Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 12:21

alwinus

Tweaked

Meer mensen problemen met Bluetooth en connectie naar andere apparaten? Ik heb een Garmin Venu 2. Die verliest ongeveer 1x week de hele connectie. Moet dan zelfs het horloge opnieuw koppelen in de connect app want daar wordt ook uitgehaald.

Ook met de auto af en toe geen connectie. Geen geluid als er iemand belt. Bluetooth aan en uit helpt dan wel. Maar mijn auto en horloge zijn ook allebei verdwenen uit opgeslagen apparaten in Bluetooth. Zwaar irritant. Mijn vorige telefoon was een p30 pro en had deze issues totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

alwinus schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:37:
Meer mensen problemen met Bluetooth en connectie naar andere apparaten? Ik heb een Garmin Venu 2. Die verliest ongeveer 1x week de hele connectie. Moet dan zelfs het horloge opnieuw koppelen in de connect app want daar wordt ook uitgehaald.

Ook met de auto af en toe geen connectie. Geen geluid als er iemand belt. Bluetooth aan en uit helpt dan wel. Maar mijn auto en horloge zijn ook allebei verdwenen uit opgeslagen apparaten in Bluetooth. Zwaar irritant. Mijn vorige telefoon was een p30 pro en had deze issues totaal niet.
Ik heb een P7 en een venu, herken je verhaal niet.. je kan proberen de cache van je bluetooth apps weg te gooien... sosm helpt dat .. of een reboot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Meer mensen problemen met Bluetooth en connectie naar andere apparaten? I
Geen enkel probleem hier met een Fitbit, Sony headphone en een Huawei setje

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:41
Hier een P7P en ook een Venu2 en totaal geen probleem. Voorheen met een Forerunner ook geen issues. De rest met BT werkt ook altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 23:12
Meer mensen problemen met Bluetooth en connectie naar andere apparaten? Ik heb een Garmin Venu 2.....
Hier P7P met Fenix 7. Nog geen probleem gemerkt maar heb de P7P pas een week. BT verbinding in de auto werkt ook steeds, maar heb nog niet veel gereden met de auto sinds de telefoon in gebruik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het - gok toevallig - gisteren even met een setje Sennheiser-oordopjes, waren ook geheel verdwenen als gekoppeld apparaat in de Bluetooth-instellingen. Ook wat geklooi in de eigen Sennheiser-app. Even alles er volledig uitgegooid, opnieuw gekoppeld en alles werkt weer perfect. Eigenlijk gaat het al maanden perfect met alles... andere oortjes, verbinding met laptop, smartwatch...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:35

pinda powerrr

Slow down...

wari42 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:53:
[...]

Hier een P7P en ook een Venu2 en totaal geen probleem. Voorheen met een Forerunner ook geen issues. De rest met BT werkt ook altijd goed
Ik verlies af en toe connectie met de auto carkit, gebeurde me van de week zelfs midden in een gesprek.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Ik heb ook af en toe geen verbinding met mn auto. Of het gesprekskwaliteit is wat minder met me Redmi buds pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:01
Mensen met ervaring met VoWiFi op de Pixel 7 (Pro) in combinatie met Tele2?

Zit nu bij KPN maar gezien het gebrek aan ondersteuning overweeg ik een overstap.
rachidfinge schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:28:
[...]

Ondersteuning voor WiFi Calling op KPN volgt naar verwachting begin volgend jaar.
Is hier inmiddels meer over bekend Rachid?

[ Voor 24% gewijzigd door crunchytail op 30-12-2022 21:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb mogelijk mijn betaal issue opgelost. Kreeg bij de eerste foutmeldingen in de eerste week (half oktober) al een opmerking van iemand in de winkel om de passen te verwijderen in Google Pay en opnieuw toe te voegen.
Afgelopen week een pb op Tweakers van iemand die nauwe banden met Maestro heeft en het daarom niet publiekelijk op eigen naam wilde delen om hetzelfde te doen. Maar ook met iets meer achtergrond; in de periode van uitkomen van de Pixel zou er een slecht werkende range passen zijn uitgegeven. Door ze te verwijderen en opnieuw toe te voegen zou je nieuwe goedwerkende passen moeten krijgen. Heb vandaag op diverse plekken betaald waar ik voorheen issues zou hebben.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15
crunchytail schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 21:44:
Mensen met ervaring met VoWiFi op de Pixel 7 (Pro) in combinatie met Tele2?

Zit nu bij KPN maar gezien het gebrek aan ondersteuning overweeg ik een overstap.

[...]

Is hier inmiddels meer over bekend Rachid?
Dit werkt al in de beta. (al ruim 2 weken, screenshot had ik destijds ook geplaatst, dus deze komt rechtstreeks uit de gallerij hier)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UO5VzBxwvoKvSC8L4m2wAy11M9U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RDWZoDSYIIDsP0xcKDIfgYmC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door TheFes op 30-12-2022 22:14 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:01
TheFes schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:11:
[...]

Dit werkt al in de beta. (al ruim 2 weken)

[Afbeelding]
Dat is heel fijn om te horen! Op het KPN Forum wisten ze dit niet te vertellen, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:51
Graag vraag ik jullie advies!

Ik heb via Amazon.co.uk de Pixel 6 besteld voor €340, deze komt 6 January binnen.

Ik heb ook via Amazon.de de Pixel 7 combi besteld (met oortjes) en hoop zo de Pixel 7 voor €470 te kunnen krijgen met het terugsturen van de oordopjes. (Dan stuur ik de Pixel 6 ongeopend retour zeg maar).

Met alle berichten op XDA of nieuwssite of hier een blog van kapotte camera lenzen van de 7 twijfel ik of ik de 7 wel moet nemen en niet gewoon voor de goedkopere 6 moet gaan (ook een leuke deal).
(Defect lijkt te komen door schommelingen naar kou met een warme telefoon of opgewarmde sensor)

Ik neem de Pixel mer name voor de camera, het zou wel jammer zijn als die al snel niet meer bruikbaar zou zijn.

Heeft iemand een ervaring of het prijsverschil bij mij de pixel 7 toch wel echt waard is, ofdat ik eigenlijk gewoon net zo goed voor de Pixel 6 kan gaan??

Dank voor jullie visie!!

[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey48 op 31-12-2022 07:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:05
Waar ik hier maar weinig over lees, is het scroll-gedrag van de 7 Pro wat anders is tov andere telefoons. Het voelt alsof er soms wat inertia mist, waardoor je de ene keer als je scrolt het beeld meteen stopt met scrollen, terwijl je een andere keer best hard scrolt. Ik merk het vooral als ik omlaag scroll in menu's of bijvoorbeeld hier op Tweakers, of hij zijdelings scrollen om een tabblad te sluiten. Op andere plaatsen op internet wordt er meer over gesproken, maar geen oplossing. Ik ben benieuwd of het een kwestie van wennen is, of een hard-/software probleem.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

zunrob schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:40:
Waar ik hier maar weinig over lees, is het scroll-gedrag van de 7 Pro wat anders is tov andere telefoons. Het voelt alsof er soms wat inertia mist, waardoor je de ene keer als je scrolt het beeld meteen stopt met scrollen, terwijl je een andere keer best hard scrolt. Ik merk het vooral als ik omlaag scroll in menu's of bijvoorbeeld hier op Tweakers, of hij zijdelings scrollen om een tabblad te sluiten. Op andere plaatsen op internet wordt er meer over gesproken, maar geen oplossing. Ik ben benieuwd of het een kwestie van wennen is, of een hard-/software probleem.
Het zou ook beschouwd kunnen worden als 'geen probleem'. Ik heb sinds de P7Pro uit is deze telefoon en ik heb nog altijd geen idee wat er met bovenstaande bedoeld wordt. Ik heb smooth display en qhd+ aanstaan. Had hiervoor de Huawei P30 Pro en merk geen ander 'gedrag' mbt scrollen e.d. anders dan dat het iets vloeiender gaat. Ik herken ook niet dat het soms hard doorscrolled of soms onverwacht snel stopt.

Zou het nog kunnen komen aan de eigen manier van besturing/aanraking van mensen die van bepaalde andere telefoons komen?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
itsoutthere schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:50:
[...]

Het zou ook beschouwd kunnen worden als 'geen probleem'. Ik heb sinds de P7Pro uit is deze telefoon en ik heb nog altijd geen idee wat er met bovenstaande bedoeld wordt. Ik heb smooth display en qhd+ aanstaan. Had hiervoor de Huawei P30 Pro en merk geen ander 'gedrag' mbt scrollen e.d. anders dan dat het iets vloeiender gaat. Ik herken ook niet dat het soms hard doorscrolled of soms onverwacht snel stopt.

Zou het nog kunnen komen aan de eigen manier van besturing/aanraking van mensen die van bepaalde andere telefoons komen?
Dat is het grappige, sommige mensen herkennen het idd helemaal niet. Interessant zou zijn als jij mijn telefoon eens zou proberen en andersom. Dan weet je of bepaalde telefoons het niet hebben en het dus technisch van aard is, of dat het aan de gebruiker ligt.
Ik verwacht (en hoop) dat jij gelijk hebt, en het ligt aan de manier van scrollen. Technisch kan ik me namelijk niet voorstellen hoe dit een hardware probleem zou moeten zijn, ik zou verwachten dat je dan ook nog andere problemen met aanrakingen zou hebben.

Edit: ik heb dezelfde instellingen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeOnFilms
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 18:05
zunrob schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:40:
Dit merkte ik direct op toen ik de telefoon gisteren voor het eerst in gebruik nam. Het scrollen voelt heel vreemd, soms schiet het maar niet op en lijkt de scroll direct te stoppen en soms schiet de pagina een heel stuk door. Het voelt voor mij heel onnatuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Dat scrollen herken ik wel, maar bij mij was het na 1 van de eerste updates over. Pixel 7.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Nu online
theduke1989 schreef op maandag 19 december 2022 @ 14:46:
[...]

ik zal haar gebruik van de telefoons eens goed nakijken, het kan zijn omdat ze in verlof is, dat ze wat meer op haar telefoon thuis zit, maar alsnog.

Zal vandaag eens kijken, welke apps er veel batterij verbruiken. Mochten het apps zijn kan ik daar wat aan doen dan alleen de app verwijderen? Cache legen etc kan ik altijd doen, maar dan vult het zich weer op.
Is je drainprobleem opgelost? Zoja ben ik wel benieuwd hoe dit is opgelost 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
De Pixel 7 Pro is trouwens wel lekker smooth in het gebruik, mooie animaties ook. De enige stotter in animatie die ik soms ervaar is als je na het unlocken van de telefoon een app sluit (die nog open stond) via omhoog swipen, in de animatie zie je dan soms een schokje. Is wel iets van de laatste dagen, is me eerder niet opgevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 01-01-2023 10:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
crunchytail schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:14:
[...]

Dat is heel fijn om te horen! Op het KPN Forum wisten ze dit niet te vertellen, dank!
Jullie weten nu al meer dan ik wist, kun je nagaan. 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ik heb een pixel 7 pro en de laatste tijd merk ik dat de onderkant van mn scherm niet altijd wilt reageren. Meeste tijd is er niks aan de hand maar in eens als ik bv terug van een app (maakt niet uit welke) naar het home scherm terug swipe dan reageert het onderste deel niet , dus dan ipv dat ik de app met mijn vinger naar boven weg swipe dan scrol ik (als ik bv op dit forum zit) naar boven.
Ook gebeurt het wel eens dat de onderste rij apps niet meteen wil openen.

Hebben meer mensen hier last van ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 10:33
indofk schreef op maandag 2 januari 2023 @ 06:35:
Ik heb een pixel 7 pro en de laatste tijd merk ik dat de onderkant van mn scherm niet altijd wilt reageren. Meeste tijd is er niks aan de hand maar in eens als ik bv terug van een app (maakt niet uit welke) naar het home scherm terug swipe dan reageert het onderste deel niet , dus dan ipv dat ik de app met mijn vinger naar boven weg swipe dan scrol ik (als ik bv op dit forum zit) naar boven.

Ik heb het zelfde probleem. Al lijk ik dit pas onlangs gekregen te hebben, niet vanaf het moment dat ik de telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Binnetie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:06:
Ik kom van een Xiaomi en die had op een gegeven moment problemen met roamen op een wifi netwerk. Dan bleef de wifi hangen en zat ik op 4G. Was in elk geval wel bereikbaar. Collega met een Poco had dit euvel op een gegeven moment ook. Dan denk je inderdaad aan een Android issie. Alleen zat hij op 12 en ik op 11 (verder ging die van mij niet).
Ook eens zoiets gehad met een Huawei. Toestel kon in een hotel geen verbinding met wifi maken, andere devices werkte prima. Netwerk vergeten, opnieuw verbinden was geen oplossing. Reboot telefoon ook geen oplossing. Via Systeem/Opties voor resetten/Wifi, mobiel en bluetooth resetten alles gereset en wifi van het hotel werkte prima. Het hotel was ik een paar dagen voor werk en mobiel bereik was er bijna niet, dus wifi was wel een uitkomst.
Nadeel: alle verbindingen (wifi thuis, kantoor, div. klanten, BT carkit, horloge etc) zijn allemaal weg en overal start je dus weer alsof je een nieuw toestel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-Bird
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:02
Whiskey48 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 07:34:

Ik heb via Amazon.co.uk de Pixel 6 besteld voor €340, deze komt 6 January binnen.

Ik heb ook via Amazon.de de Pixel 7 combi besteld (met oortjes) en hoop zo de Pixel 7 voor €470 te kunnen krijgen met het terugsturen van de oordopjes. (Dan stuur ik de Pixel 6 ongeopend retour zeg maar).
.....
Ik neem de Pixel mer name voor de camera, het zou wel jammer zijn als die al snel niet meer bruikbaar zou zijn.

Heeft iemand een ervaring of het prijsverschil bij mij de pixel 7 toch wel echt waard is, ofdat ik eigenlijk gewoon net zo goed voor de Pixel 6 kan gaan??

Dank voor jullie visie!!
Ik heb hetzelfde gedaan en kan de knoop ook niet doorhakken. Heb jij al een knoop doorgehakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Ik heb het gevoel dat als dat gebeurt dat er een fingerprint prompt open staat maar onzichtbaar is of iets dergelijks. Een softwareprobleem in ieder geval

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Sinds afgelopen week eigenaar van de Pixel 7 Pro, wat een mooi apparaat! Ik moest even wennen aan de andere kleurtemperatuur van het scherm (mijn vorige telefoon was erg blauw-wit, en de pixel is warm-wit), maar alles werkt gewoon soepeltjes. Wel is de batterij-drain snachts nog aan de hoge kant. Op een nacht verliest de telefoon rond de 7% terwijl wifi en data uitstaan. Mijn vorige telefoon verloor maar 1-2%. Misschien dat dit nog recht trekt als de telefoon leert welke apps die snachts gewoon mag blokkeren.

Mocht iemand tips hebben om dit te verbeteren, dan hoor ik het graag.

Betreft mobiel betalen, ik heb hier nog nul problemen mee gehad. Overal werkt het super snel tot nu toe.

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:51
Blue-Bird schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:01:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan en kan de knoop ook niet doorhakken. Heb jij al een knoop doorgehakt?
Haha, ik denk dat ik toch voor de 7 ga.
Ik verwacht dat die lens issue in NL niet zo'n probleem zal zijn.

De face unlock en de snelle nachtmodus vind ik denk ik wel prettig. Ik weet niet of me dit verschil in Euro helemaal waard is, maar ach, het is nog steeds een leuke prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Whiskey48 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 07:34:

Met alle berichten op XDA of nieuwssite of hier een blog van kapotte camera lenzen van de 7 twijfel ik of ik de 7 wel moet nemen en niet gewoon voor de goedkopere 6 moet gaan (ook een leuke deal).
(Defect lijkt te komen door schommelingen naar kou met een warme telefoon of opgewarmde sensor)

Dank voor jullie visie!!
Ik heb nog nooit een telefoon gehad waar geen horrorverhalen over spontaan springend glas, gekke bugs die een vocal minority nogal hard over roept, of ander gezeik over in het nieuws komt.

Glas springt niet spontaan zonder externe druk of serieuze fouten bij de fabricage. Dan kan het best zijn dat de manier waarop glas gemonteerd wordt het gevoeliger maakt voor druk dan bij andere telefoons, maar ik geloof niet dat die lenzen zo zonder enige aanleiding zomaar springen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
dimmak schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 08:53:

En werkt de vingerscan bij meerdere mensen niet in de ING app?
Sinds enkele dagen heb ik ook problemen met vingerafdruk in de ING app. Kan er niet mee inloggen en dan doe ik dat drie keer, wordt vingerafdruk geblokkeerd, inloggen met code, vingerafdruk aanzetten, vingerafdruk lezen ter bevestiging, nogmaals code ter bevestiging, uitloggen.
Open ik de ING app daarna opnieuw dan werkt vingerafdruk wel.

Da's toch vreemd 🤔 zou het probleem bij ing of bij Google liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:52
Ramon 73 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 12:03:
[...]

Sinds enkele dagen heb ik ook problemen met vingerafdruk in de ING app. Kan er niet mee inloggen en dan doe ik dat drie keer, wordt vingerafdruk geblokkeerd, inloggen met code, vingerafdruk aanzetten, vingerafdruk lezen ter bevestiging, nogmaals code ter bevestiging, uitloggen.

Dit heb ik ook regelmatig, is een probleem met de app. Had er namelijk ook last van op m'n Lg velvet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:38
Whiskey48 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:52:
[...]

Haha, ik denk dat ik toch voor de 7 ga.
Ik verwacht dat die lens issue in NL niet zo'n probleem zal zijn.
Hier ook zojuist de 7 besteld. De telelens heb ik op de S20FE vrijwel nooit gebruikt en de ultra wide wellicht af en toe. De 100 euro extra van de Pro is het mij dan niet waard.

De lens issue zou ook in NL kunnen voorkomen. Paar weken terug was het -10 buiten. Wanneer je dan tijdens een wandeling wat foto's maakt en vervolgens naar binnen gaat en de telefoon weer in je broekzak hebt is dat toch een verschil van 30 tot 40 graden.

Ik verwacht echter dat dit met de reeds voorbijgekomen voorbeelden binnenkort gewoon onder garantie gaat vallen bij Google of dat een rechtsbijstandverzekering zal voorkomen dat dit je geld gaat kosten.

PSN ID = Jorco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Nu online
[...]

Op mn p7 heb ik geen problemen met vingerafdruk herkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje1980
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18-02 14:00
Hoi allen,

Zojuist heb ik vergeefs geprobeerd mijn nieuwe P7 te rooten.
Ik ben uitgegaan van deze handleiding:
https://www.xda-developer...agisk-google-pixel-7-pro/

Ik heb eerst de Pixel OTA geüpdate naar de laatste versie: TQ1A.221205.011. Tevens diezelfde versie als factory image gedownload.
De init_boot.img heb ik gepatched met Magisk op mijn oude smartphone (een OnePlus 5), versie 25.2 naar mijn weten de laatste versie.

Na flashen van deze gapatchte init_boot.img in fastboot startte de telefoon niet meer op.

Poging 2 was de gepatchte init_boot.img integreren in de factory image en deze als geheel flashen via fastboot (om mogelijke mismatch van versies uit te sluiten, want die OTA update was misschien toch anders). Ook dit werkte niet.

Flashen van de originele init_boot.img zorgde ervoor dat de telefoon weer opstartte, maar uiteraard zonder root.

Kortom, het patchen van init_boot.img door de Magisk app gaat mis. Waar kan dit aan liggen? Toch maar via de pixel zelf patchen (zou niet uit moeten maken)? Misschien een oudere versie van Magisk proberen? Of toch op een andere manier rooten?

EDIT:
Het is opgelost! In Magisk stond "patch vbmeta in boot image" aangevinkt. Dat had niet gemoeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Sandertje1980 op 02-01-2023 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowtje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:07

Shadowtje

Shadow

Sandertje1980 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 17:39:
De init_boot.img heb ik gepatched met Magisk op mijn oude smartphone (een OnePlus 5), versie 25.2 naar mijn weten de laatste versie.
Ik heb dezelfde link gebruikt. Alleen heb ik magisk eerst op mijn pixel zelf geïnstalleerd en daar ook het patchen gedaan. Ik weet niet of dat verschil maakt.

dit is geen link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Cabrinii schreef op maandag 2 januari 2023 @ 07:45:
[...]

Ik heb het zelfde probleem. Al lijk ik dit pas onlangs gekregen te hebben, niet vanaf het moment dat ik de telefoon heb.
Ik heb het ook pas sindskort, heb de p7pro sinds de release dag.
Ben benieuwd of het software matig is of toch iets Hardware matig. Kan er ook nog niet een bepaald patroon ontdekken. Wat ik zo vreemd vind is dat het alleen het onderste gedeelte van het touchscreen is wat soms niet reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon 73
Jmtpes schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:55:
[...]

Op mn p7 heb ik geen problemen met vingerafdruk herkenning
Vingerafdruk herkenning werkt prima voor ontgrendelen telefoon, openen Enpass etc. Alleen de ING app doet vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drexxon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48
[...]

Bij alle andere apps en het ontgrendelen werkt bij mij de vingerafdruk prima. Het is bij mij ook alleen maar de ING app. Na het opnieuw aanzetten in de ING app, gaat het weer vrij snel mis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Drexxon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 20:44:
[...]

Bij alle andere apps en het ontgrendelen werkt bij mij de vingerafdruk prima. Het is bij mij ook alleen maar de ING app. Na het opnieuw aanzetten in de ING app, gaat het weer vrij snel mis.
Dit probleem had ik ook, in combinatie met dat ik helemaal nergens meer contactloos kon betalen.
Ik heb de app data gewist, alsof ik helemaal opnieuw begon met de app. Alles opnieuw instellen en daarna nooit meer problemen gehad.
Wel had ik even wat gedoe met mobiele passen instellen. Misschien handig om die vooraf even te wissen.
Nu weer helemaal blij met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Camiel schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:03:
[...]

Dit probleem had ik ook, in combinatie met dat ik helemaal nergens meer contactloos kon betalen.
Ik heb de app data gewist, alsof ik helemaal opnieuw begon met de app. Alles opnieuw instellen en daarna nooit meer problemen gehad.
Wel had ik even wat gedoe met mobiele passen instellen. Misschien handig om die vooraf even te wissen.
Is het probleem met vingerafdruk ook opgelost door app data te wissen? Vingerafdruk is namelijk het enige waar ik nog problemen mee heb.
Laatst 1x niet contactloos kunnen betalen met de P7P, handheld kastje van Sepay. Maar met de ING pas lukt contactloos óók niet >:) moest de pas er echt insteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ramon 73 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:08:
[...]

Is het probleem met vingerafdruk ook opgelost door app data te wissen? Vingerafdruk is namelijk het enige waar ik nog problemen mee heb.
Laatst 1x niet contactloos kunnen betalen met de P7P, handheld kastje van Sepay. Maar met de ING pas lukt contactloos óók niet >:) moest de pas er echt insteken.
Yes, ook het probleem met de vingerafdruk was daarna opgelost, kan nu steeds gewoon inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:06

Hmmm, ik heb dit weekend ook zoiets meerdere keren gehad: twee apps van de bovenste rij wilden niet openen. De apps ernaast wel. Ook de swipe links-rechts werkte op die plek niet. Maar het leek alsof de swipe boven-beneden wel werkte. Heb eerlijk gezegd niet goed getest. En nu lijkt hij het (ook na een reboot) gewoon te doen zoals het hoort. Ik ga het wel in de gaten houden en heb ook ontwikkelaarsoptie geactiveerd, zodat ik de tikken kan tonen als bovenstaande weer gebeurt. Dan kan ik checken of het hard- of software gerelateerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabrinii
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 10:33
barrymossel schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:40:
[...]

Hmmm, ik heb dit weekend ook zoiets meerdere keren gehad: twee apps van de bovenste rij wilden niet openen. De apps ernaast wel. Ook de swipe links-rechts werkte op die plek niet. Maar het leek alsof de swipe boven-beneden wel werkte. Heb eerlijk gezegd niet goed getest. En nu lijkt hij het (ook na een reboot) gewoon te doen zoals het hoort. Ik ga het wel in de gaten houden en heb ook ontwikkelaarsoptie geactiveerd, zodat ik de tikken kan tonen als bovenstaande weer gebeurt. Dan kan ik checken of het hard- of software gerelateerd is.
Bij mij treedt het soms op na het unlocken van het scherm. Als hij dan weer lastig doet, dan lock ik het scherm en unlock ik hem opnieuw. Daarna werkt het weer gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:12

Mimiix

Professioneel Prutser

barrymossel schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:40:
[...]

Dit heb ik inderdaad ook. Meestal rechtsboven.

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

barrymossel schreef op maandag 26 december 2022 @ 12:59:
[...]

Oh, ik heb sinds ik Rabo heb en een tweede pixel geen problemen meer gehad. Ik ben alleen huiverig door eerdere ervaringen én recente ervaringen van anderen. Maar sowieso is hij via de Rabo app toegevoegd.
Hoe krijg je hem via de Rabo app toegevoegd? Ik kan via Rabo app-> service -> koppelingen --> Google Pay alleen kaarten verwijderen van de mijn tweede telefoon waar nog de kaart op actief is. Hoe krijg ik hem op de nieuwe Pixel 7?

Via Wallet en kaart toevoegen krijg ik na contact opnemen met uw bank "kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden"

Vreselijk.... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door DukeN op 03-01-2023 13:52 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
DukeN schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:41:
[...]

Hoe krijg je hem via de Rabo app toegevoegd? Ik kan via service -> koppelingen --> Google Pay alleen kaarten verwijderen. Op een mijn tweede telefoon waar hij actief op is. Hoe krijg ik hem op de nieuww Pixel 7?

Via Wallet en kaart toevoegen krijg ik na contact opnemen met uw bank "kan kaartinstellingen voor contactloos betalen niet afronden"

Vreselijk.... 8)7
Via die koppelingen inderdaad: https://www.rabobank.nl/p...en/contactloos/google-pay. Maar misschien kun je eenzelfde pas niet gebruiken op meerdere telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drexxon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:48
[...]

ING app even helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Contactloos betaald vanochtend en ook het inloggen lijkt vooralsnog nu na meerdere keren helemaal goed te zijn. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Kan iemand mij vertellen of de recorder ook Nederlands ondersteund inmiddels? Lijkt mij heel fijn als de memos direct uitgeschreven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noop dat werkt vooralsnog niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
En dat zal ook nog wel even duren ook. Nederland loopt overal jaren achteraan bij Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

barrymossel schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:53:
[...]

Via die koppelingen inderdaad: https://www.rabobank.nl/p...en/contactloos/google-pay. Maar misschien kun je eenzelfde pas niet gebruiken op meerdere telefoons?
Helaas... na het verwijderen op de tweede telefoon lukt het toevoegen ook niet op de Pixel 7. Het opnieuw toevoegen op de tweede telefoon lukt daarna weer wel. O-) . Je moet toch ergens nog in die Rabo app kunnen drukken op "voeg kaart toe oid"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
DukeN schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:55:
[...]

Helaas... na het verwijderen op de tweede telefoon lukt het toevoegen ook niet op de Pixel 7. Het opnieuw toevoegen op de tweede telefoon lukt daarna weer wel. O-) . Je moet toch ergens nog in die Rabo app kunnen drukken op "voeg kaart toe oid"
Dat zou op dezelfde plek moeten staan als bij die andere telefoon. Is dat niet zo, dan zou ik proberen de pas toe te voegen via de Google Wallet app met de gegevens via Service > Betaalpas > Pasgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Helaas, ook geen succes. Dan past de volledige waarde weer niet. De kaarten staan wel in Wallet en op https://pay.google.com/gp/w/home/paymentmethods maar toevoegen als betaalmiddel lukt niet.

Gekke is, toevoegen van de kaart op Watch 4 van Samsung gaat weer wel. Maar dan kan ik de cijfers van de pas gegevens invoeren via een popup in Google Pay idpv wallet.

Ik ga wel bellen met Google...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

jules schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:46:
En dat zal ook nog wel even duren ook. Nederland loopt overal jaren achteraan bij Google...
CLB schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 14:45:
Noop dat werkt vooralsnog niet :)
Helaas, zou een goede reden zijn om mij over de streep te krijgen om mijn Poco F3 te upgraden.

Ook twijfel ik nog tussen de Pro en de normale. Ik kom van 120hz en vrees dat ik 90hz flink ga opmerken en uiteindelijk mij eraan ga ergeren.

[ Voor 14% gewijzigd door J3roen op 03-01-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25
Heb nu de Pixel 7 twee weken in bezit.
Bevalt goed.
Echter komen download bestanden (.pdf) niet in mijn notificatie scherm.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Nu online
J3roen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:03:
[...]

[...]

Helaas, zou een goede reden zijn om mij over de streep te krijgen om mijn Poco F3 te upgraden.

Ook twijfel ik nog tussen de Pro en de normale. Ik kom van 120hz en vrees dat ik 90hz flink ga opmerken en uiteindelijk mij eraan ga ergeren.
Je merkt amper verschil. Ik kom ook van de F3 en heb nu een p7. Het scherm kwaliteit van de p7 is wel wat minder tov F3. Voelt wat meer plastic aan en goedkoper aan. Kan ook dat gorilla glas spul zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:50
Jorco schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:26:
[...]

Hier ook zojuist de 7 besteld. De telelens heb ik op de S20FE vrijwel nooit gebruikt en de ultra wide wellicht af en toe. De 100 euro extra van de Pro is het mij dan niet waard.

De lens issue zou ook in NL kunnen voorkomen. Paar weken terug was het -10 buiten. Wanneer je dan tijdens een wandeling wat foto's maakt en vervolgens naar binnen gaat en de telefoon weer in je broekzak hebt is dat toch een verschil van 30 tot 40 graden.

Ik verwacht echter dat dit met de reeds voorbijgekomen voorbeelden binnenkort gewoon onder garantie gaat vallen bij Google of dat een rechtsbijstandverzekering zal voorkomen dat dit je geld gaat kosten.
Known issues zijn helaas geen garantie bij Google voor een correcte afhandeling. Het bekende euvel met mijn pixel 6 met een steeds wegvallende verbinding is bekend bij ze en de technici zijn ermee bezig, maar verder dan een kortingscode voor een pixel 7 (waar dit volgens de support engineer niet mee zou spelen) kwam ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Jmtpes schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:15:
[...]

Je merkt amper verschil. Ik kom ook van de F3 en heb nu een p7. Het scherm kwaliteit van de p7 is wel wat minder tov F3. Voelt wat meer plastic aan en goedkoper aan. Kan ook dat gorilla glas spul zijn.
Dank voor je reactie! Bedoel je daarmee ook de kleuren en beeldkwaliteit of puur hoe het voelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Nu online
J3roen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:21:
[...]

Dank voor je reactie! Bedoel je daarmee ook de kleuren en beeldkwaliteit of puur hoe het voelt?
Beiden. Naar mijn gevoel heeft de F3 beter beeld en voelt ook meer solide aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Jmtpes schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:54:
[...]

Beiden. Naar mijn gevoel heeft de F3 beter beeld en voelt ook meer solide aan
Ok dan zal ik wanneer ik overstap toch voor de pro gaan denk ik. Ik wil er niet op achteruit gaan.
Bizar eigenlijk als je rekent dat het prijsverschil tussen de 7 en de 7 Pro meer is dan ik destijds voor de F3 heb betaald :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Nu online
J3roen schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:48:
[...]

Ok dan zal ik wanneer ik overstap toch voor de pro gaan denk ik. Ik wil er niet op achteruit gaan.
Bizar eigenlijk als je rekent dat het prijsverschil tussen de 7 en de 7 Pro meer is dan ik destijds voor de F3 heb betaald :/
Als goed is heeft de p7 pro hetzelfde scherm. Verschil tussen de p7 en p7pro is 100 euro. Als goed is heb je toch meer betaald voor je F3 🙂?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Jmtpes schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:10:
[...]

Als goed is heeft de p7 pro hetzelfde scherm. Verschil tussen de p7 en p7pro is 100 euro. Als goed is heb je toch meer betaald voor je F3 🙂?
Het scherm is anders; groter, 120Hz en 1440k. Ook is hij helderder volgens de specs. Het prijsverschil tussen de 7 en de Pro is wel groter: 799,- vs 559,-. Ik heb 240 euro betaald voor mijn F3.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• maupie1967
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14-09 13:55
De systeemupdate van januari 2023 is aan het downloaden voor de pixel 7 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
[...]

Hoe wis je de app data van de ING app? In de app setting van Android of in de ING app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
Rick13 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:55:
Heb nu de Pixel 7 twee weken in bezit.
Bevalt goed.
Echter komen download bestanden (.pdf) niet in mijn notificatie scherm.
Hoe kan dit?
Even in het Download venster van je browser kijken, of in het Download mapje van je opslag met een file browser. Was mij ook al opgevallen. Zal wel Chrome specifiek zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

maupie1967 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:54:
De systeemupdate van januari 2023 is aan het downloaden voor de pixel 7 😊
Is een kleintje deze keer (35Mb) met een handvol bugfixes.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
Ramon 73 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 22:22:
[...]

Hoe wis je de app data van de ING app? In de app setting van Android of in de ING app zelf?
Al gevonden!
App stoppen, cache en gebruikersgevens wissen.

Opnieuw aangemaakt incl mobiele pas. Afwachten of dat de problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Wil deze toch even kwijt in het Pixel topic :)
https://support.google.com/wallet/thread/195682673?hl=en

Kan kaart instellingen voor contactloos betalen niet afronden
Beste,

Er lijkt een probleem te spelen in de Pixel 7 Pro i.c.m. het toevoegen van een bankpas in de Google Wallet.

Ik zat op een Galaxy s20 en mijn vrouw op een Pixel 3a. Wij gebruikte hierop zonder problemen de Google wallet. Mijn vrouw en ik zijn overgestapt op een Pixel 7 en een Pixel 7 Pro.

Op de Pixel 7 is het geen probleem om de bankpas van de Rabobank toe te voegen in de Google wallet.

Op de Pixel 7 Pro lukt niet niet. Bij het toevoegen komt de foutmelding: Kan kaart instellingen voor contactloos betalen niet afronden.

https://drive.google.com/...sjsugGNi/view?usp=sharing

Ik heb nu een drietal rekeningen geprobeerd, twee privé en één zakelijk. Geen van de passen kan worden gekoppeld op de Pixel 7 Pro. Deze passen kunnen wel allemaal gekoppeld worden op de Pixel 7.

Bij het toevoegen van de passen op de Galaxy watch 4 komt er een popup op van Google wallet op de Pixel 7 pro en lukt het OOK om de passen toe te voegen. Dan staan de passen op de watch 4.

Ik krijg op geen mogelijkheid een pas gekoppeld in de wallet op de Pixel 7 Pro. De wallet software verwijderd, cache geleegd, bankapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd etc.

Ook contact gehad met de Rabobank over dit issue, deze geven aan hier niks mee te kunnen doen. Binnen de systemen van de Rabobank is alles "gezond" en zeker met de toepassing dat ik de bankpassen zonder problemen kan koppelen op alle andere apparaten.

Ik heb gebeld met Google maar helaas konden deze ook niet helpen, het bericht was "hou de release notes in de gaten".

Lijkt op een fout in de Pixel 7 software? Er is binnen support.google nog een ander topic.

Graag een oplossing.

Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Laatst online: 19:21
DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:03:
Wil deze toch even kwijt in het Pixel topic :)
https://support.google.com/wallet/thread/195682673?hl=en

Kan kaart instellingen voor contactloos betalen niet afronden
Beste,

Er lijkt een probleem te spelen in de Pixel 7 Pro i.c.m. het toevoegen van een bankpas in de Google Wallet.

Ik zat op een Galaxy s20 en mijn vrouw op een Pixel 3a. Wij gebruikte hierop zonder problemen de Google wallet. Mijn vrouw en ik zijn overgestapt op een Pixel 7 en een Pixel 7 Pro.

Op de Pixel 7 is het geen probleem om de bankpas van de Rabobank toe te voegen in de Google wallet.

Op de Pixel 7 Pro lukt niet niet. Bij het toevoegen komt de foutmelding: Kan kaart instellingen voor contactloos betalen niet afronden.

https://drive.google.com/...sjsugGNi/view?usp=sharing

Ik heb nu een drietal rekeningen geprobeerd, twee privé en één zakelijk. Geen van de passen kan worden gekoppeld op de Pixel 7 Pro. Deze passen kunnen wel allemaal gekoppeld worden op de Pixel 7.

Bij het toevoegen van de passen op de Galaxy watch 4 komt er een popup op van Google wallet op de Pixel 7 pro en lukt het OOK om de passen toe te voegen. Dan staan de passen op de watch 4.

Ik krijg op geen mogelijkheid een pas gekoppeld in de wallet op de Pixel 7 Pro. De wallet software verwijderd, cache geleegd, bankapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd etc.

Ook contact gehad met de Rabobank over dit issue, deze geven aan hier niks mee te kunnen doen. Binnen de systemen van de Rabobank is alles "gezond" en zeker met de toepassing dat ik de bankpassen zonder problemen kan koppelen op alle andere apparaten.

Ik heb gebeld met Google maar helaas konden deze ook niet helpen, het bericht was "hou de release notes in de gaten".

Lijkt op een fout in de Pixel 7 software? Er is binnen support.google nog een ander topic.

Graag een oplossing.

Bedankt.
Een sugestie, vraag de bank eens hoeveel digitale betaalpassen je tegelijkertijd actief mag hebben, het zou mij niets verbazen als er een limiet op zit, of kijk in de app hoeveel ongebruikte digitale bankpassen er in staan en verwijder die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Goede suggestie, had ik inderdaad gevraagd bij de Rabo. Er zou geen limiet zijn, toch heb ik alles laten verwijderen en opnieuw begonnen. Op geen van de rekeningen was meer een Google pay gekoppeld en toen begonnen bij de Pixel 7 Pro. Geen succes, dezelfde fout. Op de Pixel 7 liep hij gelijk door.

Zijn er andere Pixel 7 Pro gebruikers met een werkende Rabopas koppeling in de Wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
mphilipp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:58:
[...]

Hier is ie 40,95 MB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:16
Na de laatste update helaas nog geen bellen via wifi bij kpn beschikbaar.
Blijkbaar toch een bèta ding dat via andere kanalen of later vrij wordt gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
Kan het verschil zijn tussen de 7 en de 7Pro, ik heb er bij mijn 7 niet opgeled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:03:
....
....
Ik lees vaker van passen toevoegen in de Google Wallet. Wat is daarvan het voordeel?
Mijn CC heb ik het kaartnummer in autocomplete staan, de cvc bewaar ik zelf. Bankpassen in de ING app. Waarom de Wallet er nog bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilfamo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09-2024
Hier ook, toch is ie er een tijdje mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
Ramon 73 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:12:
[...]

Ik lees vaker van passen toevoegen in de Google Wallet. Wat is daarvan het voordeel?
Mijn CC heb ik het kaartnummer in autocomplete staan, de cvc bewaar ik zelf. Bankpassen in de ING app. Waarom de Wallet er nog bij?
Dan kun je met je mobiel bij een pinautomaat betalen of geld opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 16:49
Gisteren de update binnengehaald voor mijn pixel 7 pro.

Moet zeggen dat de fingerprint voor mijzelf merkbaar sneller en beter werkt dan voor de update.
Waar ik voor de update nog wel eens 2x me vinger er op moest plaatsen nu zeer snel en accuraat in een keer.

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-09 14:51
Iemand via Tele2 al zijn gratis Pixel buds Pro binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TheRyzenDude schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:24:
Gisteren de update binnengehaald voor mijn pixel 7 pro.

Moet zeggen dat de fingerprint voor mijzelf merkbaar sneller en beter werkt dan voor de update.
Waar ik voor de update nog wel eens 2x me vinger er op moest plaatsen nu zeer snel en accuraat in een keer.
Eerde slechter dan beter hier. Maar ik had er ook werkelijk geen problemen mee

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Ramon 73 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:12:
[...]

ING kan niet in de Wallet. Rabo en ABN bijvoorbeeld wel. En dan kun je via de Wallet met je mobiel betalen. Jij hebt er dus niet echt iets aan. Of je zou mobiel met je cc in de winkel moeten willen betalen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:39
barrymossel schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:39:
[...]

ING kan niet in de Wallet. Rabo en ABN bijvoorbeeld wel. En dan kun je via de Wallet met je mobiel betalen. Jij hebt er dus niet echt iets aan. Of je zou mobiel met je cc in de winkel moeten willen betalen...
Met ING heb je geen Wallet nodig. Je kan met de ING Bankieren app draadloos betalen met je telefoon, zonder eerst in te loggen o.d.. Werkt prima. (NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
iestyn99 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Met ING heb je geen Wallet nodig. Je kan met de ING Bankieren app draadloos betalen met je telefoon, zonder eerst in te loggen o.d.. Werkt prima. (NL)
Geen idee waarom je op mij reageert, maar je hebt gelijk. Dat wist ik en @Ramon 73 schijnbaar ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:22:

Zijn er andere Pixel 7 Pro gebruikers met een werkende Rabopas koppeling in de Wallet?
Geen probleem met Rabo en P7Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
[...]

Mobiele pas verwijderd, uitloggen, app gestopt, gebruikersdata verwijderd. Telefoon opnieuw gestart.
App ING start als nieuwe gebruiker. Mezelf weer aangemeld, mobiele pas aangemaakt. Alles werkt, inclusief vingerafdruk.
Tot....ik de telefoon uitschakel en weer aan zet. Dan krijg ik de melding Vingerafdruk geblokkeerd. App starten met mobiele pincode lukt, vingerafdruk weer aanzetten. Dan gaat het weer goed. Tot de volgende herstart van de telefoon.

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

pinda powerrr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:04:
[...]

Geen probleem met Rabo en P7Pro.
Dat is eigenlijk wel fijn om te lezen.

In een tweede gesprek met de Rabo kreeg ik te horen dat het "10 dagen kan duren" voor activatie op een nieuwe telefoon. Beetje vreemd aangezien ik op de nieuwe Pixel 7 de kaart direct kan toevoegen maar de 7 pro niet. Heb een idee dat ze dit aangeven omdat ze niet weten wat er aan de hand is.

Ik probeer het over een paar dagen weer. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acid_rain
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 12:26
mphilipp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:58:
[...]

En toevoeging van ondersteuning voor static spatial audio: surround sound voor iedere aangesloten headset. Eens zien of ik het kan vinden na de update.

Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acid_rain
DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:36:
[...]

Dat is eigenlijk wel fijn om te lezen.

In een tweede gesprek met de Rabo kreeg ik te horen dat het "10 dagen kan duren" voor activatie op een nieuwe telefoon. Beetje vreemd aangezien ik op de nieuwe Pixel 7 de kaart direct kan toevoegen maar de 7 pro niet. Heb een idee dat ze dit aangeven omdat ze niet weten wat er aan de hand is.

Ik probeer het over een paar dagen weer. (y)
Goedenavond, ik heb het zelfde probleem met de Wallet op de 7 Pro. Wel ABN kunnen toevoegen, maar geen Rabo. Hij is nu de Januari update aan het installeren, zometeen booten en opnieuw proberen.

Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

acid_rain schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:47:
[...]

Goedenavond, ik heb het zelfde probleem met de Wallet op de 7 Pro. Wel ABN kunnen toevoegen, maar geen Rabo. Hij is nu de Januari update aan het installeren, zometeen booten en opnieuw proberen.
Bedankt voor de info! De update van januari gaf hier geen verschil. Hoelang heb je het probleem al bij het koppelen van de Rabo pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acid_rain
DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:59:
[...]

Bedankt voor de info! De update van januari gaf hier geen verschil. Hoelang heb je het probleem al bij het koppelen van de Rabo pas?
Ik heb de telefoon pas sinds gisteren :) Heb wel gezichtsherkenning aan staan. Dat is de volgende optie die ik nog wil proberen om die uit te zetten. Die januari update is ie nu half uurtje mee bezig, ondanks 35 MB grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

acid_rain schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:45:
[...]
En toevoeging van ondersteuning voor static spatial audio: surround sound voor iedere aangesloten headset. Eens zien of ik het kan vinden na de update.
Ik dacht dat er stond 'voor compatible headsets', maar ik kan mij vergissen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acid_rain
mphilipp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:59:
[...]

Ik dacht dat er stond 'voor compatible headsets', maar ik kan mij vergissen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB2vs9XEAZlkWCqiSz4Vv9Ef8r0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFRImvJON9sRxbS7dMcg17DV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hier zijn ze niet zo stellig:
Audio
Add support for Spatial Audio with certain devices and accessories *[1]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:15
Megupe schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:08:
Na de laatste update helaas nog geen bellen via wifi bij kpn beschikbaar.
Blijkbaar toch een bèta ding dat via andere kanalen of later vrij wordt gegeven
De QPR waarvoor nu de beta loopt komt pas uit in maart. Dus als je niet in de beta zit, moet je waarschijnlijk tot dan wachten.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acid_rain
mphilipp schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 21:42:
[...]

Hier zijn ze niet zo stellig:

[...]
Heb nu deze optie bij de bluetooth headset en een schuifschakelaar bij bedrade headset:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SlMGWIuZH7q6fdC6ga2QlOJ7zkU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fi4iVV0fs1YGDUIIIYwArqJb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

acid_rain schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 20:28:
[...]

Ik heb de telefoon pas sinds gisteren :) Heb wel gezichtsherkenning aan staan. Dat is de volgende optie die ik nog wil proberen om die uit te zetten. Die januari update is ie nu half uurtje mee bezig, ondanks 35 MB grootte.
Hier geen succes met uitschakelen gezichtsherkenning. Morgen maar weer bellen met Rabo. Bijzonder eigenlijk dat ik niet meer zonder deze feature kan. Moest vandaag weer mijn portemonnee meenemen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:22:

Hier geen problemen met Wallet icm Rabo pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:08
Ramon 73 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:31:
[...]

App ING
Tot....ik de telefoon uitschakel en weer aan zet. Dan krijg ik de melding Vingerafdruk geblokkeerd. App starten met mobiele pincode lukt, vingerafdruk weer aanzetten. Dan gaat het weer goed. Tot de volgende herstart van de telefoon.

Iemand nog tips?
Oh, effe getest en dit heb ik ook. Na herstarten van de telefoon moet ik de vingerafdrukscanner opnieuw aanzetten in de instellingen. Ik denk dat dit misschien wel expres zo ontworpen is vanwege veiligheidsredenen ofzo. Ik heb er zelf geen last van omdat ik m'n telefoon alleen bij een update opnieuw opstart maar je zou eens aan ING kunnen vragen of hun app zo hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

DukeN schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 22:18:
[...]

Hier geen succes met uitschakelen gezichtsherkenning. Morgen maar weer bellen met Rabo. Bijzonder eigenlijk dat ik niet meer zonder deze feature kan. Moest vandaag weer mijn portemonnee meenemen....
Je gebruikt wel de fingerprint? Want ik geloof dat gezichtsherkenning niet veilig genoeg wordt geacht bij de banken apps.
Sebastiaannn schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:19:
[...]

Oh, effe getest en dit heb ik ook. Na herstarten van de telefoon moet ik de vingerafdrukscanner opnieuw aanzetten in de instellingen. Ik denk dat dit misschien wel expres zo ontworpen is vanwege veiligheidsredenen ofzo. Ik heb er zelf geen last van omdat ik m'n telefoon alleen bij een update opnieuw opstart maar je zou eens aan ING kunnen vragen of hun app zo hoort te werken.
ING had/heeft een bug in de app, waardoor er soms problemen zijn met de fingerprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

pinda powerrr schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 23:31:
[...]

Je gebruikt wel de fingerprint? Want ik geloof dat gezichtsherkenning niet veilig genoeg wordt geacht bij de banken apps.

[...]
Ja, nu ook gezichtsherkenning en fingerprint uitgezet. Alleen authenticatie via pincode. Geen succes. Maar ik ben blij te horen dat @Convoy de Rabo pas ook werkend heeft op een Pixel 7 Pro.

Bedankt voor de suggestie d:)b

Pagina: 1 ... 35 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen