Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Dat hij stopt is volkomen normaal. Mijn laptop doet ook geen bios update als hij niet aan de stroom hangt. Of wil je het risico lopen dat hij leeg is bij een kritieke aanpassing?

Je hebt geen cent last van de update. Hij gaat op de achtergrond door. Je maakt het erger door steeds te gaan kijken. Gebruik je telefoon gewoon en het komt vanzelf goed

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Slaapje schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:07:
Ik begrijp toch het probleem niet met die updates. Ja, het duurt echt bizar lang, al helemaal in verhouding tot de pakket grootte. Maar je hebt er toch geen last van? Je zet hem aan en kan verder met alles en je krijgt vanzelf een keer een melding dat je opnieuw moet opstarten.
Precies, gewoon in de nacht aan het werk zetten en de volgende morgen ben je klaar.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acid_rain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 12:26
DukeN schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:05:
[...]

Toevallig nog succes gehad met het toevoegen van de Rabobank betaalpas? Hier werkt het helaas nog steeds niet.
Nee helaas, net nog geprobeerd.

Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:42
Slaapje schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 13:07:
Ik begrijp toch het probleem niet met die updates. Ja, het duurt echt bizar lang, al helemaal in verhouding tot de pakket grootte. Maar je hebt er toch geen last van? Je zet hem aan en kan verder met alles en je krijgt vanzelf een keer een melding dat je opnieuw moet opstarten.
Is bij een update niet gebruikelijk dat hij alles op je telefoon organiseert?

Bij custom roms zag je dat altijd staan, het updaten was zo gepiept, maar daarna gaat hij alle apps organiseren oid. Zal dit het niet kunnen zijn?
Als je veel apps hebt duurt het dan gelijk een stuk langer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
Over die betaalpassen, ik heb gewoon mijn rabo-pas in de wallet staan. En kan er mee betalen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:23
Whiskey48 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:49:
[...]

Is bij een update niet gebruikelijk dat hij alles op je telefoon organiseert?

Bij custom roms zag je dat altijd staan, het updaten was zo gepiept, maar daarna gaat hij alle apps organiseren oid. Zal dit het niet kunnen zijn?
Als je veel apps hebt duurt het dan gelijk een stuk langer.
Bij het updaten van een Pixel telefoon gebeuren er een paar dingen, de Pixel heeft 2 partities waarvan de telefoon van kan opstarten, een actieve en een inactieve.
Bij het updaten wordt de actieve partitie bijgewerkt met het aangeboden patch bestand. daarna zal de opstart partitie de zojuist bijgewerkte partitie worden. Een deel van de apps zal geoptimaliseerd worden voor deze nieuwe versie.
Na het herstarten van de telefoon zullen ook nog een aantal apps geoptimaliseerd worden.

De oude partitie blijft beschikbaar voor als de update mislukt en de telefoon niet meer kan starten van de bijgewerkte partitie, dan start de telefoon met de oudere versie van Android op.
De update duurt lang, omdat die met de laagste prioriteit wordt uitgevoerd, als je de update niet actief opvraagt zal deze vanzelf gedownload worden als de telefoon in ruste is, dus meestal 's nachts en zul je ´s ochtends zien dat het de Android versie bijgewerkt is en heb je geen last van het trage bijwerken.
De reden dat de telefoon een minimale hoeveelheid vermogen in beschikbaar moet hebben is om te voorkomen dat de update mislukt als de netspanning niet beschikbaar is en de accu leeg raakt.

Google is trouwens bezig om het proces sneller te maken, maar dat is nog niet in de productie release verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Prosac schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:59:
Over die betaalpassen, ik heb gewoon mijn rabo-pas in de wallet staan. En kan er mee betalen.
Hier geen succes, zie eerdere berichten. Laatste contact met Google:

Beste tralala,

Bedankt voor uw reactie aan Google support.

Ik adviseer u om aangegeven stappen van uw bank te volgen en als u na aangegeven tijd nog steeds problemen ondervindt met het toevoegen van uw card en en het token wordt nog steeds niet goed aangemaakt neem direct contact met uw bank en vraag naar een update.

Wij hebben namelijk geen inzicht in het proces van uw bank.

Dus eerst de 10 dagen maar afwachten, al heb ik een vermoeden dat het geen effect heeft.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
DukeN schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 21:43:
[...]

Hier geen succes, zie eerdere berichten. Laatste contact met Google:

Beste tralala,

Bedankt voor uw reactie aan Google support.

Ik adviseer u om aangegeven stappen van uw bank te volgen en als u na aangegeven tijd nog steeds problemen ondervindt met het toevoegen van uw card en en het token wordt nog steeds niet goed aangemaakt neem direct contact met uw bank en vraag naar een update.

Wij hebben namelijk geen inzicht in het proces van uw bank.

Dus eerst de 10 dagen maar afwachten, al heb ik een vermoeden dat het geen effect heeft.
Ik heb er in het begin wel problemen met gehad en uiteindelijk na herinstalleren wallet en wat hernieuwde pogingen en een rabobanklink is het wel gelukt. Maar hoe precies, kan ik je helaas niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
dedominee schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:34:
Ik krijg ook geen betaalpassen in Google Pay/Wallet. Niet van ING noch van ING Mastercard. Jammer.
Kleine aanvulling op mijn eerdere reply. Ik heb mijn ING Mastercard via Curve nu in de Wallet zitten

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TheFes schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:02:
[...]
Kleine aanvulling op mijn eerdere reply. Ik heb mijn ING Mastercard via Curve nu in de Wallet zitten
En wat is Curve?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
https://www.curve.com/

Een virtuele bank waar je een creditcard kunt aanvragen. In die creditcard kun je meerdere andere creditcards of andere betaalmethoden toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TheFes schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:39:
[...]
https://www.curve.com/

Een virtuele bank waar je een creditcard kunt aanvragen. In die creditcard kun je meerdere andere creditcards of andere betaalmethoden toevoegen.
Ah, dus toch. Ik vond 'm in de Play store, en toen ik dit zag:
Curve is a toolbox for your money. After you onboard, you receive a smart credit card that can connect to multiple cards, convert your cashback into crypto rewards, Go Back in Time ®, create Smart Rules, and more.

CRYPTO REWARDS**
Opt in and automatically convert your 1% cashback into your choice of 10 tokens including BTC, ETH, ADA, DOT, & AAVE* for your first 3 months. Not into crypto? No problem. Continue to earn your 1% cashback in Curve Cash.
Dat Crypto Rewards is blijkbaar erg belangrijk, want dat komt steeds maar weer terug. En als ik aan Crypto denk, denk ik aan scams :+ Ik weet het niet, maar ik heb hier weinig vertrouwen in. Ik zie ook het voordeel niet. Ik heb een credit card, waarom moet ik deze dan aan een andere kaart koppelen die vanuit Litouwen wordt uitgegeven, die dan voordeliger is? Het klinkt voor mij allemaal erg vaag. Waarschijnlijk gaat het meer om het verzamelen van mijn financiele gegevens, want gratis geld bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yunfong
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-08-2024
Hoi,

Weet iemand toevallig ook waarom de google pixel 7 pro problemen heeft met het verbinden van je gehoorapparaten via '' Hearing Aids '' ?

Ik probeer al een tijdje mezelf te verbinden maar een of andere reden lukt dat steeds niet ):

Heb het bijvoorbeeld met de iPhone 14 Pro, en de Pro max geprobeerd maar dat lukt dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Laatst online: 14-09 23:12
Vraagje over de vpn optie op de P7P?
We horen wel eens over zogenaamde gratis wifi access punten waar alle dataverkeer onderschept wordt en criminelen wachtwoorden of bankgegevens proberen te stelen.
Hoe goed beschermd de Google vpn daar tegen?

Ben de aankomende weken veel van huis (uk) en zal wel vaker gebruik maken van openbare wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
mphilipp schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:10:
[...]

Ah, dus toch. Ik vond 'm in de Play store, en toen ik dit zag:

[...]

Dat Crypto Rewards is blijkbaar erg belangrijk, want dat komt steeds maar weer terug. En als ik aan Crypto denk, denk ik aan scams :+ Ik weet het niet, maar ik heb hier weinig vertrouwen in. Ik zie ook het voordeel niet. Ik heb een credit card, waarom moet ik deze dan aan een andere kaart koppelen die vanuit Litouwen wordt uitgegeven, die dan voordeliger is? Het klinkt voor mij allemaal erg vaag. Waarschijnlijk gaat het meer om het verzamelen van mijn financiele gegevens, want gratis geld bestaat niet.
Er is ook een topic of het forum
Curve (prepaid creditcard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Ramon 73 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:16:
We horen wel eens over zogenaamde gratis wifi access punten waar alle dataverkeer onderschept wordt en criminelen wachtwoorden of bankgegevens proberen te stelen.

Ben de aankomende weken veel van huis (uk) en zal wel vaker gebruik maken van openbare wifi.
Dat zal moeten blijken, Google gebruikt een proprietary protocol wat zich nog moet bewijzen - ze zijn er ook eigenlijk te stil over terwijl zaken die tegen cryptografie aanleunen juist bijzonder gebaat zijn bij openheid.

Ook is er natuurlijk het overduidelijke probleem van privacy: de netwerk stream centraal kunnen analyseren is nóg nauwkeuriger dan de spyware die je al meegeleverd krijgt.

Wat me ook opvalt is dat er weinig of niets wordt gedaan om detectie tegen te gaan, het lijkt erop dat streaming diensten bijvoorbeeld niet in deze VPN trappen.

Het enige voordeel wat ik me kan bedenken is dat het ongetwijfeld makkelijk in gebruikt is, en als je toch al Google had omarmt dan zal je ongetwijfeld al een abonnement met cloud storage hebt waardoor je er al de VPN kan gebruiken.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

TheFes schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:39:
[...]
Er is ook een topic of het forum
Ik heb mij inmiddels wat ingelezen over Curve en allerlei online banken. Er is blijkbaar een hoop gebeurd sinds ik er voor het laatste actief naar heb gekeken. Ik werd getriggerd door hun nadruk op crypto, wat bij mij vooral allerlei scam vlaggetjes laat wapperen. Maar het is blijkbaar toch wel een betrouwbaar verhaal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:36
Zijn er hier mensen die zoals ik al jaren in de hele Apple ecosfeer zitten en nu bij de Pixel 7 (pro) de switch gemaakt hebben? Zo ja hoe bevalt dat? Ik vind de kant die Apple de laatste jaren op gaat absoluut niet meer wat het bedrijf vroeger was, laat staan de bizarre prijsstellingen van tegenwoordig.
Ik heb een iPhone en Macbook vanaf de 4S tijd dus al een behoorlijke tijd.

Ik val niet voor de privacy praatjes van Apple, ik denk dat het om het even is of je met Apple, Google of MS in zee gaat tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
-TheNose- schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 17:15:
Zijn er hier mensen die zoals ik al jaren in de hele Apple ecosfeer zitten en nu bij de Pixel 7 (pro) de switch gemaakt hebben? Zo ja hoe bevalt dat? Ik vind de kant die Apple de laatste jaren op gaat absoluut niet meer wat het bedrijf vroeger was, laat staan de bizarre prijsstellingen van tegenwoordig.
Ik heb een iPhone en Macbook vanaf de 4S tijd dus al een behoorlijke tijd.

Ik val niet voor de privacy praatjes van Apple, ik denk dat het om het even is of je met Apple, Google of MS in zee gaat tegenwoordig.
Hoe ervaar jij de camera kwaliteit tussen beide merken en telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
MaStar schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 19:05:
[...]

Hoe ervaar jij de camera kwaliteit tussen beide merken en telefoons?
Ik overweeg over te stappen, heb dit nog niet gedaan. Er zijn genoeg lovende kritieken te vinden over de camera’s en lijkt met name ook erg in de voorkeur van de nabewerking van verschillende merken te zitten.

Stuk stiller hier dan in de Apple topics waar ik normaal rondhang. Ik ben maar eens begonnen om meer platform onafhankelijk te worden en stoppen met een hoop Apple diensten, voelt alvast goed. :)

[ Voor 19% gewijzigd door -TheNose- op 13-01-2023 10:07 . Reden: Krekel geluiden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celf11
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 20:57
@TheNose Eind vorig jaar mijn iPhone verkocht en inmiddels een P7 pro. Ik vind het een verademing. Google laat meer toe met het OS. Je kunt meer "pielen" met apps, launchers en icon packs.
Je kunt het toestel helemaal inrichten naar eigen smaak, dat vond ik bij IOS een stuk minder. Sommige IOS apps hebben niet zo'n mooie Android variant , maar da's niet zo'n probleem.
Op het gebied van camera's heb ik het gevoel dat ik er op vooruit ben gegaan...in ieder geval zeker niet achteruit.

En ja, prijs was ook een overweging. De ondergrens van een iPhone komt steeds dichter bij de 1000 euro te liggen (geruchten gaan dat de SE versie gaat verdwijnen).
Bij Android kun je prijs, kwaliteit en specs beter afstemmen op jouw gebruikersprofiel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -TheNose-
Celf11 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:28:
@TheNose Eind vorig jaar mijn iPhone verkocht en inmiddels een P7 pro. Ik vind het een verademing. Google laat meer toe met het OS. Je kunt meer "pielen" met apps, launchers en icon packs.
Je kunt het toestel helemaal inrichten naar eigen smaak, dat vond ik bij IOS een stuk minder. Sommige IOS apps hebben niet zo'n mooie Android variant , maar da's niet zo'n probleem.
Op het gebied van camera's heb ik het gevoel dat ik er op vooruit ben gegaan...in ieder geval zeker niet achteruit.

En ja, prijs was ook een overweging. De ondergrens van een iPhone komt steeds dichter bij de 1000 euro te liggen (geruchten gaan dat de SE versie gaat verdwijnen).
Bij Android kun je prijs, kwaliteit en specs beter afstemmen op jouw gebruikersprofiel.
Nice. Ik speel inmiddels geen games meer, dus mijn telefoon moet gewoon een werkpaard zijn voor mijn bedrijf (agenda, mail, appen) en goede foto's zijn erg belangrijk. Verder is het scherm belangrijk voor media consumptie. Ook het AI gedeelte wat workflow beter moet maken spreekt me aan, Apple is daar toch een stuk minder ver mee.
Een iPhone pro voelt dus ook als enorme overkill inmiddels en wat ik vroeger heerlijk vond helemaal in het Apple ecosysteem staat me dat inmiddels erg tegen en gebruik ik liever platform onafhankelijke spullen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ramon 73 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 07:16:

Wat doet een VPN anders dan een normale verbinding?

Vergelijk het versturen van e-mails met het versturen van een ansichtkaart. Iedereen die de ansichtkaart in handen krijgt, kan meelezen met wat jij erop hebt geschreven. Ditzelfde geld voor http verkeer.

Een VPN verpakt en beveiligd al het verkeer. Bij de VPN van Google wordt al het verkeer in een pakketje gestopt, versleuteld op je telefoon en dat wordt dan naar de Google servers in Amsterdam verstuurd (in mijn geval althans). De kans dat iemand op zo'n openbaar / gratis WiFi punt mee luistert is vele malen groter dan dat er iemand tussen de servers van Google meeluisterd en daar waar jij naar toe emailt.

Een https verbinding met een website is op zichzelf al versleuteld. Als jij je login gegevens bij de bank op de website invoert, dan wordt dat op jouw computer versleuteld, en de bank kan het pas weer decoreren. En of de verbinding nu via VPN loopt of direct naar de bank, maakt niet zo heel veel uit. Google is een paar jaar geleden https verplicht gaan stellen om het internet veiliger te krijgen. In Chrome krijg je een melding te zien dat een website mogelijk onveilig is als deze alleen http ondersteund.

Helaas is het email protocol zo open als wat. Daar wordt standaard niks versleuteld. In dat geval is VPN eigelijk wel een aanrader op openbare netwerken.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
-TheNose- schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 20:48:
[...]

Stuk stiller hier dan in de Apple topics waar ik normaal rondhang. Ik ben maar eens begonnen om meer platform onafhankelijk te worden en stoppen met een hoop Apple diensten, voelt alvast goed. :)
Nooit een Mac fan boy geweest, maar voor werk werd wel een Mac aangeraden. Ter voorbereiding daarvan een jaar of 15 geleden al in cross platform systemen gestapt bij Google en sindsdien Google fan.

Waar de Mac's mij nooit hebben kunnen bekoren vanwege hun befaamde gebruiksgemak (ik had er zoveel meer van verwacht, maar stuk voor stuk viel het tegen), heb ik het ook altijd dure hardware gevonden. Maar afgelopen jaar ben ik toch met een schuin oog gaan kijken naar iPhones, al had ik de stap nog steeds niet gemaakt. De levensduur vanwege langere update cyclussen en de lagere afschrijving (het bedrag dat je nog na 2-3 jaar kunt vangen is veel meer, dus het bedrag wat je verliest door het gebruik) spraken mij erg aan ten opzichte van bijvoorbeeld Samsung toestellen.

In dat opzicht is het inmiddels enorm fijn dat Google zijn Pixel toestellen nu ook in Nederland koopt, waardoor het een stuk makkelijk is om garantie te verhalen of een reparatie te laten verrichten. Want de update cyclus van een Pixel is maar liefst 5 jaar. Alleen nu de vraag, wat is de afschrijving van het toestel?
Doordat ze een kale Android skin hebben, kunnen ze toe met mindere hardware. Het design is mooi, maar het haalt het nog niet met wat Apple ooit heeft neergezet. En dat verlangen naar iets moois, of een verzameling van moois, dat heeft Google niet. Ze willen meer iets voor de massa in plaats van iets moois voor het hogere segment. En dat zou ook qua afschrijving net hun manco kunnen zijn.

Voorlopig zit ik zelf in het testpanel van Google/Tweaker partners en heb de mazzel dat ik het toestel gekregen heb. Maar ben wel benieuwd naar wat het toestel na verloop van tijd waard is, maar ook hoe het blijft presteren na x periode. Bij Samsung merkte je ieder jaar rond de release van nieuwe toestellen dat het weer net iets trager werd. Of het kwam vanwege nieuwe toevoegingen in software, softwarematige vertragingen, of wellicht simpelweg iets tussen mijn oren dat iets nieuws zag en er een fictief gevoel gekweekt werd dat mijn toestel steeds langzamer werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
jules schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Nooit een Mac fan boy geweest, maar voor werk werd wel een Mac aangeraden. Ter voorbereiding daarvan een jaar of 15 geleden al in cross platform systemen gestapt bij Google en sindsdien Google fan.

Waar de Mac's mij nooit hebben kunnen bekoren vanwege hun befaamde gebruiksgemak (ik had er zoveel meer van verwacht, maar stuk voor stuk viel het tegen), heb ik het ook altijd dure hardware gevonden. Maar afgelopen jaar ben ik toch met een schuin oog gaan kijken naar iPhones, al had ik de stap nog steeds niet gemaakt. De levensduur vanwege langere update cyclussen en de lagere afschrijving (het bedrag dat je nog na 2-3 jaar kunt vangen is veel meer, dus het bedrag wat je verliest door het gebruik) spraken mij erg aan ten opzichte van bijvoorbeeld Samsung toestellen.

In dat opzicht is het inmiddels enorm fijn dat Google zijn Pixel toestellen nu ook in Nederland koopt, waardoor het een stuk makkelijk is om garantie te verhalen of een reparatie te laten verrichten. Want de update cyclus van een Pixel is maar liefst 5 jaar. Alleen nu de vraag, wat is de afschrijving van het toestel?
Doordat ze een kale Android skin hebben, kunnen ze toe met mindere hardware. Het design is mooi, maar het haalt het nog niet met wat Apple ooit heeft neergezet. En dat verlangen naar iets moois, of een verzameling van moois, dat heeft Google niet. Ze willen meer iets voor de massa in plaats van iets moois voor het hogere segment. En dat zou ook qua afschrijving net hun manco kunnen zijn.

Voorlopig zit ik zelf in het testpanel van Google/Tweaker partners en heb de mazzel dat ik het toestel gekregen heb. Maar ben wel benieuwd naar wat het toestel na verloop van tijd waard is, maar ook hoe het blijft presteren na x periode. Bij Samsung merkte je ieder jaar rond de release van nieuwe toestellen dat het weer net iets trager werd. Of het kwam vanwege nieuwe toevoegingen in software, softwarematige vertragingen, of wellicht simpelweg iets tussen mijn oren dat iets nieuws zag en er een fictief gevoel gekweekt werd dat mijn toestel steeds langzamer werd?
Ik heb nu een iPhone 12 Pro en als ik rebuy mag geloven is die nog maar 450€ waard. Heb toch wel het idee dat iPhones vroeger meer waardebehoud hadden.

Het “moois” maken wat Apple zou doen ben ik niet helemaal met je eens, er zitten toch wel aardig wat vage dingen in IOS en MacOs die maar net je smaak moeten zijn. Zelfs in de apps van Apple zelf zit een flink verschil in design wat totaal niet bij de meer up to date apps van ze past (books app bijvoorbeeld).

Dat Apple de reputatie heeft dat het “gewoon werkt” is tegenwoordig meer buggy dan het voorheen was, ook dat vind ik minder worden.

Ben inmiddels een beetje fanboy af geloof ik na al die jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclope50
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-09 17:28
Kan iemand dit uit proberen: video maken op 10bit HDR van een seconden of 4 en daarna verzenden met whats app of Signal naar een vriend of zo. dit is met een pixel 7
Het is bij mij zo dat de kwaliteit van de video verandert, het moment dat die is geüpload, naar een kwaliteit van een video van 2008, de kleur, de resolutie alles veranderd.
Waarschijnlijk kan whats app of Signal hier niet mee omgaan

[ Voor 25% gewijzigd door Cyclope50 op 13-01-2023 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Zo ik ben ook over van een Motorola Edge 20 naar een Google Pixel 7 pro.

Hij is even groot dus geen verandering daar.
Had hem van de week al binnen maar vandaag in gebruik genomen.
Ik had er rekening mee gehouden om het hele weekend bezig te zijn met hem in te stellen maar ben na paar uurtjes al klaar met updaten en alles over te zetten.
Alle apps ook weer werkend met inloggen enzo.
En nu de pixel aan het verkennen.
Dit is wel een blijvertje denk ik.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ben van de OnePlus 7 Pro naar de gewone Pixel 7 gegaan (475 EUR via Amazon.de na terugsturen Pixel Buds Pro) en het is qua software uiteraard een verademing. Oxygen OS is één grote schijtzooi geworden, was al even met Pixel Experience Plus aan het klussen maar de talrijke bugs (helderheid ging maximaal op willekeurige tijdstippen, Android Auto deed constant lastig, volume in videocalls kon niet aangepast worden en stond veel te hard, selfie cam kwam te pas en te onpas omhoog...) temperden het plezier toch.

Qua hardware is het afscheid lastiger. Als je ziet dat er intussen 3,5 jaar verstreken is, is de vooruitgang toch beperkt. Scherm van de OP7P was qua kleuren vond ik iets mooier - heb normaal mijn scherm altijd 'natural' staan maar ben nu toch voor 'adaptive' gegaan omdat het anders wel heel erg afgewassen overkwam. Ook ontgoochelend om nu meer bezel te hebben en dat gigantische gat voor de selfie cam. Ik stoor me hier eerlijk gezegd niet aan wanneer het toch maar in de balk valt omdat ik alles wel zo dark theme mogelijk instel, maar bij het videobellen stoort het me wel.
De Tensor 2 is duidelijk ook wat sneller dan de Snapdragon 855 maar ook geen leap van meerdere generaties zoals ik die uit het verleden ken. :)

Al bij al een duidelijk stap voorwaarts, ook omdat ik nu al sinds ik hem heb geen kabeltje meer heb ingestoken maar overal draadloos kan laden.

[ Voor 5% gewijzigd door Th1x4nG op 13-01-2023 19:39 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45
-TheNose- schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:58:
[...]

Ik heb nu een iPhone 12 Pro en als ik rebuy mag geloven is die nog maar 450€ waard. Heb toch wel het idee dat iPhones vroeger meer waardebehoud hadden.

Het “moois” maken wat Apple zou doen ben ik niet helemaal met je eens, er zitten toch wel aardig wat vage dingen in IOS en MacOs die maar net je smaak moeten zijn. Zelfs in de apps van Apple zelf zit een flink verschil in design wat totaal niet bij de meer up to date apps van ze past (books app bijvoorbeeld).

Dat Apple de reputatie heeft dat het “gewoon werkt” is tegenwoordig meer buggy dan het voorheen was, ook dat vind ik minder worden.

Ben inmiddels een beetje fanboy af geloof ik na al die jaren.
Bij Rebuy wisseld de prijs heel erg. Ik had nog een oude XCover 4 liggen. Prijs ze geven was eerst 40 euro, toen weer 25 en later ineens weer 75 euro. Het is afhankelijk van de vraag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Binnetie schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:28:
[...]

Bij Rebuy wisseld de prijs heel erg. Ik had nog een oude XCover 4 liggen. Prijs ze geven was eerst 40 euro, toen weer 25 en later ineens weer 75 euro. Het is afhankelijk van de vraag denk ik.
Ja misschien moet ik hem gewoon op vraag en aanbod zetten, maar dat scheelt ook niet opeens honderden euro’s.
500€ is wel net op het randje leg ik bij voor de 7 pro of gebruik ik de iPhone tot die echt op is.
Scherm en software (AI stuff) is wel een flinke upgrade tov mijn iPhone 12 Pro denk ik.

Jammer dat de apps voor IOS in mijn herinnering vaak gelikter zijn dan voor Android, of is dat de laatste jaren sterk verbeterd? Veel apps komen uit de USA en daar is de iPhone sterker vertegenwoordigd dan de Androids vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ik had wel een vraagje.
Nu had ik gelezen over Magic erasure maar kan dit helemaal niet vinden.
Als ik naar Google foto ga dan naar bewerken dan naar tools staat daar alleen vervagen.
Zit het er dan niet meer op ofzo of ik mis wat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
chucky666 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:25:
Ik had wel een vraagje.
Als ik naar Google foto ga dan naar bewerken dan naar tools staat daar alleen vervagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hG0cu2kpLvbOd18p75lPchlA91o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oYU2Q1dlpWyjA3UqyJTt0mrX.png?f=fotoalbum_large

Ik heb daar vier opties, waaronder de magisch gum

[ Voor 29% gewijzigd door ilfamo op 14-01-2023 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
chucky666 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:25:
Ik had wel een vraagje.
Toen ik de telefoon net had moest er een update van de camera (of photos app) komen voordat ik de magic eraser kreeg.

To dare is to do

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:38
Inmiddels een ruime week de P7 in gebruik.

Enkele conclusies na ongeveer 10 jaar Samsungs te hebben gebruikt:
- De app-launcher went snel. Ik heb nog een paar mapjes aangemaakt op het homescreen maar merk dat ik feitelijk hooguit 1 map gebruik.
- Batterijverbruik valt zeer mee. Niet beter/slechter dan Samsung en zal aan de hand van optimalisatie nog te verbeteren zijn. Wel merk ik dat muziek afspelen via Bluetooth aanzienlijk meer verbruikt. Dat geldt voor zowel YouTube Music, RadioNL en TuneIn. Met casten (natuurlijk) geen probleem.
- Het geluid van het toestel is zeer goed.
- De selfie camera was op de Samsung S20FE al niet verkeerd, maar deze is echt een paar stappen beter.
- Nachtmodus werkt ook onvoorstelbaar goed. Wel blijven de randen van de lucht dan zichtbaar donkerder.
- Overdag is de camera goed en scherper dan mijn vorige toestel, maar de vooruitgang is niet groot te noemen.

De camera-opties wil ik nog verder gaan verkennen maar bij de eerste nieuwe verkenning constateer ik ook meteen een minpunt. Wanneer ik gebruik maak van slow-motion video dan zie ik al voordat ik start met de opname dat de resolutie en scherpte terugschakelt. In mijn geval ging het om iets te filmen op een afstand van ongeveer 7 meter (bij een toename van afstand lijkt de kwaliteit hard achteruit te gaan). Een lagere resolutie (FHD) is nog te doen, maar de scherpte is echt bedroevend slecht. Iemand een idee of is dit een bekend software-issue?

Verder zeer tevreden over dit toestel!

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Slaapje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:34:
[...]

Toen ik de telefoon net had moest er een update van de camera (of photos app) komen voordat ik de magic eraser kreeg.
Ja die stond er al op.
Ik heb de update eraf gegooid 3x en opnieuw 3x geïnstalleerd en het staat er bij mij nu eindelijk ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acid_rain
Ik had thuis met WiFi 6 een belabberde download snelheid met de P7P, terwijl de upload wel goed was.

Na check bij de status van de WiFi verbinding had ik ook een zeer lage link speed van slechts 200 Mbps. Terwijl de upload rond de 2000 Mbps lag.

Na wat zoeken had een Redditor de oplossing. In de Berichten app instellingen zorgen de chat instellingen (Chatfuncties uitzetten) voor dit issue. Daarna wel weer volledige linkspeed en daarmee download snelheid. Zie resultaten van de Speedtest.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oA_DBbQvlp77kNkB3VGwNTU-rjA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/w8b4YbTapGxPtPcEr5X5hQA2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXIxDm7et0sqSOq7E3Hl4jKcj9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sOgT5tisJfcQKwnrwlxZGJuK.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2R36i2HSHxoZlqwM2YCNZUKKqo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/5F0iQrRw8ujCeDNonyl66ERj.png?f=fotoalbum_large

Edit: P7P toegevoegd

Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whiskey48
acid_rain schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:41:
Ik had thuis met WiFi 6 een belabberde download snelheid, terwijl de upload wel goed was.

Na check bij de status van de WiFi verbinding had ik ook een zeer lage link speed van slechts 200 Mbps. Terwijl de upload rond de 2000 Mbps lag.

Na wat zoeken had een Redditor de oplossing. In de Berichten app instellingen zorgen de chat instellingen (Chatfuncties uitzetten) voor dit issue. Daarna wel weer volledige linkspeed en daarmee download snelheid. Zie resultaten van de Speedtest.[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]
Ah, ik hoop dat dit de wegvallende internetverbinding oplost bij m'n pixel 7

Grappig, bij mij is de wifi snelheid ook opeens giga stabiel geworden. Thanks voor de tip!

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 14-01-2023 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
Jorco schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:57:
Inmiddels een ruime week de P7 in gebruik.

Enkele conclusies na ongeveer 10 jaar Samsungs te hebben gebruikt:
[...]
- Batterijverbruik valt zeer mee. Niet beter/slechter dan Samsung en zal aan de hand van optimalisatie nog te verbeteren zijn. Wel merk ik dat muziek afspelen via Bluetooth aanzienlijk meer verbruikt. Dat geldt voor zowel YouTube Music, RadioNL en TuneIn. Met casten (natuurlijk) geen probleem.
Ik vermoed dat het streamen icm afspelen voor een groter verbruik zorgt. TuneIn is bij mij altijd al een grote verbruiker geweest. YouTube Music heb ik ingesteld dat hij alleen vooraf gedownloade muziek afspeelt. Hij ververst regelmatig de gedownloade nummers, maar het verbruik is echt minimaal twee noemen op de hoogste kwaliteit. Met Buds 2 van Samsung, dus verbonden via BT, hooguit 1% per uur.
[...]
Wanneer ik gebruik maak van slow-motion video dan zie ik al voordat ik start met de opname dat de resolutie en scherpte terugschakelt. In mijn geval ging het om iets te filmen op een afstand van ongeveer 7 meter (bij een toename van afstand lijkt de kwaliteit hard achteruit te gaan). Een lagere resolutie (FHD) is nog te doen, maar de scherpte is echt bedroevend slecht. Iemand een idee of is dit een bekend software-issue?
Is me ook opgevallen dat vanaf zoom level 2 in slow motion de kwaliteit ontzettend omlaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Welke draadloze opladers gebruiken jullie, en met hoeveel watt wordt er geladen? Bij mij wil het niet met meer dan 3.88 volt en 560 mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
In een aankondiging van de Pixel 7 las ik dat je hoofd- en selfie camera tegelijkertijd kunt gebruiken om een foto naar beide kanten te maken.
De camera app kan ik dat niet in vinden, zoek ik op de verkeerde plek of kan het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
zunrob schreef op zondag 15 januari 2023 @ 00:32:
Welke draadloze opladers gebruiken jullie, en met hoeveel watt wordt er geladen? Bij mij wil het niet met meer dan 3.88 volt en 560 mA.
€ 21,09 40%OFF | Baseus 15W Wireless Chargers For iPhone 14 12 Samsung LED Display Desktop Wireless Charging Pad For Airpods Fast Charger
https://a.aliexpress.com/_EILPbBP

Deze, 12V en 15W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acid_rain
Whiskey48 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:01:
[...]

€ 21,09 40%OFF | Baseus 15W Wireless Chargers For iPhone 14 12 Samsung LED Display Desktop Wireless Charging Pad For Airpods Fast Charger
https://a.aliexpress.com/_EILPbBP

Deze, 12V en 15W
Hoeveel ampere meet je tijdens het opladen? Ik heb een Color Rokk 15W gehaald maar ik kom niet hoger dan zo'n 0,8A en daarmee zo'n 3W. Ik gebruik een 30W Google oplader en verschillende kabels geprobeerd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd. Vanuit Google oplader direct met kabel is max 20W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
30 Watt gaat je sowieso nooit lukken, dat weet je?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acid_rain
Ik had wel een vermoeden dat zelfs bekabeld de 30W nooit gehaald gaan worden. Maar dat in de praktijk slechts 2/3 van de max haalbare wordt gehaald, had ik niet verwacht.

Moeten de inputrequirements van de Qi oplader precies matchen met de output van de gebruikte adapter?

Color Rokk vraagt om adapter met QC3.0 18W (5V3A, 9V2A, 12V1.5A) of PD 20W (5V3A, 9V2.22A , 12V1.67A)

Google adapter
PD 20V⎓1.5A, 15V⎓2A, 5V/9V⎓3A; PPS 21V⎓1.5A. 11V⎓3A

[ Voor 46% gewijzigd door acid_rain op 15-01-2023 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 11:36
Cyclope50 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:39:
Kan iemand dit uit proberen: video maken op 10bit HDR van een seconden of 4 en daarna verzenden met whats app of Signal naar een vriend of zo. dit is met een pixel 7
Het is bij mij zo dat de kwaliteit van de video verandert, het moment dat die is geüpload, naar een kwaliteit van een video van 2008, de kleur, de resolutie alles veranderd.
Dit is te verwachten, WhatsApp past (zeer sterke) compressie toe op verzonden videos en fotos om de bestandsgrootte te beperken. Kwaliteit gaat hierdoor hard achteruit. Om de video in zijn originele kwaliteit te versturen kan je een deelbare link maken via Google Google Photos (Mits je upload in originele kwaliteit).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
acid_rain schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:16:
Ik had wel een vermoeden dat zelfs bekabeld de 30W nooit gehaald gaan worden. Maar dat in de praktijk slechts 2/3 van de max haalbare wordt gehaald, had ik niet verwacht.
De toestellen zelf kunnen niet met 30 Watt laden ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
acid_rain schreef op zondag 15 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Hoeveel ampere meet je tijdens het opladen? Ik heb een Color Rokk 15W gehaald maar ik kom niet hoger dan zo'n 0,8A en daarmee zo'n 3W. Ik gebruik een 30W Google oplader en verschillende kabels geprobeerd. Blijkbaar doe ik iets verkeerd. Vanuit Google oplader direct met kabel is max 20W.
Er zit een metertje op qi lader, die geeft dat aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Whiskey48 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:51:
[...]

Er zit een metertje op qi lader, die geeft dat aan :p
Ik heb trouwens ook de google stand 2, deze is wel tof dat je een menu krijgt de eerste keer dat je de telefoon er op legt, hoe hij moet laden. Ik heb optimized gekozen. Dan lijkt het of hij snachts tot 60% oplaad, vroeg in de ochtend 80% en iets voor de wekker gaat staat hij opeens op 100%. Heel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey 83
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-03 14:43
jules schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 13:25:
[...]

Mijn pixel 5 verkocht voor 250 na 2 jaar. Vond dat niet tegen vallen. Pixel 3 draait hier nog prima rond (als spelletjes telefoon voor een 8 jarige). Heb ik met al mijn voorgaande telefoons niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwachten ze bij de pixel 8 enorme verbeteringen tov de 7? Of is dat te vroeg om te zeggen? Vanaf vandaag mag ik verlengen en twijfel erg om nu over te gaan en nog een aardig bedrag voor mijn iPhone 12 pro te kunnen krijgen of deze langer te gebruiken, meer af te schrijven en te wachten tot eind van dit jaar.

Ook begin ik steeds meer de 7 te overwegen tov de 7 pro.

Choices choices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
-TheNose- schreef op maandag 16 januari 2023 @ 07:40:
Verwachten ze bij de pixel 8 enorme verbeteringen tov de 7? Of is dat te vroeg om te zeggen? Vanaf vandaag mag ik verlengen en twijfel erg om nu over te gaan en nog een aardig bedrag voor mijn iPhone 12 pro te kunnen krijgen of deze langer te gebruiken, meer af te schrijven en te wachten tot eind van dit jaar.

Ook begin ik steeds meer de 7 te overwegen tov de 7 pro.

Choices choices.
De 7 is net uit dus valt niet veel over te zeggen maar naar alle waarschijnlijkheid zal het dan ook gaan om slechts kleine verbeteringen tov de 7. Bij vrijwel geen enkele telefoon zie je nu echt nog grote verbeteringen jaar-over-jaar of zelfs na 2 jaar, behalve bij meer experimentele modellen zoals de foldables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verona27 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:15:
[...]

De 7 is net uit dus valt niet veel over te zeggen maar naar alle waarschijnlijkheid zal het dan ook gaan om slechts kleine verbeteringen tov de 7. Bij vrijwel geen enkele telefoon zie je nu echt nog grote verbeteringen jaar-over-jaar of zelfs na 2 jaar, behalve bij meer experimentele modellen zoals de foldables.
True maar Google is redelijk een nieuwe weg ingeslagen vorig jaar met hun eigen Tensor chip en nog meer focus op AI. Dus misschien gaat het hier wat sneller.
Maar zo kan je altijd blijven wachten natuurlijk 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:27

Mimiix

Professioneel Prutser

Whiskey48 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 16:57:
[...]

Ik heb trouwens ook de google stand 2, deze is wel tof dat je een menu krijgt de eerste keer dat je de telefoon er op legt, hoe hij moet laden. Ik heb optimized gekozen. Dan lijkt het of hij snachts tot 60% oplaad, vroeg in de ochtend 80% en iets voor de wekker gaat staat hij opeens op 100%. Heel geinig.
Is de stand de prijs waard?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
zunrob schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:47:
Bijzonder is dat. Bij mij is het ook de rechterduim die het nu minder doet. Ging eerst gewoon goed, na de update minder. De andere vingers worden nog steeds prima gescand, evenals de linkderduim.
Het is jammer dat je maar 4 afdrukken kunt toevoegen, ik had gelezen dat het helpt om je duim een paar keer in te voeren.
Dat is opmerkelijk ja. Bij mij doet de fingerprint het ook sinds een maandje bijna niet meer, heel irritant om steeds pincode voor unlock of wachtwoorden voor beveiligde apps als Bitwarden te moeten gebruiken. Las online al dat ik niet de enige was.

Ik bedacht me dat het misschien aan de screenprotector kon liggen? Maar vind het eigenlijk wat link om zonder screenprotector rond te lopen, die heeft me in het verleden wel vaker gered van krassen en barsten.

Maar nu lees ik dus dat het met name de rechterduim is die problemen geeft. Laat dat nou de enige vinger zijn die ik gebruik voor unlock :D De andere negen zijn wat omslachtig als ik em in mn hand hou. Anyway, vervelend issue. Had gehoopt dat de januari update een fix zou geven maar nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

-TheNose- schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:29:
[...]

True maar Google is redelijk een nieuwe weg ingeslagen vorig jaar met hun eigen Tensor chip en nog meer focus op AI. Dus misschien gaat het hier wat sneller.
Maar zo kan je altijd blijven wachten natuurlijk 🤪
Tussen Tensor en Tensor G2 zitten naar mijn idee meer correcties dan echt verbeteringen, met een beetje mazzel is het 3 maal scheepsrecht bij de Tensor G3.

Tussen nu en de Pixel 8 zit nog een Pixel 7a en een foldable trouwens, misschien dat je daar nog iets ziet wat je wilt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

Cyclope50 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:39:
Chat apps verkleinen films en foto's, waarschijnlijk vallen dan heel veel info's af.
Stuur eens als document. Deze zou dan hele bestand moeten verzenden. Zonder compressie.

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Iemand al bellen over wifi bij KPN? Zie tegenstrijdige berichten de ene heeft het wel de andere niet.. mijn T mobile eSIM werkt het perfect. Bij KPN heb ik het niet..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Komende van een iPhone 12 pro twijfel ik heel erg of ik nu een 7 of 7pro moet nemen. Zijn er mensen hier die heel bewust voor de 7 gekozen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Zeker. Vanwege het formaat. De extra camera mis ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
habermas schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:35:
[...]

Dat is opmerkelijk ja. Bij mij doet de fingerprint het ook sinds een maandje bijna niet meer, heel irritant om steeds pincode voor unlock of wachtwoorden voor beveiligde apps als Bitwarden te moeten gebruiken. Las online al dat ik niet de enige was.

Ik bedacht me dat het misschien aan de screenprotector kon liggen? Maar vind het eigenlijk wat link om zonder screenprotector rond te lopen, die heeft me in het verleden wel vaker gered van krassen en barsten.

Maar nu lees ik dus dat het met name de rechterduim is die problemen geeft. Laat dat nou de enige vinger zijn die ik gebruik voor unlock :D De andere negen zijn wat omslachtig als ik em in mn hand hou. Anyway, vervelend issue. Had gehoopt dat de januari update een fix zou geven maar nee
Ik kan me niet voorstellen dat het aan de screenprotector ligt, de andere vingers doen het namelijk nog prima. Het is wel balen, de scanner werkte echt goed en snel. Waar kwam je dat tegen van alleen de duim, behalve in mijn post?

[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 16-01-2023 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Frank1973 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 11:32:
Iemand al bellen over wifi bij KPN? Zie tegenstrijdige berichten de ene heeft het wel de andere niet.. mijn T mobile eSIM werkt het perfect. Bij KPN heb ik het niet..?
Klopt als je hier terugleest zie ik dat diegene met betasoftware het wel hebben en op de normale nog niet.
Het zou ergens begin dit jaar moeten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Mimiix schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:41:
[...]

Is de stand de prijs waard?
het is een oplader, dus nee :P
Maar stel je hebt een boom waar geld groeit of je vind een leuke retourdeal, mwah, misschien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheFes
chucky666 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:54:
[...]

Klopt als je hier terugleest zie ik dat diegene met betasoftware het wel hebben en op de normale nog niet.
Het zou ergens begin dit jaar moeten uitkomen.
@Frank1973
De release van Android 13 QPR2 is gepland voor maart.

En ik ben inderdaad één van die mensen die de beta draait en al bellen over Wifi icm KPN heeft

[ Voor 14% gewijzigd door TheFes op 16-01-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
zunrob schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:52:
Ik kan me niet voorstellen dat het aan de screenprotector ligt, de andere vingers doen het namelijk nog prima. Het is wel balen, de scanner werkte echt goed en snel. Waar kwam je dat tegen van alleen de duim, behalve in mijn post?
eigenlijk dus vooral jouw post en degene waar jij op reageerde. hier nog wel een algemener topic over fingerprint issues: https://support.google.co...-reader-not-working?hl=en
-TheNose- schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:15:
Komende van een iPhone 12 pro twijfel ik heel erg of ik nu een 7 of 7pro moet nemen. Zijn er mensen hier die heel bewust voor de 7 gekozen hebben?
heb bewust voor de 7 gekozen vanwege 1) prijs en 2) formaat. vriendin heeft de 6 Pro en ik vind het toch vooral een log ding. ben blij dat de trend meer en meer naar compactere formaten lijkt te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
-TheNose- schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:15:
Ik van een OnePlus 6T en heb gekozen voor de Pro. Formaat went snel, ik vind de OnePlus nu klein aanvoelen, en ben blij met het grote scherm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -TheNose-
Bwoah, ik heb echt zo ontzettend veel reviews gekeken en gelezen dat ik er niet meer uit kom. Kan maar niet kiezen tussen de twee. Ik wil het scherm (wel liever plat) en de camera van de pro, maar het formaat van de gewone 7. 😂
Bij twijfel niet doen zeg ik altijd maar, ik wacht dus nog even voor ik weer over stap naar Android. Misschien wel de Google foldable en anders de 8, kan ik nog even sparen (want het geld voor de 256gb 7 pro heb ik nu ook net niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 08:20
-TheNose- schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 06:58:
Bwoah, ik heb echt zo ontzettend veel reviews gekeken en gelezen dat ik er niet meer uit kom. Kan maar niet kiezen tussen de twee. Ik wil het scherm (wel liever plat) en de camera van de pro, maar het formaat van de gewone 7. 😂
Bij twijfel niet doen zeg ik altijd maar, ik wacht dus nog even voor ik weer over stap naar Android. Misschien wel de Google foldable en anders de 8, kan ik nog even sparen (want het geld voor de 256gb 7 pro heb ik nu ook net niet).
Je wil dus eigenlijk de normale 7 op elk gebied, behalve dan de camera. Enige verschil is dan toch de zoom? Ga je die echt (vaak) gebruiken? Zo ja, wachten. Zo nee, dan is het alleen fomo... Had ik dit keer geen last van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de schermresolutie en ververssnelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
En het werkgeheugen. Weet alleen niet of die afgeronde scherm randen irritant zijn komende van een platte iPhone. En het formaat is echt lastig in te schatten. Past het nog wel in mijn broekzak dan überhaupt? Bedoeling is voor het eerst sinds jaren zonder hoesje te gaan omdat hij anders helemaal debiel groot wordt.

Side by side scheelt het behoorlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFkj5ZcxUKMytp6RHdDysQkehW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7pLAl5BAbEmYjdefKvsdm1gw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 17-01-2023 08:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Zo dramatisch is het verschil in formaat toch ook weer niet? En ik begrijp niet goed wat iedereen altijd heeft tegen afgeronde randen? Nooit last van gehad, en ik heb het al sinds de Samsung S7 Edge. Ik vond het op die Samsung best wel fijn, want ze hadden zo'n mooi side-menu bedacht. Dan kon je vanuit elke app een menuutje oproepen met shortcuts naar veelgebruikte apps en bepaalde functies. Superhandig! Ik ben er helemaal verslaafd aan en heb nu een appje die hetzelfde doet op de Pixel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
CLB schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:10:
En de schermresolutie en ververssnelheid...
-TheNose- schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:33:
En het werkgeheugen. Weet alleen niet of die afgeronde scherm randen irritant zijn komende van een platte iPhone. En het formaat is echt lastig in te schatten. Past het nog wel in mijn broekzak dan überhaupt? Bedoeling is voor het eerst sinds jaren zonder hoesje te gaan omdat hij anders helemaal debiel groot wordt.

Side by side scheelt het behoorlijk.
[Afbeelding]
Maar dat noemde je niet als argument, dus ik dacht echt alleen de camera. En die zoom is voor mij persoonlijk echt geen issue. Werkgeheugen en schermververssnelheid ook niet. Dat laatste waarschijnlijk omdat ik een hogere snelheid niet gewend ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

barrymossel schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:09:
[...]
Werkgeheugen en schermververssnelheid ook niet. Dat laatste waarschijnlijk omdat ik een hogere snelheid niet gewend ben.
Het hangt ook van de persoon af. Er zijn mensen die het verschil zien en er zijn ook mensen (Zoals ik) die het verschil werkelijk niet zien.
Ik heb het net eens een week of wat geprobeerd met de hogere snelheid en hem net weer terug gezet. Het viel me echt niet op.
Ik zit niet als een F1 coureur van onder naar boven en terug te scrollen. En zelfs dan, zodra ik iets wil lezen staat het scherm stil en maakt het niet uit.
Als ik geconcentreerd kijk en wissel dan heb ik, soms, het gevoel van ja, nu je het zegt, er lijkt wel een verschil te zijn. Maar nooit zo groot dat ik het de moeite waard vind om de hogere snelheid te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga me eerst maar eens aan de lock in op het gebied van diensten ontworstelen bij Apple. Denk dat dat al een hoop scheelt. Misschien dat me dat wel meer stoort aan mijn iPhone dan dat ik volledig naar Android moet stappen.

Bedankt voor de hulp in ieder geval en veel plezier met de mooie Pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

-TheNose- schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:05:
Ik ga me eerst maar eens aan de lock in op het gebied van diensten ontworstelen bij Apple. Denk dat dat al een hoop scheelt. Misschien dat me dat wel meer stoort aan mijn iPhone dan dat ik volledig naar Android moet stappen.

Bedankt voor de hulp in ieder geval en veel plezier met de mooie Pixels!
Tip: bekijk eens wat NextCloud allemaal kan aanbieden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -TheNose-
nst6ldr schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:37:
[...]

Tip: bekijk eens wat NextCloud allemaal kan aanbieden :)
Ga ik doen thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Whiskey48 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:45:
[...]
het is een oplader, dus nee :P
Maar stel je hebt een boom waar geld groeit of je vind een leuke retourdeal, mwah, misschien.
Een draadloze ook nog, dus lekker langzaam laden, apparaat wordt warm, inefficiënt, etc. Ik heb alleen een draadloze lader voor in de auto. Thuis heb ik gewoon een draadje op mijn buro liggen en mijn Pixel hoeft in de ochtend maar een half uurtje aan de beademing om weer op 80% te komen. Ruim genoeg om de dag door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19

mucuracat

YES

mphilipp schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:16:
[...]

Een draadloze ook nog, dus lekker langzaam laden, apparaat wordt warm, inefficiënt, etc. Ik heb alleen een draadloze lader voor in de auto. Thuis heb ik gewoon een draadje op mijn buro liggen en mijn Pixel hoeft in de ochtend maar een half uurtje aan de beademing om weer op 80% te komen. Ruim genoeg om de dag door te komen.
Bij pixel 7 pro is draadloos laden 23W en bedraad ook 23W als je originele draadlooslader gebruikt.

https://support.google.co...0beschikbaar%20met%20SQ1D.

[ Voor 10% gewijzigd door mucuracat op 17-01-2023 14:21 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

mucuracat schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:20:
[...]
Bij pixel 7 pro is draadloos laden 23W en bedraad ook 23W als je originele draadlooslader gebruikt
Oh, wisiknie. Meestal is draadloos laden veel minder dat fast charge, maar de Pixel heeft inderdaad niet zo'n gruwelijk zware lader, dus blijft dat zo te zien gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
TheFes schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:46:
[...]

En ik ben inderdaad één van die mensen die de beta draait en al bellen over Wifi icm KPN heeft
Ik heb T-Mobile en heb bellen over WiFi juist uitgeschakeld. Echt voordeel zie ik er niet in, en vaak minder goede kwaliteit dan via mobiele netwerk. Zeker vanuit thuis waar slecht een 40/4 adsl lijntje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Weet iemand of het mogelijk is een symbool in de statusbalk te laten zien als de telefoon op stil staat? Als je voor trillen kiest zie je wel een symbool, maar bij zowel geluid als stil niet. Dat laatste vind ik onhandig, zo kun je je makkelijker vergissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

zunrob schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:51:
Als je voor trillen kiest zie je wel een symbool, maar bij zowel geluid als stil niet
Ik zie gewoon een 'bel' met een streepje er door als hij op stil staat. Saat hij aan dan is er geen symbool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
slayerrp schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:03:
[...]

Met of zonder protector? ik heb zelf gisteren de Pixel 7 binnen en krijg morgen de https://www.gsmpunt.nl/sc...fingerprint-case-friendly binnen. Daarna alle rotzooi overhevelen van m'n OP6 :P

En dan eens kijken hoe het bij mij werkt
Nou een tijdje aan het testen met de Pixel 7, icm de screenprotector. Wat een K*T systeem :( Ding leest nog slechter fingerprint dan mijn samsung s22 van de zaak. Voor de rest wel een prima snel toestel :)

Enige oplossing waar ik per ongeluk achter kwam is dat als mijn vinger vochtig is, hij wel werkt. Maar om nu elke keer aan mijn vinger te likken voordat ik m'n fingerprint wil gebruiken vind ik ook zo wat. Als ik dit vergelijk met mijn oude fingerprint reader op de achterkant van m'n OP6 is dit echt 100% achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ortep schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:57:
[...]

Ik zie gewoon een 'bel' met een streepje er door als hij op stil staat. Saat hij aan dan is er geen symbool
In de notificatiebalk, rechtsboven? Ik dacht dus dat ik dat ook had, maar bij mij verschijnt dat niet meer... Vast ergens een instelling dus. Enig idee waar?

Edit: Na het herstarten van de telefoon is ie terug!

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 18-01-2023 10:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

slayerrp schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:57:
[...]

Nou een tijdje aan het testen met de Pixel 7, icm de screenprotector. Wat een K*T systeem :( Ding leest nog slechter fingerprint dan mijn samsung s22 van de zaak. Voor de rest wel een prima snel toestel :)
Dat ligt dan aan je screenprotector. Hier werkt alles prima.
Heb je wel de gevoeligheid aangepast toen je de protector er op plaatste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
[...]

Enige oplossing waar ik per ongeluk achter kwam is dat als mijn vinger vochtig is, hij wel werkt. Maar om nu elke keer aan mijn vinger te likken voordat ik m'n fingerprint wil gebruiken vind ik ook zo wat. Als ik dit vergelijk met mijn oude fingerprint reader op de achterkant van m'n OP6 is dit echt 100% achteruitgang.
De sensor is gevoeliger voor de "vochtigheid" van je vinger ja, dat merk ik ook. (en anderen op internet ook)
Hoe doen je andere vingers het? Je kunt proberen je meest gebruikte vinger meerdere keren toe te voegen, in "vochtige" en "drogere" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Mopper mopper... https://9to5google.com/20...en-protector-fingerprint/ of de Modus voor screenprotector (instellingen) proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
barrymossel schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 10:15:
[...]

Mopper mopper... https://9to5google.com/20...en-protector-fingerprint/ of de Modus voor screenprotector (instellingen) proberen.
Uiteraard alle tips hier getest:

Fingerprints opnieuw toegevoegd
Screenprotector modus aangezet
Update gedraaid
Wederom alle fingerprints verwijderd en toegevoegd

Maar die link van jou is inderdaad wel nuttig. Dan wordt de door mij bestelde protector dus gewoon niet "ondersteund" 8)7 Dan gaat die dus eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
Heb de pixel 7 nu een 2 weken.
Met de januari update is voor mij de vinger scanner enorm verbeterd.
Hiervoor was het een echte ramp

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Gunth schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:17:
Heb de pixel 7 nu een 2 weken.
Met de januari update is voor mij de vinger scanner enorm verbeterd.
Hiervoor was het een echte ramp
Met of zonder screenprotector ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 23:10
slayerrp schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:17:
[...]

Met of zonder screenprotector ? :P
Eigenlijk met beide sinds de update.
Maar internet,Reddit staat vol van klagende mensen.
En ook die geen problemen hebben. Beetje hit and mis precies
Screen protector zit er nu een week op.
Is de protector van mouse,dus eigenlijk meer plastic dan glas.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
Ortep schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:59:
[...]

Dat ligt dan aan je screenprotector. Hier werkt alles prima.
Heb je wel de gevoeligheid aangepast toen je de protector er op plaatste?
Yes, alles verwijderd en setting aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
heb sinds vanochtend een nieuw probleem: scherm reageert niet meer, hij lijkt een soort van bricked. na een harde reset (power button 30 seconden inhouden), reboot ie, maar krijg ik alleen het Google logo (G) en powered by android logo te zien. daar blijft het bij. heel gek, was er niks bijzonders mee aan het doen. vrees dat het een omruil actie gaat worden ;(

er is niet een soort firmware menu op te roepen he? vreemds genoeg blijf ik wel meldingen via m'n Galaxy watch binnenkrijgen, dus hij lijkt 't onder het scherm te doen. maar hij is unresponsive

edit: nog wat meer zitten googlen en vond deze link: bijna een minuut (!) de power en volume up button inhouden zorgde voor een échte reset :*)

[ Voor 40% gewijzigd door habermas op 18-01-2023 12:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
[...]

Enige oplossing waar ik per ongeluk achter kwam is dat als mijn vinger vochtig is, hij wel werkt.
Verdomd! Dat werkt!

Die pixel 7 is eigenlijk gewoon "fingerlicking good"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:44
Die thermoskan die je bij Belsimpel kreeg bij een p7p is trouwens best goed.
Werk nu paar weken op Bonaire, maar het water blijft gewoon koud in dat ding over een hele dag of nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Megupe schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:09:
Die thermoskan die je bij Belsimpel kreeg bij een p7p is trouwens best goed.
Werk nu paar weken op Bonaire, maar het water blijft gewoon koud in dat ding over een hele dag of nacht.
Ik heb een cashback en Chromecast actie gezien, maar de thermoskan zegt me niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Iemand ervaringen met Esim van KPN icm P7P?
Wil simkaart van werk ook in toestel plaatsen. Verbruikt 2 sims in toestel ook meer batterij (2 netwerken scannen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:44
wari42 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:05:
Wil simkaart van werk ook in toestel plaatsen. Verbruikt 2 sims in toestel ook meer batterij (2 netwerken scannen)?
ik heb esijm kpn en gewone sim vodafone van werk.
Merk niet perse verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
wari42 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:05:
Ik heb een KPN eSim in gebruik, werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
mphilipp schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:16:
[...]

Hier idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Hier niet. 80% is never nooit genoeg voor een dag hier. De batterij van de Pixel is voor mij echt te beroerd voor worden. En dat in de winter... Ik houd m'n hart vast.
Denk echt dat het met slecht bereik voor m'n thuis sim te maken heeft. Zoveel gebruik ik de telefoon nou ook weer niet.
Pagina: 1 ... 37 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen