Bitcoin - A weapon of mass disruption
Edit: dit is de vierde keer. Vond nog een chart in TradingView met meer prijsdata.
[ Voor 13% gewijzigd door jvel92 op 14-06-2022 13:56 ]
Maar de eerdere keren dat het "getest" werd kwam de wigs er ook ruim onder. Het was meer dat het niet langdurig er onder bleefjvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:44:
200w MA is in zijn totaliteit nog maar 3x getest, waarvan de huidige de 3de keer in de geschiedenis van BTC is. De vorige twee keer is gebleken dat het een goed koopmoment was. Maar zie het meer als een interessant feitje, dan dat het echt belangrijke waarde heeft.
Rond de 19k zal toch ook wel een beetje support zitten?Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:36:
Moet ik maar eens een buyorder inschieten dan? Zo rond de $14k ofzo? Dat zou wel lekker zijn zeg.
Maare mocht het een kapitulatie worden, en je mist m, dan nog is er volgens mij geel vuiltje aan de lucht. Ik acht de kans aanmelijk dat er toch nog wel een lange tijd van niks zal volgen na en kapitulatie. In plaats van direct weer naar de maan...
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
HAHAHAHAAHHAHA!!T-8one schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Rond de 19k zal toch ook wel een beetje support zitten?
UberLurker Departement #GG.
Verwijderd
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat we all-in moeten gaan omdat het 100% zeker de bodem is?jvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:44:
200w MA is in zijn totaliteit nog maar 3x getest, waarvan de huidige de 3de keer in de geschiedenis van BTC is. De vorige twee keer is gebleken dat het een goed koopmoment was. Maar zie het meer als een interessant feitje, dan dat het echt belangrijke waarde heeft.
Ikzelf gebruik crypto vooral om middels bots (op 3Commas) winst te maken, en de ene maand gaat het beter dan de andere maand.
Maar als ik kijk naar de top X bekendste sites waarbij je middels bots e.d. kan traden (3Commas, Cryptohopper, Zignaly etc.), bestaan de meeste pas sinds 2017/2018. In het begin zullen ze mogelijk niet heel bekend zijn geweest, en was de userbase wat lager, maar ik vermoed dat dat door de jaren heen wel flink is gegroeid.
De laatste bear was in 2018, dus ik vermoed (maar is een aanname van mijn kant) dat de meeste botsites nog niet echt een bear hebben meegemaakt.
Veel strategieën van bots is de coin zo laag mogelijk inkopen door te checken op een lage RSI of bijvoorbeeld de QFL start conditie.
Zolang exchanges alle lage/onbekende coins nog blijven aanbieden (wat ze vaak genoeg rouleren), zal je denk ik door de bots e.d. in deze bear een mogelijk ander gedrag zien van diverse altcoins.
Lang verhaal kort, nu wil ik niet zeggen 'deze keer is het anders', maar door de flinke groei in automatische tradebots/platformen zou het zomaar kunnen dat diverse alts deze keer langer mee gaan, want de bots kopen ze toch wel als ze erg laag staan.

Ik denk eerder rond de 0,00006K.Sjuul100 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:51:
Rond de 9K zal toch wel een beetje support zitten?
Ik had me ooit voorgenomen enkel bij $900 te kopen, dat voornemen haal ik maar weer van stal.
Wat heeft de fed en fiat in hemelsnaam met bitcoin te maken?zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:26:
[...]
met het vooruitzicht dat de FED morgen avond kan verassen met een renteverhoging van 75 basispunten zie ik niet in waarom dit de bodem moet zijn.
Rente stijging = meer mensen die geld van de beurs en uit crypto halenSjuul100 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:53:
[...]
Wat heeft de fed en fiat in hemelsnaam met bitcoin te maken?
Vraag me wel af hoeveel daarvan er nu nog in zitten. Het is de laatste maanden al een stuk rustiger geworden hier. Ik neem aan dat in de slow-bleed van $69-40k al heel wat mensen zijn afgehaakt.
Dat nu pas de echte dip komt is voor mij deels de verwachting, maar ook nog wel een verrassing. Had niet verwacht dat er na de dip van mei nog eens 40% in een weekend af zou gaan. Dan is de bodem nog niet eens in zicht.
[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 14-06-2022 13:55 ]
$9000 vind ik wel een leuke meme getal. Zie mijn avatar.T-8one schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:53:
[...]
Ik had me ooit voorgenomen enkel bij $900 te kopen, dat voornemen haal ik maar weer van stal.
Klopt, in 2020 hebben 2x een weekly close eronder gehad. In 2018 heeft ie hem netjes gehouden en 2015 ook redelijk. Dit is overigens de vierde keer dat we hem testen, vond nog een chart met meer prijsdata in Tradingview.Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:48:
[...]
Maar de eerdere keren dat het "getest" werd kwam de wigs er ook ruim onder. Het was meer dat het niet langdurig er onder bleef
Het is meer dat ik drie historische datapunten te weinig vind om er echt veel belang aan te hechten.
Overigens van jou wel een goede zet afgelopen weekend om alles te verkopen!
Ik heb toen nog zitten aftellen met een collegaGioStyle schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:55:
[...]
$9000 vind ik wel een leuke meme getal. Zie mijn avatar.

[ Voor 16% gewijzigd door T-8one op 14-06-2022 13:57 ]
Dat plus die inflatie van 8+% ... ze zijn nog rekter dan dat ze zich beseffen. Als die inflatie niet omlaag gaat dan ligt half Nederland straks op zijn gat omdat men e.e.a. niet meer kan betalen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan koop je weer een pizza voor 5 Bitcoin?MicroWhale schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:57:
Dat plus die inflatie van 8+% ... ze zijn nog rekter dan dat ze zich beseffen. Als die inflatie niet omlaag gaat dan ligt half Nederland straks op zijn gat omdat men e.e.a. niet meer kan betalen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar waarom? Een particulier met veel vermogen gaat van negatief naar 0 op een spaarrekening. Tel dan bankkosten en inflatie mee en je hebt toch nog steeds geen voordeel van sparen? Zelf heb ik geld in een deposito maar dat is ook alleen maar omdat die 7% bieden. Een 5 jaar terug was dat nog 12%.KookSpook schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:54:
[...]
Rente stijging = meer mensen die geld van de beurs en uit crypto halen
Wat ik in 2015 in Bitcoin heb geinvesteerd staat zelfs zonder traden nog in de plus. Het lijkt er meer op dat grote spelers bang zijn voor inflatie of door wetgeving hun positie wellicht verplicht af moeten bouwen. De Henk en Ingrid welke nieuw ingestapt zijn stappen uit paniek uit. En dan nog alle leveraged zooi die een hoop knaken winnen of verliezen door koersmanipulatie (zie Defi).
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan pissen we straks samen naast de pot, pakken we de jackpot of we gaan naar 0,06 cent

[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 14-06-2022 14:04 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9MYoUTO9dsyFuG1345vzxI9S.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large)
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja, hallo. Je mag wat verwachten van een cryptokenner bekend van de Telegraafjvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:55:
[...]
Overigens van jou wel een goede zet afgelopen weekend om alles te verkopen!
Haha, of juist voor 0.000005 omdat iedereen zijn vermogen wil behouden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Volgens mij is het de vierde voor millenials (de vijfde als je in ZO-Azië of Argentinië woont
'87, einde '90, 2008 en de aankomende recessie.
En misschien ben ik er nog een vergeten ook
Volgens mij vergeten mensen vaak dat millenials tegenwoordig richting de veertig zijn
[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 14-06-2022 14:09 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee, juist niet. Historisch gezien is het inderdaad een goed niveau om te kopen, maar vind drie datapunten te weinig om het zwaar te laten wegen. Macro-economische factoren zijn nu ook compleet anders dan de vorige drie keer.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:49:
[...]
Dus wat je eigenlijk probeert te zeggen is dat we all-in moeten gaan omdat het 100% zeker de bodem is?
BTC is nu ook veel meer verbonden met de rest van de economie, je zult dus ook de macro-economie moeten meenemen. Waar je voorheen hier veel minder aandacht aan hoefde te besteden wat betreft crypto.
FTFYzwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:00:
[...]
Dan pissen we straks samen naast de pot DOT, pakken we de jackpot of we gaan naar 0,06 cent
[Afbeelding]
wen echte cryptokenner had medio november verkochtGelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:04:
[...]
Ja, hallo. Je mag wat verwachten van een cryptokenner bekend van de Telegraaf
Ik denk dat het geen slecht koopmoment is (heb zelf een paar kooporders staan in deze zone), maar ik zou er nu ook niet alles tegenaan gooien puur gebaseerd op het verleden. Cash is king in a bearmarket...jvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:07:
[...]
Nee, juist niet. Historisch gezien is het inderdaad een goed niveau om te kopen, maar vind drie datapunten te weinig om het zwaar te laten wegen. Macro-economische factoren zijn nu ook compleet anders dan de vorige drie keer.
BTC is nu ook veel meer verbonden met de rest van de economie, je zult dus ook de macro-economie moeten meenemen. Waar je voorheen hier veel minder aandacht aan hoefde te besteden wat betreft crypto.
Deze rentestijging betekent: Het kost de banken meer om geld te lenen van de FED. De banken moeten namelijk tegen een % geld lenen voor hun liquiditeit. Rente omhoog betekent dat geld minder hard gaat stromen. Er wordt dan liquiditeit gehaald uit assets (aandelen, opties, obligaties, crypto, etc...) om niet die rente te hoeven betalen.sh4d0wman schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:59:
[...]
Maar waarom? Een particulier met veel vermogen gaat van negatief naar 0 op een spaarrekening. Tel dan bankkosten en inflatie mee en je hebt toch nog steeds geen voordeel van sparen? Zelf heb ik geld in een deposito maar dat is ook alleen maar omdat die 7% bieden. Een 5 jaar terug was dat nog 12%.
Wat ik in 2015 in Bitcoin heb geinvesteerd staat zelfs zonder traden nog in de plus. Het lijkt er meer op dat grote spelers bang zijn voor inflatie of door wetgeving hun positie wellicht verplicht af moeten bouwen. De Henk en Ingrid welke nieuw ingestapt zijn stappen uit paniek uit. En dan nog alle leveraged zooi die een hoop knaken winnen of verliezen door koersmanipulatie (zie Defi).
Een nadere toelichting zou zeer gewaardeerd worden.Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:28:
[...]
Als er nu 1 ding is wat je niet moet doen, is het wel ADA inkopen.
Voor mij zijn dat leuke moves, ik koop niet zomaar 10 BIFIVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:41:
[...]
Haha ja precies dat! Ja, lekkere winst ja.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Is dat niet @mjoaris geweest? Hij is toch wel de BIFI koning.Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:24:
Ja, ik ben ook wel een fan van Glenn. Hij heeft mij ook in Bifi geluld. Maar no hard feelings. Het was goed onderbouwd wat mij betreft
Edit: nee toch @Glenn Hoddle
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/69395520
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 14-06-2022 16:09 ]
zie mijn signature & naamJJ1984 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:14:
[...]
Een nadere toelichting zou zeer gewaardeerd worden.
irony > *
Tsja, de vroege millenials van nu zijn ook al 40. Als je in 1913 was geboren had je op je 40ste de grote depressie, 2 wereldoorlogen, een pandemie en de Zeeuwse watersnood meegemaakt.anandus schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:06:
[...]
Volgens mij is het de vierde voor millenials (de vijfde als je in ZO-Azië of Argentinië woont):
'87, einde '90, 2008 en de aankomende recessie.
En misschien ben ik er nog een vergeten ook
Volgens mij vergeten mensen vaak dat millenials tegenwoordig richting de veertig zijn![]()
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Alweer ruim een jaar geleden... Maar inderdaad, verkopen!? Dan snap je er dus niks van!
Ik heb overigens niet het idee dat Microstrategy daadwerkelijk BTC heeft verkocht, overigens zou het prima kunnen dat ze daadwerkelijk op 21K een margin call hebben gekregen.
stack sats and stay humble.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 14 juni 2022
[ Voor 61% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-06-2022 14:33 ]
Geen idee wat / wie dit isNgangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:23:
[...]
Dit bedoel je, van de week in Ziggo.
[Afbeelding]
irony > *
Ken je klassiekers Charles
approvedNgangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:26:
[...]
Ken je klassiekers Charles.
[YouTube: Alanis Morissette - Ironic (Official 4K Music Video)]
irony > *
Dat ie deze niet snapte.. ironischNgangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:26:
[...]
Ken je klassiekers Charles.
[YouTube: Alanis Morissette - Ironic (Official 4K Music Video)]
Zo moeilijk was ie niet he... Maar ja, tis dan ook niet de inventor van BTC maar van ADA...
Bij ons in de toko zijn de marketing guru's ook minder goochem dan de developers. Maar ze verdienen een stuk meer
Iets lager wellicht, maar niet veel denk ik.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:24:
Heel vreemd deze dalende BTC.D, doet mij vermoeden dat we nog veel lager gaan.
Btc.d daalt ook met iedere bullrun. Meer en meer shitcoins erbij iedere run en dus een grotere spread van de totale inleg.
Ik denk dat btc max 50/55% kan halen.
Zoiets:
:strip_exif()/f/image/MfxClrtooeV9lPyjuqC9XeZQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Holy shitSeraphin schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:21:
[...]
Tsja, de vroege millenials van nu zijn ook al 40. Als je in 1913 was geboren had je op je 40ste de grote depressie, 2 wereldoorlogen, een pandemie en de Zeeuwse watersnood meegemaakt.
Maar ze hadden niet de 69K en de daarna volgende bearmarket meegemaakt.
Zeg nou zelf, wat is erger?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Doelde met name op de daling van de dominance van 49% naar 46% gisteren en vandaag. Vind ik atypisch voor het koersverloop. Normaal gaan alts extra rekt bij grote moves van BTC. Wellicht zijn er gewoon heel veel moonboys actief die de "goedkope" alts niet kunnen weerstaan.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:33:
[...]
Iets lager wellicht, maar niet veel denk ik.
Btc.d daalt ook met iedere bullrun. Meer en meer shitcoins erbij iedere run en dus een grotere spread van de totale inleg.
Ik denk dat btc max 50/55% kan halen.
Zoiets:
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 14-06-2022 14:35 ]
En hoe ben jij zo zo zeker dat ik niet Satoshi ben?Ngangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:32:
[...]
Zo moeilijk was ie niet he... Maar ja, tis dan ook niet de inventor van BTC maar van ADA...
Bij ons in de toko zijn de marketing guru's ook minder goochem dan de developers. Maar ze verdienen een stuk meer

irony > *
Verwijderd
Oh daar doelde ik zeker niet op hoor, meer op het feit dat ik nog wel met die Bifi van $1400 over de datum zitNgangatar schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:18:
[...]
Voor mij zijn dat leuke moves, ik koop niet zomaar 10 BIFI.

ik zag die drop......extreem dramatisch op dit moment. Geeft aan dat we nog veel dieper gaan. Snap niet welke idioten nog aan die smerige drek durven te komen. Dan snap je het echt niet. Nog maar paar klappen van de molen ontvangen dan....kom maar opBTC100K2021 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:34:
[...]
Doelde met name op de daling van de dominance van 49% naar 46% gisteren en vandaag. Vind ik atypisch voor het koersverloop. Normaal gaan alts extra rekt bij grote moves van BTC. Wellicht zijn er gewoon heel veel moonboys actief die de "goedkope" alts niet kunnen weerstaan.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Omdat iedereen weet dat A87 Satoshi is.Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:36:
[...]
En hoe ben jij zo zo zeker dat ik niet Satoshi ben?
Verwijderd
Het grapje was dan ook dat het juist precies niet was wat je zeijvel92 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:07:
[...]
Nee, juist niet. Historisch gezien is het inderdaad een goed niveau om te kopen, maar vind drie datapunten te weinig om het zwaar te laten wegen. Macro-economische factoren zijn nu ook compleet anders dan de vorige drie keer.
Ok.... MisinterpretedVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:37:
[...]
Oh daar doelde ik zeker niet op hoor, meer op het feit dat ik nog wel met die Bifi van $1400 over de datum zit

Gisteren op 151 dollar een x aantal aandeeltjes Microstrategy opgepikt. Op 163 dollar een (dacht ik) verkooporder ingeschoten. Dit blijkt een kooporder te zijn geweest zie ik nu (die vrijwel direct is uitgevoerd). Nu dus een dubbele positie en voorbeurs een koers van 145 dollar.
Rekteroni.
Nou vooruit....ik heb nog een paar naar de exchange gestuurd.anti elppa schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:37:
[...]
ik zag die drop......extreem dramatisch op dit moment. Geeft aan dat we nog veel dieper gaan. Snap niet welke idioten nog aan die smerige drek durven te komen. Dan snap je het echt niet. Nog maar paar klappen van de molen ontvangen dan....kom maar op
:strip_exif()/f/image/7WjmiHJrLpaKo3cMxtJldx8C.jpg?f=fotoalbum_large)
Oh is hij Craig Wright?
* sh4d0wman rent heel hard weg
@BTC100K2021 over 30 jaar zit je dit aan je kleinzoon te vertellen in de Lambo
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Uncle_Charles schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:28:
[...]
Als er nu 1 ding is wat je niet moet doen, is het wel ADA inkopen.
JJ1984 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:14:
[...]
Een nadere toelichting zou zeer gewaardeerd worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BghmW6DoB6O315AdC9Pt5Mzg.png?f=user_large)
ADA trekt zich niks aan van de malaise.
Pre Vasil pumpDomino schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:59:
[...]
[...]
[Afbeelding]
ADA trekt zich niks aan van de malaise.
irony > *
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YP8nQByV9Ppf8rAVjHFBKYYz.jpg?f=user_large)
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Die staat toch voor de 29ste? Duurt nog effe.
Ik heb overigens ook een klein plusje bij de smerige ICX shitcoin.
Idd 29ste. Dus nadien mogelijks post Vasil dumpDomino schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:03:
[...]
Die staat toch voor de 29ste? Duurt nog effe.
Ik heb overigens ook een klein plusje bij de smerige ICX shitcoin.
irony > *
[ Voor 108% gewijzigd door Ypuh op 14-06-2022 15:13 ]
Verwijderd
Mij krijgen ze niet te pakken met die inflaasie. Heb voorlopig andere dingen ingeslagen dan munten:MicroWhale schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:57:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aYXqYTOBvXqny6xPGsbBTapF.jpg?f=user_large)
Maar wat ik o.a. hiermee hoop te besparen kan op termijn weer de digitale munten in natuurlijk, of naar een blik knakworsten van 80 eurie.
Nice!Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:15:
[...]
Mij krijgen ze niet te pakken met die inflaasie. Heb voorlopig andere dingen ingeslagen dan munten:
[Afbeelding]
Maar wat ik o.a. hiermee hoop te besparen kan op termijn weer de digitale munten in natuurlijk, of naar een blik knakworsten van 80 eurie.
Daar zal ik me dit jaar ook nog eens in verdiepen!
( Koop even een paar van die goedkope kabelslangen man, gets al die kabels daar, even netjes opruimen )
Verwijderd
De kabels liggen keurig achter de plinten, dat zie je toch?Skrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:19:
[...]
Nice!
Daar zal ik me dit jaar ook nog eens in verdiepen!
( Koop even een paar van die goedkope kabelslangen man, gets al die kabels daar, even netjes opruimen )
Totdat je palletkachel ook niet meer mag omdat die zogenaamd te veel stikstof / fijnstof uitstoot.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:15:
[...]
Mij krijgen ze niet te pakken met die inflaasie. Heb voorlopig andere dingen ingeslagen dan munten:
[Afbeelding]
Wordt wel proppen met een gemiddelde pallet denk ik.zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:20:
[...]
Totdat je palletkachel ook niet meer mag omdat die zogenaamd te veel stikstof / fijnstof uitstoot.
Al die brieven kunnen dan zo die kachel in!zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:20:
[...]
Totdat je palletkachel ook niet meer mag omdat die zogenaamd te veel stikstof / fijnstof uitstoot.
Hier bij mij wordt tegenwoordig hout gestolen in het bos. Hout prijs is x5! Of we een oogje in het zeil willen houden.
Iemand hout kopen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Maar zonder plinten, hoe kan het geld dan bij de plinten opklotsenVerwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:19:
[...]
De kabels liggen keurig achter de plinten, dat zie je toch?
Buurvrouw hier verderop heeft nog wel een bos hout voor de deur liggenColdcat schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:22:
[...]
Al die brieven kunnen dan zo die kachel in!
Hier bij mij wordt tegenwoordig hout gestolen in het bos. Hout prijs is x5! Of we een oogje in het zeil willen houden.
Iemand hout kopen?
Op een gegeven moment trek je die plinten van de muur. Het is geen porem nadat er jaren lang geld tegen heeft geklotstSkrunsies schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:22:
[...]
Maar zonder plinten, hoe kan het geld dan bij de plinten opklotsen
Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:24:
[...]
Op een gegeven moment trek je die plinten van de muur. Het is geen porem nadat er jaren lang geld tegen heeft geklotst

En van dat juinen wordt het ook niet beter..Gelukszoekr schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:24:
[...]
Op een gegeven moment trek je die plinten van de muur. Het is geen porem nadat er jaren lang geld tegen heeft geklotst
Zero.
Dat moet je dan ook alleen in de Bruna doen, als je plinten daarvan naar de gallemiezen zijn is dat toch echt je eigen schuld hoor..
Verwijderd
Dat zal aankomende winter nog niet zijn vermoed ik, daarnaast komen er nog wat airco's in de toekomst.zwembroek schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:20:
[...]
Die kachel + rookkannaal is er overigens binnen 2 jaar uit met huidige gasprijzen, dus linksom of rechtsom was het geld sowieso foetsie.

Als je uitgaat dat mensen het krap krijgen is die 8% best een hoop. Dat is op je kosten wat netto salaris is. Maar voordat je dat hebt moet je eerst belasting afdragen aan Rutte en z’n vrienden. Dus er komt een smerige >10% inflatie op je besteedbaar inkomen bij.MicroWhale schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:57:
[...]
Het is triest hoe de politiek werkt. Als Putin de prijzen zo opdrijft moeten we zorgen dat de oorlog stopt. Heb het idee dat de politiek het heerlijk vindt zo. Nog meer geld rondpompen in het systeem naar de armen om het uiteindelijk bij de elite te laten uitkomen!
Crypto is een manier om de afhankelijkheid op de politiek te verkleinen. Hopelijk krijgen ze dat niet kapot
Ach, als we nu ip 100 stonden had je het waarschijnlijk niet gedaan.roflexx schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:31:
Eigenlijk te gek voor woorden dat ik nu sinds 29k aan het dca-en ben en in het verleden voor 800dollar verkocht heb😂
[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 14-06-2022 15:39 ]
Zero.
De rikketik kon het niet echt handelen dat zijn funds op Celsius vast zitten.Pelox schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:56:
Die Mick Jagger liet het ook mooi afweten gisteren.. corona my ass! Gewoon keihard rekt gegaan ja.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zI62X30EazbTFY5CaLYMwpYK.jpg?f=user_large)
Laten we hopen dat crypto niet kapot gaat... maar die inflatie maakt wel degelijk dingen kapot. In mijn omgeving zie ik wat de stijgende prijzen doen met sommigen van mijn vrienden. Die merken het nu al flink in hun portemonee... met een goed inkomen. Dus ik wil niet weten wat mensen met een kleinere portemonee ervaren eerlijk gezegd.Coldcat schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:35:
[...]
Als je uitgaat dat mensen het krap krijgen is die 8% best een hoop. Dat is op je kosten wat netto salaris is. Maar voordat je dat hebt moet je eerst belasting afdragen aan Rutte en z’n vrienden. Dus er komt een smerige >10% inflatie op je besteedbaar inkomen bij.
Het is triest hoe de politiek werkt. Als Putin de prijzen zo opdrijft moeten we zorgen dat de oorlog stopt. Heb het idee dat de politiek het heerlijk vindt zo. Nog meer geld rondpompen in het systeem naar de armen om het uiteindelijk bij de elite te laten uitkomen!
Crypto is een manier om de afhankelijkheid op de politiek te verkleinen. Hopelijk krijgen ze dat niet kapot
[...]
Ach, als we nu ip 100 stonden had je het waarschijnlijk niet gedaan.
En nu is ie weer rood!

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TEaa7tJTZWzLG9wvm9ca3LGT.jpg?f=user_large)
[ Voor 76% gewijzigd door YES op 14-06-2022 16:11 ]
YES schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:01:
NASDAQ en SPX slaan groen uit, kleine, wellicht korte, opleving incoming?
En nu is ie weer rood!![]()
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AeYN5O6cy4l5GU34lYNef5RE.jpg?f=user_large)
Bij 3.6k hebben we nog eventjes.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:12:
Houdt er nog iemand rekening mee dat daadwerkelijk een poging zal worden gedaan om de positie van Microstrategy te liquideren (ze moeten bij een prijs van 3.6K bijstorten zoals Saylor dat mooi noemt, maar gezien de grootte van de positie t.o.v. cashflow en middelen in de onderneming zullen ze dat bijstorten moeten doen met extern geld). De vraag is welke partijen dan willen bijspringen.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Die kans acht ik wel heel klein. Ik denk wel dat er mensen zijn die de positie van Celsius willen liquideren. ~17K btc.BTC100K2021 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:12:
Houdt er nog iemand rekening mee dat daadwerkelijk een poging zal worden gedaan om de positie van Microstrategy te liquideren (ze moeten bij een prijs van 3.6K bijstorten zoals Saylor dat mooi noemt, maar gezien de grootte van de positie t.o.v. cashflow en middelen in de onderneming zullen ze dat bijstorten moeten doen met extern geld). De vraag is welke partijen dan willen bijspringen.
Dat is realistischer.
Denk sowieso dat we nog een stuk gaan dalen, alleen al het feit dat altcoins nog “pumpen” nu geeft aan dat er nog teveel hopium in de markt zit.
Tominatie schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:15:
[...]
Die kans acht ik wel heel klein. Ik denk wel dat er mensen zijn die de positie van Celsius willen liquideren. ~17K btc.
Dat is realistischer.
Denk sowieso dat we nog een stuk gaan dalen, alleen al het feit dat altcoins nog “pumpen” nu geeft aan dat er nog teveel hopium in de markt zit.
:strip_exif()/f/image/36vxupvjgSgUwEyM8TTu9bi2.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Is natuurlijk een slimme manier om exodus af te remmen.
Ondanks melding meteen gelukt.
[ Voor 7% gewijzigd door EnderQ op 14-06-2022 16:36 ]
ik zou na die 12 uur meteen alles eraf halen als ze bij mij zoiets flikkenEnderQ schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:33:
Ok ik kreeg een withdrawal melding over een evaluatie periode van 12 uur op binance LTC in dit geval, hij staat wel in processing. Iemand die hier wat over weet of iets ervaren heeft.
Niet te snel met de/mijn conclusies, het kan een individueel probleem zijn met de veiligheid status van het account. Edit: Ook al zou dat anders gecommuniceerd moeten worden. voelt toch enigszins fishy.Sjuul100 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:35:
[...]
ik zou na die 12 uur meteen alles eraf halen als ze bij mij zoiets flikken
[ Voor 12% gewijzigd door EnderQ op 14-06-2022 16:39 ]
Gebruik geen gecentraliseerde exchange.EnderQ schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:33:
Ok ik kreeg een withdrawal melding over een evaluatie periode van 12 uur op binance LTC in dit geval, hij staat wel in processing. Iemand die hier wat over weet of iets ervaren heeft.
Ondanks melding meteen gelukt.
Dex is inderdaad een oplossing in deze maar ook niet zonder gevaren indien iemand toegang tot je pc krijgt dmv malware of iets dergelijks. Maar dat geldt ook nog voor centrale exchange die vanuit een gecomprimeerd apparaat wordt benaderd.
[ Voor 14% gewijzigd door EnderQ op 14-06-2022 16:43 ]
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!