Mooie fiets Explorer 2. Purion 200 display is wel een misser. Kiox 300 kon men als E-lock gebruiken door scherm af te nemen en als navigatie display. Als je nu je telefoon kwijt bent kon je met Kiox 300 nog gewoon wegrijden, dat is nu niet meer mogelijk en creert extra onnodige afhankelijkheid. In mijn geval moet je dus extra kosten maken door er een Kiox 300 bij op te zetten. Purion heeft ook geen navigatie functie direct op scherm welke ik nog regelmatig aan zet naar mijn werk. Geeft je toch wat meer info over je batterij en nog hoeveel km te rijden. Soms kom ik daardoor net uit met batterij. Toch een gemiste kans dat je dit zelf moet uitbreiden. De vorige explorer was in dit opzicht beter en uitgebreider kwa functionaliteit.
Kont verwarming is leuk, maar kost ongetwijfelt batterij en de leuke langere ritjes zullen in de Lente zijn als de zon al keihard op het leer brand en de kinderen niet eens meer willen zitten. Knipperlichten, tja wel leukge gadget maar je hand uitsteken kan ook. Het enige toppunt is eigenlijk het design.
Kont verwarming is leuk, maar kost ongetwijfelt batterij en de leuke langere ritjes zullen in de Lente zijn als de zon al keihard op het leer brand en de kinderen niet eens meer willen zitten. Knipperlichten, tja wel leukge gadget maar je hand uitsteken kan ook. Het enige toppunt is eigenlijk het design.
[ Voor 59% gewijzigd door m.theloosen op 04-11-2025 21:32 ]
:strip_exif()/f/image/j2hSvydfljkkiHDWOWX88FfG.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/UIaxcW5xd1GJwIKfPpPOrDwM.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/fxqe1O4fzz25LsYTApBb66IG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dLgTJx6cagDgg02pSsn9FZem.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RUPU4EKwd28hMi9ywnbX7ik1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sYD6yGNNZ1IgJxcoLAqXcHx6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eSGhsWAcXtXZBPfR3vYaW9wD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w77VG7svudDE7szRObMekl3Q.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vewlaDkBmHbFEaJk3ukxVaej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8aVkHWMv1fkCK02OCSTwQ3NP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nhrp5Qs6MUbuoeGPs7voFdaT.jpg?f=fotoalbum_large)