We hebben de fiets nu iets meer dan een week, 150+ km op gedaan. Fantastisch ding

jasperz89 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 06:48:
Wij willen zaterdag een Lovens s75 met 545wh accu gaan bestellen. Hier ervaring of er nog iets met de prijs/accessoires te doen is bij bepaalde winkels, buiten de regenhuif vanuit Lovens zelf?
Eh ja, er zitten mega marges op de fiets zelf. Dus wat veel verkopers doen is heel veel 'korting' geven op de accessoires, soms zelfs 'gratis'.
Juizz gooit juist een korting op de fiets zelf (ook online) en in de winkel kan je volgens mij accesoires korting krijgen.
Online krijg je nooit de kortingen, dus je moet inderdaad echt naar een winkel. Bike Totaal, Juizz en fietsenwinkel.nl zijn de grote leveranciers. Ben geen fan van fietsenwinkel.nl die lokale fietsenmakers weg bezuinigd, dus liever niet die

. Zij hadden laatst, weet niet of het nu nog is, online ook gratis accu upgrades. Alsnog was de BIketotaal (en Juizz ook) goedkoper voor ons.
Ik heb 2 weken geleden de S75 Auto met 545 besteld bij een Bike Totaal. 50% korting op de meeste accesoires, ook als ik later nog een accesoire bij wil bestellen (led strip 100% korting). 5 jaar garantie en trapsgewijze korting op de eerste 5 onderhoudsbeurten (korting: 100%, 75%, 60%, 50%, 30%).
Volgens mij is het weer net als bij OLED tv's, ze mogen niet reclame maken met hun lager dan adviesprijs prijzen (ook al zijn dit soort afspraken illegaal). Ik had een youtube short van een fietsenmaker gezien, waardoor ik bv wel wist dat een gazelle makki best met 1000 euro korting en wat gratis accesoires kan worden verkocht
[
Voor 12% gewijzigd door
Kodess op 10-05-2024 09:47
]