Ik heb em nu een klein weekje (de 7) en ik ben blij! Gewoon echt zo'n soepele software-ervaring en het ziet er zo mooi uit, ik blijf er maar mee spelen.
Had helemaal zin om voor de volledige Pixel-ervaring te gaan maar bij het instellen van de telefoon kwam ik er al achter dat die launcher em niet ging worden. Geen custom icoontjes kan ik nog bijna mee leven maar een maximale grid van 5x5?? Dan past toch geen reet op het scherm man.

Snel weer voor de oude vertrouwde Nova Launcher gegaan om alles naar m'n zin te maken.
Maar nou kan ik voor de accentkleuren natuurlijk weer alleen uit de door Google geselecteerde kleuren kiezen.

Ik heb natuurlijk meer customisatie nodig !
Ik heb de app LWP+ gevonden waar dat mee zou moeten werken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook met een app als Doodle krijg ik het niet voor elkaar om custom accentkleuren te selecteren. Is iemand van jullie dat al gelukt?
Ook lukt het nog niet om te wennen aan die vingerafdrukscanner, als ik er voor ga zitten kan ik em zo 20 keer achter elkaar foutloos unlucken maar in dagelijks gebruik hapert dat ding de hele tijd. Scherm staat op gevoelig, in het licht en in het donker de duim geregistreerd, krijg het maar niet voor elkaar. Moet m'n vinger er heel bewust opleggen ofzo maar op de automatische piloot zit ik telkens net niet goed, en dan raak je em al per ongeluk aan tijdens het oppakken, leg je daarna je vinger net niet vlak genoeg en druk je niet hard genoeg, kan je gelijk weer een pincodescherm wegdrukken. En dan soms pakt ie em de derde en vierde keer ook niet meer en blegh, ik heb nog nooit zo vaak m'n pincode ingevoerd. Ik verdenk een beetje m'n Spigen glazen screenprotector maar ik heb de scanner nooit geprobeerd zonder die protector. Hoe is jullie ervaring?
Op het moment mijn enige probleem met het toestel maar ik word er aardig gek van, misschien eens proberen zonder glaasje.Of effe kijken of m'n muscle memory/software update een handje helpt.
Haha wel een vermakelijke video maar ze laten de hele tijd stills uit video zien en het lijkt er behoorlijk op dat ze expres een relletje willen veroorzaken voor de views. Denk dat ze blij zijn met jouw Share