Ik weet het, woon op een kwartierje rijden, maar het heeft geen intercontinentale bestemmingen.GekkePrutser schreef op woensdag 14 september 2022 @ 23:00:
[...]
En Zestienhoven is *in* Zuid-Holland
Inderdaad suboptimaal in de spits.Heb het zelf ook gedaan, de heenweg naar NL ging soepel. Terugweg moet ik nog zien maar ik denk dat het ook wel prima gaat lopen. Het enige dat echt super rot was, was de busverbinding tussen de metro (randstadrail) en het vliegveld. Dat was echt waardeloos, het was een gewoon stadsbusje zonder enige extra ruimte voor baggage en hij stond al stampvol met lokale passagiers die er tussendoor uit moesten en ik dan steeds de grote koffer op mijn schoot moest hijsen. Ik had een echte shuttlebus met ruimte voor baggage verwacht (meestal hebben die in de voorste helft geen stoelen maar baggagerekken) maar zoiets is er niet. Vreemd, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt in andere landen. Er is altijd wel iets.
Klein en fijn.Je zit in Rotterdam alleen wel met een beperkte bestemmingslijst en iets duurdere vluchten natuurlijk. Maar als je eenmaal op de luchthaven bent gaat alles wel soepel.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT