Afgelopen maandag moest ik voor werk naar Athene, bagage afgifte was redelijk snel gedaan, maar security was echt een regelrechte ramp (nog netjes uitgedrukt).
De rij begon in een haal helemaal aan de andere kant van schiphol, pas na een uur stond ik in de tent die buiten stond en daar duurde het ook nog 3 kwartier voor ik door de voorkant weer binnen was. Toen nog een hele dikke rij en pas dan kon je naar boven !
En daar stond dan nog een complete "twist around" rodelbaan ala efteling rij. Uiteindelijk ruim 3 uur bezig geweest om eindelijk door de security heen te komen. Ik dacht echt ik mis me vlucht, die wachte gelukkig nog even zodat div. andere laat komers ook nog mee konden.
Was dus ruim 3,5 uur van te voren aanwezig en precies op tijd voor me vlucht.
Ik heb wat mensen (zowel NL'ers als andere horen klagen wat een kompleet achterlijk gedoe dit was en ze nog nooit zoiets hadden meegemaakt... Het ligt niet aan de mensen daar bij security hoor, ik heb echt medelijden met hun. Zij doen hun werk naar eer en geweten en krijgen alle shit overzich. Want iedereen is aan het eind van die rij "zuur".
Die was mijn 2de reis in minder dan een maand want 2 weken geleden moest ik naar Italie (ook werk) en toen was het iets minder erg maar nog steeds onacceptabel !
Het mooie is op de terug reis geen enkel probleem gehad he, in andere landen hebben ze klaarblijkelijk geen enkele last gehad van Corona. In Italie (Malpensa airport) geen centje pijn , alles strak en snel geregeld. In Athene duurde de bagage checking iets langer en verder er weer fluitend er door heen...
Hoe weten ze in NL toch letterlijk en figuurlijk alles wat goed was zo 100% omzeep te helpen ? Zijn wij nou de enige die niet weten om te gaan met dit soort dingen ? Het is ronduit belachelijk hoe het hier gaat en is gegaan !!!! Begrijp me goed, die mensen daar op Schiphol doen echt hun stinkende best om het allemaal zo goed mogelijk te doen maar er zijn beslissingen genomen daar die abslouut verkeerd zijn geweest en de gene die daar verantwoordelijk voor zijn mogen direct de plaats inleveren ! Bonussen, direct afschaffen, eervol ontslag, waarom ? Je targets proberen te halen is een nobel streven maar niet op deze manier !:strip_exif()/f/image/SiReKQFEWI774vb09blCODlT.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit was slechts een stukje van de rij want ook deze gaat op het eind weer terug (lus).
De rij begon in een haal helemaal aan de andere kant van schiphol, pas na een uur stond ik in de tent die buiten stond en daar duurde het ook nog 3 kwartier voor ik door de voorkant weer binnen was. Toen nog een hele dikke rij en pas dan kon je naar boven !
En daar stond dan nog een complete "twist around" rodelbaan ala efteling rij. Uiteindelijk ruim 3 uur bezig geweest om eindelijk door de security heen te komen. Ik dacht echt ik mis me vlucht, die wachte gelukkig nog even zodat div. andere laat komers ook nog mee konden.
Was dus ruim 3,5 uur van te voren aanwezig en precies op tijd voor me vlucht.
Ik heb wat mensen (zowel NL'ers als andere horen klagen wat een kompleet achterlijk gedoe dit was en ze nog nooit zoiets hadden meegemaakt... Het ligt niet aan de mensen daar bij security hoor, ik heb echt medelijden met hun. Zij doen hun werk naar eer en geweten en krijgen alle shit overzich. Want iedereen is aan het eind van die rij "zuur".
Die was mijn 2de reis in minder dan een maand want 2 weken geleden moest ik naar Italie (ook werk) en toen was het iets minder erg maar nog steeds onacceptabel !
Het mooie is op de terug reis geen enkel probleem gehad he, in andere landen hebben ze klaarblijkelijk geen enkele last gehad van Corona. In Italie (Malpensa airport) geen centje pijn , alles strak en snel geregeld. In Athene duurde de bagage checking iets langer en verder er weer fluitend er door heen...
Hoe weten ze in NL toch letterlijk en figuurlijk alles wat goed was zo 100% omzeep te helpen ? Zijn wij nou de enige die niet weten om te gaan met dit soort dingen ? Het is ronduit belachelijk hoe het hier gaat en is gegaan !!!! Begrijp me goed, die mensen daar op Schiphol doen echt hun stinkende best om het allemaal zo goed mogelijk te doen maar er zijn beslissingen genomen daar die abslouut verkeerd zijn geweest en de gene die daar verantwoordelijk voor zijn mogen direct de plaats inleveren ! Bonussen, direct afschaffen, eervol ontslag, waarom ? Je targets proberen te halen is een nobel streven maar niet op deze manier !
:strip_exif()/f/image/SiReKQFEWI774vb09blCODlT.jpg?f=fotoalbum_large)
En dit was slechts een stukje van de rij want ook deze gaat op het eind weer terug (lus).
[ Voor 9% gewijzigd door bonus op 04-06-2022 14:06 ]
Atari 4 ff'r 😊