[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.792 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Afgelopen vrijdag getankt met de binance kaart bij een bemand tankstation transactie is compleet maar geen cashback. Volgt deze later nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mellamel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 12:30:
Afgelopen vrijdag getankt met de binance kaart bij een bemand tankstation transactie is compleet maar geen cashback. Volgt deze later nog?
Ja. Duurt een dag of 3-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:22
Wie is er uitgeschoten met GMT? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
sjorremans schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:52:
Wie is er uitgeschoten met GMT? :+
Wat bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 11:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rCelKIkj0f_Hcel4OrTu3rqh1ic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iatB7VpjxLmiA93qDnsiAljo.jpg?f=user_large

Mooi maandje zo haha.
Zojuist maar even wat near gekocht. Lekker onder de 5$. Kan vast nog wel lager maar dan kunnen we nu rustig een positie opbouwen.
Volgende maand weer groen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Tieten bloot handel dood
Sell in May go away, but remember to come back in September

We hebben nog effies :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Moon

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:58
PHPResource schreef op zondag 29 mei 2022 @ 14:05:
Tieten bloot handel dood

In september zakte we van 50k naar 40k. Beter nog een maandje extra wachten tot oktober.

But remober tot come back in october.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Tieten bloot handel dood

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
Ja het klopt deze maand wel, maar volgens onderstaande tabel gaat die vlieger niet altijd op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHW--KqY7cpFUhM_MlyesGqJMcs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x3eZYJB75h8fxjHPVAgZPBq2.png?f=fotoalbum_large
Ik denk dat deze maand mei een uitstekende maand is geweest om in te kopen. Overigens beter aan het einde dan aan het begin, maar ik verwacht iets rustigere (groene) tijden vanaf nu. Iedereen is angstig, maar een aantal meters (bijv rsi) wijzen bodems aan.
Er is ook veel TA beschikbaar wat verdere dalingen verwacht, maar ik zie het positief in.
We shall see

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:22
Tieten bloot handel dood

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2DWrRAviLUzl3EaGjhgobLgdAQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/aNq7DKgOXb5hd0G8oNXRDZ26.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Echo...

Tijd voor een shortje?

Edit: Yup :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDbMeugwFaUM-Q8JH31USm10Ps4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Q5FhDctdLUJ3gmnonsh8B0LH.jpg?f=user_large

[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 29-05-2022 17:06 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb nog nooit geshort. Hoe werkt dat eigenlijk? Hoe lang heb je de tijd om die Mark Price te bereiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
wian schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:46:
Heb nog nooit geshort. Hoe werkt dat eigenlijk? Hoe lang heb je de tijd om die Mark Price te bereiken?
De mark price is de huidige (berekende) Bitcoin prijs.

Zie overigens ook de topicstart. Maar wees voorzichtig, bij bijv. BitMEX kan je op een testomgeving zonder risico oefenen. Begin er niet zomaar aan, je kunt alles kwijtraken.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bedankt, dat het gevaarlijk is en dat je je complete inleg kan kwijtraken wist ik. Daarom heb ik het ook nog nooit geprobeerd. Zal de topicstart nog eens goed doorlezen 👍

Succes met je gokje!

[ Voor 6% gewijzigd door wian op 29-05-2022 18:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Michaël van der Poppe is door een tram aangereden in Amsterdam.

Zomaar even een crypto gerelateerd nieuwsbericht omdat er over prijsactie niets te melden valt :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:23
Jedi_Pimp schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:13:
Michaël van der Poppe is door een tram aangereden in Amsterdam.

Zomaar even een crypto gerelateerd nieuwsbericht omdat er over prijsactie niets te melden valt :)
Rekt! Of too soon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:22
Vanavond eindelijk een dikke groene kaars na al die weken ellende?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Hij maakt het volgens mij goed en tweet er onveranderd vrolijk op los, dus mag wel denk ik :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 22:45
Taro schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:39:
[...]

Er zal ooit (0-100 jaar) zeker sprake zijn van een trendbreuk, maar als je meerdere bearmarkets hebt meegemaakt ga je er wel steeds meer op vertrouwen dat er weer een volgende bullmarket volgt. Des te meer mensen er zo in staan, des te groter de kans dat het ook daadwerkelijk gebeurt, maar inderdaad 0,0 garantie.
Voor mijn gevoel lopen de bullmarkets altijd net iets te lang door (de laatste keer was ik er rond $45k al uit en liep het daarna nog door tot $69k, daarvoor was ik er ook bij $15k ofzo al uit en liep het nog door naar $20k). En de bear markets duren nóg langer dan ik doorgaans zou willen. In mijn beleving was de laatste van 2018-2021. Drie jaar is best lang als je ziet dat tokens soms ook x2 gaan in 3 dagen.

Het went allemaal wel en heb ook wel het idee dat het meer mainstream begint te worden. Helaas betekent dat ook dat mensen in gaan zien dat er veel te veel troep tussen zitten en 95% zwaar overgewaardeerd is. Dat brengt wel weer nieuwe uitdagingen met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Kan je nou gewoon harde euro's op je binance visa kaart stouwen om op vakantie te gaan en dan ondertussen je cashback via bnb oid terug zien
Heb geen zin om voor 1000 euro aan bnb te zien verdampen in 3 weken vakantie omdat de bears hongerig zijn en alles opeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:56:
[Afbeelding]

Mooi maandje zo haha.
Zojuist maar even wat near gekocht. Lekker onder de 5$. Kan vast nog wel lager maar dan kunnen we nu rustig een positie opbouwen.
Volgende maand weer groen?
Heb me nog niet verdiept in NEAR en te lui om dat nu te doen. Kan je vertellen wat er zo interessant aan NEAR is of heb je liever dat ik morgen zelf ff ga zoeken. No probs if so.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Vraagje

Hebben jullie ook problemen met de site?

Er komen bij mij zo weinig berichten door. 1 of 2 per uur. Dat is toch gek ? :9

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Skrunsies schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:25:
Vraagje

Hebben jullie ook problemen met de site?

Er komen bij mij zo weinig berichten door. 1 of 2 per uur. Dat is toch gek ? :9
Mooi he die nieuwe ignore functie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:26:
[...]

Mooi he die nieuwe ignore functie.
Moet er nog even aan wennen

Dacht misschien omdat het ‘Slow’ chat is :+

[ Voor 12% gewijzigd door Skrunsies op 29-05-2022 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ngangatar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:20:
[...]

Heb me nog niet verdiept in NEAR en te lui om dat nu te doen. Kan je vertellen wat er zo interessant aan NEAR is of heb je liever dat ik morgen zelf ff ga zoeken. No probs if so.
Nou of het super interessant is kan ik je niet vertellen, het is een layer-1, heb het met name gekocht om mijn pf iets te diversifieren, momenteel schaf ik af en toe kleine porties van dit soort projecten aan. Ze staan naar mijn mening mooi laag, en kunnen in de volgende run wellicht hard stijgen.
Gaan ze lager dan verlies ik er niet veel op, de nadruk ligt en lag op btc, maar koop nu dus stapsgewijs wat alts.
Allemaal voor lange termijn, gaat direct voor 120 dagen in staking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:01
Ezekielll schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:12:
Kan je nou gewoon harde euro's op je binance visa kaart stouwen om op vakantie te gaan en dan ondertussen je cashback via bnb oid terug zien
Heb geen zin om voor 1000 euro aan bnb te zien verdampen in 3 weken vakantie omdat de bears hongerig zijn en alles opeten
Je kan er inderdaad euro's opzetten, enige wat je moet doen is ze in je funding potje zetten.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Friendly reminder...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Laatst online: 01-10 22:45
Waarom krijgen dat soort mensen een podium?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Als mensen heel vaak zeggen dat je iets niet moet doen, doe ik het juist wel.

Soms moet jeje eigen pad volgen en niet het advies van anderen, als je dan je fikken brandt is het je eigen schuld. Volg je iemands advies en ga je dan rekt baal je tig keer harder.
Wees geen schaap.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 13:11
Ypuh schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:25:
Benjamin Cowen? Omdat 'ie best goeie video's maakt. Of bedoel je die Michael van de Poppe? Omdat hij eindelijk eens een hit heeft na al zijn missers? Ok, het was een tram. Klein detail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Eerst zegt ie alts gaan nog dalen dus nog nie dip kopen dan zegt ie ja er komen nog alt pumps. Hoe kan ik nou profiteren van alt pumps als ik nog geen dip heb gekocht?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:30
Omdat iedereen recht heeft op een podium en hoop dat het zo blijft zodat ik zelf kan beoordelen wat ik van een artikel/opinie/mening vind in plaats van dat het voor mij wordt beslist wat ik wel/niet mag zien en lezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
roflexx schreef op zondag 29 mei 2022 @ 22:13:
Eerst zegt ie alts gaan nog dalen dus nog nie dip kopen dan zegt ie ja er komen nog alt pumps. Hoe kan ik nou profiteren van alt pumps als ik nog geen dip heb gekocht?!
Hij geeft aan dat ze echt zo nu en dan wel zullen pumpen, maar gemiddeld verder zullen dalen. Op die pumps gokken is het waarschijnlijk niet waard, dus gewoon niet van profiteren en verder kapot laten gaan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Dat soort mensen?

BC en Guy behoren tot de meest respectabele figuren binnen de space.

@roflexx hij heeft helemaal niet als doel om de aangehaalde alt pumps te riden voor een snelle profit en hij waarschuwt juist mensen die dit wel denken te kunnen gaan doen. Bodem callen op alts tijdens een BTC downtrend is zo goed als onmogelijk. Hij is verder niet anti-alts, maar wel extra voorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
And so it begins... Hij was helemaal binnen (vroeg ingestapt) en was een goede trader, maar heeft de afgelopen maanden enorme bedragen door de plee gespoeld met verkeerde leverage trades...
[Twitter: https://twitter.com/SalsaTekila/status/1530733005186138112]

Edit: Nou weet ik eigenlijk helemaal niet of hij een kind en vrouw heeft, volgens mij was hij eind 20/begin 30. Afijn, hij heeft de laatste tijd in ieder geval heel veel verloren en daar had hij het overduidelijk moeilijk mee.

[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 29-05-2022 23:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Taro schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:01:
And so it begins... Hij was helemaal binnen (vroeg ingestapt) en was een goede trader, maar heeft de afgelopen maanden enorme bedragen door de plee gespoeld met verkeerde leverage trades...
[Twitter]
Toch bijzonder dat men zoveel geld durft in te zetten terwijl het eigenlijk andere doelen had/heeft (spaargeld/pensioen e.d.).
En leverage is erg leuk, zo had ik een paar maanden geleden van $10 (dacht ik) redelijk snel $200 gemaakt, en 2 deals later had ik niets meer :')
Ik blijf wel lekker bij m'n huidige strategie, bots/defi/staken.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:38
Taro schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:01:
[Twitter]

Edit: Nou weet ik eigenlijk helemaal niet of hij een kind en vrouw heeft, volgens mij was hij eind 20/begin 30. Afijn, hij heeft de laatste tijd in ieder geval heel veel verloren en daar had hij het overduidelijk moeilijk mee.
So real

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5JSuQ2__Bp11YzeNryZ4DtUNatg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AA7C2eDGxZHzoUkD9XDHU9A7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:38
De prijsacties was trouwens echt bizar saai dit weekend. Dacht soms dat de prijsweergave op mijn telefoon niet ge-update werd xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@AlterBridge Ja, zag het idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Remy!!!! schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:08:
[...]

Toch bijzonder dat men zoveel geld durft in te zetten terwijl het eigenlijk andere doelen had/heeft (spaargeld/pensioen e.d.).
En leverage is erg leuk, zo had ik een paar maanden geleden van $10 (dacht ik) redelijk snel $200 gemaakt, en 2 deals later had ik niets meer :')
Ik blijf wel lekker bij m'n huidige strategie, bots/defi/staken.
Bijzonder is wel een mooie omschrijving ;). Feitelijk is het gewoon een gokverslaving om met leverages zo je spaargeld etc. er doorheen te jagen. Hoe mooi zo'n gast het ook probeert te benoemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Ngangatar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:18:
[...]

Bijzonder is wel een mooie omschrijving ;). Feitelijk is het gewoon een gokverslaving om met leverages zo je spaargeld etc. er doorheen te jagen. Hoe mooie zo'n gast het ook probeert te benoemen.
In dit geval kan je het idd beter een gokverslaving noemen...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ngangatar schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:20:
[...]

Krijg je nu fomo? 😉
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPWw8sObnvMqYa8HElxzX5455HY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4rVeFqiD2dtk6eEAo9rGsCxH.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Op een dag dat vrijwel alles +10% staat, natuurlijk niet roeptoeter :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Remy!!!! schreef op zondag 29 mei 2022 @ 23:08:
Dat lijkt me de crux: niet speculeren met geld wat je niet kunt missen, groot verlies is een reëel scenario.

Zolang je er geen boterham minder om eet is er imo weinig aan de hand, behalve een gedeukt ego dan.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hoevenpe schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:06:
[...]

Dat lijkt me de crux: niet speculeren met geld wat je niet kunt missen, groot verlies is een reëel scenario.

Zolang je er geen boterham minder om eet is er imo weinig aan de hand, behalve een gedeukt ego dan.
Snap ook niet dat @Taro 'm een goede trader noemt als hij geld inzet dat hij niet kan missen. Natuurlijk is het met een zak geld meer winst maken, maar ook meer verlies (en je hoort meestal alleen de verhalen dat er winst wordt gemaakt, zoals je ook alleen ouders hoort waarvan de kinderen gelijk doorslapen).

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:57:
[...]

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Eusebius schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:19:
[...]

Snap ook niet dat @Taro 'm een goede trader noemt als hij geld inzet dat hij niet kan missen. ….. zoals je ook alleen ouders hoort waarvan de kinderen gelijk doorslapen).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53spcPHKebIw86EyNCQN5JZqRUU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/j1yIYHi5rs3TNE4hhRoJezxI.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Skrunsies op 30-05-2022 08:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Toch maar Viva forum goed in de gaten houden om de volgende bullrun goed te kunnen voorspellen :Y

https://cointelegraph.com...-next-bitcoin-bull-market

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
knakworst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:27:
Toch maar Viva forum goed in de gaten houden om de volgende bullrun goed te kunnen voorspellen :Y

was jaapio daar nu al door de approval ronde gekomen?

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:44

Coldcat

HODL

anti elppa schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:39:
[...]

was jaapio daar nu al door de approval ronde gekomen?
Dat is waar Jaapio gebleven is dus :+

Dan is wel duidelijk dat we enkel BTC in de gaten hoeven te houden met de overduidelijke flowchart.

[ Voor 19% gewijzigd door Coldcat op 30-05-2022 08:48 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Wat een baby is (t is toch Tweakers he (8> ) of dat ik @Taro 's post in twijfel trek?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Het viva-forum voor beleggingsadvies? 8)7
Vibrators in plaats van candlesticks, IEX kan wel inpakken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 09:41

resusaapje

h less

StevenzeN schreef op maandag 30 mei 2022 @ 07:57:
[...]

Psies! Ik heb meteen alles omgezet in UST. Vanuit daar maar eens veilig de kat uit de geldboom kijken

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

resusaapje schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:02:
[...]
Psies! Ik heb meteen alles omgezet in UST. Vanuit daar maar eens veilig de kat uit de geldboom kijken
Ok, doei! >:)

Afbeeldingslocatie: https://ca.res.keymedia.com/files/image/missed_the_boat.jpg

Wat zei ik vrijdag?.... Maandag omhoog. O+

Een groene dag zegt weinig inderdaad. Eerst maar weer eens hoger zien te komen voordat we weer Lambos uit gaan zoeken. Maar wel bijna een nieuwe maand.
Groen! :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:27:

Zegt hij dat gewoon niet om een nieuwe markt aan te boren? Good looking guy met glimlach wil graag dat prijzen omhoog gaan. Hij is immers durfkapitalist, toch een beetje het type van de markt meekrijgen. Als hij een arsenaal aan vrouwen weet aan te spreken die allemaal 100,- investeren, dan doet dat wat met de prijs. Hij blij, want dan kan hij zijn assets hoger verkopen.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:01

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:30:
[...]

Zegt hij dat gewoon niet om een nieuwe markt aan te boren? Good looking guy met glimlach wil graag dat prijzen omhoog gaan. Hij is immers durfkapitalist, toch een beetje het type van de markt meekrijgen. Als hij een arsenaal aan vrouwen weet aan te spreken die allemaal 100,- investeren, dan doet dat wat met de prijs. Hij blij, want dan kan hij zijn assets hoger verkopen.
En de ponzi leeft nog lang en gelukkig door.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
hoevenpe schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:46:
Het viva-forum voor beleggingsadvies? 8)7
Vibrators in plaats van candlesticks, IEX kan wel inpakken...
Dat is ook wel aardig denigrerend hè.

Eigenlijk weten wij het simpelweg niet. Er is hier ook wel eens een dame geweest die mee discussieerde. Maar dat is een uitzondering. Het is hier een piemel party. En dat is jammer. Ik denk dat wij (lees mannen) er verstandig aan doen te proberen vrouwen te betrekken is crypto. En dan niet op een manier dat wij ze wel even zullen uitleggen hoe dingen zouden moeten. Ik ben benieuwd wat voor inzichten ze zelf hebben/ontwikkelen. Vrouwen en mannen reageren toch heel anders op zaken.
Wetenschap bewijst: vrouwen zijn écht betere beleggers

Helaas zijn de meeste gewoon niet hierin geïnteresseerd. Ik heb ook nog wel ergens een Viva account. Misschien daar eens een balletje opgooien :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Eusebius schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:30:
[...]

Hij zal natuurlijk altijd proberen zaken positief te belichten. Echter denk ik niet dat nog illusie heeft met zo'n artikel de markt te kunnen bespelen. Daarvoor is crypto te groot nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 17:05
Ondanks de kleine opleving, staat de F&G gewoon weer op 10..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JSK13Xy8YIVuJcuNbVy5cIo7BCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/joUhzjt5AQcv8ZkpIe5mggfi.jpg?f=user_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Gelukszoekr schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:49:
Het gaat me niet om man of vrouw, meer de specifieke locatie.
Geïnteresseerde vrouwen kunnen toch discussiëren op IEX of in dit draadje?

Het viva-forum associeer ik met relaties, seksualiteit en de dagelijkse sores van jonge vrouwen.
Dat is mijn beeld van twintig jaar geleden, wellicht wordt ik gewoon oud... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nee totaal niet. Zou ik een jaar geleden wel gehad hebben.

Nu geniet ik van een opleving en thats it. Er zit genoeg in om me niet druk te maken over een niet gedane aanschaf ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Eusebius schreef op maandag 30 mei 2022 @ 08:19:
[...]

Snap ook niet dat @Taro 'm een goede trader noemt als hij geld inzet dat hij niet kan missen. Natuurlijk is het met een zak geld meer winst maken, maar ook meer verlies (en je hoort meestal alleen de verhalen dat er winst wordt gemaakt, zoals je ook alleen ouders hoort waarvan de kinderen gelijk doorslapen).
Ehhh.... Natuurlijk kan iemand een goede trader zijn, ongeacht waar het geld vandaan komt.

Dat zijn echt 2 totaal verschillende zaken. Of het slim is wat hij heeft gedaan, dat is een andere vraag en die kunnen we vrij simpel met "nee" beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Eigenlijk weten wij het simpelweg niet. Er is hier ook wel eens een dame geweest die mee discussieerde. Maar dat is een uitzondering. Het is hier een piemel party. :)
Je weet het niet hè. Zat vrouwen die online nooit zullen vertellen dat ze vrouw zijn. Misschien ben jij wel een vrouw. Je naam suggereert het in ieder geval... O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Head & Shoulders in de maak op de 15?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rqgUbxMXahtPz13Z1bhBBcQ2rHo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mbFh8eNnkss15o36JYnc6VvY.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Voor de geïnteresseerden: in 48 minuten (11:30) gaat Luna Classic bij Binance van start

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

edgarvh schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:42:
Voor de geïnteresseerden: in 48 minuten (11:30) gaat Luna Classic bij Binance van start
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-U_ia99-saJ9vcrDsNK2wS_6N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HhsgBQykKmTmn0RQ1t0IiKqE.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:39:
Head & Shoulders in de maak op de 15?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2Xx3AWGQbeGPYTINB-ZDP7AcQI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dzyKeRSwXWaQVBjS6891c84p.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
resusaapje schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:14:
[...]

Je weet het niet hè. Zat vrouwen die online nooit zullen vertellen dat ze vrouw zijn. Misschien ben jij wel een vrouw. Je naam suggereert het in ieder geval... O-)
Ja, die username van mij was niet ideaal. Kan je die veranderen? Denk het niet hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ben benieuwd, onverwachts een aardige uptrend de afgelopen 24 uur waar de koers bijna verdubbeld is. Had ik niet verwacht na de release van 2.0. Ik had echt een verdere dump verwacht.

Zou me niet verbazen wanneer dat zo meteen alsnog gaat plaatsvinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfAYhMJMo92uDYEjA04fY0-G1XA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dj4Zm2rJajtZOIIWqyZXnPqw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik kan nu op Binance ook zien hoeveel (van de nieuwe) LUNA ik er gekregen heb, leuke verrassing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
-70% again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:02
BTFD schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:50:
Ondanks de kleine opleving, staat de F&G gewoon weer op 10..

[Afbeelding]
is een lagging indicator.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54
Gelukszoekr schreef op maandag 30 mei 2022 @ 10:57:
[...]

Ja, die username van mij was niet ideaal. Kan je die veranderen? Denk het niet hè?
Zeker kan dat, moet je ff aan Cryptosletje, uhh Jaapio, uhh @Verwijderd vragen hoe dat moet, die heeft ervaring :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Ach, het kan altijd erger ;). :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Acidrain schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:07:
[...]

Zeker kan dat, moet je ff aan Cryptosletje, uhh Jaapio, uhh @Verwijderd vragen hoe dat moet, die heeft ervaring :P
Oh natuurlijk! Dat kan dus. Alleen komt dat de écht lastige vraag. Wat zal ik dan gebruiken?

oh, nevermind die vraag wil ik hier helemaal niet stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:11:
[...]

Oh natuurlijk! Dat kan dus. Alleen komt dat de écht lastige vraag. Wat zal ik dan gebruiken?

oh, nevermind die vraag wil ik hier helemaal niet stellen :P
Nu willen we een pol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:04:
[...]

Ik kan nu op Binance ook zien hoeveel (van de nieuwe) LUNA ik er gekregen heb, leuke verrassing :).
Ff zitten rekenen, ik krijg 1 LUNA per 217.864,9237678025 LUNC. Met als kanttekening dat mijn LUNC pas na de hele ellende gekocht is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• malarkan
  • Laatst online: 18-08-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

_O- _O- Neerlands nr 1 export product ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Vraag @Verwijderd even hoe dat gaat. Kan zijn dat je een maandje offline moet zijn, maar dat is het misschien waard?

Spuit11 hier 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Nu online
Als mijn username het gespreksonderwerp gaat worden, dan is het nu wel echt officieel een bearmarkt. We hebben er even op moeten wachten, maar veel verder dan dit gaan we niet hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Laatst online: 07:04
Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:19:
[...]

Ff zitten rekenen, ik krijg 1 LUNA per 217.864,9237678025 LUNC. Met als kanttekening dat mijn LUNC pas na de hele ellende gekocht is.
Ik dacht dat je iets van 0,000015 nieuwe LUNA per 'classic' gekocht na de crash kreeg?

https://www.crypto-inside...a-krijg-ik-een-overzicht/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsD8vV0JZBlgJVLUXwyrGrjVuPY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Fxnb8fr36VAxlugtghowNkZA.png?f=user_large

Mijn 75k zou dan 1.125 nieuwe opleveren... in twee jaar 'vesting' :)

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

UniMatrix schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:40:
[...]

Ik dacht dat je iets van 0,000015 nieuwe LUNA per 'classic' gekocht na de crash kreeg?

[Afbeelding]

Ik noem puur wat ik in mijn PF zie zitten. Aantal LUNC gedeeld door LUNA = 217k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
UniMatrix schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:40:
[...]

[Afbeelding]

Wel kansloos dat gewone ust holders van voor de crash niet Luna krijgen. Kreeg je alleen als je aUST had. Of als je ze nog had bewaard tot na de crash en dus helemaal rekt was gegaan.

Baggerproject, ik zou ze meteen dumpen, al is het uit principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Omdat je zegt "ik krijg 1 LUNA per 217.864,9237678025 LUNC" snap ik het niet, want volgens die tweet krijg je 1 LUNA per 66.666 LUNC ( 1 gedeeld door 0.000015) :S

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

UniMatrix schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:46:
[...]

Omdat je zegt "ik krijg 1 LUNA per 217.864,9237678025 LUNC" snap ik het niet, want volgens die tweet krijg je 1 LUNA per 66.666 LUNC ( 1 gedeeld door 0.000015) :S
Ja maar ik zeg toch puur wat ik krijg?

Ik heb veel van dat soort tweets gezien en sommigen zaten er flink naast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:41:
[...]

Same for me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UniMatrix
Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:48:
[...]

Ja maar ik zeg toch puur wat ik krijg?

Ik heb veel van dat soort tweets gezien en sommigen zaten er flink naast.
OK, dus je hebt al een airdrop gehad, maar dat zou in eerste instantie 30% zijn en de rest over twee jaar, beginnend over een half jaar.

En dan klopt het wel ongeveer: 217k / 100 * 30 is ca 65k

@Don Guacamole net mijn laatste LUNC gedumpt voor een tientje op Bitvavo. Niet meer omkijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks, heb het inmiddels meerdere keren na zitten rekenen, (in uurloon kost het nu meer dan het me zal opbrengen :9 ), maar kom steeds op hetzelfde uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

UniMatrix schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:52:
[...]

OK, dus je hebt al een airdrop gehad, maar dat zou in eerste instantie 30% zijn en de rest over twee jaar, beginnend over een half jaar.

En dan klopt het wel ongeveer: 217k / 100 * 30 is ca 65k

@Don Guacamole net mijn laatste LUNC gedumpt voor een tientje op Bitvavo. Niet meer omkijken.
Voor jongens zoals jij, die de boot in gegaan zijn met LUNA van voor de problemen, baal ik wel, triest verhaal en zoals ik verleden week al eens schreef hoop ik dat niemand hier er erg veel aan verloren is.

Maar het is natuurlijk bizar dat ik er als opportunist, door er wat euro tegenaan te gooien en in een weekje handelen vervolgens bijna gratis door te kopen en verkopen, een paar miljoen van die dingen heb. En daardoor een hogere airdrop dan de meeste LUNA (LUNC) bezitters over lange tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:55
Ik denk dat wij (lees mannen) er verstandig aan doen te proberen vrouwen te betrekken is crypto.
En dan niet op een manier dat wij ze wel even zullen uitleggen hoe dingen zouden moeten. Ik ben benieuwd wat voor inzichten ze zelf hebben/ontwikkelen. Vrouwen en mannen reageren toch heel anders op zaken.
Wetenschap bewijst: vrouwen zijn écht betere beleggers
We zouden natuurlijk ook kunnen concluderen dat we eigenlijk verkeerd beleggen, gezien de blijkbaar betere beleggers (vrouwen) niet in crypto stappen :P

Maar bij deze piemel party is het inderdaad beter om van ons eigen gelijk uit te gaan en vooral meer mensen te overtuigen dat de koers gepumpt moet worden :+

Sidenote:
* Richh kent overigens ongeveer net zoveel vrouwelijke cryptobeleggers als mannelijke cryptobeleggers.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ngangatar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:59:
[...]

Voor jongens zoals jij, die de boot in gegaan zijn met LUNA van voor de problemen, baal ik wel, triest verhaal en zoals ik verleden week al eens schreef hoop ik dat niemand hier er erg veel aan verloren is.

Maar het is natuurlijk bizar dat ik er als opportunist, door er wat euro tegenaan te gooien en in een weekje handelen vervolgens bijna gratis door te kopen en verkopen, een paar miljoen van die dingen heb. En daardoor een hogere airdrop dan de meeste LUNA (LUNC) bezitters over lange tijd.
Naja opzich goed voor jou, jij hebt er mee gehandeld en dat pakt goed uit.
Voor mij helaas niet, maar het was een risico dat ik bewust had genomen dus heb geen spijt.
Vlak daarvoor had ik overwogen een cdc card te nemen en daarvoor cro te locken. (Koers toen 0,40$).
Niet gedaan, en zie nu. Achteraf is makkelijk praten natuurlijk.
Soms maak je goeie zetten, soms wat mindere. Wat unimatrix al zegt, niet meer omkijken.
Voor de toekomst heb ik een strategie waar ik achter sta. De komende jaren worden in ieder geval interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:11:
[...]

Naja opzich goed voor jou, jij hebt er mee gehandeld en dat pakt goed uit.
Voor mij helaas niet, maar het was een risico dat ik bewust had genomen dus heb geen spijt.
Vlak daarvoor had ik overwogen een cdc card te nemen en daarvoor cro te locken. (Koers toen 0,40$).
Niet gedaan, en zie nu. Achteraf is makkelijk praten natuurlijk.
Soms maak je goeie zetten, soms wat mindere. Wat unimatrix al zegt, niet meer omkijken.
Voor de toekomst heb ik een strategie waar ik achter sta. De komende jaren worden in ieder geval interessant.
Cro was voor mij juist dan weer een misser :). Gelukkig de goedkope 350 euro variant kaart dus prima te overzien en dat ding komt soms van pas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:38
Happy green weekly candle everone *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 01-10 13:11
Gelukszoekr schreef op maandag 30 mei 2022 @ 11:29:
Als mijn username het gespreksonderwerp gaat worden, dan is het nu wel echt officieel een bearmarkt.
Ik vond dit meer een openbaring, haast signature-waardig.
[...]
Ik heb ook nog wel ergens een Viva account.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nBVWh4m.png
Pagina: 1 ... 49 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!