Zolang anderen hun vlucht missen omdat een soort-van nuts dienst ‘defect’ is (Schiphol) vind ik dat iedereen achteraan zou moeten sluiten.renegrunn schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:46:
[...]
Dat is wel de essentie van businessclass vliegen, meer betalen voor meer service en gemak?
Maar waarschijnlijk mag je lekker voor het gepeupel langs ja.
Nu heb je dus de idiote situatie dat mensen die het kunnen missen dus gewoon met geld smijten voor hun vakantiegarantie. Ik vind dat bizar.
Ik snap je punt, maar dat is een wereldwijd ding en niet realistisch. Privium stopzetten is perfect realistisch.F_J_K schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:45:
[...]
Ik heb geen privium oid, maarreuh: zonder voordringen tov. gemiddelde mogen we allemaal heel erg veel inleveren. Beginnend met inleveren van zorg en 10 jaar gemiddelde levensverwachting. Ik zou eerder stellen: dergelijke diensten betalen voor de rest. (Ook goed: verhoog belastingen voor vliegen zwaar en dan egaliseren)
Vind dat zoiets als Privium gedurende ‘normale tijden’ ook prima te verdedigen is, maar niet gedurende een tijd dat een X percentage gewoon zijn of haar vlucht mist zonder dat die personen daar ook maar iets aan hadden kunnen doen. Als we het even extreem doortrekken dan kan je straks wellicht Privium Platinum verwachten als teveel mensen Privium hebben.. waarbij je de Privium wachtrij kan bypassen

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc