LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Herkenbaar.... Vind het niet lekker werken.MoonRaven schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:50:
[...]
2 talen bij Assistant zorgt bij mij voor redelijk vreemde problemen. Als ik in het nederlands iets vraag krijg ik in het engels antwoord en andersom
Ervaren mensen deze bug ook? Ik althans wel, heb er ook maar op gereageerd. Het lijkt erop dat door het switchen tussen wifi en 4G het modem soms gewoon niet verbinding maakt en ik hierdoor niet bereikbaar ben. Erg vervelend.
Dit zijn mijn instellingen:
KPN

Simpel

Ik heb echt al van alles geprobeerd. Bellen via wifi aan, uit. 4G bellen aan of uit, maar toch ervaar ik telkens dat ik niet bereikbaar ben. Op beide simkaarten. Ik weet ook even niet wat ik nog kan doen. Misschien de esim van KPN verwijderen en een nieuwe aanvragen. Met mijn vorige telefoon nooit problemen met de bereikbaarheid. En met bereikbaarheidsdienst is dat erg lastig, dan moet ik een andere telefoon gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Binnetie op 06-12-2022 16:00 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Bijzonder dat deze niet automatisch is aangeboden.
Die staat bij mij ook op 1 oktober, maar dat wil hij ook zo houden blijkbaar... "Device is up to date"Binnetie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:26:
Ik zat wat te kijken in de menu's (over de telefoon - Android versie - daar tikte ik op Google Play-systeemupdate) en toen was er ineens een update. Versie van 1 november. Hij stond bij mij nog op 1 oktober.
Science is stranger than fiction
Deze zou wel automatisch worden aangeboden, maar je was het toestel te snel af.Binnetie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:26:
Ik zat wat te kijken in de menu's (over de telefoon - Android versie - daar tikte ik op Google Play-systeemupdate) en toen was er ineens een update. Versie van 1 november. Hij stond bij mij nog op 1 oktober.
Ten eerste lijkt Google een update niet meteen naar alle toestellen tegelijk te sturen, maar in batches en ten tweede lijkt een toestel periodiek te checken of er een update is, maar doet dat niet elke 2 seconden.
Geduld, updates komen niet naar alle toestellen tegelijk...Harmani schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:30:
[...]
Die staat bij mij ook op 1 oktober, maar dat wil hij ook zo houden blijkbaar... "Device is up to date"
[ Voor 17% gewijzigd door Fly-guy op 06-12-2022 17:02 ]
Had geen vraag uitstaan bij Belsimpel, maar zag vanochtend de mail met cashback melding verschijnen. Goede timing, anders had ik deze week waarschijnlijk wel even contact gezocht met belsimpel.Tags NL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:28:
[...]
Nice, heb die vraag nu ook uitstaan sinds gisteren. Ook geen mail gehad van claimpromo, maar het zou dus goed moeten gaan ondanks dat?
En dat zonder data naar het internet te sturen, nummers die hij niet kerkend kun je handmatig als nog op laten zoeken op het internet.
Hier een blije nieuwe Pixel 7 gebruiker 😊
was al een feature bij de start. Het valt niet op, maar 't was er wel.maupie1967 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 20:47:
Leuke nieuwe functie met Now Playing, staat hier nu ook actief op het beginscherm en heeft inderdaad denhele dag nummers van de radio herkend.
En dat zonder data naar het internet te sturen, nummers die hij niet kerkend kun je handmatig als nog op laten zoeken op het internet.
Hier een blije nieuwe Pixel 7 gebruiker 😊
Super ding :-)
Dit zat zelfs al op mijn Pixel 2Korntrae schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:03:
[...]
was al een feature bij de start. Het valt niet op, maar 't was er wel.
Na 1 dag gebruik zou ik durven stellen dat de batterijduur er zeker op vooruit gegaan is. Voorheen was het beter dan m'n oude OnePlus 7, maar nu is het echt wel toch nog zo'n 20% erbij... Soit, natuurlijk afhankelijk van m'n gebruik, dus de komende dagen zal het uitwijzen, maar buikgevoel top...
Verder vind ik ook het touch scherm prettiger werken. Het is minder gevoelig voor aanrakingen of lang vasthouden.
Belkwaliteit vond ik al top (zelfs zonder volte), maar nu zelfs nog beetje beter....
voor de rest had ik al niet veel last van bugs, maar 'k ondervind er nu ook geen, dus da's ook goed...
Met de dag meer tevreden met de beslissing om voor een Pixel te gaan...
Zelf heb een poco f3 en heb nu een pixel 7.
Ik wil alle data overzetten van mn poco naar mn pixel, maar het wil niet echt lukken.
Tijdens de installatie van mn pixel 7 wordt er gevraagd of je alle gegevens wil overzetten met kabel. 1 of andere reden wil mn poco geen gegevens versturen. Ook wordt mn poco niet herkend als ik de kabel erin steek.
Met mi mover wil ook niet lukken want blijkbaar moet het ontvangende toestel een Xiaomi telefoon zijn ☹️.
Bestaat er nog een app die makkelijk gegevens kan overzetten? Of ben ik verplicht nu om met Google Cloud / drive te werken. Het gaat om 120gb
het hangt er van af wat je wilt overzetten en wat al in de cloud staat...Jmtpes schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:19:
Wie kan me helpen?
Ik wil alle data overzetten van mn poco naar mn pixel, maar het wil niet echt lukken.
Tijdens de installatie van mn pixel 7 wordt er gevraagd of je alle gegevens wil overzetten met kabel. 1 of andere reden wil mn poco geen gegevens versturen. Ook wordt mn poco niet herkend als ik de kabel erin steek.
Met mi mover wil ook niet lukken want blijkbaar moet het ontvangende toestel een Xiaomi telefoon zijn ☹️.
Bestaat er nog een app die makkelijk gegevens kan overzetten? Of ben ik verplicht nu om met Google Cloud te werken.
ervaring uit het verleden (met veel problemen na het overzetten van telefoon A->B) geleerd dat je gewoon het best snel even opnieuw opzet. Da's dan wel even wat werk om alles terug in orde te brengen (even een avondje in de zetel gezellig met de foon), ondertussen hou je eens grote kuis. De volgende weken af en toe een appje toevoegen, maar vooral een frisse telefoon zonder getransfereerde problemen :-)
soit, geen antwoord op je vraag, maar een alternatief :-)
Misschien heel stom maar heb je de originele kabel van poco al geprobeerd? Toen ik de data van mijn oneplus 5 naar pixel 7 omzette herkende hij hem enkel met de oneplus kabel en niet een andere genierieke usb kabel.Jmtpes schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:19:
Wie kan me helpen?
Bestaat er nog een app die makkelijk gegevens kan overzetten? Of ben ik verplicht nu om met Google Cloud te werken.
Net geprobeerd met de originele poco kabel maar helaas geen succes ☹️Neles7 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:33:
[...]
Misschien heel stom maar heb je de originele kabel van poco al geprobeerd? Toen ik de data van mijn oneplus 5 naar pixel 7 omzette herkende hij hem enkel met de oneplus kabel en niet een andere genierieke usb kabel.
Sinds een maand ongeveer heb ik de Pixel 7 en ik ben er erg blij mee. In het begin deed de batterij het ook erg goed maar dit lijkt nu al steeds slechter te worden.
Sinds 2 dagen loopt de batterij 's nachts heel snel leeg. Ik heb de telefoon 's nachts altijd in vliegtuigstand staan en alle apps gesloten.
Als ik naar de batterij in instellingen ga dan zie ik ook niets geks dat op de achtergrond veel heeft verbruikt.
Als ik ga slapen is hij vaak rond de 98% en als ik wakker word nog rond de 75% of lager.
Ervaren jullie dit ook? Of hebben jullie hier oplossingen voor?
Ik heb een vergelijkbaar "hobbeltje" op dezelfde plek in mijn display zitten. Dit is mij nooit eerder opgevallen (ikheb de telefoon sinds de dag dat ie uitkwam)zunrob schreef op zondag 4 december 2022 @ 15:37:
[...]
Ongelooflijk. Ik heb nu mijn tweede pixel 7 Pro binnen, en deze heeft meerdere van deze bubbels onder het scherm. Hebben jullie dit echt niet? Ik kan me nu haast niet meer voorstellen dat het exemplarisch is. Nu zit er een grote rechtsboven en meerdere kleine linksonder.
https://drive.google.com/...k80AA-h/view?usp=drivesdk
Mijn hobbeltje is wel minder makkelijk te zien dan bij jou, ik moet er echt met een felle lamp op schijnen. Ook zie ik nu dat ik er rechtsonder ook een heb zitten. Ook maar een hele kleine.
Ik dacht eerst even dat het mijn WhiteStone Dome was (daar zie je ook nog moeilijk zichtbare puntjes na het aanbrengen) maar dit ziet er wel echt uit als een stofdeeltje onder het display oid.
Het is bij mij nog lang niet genoeg om er zorgen over te maken maar slordig is het wel.
Ik had hetzelfde probleem bij mijn oude Poco F1 (echter niet de originele Poco kabel geprobeerd).Jmtpes schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 23:21:
[...]
Net geprobeerd met de originele poco kabel maar helaas geen succes ☹️
Je kunt je gegevens ook draadloos overzetten.
Dit duurt 4x zo lang maar is uiteindelijk wel gewoon gelukt.
Ik heb het net ook aangezet. Het werkt echt heel goed.Korntrae schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:03:
[...]
was al een feature bij de start. Het valt niet op, maar 't was er wel.
Jammer dat dit soort dingen niet standaard aan staan, zeker als het pixel only features zijn. Dit zou de beleving en de unique ervaring voor nieuwe gebruikers en ook gebruikers die niet snel in de instellingen zoeken veel beter maken.
Dit wordt toch gevraagd om of je dit wil inschakelen, tijdens de OOBE (Out of the box experience)?basseytje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:03:
[...]
Ik heb het net ook aangezet. Het werkt echt heel goed.
Jammer dat dit soort dingen niet standaard aan staan, zeker als het pixel only features zijn. Dit zou de beleving en de unique ervaring voor nieuwe gebruikers en ook gebruikers die niet snel in de instellingen zoeken veel beter maken.
Voor de zoveelste keer, al die Belsimpel acties horen niet in dit topic maar in; [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzenzuukie schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:03:
Goedemorgen, zijn er al tweakers die hun 100, - refund hebben gehad van Belsimpel 🤔
Update hier ook geinstalleerd op m'n P7. Fijn dat ze nu ook in batterij overzich een dag overzicht (sinds volle lading) hebben toegevoegd. Zo kun je makkelijker je sot aflezen als je accu bijna leeg is.Korntrae schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:08:
Nieuwe update, hele waslijst aan fixes en nieuwe zaken (sommige jammer genoeg niet beschikbaar voor NL assistent/taal)
Na 1 dag gebruik zou ik durven stellen dat de batterijduur er zeker op vooruit gegaan is. Voorheen was het beter dan m'n oude OnePlus 7, maar nu is het echt wel toch nog zo'n 20% erbij... Soit, natuurlijk afhankelijk van m'n gebruik, dus de komende dagen zal het uitwijzen, maar buikgevoel top...
Verder vind ik ook het touch scherm prettiger werken. Het is minder gevoelig voor aanrakingen of lang vasthouden.
Belkwaliteit vond ik al top (zelfs zonder volte), maar nu zelfs nog beetje beter....
voor de rest had ik al niet veel last van bugs, maar 'k ondervind er nu ook geen, dus da's ook goed...
