Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
paar dikke ordres gehitPelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:23:
Hop 2k omhoog in minuten
en aans löpt wa vast
Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:23:
Hop 2k omhoog in minuten
Nu krijg je zeer waarschijnlijk dat gezeik met die daytraders weer, die verkopen verkopen direct de pump. En we donderen weer omlaag.
Zero.
De markten zijn er om geld te verdienen door trading. Niks mis mee.Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:26:
[...]
Nu krijg je zeer waarschijnlijk dat gezeik met die daytraders weer, die verkopen verkopen direct de pump. En we donderen weer omlaag.
BUY THE DIP
Ik ga bijna terug van nieuw fiat in cryptoGretzkyus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:26:
Ik ga al bijna terug naar fiat ipv stables. Al lijkt usdc mij nog relatief veilig.
Zero.
De enige die me nog enigszins geld oplevert met staken.
Zero.
Software wallet / paper wallet? Sure het is geen ledger maar beter dan bij een cex laten.HollovVpo1nt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:14:
[...]
Hoe haal je het van exchanges af als je geen ledger hebt?
Why. Met deze twee heb jee een apy van 565 %Gretzkyus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:26:
Ik ga al bijna terug naar fiat ipv stables. Al lijkt usdc mij nog relatief veilig.
:strip_exif()/f/image/GBIGf6CRR1AeDib47NpWjfJF.jpg?f=fotoalbum_large)
Een stuk papier met een walletadres, een papieren portemonnee.
Zero.
Ik zal eens googlen hoe dit werkt. Heeft EUR ook een eigen wallet adres?Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:29:
[...]
Een stuk papier met een walletadres, een papieren portemonnee.
[ Voor 7% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-05-2022 09:30 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zero.
tot gisteren lunch tijd stond die ROI nog positief. De afgelopen 18 uur ging ook mijn ROI REKT.Kol Nedra schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:13:
Ik heb mijn PF gecontroleerd![]()
niet leuk, ik kom uit op een ROI van -34.27%
Pfff
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Ja op 0.0000001 geloof ikVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
Hadden we al een prijs afgesproken waar we allemaal 1000 luna kopen?
Zero.
Denk dat we echt wel die 22 gaan pakken.Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:33:
Er zijn in ieder geval een paar whales die 24.5 genoeg vonden.
en aans löpt wa vast
0,10 euro hier.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ja. Maar jij was de enigste die kochtVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
Pranked you!
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat kan, maar dat er zo flink gekocht wordt op 24.5 geeft toch ietsie pietsje vertrouwen.. een heel klein beetje.filthy rich schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
[...]
Denk dat we echt wel die 22 gaan pakken.
Zero.
Verwijderd
Ik denk dat ik het verlies van die $0,10 nog net kan dragen, maar je zal het wel merken in BTC dominance natuurlijksh4d0wman schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:35:
[...]
Ja. Maar jij was de enigste die kocht![]()
Pranked you!
10 cent, 100 euro is genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:34:
Wel goed om te weten haha
Ondertussen zijn er 3111 miljoen LUNA's op de markt. https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/lunaMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 00:56:
[...]
Lees hierboven maar eens goed. 1513 miljoen LUNA's nu gemint: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna. Wellicht met een short kan je serieus money maken.
Oftewel de LUNA supply is meer verdubbeld sinds deze vroege ochtend en nog steeds blijven mensen LUNA kopen of in de UST pegging geloven.
Vannacht was er 13,2 miljard UST, nu nog 12,5 miljard UST. Die laatste hodlers komen er snel achter dat het first-come-first-serve is bij de nooduitgang: https://fcd.terra.dev/v1/totalsupply/ust
Als je nu nog gelooft in pegging
[ Voor 18% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 09:41 ]
Huh.. ik niet snap.HollovVpo1nt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:37:
"Another danger of using paper wallets comes from the misconception that funds can be sent multiple times from the same address. For example, imagine that Alice has 10 BTC on a paper wallet, and she wants to send 3 BTC to Bob while keeping the remaining 7 BTC. If Alice sends 3 BTC to Bob from her paper wallet, the remaining 7 BTC will be, by default, transferred to another address (known as the change address). This means that her paper wallet won’t have any balance left and she won’t be able to access those 7 BTC, as they were transferred to a change address that is not in her possession."
Wel goed om te weten haha
Heb ooit een paper wallet gebruikt voor eth en dat ging volgens mij goed. Puur voor de hodl destijds trouwens.
Zero.
mugenmarco schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:38:
nu kopen of toch maar HODLEN?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1tJQbUqIxvUGc1xpXQb9fEBi.gif?f=user_large)
Je kunt ook gelijk USDT vs USDC handelen, daar zit het verschil namelijk in. Er zijn geen arbitrage mogelijkheden die pakken pariteitbots automatisch op elke miliseconde.YES schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:39:
Tussen BTC/USDT en BTCUSD (derivative) op Bybit zit bijna 1k verschil, arbitrage mogelijkheden?
Hm oké, heb ook geen verstand van al die stables en zoMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:40:
[...]
Je kunt ook gelijk USDT vs USDC handelen, daar zit het verschil namelijk in. Er zijn geen arbitrage mogelijkheden die pakken pariteitbots automatisch op elke miliseconde.
Het is puur voor de HODL inderdaad je kunt er niet uit traden, of nja, moet je extra voorzichtig zijn. Maar ik wil eigenlijk uistappen uit crypto. In eerste instantie wilde ik alles naar BUSD maar ik vertrouw dat niet meer. Nu naar EUR. Maar.. kan ik EUR offline storen?Pelox schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:38:
[...]
Huh.. ik niet snap.
Heb ooit een paper wallet gebruikt voor eth en dat ging volgens mij goed. Puur voor de hodl destijds trouwens.
[ Voor 18% gewijzigd door HollovVpo1nt op 12-05-2022 09:43 ]
Ja op je bankrekeningHollovVpo1nt schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:42:
[...]
Het is puur voor de HODL inderdaad je kunt er niet uit traden, of nja, moet je extra voorzichtig zijn. Maar ik wil eigenlijk uistappen uit crypto. In eerste instantie wilde ik alles naar BUSD maar ik vertrouw dat niet meer. Nu naar EUR. Maar.. kan ik EUR offline storen?
Zero.
Of gewoon onder je matras. Niet als paper wallet, maar gewoon als paper. Je kent ze wel, die gele met 50 erop.
#livingontheedge
Zero.
Zero.
Luna is doodhmr schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:47:
Zou Luna weer zo'n achterlijke bounce krijgen vandaag?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb dezelfde deal ook :-)zwembroek schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:48:
Okay ik heb 1000 Luna for shit and giggles. 0,12 euro. To the Luna.
Ik zou het toch wel mooi vinden als ik weer wat ETH kan terugkopen voor de prijs waar ik het allemaal voor verkocht heb, bijna anderhalf jaar geleden.mugenmarco schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:45:
Call me crazy, maar heb stiekem nu wat bij gekocht.
#livingontheedge
Beetje spijt van gekregen (niet echt, winst is winst). Dus als het nog even tot 1200 kan zakken kan ik dat gewoon ongedaan maken.
... maar misschien koop ik toch al iets eerder terug. Dit voelt toch echt wel als een goed moment.
Ja, maar die bounce was wel even een x 7sjorremans schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:49:
Zo'n bounce was er gisteren ook, kijk waar we vanmorgen hebben gestaan
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik denk dat degenen die LUNA nog hadden willen kopen dat nu al wel gekocht hebben, in de hoop van een bounce als gisteren. M.a.w.: Als het nu nog niet gebouncet is, dan kan je het wel vergeten.hmr schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:47:
Zou Luna weer zo'n achterlijke bounce krijgen vandaag?
Edit: Maar ik heb er geen verstand van
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 12-05-2022 09:51 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Lol een flatline op 12 cent

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nu wil ik die x7 bounce op BTC graagYES schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:51:
Volgens mij wordt hier LUNA en BTC door elkaar heen gegooid bij het kletsen over bounces
Je had daar beter een lekker spekje of colaflesje voor kunnen kopen!roflexx schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:52:
Yes ik heb luna gekocht op 15cent.
Duurde me te lang....hmr schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:54:
Heb een buy order staan op 0.10 voor 1k. Gokjes tijd.

GioStyle schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:19:
Dit is toch wat we wilden zien? Goedkope BTC? Toch? Toch?….
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
toen bounced ie naat 5 dollar haha. Snel uitstappen dansjorremans schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 09:49:
Zo'n bounce was er gisteren ook, kijk waar we vanmorgen hebben gestaan
Verwijderd
Als je gisteren Luna kocht en het wilt labelen als "investering" dan is er zowiezo wel iets aan het handjeMicroWhale schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:00:
Bizar zeg... als je gisteren kocht LUNA op 1$ heb je vandaag al een dikke -85% op je investering. Dat is ook een prestatie op zich.
Dat weten we over een maand of 16Sjuul100 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
is het verstandig om ge hodlen of kun je nu beter sellen?
Zero.
5 april tikte het $119,55 aanMicroWhale schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:00:
Bizar zeg... als je gisteren kocht LUNA op 1$ heb je vandaag al een dikke -85% op je investering. Dat is ook een prestatie op zich.
Da's net iets meer dan een maand geleden. Het kan verkeren.
Verwijderd
je vergeet de optie "kopen"Sjuul100 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
is het verstandig om te hodlen of kun je nu beter sellen?
Verwijderd
En de glazen bol zegt.... HODLSjuul100 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
Vooral fijn dat je zo veel informatie geeft. Zo kunnen we je echt gericht helpen.
Trouwens, top tip: wij weten ook allemaal niets.
Ik zou even de van Dale erop nalopenMicroWhale schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:00:
Bizar zeg... als je gisteren kocht LUNA op 1$ heb je vandaag al een dikke -85% op je investering gok. Dat is ook een prestatie op zich.
Same. Een buy order hebben is één ding. Leuk. Spannend. Maar dan is het gehit en heb je zo'n gevoel van "okee, en wat nu?"Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
Buyorder van 28k is dus geraakt, die stond al een tijdje.
Zit ik ineens met een bag BTC,
Alles verkopen! Want Buy high Sell low! Anders hoor je niet bij de slowchat club!Sjuul100 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
Als je geld heb geinvesteerd wat je ben bereid te verliezen is het denk nu niet de ideale tijd om te verkopen.. maar wellicht staat Bitcoin over een paar weken op 5K en dan had je wel moeten verkopen.
Precies. En jou bedankje is veel oprechter dan die van CZ.anandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:07:
Het allerverstandigste is het gewoon aan mij te geven. Scheelt je heel veel stress en dan leef je langer!
zwembroek schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:06:
[...]
Alles verkopen! Want Buy high Sell low! Anders hoor je niet bij de slowchat club!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/TDOIi6X6G8LO50Qrz7mBM7in.gif?f=user_large)
Zero.
Hoe lang stond ie al? Insert you are the bagholder now.jpegVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:04:
Buyorder van 28k is dus geraakt, die stond al een tijdje.
Zit ik ineens met een bag BTC,
Sell order plaatsen op 1 dollaranandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:06:
[...]
Same. Een buy order hebben is één ding. Leuk. Spannend. Maar dan is het gehit en heb je zo'n gevoel van "okee, en wat nu?"
mentalozzie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:07:
Als je morgen de rekening van de tandarts niet kan betalen of de Afterpay van de bestelling van je vrouw zou ik verkopen.
Als je geld heb geinvesteerd wat je ben bereid te verliezen is het denk nu niet de ideale tijd om te verkopen.. maar wellicht staat Bitcoin over een paar weken op 5K en dan had je wel moeten verkopen.

Ik durf het niet aan, maar als coins plots zo kunnen droppen, kan het ook andersom, toch?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
JaJDx schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:11:
Respect aan de mensen die er nog steeds in zitten en blijven geloven, spannende tijden.
Ik durf het niet aan, maar als coins plots zo kunnen droppen, kan het ook andersom, toch?
Zero.
Maar Gebruik Niet Voor Elk Woord In Een Zin Een Hoofdletter Want Dan Lijk Je Een Idioottony-stark schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:14:
Be Fearful When Others Are Greedy and Greedy When Others Are Fearful
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!