ik kan 1 maatschappij bedenken waar het voor kan komen. En ook voor mag komen. maar dat is wel een uitzondering
Dat is tevens de enigste maatschappij die bagage in een drukkamer stopt voordat de baggage geladen zal worden in het vliegtuig.
1x mee gemaakt, dat een kist vertrokken is. En dat ze na takeoff er achter kwamen dat er een pax niet was.
Foutje bij de scanner, bagage aan boord maar pax niet.
Kist is gewoon terug gekomen om de bagage van boord te laten halen.
Wat natuurlijk wel kan, is dat bagage achterblijft op schiphol door rede xx.
En dat deze na gezonden moet worden, in dat geval vliegt een koffer zonder passagier.
Nu weet ik niet of we het dan een koffer noemen of vracht. maar dan kan het.
Hoeveel vluchten ik niet heb zien vertragen omdat er een koffer gezocht moest worden.
De leukste waren koffer parades, dan konden ze de koffer niet vinden.. Alle koffers uit de kist en op het asfalt er naast en alle pax uit de kist. Pax pakt koffer en de gene die overblijft gaat niet mee.
Mijn max is 3 totale parades op 1 vlucht (2 verschillende pax in 2 parades pakte de verkeerde koffer voor hun zelf.. 4 uur vertraging totaal.
In mijn 15 jaar ken ik all maatschappijen en weet ik dat ik bij elke maatschappij wel heb vertraging heb meegemaakt omdat er een koffer uit moest. Daarvoor hoef ik niet op het platform te staan, maar gewoon praten met de afhandeling is en was voldoende.
Zonder documenten, geloof ik het niet. En zonder documenten die kunnen staven dat dit daadwerkelijk gebeurd is er wat mij betreft geen discussie.
[
Voor 25% gewijzigd door
jack zomer op 25-05-2022 14:12
]
The problem with communication is the illusion it has taken place.