Met de dag meer tevreden met de beslissing om voor een Pixel te gaan...
Ik heb dit niet gezien.RoadXY schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:06:
[...]
Dit wordt toch gevraagd om of je dit wil inschakelen, tijdens de OOBE (Out of the box experience)?
Nu loop ik tegen het volgende probleem, als ik op facebook zit en ik wil een artikel lezen met een link van een andere pagina en erop klik verbind deze mij niet door en gebeurd er niks.
Vrij vervelend heeft iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg ?
Dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Vaak is het voldoende om de app af te sluiten (weg swipen). Daarna openen links wel goed.Philtjens schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:48:
Ben sinds gisteren ook eigenaar van een pixel 7.
Nu loop ik tegen het volgende probleem, als ik op facebook zit en ik wil een artikel lezen met een link van een andere pagina en erop klik verbind deze mij niet door en gebeurd er niks.
To dare is to do
Ook al geprobeerd nu nog eens en het werkt 👍.Slaapje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:51:
[...]
Dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Vaak is het voldoende om de app af te sluiten (weg swipen). Daarna openen links wel goed.
Mijn dank is groot.
Nog steeds mogen dat soort dingen wel worden opgelost in een update, maar goed dit werkt voorlopig.Philtjens schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:52:
[...]
Ook al geprobeerd nu nog eens en het werkt 👍.
Mijn dank is groot.
To dare is to do
Idd google kennende zal dat wel komen nog ,👍Slaapje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:57:
[...]
Nog steeds mogen dat soort dingen wel worden opgelost in een update, maar goed dit werkt voorlopig.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dit gebeurt inderdaad regelmatig, ik had dit ook al bij mijn OnePlus. Ik gebruik zelf de in-app browser niet meer hierdoor.Philtjens schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:48:
Ben sinds gisteren ook eigenaar van een pixel 7.
[ Voor 40% gewijzigd door jimmypop1 op 07-12-2022 16:01 ]
Ga ik proberen. BedanktRoadXY schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:38:
[...]
Ik had hetzelfde probleem bij mijn oude Poco F1 (echter niet de originele Poco kabel geprobeerd).
Je kunt je gegevens ook draadloos overzetten.
Dit duurt 4x zo lang maar is uiteindelijk wel gewoon gelukt.
[ Voor 11% gewijzigd door Jmtpes op 07-12-2022 22:22 ]
Mijn eerste toestel had er alleen een linksboven, zie mijn eerste post daarover. De rest van dat scherm was puntgaaf. Deze tweede heeft een grote bobbel rechtsboven zoals duidelijk te zien op het filmpje. Hij had een kleinere links en rechtsonder. Wat dat betreft was de eerste beter. Nu zijn er dus al meer telefoons hier met zo een bobbel. Interessant, want wat zou de oorzaak zijn? Iets dat er van onder tegenaan drukt, een schroef? En wat betekent dat voor het scherm op langere termijn? En waarom hebben ze het niet allemaal?Stjin schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:11:
[...]
Ik heb een vergelijkbaar "hobbeltje" op dezelfde plek in mijn display zitten. Dit is mij nooit eerder opgevallen (ikheb de telefoon sinds de dag dat ie uitkwam)
Mijn hobbeltje is wel minder makkelijk te zien dan bij jou, ik moet er echt met een felle lamp op schijnen. Ook zie ik nu dat ik er rechtsonder ook een heb zitten. Ook maar een hele kleine.
Ik dacht eerst even dat het mijn WhiteStone Dome was (daar zie je ook nog moeilijk zichtbare puntjes na het aanbrengen) maar dit ziet er wel echt uit als een stofdeeltje onder het display oid.
Het is bij mij nog lang niet genoeg om er zorgen over te maken maar slordig is het wel.
Zojuist Belsimpel maar eens gebeld, want toestel zondag al terug gestuurd. Retour afdeling kan de bobbel niet zien, en ik moet maar afwachten. Heb in oktober besteld, oplader, hoesje en screenprotectors liggen al klaar, zou nu graag een toestel hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door zunrob op 07-12-2022 17:36 ]
Heb geen puntjes meer met zoomen maar een soort slider met grote knop waar de x zoom in staat. Echter deze slider doet echt helemaal niets, enkel knijpen met 2 vingers werkt on te zoomen.
Dit vind ik niet echt een upgrade persoonlijk, is dit terug te draaien en hebben meer mensen hier last van?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dit al gedaan?Rubman schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:15:
Sinds de update is de camera interface gewijzigd.
Heb geen puntjes meer met zoomen maar een soort slider met grote knop waar de x zoom in staat. Echter deze slider doet echt helemaal niets, enkel knijpen met 2 vingers werkt on te zoomen.
Dit vind ik niet echt een upgrade persoonlijk, is dit terug te draaien en hebben meer mensen hier last van?
Camiel in "[Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie"
Cashback is ontvangen.
En de gratis Google Chromecast met Google TV Wit is via PostNl onderweg naar mij:Beste meneer .......,
Je ontvangt €75,- cashback!
Je hebt onlangs bij ons een Google Pixel 7 besteld met ordernummer ............. . Omdat je binnen de actieperiode hebt besteld, ontvang je van ons een cashback van €75,-.
Dit bedrag storten we binnen 5 werkdagen terug op het rekeningnummer of de creditcard waarmee je je bestelling hebt betaald. Je hoeft hier zelf niks voor te doen! Is er geen rekeningnummer bij ons bekend? Dan nemen we binnen een aantal werkdagen vanzelf contact met je op.
Beste meneer ........,
Je bestelling is op weg naar Hilversum.
We hebben het stokje doorgegeven aan PostNL: je pakket is onderweg! PostNL levert je bestelling met ordernummer ........ zo snel mogelijk bij je af.
Overzicht van je bestelling:
Gratis Google Chromecast met Google TV Wit
Verzonden
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
[ Voor 85% gewijzigd door MoonRaven op 07-12-2022 19:55 ]
YouTube: Google Pixel 7 & 7 Pro Tips & Hidden Tricks | YOU HAVE TO KNOW !!!
Kom er net achter dat mijn klok (app) telkens crasht bij het openen... Herstart heeft niet geholpen
Iemand nog een idee wat niet met een reset te maken heeft?
[ Voor 28% gewijzigd door Knamix op 07-12-2022 21:01 ]
Ik had toevallig net hetzelfde probleem met de klok. Was te verhelpen met een update vanuit Google Play.Knamix schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:00:
Leuke tips en tricks wat waarschijnlijk velen van jullie niet weten![]()
YouTube: Google Pixel 7 & 7 Pro Tips & Hidden Tricks | YOU HAVE TO KNOW !!!
Kom er net achter dat mijn klok (app) telkens crasht bij het openen... Herstart heeft niet geholpen
Iemand nog een idee wat niet met een reset te maken heeft?
Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Anybody?BigF25 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:32:
zijn er nog tips & tricks voor de frontcamera? (p7pro)
zusje heeft het toestel net maar is niet te spreken over de selfie cam, korrelig/slechte kwaliteit in haar opinie en ze komt van een oneplus 7t pro.. is volgens haar veel beter
Het is niet het sterkste punt van deze telefoon, maar het is goed bruikbaar vind ik. Alleen bij de Pixel is de preview altijd significant lelijker dan de uiteindelijke foto na processing. En ik vind dat in third party apps (whatsapp bijv), de pixel vaak ook mindere foto's maakt dan andere toestellen.
Share and Enjoy!
Ik zie onder Nederlands ook Nederlands (Engels)Harmani schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:49:
[...]
Dit is al geruime tijd mogelijkDe functionaliteit is nog wel in Beta, maar het werkt behoorlijk goed!
Verder kan je ook van steeds meer Apps instellen in welke taal je ze voorgeschoteld wilt krijgen. Dus system language wel op English, maar van die typisch Nederlandse apps zoals Thuisbezorgd, Funda, etc gewoon in het Nederlands.
En onder Engels kun je verschillende regios instellen.
Welke setting is dan wijsheid?
Ondertussen ben ik het al wel gewend in het Nederlands. En zo heel veel interesse om problemen tot in de puntjes uit te zoeken heb ik ook niet meer. Maar wellicht is het voor anderen wel nog interessant?
Verwijderd
Is 3 maal al scheepsrecht?zunrob schreef op woensdag 7 december 2022 @ 17:33:
[...]
Mijn eerste toestel had er alleen een linksboven, zie mijn eerste post daarover. De rest van dat scherm was puntgaaf. Deze tweede heeft een grote bobbel rechtsboven zoals duidelijk te zien op het filmpje. Hij had een kleinere links en rechtsonder. Wat dat betreft was de eerste beter. Nu zijn er dus al meer telefoons hier met zo een bobbel. Interessant, want wat zou de oorzaak zijn? Iets dat er van onder tegenaan drukt, een schroef? En wat betekent dat voor het scherm op langere termijn? En waarom hebben ze het niet allemaal?
Zojuist Belsimpel maar eens gebeld, want toestel zondag al terug gestuurd. Retour afdeling kan de bobbel niet zien, en ik moet maar afwachten. Heb in oktober besteld, oplader, hoesje en screenprotectors liggen al klaar, zou nu graag een toestel hebben...
Komend van een S21 ultra is dit echt een verademing. De foto kwaliteit is van hoog niveau, precies wat ik zocht. De batterij is voor mij ruim voldoende, aan het eind van de dag gemiddeld nog 40 % over.
Tip voor de mensen die de lock screen animatie uit willen zetten dit doe je bij ontwikkelaars optie.
Ook de optie om altijd een 120 Hz
Verversing te krijgen geeft een veel fijner gebruikers ervaring.
/f/image/00nQWiQRdwPR4bCpOhbnYZ3Q.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/shNDd00reolHWl8qxiyOGMvA.png?f=fotoalbum_large)
Zo heb je nergens animaties meer. En met constant 120 Hz neemt het batterijgebruik ook fors toe.Compo schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:25:
Sinds een week heb ik de pixel 7 pro in gebruik.
Komend van een S21 ultra is dit echt een verademing. De foto kwaliteit is van hoog niveau, precies wat ik zocht. De batterij is voor mij ruim voldoende, aan het eind van de dag gemiddeld nog 40 % over.
Tip voor de mensen die de lock screen animatie uit willen zetten dit doe je bij ontwikkelaars optie.
Ook de optie om altijd een 120 Hz
Verversing te krijgen geeft een veel fijner gebruikers ervaring.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door cordonbleu op 08-12-2022 21:46 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
In het artikel staat om een YouTube filmpje waarin we iets dieper in detail gaan. Er is veel gezegd tijdens het filmen, veel meer dan er in een kort filmpje pastte. Heb je diepgaander vragen, stel ze gerust!
Op mn Pixel 6 mis ik met name VoLTE op het KPN netwerk. Dit komt omdat ik via Enreach/Voiceworks verbonden ben en Google heeft deze MVNO niet toegevoegd aan de lijst met providers. Omdat de Pixel 7 wel officieel in Nederland uit komt hoop ik dat dit issue ook is verholpen.
[ Voor 33% gewijzigd door WoBBeL op 09-12-2022 11:56 ]
Proficiat! Denk dat je dit een geweldig toestel gaat vinden als je van de Pixel 6 af komWoBBeL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:55:
Ik mag mij vanaf morgen hier ook melden. Ik ben nu bezitter van een Pixel 6 maar heb geluk gehad en mag hem morgen uitpakken. Hopelijk is het de upgrade waard.
Op mn Pixel 6 mis ik met name VoLTE op het KPN netwerk. Dit komt omdat ik via Enreach/Voiceworks verbonden ben en Google heeft deze MVNO niet toegevoegd aan de lijst met providers. Omdat de Pixel 7 wel officieel in Nederland uit komt hoop ik dat dit issue ook is verholpen.
Wel raad ik een goede screen protector aan (zonde als er een kras op het scherm komt)
Is snel, maakt mooie foto’s en doe zo’n 2 dagen met de accu ( ben geen power user).
Schone Android werkt/voelt echt fijn.
Alleen gezichtsherkenning in het donker mag/ moet beter in het donker.
Maar eindelijk weer eens met een telefoon het wow gevoel! Geen spijt van de aankoop.
Maar...
Er zijn twee dingen die mij aardig tegenvallen. De telefoon voelt kwetsbaar. Het scherm is dun en zit toch wel redelijk wat flexibiliteit in. Dit is daarom ook de eerste telefoon in 6 jaar waarbij ik weer een case gebruik.
Ten tweede, de batterij duur. Een dag doorkomen is niet heel gemakkelijk. Zit vandaag nog op 57% batterij, terwijl ik de telefoon amper heb gebruikt. Één uur schermtijd.
Hiervoor had ik de Oneplus 7 Pro, batterij was daarbij geen probleem. Na 2 jaar gebruik wel vervangen wegens slijtage. Maar de telefoon voelde ook veel steviger aan.
En boven jou 2 andere mensen die makkelijk de dag door komen.Wulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
Ten tweede, de batterij duur. Een dag doorkomen is niet heel gemakkelijk.
Dit zal altijd een punt van verschillende ervaringen zijn, iedereen gebruikt zijn telefoon anders.
Dus heeft weinig zin om over te blijven discussiëren
Nee wil ook niet zozeer een discussie starten maar meer mijn ervaring delen tegenover de Oneplus 7 Pro.CRXed schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:09:
[...]
En boven jou 2 andere mensen die makkelijk de dag door komen.
Dit zal altijd een punt van verschillende ervaringen zijn, iedereen gebruikt zijn telefoon anders.
Scherm is dun? Dat moet je uitleggenWulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
Nu 10 dagen de Pixel 7 Pro in gebruik. Over het algemeen een heel goede indruk.
Maar...
Er zijn twee dingen die mij aardig tegenvallen. De telefoon voelt kwetsbaar. Het scherm is dun en zit toch wel redelijk wat flexibiliteit in. Dit is daarom ook de eerste telefoon in 6 jaar waarbij ik weer een case gebruik.
Ten tweede, de batterij duur. Een dag doorkomen is niet heel gemakkelijk. Zit vandaag nog op 57% batterij, terwijl ik de telefoon amper heb gebruikt. Één uur schermtijd.
Hiervoor had ik de Oneplus 7 Pro, batterij was daarbij geen probleem. Na 2 jaar gebruik wel vervangen wegens slijtage. Maar de telefoon voelde ook veel steviger aan.
Verschillende toestellen al gerepareerd, maar dat een scherm dun aanvoelt hoor ik voor het eerst.
Of bedoel je het toestel zelf?
Nee, eigenlijk bedoel ik wel het scherm zelf. Het voelt bijna plastic achtig aan. Weet ook niet hoe ik het anders kan omschrijven. 😅Knamix schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:35:
[...]
Scherm is dun? Dat moet je uitleggen
Verschillende toestellen al gerepareerd, maar dat een scherm dun aanvoelt hoor ik voor het eerst.
Of bedoel je het toestel zelf?
Het is ook een punt van verschillende telefoons. De Pixel 7 Pro heeft een slechtere accuduur dan de Pixel 7 van die andere 2 mensen.CRXed schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:09:
[...]
En boven jou 2 andere mensen die makkelijk de dag door komen.
Hoe stel je dat vast? Zit je dan op het scherm te drukken ofzo?Wulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
De telefoon voelt kwetsbaar. Het scherm is dun en zit toch wel redelijk wat flexibiliteit in. Dit is daarom ook de eerste telefoon in 6 jaar waarbij ik weer een case gebruik.
Ja, de telefoon is kwetsbaar. Dat krijg je als je aluminium gebruikt, lekker zacht spul. Ik heb er meteen een transparante case opheen gepleurd. Bijkomend voordeel is dat die case lekker 'grippy' is op gladde oppervlakken. Je duwt 'm niet zomaar weg. En ik kan alsnog genieten van het design. Ik zie geen probleem.
Op schermen drukken heb ik nog nooit gedaan en ik vind het niet als plastic aanvoelen. Het voelt zeer zeker als glas aan. Ik heb er geen ander gevoel bij dan met mijn Samsung Note 20 Ultra. Maar ook daar heb ik niet op het scherm geduwd
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dit vind ik toch wel opvallend kort hoor, nou weet ik je gebruik niet maar ik zou effe kijken of je ergens kan zien wat die batterij dan slurpt.Wulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
De eerste 1,5 week had ik ook een redelijke battery drain, dat is nu goed gestabiliseerd. Bij mij was wel het "probleem" dat de SIM2 (KPN) tov SIM1 (Vodafone) bij datagebruik flink meer batterij verbruikte, was trouwens ook bij mijn S21, die verloor zelfs 30% per nacht. Nu alleen de data van SIM1 in gebruik en geen last meer.Wulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb hiervoor Samsungs en pocos gehad.
Ik merk ook dat het scherm dunner en fragieler aanvoelt. Het lijkt wel plastic en minder glad.
Mar als het bijna niks doet kwa accu verbruik doe ik het liever aan
Ik heb deze functie al sinds de pixel2 in gebruik en ik merk nul extra verbruik (het zal vast iets uitmaken, maar dat is zo klein).Knamix schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:16:
Weet er iemand of dat muziek herkennen een batterij slurper is? Ik gebruik standaard Shazam, maar soms ben ik net te laat met het openen van de app.
Mar als het bijna niks doet kwa accu verbruik doe ik het liever aan
Ik zou het lekker aan zetten.
Vreemd ik krijg hier niks te zien op mijn pixel 7 pro. Zou het komen door Android 13 qpr beta ?
Jarenlang samsung gehad en komende van een s20 fe 5g.
Eerste indruk in 2 dagen zijn in mijn opzicht erg positief.
Vooral veel kleine handigheidjes die ik telkens ontdek op deze telefoon zijn soms toch echt handig.
Merk wel redelijk wat battery drain , maar zal komende tijd wel beter worden gezien de telefoon nog moet leren ( en ik alles aan het testen ben 😁 )
Zal komende tijd eens de camera flink testen..foto's die ik heb gemaakt en gebruik selfie camera meer dan prima.
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Is de camera van de pro de 300 euro extra waard? Of is de camera van de 7 al goed genoeg op zich?
Heb nu een LG v30 met 6,1" scherm. Iets groter mag. Maar ben aan het twijfelen of ik de pro echt nodig heb
De main lens is identiek aan de Pro variant. De ultrawide is van een wat hoger kwaliteit en kan meer in beeld krijgen omdat de lens 0.2x wijder is. Tele-lens spreekt voor zichhurricurry schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:35:
Ik heb een kleine vraag. Ben aan het kijken voor een 7 of 7 pro te kopen.
Is de camera van de pro de 300 euro extra waard? Of is de camera van de 7 al goed genoeg op zich?
Heb nu een LG v30 met 6,1" scherm. Iets groter mag. Maar ben aan het twijfelen of ik de pro echt nodig heb
Zou bij jezelf nagaan of je vaak inzoom in foto's of niet. Pixel 7 is handzamer en fijner in de hand, maar vergeleken met de Pixel 7 Pro vind ik persoonlijk de extra 250,- euro het wel waard (ik kom ook van de Pixel 7 en heb nu de Pixel 7 Pro).
Wat ik persoonlijk beter vind en wat ze niet in veel reviews aangeven zijn het volgende:
- Speakerkwaliteit is een stuk beter en heeft een voller geluid. De speakers van de standaard Pixel is vrij schel
- Scherm van de Pro niet alleen groter, helderder en 120hz vs 90hz, maar de Pixel 7 heeft een regenboog effect in het scherm. Niet opvallend, maar kan misschien vervelend zijn.
- Trilmotor vind ik bij de Pixel 7 Pro net wat beter
- afgeronde scherm van de Pro is fijner als je gebaren wilt gebruiken, maar een plat scherm heeft weer het voordeel dat er veel goedkopere screen protectors zijn (glas)
- Pixel 7 Pro is mooi afgerond waar de Pixel 7 wat scherp aan kan voelen aan de randen.
Voor de rest zijn ze eigenlijk hetzelfde. Het beste is om ze even in een winkel te testen, maar ik zou zo niet durven zeggen waar ze beide op display staan.
BelsimpelwinkelsKnamix schreef op zondag 11 december 2022 @ 22:20:
maar ik zou zo niet durven zeggen waar ze beide op display staan.
Ik vond dit best veel ene heb vannacht dus vliegtuigmodus aangezet (met ze Pixel 7 verloor ik toen 2%), maar ik ben vannacht dus weer 10% verloren MET vliegtuigmodus.
Bij de batterij gegevens zie ik dat YouTube de boosdoener is (54 minuten in gebruik en laatst actief minder dan 1 minuut geleden).
Dat betekent dan YouTube heel de tijd op de achtergrond "aan" staat terwijl ik batterij gebruik voor app op "beperkt" heb gezet en achtergrondgegevens staat op uit.
Kan ik nog iets anders doen waardoor die dus wel in deep sleep komt?
/f/image/LWUbY284LtZMDRjCglhLTyQ2.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Knamix op 12-12-2022 08:18 ]
Heb de pixel 7 pro net een week in gebruik. Moet nog wat dingen naar eigen wens instellen en wat eigen maken (kom van een OP 8 pro), maar bij mij werken de betaalpassen van ABN en Rabobank particulier én zakelijk prima.Ramon 73 schreef op maandag 12 december 2022 @ 07:54:
In een van de gesponsorde reviews op deze site las ik over problemen met contactloos betalen. Nu is daar in de review geen bank vermeld, kan mss aan de gebruikte bank app liggen? De P7P heeft veel pluspunten maar ook enkele nadelen. Als betalen problematisch is dan sla ik over.
ING heb ik wel de bankieren app maar geen eigen pas. ik zou me er niet teveel zorgen om maken.
To dare is to do
Dat is heel bijzonder. Ik heb Youtube vandaag overdag aan gehad (dus mét scherm aan), 2 uur actief geluisterd en een ongeveer een half uurtje Youtube Music aan gehad met scherm uit. Youtube heeft in de 2 uur 9,8% verbruikt en YT Music 0,2%. Wat jij ervaart lijkt mij dus niet inherent aan YT in de achtergrond. Tenzij je misschien iets had laten draaien, maar dat werkt alleen met scherm uit als je YT Premium hebt. Ik kan mij niet voorstellen dat ie zoveel verbruikt terwijl je niets doet met de app.Knamix schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:17:
Bij de batterij gegevens zie ik dat YouTube de boosdoener is (54 minuten in gebruik en laatst actief minder dan 1 minuut geleden).
Ik zou YT even hardhandig killen of de hele foon even helemaal uit en weer aan zetten. Kan zomaar een update zijn waarin ie zich verslikte of iets van dien aard. Lijkt mij niet normaal.
Volgens mij staat er dat YouTube maar 1 minuut op de achtergrond is bezig geweest en bijna een uur actief gebruikt is op de voorgrond. Actief gebruikt als in, met scherm aan.Knamix schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:17:
Dat betekent dan YouTube heel de tijd op de achtergrond "aan" staat
GSAM is wel 8 uur bezig geweest met iets.
[ Voor 7% gewijzigd door CRXed op 12-12-2022 16:36 ]
De grafiek gaat van 00:00 tot 08:00CRXed schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:35:
[...]
Volgens mij staat er dat YouTube maar 1 minuut op de achtergrond is bezig geweest en bijna een uur actief gebruikt is op de voorgrond. Actief gebruikt als in, met scherm aan.
GSAM is dus de hele tijd actief geweest (met het monitoren van de batterij gok ik)
Klopt, bij mij is het opgelostSlaapje schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:39:
Ook ING werkt prima, het was/is volgens mij eerder een probleem met specifieke pinapparaten. Ik heb het 1 of 2 keer gehad in de eerste week en daarna geen enkel probleem meer.
Klopt, maar die heeft alleen 2% gebruikt. Dat verklaart niet waarom ik 10% in de nacht ben verloren met vliegtuigmodus aan.CRXed schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:35:
[...]
Volgens mij staat er dat YouTube maar 1 minuut op de achtergrond is bezig geweest en bijna een uur actief gebruikt is op de voorgrond. Actief gebruikt als in, met scherm aan.
Zal het toestel vanavond even helemaal uit en aanzetten.
Aha, dankjewel. Met mijn lichtelijk ouderwetse HM20Pro heb ik ook wel eens een keer problemen met contactloos betalen. En lijkt soms wel winkel-gerelateerd te zijn. Aldi en Primera geeft vaker problemen, AH en Jumbo nooit (althans, niet dat ik mij herinner). En volgens mijn contacten bij CCV hebben al die winkels dezelfde versie NFC module en software.Fried schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:22:
[...]
Heb de pixel 7 pro net een week in gebruik. Moet nog wat dingen naar eigen wens instellen en wat eigen maken (kom van een OP 8 pro), maar bij mij werken de betaalpassen van ABN en Rabobank particulier én zakelijk prima.
ING heb ik wel de bankieren app maar geen eigen pas. ik zou me er niet teveel zorgen om maken.
Nee, deze heeft hetzelfde. Zal wel een producteigenschap zijn.
Ik vind overigens de functie 2x tikken op de achterkant niet zo goed werken. Wordt bijna nooit geregistreerd. Komt dat door het hoesje (Mous)?
Gaat wel ondersteund worden, maar is er op het moment nog niet. Zou geloof ik ergens in januari moeten komen.WoBBeL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:55:
Ik mag mij vanaf morgen hier ook melden. Ik ben nu bezitter van een Pixel 6 maar heb geluk gehad en mag hem morgen uitpakken. Hopelijk is het de upgrade waard.
Ik zou je energie verbruik en app lijst eens doorlichten, kijken wat grootverbruikers zijn. Ik zit bijvoorbeeld nauwelijks op social media, heb wel de Insta app waar ik wellicht 1x per week op kijk, maar geen Facebook app omdat ik dat echt een battery drain vind.Wulfric92 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:01:
Nu 10 dagen de Pixel 7 Pro in gebruik. Over het algemeen een heel goede indruk.
Maar...
Ik heb hem 's nachts ook wel eens van de lader gehad, gebruikte nog geen 10%, ergens tussen de 7 en 9 dacht ik.The Wizard schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 20:54:
[...]
De eerste 1,5 week had ik ook een redelijke battery drain, dat is nu goed gestabiliseerd. Bij mij was wel het "probleem" dat de SIM2 (KPN) tov SIM1 (Vodafone) bij datagebruik flink meer batterij verbruikte, was trouwens ook bij mijn S21, die verloor zelfs 30% per nacht. Nu alleen de data van SIM1 in gebruik en geen last meer.
Update ging via de playstore. Meestal heb je binnen een week de update te pakken.maurits187 schreef op zondag 11 december 2022 @ 12:10:
[...]
Vreemd ik krijg hier niks te zien op mijn pixel 7 pro. Zou het komen door Android 13 qpr beta ?
In het begin had ik issues met YouTube Music op de P7P, maar na alle downloads en de app verwijderd te hebben en opnieuw geinstalleerd en gedownload te hebben waren de issues weg. En zelfs met muziek op maximale kwaliteit merk ik geen extra batterij drain. Heb eens bijna de gehele dag muziek geluisterd via draadloze oordoppen. Ging echt perfect!mphilipp schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:31:
[...]
Dat is heel bijzonder. Ik heb Youtube vandaag overdag aan gehad (dus mét scherm aan), 2 uur actief geluisterd en een ongeveer een half uurtje Youtube Music aan gehad met scherm uit. Youtube heeft in de 2 uur 9,8% verbruikt en YT Music 0,2%. Wat jij ervaart lijkt mij dus niet inherent aan YT in de achtergrond. Tenzij je misschien iets had laten draaien, maar dat werkt alleen met scherm uit als je YT Premium hebt. Ik kan mij niet voorstellen dat ie zoveel verbruikt terwijl je niets doet met de app.
Ik zou YT even hardhandig killen of de hele foon even helemaal uit en weer aan zetten. Kan zomaar een update zijn waarin ie zich verslikte of iets van dien aard. Lijkt mij niet normaal.
Heb uiteindelijk niet naar het accu verbruik gekeken die dag, maar jouw 0,2% is een goede indicatie
Issues met betalen zijn zeker nog niet 100% verholpen. Maar het wordt wel steeds minder is mijn ervaring. Ik had vorige week nog een issue in België bij een toilet, waar ik een half jaar geleden nog probleemloos naar binnen kwam met mijn Samsung S21.dedominee schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:12:
Problemen met mobiel betalen zijn al enige tijd verholpen. Zou ik deze telefoon zeker niet voor laten liggen!
Maar het is inmiddels wel zo sporadisch dat ik zou zeggen dat je er niet wakker van moet liggen.
Volgens mij had je dezelfde vraag aan mij gesteld onder mijn review. Mijn vermoeden is dat het komt door oudere versies betaal terminals. Met name betaal poortjes van toiletten, en zelfstandige winkeliers. Bij grotere winkelketens gaat het allemaal prima. Al gaat het bij de zelfstandige winkeliers ook steeds vaker goed. Vandaar mijn vermoeden dat het te maken heeft met updates en hardware versies. CCV is neem ik aan niet de enige leverancier van betaal terminals.Ramon 73 schreef op maandag 12 december 2022 @ 19:31:
[...]
Aha, dankjewel. Met mijn lichtelijk ouderwetse HM20Pro heb ik ook wel eens een keer problemen met contactloos betalen. En lijkt soms wel winkel-gerelateerd te zijn. Aldi en Primera geeft vaker problemen, AH en Jumbo nooit (althans, niet dat ik mij herinner). En volgens mijn contacten bij CCV hebben al die winkels dezelfde versie NFC module en software.
Gisteren het toestel uit en aan gezet en ik ben gisteren maar 1 procent verloren
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe je dit weet? Zowel met de Vodafone SIM als de KPN SIM van Enreach/Voiceworks heb ik geen VoLTE. Moet Google hun profielen nog toevoegen via een update of heb jij meer inside informationjules schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 03:30:
[...]
Gaat wel ondersteund worden, maar is er op het moment nog niet. Zou geloof ik ergens in januari moeten komen.

Het is best irritant dat je tijdens het bellen geen internet hebt

[ Voor 30% gewijzigd door WoBBeL op 13-12-2022 12:28 ]
Idd, hier ook dikwijls dat Waze achterloopt.semaj schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:08:
hebben er meer mensen problemen met waze? de navigatie loopt continu achter en dus nu niet bruikbaar op mijn pixel 7 met KPN abbo
Of de melding, dat er een voertuig staat, die niet verdwijnt.
BE - Proximus - P7Pro
[ Voor 1% gewijzigd door Alouatta op 13-12-2022 12:34 . Reden: Extra info ]
Een kort antwoord, neem contact op met je provider Enreach, zij kunnen je vertellen of hun profiel is doorgegeven aan alle telefoon fabrikanten of maar aan enkele, in dat laatste geval kun je ook vragen welke, je geeft zelf al aan dat ze een eigen IMSI hebben die bijna nergens volledig ondersteunt wordt?WoBBeL schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:23:
[...]
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoe je dit weet? Zowel met de Vodafone SIM als de KPN SIM van Enreach/Voiceworks heb ik geen VoLTE. Moet Google hun profielen nog toevoegen via een update of heb jij meer inside informationVodafone gebruikt de Vodafone IMSI dus in theorie zou ik daar wel VoLTE mee moeten hebben
Met KPN gebruikt Enreach zijn eigen IMSI dus dat is sowieso een dingetje en bijna nergens door ondersteund.
Het is best irritant dat je tijdens het bellen geen internet hebtik gebruik mijn telefoon vaak als hotspot op klant locatie en als je dan moet bellen met leveranciers werkt dat dus niet meer
In het geval van je Vodafone sim wellicht dat de SIM te oud is om LTE goed te ondersteunen, maar dan zou je ook problemen moeten ervaren met 4G/5G data, wat je kan doen is om de volgende code *#*#4636#*#* op het toestel in te voeren en kijken of LTE VoLTE enz. aanstaat in je profiel.
Hier geen problemen met Waze op een P7 met T-Mobile.semaj schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:08:
hebben er meer mensen problemen met waze? de navigatie loopt continu achter en dus nu niet bruikbaar op mijn pixel 7 met KPN abbo
[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 13-12-2022 16:49 ]
Dat was ik inderdaad. En daarna bedacht ik dat ik dan slechts van 1 persoon hoor over dit fenomeen, daarom ook hier de vraag gesteld om meer ervaringen te horen.jules schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 04:00:
[...]
Volgens mij had je dezelfde vraag aan mij gesteld onder mijn review. Mijn vermoeden is dat het komt door oudere versies betaal terminals. Met name betaal poortjes van toiletten, en zelfstandige winkeliers. Bij grotere winkelketens gaat het allemaal prima. Al gaat het bij de zelfstandige winkeliers ook steeds vaker goed. Vandaar mijn vermoeden dat het te maken heeft met updates en hardware versies. CCV is neem ik aan niet de enige leverancier van betaal terminals.
CCV is zeker niet de enige provider in Benelux, maar ze voeren de Verifone POS terminals die sommige andere providers ook hanteren. Zoveel verschil kan het niet zijn, denk ik dan.
Ik gebruik de de digitale pas van de ASN bank en heb het toestel sinds die leverbaar is in Nederland, na wat aanloop problemen met de ASN bank app in het begin, gezichtsherkenning en het activeren van de digitale pas was geen goede combinatie. Maar sinds de pas werkend is geen enkele probleem ondervonden met de betaalautomaten van winkels en benzine stations die ik regelmatig gebruik.Ramon 73 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 15:59:
[...]
Dat was ik inderdaad. En daarna bedacht ik dat ik dan slechts van 1 persoon hoor over dit fenomeen, daarom ook hier de vraag gesteld om meer ervaringen te horen.
CCV is zeker niet de enige provider in Benelux, maar ze voeren de Verifone POS terminals die sommige andere providers ook hanteren. Zoveel verschil kan het niet zijn, denk ik dan.
1 of 2 keer gehad dat hij naast de weg zat. Maar dit is een specifiek GPS probleem. Kreeg gisteren in een andere app ook geen 100% fix. Kan ook aan het weer liggen. Meestal helpt het om je toestel te herstarten.semaj schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:08:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen