnePlus kan, maar zou wel fijn zin als ik er qua gewone foto's niet op achteruit ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commanderxp
[...]

Eerlijk, afgelopen 2 dagen geen issues gehad. Ik heb nu alleen wel 5G aanstaan terwijl ik eerder forced 4G gebruikte. Mogelijk Jinx ik mezelf nu, maar goed geen issues so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
commanderxp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:55:
[...]

Eerlijk, afgelopen 2 dagen geen issues gehad. Ik heb nu alleen wel 5G aanstaan terwijl ik eerder forced 4G gebruikte. Mogelijk Jinx ik mezelf nu, maar goed geen issues so far.
Wegvallen is hier ook minimaal gelukkig, Teams gesprekken blijven nu gewoon in de lucht. Alleen het inkakken bij de hotspot functie is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popcorna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07:55
Twijfel voor de 6a of 7a. Heb sinds release de 4a, maar de accu begint me op de zenuwen te werken.
Heb een tijdje de Samsung A54 geprobeerd, maar kan er niet meer aan wennen, ook het grote formaat.

Wat heeft de 7a extra wat die 150 euro meer waard is behalve langere updates en draadloos laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:44
Gisteren is het glaasje voor de camera spontaan gebarsten terwijl ik superzuinig met de P7 omga. Hier baal ik ontzettend van!
Heeft Google dit issue nu eens erkent of is dit geval van pech gehad en het laten repareren in een winkel op eigen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:14
Popcorna schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 23:39:
Twijfel voor de 6a of 7a. Heb sinds release de 4a, maar de accu begint me op de zenuwen te werken.
Heb een tijdje de Samsung A54 geprobeerd, maar kan er niet meer aan wennen, ook het grote formaat.

Wat heeft de 7a extra wat die 150 euro meer waard is behalve langere updates en draadloos laden?
Je noemt wel meteen de belangrijkste voordelen :-)

https://www.gsmarena.com/...one1=12170&idPhone2=11229

Verder:
- 90Hz scherm
- krachtigere SoC
- iets betere camera
- iets betere selfie camera
- wat kleinere dingen

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 18:37
Gummiebeer schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 06:26:
Gisteren is het glaasje voor de camera spontaan gebarsten terwijl ik superzuinig met de P7 omga. Hier baal ik ontzettend van!
Heeft Google dit issue nu eens erkent of is dit geval van pech gehad en het laten repareren in een winkel op eigen kosten?
wat balen zeg. Je hoorde er even niks meer over. Schijnt wat ik las dat het kan komen door plotselinge temperatuurschommelingen.

Ben bnwd wat Google Nederland hier mee doet.. zou het wel indienen. Maar grote kans dat zij zeggen eigen schuld net als dat je je telefoon laat vallen en er komt een barst in je scherm. Maar wie weet..

FYI mocht Google het niet willen oplossen:
https://thephonelab.nl/re...camera-glaasje-reparatie/

Houdt ons op de hoogte.

[ Voor 7% gewijzigd door Cruzer op 22-06-2023 10:03 ]

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:44
Toevallig net een multi split airco geplaatst.. maar lijkt mij toch niet zo'n temperatuur verschil te geven van 21 naar 28 graden, maar wie weet.

Maar goed, opsturen ter reparatie via Google is voor mij bijna geen optie. Minimaal 7 dagen zonder telefoon gaat niet lukken en met de kans dat het op valschade wordt gegooid is groot.
Contact gehad met een reparatie winkel in mijn woonplaats, kosten zijn €30 voor een nieuw glaasje en een half uurtje wachten. Dat lijkt mij een betere optie dus het glaasje is besteld. Hopenlijk zaterdag weer foto's schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 14:39
Sinds een kleine maand heb ik de Pro7 na twee jaar een OP Nord2 te hebben gehad. Met de Pro7 lukt het me niet om het volume van mijn versterker (NAD C658) aan te passen als ik muziek luister en stream via Spotify. Het lukt alleen als ik spotify open heb staan en het scherm niet op schermbeveiliging gaat. Zodra ik een ander programma open na spotify, dan kan ik met de volumeknop niet meer het volume van de versterker aanpassen. Hij past dan het standaard telefoonvolume aanMet de Nord ging dit wel, zelfs al het scherm op zwart ging.

Zijn er meer met dit probleem, of heeft iemand een oplossing?

Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:12

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik ben momenteel in Italië en had tot voor kort weinig issues met wegvallend bereik of geen verbinding. We reizen door Italië, van Noord naar Zuid en terug , dus ik weet dat het her en der slecht kan zijn.

Toch valt het me op dat de p7p door de hitte een slechtere verbinding krijgt. Hij wordt overigens snel warm hier waardoor hij traag wordt.

Het valt me ook op dat als ie aangeeft dat ik verbinding heb, hij niet altijd websites kan laden. Airplane mode fixed dit dan eventjes en vervolgens gebeurd het opnieuw.

Dit gebeurd op zowel windtre als Vodafone IT. Ik zit zelf bij kpn.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcticbreeze
  • Registratie: Maart 2006
Ik heb een P7 en krijg toch een beetje spijt van mijn overstap van Samsung naar pixel. Na de laatste update heb ik last dat na het intoetsen van elke cijfer telefoonnummer beeld zwart wordt. Wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:08
Balboa schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:10:
Sinds een kleine maand heb ik de Pro7 na twee jaar een OP Nord2 te hebben gehad. Met de Pro7 lukt het me niet om het volume van mijn versterker (NAD C658) aan te passen als ik muziek luister en stream via Spotify. Het lukt alleen als ik spotify open heb staan en het scherm niet op schermbeveiliging gaat. Zodra ik een ander programma open na spotify, dan kan ik met de volumeknop niet meer het volume van de versterker aanpassen. Hij past dan het standaard telefoonvolume aanMet de Nord ging dit wel, zelfs al het scherm op zwart ging.

Zijn er meer met dit probleem, of heeft iemand een oplossing?
Denk dat dit bewust zo ontworpen is, omdat bij de manier zoals het op Oneplus gaat de verbinding met het apparaat ook heel onbetrouwbaar is. Ik pas zelf altijd het volume aan van chromecast via de 'Home' app maar dat is niet helemaal ideaal nee. Daarom verbind ik tegenwoordig m'n telefoon liever via bluetooth met de speakers, dan blijft je volume knop altijd werken :9 .

[ Voor 6% gewijzigd door Sebastiaannn op 23-06-2023 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59
Omdat ik altijd met mijn telefoons zuinig omga heb ik ervoor gekozen om de P7 caseless te dragen. Half naar na aanschaf is deze compleet verrot. Zowel achterkant als voorkant gebroken. Experiment mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
dimmak schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:23:
Omdat ik altijd met mijn telefoons zuinig omga heb ik ervoor gekozen om de P7 caseless te dragen. Half naar na aanschaf is deze compleet verrot. Zowel achterkant als voorkant gebroken. Experiment mislukt.
Jammer om te horen. Lag dit aan de bouwkwaliteit of had het te maken met het gladde oppervlakte van de telefoon? Als ik mijn telefoon op een draadloze lader leg op een oppervlak dat niet 100% vlak is, dan zie ik m al weg glijden. Of was het gewoon domme pech? Hoe voorzichtig je ook bent, een telefoon valt altijd wel een keer...

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimmak
MetalManic schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:29:
[...]

Jammer om te horen. Lag dit aan de bouwkwaliteit of had het te maken met het gladde oppervlakte van de telefoon? Als ik mijn telefoon op een draadloze lader leg op een oppervlak dat niet 100% vlak is, dan zie ik m al weg glijden. Of was het gewoon domme pech? Hoe voorzichtig je ook bent, een telefoon valt altijd wel een keer...
Domme pech vooral. De bouwkwaliteit zelf vind meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 10:44
Als dik een half jaar tevreden met de Pixel, maar dit weekend toch dan het puntje waar veel mensen over vallen. Batterijduur bij gebruik camera. Mijn dochter ging afzwemmen en als moderne ouder ging ik natuurlijk veel filmen en fotograferen. :+
Binnen drie kwartier was ik 25%! batterij kwijt en was de telefoon behoorlijk warm geworden. Ongeveer 20/25 foto's gemaakt en 4 filmpjes van 20/25 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

dimmak schreef op maandag 26 juni 2023 @ 08:23:
Zo kritisch als ik altijd over de Pixels ben moet ik bekennen dat ik me dit moeilijk kan voorstellen. Heb je 'm toch laten vallen, of in een rugtas gedragen of iets dergelijks? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij verrot wordt, juist het scherm is een van de meer krasvaste schermen die ik heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Prosac schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:24:
Als dik een half jaar tevreden met de Pixel, maar dit weekend toch dan het puntje waar veel mensen over vallen. Batterijduur bij gebruik camera. Mijn dochter ging afzwemmen en als moderne ouder ging ik natuurlijk veel filmen en fotograferen. :+
Binnen drie kwartier was ik 25%! batterij kwijt en was de telefoon behoorlijk warm geworden. Ongeveer 20/25 foto's gemaakt en 4 filmpjes van 20/25 seconden.
Ik kreeg eergisteren een Android update terwijl ik ver van huis was, heb toen ook iets van 20% ingeleverd terwijl ik nog de rest van de dag er mee moest doen. Vond ik niet zo'n succes, normaalgesproken trekken updates wel veel accu bij mij, maar dit is ruim het dubbele van wat ik gewend ben.

En dan ga ik me afvragen waarom, de enige afwijking is het warme weer maar het lijkt me sterk dat daar het probleem in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
nst6ldr schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:29:
[...]

Zo kritisch als ik altijd over de Pixels ben moet ik bekennen dat ik me dit moeilijk kan voorstellen. Heb je 'm toch laten vallen, of in een rugtas gedragen of iets dergelijks? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij verrot wordt, juist het scherm is een van de meer krasvaste schermen die ik heb meegemaakt.
Laten vallen natuurlijk, bij elkaar zo'n 4x. Laatste x heeft eindelijk de voorkant en achterkant doen barsten.

[ Voor 8% gewijzigd door dimmak op 26-06-2023 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

nst6ldr schreef op maandag 26 juni 2023 @ 10:29:
[...]
Zo kritisch als ik altijd over de Pixels ben moet ik bekennen dat ik me dit moeilijk kan voorstellen.
Same here. Ik heb niet eens een screenprotector, alleen een hoesje. Hij is wel een paar keer gevallen, maar niet heel ernstig. Evengoed is ie niet bekrast of anderszins beschadigd. De Pixel is wat mij betreft echt niet van mindere kwaliteit dan enig ander toestel. Alleen: zonder hoesje is volgens mij de camerabar heel erg kwetsbaar. Dat begreep ik al uit de eerste reviews, dus die van mij is uit de doos meteen in zijn hoesje gedoken en is nu dus nog steeds smetteloos.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-08 09:23
Ik heb sinds gisteren een Pixel 7a, nadat mijn 3a XL na 5 jaar dienst was overleden. Moet zeggen, ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk. Ja, de batterij is beter, uiteraard. En ja, het scherm is wat vlotter. Ook laden apps zoals Duolingo en Reddit wat sneller. Maar is dat nou echt alles wat ze hebben weten te bereiken in de afgelopen 5 jaar? Mis ik hier iets?

Tevens, misschien is het mijn exemplaar, maar de vingerafdrukscanner is echt bagger. Heb mijn vinger nu al drie keer opnieuw moeten scannen. Hebben andere mensen daar ook last van?

Eerlijk gezegd zit er nu aan te denken om mijn 3a XL te repareren, goedkoper en een fijnere ervaring lijkt me.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
De innovatie op smartphone gebied is gewoon ver te zoeken afgelopen jaren. Daar waar het voorheen nog loonde om (bijna) jaarlijks een nieuwe te kopen vanwege de nieuwe features, veel snellere en efficiëntere soc, beter scherm, betere accuduur enz ga je er nu nog maar nauwelijks op vooruit. Ik doe al 4,5 jaar met mijn Huawei Mate 20 Pro en was op zoek naar een nieuwe vanwege de slecht wordende accuduur. En ik wilde eigenlijk ook wel weer eens wat nieuws. Heb meerdere toestellen uitgeprobeerd. Onder andere de Pixel 6 Pro, Honor Magic 5 Pro, Xiaomi 13. Allemaal flagship toestellen, maar ik vond ze op geen enkel vlak een duidelijke verbetering ten opzichte van mijn Huawei. Heb daar nu maar een nieuwe accu in laten zetten en kijk wel hoe lang hij het nog uithoudt. Ik vind het dus behoorlijk mager gesteld in de smartphone wereld momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:57
Rezania schreef op maandag 26 juni 2023 @ 13:43:
Ik heb sinds gisteren een Pixel 7a, nadat mijn 3a XL na 5 jaar dienst was overleden. Moet zeggen, ben tot nu toe nog niet erg onder de indruk. Ja, de batterij is beter, uiteraard. En ja, het scherm is wat vlotter. Ook laden apps zoals Duolingo en Reddit wat sneller. Maar is dat nou echt alles wat ze hebben weten te bereiken in de afgelopen 5 jaar? Mis ik hier iets?

Tevens, misschien is het mijn exemplaar, maar de vingerafdrukscanner is echt bagger. Heb mijn vinger nu al drie keer opnieuw moeten scannen. Hebben andere mensen daar ook last van?

Eerlijk gezegd zit er nu aan te denken om mijn 3a XL te repareren, goedkoper en een fijnere ervaring lijkt me.
De vingerafdruk scanner is inderdaad gewoon niet goed. Maar... Hij wordt in de loop der tijd wel beter! Ik zou hem dus niet elke keer opnieuw instellen, maar gewoon blijven gebruiken. Hij "leert" bij en wordt dus nog wel iets sneller en betrouwbaarder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• STolsma
Wel erg jammer maar de Pixel 7 heeft een hitte probleem. Bij volle zonlicht de brightnese terug draaien en bij video streams oververhit raken (teams call en ziggo stream).
Tijd om de tel terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Hebben anderen ook dat als een video full screen in een browser wordt afgespeeld, de controls onderaan het scherm weg allen en nauwelijks te bedienen zijn? Bij mij komt het voor in Chrome en Edge maar niet in Firefox.

Als anderen het niet hebben dan moet ik op zoek naar een instelling die ik kan aanpassen. Tips in de goede richting wat dat betreft zijn ook hartstikke welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
STolsma schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:35:
Wel erg jammer maar de Pixel 7 heeft een hitte probleem. Bij volle zonlicht de brightnese terug draaien en bij video streams oververhit raken (teams call en ziggo stream).
Tijd om de tel terug te sturen.
Tsja, dat doet mijn iPad Pro ook...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 16:51

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb de Pixel 7 nu zo'n 3 weken in gebruik. Ben tot nu toe erg tevreden. By far de beste Android telefoon/experience die ik heb gehad in 13 jaar (mijn eerste was een HTC Hero).
En de foto's die het ding maakt zijn echt fenomenaal. Ik vond mijn oude Samsungs altijd al mooie kiekjes schieten, maar de Pixel 7 is wel ff een niveau (of 3) hoger.
Mijn vriendin overweegt nu ook de overstap naar een Pixel 7, vanwege de camera. Zelf fotografeert ze veel met een DSLR, en heeft eigenlijk altijd iPhone's gehad (vanwege de camera). Maar het is eigenlijk niet meer te verantwoorden om 1000 piek (of meer) uit te geven voor een nieuwe iPhone, alleen vanwege de camera...

Qua batterijduur kan ik er mee leven. Mijn oude S20FE ging langer mee, maar die draaide eigenlijk continu op energiebesparingsmodus (geen eerlijke vergelijking).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-08 22:35
FabianNL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:23:
[...]

De vingerafdruk scanner is inderdaad gewoon niet goed. Maar... Hij wordt in de loop der tijd wel beter! Ik zou hem dus niet elke keer opnieuw instellen, maar gewoon blijven gebruiken. Hij "leert" bij en wordt dus nog wel iets sneller en betrouwbaarder.
Heb je een bron over het "bijleren" van de scanner? Hij mag echt nog een hoop bijleren, ik heb dezelfde ervaring met de vingerafdrukscanner en vindt "bagger" nog best een understatement? :X

Ik gebruik hem (uiteraard) in combinatie met een screen protector. Hiervoor is een speciale "setting" beschikbaar gemaakt, maar dit haalde uiteraard niet zoveel uit...

Pepf's Blob

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:16
pepF schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 12:11:
[...]

Heb je een bron over het "bijleren" van de scanner? Hij mag echt nog een hoop bijleren, ik heb dezelfde ervaring met de vingerafdrukscanner en vindt "bagger" nog best een understatement? :X

Ik gebruik hem (uiteraard) in combinatie met een screen protector. Hiervoor is een speciale "setting" beschikbaar gemaakt, maar dit haalde uiteraard niet zoveel uit...
De vingerafdruk scanner is de slechtste die ik in jaren heb gehad. Dat ze überhaupt hebben overwogen om het in een productie model te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYWhtR6ESO4kDlAMIklqDJ4GHS4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UMR2UzEFZlv2LepIlIwFfCVB.png?f=fotoalbum_large

Charging rapidly claimt ie dan, bij 6W. :') en dit is met de officiële kabel en een blok dat gewoon 18W kan leveren. :X

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

FabianNL schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:23:
[...]

Dit geldt voor alle vingerafdruk lezers in het scherm gecombineerd met Android 11 trouwens. Omdat het optisch is wordt er soms meer gezien dan nodig voor de unlock, die data neemt hij wel mee om toe te voegen aan de rest van de vingerafdruk data.

Dus mocht om wat voor reden dit niet beter worden voor @Rezania dan moet je in vervolg gewoon geen in-screen vingerafdruklezer nemen. Die werken voor zover Android gaat allemaal hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

@pepF @nst6ldr @Mother_lepard
Hou je je vinger er wel goed op bij het leren? Ik heb dat bij mijn vrouw zien gebeuren. Die wilde ontgrendelen met haar linker duim omdat ze zo haar toestel vast pakt. Bij het leren pakte ze het toestel in haar rechterhand en zette netjes de voorkant van haar linkerduim er op. Dat gaat prima. Maar als je het toestel in je linkerhand neemt en je duim op de sensor zet, ziet hij niet de voorkant van je duim, maar de zijkant.

Wat ik begrepen heb van het leren is dat hij een foutmarge heeft waarbinnen je afdruk moet passen. Gaat het net goed dan middelt hij de oude instelling uit met de nieuwe die hij net goedkeurde.
Dan kan het gebeuren dat hij dus langzaam steeds meer leert van de andere stand van je vinger. Dus eerst moet hij er echt recht op staan, dan mag een heel klein beetje scheef ook. En de volgende keer mag nog een beetje schever. Maar zet je hem er dan weer een keer helemaal recht op dan schuift het gemiddelde weer terug.

Ik heb nooit problemen met die sensor. Altijd in een keer raak, maar ik train hem dan ook met mijn hand op de manier zoals ik het toestel vasthoud tijdens het ontgrendelen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:16
Ortep schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 21:16:
Hou je je vinger er wel goed op bij het leren? Ik heb dat bij mijn vrouw zien gebeuren. Die wilde ontgrendelen met haar linker duim omdat ze zo haar toestel vast pakt. Bij het leren pakte ze het toestel in haar rechterhand en zette netjes de voorkant van haar linkerduim er op. Dat gaat prima. Maar als je het toestel in je linkerhand neemt en je duim op de sensor zet, ziet hij niet de voorkant van je duim, maar de zijkant.

Wat ik begrepen heb van het leren is dat hij een foutmarge heeft waarbinnen je afdruk moet passen. Gaat het net goed dan middelt hij de oude instelling uit met de nieuwe die hij net goedkeurde.
Dan kan het gebeuren dat hij dus langzaam steeds meer leert van de andere stand van je vinger. Dus eerst moet hij er echt recht op staan, dan mag een heel klein beetje scheef ook. En de volgende keer mag nog een beetje schever. Maar zet je hem er dan weer een keer helemaal recht op dan schuift het gemiddelde weer terug.

Ik heb nooit problemen met die sensor. Altijd in een keer raak, maar ik train hem dan ook met mijn hand op de manier zoals ik het toestel vasthoud tijdens het ontgrendelen.
Yep, beide duimen er 2 keer ingezet inmiddels met de hoop dat het beter zou zijn maar helaas. Hiervoor nooit problemen gehad met diverse toestellen van 4 verschillende merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ik zelf heb geen last van de scanner, maar mijn vingers vertonen meer textuur dan gemiddeld (littekens en wat diepere groeven). Mijn vrouw heeft dat niet, die stoeit dan ook meer met dit type vingerafdruklezer.

Wat ik overigens kan afraden is dezelfde vinger meerdere keren registreren. Dan gaat de boel langzamer en vaker fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

De vingerafdrukscanner is bij mij 99% van de keren gewoon accuraat. Ik denk nog wel vaker. Snel zat ook. Het enige verschil is dat inleren iets meer moeite kost, je moet iets harder drukken, en je moet je duim niet meteen terugtrekken na het aanraken.

Het werkt bij mij in ieder geval uitstekend

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Mother_lepard schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:04:
[...]

De vingerafdruk scanner is de slechtste die ik in jaren heb gehad. Dat ze überhaupt hebben overwogen om het in een productie model te stoppen :+
Bij mij is het alleen mijn rechterduim (die ik dus het meeste gebruik) die het niet altijd even goed doet. De andere vingers gebruik ik nauwelijks om te ontgrendelen, maar als ik ze eens wel gebruik gaat dat wel zoals ik verwacht. Wat me opvalt is dat mijn rechterduim wel wat vaker droger lijkt te zijn. Volgens mij meer verschil in vochtigheid. Wat je ook elders leest is dat deze specifieke sensor daar gevoeliger voor lijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 27-06-2023 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
nst6ldr schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 20:49:
[...]

Dit geldt voor alle vingerafdruk lezers in het scherm gecombineerd met Android 11 trouwens. Omdat het optisch is wordt er soms meer gezien dan nodig voor de unlock, die data neemt hij wel mee om toe te voegen aan de rest van de vingerafdruk data.

Dus mocht om wat voor reden dit niet beter worden voor @Rezania dan moet je in vervolg gewoon geen in-screen vingerafdruklezer nemen. Die werken voor zover Android gaat allemaal hetzelfde.
Dat is anders niet mijn ervaring. Ik heb ook een Samsung A53 voor werk, en heb daar niet meegemaakt dat de vingerafdruklezer niet goed werkt. Maar die zit ook een stuk lager, waardoor mijn duim er beter bij kan. Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania

Ik ga dit eens proberen. Heb er de laatste keer leren geen aandacht aan besteed hoe ik het deed. Misschien deed ik het gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Nu online
bazzemans schreef op maandag 26 juni 2023 @ 19:43:
Hebben anderen ook dat als een video full screen in een browser wordt afgespeeld, de controls onderaan het scherm weg allen en nauwelijks te bedienen zijn? Bij mij komt het voor in Chrome en Edge maar niet in Firefox.

Als anderen het niet hebben dan moet ik op zoek naar een instelling die ik kan aanpassen. Tips in de goede richting wat dat betreft zijn ook hartstikke welkom.
Niemand die kan bevestigen of ontkrachten dat het bij hun Pixel het geval is?

Edit:
Ik heb een screenshot gemaakt van een willekeurig filmpje op nu.nl (bekeken via Edge). Je ziet hier dat de controls helemaal wegvallen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zuO1hZUegy4bYYsrhrqafvzv6QQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q8J2iI2a8mfo75rB5OKe4gIH.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door bazzemans op 28-06-2023 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
bazzemans schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 01:57:
[...]

Edit:
Ik heb een screenshot gemaakt van een willekeurig filmpje op nu.nl (bekeken via Edge). Je ziet hier dat de controls helemaal wegvallen.

[Afbeelding]
Zojuist geprobeerd. Bij nu.nl heb ik dit probleem niet, bij dumpert.nl wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
bazzemans schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 01:57:
[...]

Edit:

[Afbeelding]
Heb ik ook, gebruik Edge. Erg irritant...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Hier met Chrome hetzelfde als je de video op full screen zet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlP0lw8Gg1jlML5o4xsPLUbhBHA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qzRfMBajnuUB8Qbw0ExRdrVg.png?f=fotoalbum_large

Maar, als de navigatie balk na een paar seconden verdwijnt en je deze weer oproept is alles gewoon okay. Dus op Chrome sowieso een non-issue. Edge geen idee, nooit gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9PV9atIEI9F3jHqfgvAckXSfhmQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fa0r6BiuEBakarID1RDUOB9Z.png?f=fotoalbum_large

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:40
Mimiix schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 18:28:
Ik ben momenteel in Italië en had tot voor kort weinig issues met wegvallend bereik of geen verbinding. We reizen door Italië, van Noord naar Zuid en terug , dus ik weet dat het her en der slecht kan zijn.

Toch valt het me op dat de p7p door de hitte een slechtere verbinding krijgt. Hij wordt overigens snel warm hier waardoor hij traag wordt.

Het valt me ook op dat als ie aangeeft dat ik verbinding heb, hij niet altijd websites kan laden. Airplane mode fixed dit dan eventjes en vervolgens gebeurd het opnieuw.

Dit gebeurd op zowel windtre als Vodafone IT. Ik zit zelf bij kpn.
Ik heb dit ook elk jaar op vakantie in Italië met KPN zowel met een iOS als Android apparaat en veel minder met Vodafone. Dus gebruik dan voornamelijk mijn Vodafone data abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:12

Mimiix

Professioneel Prutser

tukker053 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:05:
[...]

Ik heb dit ook elk jaar op vakantie in Italië met KPN zowel met een iOS als Android apparaat en veel minder met Vodafone. Dus gebruik dan voornamelijk mijn Vodafone data abonnement.
Mn iPhone had nergens last van

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STolsma
The Wizard schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 07:36:
[...]

Tsja, dat doet mijn iPad Pro ook...
Ik begrijp je niet helemaal, wat bedoel je hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRob
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 17:15
Misschien al vermeld geweest maar hoe zit dat nu met die 5G compatibiliteit im België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 11:56:
Hier met Chrome hetzelfde als je de video op full screen zet.

[Afbeelding]

Maar, als de navigatie balk na een paar seconden verdwijnt en je deze weer oproept is alles gewoon okay. Dus op Chrome sowieso een non-issue. Edge geen idee, nooit gebruikt.

[Afbeelding]
Bij Chrome lijkt het probleem bij mij nu inderdaad ook verdwenen. Wat jij beschrijft was precies andersom (in Chrome en in Edge dus nog aanwezig). Direct na openen van de video staat de navigatiebalk goed, als deze na een paar seconden verdwijnt en je deze weer oproept verdween het uit beeld. In Edge is dat dus nog steeds het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
STolsma schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:39:
[...]

Ik begrijp je niet helemaal, wat bedoel je hiermee?
In de felle zon schakelt de iPad ook na een lagere helderheid na x aantal minuten door oververhitting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
The Wizard schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:48:
[...]

In de felle zon schakelt de iPad ook na een lagere helderheid na x aantal minuten door oververhitting.
Pixel 7 pro is ook merkbaar trager bij hitte en in ergste geval reageert het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeppeMan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:27
DeRob schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:02:
Misschien al vermeld geweest maar hoe zit dat nu met die 5G compatibiliteit im België?
HIER kan je zien dat we nu officieel 5G hebben in België.

[ Voor 26% gewijzigd door ZeppeMan op 29-06-2023 17:12 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen