Waar heb je je bakfiets verzekerd als ik het vragen mag? Onze fietsenmaker werkt alleen met ENRA en
die accepteren de Bosch Connect module niet. We hebben ook gekeken naar ANWB, die eist een SCM-certificering en dat heeft die module geloof ik ook niet.
Ze werken hier alleen met de Tracefy module, ik zie dat die iig goede service verlenen hier op het forum, dat is me ook wat waard

maar die is wel weer 100 euro duurder en integreert natuurlijk niet zo mooi met de Bosch app.
@
M-ThijZ De Lovens heeft idd geen ingebouwde tracker, itt de gazelle en een deel van de UA modellen.
Wij hebben zaterdag ook even proefgereden op in ons geval de Lovens en de Gazelle, maar nu toch een hele duidelijke voorkeur voor de Lovens gekregen qua rijeigenschappen en iets waar we niet aan gedacht hadden, maar de zadelverstelling met een snelsluiting is veel makkelijker bij Lovens dan Gazelle. Aangezien we nogal wat lengteverschil hebben zou ik me denk ik heel erg gaan irriteren aan het systeem van Gazelle.
We hebben ook kunnen ervaren dat het optionele ABS-systeem eigenlijk niet zoveel toevoegt, de remweg zonder op koud- en nat wegdek is ook een halve meter, dus die optie laten we denk ik toch zitten. Die paar dagen per jaar dat het echt spiegelglad is pakken we de auto wel. We gaan dan voor de S75 AUTO met de 400Wh accu. Ik vind de upgrade naar 545Wh voor 300 euro nogal overpriced als ik voor 418 euro een 2e 400Wh accu kan bestellen. Dan doe ik dat liever eigenlijk.
Ik mis nog wel elke keer richtingaanwijzers op een bakfiets, maar dat zal wel aan mijn motor-achtergrond liggen. Zit uit gewoonte steeds op de knopjes van het scherm te drukken.
[
Voor 14% gewijzigd door
RonJ op 03-02-2025 09:57
]
All-electric.