Twist, ik heb de S85 besteld en kan ik woensdag ophalen. Incl de actie met de gratis accessoiresNickEla schreef op vrijdag 13 juni 2025 @ 14:58:
[...]
De actie liep eerst tot eind mei 2025 toen wij onze nieuwe S85 aan het bestellen waren, inmiddels is dit nu tot eind juni 2025 zag ik inderdaad. De dealer heeft deze aanmelding gedaan bij Lovens, zodoende stuurde Lovens dan de regenhuif en de Ledstrip naar de dealer toe zodat deze gemonteerd konden worden voor het ophalen. Wij kregen hem dan ook volledig compleet mee.
Qua verzekering heb ik hem weer afgesloten via ENRA. De vorige twee keren werd ik na diefstal door ENRA zeer snel en goed geholpen. Ik heb gekozen voor een polis met track & trace en kreeg daardoor ook korting op de polispremie. Het voordeel van zo'n track & trace module is dat een bedrijf de fiets zal opsporen na diefstal, met een AirTag zal je zelf over de snelweg moeten racen en kelderboxen moeten doorzoeken...
Ik ga kijken of de apps met abbo voldoende zijn om te weten waar de fiets is, maar ik zal zeker ook een AirTag erbij plaatsen.
Is jouw fiets 2x gestolen??
:strip_exif()/f/image/nNrk6KSzej6QI4odAGkA2DZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z6nTEWM54Sj9UH8y1RMHrkdl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UxFxtcIiVOV1sV0MdYrZ6A9P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AtosuAai02RMFHl3UYCFiZR3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/mqVD0JTx8wpAyiycPDKC3YZX.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mmu5BQytbQmqcj8WSJkJKml5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/IUJftgr3HeojYy5zDrbyRdF3.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/v9J4FD5i30UE2yqClzQZFMdg.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/y6FjtSijNs6mWSIqpoc7mvj9.jpg?f=fotoalbum_large)