Tjemig, terug naar voorgaand of volgend scherm. Op zich wel handig, alleen jammer dat je het streepje niet transparant kan maken. Ik gebruik vivid navigation gestures waarmee je ook dit soort dingen kan instellen (en veel meer). Maar bedankt voor de informatie!iestyn99 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:07:
Probeer het streepje even opzij te schuiven en daar is het antwoord.
Beter lezen.

Ratel 1 waar jij naar verwijst komt idd door hard schudden. Dat is idd makkelijk op te lossen.

Edit: ik zal straks een filmpje maken van de telefoon zelf, dan is het goed te horen.
Edit 2: linkje naar het filmpje van ratel type 2. Je hoort het geratel al zodra je de telefoon kantelt. Zodra je een beetje beweegt, bijvoorbeeld als de telefoon in je broekzak zit hoor je het best luid. In het einde van het filmpje merk je goed hij klinkt als een rammelaar met kleine bewegingen.
Ik kan natuurlijk geen filmpje meer maken van ratel 1. Echter, die ratel was minder luid en het benodigde redelijk wat kracht om hem überhaupt te horen.
https://drive.google.com/...VyVq3pO/view?usp=drivesdk
En nog een filmpje: https://drive.google.com/...dxjMVhG/view?usp=drivesdk
Edit 3: deze is ook wel leuk. De ene persoon heeft ratel 2, bij de andere hoor je het nauwelijks. YouTube: My Pixel 6 Pro Rattles!
In dit filmpje hoor je de normale ratel: YouTube: Pixel 7 Pro rattle
Er is een duidelijk verschil in volume hoorbaar tussen de twee type ratels, alsook in de beweging benodigd om het te laten ratelen.
[Voor 78% gewijzigd door zunrob op 24-03-2023 17:37]
Werkt het wijzigen van het voorkeursnetwerk niet? In je instellingen.Superman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:33:
Is 5G niet mogelijk met tele2? Ik heb volgens hun 5G abonnement die vandaag inging maar ik krijg 4G met Pixel 7 pro. Als ik hun handleiding pak dan kan je alleen 4G instellen met nergens vermelding voor 5G. Uiteraard Nederland en gekocht bij Belsimpel
Stomme suggestie misschien, maar ik heb begrepen dat voor netwerk wijzigingen vaak een herstart van de telefoon nodig is.Superman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:33:
Is 5G niet mogelijk met tele2? Ik heb volgens hun 5G abonnement die vandaag inging maar ik krijg 4G met Pixel 7 pro. Als ik hun handleiding pak dan kan je alleen 4G instellen met nergens vermelding voor 5G. Uiteraard Nederland en gekocht bij Belsimpel
De eerste reactie heb ik net ontvangen. Dat het normaal is en ze adviseren om de telefoon niet te schudden want dat kan de stabilisator motor beschadigen...
Heb hierop gereageerd, dat zoveel geluid bij het begin er niet was. En hoe het zit met normaal gebruik, want autorijden hardlopen etc. veroorzaakt ook veel trillingen.
Heb hierop gereageerd, dat zoveel geluid bij het begin er niet was. En hoe het zit met normaal gebruik, want autorijden hardlopen etc. veroorzaakt ook veel trillingen.
Klopt toevallig ging ik herstarten en had ik wel 5Gzunrob schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:18:
[...]
Stomme suggestie misschien, maar ik heb begrepen dat voor netwerk wijzigingen vaak een herstart van de telefoon nodig is.
Sinds de update merk ik dat er een bug in de camera app zit waardoor per keer dat je de camera app hebt geopend er maar 1 foto opgeslagen wordt (de laatste).
Had ook een melding dat er een update van de app is, hoopte op een fix, maar helaas.
Had ook een melding dat er een update van de app is, hoopte op een fix, maar helaas.
Ik heb nu de fysieke simkaart omgewisseld voor een e-sim, even kijken of het probleem weg is met 2 actieve e-sims.J.A.477 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:16:
Sinds de March update valt af en toe de internet verbinding even weg (Vodafone eSIM) kpn fysieke sim. Meer mensen last van?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb last van haperende animaties op de Pixel 7. Als je op de home knop drukt (of back knop vanuit een app), dan minimaliseert Android de huidige app. Je ziet dan een soort van animatie waarin het window steeds kleiner wordt gemaakt en verdwijnt in het app icoontje of iets dergelijks. Bijna altijd treedt daar een hapering op vlak voor dat het window verdwijnt. Het is maar een kleinigheidje, tegelijkertijd geeft dit een enorm goedkoop halfbakken gevoel aan de hele experience op deze telefoon. Herkent iemand dit en zijn er instellingen die dit ten goede kunnen beinvloeden?
Ik heb ook een non-pro maar gebruik de gestures in plaats van knoppen. Toch net even de knoppen aangezet en vanuit settings, browser en een spelletje op de home knop gedrukt, in geen van de gevallen last van haperingen. Ik heb geen zin om helemaal de Google bloatware te installeren voor een testje, dus misschien dat iemand hier met een standaard non-pro dezelfde stappen even kan uitproberen?Opperpanter2 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:41:
Ik heb last van haperende animaties op de Pixel 7. Als je op de home knop drukt (of back knop vanuit een app), dan minimaliseert Android de huidige app. Je ziet dan een soort van animatie waarin het window steeds kleiner wordt gemaakt en verdwijnt in het app icoontje of iets dergelijks. Bijna altijd treedt daar een hapering op vlak voor dat het window verdwijnt. Het is maar een kleinigheidje, tegelijkertijd geeft dit een enorm goedkoop halfbakken gevoel aan de hele experience op deze telefoon. Herkent iemand dit en zijn er instellingen die dit ten goede kunnen beinvloeden?
Ik heb dit ook op mijn Pro. Gebeurt als ik na het unlocken van de telefoon een app omhoog swipe om terug te gaan naar het home screen.Opperpanter2 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:41:
Daarna blijft het goed gaan, totdat ik de telefoon weer lock.
[Voor 3% gewijzigd door zunrob op 25-03-2023 12:05]
En als je een andere launcher gebruikt?zunrob schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:04:
[...]
Ik heb dit ook op mijn Pro. Gebeurt als ik na het unlocken van de telefoon een app omhoog swipe om terug te gaan naar het home screen.
Daarna blijft het goed gaan, totdat ik de telefoon weer lock.
Niet geprobeerd. Net zoals anderen hier gebruikte ik Nova op mijn oude telefoon maar de standaard launcher is goed genoeg. Denk idd wel dat de stotter aan de pixel launcher ligt. Ik verwacht dat iedereen die stotter heeft bij het terug gaan naar het home scherm de eerste keer na unlocken.
Ik heb nog niet echt een patroon kunnen ontdekken. Gisterenavond deed hij het continue, maar nu gaat het weer gewoon goed. Telefoon is vannacht niet uit geweest.zunrob schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:29:
[...]
Niet geprobeerd. Net zoals anderen hier gebruikte ik Nova op mijn oude telefoon maar de standaard launcher is goed genoeg. Denk idd wel dat de stotter aan de pixel launcher ligt. Ik verwacht dat iedereen die stotter heeft bij het terug gaan naar het home scherm de eerste keer na unlocken.
Dit had je in dit topic al kunnen vinden ;-). bazzemans in "[Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie"
[/quote]
Klopt
Ik had net in 3 dagen het hele forum doorgelezen, doorbladeren van pagina 1 t/m de laatste, maar ik was het niet tegengekomen. Heb iets te snel gescrold door de berichten. Excuses! Voortaan voor de zekerheid nog maar even zoeken
.
[/quote]
Klopt

Op het moment bevriest mijn 7pro regelmatig.
Geen nieuwe of bijzondere apps geïnstalleerd.
Wel de nieuwste update van maart geïnstalleerd.
Oplossing, start en volume knop indrukken voor een reboot.
Maar het gebeurt randomly op dit moment en erg vaak.
Herkenbaar voor iemand?
Of een oplossing?
Herkenbaar voor iemand?
Of een oplossing?
Wanneer bevriest ie? Zit je in een specifieke app?Mars trigger schreef op zondag 26 maart 2023 @ 15:23:
Op het moment bevriest mijn 7pro regelmatig.
Herkenbaar voor iemand?
Of een oplossing?
Nee, eerder juist als hij niets doet.zunrob schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:04:
[...]
Wanneer bevriest ie? Zit je in een specifieke app?
Dat hij in standby staat, en ik hem weer aanzet.
Helpt dat?The Wizard schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 06:45:
[...]
Ik heb nu de fysieke simkaart omgewisseld voor een e-sim, even kijken of het probleem weg is met 2 actieve e-sims.
Nee, helaas... Is dus ook geen oplossing

Op reddit suggereren ze om de animatie speed in de developer options aan te passen:Opperpanter2 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 09:41:
https://www.reddit.com/r/...ow_app_drawer_animations/
Ik heb nu de telefoon op beide sims op 4G gezet, het lijkt wat stabieler, maar het probleem is niet geheel weg, maar wel beter dan daarvoor.
Heb jij nog extra informatie gevonden over dit probleem?
Nog niet begrijp wel dat mensen met een samsung en de maart update er geen problemen mee hebbenThe Wizard schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:16:
[...]
Ik heb nu de telefoon op beide sims op 4G gezet, het lijkt wat stabieler, maar het probleem is niet geheel weg, maar wel beter dan daarvoor.
Heb jij nog extra informatie gevonden over dit probleem?
Ik WAS erg enthousiast over mijn eerste Pixel phone (7 Pro), maar Google maakt het wel heel moeilijk om dit enthousiasme vast te houden. Het update-beleid is toch juist het paradepaardje van dit toestel?! Nou, ik heb nu dus voor de tweede keer dat een update iets triviaals stuk maakt!

- De January update waardoor de bluetooth onbruikbaar werd in de auto (voor mij en velen met mij)
- De March update met het probleem dat @J.A.477 en @The Wizard ook ondervinden: Helft van de tijd geen data verbinding met een dual SIM setup. Enige oplossing: 1 SIM uitschakelen. Wat in mijn geval betekent of niet telefonisch bereikbaar zijn of geen dataverbinding.

Science is stranger than fiction
Dit is niks nieuws overigens, volgens mij is het algemeen bekend dat je als Pixel gebruiker een beta tester bent.Harmani schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:28:
Ik WAS erg enthousiast over mijn eerste Pixel phone (7 Pro), maar Google maakt het wel heel moeilijk om dit enthousiasme vast te houden. Het update-beleid is toch juist het paradepaardje van dit toestel?! Nou, ik heb nu dus voor de tweede keer dat een update iets triviaals stuk maakt!En nu zeker weer een maand wachten tot ik mijn telefoon normaal kan gebruiken? Come on!
- De January update waardoor de bluetooth onbruikbaar werd in de auto (voor mij en velen met mij)
- De March update met het probleem dat @J.A.477 en @The Wizard ook ondervinden: Helft van de tijd geen data verbinding met een dual SIM setup. Enige oplossing: 1 SIM uitschakelen. Wat in mijn geval betekent of niet telefonisch bereikbaar zijn of geen dataverbinding.
![]()
Dat geeft mij flashbacks naar de 6 Pro waar ik 3 maanden een bizar slechte fingerprintscanner had en 1 maand niet kon bellen omdat een december update alles stuk maakte. Toen duurde een fix 5 weken en was het advies 'doe een rollback, dat reset echter wel je hele toestel'.Harmani schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:28:
Ik WAS erg enthousiast over mijn eerste Pixel phone (7 Pro), maar Google maakt het wel heel moeilijk om dit enthousiasme vast te houden. Het update-beleid is toch juist het paradepaardje van dit toestel?! Nou, ik heb nu dus voor de tweede keer dat een update iets triviaals stuk maakt!En nu zeker weer een maand wachten tot ik mijn telefoon normaal kan gebruiken? Come on!
![]()
Was een prachtig toestel, maar ben gek genoeg bij Samsung blijer tegen alle verwachtingen in. Ook niet heilig, maar heb geen cruciale bugs

Ik denk dat je non-triviaal bedoelt?Harmani schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:28:
![]()
Hmm ik bedoel dat er primaire functionaliteiten uitvallen die altijd zouden moeten werken. Bij nader inzien is triviaal inderdaad niet de juiste woordkeuze

[Voor 3% gewijzigd door Harmani op 29-03-2023 08:54]
Nu zo\n 2 maanden de pixel 7 in gebruik. Top telefoon op de vingerafdrukscanner na. Zelfs met een 'gecertificeerde' screenprotector is het echt ruk. Gevoeligheid op hoog lijkt ook inks uit te maken.....
Hier heb ik ook het idee dat sinds de maart update de functie hoge gevoeligheid minder doet dan eerst. Bijvoorbeeld de functie aanraken voor ontwaken werkt nu ook niet altijd meer.thejoker80 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:39:
Nu zo\n 2 maanden de pixel 7 in gebruik. Top telefoon op de vingerafdrukscanner na. Zelfs met een 'gecertificeerde' screenprotector is het echt ruk. Gevoeligheid op hoog lijkt ook inks uit te maken.....
Voor mij niet herkenbaar, heb zelfs een aliexpress screenprotector en vind vingerafdruk goed werken.thejoker80 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:39:
Hiervoor had ik een Samsung s20.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik zal mijn vingerafdriukken nog eens helemaal verwijderen en er 1 toevoegen, eens kijken of dat helpt.mucuracat schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:13:
[...]
Voor mij niet herkenbaar, heb zelfs een aliexpress screenprotector en vind vingerafdruk goed werken.
Hiervoor had ik een Samsung s20.
Gebruikt hier iemand de Pixel Stand (v2)? Ik vond het wel tof dat ik deze erbij kreeg van mijn werkgever, echter merk ik dat ik hem niet of nauwelijks gebruik. Ik heb nog een oud draadloos oplaadpad liggen waar de Pixel gewoon horizontaal op kan. Unlocken gaat daar ook nog redelijk makkelijk met de vingerafdruk.
Als hij in de stand staat heb je er eigenlijk niks aan. Hij lockt gewoon een unlocken is bijna niet mogelijk met die vingerafdruk omdat die scanner laag op het scherm zit en ik vrij grote handen heb.
Ben benieuw of en hoe jullie de stand gebruiken. In gelockte toestand heb je er niet veel aan.
Als hij in de stand staat heb je er eigenlijk niks aan. Hij lockt gewoon een unlocken is bijna niet mogelijk met die vingerafdruk omdat die scanner laag op het scherm zit en ik vrij grote handen heb.
Ben benieuw of en hoe jullie de stand gebruiken. In gelockte toestand heb je er niet veel aan.
Tip wat ik ooit gelezen heb is, hoe meer vingerdruk toevoegd, zoveel afdrukken het ook na moet lopen om de juiste vingerafdruk te herkennen. (vertraging?)thejoker80 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:35:
[...]
Ik zal mijn vingerafdriukken nog eens helemaal verwijderen en er 1 toevoegen, eens kijken of dat helpt.
Ik heb maar 1 vingerafdruk reading gedaan, maar naast mijn duim ook wijsvinger toegevoegd.
Dus niet per vinger een vingerafdruk toevoegen maar bij 1 vingerafdruk 2 vingers scannen.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Het belangrijkste is dat je niet per se je best doet met het inleren van de vingerafdrukken, maar gewoon de telefoon vasthoudt, en elke keer je duim op de scanner legt alsof je hem unlockt, niet alsof je m inleert. Als ie om de randjes van je vinger vraagt ga je ook pas de randjes leren, en ook dat doe je op dezelfde manier alsof je m vasthoudt wanneer je m unlockt.thejoker80 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:35:
[...]
Ik zal mijn vingerafdriukken nog eens helemaal verwijderen en er 1 toevoegen, eens kijken of dat helpt.
Sinds ik dat doe heeft elke optische vingerafdrukscanner ongeveer net zo goed gewerkt als de 'normale' scanners die ik hier voor had.
Share and Enjoy!
sinds ik maar 1 afdruk er in heb staan lijkt hij het al veel beter te doen. dank voor de tips!WCA schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:01:
[...]
Het belangrijkste is dat je niet per se je best doet met het inleren van de vingerafdrukken, maar gewoon de telefoon vasthoudt, en elke keer je duim op de scanner legt alsof je hem unlockt, niet alsof je m inleert. Als ie om de randjes van je vinger vraagt ga je ook pas de randjes leren, en ook dat doe je op dezelfde manier alsof je m vasthoudt wanneer je m unlockt.
Sinds ik dat doe heeft elke optische vingerafdrukscanner ongeveer net zo goed gewerkt als de 'normale' scanners die ik hier voor had.
Ik heb geprobeerd te zoeken maar kon geen info vinden hierover:
Weet iemand of de Pixel 7 (Pro) ook eerst 1/2 weken nodig heeft om jouw gebruikerspatronen te leren kennen voor het optimaliseren van je accu duur?
Weet iemand of de Pixel 7 (Pro) ook eerst 1/2 weken nodig heeft om jouw gebruikerspatronen te leren kennen voor het optimaliseren van je accu duur?
Ja. Hoe lang het precies is, weet ik niet, maar binnen een paar laadcycli merkte ik al duidelijk effectTreveo schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:47:
Ik heb de Pixel 7, en naar verloop van tijd merkte ik toch wel verschil in verbruiksduur, maar de Pixel 7 heeft ook een paar keer en nieuwe software update gehad, dus misschien ligt t daar aan.Treveo schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:47:
Iemand ook weer problemen met push notificaties met de Marktplaats app? Ik heb dit vaker gehad na bepaalde updates maar was later weer werkend.
Meldingen staan allemaal aan en opnieuw installeren heeft niks geholpen.
Yep, max een weekje.Treveo schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:47:
Misschien een domme vraag.
Mijn vrouw heeft een pixel7pro. Nadat ze die had gekregen van mij als vervanging van haar gestolen smartphone.
Ze was totaal verrast van de fotos en Videos. En heeft ze in twee maanden 15gb vol gemaakt.
Ik had Google fotos Cloud Backup geactiveerd. Omdat op de telefoon die gestolen was allemaal fotos van onze baby daarop zaten etc, en ik hier geen backup van had.
Nu heb eindelijk een DS1523+ Synology aangeschaft voor werk. Maar heb daar ook Synology photos op. Dus binnen eigen netwerk worden ze allemaal ge-backupped.
En heb dus op google fotos Cloud nu 10gb aan videos en fotos verwijderd. En Cloud Backup uitgeschakeld.
Maar toch nu worden alsnog fotos geüpload daar. En is het account weer vol. Hoe zit dat? Is er nog een proces wat het backup
Mijn vrouw heeft een pixel7pro. Nadat ze die had gekregen van mij als vervanging van haar gestolen smartphone.
Ze was totaal verrast van de fotos en Videos. En heeft ze in twee maanden 15gb vol gemaakt.
Ik had Google fotos Cloud Backup geactiveerd. Omdat op de telefoon die gestolen was allemaal fotos van onze baby daarop zaten etc, en ik hier geen backup van had.
Nu heb eindelijk een DS1523+ Synology aangeschaft voor werk. Maar heb daar ook Synology photos op. Dus binnen eigen netwerk worden ze allemaal ge-backupped.
En heb dus op google fotos Cloud nu 10gb aan videos en fotos verwijderd. En Cloud Backup uitgeschakeld.
Maar toch nu worden alsnog fotos geüpload daar. En is het account weer vol. Hoe zit dat? Is er nog een proces wat het backup
ik merk wel dat sinds de maart update mijn Pixel 7 de accuduur aanzienlijk bij mij er op vooruit is gegaan.
Mogelijk komt dit ook door KPN wifi bellen, dat dit minder verbruikt. (werk aantal dagen thuis) Ik gebruik mijn P7 werk en privé. Voornamelijk werk de hele dag en privé avonden of in de trein. Einde van een werkdag heb ik sinds de maart update rond de 40% over waarbij voorheen rond 19.00h soms al moest opladen.
Ik las ook als tip om 4g als snelheid aan te houden en ik heb in de ontwikkelaarsinstelling mobiele data altijd aan uitgeschakeld. Schijnt ook als 2g optie uit vinkt dit ook wel helpt in batterij verbruik.
Mogelijk komt dit ook door KPN wifi bellen, dat dit minder verbruikt. (werk aantal dagen thuis) Ik gebruik mijn P7 werk en privé. Voornamelijk werk de hele dag en privé avonden of in de trein. Einde van een werkdag heb ik sinds de maart update rond de 40% over waarbij voorheen rond 19.00h soms al moest opladen.
Ik las ook als tip om 4g als snelheid aan te houden en ik heb in de ontwikkelaarsinstelling mobiele data altijd aan uitgeschakeld. Schijnt ook als 2g optie uit vinkt dit ook wel helpt in batterij verbruik.
When the pink is snookered, Go for the brown
Misschien dat dit je wat op weg kan helpen?theduke1989 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 08:14:
Misschien een domme vraag.
https://support.google.co...-sync-is-turned-off?hl=en
Met een snelle Google zoekopdracht komen er genoeg resultaten die het zelfde beschrijven.
[Voor 4% gewijzigd door 13art op 31-03-2023 11:10]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Wat zijn we....jvang schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:18:
Heb flink gezocht in het topic maar niet gevonden....
Sinds de laatste update staat de accu aangegeven als tot uu:mm zoals hieronder. deed hij voorheen af en toe maar nu altijd. Kan je dit weer terug zetten?
[Afbeelding]

Ik vond dit irritant
[Voor 25% gewijzigd door mucuracat op 31-03-2023 11:12]
Mijn 7 pro werkte uitstekend tot aan de maart update. Na de maart update reageert de vingerafdrukscanner af en toe niet wanneer ik er een vinger op leg, scherm blijft donker.
Ook reageert het scherm af en toe niet bij het tikken en swipen.
Inderdaad, ook de batterij is voor 10.00 uur al door z'n eerste 20-25% heen, bij weinig gebruik. Eind van de dag haal ik net.
Een volledige factory reset (zonder backup terugzetten) heeft niet geholpen. Ook het stoeien met de verschillende scherm settings hielp niet.
Al met al absoluut ontevreden met deze update.
Inderdaad, ook de batterij is voor 10.00 uur al door z'n eerste 20-25% heen, bij weinig gebruik. Eind van de dag haal ik net.
Een volledige factory reset (zonder backup terugzetten) heeft niet geholpen. Ook het stoeien met de verschillende scherm settings hielp niet.
Het toestel heeft de mogelijkheid om double tap op de achterkant toe te wijzen aan acties. Bij mij staat ie sinds het begin op screenshot maken.
Ik zou veel liever hebben dat ik deze functie zou kunnen gebruiken om een selfie te maken. Die functie is echter niet beschikbaar in het keuzemenu.
Weet iemand een mogelijkheid om dit toch klaar te krijgen??
Ik zou veel liever hebben dat ik deze functie zou kunnen gebruiken om een selfie te maken. Die functie is echter niet beschikbaar in het keuzemenu.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Open app > Cameara > tandwiel > Take a selfieMetalManic schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 12:05:
Het toestel heeft de mogelijkheid om double tap op de achterkant toe te wijzen aan acties. Bij mij staat ie sinds het begin op screenshot maken.
Niet te vinden bij mijTheFes schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 12:31:
[...]
Open app > Cameara > tandwiel > Take a selfie
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Vanzelfsprekend had ik ook al in de camera instellingen app gekeken. Maar ik zie geen mogelijkheid ook niet.TheFes schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 12:31:
[...]
Open app > Cameara > tandwiel > Take a selfie
Niet in de camera instellingen app, dit is waar je de actie kiest om uit te voeren met de double tapMetalManic schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:04:
[...]
Vanzelfsprekend had ik ook al in de camera instellingen app gekeken. Maar ik zie geen mogelijkheid ook niet.
Zie
https://photos.app.goo.gl/oL4XYj7qoWwCsCFWA
[Voor 27% gewijzigd door TheFes op 31-03-2023 13:10]
Ik herken dat van het scherm ook. Als het scherm uitstaat reageert ie vaak niet op aanraken, en ook als het scherm wel aan staat lijkt het minder gevoelig.Celf11 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:16:
Mijn 7 pro werkte uitstekend tot aan de maart update. Na de maart update reageert de vingerafdrukscanner af en toe niet wanneer ik er een vinger op leg, scherm blijft donker.
Ook ervaar ik nog steeds dat zo af en toe een gedeelte van het scherm unresponsive wordt, wat op te lossen is door te locken en unlocken.
Ja ik heb dat ook. Heb jij n oplossing?jvang schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:18:
Sinds de laatste update staat de accu aangegeven als tot uu:mm zoals hieronder. deed hij voorheen af en toe maar nu altijd. Kan je dit weer terug zetten?
[Afbeelding]
Hiermee komt ie inderdaad in de selfie modus. Maar ik wil de double tap gebruiken als sluiterknop. Die actie is niet te kiezen. Volgens mij heeft iPhone die optie wel. Maar iPhone is en wordt nooit een optie voor mij 😂TheFes schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:07:
[...]
Niet in de camera instellingen app, dit is waar je de actie kiest om uit te voeren met de double tap
Zie
https://photos.app.goo.gl/oL4XYj7qoWwCsCFWA
Ik ga een voorzichtige conclusie trekken dat het probleem bij mij is verholpen!Harmani schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:28:
![]()
Eerst heb ik vanmorgen aan de telefoon gehangen met Google Support. Wat natuurlijk nergens op uit kwam, behalve: probeer een factory reset. Alsof ik niets beters te doen heb...
Na wat gepruts lijkt het echter nu wel verholpen. Ik had een aantal dingen gedaan en weet niet precies of het de combinatie was of 1 van deze losse punten:
- Settings > Network and Internet > Adaptive connectivity > Disable (lijkt unrelated, al eens eerder geprobeerd)
- Settings > Apps > carrier service > force stop > clear data
- Voor beide sims: Settings > Network and Internet > SIMs > access point names > 3 puntjes > Reset to default
- De fysieke SIM kwam niet meer online, toestel gereboot en nu lijkt alles al een paar uur in orde!
Ah, ik dacht dat ik hem te vaak had laten vallen ofzozunrob schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 13:34:
[...]
Ook ervaar ik nog steeds dat zo af en toe een gedeelte van het scherm unresponsive worst, wat op te lossen is door te locken en unlocken.

nee ik zoek me rot. Kan veel klachten vinden op reddit en tech sites die beamen dat het zo is. Maja dat zie ik zelf ook wel. Zal wel wachten op de volgende update zijn denk ik.
Bedankt! Ik heb het nu uitgevoerd, ga het ook niet per stuk doen, wil gewoon dat het werkt, nu is het onmogelijk om een teams/zoom meeting te hebben. Heb nu online radio aangezet om te kijken als het werkt, dat viel ook elke keer uit.Harmani schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:14:
[...]
Ik ga een voorzichtige conclusie trekken dat het probleem bij mij is verholpen!
Eerst heb ik vanmorgen aan de telefoon gehangen met Google Support. Wat natuurlijk nergens op uit kwam, behalve: probeer een factory reset. Alsof ik niets beters te doen heb...
Na wat gepruts lijkt het echter nu wel verholpen. Ik had een aantal dingen gedaan en weet niet precies of het de combinatie was of 1 van deze losse punten:Ik ben benieuwd of dit voor jullie ook werkt, @J.A.477 & @The Wizard.
- Settings > Network and Internet > Adaptive connectivity > Disable (lijkt unrelated, al eens eerder geprobeerd)
- Voor beide sims: Settings > Network and Internet > SIMs > access point names > 3 puntjes > Reset to default
- De fysieke SIM kwam niet meer online, toestel gereboot en nu lijkt alles al een paar uur in orde!
Edit: geen effect….
Edit 2: afgezien van 1 hickup is ie in 1 uur niet uitgevallen geweest, dus misschien toch gefixed?
[Voor 3% gewijzigd door The Wizard op 31-03-2023 17:20]
Toen ik de 7 Pro net had had ik tijdens bellen altijd een klein ballonnetje ergens op het scherm staan waarop je kon klikken om terug te gaan naar het telefoongesprek. Deze is nu helaas verdwenen. Iemand enig idee hoe ik die terug krijg?
Bedoel je "instellingen - bubbels"?zunrob schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:19:
Toen ik de 7 Pro net had had ik tijdens bellen altijd een klein ballonnetje ergens op het scherm staan waarop je kon klikken om terug te gaan naar het telefoongesprek. Deze is nu helaas verdwenen. Iemand enig idee hoe ik die terug krijg?
Ik ken het probleem. Soms heb ik ook moeite om het telefoongesprek terug op het scherm te krijgen als ik tussendoor iets moet opzoeken.zunrob schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:19:
Hier werken de meldingen wel.qwasd schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 17:48:
Iemand ook weer problemen met push notificaties met de Marktplaats app? Ik heb dit vaker gehad na bepaalde updates maar was later weer werkend.
[Voor 8% gewijzigd door zunrob op 01-04-2023 09:48]
Hier zijn de bubbels ook weg, p6pro.zunrob schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 19:54:
[...]
Yes! Alleen staat die optie nog gewoon aan maar krijg ik de bubbel dus niet meer...
Heb nu QPR3 beta 2 maar voordien toen ik nog op de stable zat, waren ze ook al weg.
Was wel nog handig vond ik.
Die is waarschijnlijk nu vervangen door de "chip" linksboven in. Google had deze al in android 12 als vervanging voor de bubble, maar deze werd vaak weer uit/ingeschakeld met updates. Waardoor je dus soms de bubbel en soms die "chip" ziet.zunrob schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 17:19:
[Voor 4% gewijzigd door Raphire op 01-04-2023 17:34]
En dat is jammer/onhandig. Als ik aan het bellen ben en het scherm staat aan schakelt het scherm uit zodra ik in de buurt van de bovenkant van het scherm kom. Die "chip" is dus niet bereikbaar.Raphire schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:34:
[...]
Die is waarschijnlijk nu vervangen door de "chip" linksboven in. Google had deze al in android 12 als vervanging voor de bubble, maar deze werd vaak weer uit/ingeschakeld met updates.
Uiterst links of rechts naar beneden swipen, de proximity sensor zit onder de camera onder het glas.zunrob schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 17:35:
[...]
En dat is jammer/onhandig. Als ik aan het bellen ben en het scherm staat aan schakelt het scherm uit zodra ik in de buurt van de bovenkant van het scherm kom. Die "chip" is dus niet bereikbaar.
Helaas helpt het niet volledig lijkt wel een stuk minder aanwezigHarmani schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 14:14:
[...]
Ik ga een voorzichtige conclusie trekken dat het probleem bij mij is verholpen!
Na wat gepruts lijkt het echter nu wel verholpen. Ik had een aantal dingen gedaan en weet niet precies of het de combinatie was of 1 van deze losse punten:Ik ben benieuwd of dit voor jullie ook werkt, @J.A.477 & @The Wizard.
Dat is alleen als je de notificaties naar beneden swipet? Vind het wel handig eigenlijk.jvang schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:18:
[Afbeelding]
Verschilt per locatie heb ik het idee, misschien heeft het ook te maken met de verbonden frequentie, zit nu op een interne dekking en klapt er om de haverklap eruit.J.A.477 schreef op maandag 3 april 2023 @ 23:07:
[...]
Helaas helpt het niet volledig lijkt wel een stuk minder aanwezig
Excuus voor de wat late opvolging, maar ik was ook te voorbarig. Het issue is ook bij mij niet permanent opgelost. Het lijkt inderdaad iets beter, maar bij verplaatsing valt hij vaak weer uit.The Wizard schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 09:41:
[...]
Verschilt per locatie heb ik het idee, misschien heeft het ook te maken met de verbonden frequentie, zit nu op een interne dekking en klapt er om de haverklap eruit.
Het vervelende is, dat bij mij het probleem nu ook optreedt met slechts één SIM actief (de fysieke)

Komt de maandelijkse update vaak aan het begin van de maand uit eigenlijk?
Met alleen eSIM actief lijk ik er geen problemen mee te hebben dus voorlopig maar niet zakelijk bereikbaarHarmani schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:37:
[...]
Excuus voor de wat late opvolging, maar ik was ook te voorbarig. Het issue is ook bij mij niet permanent opgelost. Het lijkt inderdaad iets beter, maar bij verplaatsing valt hij vaak weer uit.
Het vervelende is, dat bij mij het probleem nu ook optreedt met slechts één SIM actief (de fysieke)![]()
Ja klopt. Maar ik heb mijn batterij verborgen in de status balk. Als ik nu het percentage wil zien moet ik naar de instellingen.jules schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 06:13:
[...]
Dat is alleen als je de notificaties naar beneden swipet? Vind het wel handig eigenlijk.
Iemand al de "cross-device timer" functie uit de maart update werkend gekregen? Ik kan de functie op mijn p7p überhaupt niet eens vinden
Aomi schreef op zondag 19 maart 2023 @ 12:20:
[...]
Ja, mijn ervaring is met elke kabel hetzelfde eigenlijk. Doen t allemaal even slecht.
Nou gister kreeg ik een berichtje van Belsimpel, hoera je telefoon komt terug, we hebben de speaker vervangenRmg schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:28:
[...]
Heb zojuist mn pixe 7 naar belsimpel teruggestuurd omdat ik ook problemen met de USB connector heb, Opladen werkt wel, port is ook schoon, maar android auto en usb data werkt niet. Ben benieuwd wat er uit gaat komen..

Vandaag telefoon opgehaald, het is gewoon een andere, imei komt niet overeen, de telefoon is omgeruild, nu nog even de nieuwe imei in belsimpel/factuur krijgen zodat het de volgende keer geen gedoe met eventuele garantieclaims problemen krijg
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb nog niks gezien. Wat ik wel regelmatig zie zijn titels van nummers die er in mijn omgeving gespeeld worden.Megupe schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:03:
Iemand al de "cross-device timer" functie uit de maart update werkend gekregen? Ik kan de functie op mijn p7p überhaupt niet eens vinden
Is het een nieuwe telefoon? Dat zou dan wel netjes zijn!Rmg schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 18:50:
[...]
[...]
Nou gister kreeg ik een berichtje van Belsimpel, hoera je telefoon komt terug, we hebben de speaker vervangen![]()
Vandaag telefoon opgehaald, het is gewoon een andere, imei komt niet overeen, de telefoon is omgeruild, nu nog even de nieuwe imei in belsimpel/factuur krijgen zodat het de volgende keer geen gedoe met eventuele garantieclaims problemen krijg
Wellicht nog niet in NL geactiveerd.jules schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 19:22:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb nog niks gezien. Wat ik wel regelmatig zie zijn titels van nummers die er in mijn omgeving gespeeld worden.
Die functie die jij noemt zat ook al op mijn pixel 5 en misschien ook al pixel3xl. Dat is dus geen nieuwe functie.
Less al een tijdje mee en heb een Pixel 7 (non-Pro);
Ik heb de Shizuku en Pixel IMS (v1.2.2, niewere versies werken sowieso niet) work around gebruikt om VOLTE werkend te krijgen (woon in Slowakije en daar wordt de Pixel 7 officieel niet verkocht) maar het werkt niet constant..
Mijn provider ondersteunt VOLTE dus dat is het probleem niet maar "een tijdje" nadat ik het ingesteld heb stopt het met werken en ziet Pixel IMS bijvoorbeeld ook de sim niet meer (heb enkel een fysieke sim) en zegt ook dat Shizuku niet draait etc - een restart lost dit niet op
Iemand een idee hoe ditt op te lossen zodat ik niet telkens het proces weer moet doorlopen?
UPDATE: OK, verder gezocht op internet en klaarblijkelijk helpt een telefoon reset sowieso niet omdat je dan de service opnieuw moet opstarten en volgens het wijze web moet je in de developer options "Disable adb authorisation timeout" geactiveerd hebben.. dit heb ik nu gedaan, dus we gaan het zien
Ik heb de Shizuku en Pixel IMS (v1.2.2, niewere versies werken sowieso niet) work around gebruikt om VOLTE werkend te krijgen (woon in Slowakije en daar wordt de Pixel 7 officieel niet verkocht) maar het werkt niet constant..
Mijn provider ondersteunt VOLTE dus dat is het probleem niet maar "een tijdje" nadat ik het ingesteld heb stopt het met werken en ziet Pixel IMS bijvoorbeeld ook de sim niet meer (heb enkel een fysieke sim) en zegt ook dat Shizuku niet draait etc - een restart lost dit niet op
Iemand een idee hoe ditt op te lossen zodat ik niet telkens het proces weer moet doorlopen?
UPDATE: OK, verder gezocht op internet en klaarblijkelijk helpt een telefoon reset sowieso niet omdat je dan de service opnieuw moet opstarten en volgens het wijze web moet je in de developer options "Disable adb authorisation timeout" geactiveerd hebben.. dit heb ik nu gedaan, dus we gaan het zien

[Voor 18% gewijzigd door Imperial_Master op 06-04-2023 10:00]
Iemand hier ervaringen met het gebruik van google pixel/nexus telefoons in China? Ik zit volgende maand een tijdje daar en zit te overwegen mijn oude OnePlus mee te nemen in het geval dat de Pixel niet kan verbinden met de lokale netwerken 

Ik raad je aan geen telefoon mee te nemen, de Chinese overheid is niet te vertrouwen en ze willen je telefoon werkend in handen hebben bij binnenkomst van het land, als je telefonisch bereikbaar wil zijn neem hooguit een dumbpfhone mee.hollandje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:04:
Iemand hier ervaringen met het gebruik van google pixel/nexus telefoons in China? Ik zit volgende maand een tijdje daar en zit te overwegen mijn oude OnePlus mee te nemen in het geval dat de Pixel niet kan verbinden met de lokale netwerken
Sinds wanneer willen ze telefoons bij immigratie vasthouden? Ik ben nog niet langsgeweest sinds covid dus misschien is het veranderdBGLAdmin schreef op donderdag 6 april 2023 @ 18:54:
[...]
Ik raad je aan geen telefoon mee te nemen, de Chinese overheid is niet te vertrouwen en ze willen je telefoon werkend in handen hebben bij binnenkomst van het land, als je telefonisch bereikbaar wil zijn neem hooguit een dumbpfhone mee.

Maar datgeen even terzijde, ben nog steeds benieuwd of de telefoons werken met Chinese carriers
Het is offtopic, maar de keren dat ik er geweest ben en misschien komt het wel door het reisgezelschap, voor een technisch zakelijk belang. moesten we alle elektronica afgeven voor "nadere inspectie".hollandje schreef op donderdag 6 april 2023 @ 19:07:
[...]
Sinds wanneer willen ze telefoons bij immigratie vasthouden? Ik ben nog niet langsgeweest sinds covid dus misschien is het veranderd![]()
Maar datgeen even terzijde, ben nog steeds benieuwd of de telefoons werken met Chinese carriers
Sinds 2019 niet meer in China geweest, of de recente Pixels er werken is mij volledig onbekend, maar ze hebben ansicht prima netwerken voor 4G en tegenwoordig vast ook wel 5G, maar zoals je hier wel vaker hebt kunnen lezen moeten de toestellen wel toegelaten worden op het netwerk, maar denk dat de Chinezen dat maar al te graag willen.
Ah op die fiets. Ikzelf heb tot dusver geen problemen gehad bij immigratie tot eind 2019 dus denk dat het hopelijk wel mee zal vallen.BGLAdmin schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 10:07:
[...]
Het is offtopic, maar de keren dat ik er geweest ben en misschien komt het wel door het reisgezelschap, voor een technisch zakelijk belang. moesten we alle elektronica afgeven voor "nadere inspectie".
Sinds 2019 niet meer in China geweest, of de recente Pixels er werken is mij volledig onbekend, maar ze hebben ansicht prima netwerken voor 4G en tegenwoordig vast ook wel 5G, maar zoals je hier wel vaker hebt kunnen lezen moeten de toestellen wel toegelaten worden op het netwerk, maar denk dat de Chinezen dat maar al te graag willen.
Ik denk ook dat qua connectivity het opzich geen probleem is. Meerdere websites geven ook aan dat de pixel compatible is met het gros van de netwerken daar.
Maarja, het is en blijft een Google telefoon, dus we gaan het zien

Vanmorgen de nieuwe Google camera update ontvangen. 

en? Wijzigingen?Grudgie schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 10:54:
Vanmorgen de nieuwe Google camera update ontvangen.
[Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 07-04-2023 11:07]
Er is een Carrier Service update in de Google Play Store. Kleine hoop dat ze daar een fix ingebakken hebben.Harmani schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 13:37:
[...]
Excuus voor de wat late opvolging, maar ik was ook te voorbarig. Het issue is ook bij mij niet permanent opgelost. Het lijkt inderdaad iets beter, maar bij verplaatsing valt hij vaak weer uit.
Het vervelende is, dat bij mij het probleem nu ook optreedt met slechts één SIM actief (de fysieke)![]()
Version 8.8.224.520435764.11 (versus 8.8.224.514217832.10) of Google Camera is widely rolling out today to all phones, including the Pixel 6 series. The new zoom bar remains exclusive to the Pixel 7/Pro on this final build.
Bron: 9to5google
Hoi allemaal, even een vreemd verzoek: mijn moeder is eergisteren overleden en we zijn nu bezig met de kaart. Daar zouden we graag een foto op hebben, maar die is niet helemaal scherp. Een Pixel 7 staat voor mij op m'n lijstje, maar ik heb 'm nog niet.
Zou een van jullie mij kunnen helpen om bijgaande foto te verscherpen met de magische software van de Pixel?
De foto staat hier:
https://drive.google.com/...y0blcSPI/view?usp=sharing
Vragen of mailadres kan per DM natuurlijk
Alvast hartstikke bedankt voor de hulp!
Zou een van jullie mij kunnen helpen om bijgaande foto te verscherpen met de magische software van de Pixel?
De foto staat hier:
Vragen of mailadres kan per DM natuurlijk

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.Gullie007 schreef op zondag 9 april 2023 @ 14:26:
Hoi allemaal, even een vreemd verzoek: mijn moeder is eergisteren overleden en we zijn nu bezig met de kaart. Daar zouden we graag een foto op hebben, maar die is niet helemaal scherp. Een Pixel 7 staat voor mij op m'n lijstje, maar ik heb 'm nog niet.
De foto staat hier:
Vragen of mailadres kan per DM natuurlijkAlvast hartstikke bedankt voor de hulp!
https://imgur.com/iKdfTfa
Dit is het resultaat van 'scherper maken', het is nog niet fantastisch maar misschien heb je er wat aan.
Geweldig Sebastiaannn, enorm bedankt!Sebastiaannn schreef op zondag 9 april 2023 @ 15:40:
[...]
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.
https://imgur.com/iKdfTfa
Dit is het resultaat van 'scherper maken', het is nog niet fantastisch maar misschien heb je er wat aan.
Vroeger was het toch zo dat er altijd een systeem update voor de pixels kwam op de eerste maandag van de maand om 20.00 uur of zo. Van die regelmatigheid is men kennelijk afgestapt...
Haal hem ook binnen. Hier 40,97 MB.maupie1967 schreef op maandag 10 april 2023 @ 21:03:
De systeem update van april is ondertussen ook weer vrijgegeven, hier 55.58 MB aan het downloaden
Dit hielp bij mij niets. Maar vanmorgen de April-update geinstalleerd. Tot nu geen SIM-disconnect, maar ook nog niet rond gereisd. Dus fingers crossed @J.A.477 & @The Wizard!The Wizard schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 11:15:
[...]
Er is een Carrier Service update in de Google Play Store. Kleine hoop dat ze daar een fix ingebakken hebben.
Heeft iemand van jullie met dit issue (SIMs die compleet uitvallen) al een factory reset geprobeerd en heeft dat geholpen? Want dat is het enige wat ik nog kan doen als deze update het probleem niet verhelpt.
Ik heb hem nog niet geïnstalleerd, heb de tel nog nodig voor werk, zal het straks even doen. Ben benieuwd...Harmani schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:40:
[...]
Dit hielp bij mij niets. Maar vanmorgen de April-update geinstalleerd. Tot nu geen SIM-disconnect, maar ook nog niet rond gereisd. Dus fingers crossed @J.A.477 & @The Wizard!
Heeft iemand van jullie met dit issue (SIMs die compleet uitvallen) al een factory reset geprobeerd en heeft dat geholpen? Want dat is het enige wat ik nog kan doen als deze update het probleem niet verhelpt.
Hier ook al de update geïnstalleerd. Viel mij op dat de update sneller lijkt te gaan dan de voorgaande?
Hoop dat de update die BT problemen aan pakt sinds de januari update; af en toe valt het gesprek via de carkit weg en gaat dan verder via smartwatch of de Pixel 7 zelf. Of het gesprek gaat helemaal niet via de carkit. Echt enorm vervelend! Zo kan ik niet bellen in de auto en levert het gevaarlijke situaties op. Kan ook geen andere oplossing bedenken om hier vanaf te komen. Kan dan alleen de handset kiezen of BT verbinding, wat dan de smartwatch wordt op dat moment.
Smartwatch is een Samsung Watch 5
Hoop dat de update die BT problemen aan pakt sinds de januari update; af en toe valt het gesprek via de carkit weg en gaat dan verder via smartwatch of de Pixel 7 zelf. Of het gesprek gaat helemaal niet via de carkit. Echt enorm vervelend! Zo kan ik niet bellen in de auto en levert het gevaarlijke situaties op. Kan ook geen andere oplossing bedenken om hier vanaf te komen. Kan dan alleen de handset kiezen of BT verbinding, wat dan de smartwatch wordt op dat moment.
Smartwatch is een Samsung Watch 5
Cross device timer doet het met de april update nog steeds niet...
Lekker gemaakt met een feature drop die er niet komt
Lekker gemaakt met een feature drop die er niet komt
Update geen effect helaas, in ieder geval 1x gezien dat de verbinding wegviel.Harmani schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:40:
[...]
Dit hielp bij mij niets. Maar vanmorgen de April-update geinstalleerd. Tot nu geen SIM-disconnect, maar ook nog niet rond gereisd. Dus fingers crossed @J.A.477 & @The Wizard!
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen