Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hebben er meer mensen last van muziek die hapert tijdens het afspelen in de auto met Arbeid Auto actief? Ik gebruik YouTube Music en heb de kwaliteit op hoog staan. Kwaliteit op normaal zetten is geen optie voor mij, dan klinkt de muziek bekabeld.
Het toestel voelt dan warm aan.

Wat ik al heb geprobeerd;
  • Batterij gebruik op onbeperkt gezet
  • Alle apps afgesloten (lijkt soms te helpen)
  • Telefoon koelen in een airvent
Ik moet toegeven dat ik dit op meerdere toestellen heb ervaren, meestal als de toestellen al wat ouder zijn. Maar dat dit effect binnen een paar dagen optreedt is echt al heel snel! Dit kan voor mijn gevoel alleen nog maar erger worden.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 13:10
jules schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:19:
Hebben er meer mensen last van muziek die hapert tijdens het afspelen in de auto met Arbeid Auto actief? Ik gebruik YouTube Music en heb de kwaliteit op hoog staan. Kwaliteit op normaal zetten is geen optie voor mij, dan klinkt de muziek bekabeld.

Ik moet toegeven dat ik dit op meerdere toestellen heb ervaren, meestal als de toestellen al wat ouder zijn. Maar dat dit effect binnen een paar dagen optreedt is echt al heel snel! Dit kan voor mijn gevoel alleen nog maar erger worden.
Al eens zonder Android auto geprobeerd, maar dan via Bluetooth?

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:47:
Ik zie bij veel reviewers dat de 5x lens net op een waterverf schilderij lijkt. Mensen hier ook last van?
Post dan ook even wat reviews die dat zo laten zien...
5x optische zoom is gewoon een badass-functie van de 7 Pro:
Google Pixel 7 Pro - 5x optische zoomGoogle Pixel 7 Pro - 5x optische zoomGoogle Pixel 7 Pro - 5x optische zoom
Google Pixel 7 Pro - 5x optische zoomGoogle Pixel 7 Pro - 5x optische zoomGoogle Pixel 7 Pro - 5x optische zoom

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:38
cordonbleu schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:15:
[...]

Dan betekent dat waarschijnlijk ook dat je er niet veel mee onderweg bent en daarmee dus waarschijnlijk ook relatief lagere helderheden van het scherm, want niet buiten? Onder die omstandigheden gaat de 6 Pro ook wel lang mee, dus dat is niet zo bijzonder lijkt mij.
Dat klopt, maar in dit geval ging het er mij om dat de accuduur beter wordt na 2 weken in gebruik onder gelijke omstandigheden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
Nou ik ben ook wel geneigd hierin mee te gaan. Heb een P7 en na meer dan een week en slechte accuresultaten heb ik een clean wipe gedaan. Minder apps én wat setting-aanpassingen in accuvreter Chrome (naar mijn idee) maar toch, heb het idee dat het veel beter is. Ik kan niet vergelijken met diegene die iets posten over 6 uur SOT (hoe haal je dat in hemelsnaam in een normale dag?) maar toch. Hoping for the best..
Ortep schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:03:
[...]

Ik heb geen klachten over de accu. Ik heb mijn oude pixel 5 laten overzetten naar de P7P. Via de kabel. Dat werkt snel. Ik was niet echt onder de indruk van de accu, maar het kon er mee door. Gisteren bedacht ik laat ik eens een verse start maken.
Dus een wipe gedaan en alles opnieuw met de hand er op gezet. En tot mijn verbazing deed de accu het beter.
En zeker de eerste dag ben je er echt lang mee bezig, installeren, testen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 15:30
dez1983 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:44:
Ik heb nu mijn pixel even in gebruik en loop twee twee punten aan:

i) ondanks ik met de app gallery dates veel datums van foto's heb kunnen corrigeren, blijft de pixel verkeerde datums van via de usb kabel overgezetten fotos weergeven.
ii) via de Samsung afbeeldingen app zag ik altijd ineens al mijn (ontvangen) afbeeldingen. Bij Google foto's moet ik telkens omslachtig naar de desbetreffende biep/app map (bv whatsapp fotos of screenshots), zonder dat ik een overzicht krijgen van (alle of desnoods meest recente) afbeeldingen en foto's.

Iemand een oplossing of betere apps hiervoor?
1) Wat als je ze via photos.google.com upload?
2) als ik naar screenshots map ga zie ik gewoon een overzicht met thumbnails? Of bedoel je dat niet?
Ik gebruik wel een andere app inderdaad voor een overzicht van mappen.(Eenvoudige Gallerij Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:47:
[...]

Is de edge 30 slechter dan je huidige s22+ dat je die als daily heb?

—————————————-

Ik zie bij veel reviewers dat de 5x lens net op een waterverf schilderij lijkt. Mensen hier ook last van?
Nee, zeker niet, maar de Edge was voor mij een testtoestel, dus die moest terug ;)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Oke ik heb een pixel 7 probleem. Als ik navigeer, wijst de pijl precies de tegenovergestelde richting dan waarop ik loop of rijd. Hoe corrigeer ik dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-05 20:40
CRXed schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:41:
[...]

1) Wat als je ze via photos.google.com upload?
2) als ik naar screenshots map ga zie ik gewoon een overzicht met thumbnails? Of bedoel je dat niet?
Ik gebruik wel een andere app inderdaad voor een overzicht van mappen.(Eenvoudige Gallerij Pro)
1. Niet geprobeerd omdat het 40gig aan afbeeldingen zijn.
2. Ik bedoelde idd alle mappen gecombineerd, zoals bij "eenvoudige gallerij pro". Ik zag dat die app ook de datums in een batch kan wijzigingen, dus die app houd ik als alternatief app in gedachten. Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:55
Florine schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:08:
Oke ik heb een pixel 7 probleem. Als ik navigeer, wijst de pijl precies de tegenovergestelde richting dan waarop ik loop of rijd. Hoe corrigeer ik dit?
Over het algemeen lost dit het GPS probleem op:
https://www.howtogeek.com...device-location-accuracy/

Bij voorkeur buiten doen en niet in de buurt van bomen en hoge gebouwen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webo
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-06 16:18
Zo te zien heeft hij hier de foto's te snel gemaakt waardoor de 5x zoom nog digitaal is. De Pixel 7 Pro heeft, net zoals de 6 Pro, even een seconde nodig om naar de optische lens te switchen. Ik had gehoopt dat Google dit zou tweaken, maar dat is helaas (nog) niet gebeurd. Geen 'big deal' verder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:19:
[...]

Al eens zonder Android auto geprobeerd, maar dan via Bluetooth?
Voor mij geen optie, want ik wil Android Auto gebruiken in de auto icm Waze en eventueel Flitsmeister. De interne navigatie van een auto loopt standaard al minstens een jaar achter. Waze weet ook van weg omleidingen etc. Dan kan ik beter een tweede toestel in de auto hebben puur om muziek mee af te spelen. Mijn S21, S10 én de S7 hebben om soortgelijke problemen gehad, maar allemaal pas na een 1,5-2 jaar gebruik, op de S21 na. Daar kwam het al na 6 maanden voor. Maar deze Pixel 7 Pro vestigt wel een record met binnen een week. Dit gaat alleen maar erger worden.

En ondanks dat ik aan het testpanel mee doe van Tweakers/Google, is dit voor mij echt een zware dobber. Een telefoon moet toch gewoon muziek op de achtergrond van een paar taken af kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
jules schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:57:
[...]

Voor mij geen optie, want ik wil Android Auto gebruiken in de auto icm Waze en eventueel Flitsmeister. De interne navigatie van een auto loopt standaard al minstens een jaar achter. Waze weet ook van weg omleidingen etc. Dan kan ik beter een tweede toestel in de auto hebben puur om muziek mee af te spelen. Mijn S21, S10 én de S7 hebben om soortgelijke problemen gehad, maar allemaal pas na een 1,5-2 jaar gebruik, op de S21 na. Daar kwam het al na 6 maanden voor. Maar deze Pixel 7 Pro vestigt wel een record met binnen een week. Dit gaat alleen maar erger worden.

En ondanks dat ik aan het testpanel mee doe van Tweakers/Google, is dit voor mij echt een zware dobber. Een telefoon moet toch gewoon muziek op de achtergrond van een paar taken af kunnen spelen?
Ik zou het eens even 1 ritje doen met alleen bluetooth. Dan weet je zeker of het aan het toestel ligt (Android auto met diverse taken op de achtergrond) of dat het aan iets anders ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:12
jules schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:19:

Hier geen enkel probleem met Android auto icm muziek. Ik gebruik Spotify en audio quality high, dus ik zou zeggen vergelijkbaar.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
Slaapje schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:16:
[...]

Hier geen enkel probleem met Android auto icm muziek. Ik gebruik Spotify en audio quality high, dus ik zou zeggen vergelijkbaar.
Ik ben jaren geleden juist van Spotify naar Google Play Music gegaan omdat ik soortgelijke problemen had met Spotify, maar dan echt op alle platformen; pc, mobiel, etc. Maar ik zal dit eens proberen.
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:05:
[...]

Ik zou het eens even 1 ritje doen met alleen bluetooth. Dan weet je zeker of het aan het toestel ligt (Android auto met diverse taken op de achtergrond) of dat het aan iets anders ligt.
Als ik thuis alleen muziek op headset luister, dan heb ik geen issues. Het is voor mij duidelijk; toestel wordt snel warm, gaat throttlen om oververhitting te voorkomen waardoor muziek gaat haperen. Het is ook iets erger nu ik een hoesje om het toestel heb.

De eerste dagen voelde Auto Android ook snel en vlot aan. Maar daar is niets meer van te merken de laatste dagen. Gisteren kreeg ik mijn route zelfs de eerste keer niet ingesteld in Waze omdat de input te lang op zich liet wachten... Het scherm was zo lang bezig met renderen dat het weer naar het hoofdvenster sprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:32:
Het is inderdaad een bad-ass functie, maar de foto's zijn in mijn ogen niet "bad-ass".
Zoveel mensen, zoveel meningen natuurlijk, helemaal goed.
Als het goed is, komt je toestel een dezer dagen aan toch? Gewoon lekker bekijken in de praktijk dus ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 14:51
Knamix schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:32:
[...]

YouTube: Pixel 7 Pro vs iPhone 14 Pro: Camera Comparison

Op 2:11, 2:47, 3:00 (linker foto)

YouTube: Pixel 7 Pro versus iPhone 14 Pro camera comparison: reclaiming the c...

Op 7:40

Zo zijn er nog wel wat meer filmpjes die soortgelijke foto's laat zien.

Tweede filmpje geloof ik nog wel omdat de F stop 3.5 is + het is donker. Het is inderdaad een bad-ass functie, maar de foto's zijn in mijn ogen niet "bad-ass".

Enige wat ik kan bedenken is dat het dan pre-release software is?
Ik vind de 5x zoom toch echt wel goed. Maar ik gebruik 'm vooral ook om mijn zoontje (15 maanden, zit geen moment stil en wil niet snel dichtbij op de foto) ongemerkt op de foto te zetten. Dat gaat erg goed moet ik zeggen. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Ik denk dat je de 5x zoom vooral moet zien als 'handig voor sommige momenten'. Deze is op gebied van scherpte en overall kwaliteit niet te vergelijken met de uitstekende 1x camera.

Zo waren er vorige week 4 fazanten in onze achtertuin, die had ik zonder de optische zoom überhaubt niet kunnen vastleggen.

[ Voor 7% gewijzigd door injectx op 28-10-2022 10:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 12:14
Ik heb de Pixel 7 nu 2 weken in gebruik en ben er echt super blij mee. Hier en daar wel wat bugs in de software moet ik zeggen. Soms 'mengt' een app zich met de lockscreen en krijg ik het toestel niet meer ontgrendeld, en moet ik opnieuw opstarten. Dit gebeurt soms als ik te snel tussen apps switch of het toestel te snel achter elkaar unlock o.i.d. Hebben meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:03
JoepD schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:29:
Ik heb de Pixel 7 nu 2 weken in gebruik en ben er echt super blij mee. Hier en daar wel wat bugs in de software moet ik zeggen. Soms 'mengt' een app zich met de lockscreen en krijg ik het toestel niet meer ontgrendeld, en moet ik opnieuw opstarten. Dit gebeurt soms als ik te snel tussen apps switch of het toestel te snel achter elkaar unlock o.i.d. Hebben meer mensen dit ervaren?
Ik ervaar hetzelfde. Denk dat dit iets is wat in een volgende systeem update word opgelost!

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Laatst online: 15-03 12:37
Anderen die ook problemen met het touchscreen ervaren? De linker onderhoek reageert bij mij af en toe slecht of zelfs niet op aanraking. Scherm een aantal keer uit/aan doen of kantelen helpt vaak wel maar een enkele keer blijft het probleem minuten aanhouden.

Blijkbaar een mogelijk software gerelateerd probleem, zie ook hier:
https://www.reddit.com/r/...sitivity_issues_on_their/

Ik heb overigens wel een screenprotector en de optie voor verhoogde touch sensitiviteit aangezet (onder display instellingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-06 13:05
Niekjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:56:
Anderen die ook problemen met het touchscreen ervaren? De linker onderhoek reageert bij mij af en toe slecht of zelfs niet op aanraking. Scherm een aantal keer uit/aan doen of kantelen helpt vaak wel maar een enkele keer blijft het probleem minuten aanhouden.

Ik heb overigens wel een screenprotector en de optie voor verhoogde touch sensitiviteit aangezet (onder display instellingen).
Dat heb ik rechtsonder. Maar ik heb alles op klein staan dus misschien dat ik ook wel niet goed tik met m'n duim

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 23:04
Cameratest Pixel 7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcOj9Ldgj7zF3qR-tJXmuGXsZvQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FS8bK8wMpjQqctyhV0MvuNqX.jpg?f=fotoalbum_large

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-05 22:15

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Aha... Foto's.. hier een aantal snapshots met een Pixel 7 & Snapseed.... :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKCHLQ_Pmd7RoKiWaO_P4h5kxVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k55iFTj2ygJKivZlGyFIdKY9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0F1ouTVQotsJPGxc11PN7ZRKqJM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rKnwhsPS3ybmNUSPFCanE2W3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NpVmeOKq24AqdX8SEppQvL6Jv3I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oqbzbQ9fut1Nb4FOaD9QGNa.jpg?f=fotoalbum_large

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zojuist mijn pixel ingesteld met de apps die ok vaak gebruik (simkaart zit aleen nog in de iPhone).

Toestel voelt Lekker snel en soepel aan. Toch he ok Al even vrij irritante "bug" gevonden. De camera wilr soms niet focussen en gaat Dan in even macro modus.

Hier meer mensen die we last van hebben?

Krijg ook mijn bleutooth headset niet aan de praat. Verbind wel, maar ik krijg geen geluid. Netwerkinstellingen zoals bluetooth heb ik al gereset, maar zonder succes. Toestel heb ik ook al uit en aan gedaan..

Iemand een idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Knamix op 28-10-2022 20:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xfile
's ochtends om 06:55 uur met vol goede moed aan de dag beginnen .....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9vv6y5tXZRvGMD458tuYq4I1KcI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fmatb6Rsss6rM4v3qanyMa55.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6g2xMdJC13UAUP93Vf1aajEnBI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4G7iSfGCW4hIyry4LSDW3j5a.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_kPI26qh39aD3jsR2XWd4qA8SI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bFsBD7ccyykMNkSUNJDYdwQK.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online
De Google Pixel Pro 7 is een prachtig toestel, met goede camera's. Maar ik begin me wel steeds meer te ergeren aan de beperkte processing power/throttling bij warmte bij het gebruik van Android Auto en YouTube Music in hoge kwaliteit. Vandaag getest met de telefoon niet opladen tijdens het rijden. Zowel niet draadloos of bedraad. Muziek hapert wel, maar minimaal.

Test met Spotify ben ik nog niet aan toegekomen doordat Spotify weigerde muziek af te spelen in offline modus, ondanks een gedownloade playlist.
GetaGrip schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:17:
Aha... Foto's.. hier een aantal snapshots met een Pixel 7 & Snapseed.... :9

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie foto's! Maar als je ook nog eens Snapseed gebruikt kunnen we niet de ware kracht van de camera's en postprocessing zelf beoordelen. 😉

[ Voor 19% gewijzigd door jules op 28-10-2022 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:34
Niekjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 15:56:

Ik heb het linksboven maar schijnbaar enkel in Instagram als ik op het pijltje wil drukken om terug te gaan ( bij bekijken profiel) en enkel als ik links bedien. Denk dat het te maken heeft met het feit dat het pijltje net op de kromming van het scherm staat.

Edit: Iemand die een goede dual sim selector app kan aanbevelen? Ik vind er slechts 1 in de appstore voor zover ik kan zien.

[ Voor 6% gewijzigd door Ekfad op 29-10-2022 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Nou... Het heeft niet lang geduurd, maar de Pixel 7 Pro gaat weer terug.

Veel kleine irritaties wat gewoon niet lekker werkt (ik krijg wel geluid met de AirPods Pro via BT, maar via een andere set connect hij wel, maar heb ik geen geluid).

Ook kan ik mijn Android radio in de auto niet verbinden met mijn toestel omdat er dan staat: probleem bij verbinding maken. Zet het apparaat uit en weer aan.

Accu is ook niet denderend.. nou moet de accu nog wel leren hoe ik met mijn toestel om ga, maar met al die dingen die niet werken er om heen hoeft dat voor mij niet meer.

Zoals iemand hier al eerder heeft gezegd: je moet het zien als een beta toestel.

Hopelijk kan de edge 30 ultra mij blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-05 17:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Knamix schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:47:
Nou... Het heeft niet lang geduurd, maar de Pixel 7 Pro gaat weer terug.

Veel kleine irritaties wat gewoon niet lekker werkt (ik krijg wel geluid met de AirPods Pro via BT, maar via een andere set connect hij wel, maar heb ik geen geluid).

Ook kan ik mijn Android radio in de auto niet verbinden met mijn toestel omdat er dan staat: probleem bij verbinding maken. Zet het apparaat uit en weer aan.

Accu is ook niet denderend.. nou moet de accu nog wel leren hoe ik met mijn toestel om ga, maar met al die dingen die niet werken er om heen hoeft dat voor mij niet meer.

Zoals iemand hier al eerder heeft gezegd: je moet het zien als een beta toestel.

Hopelijk kan de edge 30 ultra mij blij maken :)
Dat is wel erg snel. Ik heb het tenminste nog 2 weken geprobeerd. 😜

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:51
Vandaag pixel 7 in gebruik genomen, even account terug gezet en ook op de draadloze lader gelegd.

Na uurtje ofzo pakte ik hem van de lader en was echt knoeperd heet, dat heb ik bij mijn 3 nooit gehad. Vraag mij af of die tensor over een jaar nog steeds voldoende is.

Voor de rest wel een mooi zwaar toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
flaskk schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:43:
Vandaag pixel 7 in gebruik genomen, even account terug gezet en ook op de draadloze lader gelegd.

Na uurtje ofzo pakte ik hem van de lader en was echt knoeperd heet, dat heb ik bij mijn 3 nooit gehad. Vraag mij af of die tensor over een jaar nog steeds voldoende is.

Voldoende vanwege chip degradatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BGLAdmin
flaskk schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:43:

De Pixel 7 werd bij mij in het begin ook erg wat, maar dat kwam eerder door alle updates die tegelijkertijd werden uitgevoerd na de initiële setup, lag bij mij niet aan het laden maar vooral aan dat het toestel veel aan het doen was.
De eerste week zul je ook het idee hebben dat je batterij slecht is. Het toestel zich nog optimaliseren voor het batterij gebruik en dat duurt ongeveer een week

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:57

pinda powerrr

Slow down...

Ik had gisteren een SoT van drie uur en nog 80% over. En alles op 5G, denk aan een hoop socials, mail en browsen. Geen paniek jongens....

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jmtpes
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20:13
pinda powerrr schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:42:
Ik had gisteren een SoT van drie uur en nog 80% over. En alles op 5G, denk aan een hoop socials, mail en browsen. Geen paniek jongens....
Nice, heb je de p7 of pro?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:57

pinda powerrr

Slow down...

Jmtpes schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:48:
[...]

Nice, heb je de p7 of pro?
De Pro.

Ik haalde met mijn P5 ook altijd al de zes uur SoT vrij makkelijk. Heb me ook nooit druk gemaakt over de accu. Wel heb ik in mijn geschiedenis van Google telefoons gemerkt dat bepaalde updates en aanpassingen behoorlijk invloed kunnen hebben op de accuduur.

Sidenote, alles op dark mode waar het kan. Het scheelt niet alleen batterij, maar vind het ook veel prettiger voor de ogen, ook overdag.

Wat ik nu wel merk, dankzij die grotere accu red ik het niet meer om in de ochtend vol te laden. Ik gebruik de telefoon als wekker maar hangt niet aan een lader. 's Ochtends deed ik dan de telefoon aan de lader, ontbijt, douchen etc en als ik dan weg moet voor werk telefoon weer vol.

Tot nu toe heel tevreden, maar kan nog steeds niet goed wennen aan de curved edge. Dat is echt een minpunt imo, tik ook vaak mis als iets aan de zijkant is, voor de rest helemaal happy.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Gisteren een dagje dierentuin (Pairi Daiza https://www.pairidaiza.eu/nl#halloween) in België. We zijn hier al eens eerder geweest, met mijn oude telefoon, dus dit was de ideale gelegenheid om de Pixel 7 eens aan de tand te voelen. 07:00 vertrokken met locatie aan, batterij 97%, om 09:20 aangekomen. Het resultaat van het bezoek:

Positief:
  • Camera maakt prachtige foto's (350).
  • Netwerk bereik 4g is okee.
  • Bellen klinkt goed.
Twijfel:
  • Telefoon werd warm/heet bij bezoek van het terrarium (de boot voor de kenners van de dierentuin). Ik twijfel echt hoe deze een zomer door gaat komen of een bezoek aan een warm/vochtig land.
  • 1 x Gemist gesprek, terwijl ik zeker weet dat de telefoon af moest zijn gegaan. Aangezien de Pixel 6 dit euvel ook heeft (gehad), ben ik hier nog even twijfelachtig over.
  • Opladen: het is gewoon redelijk. Het steekt er zeker niet bovenuit, maar kom je van een oude telefoon dan valt het zeker mee (met de google charger 30watt). Ik zou het omschrijven als oplaadgedrag passend bij 2020 ipv 2022.
Negatief:
  • Accu is te klein voor een dagje actief erop uit en flink aantal foto's nemen, omstreeks 13:30 was de accu al op 43% en het plan was dat we tot 21:00 aanwezig waren...actief alles moeten aanpassen om zoveel mogelijk nog batterij uit de telefoon te persen enkel om zoveel mogelijk foto's te hebben. Resultaat was 4% om 21:00 met net nog genoeg leven om de digitale parkeerkaart te gebruiken. Dit voelde niet fijn aan om zo met de Pixel 7 bezig te zijn.
Nog niet getest:
  • Gps navigatie naar een locatie (lange rit)
Bugs/issues gevonden:
  • Mijn scherm doet soms raar. Ik ga even een screen recorder zoeken om de uitleg te geven. Wellicht gaat dit exemplaar terug.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R07gfWzD1EGVKG-PrIiZ3cJAvn0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IXslwccq1UJ5ZEAWPNF8hTPT.jpg?f=fotoalbum_tilein de crypte is het donker vanwege de vleermuize, ideaal voorbeeld wat de nachtmodus kan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8bHpWUQQrqnFIAkQ_tCk4krxIpI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9j80gd0serusA8kbSWQaFNTV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_MKcYyqnOcPtDguZ4hzkmRpcpE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCClb87IbTdnNOPteWDMtI3r.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5y_uLA7pQLZq25aBMx0BXhmenA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YNWfoeK773XXW254ooopUBs.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NIr57n5XUcafN2fNJAXFzYjiLjQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HKtiRArw5mconbaLeXpUTVVJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zEU2iDAnQiwt-uK8HX5cQbXCPhI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7CSMnTfXYnXBbFhA4zhyJGZO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asjgNYO6nLgNxE6khiilflT76LE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wA3U5BFe5Mjf6UF83PjljFNX.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VG5E5hFucBv9uAV2CMVilpiqDcE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPR6Hc2f2NmGbFeaEk6OGu1s.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFRNupYCb9qfyrkf4luh69DWPTs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pGXVm0FTSfkUe8Mtaloy1iYy.jpg?f=fotoalbum_tileNachtmodus, het was al donker, maar de Pixel 7 maakt er echt wat fraais van. En dat zonder flits!

Voorlopige conclusie:
  • De Pixel 7 is de telefoon voor de papa of mama om hun kleine spruit mee te fotograferen. Zij zijn namelijk vaak/snel weer thuis om de Pixel 7 ( en zichzelf) weer op te laden. De Pixel 7 maakt echt mooie foto's en er zit altijd wel een goed shot tussen.
    Nu ik de oude foto's van 8-10 jaar terug zie, baal ik dat ik toen niet een telefoon met zo'n goede camera gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

lordloeder schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:02:
Gisteren een dagje dierentuin (Pairi Daiza https://www.pairidaiza.eu/nl#halloween) in België. We zijn hier al eens eerder geweest, met mijn oude telefoon, dus dit was de ideale gelegenheid om de Pixel 7 eens aan de tand te voelen. 07:00 vertrokken met locatie aan, batterij 97%, om 09:20 aangekomen. Het resultaat van het bezoek:

Positief:
  • Bellen klinkt goed.
Twijfel:
  • Telefoon werd warm/heet bij bezoek van het terrarium (de boot voor de kenners van de dierentuin). Ik twijfel echt hoe deze een zomer door gaat komen of een bezoek aan een warm/vochtig land.
  • 1 x Gemist gesprek, terwijl ik zeker weet dat de telefoon af moest zijn gegaan. Aangezien de Pixel 6 dit euvel ook heeft (gehad), ben ik hier nog even twijfelachtig over.
Negatief:
  • Accu is te klein voor een dagje actief erop uit en flink aantal foto's nemen, omstreeks 13:30 was de accu al op 43% en het plan was dat we tot 21:00 aanwezig waren...actief alles moeten aanpassen om zoveel mogelijk nog batterij uit de telefoon te persen enkel om zoveel mogelijk foto's te hebben. Resultaat was 4% om 21:00 met net nog genoeg leven om de digitale parkeerkaart te gebruiken. Dit voelde niet fijn aan om zo met de Pixel 7 bezig te zijn.
Nog niet getest:
Bugs/issues gevonden:
  • Mijn scherm doet soms raar. Ik ga even een screen recorder zoeken om de uitleg te geven. Wellicht gaat dit exemplaar terug.
[Afbeelding]in de crypte is het donker vanwege de vleermuize, ideaal voorbeeld wat de nachtmodus kan.[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]Nachtmodus, het was al donker, maar de Pixel 7 maakt er echt wat fraais van. En dat zonder flits!

Voorlopige conclusie:
  • De Pixel 7 is de telefoon voor de papa of mama om hun kleine spruit mee te fotograferen. Zij zijn namelijk vaak/snel weer thuis om de Pixel 7 ( en zichzelf) weer op te laden. De Pixel 7 maakt echt mooie foto's en er zit altijd wel een goed shot tussen.
    Nu ik de oude foto's van 8-10 jaar terug zie, baal ik dat ik toen niet een telefoon met zo'n goede camera gekocht had.
Ik heb zelf de Pixel 7 Pro gekocht vanwege de camera's, Heb hem nu een week. Mijn dagelijkse telefoon is een iPhone 14 pro en mijn idee was om de 14 Pro te verkopen.
Maar na wat ik zelf schiet aan plaatjes en wat ik dus hier ook zie... Vind ik de foto's teleurstellend.
Veel ruis, veel onscherpte.
Dat had ik niet verwacht, hele grote twijfel hier om de Pixel terug te sturen en toch maar de iPhone 14 Pro te houden.... :-(

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:51
Ik moet ook eerlijk zeggen, had verwacht dat de telefoon flinke step up was t.o.v de camera van mijn pixel 3. Maar ben zeker nog niet overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playon1955
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05 21:55
De Pixel 7 nu 2 weken in gebruik en haal met hangen en wurgen een screen on time van 5 uur. In principe genoeg om de dag mee door te komen, maar in vergelijking met de Pixel 4XL had ik wel beter verwacht.
Deze Pixel heeft meer PPI en een lichtere batterij en haalde bijna 6 uur SOT.

Nog geen momenten ondervonden dat het toestel alleen met een herstart weer aan de gang gezet kon worden. Zo nu en dan wel een freeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

CoolHead621 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:22:
[...]

Ik heb zelf de Pixel 7 Pro gekocht vanwege de camera's, Heb hem nu een week. Mijn dagelijkse telefoon is een iPhone 14 pro en mijn idee was om de 14 Pro te verkopen.
Maar na wat ik zelf schiet aan plaatjes en wat ik dus hier ook zie... Vind ik de foto's teleurstellend.
Veel ruis, veel onscherpte.
Dat had ik niet verwacht, hele grote twijfel hier om de Pixel terug te sturen en toch maar de iPhone 14 Pro te houden.... :-(
Hier hetzelfde. Had ook de pro gekocht voor de camera. Nu weer de iPhone 14 Pro in gebuik. Ze doen elkaar niet veel qua camera. De pixel heeft alleen leukere tweaks met gum en blur etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

Dat heb je wel heel goed gedaan dan. Is echt een gigantisch enorm verschil met de rest, en de resultaten die ik haalde met de Pro. Dan doe je toch iets anders dan ik denk :9
lordloeder schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:02:

Positief:
  • Bellen klinkt goed.
Twijfel:
  • Opladen: het is gewoon redelijk. Het steekt er zeker niet bovenuit, maar kom je van een oude telefoon dan valt het zeker mee (met de google charger 30watt). Ik zou het omschrijven als oplaadgedrag passend bij 2020 ipv 2022.
Negatief:
Nog niet getest:
Bugs/issues gevonden:
[Afbeelding]in de crypte is het donker vanwege de vleermuize, ideaal voorbeeld wat de nachtmodus kan.[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]Nachtmodus, het was al donker, maar de Pixel 7 maakt er echt wat fraais van. En dat zonder flits!

Voorlopige conclusie:
Topbijdrage, hier kunnen we wat mee!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
En prijs :) Dat vind ik een belangrijke, prijs-kwaliteit verhouding.
pdavie2311 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:05:
[...]

Hier hetzelfde. Had ook de pro gekocht voor de camera. Nu weer de iPhone 14 Pro in gebuik. Ze doen elkaar niet veel qua camera. De pixel heeft alleen leukere tweaks met gum en blur etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:23
Vandaag mijn Pro in gebruik genomen, tot nu toe eigenlijk positiever dan verwacht. Camera is wel een flinke upgrade ten opzichte van P30 Pro.

Ik kom wel iets tegen, vast een feature, maar geen idee wat het is. Ik wilde kijken hoe een game draait, Call of Duty Mobile. Mijn scherm is dan ineens kleiner en als ik erop tik begint hij opnieuw te laden Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCyjHStJalt0mMjl_WgD3mcyEXU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6UaDARZEUxJ1Jzvj2z9eM9Va.png?f=fotoalbum_large

Iemand een idee?

[ Voor 66% gewijzigd door codex op 29-10-2022 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje7
Over de batterijtjes (voor de niet-beta users): https://9to5google.com/2022/10/11/android-13-battery-stats/
Geeft iets beter inzichten naar mijn idee. Het is tegen die tijd wel te laat om 'm evt. te retourneren maar toch leuk😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaiven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-04 17:07
Voor mij is vowifi belangrijk (slechte ontvangst): werkt vowifi ondertussen al bij providers in België zoals orange en proximus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:36
Vandaag ook een Pixel 7 pro 128gb opgehaald. Twijfelde tussen groen en zwart maar toch de zwarte gekozen.

Tot nu toe bevalt de telefoon zeer goed,kan er verder qua accu en camera weinig over zeggen behalve dat de nachtelijke fotos wel heel lekker zijn.

(Komende van een p30pro)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
AMARONE schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 01:08:
Vandaag ook een Pixel 7 pro 128gb opgehaald. Twijfelde tussen groen en zwart maar toch de zwarte gekozen.

Tot nu toe bevalt de telefoon zeer goed,kan er verder qua accu en camera weinig over zeggen behalve dat de nachtelijke fotos wel heel lekker zijn.

(Komende van een p30pro)
Ik kom ook van een P30 Pro, er zit echt wel een flink verschil tussen. Valt mij vooral op hoe geel de P30 is bij low light. Tot nu toe tevreden, wel al een enkele forced close gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

kraaiven schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:55:
Voor mij is vowifi belangrijk (slechte ontvangst): werkt vowifi ondertussen al bij providers in België zoals orange en proximus?
Ik heb dual sim van die beide providers en geen VoWiFi (of VoLTE of 5G for that matter).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-06 12:19
jules schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:42:
De Google Pixel Pro 7 is een prachtig toestel, met goede camera's. Maar ik begin me wel steeds meer te ergeren aan de beperkte processing power/throttling bij warmte bij het gebruik van Android Auto en YouTube Music in hoge kwaliteit. Vandaag getest met de telefoon niet opladen tijdens het rijden. Zowel niet draadloos of bedraad. Muziek hapert wel, maar minimaal.

Test met Spotify ben ik nog niet aan toegekomen doordat Spotify weigerde muziek af te spelen in offline modus, ondanks een gedownloade playlist.

[...]

Mooie foto's! Maar als je ook nog eens Snapseed gebruikt kunnen we niet de ware kracht van de camera's en postprocessing zelf beoordelen. 😉
Ik heb geen YouTube music, maar na jouw post heb ik even een aantal dingen getest op mijn P7. Bij (bekabeld + opladen) Android Auto gebruik met zowel Waze navigatie actief, Spotify muziek aan en af en toe een bericht voorlezen en beantwoorden. Geen problemen. Het toestel werd wel een beetje warm, maar niet abnormaal. Zeker niet zodat ik me zorgen zou maken over throttling.

Ik zou niet verwachten dat de P7Pro heter wordt dan de P7, dus misschien zit het verschil toch bij YouTube Music? Of misschien eens andere actieve apps bekijken?

Bluetooth heb ik ook getest op verschillende apparaten en ook zeer tevreden. Gebruikt met de Pixel Buds Pro, JBL Flip, Mi True Wireless Earbuds, Amazon Echo, Denon Soundbar en in de wagen. Alles functioneerde zoals verwacht. Stabiel, zonder haperingen.
Met mijn Garmin Smartwatch heb ik zelfs een stabielere BT verbinding tov mijn vorige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-05 14:34
Dit weekend aan het strand vertoeft en wat mij nu pas opvalt doordat er zandkorrel in zitten is dat er op de P7Pro bovenaan geen grill zit aan de speakers. Het is een inkeping waar makkelijk vuil in kruipt. Hebben jullie dat ook of hoort daar een grill te zitten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
SonnyBBQ schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:54:
[...]
Met mijn Garmin Smartwatch heb ik zelfs een stabielere BT verbinding tov mijn vorige telefoon.
Dat viel mij ook al op. Met mijn vorige telefoon miste ik geregeld whatsapp berichten of ze kwamen ineens tegelijk binnen. Met mijn P7P nog niet gehad.
Ekfad schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:16:
Dit weekend aan het strand vertoeft en wat mij nu pas opvalt doordat er zandkorrel in zitten is dat er op de P7Pro bovenaan geen grill zit aan de speakers. Het is een inkeping waar makkelijk vuil in kruipt. Hebben jullie dat ook of hoort daar een grill te zitten?
Zie het idd. Minuscule opening en geen grill. Benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Anoniem: 80922

Ik heb de pixel 7 meegenomen op vakantie, en ben juist erg onder de indruk van de camera tov mijn oude telefoon. Hij houdt zich staande onder moeilijke lichtomstandigheden. Ook vind ik het formaat van de 7 (non pro) veel fijner dan die baksteen die ik ervoor had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zvcn14iff2pqLYW9gFImfEr49js=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WiuLXAnZDoWd960etGVYJT9q.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDdC7ox_FKuIWxmCTEDZSjNhByg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QHXdpq2KCX6IIQA9LsdpURNV.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLEgS8V1vVrCtwcHUNk5AfQ2KY8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIag7QLiBM0NqvcMqGOmSWvm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 80922 op 30-10-2022 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Ik schudde net toevallig mijn hand waar mijn telefoon in zat en ik hoor ik heen en weer tikken in de telefoon.
Lijkt wel iets stabiels te zijn. Anderen die dit ook hebben?
P7P 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Laatst online: 22:21
Megupe schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:46:
Ik schudde net toevallig mijn hand waar mijn telefoon in zat en ik hoor ik heen en weer tikken in de telefoon.
Lijkt wel iets stabiels te zijn. Anderen die dit ook hebben?
P7P 128gb
Net even geschud en ik heb dat ook.. misschien de stabilizer van de camera?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
(Onderdeel van) optische beeldstabilisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
CLB schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:55:
(Onderdeel van) optische beeldstabilisatie
Dat vermoedde ik al. Hoopte niet op schade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
Lijk me heel erg sterk..

Heb je het met de batterij app in de instellingen gecontroleerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 21:02
Haha of course. 15 uur SoT haalt niemand in de verse verte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:21
Mijn OnePlus 6T kon overweg met iedere USB-C naar mini-jack kabel (analoog), maar de Pixel 7 vereist een adapter of kabel met DAC adapter erin (digitale audio). Heeft iemand een (goedkope) goede kabel die hij gebruikt? Ik gebruik hem voor in de auto en kwam nu bijvoorbeeld deze van UGREEN tegen.

Heeft iemand ervaring met deze kabel of raad je toch een andere kabel aan? Dank!

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Van alle toestellen die ik heb gehad is dit wel de grootste heethoofd. 20 minuten gamen en hij is bloedheet. Ben benieuwd of dat issues gaat brengen in de zomer. Op zich is de batterij op dit moment al oke, het is niet vergelijkbaar met toen ik mijn P30 Pro had, maar wel met eerdere Samsung toestellen (behalve de S6, dat was pas echt een drama).

Camera is wel een mooie stap, vooral omdat het zo natuurtrouw is. Vooral in indoor in de avond ben ik van onder de indruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Toch even weer een Pixel besteld. Nu de normale 7. Komt morgen binnen. Vandaag op pad en de foto’s van mijn iPhone 14 pro kunnen mij gewoon niet bekoren. Met name gezichten zijn echt zo wazig en aquarel. Dat deed de Pixel 7 pro beter. Maar ik vind de 7 pro te lomp en de 7 heeft ook een prima camera alleen iets minder zoom, naja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 17-04 15:36

CoolHead621

Enjoy every moment

pdavie2311 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:00:
Toch even weer een Pixel besteld. Nu de normale 7. Komt morgen binnen. Vandaag op pad en de foto’s van mijn iPhone 14 pro kunnen mij gewoon niet bekoren. Met name gezichten zijn echt zo wazig en aquarel. Dat deed de Pixel 7 pro beter. Maar ik vind de 7 pro te lomp en de 7 heeft ook een prima camera alleen iets minder zoom, naja.
Grappig, ik heb juist het tegenovergesteld, bij mijn gaat de Pixel 7 Pro retour.

Bij de iPhone 14 Pro altijd een betrouwbare mooie foto.
De pixel heel het weekend er naast gehad en het is veel te wisselvallig qua scherpte en kleur ruis etc.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

CoolHead621 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:32:
[...]

Grappig, ik heb juist het tegenovergesteld, bij mijn gaat de Pixel 7 Pro retour.

De pixel heel het weekend er naast gehad en het is veel te wisselvallig qua scherpte en kleur ruis etc.
Echt? Ik vind mensen gewoon niet mooi op foto’s komen. Eigenlijk al heel lang niet bij de iPhone en ik heb ze allemaal gehad vanaf de 3S…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokkom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11-2023
Een collega beide mij een paar keer op mijn P7, maar de telefoon ging niet over en ik kreeg geen bericht van een gemiste oproep. Heel vreemd.
Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:12
pdavie2311 schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 18:00:
Benieuwd naar je ervaringen. Heb de 7 Pro geretourneerd hoofdzakelijk omdat hij te groot was. Zit eigenlijk te wachten op de 7a, maar heb de 'normale' 7 ook nog in beeld.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

[...]

Tsja, je hoort steeds wisselende verhalen. Ik ben vandaag met iemand op stap geweest om foto's te maken. Zij loopt met een spiegelreflex en een stel verschillende lenzen.
Aan het eind van de dag vroeg ze mij regelmatig om een foto te maken met mijn pro. Dat ging makkelijker en regelmatig ook beter.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 22:20
stokkom schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 20:07:
Een collega beide mij een paar keer op mijn P7, maar de telefoon ging niet over en ik kreeg geen bericht van een gemiste oproep. Heel vreemd.
Met welke provider bel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGLAdmin
Die van mij gaat gewoon over, spraak doet het en ik zit bij T-Mobile, welke provider heb je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 21:02
codex schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:53:
Van alle toestellen die ik heb gehad is dit wel de grootste heethoofd. 20 minuten gamen en hij is bloedheet. Ben benieuwd of dat issues gaat brengen in de zomer. Op zich is de batterij op dit moment al oke, het is niet vergelijkbaar met toen ik mijn P30 Pro had, maar wel met eerdere Samsung toestellen (behalve de S6, dat was pas echt een drama).

Camera is wel een mooie stap, vooral omdat het zo natuurtrouw is. Vooral in indoor in de avond ben ik van onder de indruk.
Haha daar hoef je niet benieuwd naar te zijn. Ik was vorige week 4 dagen in Spanje met 28 graden en ik moest mn 7 Pro gewoon even wegleggen omdat hij te warm werd tijdens het maken van foto's en filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
outlandos schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:17:
[...]

Haha daar hoef je niet benieuwd naar te zijn. Ik was vorige week 4 dagen in Spanje met 28 graden en ik moest mn 7 Pro gewoon even wegleggen omdat hij te warm werd tijdens het maken van foto's en filmpjes.
Dat is voor mij wel een zorgenpunt. Als ik tijdens de vakantie niet normaal foto's kan nemen of met een gloeiendheet toestel in mijn zak loop dan word ik daar niet vrolijk van.

Dit en de batterij zijn voor mij de twee punten die bepalend zullen zijn in het al dan niet retourneren van het toestel.

Wat minder vervelend is maar wel vreemd, COD switched automatisch naar een klein scherm als de resolutie op FHD staat. Probeer je het scherm groter te maken dan start het spel opnieuw op in full screen maar wordt weer klein bij het laden. Je moet om te spelen de resolutie aanpassen via de instellingen. Of dit nu bij Activision ligt of Google, geen idee.

Qua bugs, ik heb een keer een forced close gehad van Google Foto's en een keer Instagram waarbij het beeld zwart bleef na openen. Op zich vind ik dat te overzien en zal dat wel beter worden. Lettergrootte is ook niet altijd even consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

[...]

En wat het voor mij ook nog lastig maakt is dat ik de Apple Watch Ultra heb. Die werkt niet met een Pixel helaas. Op dat vlak kan ik nog geen juiste vervanger vinden als Smartwatch. De Watch Pro 5 gehad van Samsung maar het staat me tegen dat ik niet alle opties kan gebruiken omdat ik dus geen Samsung tel heb.

Zat de camera van de 7 Pro maar in mijn iPhone 14 Pro dan was ik blij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hier ook gehad dit weekend. Telefoon zat gewoon in m'n broekzak. Misschien toch wat minder dekking ten opzichte van m'n vorige telefoon.
Dit was met Simpel.

Leuk detail: dit gebeurde toen iemand van Marktplaats me belde over een ophaal afspraak voor een gloed nieuwe Pixel 7 in doos :) ik heb zelf een 7 Pro.

[ Voor 14% gewijzigd door Binnetie op 31-10-2022 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:07
pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:42:
[...]
Samsung maar het staat me tegen dat ik niet alle opties kan gebruiken omdat ik dus geen Samsung tel heb.
Alleen de ECG en bloeddruk toch? Ik heb nu tijdelijk m'n Galaxy S10 weer in gebruik omdat ik de Pixel teruggestuurd heb. Maar geloof me, je mist helemaal niks aan die twee functies. Ik heb twee keer een hartfilmpje gemaakt (en er is niks raars gevonden - gelukkig) en bloeddruk moet je met een bloeddrukmeter ijken. Denk niet dat veel mensen zo'n ding thuis hebben liggen. Flauw dat Samsung dat niet voor iedereen beschikbaar maakt, maar nogmaals, je mist er niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

barrymossel schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:54:
[...]

Alleen de ECG en bloeddruk toch? Ik heb nu tijdelijk m'n Galaxy S10 weer in gebruik omdat ik de Pixel teruggestuurd heb. Maar geloof me, je mist helemaal niks aan die twee functies. Ik heb twee keer een hartfilmpje gemaakt (en er is niks raars gevonden - gelukkig) en bloeddruk moet je met een bloeddrukmeter ijken. Denk niet dat veel mensen zo'n ding thuis hebben liggen. Flauw dat Samsung dat niet voor iedereen beschikbaar maakt, maar nogmaals, je mist er niks aan...
Je hebt ook gelijk hoor maar het zit tussen de oren..Kan ook moeilijk afscheid nemen van de Ultra denk ik. Straks komt de normale Pixel 7 binnen. Even het formaat goed bekijken en misschien toch een week proberen naast mijn iPhone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:57:
[...]

Je hebt ook gelijk hoor maar het zit tussen de oren..Kan ook moeilijk afscheid nemen van de Ultra denk ik. Straks komt de normale Pixel 7 binnen. Even het formaat goed bekijken en misschien toch een week proberen naast mijn iPhone..
Dat jij überhaupt naar de groene kant kijk met een Apple Watch Ultra van bijna 1000 euro..

Ik was lekker bij Apple gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Laatst online: 27-07-2024
Check eens even hoe de notificaties staan (tril, geen geluid of het geluid). Bij mij stond ook "geen geluid" aan. Geen idee hoe dat kwam, de telefoon was wel op batterij besparing gegaan. Vervolgens opgeladen en de Pixel had zelf de batterijbesparing weer opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 09:14:
[...]

Dat jij überhaupt naar de groene kant kijk met een Apple Watch Ultra van bijna 1000 euro..

Ik was lekker bij Apple gebleven.
Haha! Klopt als een zwerende vinger! Alleen de foto’s van personen kan mij niet bekorten als sinds jaar en dag bij Apple…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-05 19:16
Xerox schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:11:
Mijn OnePlus 6T kon overweg met iedere USB-C naar mini-jack kabel (analoog), maar de Pixel 7 vereist een adapter of kabel met DAC adapter erin (digitale audio). Heeft iemand een (goedkope) goede kabel die hij gebruikt? Ik gebruik hem voor in de auto en kwam nu bijvoorbeeld deze van UGREEN tegen.

Heeft iemand ervaring met deze kabel of raad je toch een andere kabel aan? Dank!
Ik had exact hetzelfde dat de analoge USB C naar Jack niet werkte. Gelukkig ontvang je hier wel een melding van op de Pixel. Vanavond ontvang ik diezelfde kabel en dan laat ik het je weten.
PS: wellicht beter om dit verder in het accessoires topic te bespreken.

@Xerox: de kabel werkt naar behoren.

[ Voor 11% gewijzigd door Klovan op 31-10-2022 21:48 . Reden: Toevoegen dat de kabel werkt ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 17:28

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ben sinds afgelopen woensdag ook in het bezit van een Pixel 7 Pro en ik moet zeggen dat ik het een verademing vind ten opzichte van mijn S22 Ultra die ik hiervoor in gebruik had. Grip op toestel is fijner, gewicht is ook een stuk minder en software voelt ook gewoon een stuk sneller aan.

Tot nu toe kom ik heel makkelijk de dag door met aan het eind nog 40% tot 30% aan batterij over. Ik heb nog niet veel foto's gemaakt om te vergelijken met de S22 Ultra maar de Pixel 7 Pro vind ik niet onderdoen met de point and click foto's zonder instellingen te veranderen. Ook heb ik geen last van het langzaam saven van foto's die ik bij de S22 Ultra wel had.

Ben benieuwd hoe het toestel bevalt na een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik merk toch wat vreemds met gebeld worden op de Pixel 7 Pro.

Situatie: 1x fysieke sim van Simpel, 1x esim van KPN. Beide hebben bellen via 4G.
Zoals mijn eerdere bericht vanochtend had ik afgelopen weekend dat ik ineens een sms had van een gemist gesprek. Geluid op telefoon staat gewoon aan.
Terugbellen werkt prima.

Maar afgelopen donderdag en nu vandaag merk ik het ook weer, ben ik niet bereikbaar zodra mijn telefoon op wifi zit. Ik moest ergens inloggen met 2FA, het smsje kwam maar niet aan. Collega belde me op mijn beide nummers en kreeg voicemail.
Vervolgens zet ik wifi uit en ineens komen er smsjes van gemiste oproepen en de 2FA code via meerdere smsjes (had een aantal keer geklikt op 'opnieuw verzenden'.

Sinds ik wifi uit heb is er niks meer aan de hand. Maar afgelopen weekend thuis zat ik ook op wifi en was ik niet bereikbaar.

Nu zie ik in de instellingen - Netwerk en Internet wel de optie: aanpasbare connectiviteit, deze staat uit. Bellen via Wifi staat ook uit.
Ik heb nu 'reserve optie voor bellen' (als Simpel niet beschikbaar is of roaming actieff is, kun je bellen via Simpel met je simkaart voor mobiele data) aangezet om eens te kijken of dat werkt.
Zelf bellen werkt prima, maar gebeld worden werkt dus niet.

Herkennen anderen dit? Of anderen die een Pixel 6-serie hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finnie
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik vind de one hand mode niet zo gemakkelijk. Ik was heel erg fan van die van Xiaomi (die van Samsung is vergelijkbaar dacht ik). Kan ik zo een one hand mode op een Pixel installeren op een of andere manier?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 13:43
Ik die op DXOMark dat de Pixel 7 Pro op camera gebied inmiddels verslagen is door de Huawei Mate 50 Pro :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• codex
ivo001 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:51:
Ik die op DXOMark dat de Pixel 7 Pro op camera gebied inmiddels verslagen is door de Huawei Mate 50 Pro :o
Ik blijf balen van de Huawei ban :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
ivo001 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:51:
Zo blijft het aan de gang. Maar een troost: degene die foto maakt, is belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
codex schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:57:
[...]

Ik blijf balen van de Huawei ban :|
Eens. Zou echt voor veel goeie alternatieven op telefoon gebied zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-06 16:41
outlandos schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 23:17:
[...]

Dat gaat leuk worden dan. Ik zit volgende maand in Thailand dus we zullen zien hoe de 7 pro dat trekt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:05
Binnetie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:13:
[...]

Hier ook gehad dit weekend. Telefoon zat gewoon in m'n broekzak. Misschien toch wat minder dekking ten opzichte van m'n vorige telefoon.
Dit was met Simpel.

Leuk detail: dit gebeurde toen iemand van Marktplaats me belde over een ophaal afspraak voor een gloed nieuwe Pixel 7 in doos :) ik heb zelf een 7 Pro.
Dit missen van gesprekken ervaar ik ook op mijn OnePlus 6T met Simpel. Daarvoor met T-Mobile nooit gehad. Allicht ligt het dus aan de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:06
Binnetie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:39:
Ik merk toch wat vreemds met gebeld worden op de Pixel 7 Pro.

Nu zie ik in de instellingen - Netwerk en Internet wel de optie: aanpasbare connectiviteit, deze staat uit. Bellen via Wifi staat ook uit.
Ik heb nu 'reserve optie voor bellen' (als Simpel niet beschikbaar is of roaming actieff is, kun je bellen via Simpel met je simkaart voor mobiele data) aangezet om eens te kijken of dat werkt.
Zelf bellen werkt prima, maar gebeld worden werkt dus niet.

Herkennen anderen dit? Of anderen die een Pixel 6-serie hebben gehad?
Ik heb nog geen pixel. Maar Ik zou gewoon bellen via wifi inschakelen. Als je dan thuis of ergens anders bent en je hebt geen dekking van mobiel netwerk maar wel van wifi. Dan kan je gewoon bellen en gebeld worden. Ik maak ook gebruik van vowifi bij mij nokia 7+. Iedeaal nu heb ik tenminste bereik en kunnen mensen mij goed verstaan als ik gebeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Pixel 7 ontvangen en kijken of ik deze wil ruilen voor mijn 14 Pro. Maar dan zie ik naast elkaar dat het scherm van de 14 Pro veel mooiere kleuren heeft. Kan ik nog wat instellen op de pixel want dit verschil is wel erg groot. De pixel oogt heel grauw en grijs/blauwig..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FyVTvC6yww64GWiB6JKacSh7gbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36IlUCs9rSEy9bGCPzG8ptkC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Andere achtergrond instellen en spelen met de accent-/basiskleuren...
(tevens lijkt het erop dat TrueTone aanstaat ofzo op de iPhone, verschrikkelijk geel zeg)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13

WCA

pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:22:
Pixel 7 ontvangen en kijken of ik deze wil ruilen voor mijn 14 Pro. Maar dan zie ik naast elkaar dat het scherm van de 14 Pro veel mooiere kleuren heeft. Kan ik nog wat instellen op de pixel want dit verschil is wel erg groot. De pixel oogt heel grauw en grijs/blauwig..
[Afbeelding]
Het is maar wat je mooier noemt, de iPhone neigt naar een erg warm beeld, de Pixel naar een iets neutraler beeld heb ik het idee. Maar goed, dat is op de foto niet echt fatsoenlijk te beoordelen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

CLB schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:24:
Andere achtergrond instellen en spelen met de accent-/basiskleuren...
(tevens lijkt het erop dat TrueTone aanstaat ofzo op de iPhone, verschrikkelijk geel zeg)
Nu staat True Tone uit op de iPhone en staan beide op maximale helderheid..IPhone inderdaad warmer…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMTmXC30W9tPSSb61F-oRchr9Xk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/654fdbLr0YFgsow2Vkkx0D0x.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04:38
pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:22:
[Afbeelding]
Ik weet niet hoor,maar vind de iPhone lelijker, heel geel :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:30:
[...]

Nu staat True Tone uit op de iPhone en staan beide op maximale helderheid..IPhone inderdaad warmer…
[Afbeelding]
Uiteraard heel subjectief en waarschijnlijk beïnvloed door wat je gewend bent, maar dat gelige tintje van de iphone kan mij niet bekoren.

Doet me denken aan de vroegere telefoons toen de schermen nog niet zo goed zijn als nu.

Maar ik denk dat als je een week of 2 (alleen) met de pixel werkt, je de iphone minder mooi gaat vinden, kwestie van gewenning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

pdavie2311 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:30:
[...]

[Afbeelding]
Uit de review van Tweakers:
Zowel de Pixel 7 als de Pixel 7 Pro heeft een wat koele kleurtemperatuur, die leidt tot de verhoogde afwijking.

Heeft de Pixel geen "aanpasbare" beeldscherm instellingen in de settings?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AteZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 09:33
Binnetie schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:13:
[...]

Dit was met Simpel.

Dat kan ook de do not disturb functie zijn, die kan ook automatisch inschakelen door een schedule of een rule. Ik heb dat ook gehad en het was even zoeken voordat ik er achter kwam dat dat de reden was.

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Jeroenneman schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 15:36:
[...]

Uit de review van Tweakers:
Zowel de Pixel 7 als de Pixel 7 Pro heeft een wat koele kleurtemperatuur, die leidt tot de verhoogde afwijking.

Heeft de Pixel geen "aanpasbare" beeldscherm instellingen in de settings?
Zie alleen bij kleuren: Aanpasbaar of natuurlijk ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daarom zei ik ook... stel een andere achtergrond in en speel met de basis- / accentkleuren, dat scheelt nogal.
Afbeeldingslocatie: https://www.androidplanet.nl/wp-content/uploads/2022/10/google-pixel-7-pro-software-en-accentkleur-in-google-chrome.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 31-10-2022 16:27 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 68 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen