Tijdje terug de Pixel 7 goedkoop met abbo van 50+ mobiel gekocht. Nu afgelopen maand overgegaan naar 50+ mobiel en telkens problemen met bellen als het gesprek langer dan +/- 10 minuten duurt. Ik krijg dan gekraak op de lijn of hoor helemaal niks meer en kan het gesprek niet meer goed voeren. De mensen waar ik mee bel hebben geen problemen met het geluid en horen mij wel goed. Mijn provider heeft nog geen VolTE of VoWifi ondersteuning dus bellen gaat over het 2G netwerk van Vodafone. Als ik 2G uitschakel in android ben ik dus ook niet berijkbaar. Met de simkaart van een ander die wel 4G bellen heeft zijn er geen problemen. Ook met mijn "2G" sim in een ander toestel geen issues. Het lijkt er op dat de Pixel 7 software of hardware problemen heeft met 2G bellen.
Als ik wat rond google is dit schijnbaar al veel langer een probleem met de Pixel 7 en na al die maanden nog steeds niet opgelost. Het lijkt er dus op dat ik naar een andere provider moet gaan of een ander toestel moet zoeken die wel normaal via 2G kan bellen. Erg vervelend dit.
Als ik wat rond google is dit schijnbaar al veel langer een probleem met de Pixel 7 en na al die maanden nog steeds niet opgelost. Het lijkt er dus op dat ik naar een andere provider moet gaan of een ander toestel moet zoeken die wel normaal via 2G kan bellen. Erg vervelend dit.