[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.752 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
twit schreef op zondag 22 mei 2022 @ 19:34:
[...]

Nice! Heerlijk moet dat zijn. En dat op welke leeftijd als je dat wilt delen tenminste :)
Ik ben barista FIRE sinds mijn 32ste (nu bijna 40) waarbij ons vermogen en lage lasten ontstaan zijn door een paar klappers (Flips) op de huizenmarkt en een kundige financieel adviseur die mij bij de eerste stappen geholpen heeft.

Afgelopen jaren heb ik overigens wel de afgelopen jaren altijd parttime gewerkt, zodat we ook de nodige investeringen in energiebesparing konden bekostigen zonder dat daarvoor een hypotheek moesten afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 22 mei 2022 @ 17:53:
[...]

Cake is leuk om mee te traden, maar bij nader inzien niet om wekelijks in te kopen. Heb er nu dit van gemaakt:
[Afbeelding]
Is er ook een reden dat ATOM er niet tussenstaat? Dat lijkt me toch ook een interessante partij.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:00:
[...]

Is er ook een reden dat ATOM er niet tussenstaat? Dat lijkt me toch ook een interessante partij.
Oeps, gemist. Toegevoegd :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19:46

raq

Taro schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:54:
Kreeg een melding dat er een document klaar staat in mijn pensioenomgeving. Ik dacht dat ik tot mijn 67e moest, maar... -O- -O- -O-
[Afbeelding]

Bitcoin kan maar beter even gaan knallen de komende maanden/jaren, want dat ga ik sowieso niet uitzitten.

Edit: Als ik over tig jaar 60 ben staat er waarschijnlijk 78,9 jaar....
Zo te zien moet ik gewoon doorwerken na mn pensioen. Ik mocht eind vorig jaar nog voor drie jaar aan pensioenruimte belastingvrij inleggen, ik dacht ik doe ook eens verantwoord met geld enzo en ga wat voor mn pensioen regelen.
Die pensioenfonds gasten doen het dus nog beroerder met aandelen, dan ik met mn btc.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

raq schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:15:
[...]

Zo te zien moet ik gewoon doorwerken na mn pensioen. Ik mocht eind vorig jaar nog voor drie jaar aan pensioenruimte belastingvrij inleggen, ik dacht ik doe ook eens verantwoord met geld enzo en ga wat voor mn pensioen regelen.
Die pensioenfonds gasten doen het dus nog beroerder met aandelen, dan ik met mn btc.
Is dat niet ook wat Buffet zegt? Alles waar je veel voor betaald met commissies is nooit slim. Pensioen is volgens mij net zo. Als je de sommen maakt met rendament dan lijkt het alsof je zelf sneller opbouwd (inclusief belasting die je eerst zou moeten betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:54:
Kreeg een melding dat er een document klaar staat in mijn pensioenomgeving. Ik dacht dat ik tot mijn 67e moest, maar... -O- -O- -O-
[Afbeelding]

Bitcoin kan maar beter even gaan knallen de komende maanden/jaren, want dat ga ik sowieso niet uitzitten.

Edit: Als ik over tig jaar 60 ben staat er waarschijnlijk 78,9 jaar....
Dat wist ik niet dat het zo erg was. Je hebt nog geluk: Your estimated AOW age is 69 + 3 months

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:49
Coldcat schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:28:
[...]

Is dat niet ook wat Buffet zegt? Alles waar je veel voor betaald met commissies is nooit slim. Pensioen is volgens mij net zo. Als je de sommen maakt met rendament dan lijkt het alsof je zelf sneller opbouwd (inclusief belasting die je eerst zou moeten betalen).
pensioen is gemaakt voor de standaard mensen, velen kunnen niet sparen of omgaan met geld.
ik zou ook liever al mijn geld die ik verdien van mijn baan in mijn eigen beheer te hebben dan dat het naar pensioenfonds gaat.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:36:
[...]

velen kunnen niet sparen of omgaan met geld.
Alles in shitcoins gooien ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:10

knakworst

Get more sats!

Wat is dat nou weer. Je kon een koffie volautomaat kopen van de overwaarde van je huis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Kol Nedra schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:36:
[...]

pensioen is gemaakt voor de standaard mensen, velen kunnen niet sparen of omgaan met geld.
ik zou ook liever al mijn geld die ik verdien van mijn baan in mijn eigen beheer te hebben dan dat het naar pensioenfonds gaat.
...die daar op een heel makkelijke manier een godsvermogen aan verdienen, wat ten koste gaat van mijn pensioen.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Czsz0VjSNQchL3JqOTgnzSDC-lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v9W8FFxBvATLflkN3mhVaYLn.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:36
knakworst schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:05:
[...]

Wat is dat nou weer. Je kon een koffie volautomaat kopen van de overwaarde van je huis :?
Haha nou ik wist het ook niet, wel wat FIRE was maar die andere variant kende ik niet. Ff dus dyor gedaan en bij de eerste hit een keurige uitleg.
Vind het wel een aparte berekening. Ik snap dat je je geld voor je moet laten werken maar niemand leeft in een standaard situatie. Iedereen krijgt extra uitgaves, soms door ziekte, vaak door kinderen, verlies baan, etc. Het wordt wel behoorlijk rooskleurig voorgeschoteld.
Wat als je je geld in ust had gezet?
Of vastgoed had gekocht en je krijgt een vervelende huurder. Of geen huurder door een pandemie.
Niks is zomaar te plannen.
Maar wel mooi om zoiets na te streven, maar staar je niet blind.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
knakworst schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:05:
[...]

Klinkt een beetje als een meme.

"Nadat ik van Frederique van Marketing hoorde over Terra, heb ik mijn gehele spaarrekening in LUNA gestopt op $100. Nu moet ik 's avonds extra uren maken bij de Bagels & Beans om de huur te kunnen betalen. Ik noem het zelf barista FIRE. Je moet aan alles in het leven immers een positieve twist geven."

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
Jedi_Pimp schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:17:
[...]

Klinkt een beetje als een meme.

"Nadat ik van Frederique van Marketing hoorde over Terra, heb ik mijn gehele spaarrekening in LUNA gestopt op $100. Nu moet ik 's avonds extra uren maken bij de Bagels & Beans om de huur te kunnen betalen. Ik noem het zelf barista FIRE. Je moet aan alles in het leven immers een positieve twist geven."
Ik luister nooit meer naar Frederique van Marketing voor financieel advies.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:18

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
raq schreef op zondag 22 mei 2022 @ 20:15:
[...]

nope, die doen het prima, de rekenrente was het probleem. rendementen van pensioenfondsen zijn prima tot zeer goed te noemen, maar als je dat door moet rekenen met de voorzieningen die je hebt getroffen en je moet rekenen met (extreem) lage rente lijkt het alsof het ligt aan de beleggingen.

Geloof me: daar ligt het niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Blender_01 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:06:
[...]

...die daar op een heel makkelijke manier een godsvermogen aan verdienen, wat ten koste gaat van mijn pensioen.
de besturen van de pensioenfondsen zijn vaak niet extreem goed betaald, niet zoals veel directies van goede doelen. vaak is het een baan voor 2 dagen, waar je dan een 50k voor krijgt. nog steeds veel, maar niet zo erg als je het verder ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:36
Ik leer elke keer wat nieuws. Kennelijk bestaat er ook nog wrapped luna. Dat is niet echt Luna maar volgt de koers.
Klinkt als ust. Niet echt een dollar maar bijna net zo goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-433GpcGsvm5oen8bkkga8s2aI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k1377AOPuDpSwkoiRIgOe3S9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:00
PlanR schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:51:
[...]

Als ik uitzoom op een week, wat is er dan interessant aan de GLMR? Alsof hij terug naar de 51 gaat.. :9
We kijken in 2024/2025 nog wel een keer naar GLMR. Alsof jij een voorspelling kan doen door alleen naar de chart te kijken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:12

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:41:
[...]

We kijken in 2024/2025 nog wel een keer naar GLMR. Alsof jij een voorspelling kan doen door alleen naar de chart te kijken.
We niet more deta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op zondag 22 mei 2022 @ 21:37:
Ik leer elke keer wat nieuws. Kennelijk bestaat er ook nog wrapped luna. Dat is niet echt Luna maar volgt de koers.
Klinkt als ust. Niet echt een dollar maar bijna net zo goed.
[Afbeelding]
Ik wil je ook best wat "wrapped" LUNA verkopen. Kan wat mij betreft voor een dubbeltje per stuk ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:48

resusaapje

h less

[...]

Cake is leuk om mee te traden, maar bij nader inzien niet om wekelijks in te kopen. Heb er nu dit van gemaakt:
[Afbeelding]
DERTIEN munten/tokens WEKELIJKS kopen? Ik zou willen dat ik zoveel fiat had om daaraan uit te geven :o

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:41
What if ... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GQhbFcajesCwOdefb0axthHGDo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uicBWzFeCjVHVXLHegquYFwC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:17:
[...]

DERTIEN munten/tokens WEKELIJKS kopen? Ik zou willen dat ik zoveel fiat had om daaraan uit te geven :o
Je weet dat je ook 0.00000001 btc kan kopen hè, het hoeft niet allemaal een hele te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wel erg waarschijnlijk, zeker voor de alts. Btc blijft hopelijk boven 20k steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
knakworst schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:27:
[...]

Wel erg waarschijnlijk, zeker voor de alts. Btc blijft hopelijk boven 20k steken.
Veel alts zijn allang op dat niveau, daarvoor moet je de lijn nog verder naar beneden trekken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

knakworst schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:26:
[...]

Je weet dat je ook 0.00000001 btc kan kopen hè, het hoeft niet allemaal een hele te zijn :+
No shit sherlock 8)

Nope, je hebt vaak een minimum bedrag nodig om een munt/token te kunnen kopen. Daarnaast 13x fees betekent iig voor mij dat je nog een flink bedrag moet hebben om we-ke-lijks dit te doen. Bv. 13x $10 = $130/week is $520/salarisstorting. En dan zien we nog ATOM over het hoofd ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:17:
[...]

De hoeveel munten/tokens zegt natuurlijk niets over hoeveel je per stuk per week investeert.

Stel dat de pot 10.000 USD is, dan kan je met bijv. de volgende wekelijkse inleg:

BTC: 50 USD
ETH: 25 USD
BNB: 15 USD
En de rest: 5 USD/stuk

Dit 1,5 jaar volhouden. Ik mag hopen dat de bearmarket dan wel voorbij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:33:
[...]

No shit sherlock 8)

Nope, je hebt vaak een minimum bedrag nodig om een munt/token te kunnen kopen. Daarnaast 13x fees betekent iig voor mij dat je nog een flink bedrag moet hebben om we-ke-lijks dit te doen. Bv. 13x $10 = $130/week is $520/salarisstorting. En dan zien we nog ATOM over het hoofd ;)
Een fee is een percentage, geen vast bedrag. Of je 10x1 USD investeert of 1x10 USD maakt dus niet uit, de fee is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Mijn punt is dat ik graag zoveel fiat beschikbaar had O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Taro schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:33:
[...]

De hoeveel munten/tokens zegt natuurlijk niets over hoeveel je per stuk per week investeert.

Stel dat de pot 10.000 USD is, dan kan je met bijv. de volgende wekelijkse inleg:

BTC: 50 USD
ETH: 25 USD
BNB: 15 USD
En de rest: 5 USD/stuk

Dit 1,5 jaar volhouden. Ik mag hopen dat de bearmarket dan wel voorbij is.
Maar voor 5usd kopen gaat toch niet op binance? Ik krijg telkens melding dat het minimaal 10 moet zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48
resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:36:
Mijn punt is dat ik graag zoveel fiat beschikbaar had O-)
Gewoon niet arm zijn, zo moeilijk is dat allemaal niet.

Edit en minder OF abo’s afsluiten hoorde ik laatst als tip

[ Voor 12% gewijzigd door mannowlahn op 22-05-2022 22:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
roflexx schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:40:
[...]

Maar voor 5usd kopen gaat toch niet op binance? Ik krijg telkens melding dat het minimaal 10 moet zijn.
Voor auto-invest is 1 USD het minimum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ah, eindelijk de relief rally waar we al 8 weken op wachten :)

13.5k is verder wel erg bearish imo. Eerst nog 21k en daarna 16-17. 17k valt samen met veel mooie indicatoren, fair value lijnen en regression bands enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
mannowlahn schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:41:
[...]

Gewoon niet arm zijn, zo moeilijk is dat allemaal niet.

Edit en minder OF abo’s afsluiten hoorde ik laatst als tip
Of zelf een OnlyFans beginnen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOfqPQu9HfJaJP4aqpZNk_PKg6w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sMiPy7YFU005W28tQsU10ZKr.png?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Taro schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:42:
[...]

Voor auto-invest is 1 USD het minimum.
Da's net zoiets als 3 maandenlang $20 vastzetten om $5 te verdienen met GLMR. Schiet toch niet op man! ;)

Bezwaar: automagisch DCA-en is leuk, maar de fiat komt niet automagisch aanvliegen. Laat je dan je BUSD ondertussen wekenlang niksen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 23:14:
[...]

Da's net zoiets als 3 maandenlang $20 vastzetten om $5 te verdienen met GLMR. Schiet toch niet op man! ;)

Bezwaar: automagisch DCA-en is leuk, maar de fiat komt niet automagisch aanvliegen. Laat je dan je BUSD ondertussen wekenlang niksen?
Je kan BUSD in een vault zetten en 10% vangen. Dit maakt voor mij automatisch DCA-en het de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
resusaapje schreef op zondag 22 mei 2022 @ 23:14:
[...]

Bezwaar: automagisch DCA-en is leuk, maar de fiat komt niet autogamisch aanvliegen. Laat je dan je BUSD ondertussen wekenlang niksen?
Ik geef aan dat dat het minimum is, niet dat ik wekelijks dat minimum hanteer :)

Maar eens, als ik zie dat mensen hier 's nachts wakker blijven om een staking slotje te bemachtigen vraag ik mij wel altijd af voor hoeveel Euro's ze dat doen. Ik neem toch aan een aanzienlijk bedrag, anders ga ik er echt niet voor wakker blijven.

Het betreft mijn handelspot + deels BUSD earn met rendement en ik denk dat ik vanaf nu mijn maandelijkse DCA met verse fiat ga uitvoeren door het als BUSD & USDT op Binance te zetten, ik stuur er toch al iedere x maanden geld heen ivm Binance Card, dus dat kan met dezelfde transactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik weet niet als het hier al voorbij was gekomen. Maar voor mensen die ‘goedkoop’ USDT of USDC willen kopen met hun creditcard.

Bybit hanteert tot 17 juni geen fees op het betalen met creditcard.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Groene weekafsluiting boven de 30k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:43

Ezo

DEFI tech enjoyer

Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 00:18:
Ik weet niet als het hier al voorbij was gekomen. Maar voor mensen die ‘goedkoop’ USDT of USDC willen kopen met hun creditcard.

Bybit hanteert tot 17 juni geen fees op het betalen met creditcard.
Bedankt voor de tip!
Heeft het nog zin om dit langs de Crypto.com kaart te laten gaan, of krijg je geen cashback op dit soort transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ik weet nog een post van Mooody meer dan een jaar terug. Al die kleine aantallen hebben niet zo’n zin. Beter om Max 10 coins te selecteren en daar voor te gaan.

Ergens is dat me altijd bijgebleven omdat ik 20 shitcoins had gekocht en ik geen tijd had die allemaal te volgen. Moonen doet alles in een alt season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 00:01
[...]

[Afbeelding]
Je gaf al aan dat je alts niet echt koopt om te hodlen, en dat zie ik ook vaak terug in je trades: je alts gaan er redelijk snel uit om winst te pakken. Maar wat is dan het idee achter wekelijks altcoins te dca'en? Voor de meeste is dca een verlengde in een hodl strategie.

Zie je een langere bearmarket en dit als een inslagperiode om daarna weer alles weg te doen na een altrun, of ga je naast periodiek aankopen ook periodiek verkopen? Maar indien dat laatste, waarom zelfs de auto invest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ezo schreef op maandag 23 mei 2022 @ 00:42:
[...]

Bedankt voor de tip!
Heeft het nog zin om dit langs de Crypto.com kaart te laten gaan, of krijg je geen cashback op dit soort transacties?
Het gaat überhaupt niet lukken dit met de crypto.com creditcard aan te schaffen. Crypto aanschaffen is uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reshi
  • Laatst online: 21-09 12:59
roflexx schreef op maandag 23 mei 2022 @ 00:35:
Groene weekafsluiting boven de 30k?
Weinig groens te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 05:59:
[...]

Het gaat überhaupt niet lukken dit met de crypto.com creditcard aan te schaffen. Crypto aanschaffen is uitgesloten.
De plutus kaart werkt wel met bybit en nexo, alleen geen cashback zoals bij andere aankopen bij plutus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3n84OxeSZkAlU5yJeg6NxRZvIQk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h9wYMGcx4dl8X8iqquMI1p3E.png?f=fotoalbum_large

Mooi driehoekje te zien op de daily. Normaal is dit een bullish patroon maar dat zegt natuurlijk niet alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Hier genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Bij deze wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan èèn ieder die vannacht geprobeerd heeft een slot te bemachtigen op Binance voor dikke glimmende glimmer.

Ik zat vannacht met mijn slaapdronken kop te refreshen, vervolgens was er een slot vrij en ik ervaarde een intens gelukkig gevoel *O*, was zo uit het veld geslagen dat ik ipv de ‘max’ knop, verkeerde getallen invoerde, wat er toe heeft geleid dat er allemaal fout meldingen kwamen. Vervolgens zo gefrustreerd raakte dat ik maar wat indrukte :F Want ja straks was het slotje verzegd.

Conclusie.. 2 slotjes van 30 dagen ingepikt, met een whooping aantal van respectievelijk 3 en 9 stuks.

Dus sorry.. sorry :$

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:25:
Bij deze wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden aan èèn ieder die vannacht geprobeerd heeft een slot te bemachtigen op Binance voor dikke glimmende glimmer.

Ik zat vannacht met mijn slaapdronken kop te refreshen, vervolgens was er een slot vrij en ik ervaarde een intens gelukkig gevoel *O*, was zo uit het veld geslagen dat ik ipv de ‘max’ knop, verkeerde getallen invoerde, wat er toe heeft geleid dat er allemaal fout meldingen kwamen. Vervolgens zo gefrustreerd raakte dat ik maar wat indrukte :F Want ja straks was het slotje verzegd.

Conclusie.. 2 slotjes van 30 dagen ingepikt, met een whooping aantal van respectievelijk 3 en 9 stuks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYfK9pMMDBRp9vkq-D8Z4RDAei4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h4OM11FtlkMBzhDUsmjdvaLX.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 08:07

Het is nooit verstandig om over bedragen te praten. Maar ik lees hier meer mensen over dit fenomeen. Het diep in de nacht (GLMR denk ik?) in een stakingpool te drukken. Ook al krijg je hier -ik noem maar wat- 40% APY op. Gaat het dan niet letterlijk om een paar enkele euro's die jr krijgt over de periode van 90 dagen?

Ik weet, geld is geld. Maar is het deze moeite werkelijk waard? Om ervoor de wekker te zetten dan. Als je nog zat wakker bent, dan is de moeite niet zo groot :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:33:
[...]

Het is nooit verstandig om over bedragen te praten. Maar ik lees hier meer mensen over dit fenomeen. Het diep in de nacht (GLMR denk ik?) in een stakingpool te drukken. Ook al krijg je hier -ik noem maar wat- 40% APY op. Gaat het dan niet letterlijk om een paar enkele euro's die jr krijgt over de periode van 90 dagen?

Ik weet, geld is geld. Maar is het deze moeite werkelijk waard? Om ervoor de wekker te zetten dan. Als je nog zat wakker bent, dan is de moeite niet zo groot :P
Je hebt helemaal gelijk!

Het gaat mij om de 30 en 60 dagen slots. Wanneer je deze max vol drukt ( 30 dagen 2000 stuks en 60 dagen 500 stuks ) levert je dit een 100 GLMR tjes per maand op. Deze rewards stuur ik dan 1 x p/m door naar het Moonbeam netwerk, om het daar vervolgens op mijn MetaMask ( Ledger ) te laten compounden.

Mocht Binance de slotjes veranderen naar ongeveer 20% dan unstake ik alles en zet ik alles op het Moonbeam netwerk.

Maar de 90 dagen max 20 stuks voor een paar GLMR tjes hoef ik niet. Dat geldt voor de meesten denk ik, aangezien deze altijd vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:39:
[...]

Je hebt helemaal gelijk!

Het gaat mij om de 30 en 60 dagen slots. Wanneer je deze max vol drukt ( 30 dagen 2000 stuks en 60 dagen 500 stuks ) levert je dit een 100 GLMR tjes per maand op. Deze rewards stuur ik dan 1 x p/m door naar het Moonbeam netwerk, om het daar vervolgens op mijn MetaMask ( Ledger ) te laten compounden.

Mocht Binance de slotjes veranderen naar ongeveer 20% dan unstake ik alles en zet ik alles op het Moonbeam netwerk.

Maar de 90 dagen max 20 stuks voor een paar GLMR tjes hoef ik niet. Dat geldt voor de meesten denk ik, aangezien deze altijd vrij is :)
Dat valt me dan nog wel mee, naar beneden afgerond is dat dus zo'n €100 per maand bij een inleg van €2500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

No worries, je hebt 12 glimmerslotjes ingepikt, niet 2 hele batches van 30 dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:42:
[...]

Dat valt me dan nog wel mee, naar beneden afgerond is dat dus zo'n €100 per maand bij een inleg van €2500
Ja klopt, en een kleine €100 p/m is toch leuk meegenomen, helemaal als je ervan uit gaat dat het in 2024/2025 €100 p/s oplevert toch @zwembroek oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:44:
[...]

helemaal als je ervan uit gaat dat het in 2024/2025 €100 p/s oplevert toch @zwembroek oOo
Net zoals DOT zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:43:
[...]

No worries, je hebt 12 glimmerslotjes ingepikt, niet 2 hele batches van 30 dagen.
Pfff gelukkig maar, je hebt gelijk. Was al bang, want wil mijn crypto vriendjes hier hun rewards niet ontnemen :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:45:
[...]

Net zoals DOT zeker.
Nee :(

Die wordt honderdmiljoenmiljard!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5xZEYobWuCwAf6KUCHmoYe3B8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XkqToL6A9o5BeZiPNnZVt5ML.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Btc heeft rode weekkaars nummer 8 geprint, maar BNB een mooie groene oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-09 08:36

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB gaat netjes. Rekt incoming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

Hoe laat was dat ongeveer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9mFXCEBZQhPVGxWOaeZJRq0gbk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e8yzkKJpHsSglnbq5lMboweF.png?f=user_large

Ik dacht dat mijn Tradingview niet werkte toen ik de ETH/USDT chart wilde bekijken, nadat ik BTC/USDT zat te checken. De candles bleven vrijwel onveranderd, dus ik heb ze maar eens bij elkaar in één chart gepropt. Bovenste candles is de koers van BTC/USDT, de onderste van ETH/USDT. Best grappig hoeveel ze overeenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:24:
[...]

Hoe laat was dat ongeveer?
05:33hr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Ik hoor steeds minder mensen over hun crypto , of alles is verdampt of ze zijn stille miljonairs geworden in de laatste 2 jaar. Either way Moon soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
De tering. Ik ga maar een keer een wekkertje zetten dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 25-09 16:08
CornermanNL schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:29:
Ik hoor steeds minder mensen over hun crypto , of alles is verdampt of ze zijn stille miljonairs geworden in de laatste 2 jaar. Either way Moon soon.
Iedereen draait volle bak bij de Mac. Geen tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
keepitfrosty schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:29:
[...]

Iedereen draait volle bak bij de Mac. Geen tijd.
Dus geen moon soon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Meer tijd besteden aan burgers flippen = minder tijd voor buy high sell low = HODL = moon soon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
StevenzeN schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:29:
[...]

De tering. Ik ga maar een keer een wekkertje zetten dan.
Je kan je gewoon aanmelden bij onze nachtdienst @Ngangatar waakt over de uren 02:00-03:00hr, @BTFD rond een uur of 6. En ivm het geven van medicatie kan je je bij mij melden vanaf 01:00hr, 03:00hr en 05:00hr

Welke tijden wil jij ? Dan plan ik je even in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
YES schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:31:
[...]

Meer tijd besteden aan burgers flippen = minder tijd voor buy high sell low = HODL = moon soon?
Het betere HODL , minder weak hands principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:50
Gelukszoekr schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:42:
[...]

Ik heb nooit het geduld gehad om dingen te staken, of op wat voor manier dan ook vast te zetten. Blijft toch wel beetje peanuts wat het dan oplevert naar mijn mening. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN
Mr Ronman schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:42:
[...]

Ik heb nooit het geduld gehad om dingen te staken, of op wat voor manier dan ook vast te zetten. Blijft toch wel beetje peanuts wat het dan oplevert naar mijn mening. ;)
Als je als hodl'er je munten niet helemaal kapot staked dan laat je gewoon geld liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 26-09 12:46
[...]

Dat ligt uiteraard helemaal aan de hoeveelheid die je in staking zet. 's Nachts opblijven om een paar cent GLMR in staking te kunnen zetten gaat mij ook te ver, maar met de 12% (inmiddels 18%) KSM op Kraken en 12% DOT die tweewekelijks werd uitgekeerd heb ik voorheen toch een flink deel van mijn wekelijkse boodschappen kunnen financieren.

Maar goed, dat was ook in de tijd dat die munten nog wat waard waren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:50
Ray_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:46:
[...]

Dat ligt uiteraard helemaal aan de hoeveelheid die je in staking zet. 's Nachts opblijven om een paar cent GLMR in staking te kunnen zetten gaat mij ook te ver, maar met de 12% (inmiddels 18%) KSM op Kraken en 12% DOT die tweewekelijks werd uitgekeerd heb ik voorheen toch een flink deel van mijn wekelijkse boodschappen kunnen financieren.

Dat zijn wel iets serieuzere bedragen, dan snap ik dat het de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:46:
[...]

Werd :?

Geen KSM en/of DOT meer voor jou ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 26-09 12:46
Skrunsies schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:48:
[...]

Werd :?

Geen KSM en/of DOT meer voor jou ?
Jawel hoor. Had beide de deur uit gedaan, maar kon de verleiding niet weerstaan weer wat te kopen toen het een stuk lager stond. Helaas staat 't nu zo laag dat ik niet eens meer naar het staking-overzicht durf te kijken. Ik moet nog aardig wat rewards opstrijken om nu uit de rode cijfers te komen :+

Lekker laten staan en automatisch compounden. Komen vanzelf wel weer betere tijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Ray_ op 23-05-2022 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ray_ schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:51:
[...]

Jawel hoor. Had beide de deur uit gedaan, maar kon de verleiding niet weerstaan weer wat te kopen toen het een stuk lager stond. Helaas staat 't nu zo laag dat ik niet eens meer naar het staking-overzicht durf te kijken. Ik moet nog aardig wat rewards opstrijken om nu uit de rode cijfers te komen :+

Lekker laten staan en automatisch compounden. Komen vanzelf wel weer betere tijden.
Ja nou eerlijk is eerlijk. Dat is bij mij niet anders :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Als je een token voor de lange termijn aanhoudt waarbij er door de tokenomics constant supply bijkomt, moet je haast wel aan het staken van je tokens doen. Je aandeel verwaterd op de lange termijn anders flink.

Ohja, nooit je volledige stack locken. Altijd iets van 10% of 20% beschikbaar houden om te verkopen in het geval je token een x10 doet. Een van de geleerde lessen van afgelopen jaar :+

Maar persoonlijk zou ik er ook niet voor wakker blijven, zoek dan wel andere opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Aex in het groen. Volgrn de amerikaanse beurzen dan ook in het groen over het algemeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

roflexx schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:00:
Aex in het groen. Volgrn de amerikaanse beurzen dan ook in het groen over het algemeen?
Zeker!

Nee geen idee. Futures zijn vaak wat manipulatief als je het mij vraagt. Kan makkelijk weer naar beneden als amerika open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
roflexx schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:00:
Futures voor S&P500 en Nasdaq staan beide 1% in het groen.

Tradingview tickers voor S&P500 is ES1! en voor Nasdaq NQ1!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 14:28
De Gamestop Wallet is live.
Deze werkt via Loopring Layer 2.
Bij elke transactie gaat er een fee naar Loopring.

wallet.gamestop.com

https://twitter.com/GameS...&t=AjEYLRWbUdehNu7-Ahkquw

[ Voor 42% gewijzigd door m-tuning op 23-05-2022 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
m-tuning schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:08:

wallet.gamestop.com
Loopring gekocht op 44cent. Lets go:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12

wallet.gamestop.com
Met neme 1 eetlepel memestock, een snufje "layer 2", rustig aan de kook brengen en zie daar een nieuwe pan met hete FOMO-soep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 14:28
BTC100K2021 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 10:32:
[...]

Met neme 1 eetlepel memestock, een snufje "layer 2", rustig aan de kook brengen en zie daar een nieuwe pan met hete FOMO-soep.
haha, ja dat is zeker waar.
Kan voor mij alleen maar de goede kant op gaan, inmiddels gemiddelde van €0.48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
PlanR schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:08:
Triestig muntje aan het worden
Altijd al geweest, niet?

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:48

wallet.gamestop.com
Loopring werd mij iets teveel gespammed op reddit dus heb die maar even links laten liggen. Maar game stop wallet is gewoon een metamask trustwallet variant dus die lrc gebruikt als achterliggende chain.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Eigenlijk is het wel grappig hoe we altijd naar het verleden kijken en daar BTC aan projecteren. Terwijl het heden niet gelijk is aan datzelfde verleden.

Als je puur kijkt naar het feit dat er maar 21 million BTC zijn, en er niet snel meer zullen komen is dat een vast gegeven. Als je vervolgens kijkt naar hoe de USD de lucht in is gevlogen. Dan kan het niet anders zijn dat BTC een no-brainer is. Dat is het enige dat de waarde enigzins kan vasthouden.

Afbeeldingslocatie: https://levels.io/content/images/2021/02/Screen-Shot-2021-02-14-at-10.12.48-PM.png

[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 23-05-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Na het min-of-meer oepsie instappen bij crypto.com en nu plutus aangeslingerd te hebben, ook eens bij nexo gaan rondhangen. Kijken of de 9% inflatie een beetje tegen te werken valt :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:43:
Eigenlijk is het wel grappig hoe we altijd naar het verleden kijken en daar BTC aan projecteren. Terwijl het heden niet gelijk is aan datzelfde verleden.

Als je puur kijkt naar het feit dat er maar 21 million BTC zijn, en er niet snel meer zullen komen is dat een vast gegeven. Als je vervolgens kijkt naar hoe de USD de lucht in is gevlogen. Dan kan het niet anders zijn dat BTC een no-brainer is. Dat is het enige dat de waarde enigzins kan vasthouden.

[Afbeelding]
Tja, en toch werkt het blijkbaar niet zo. En nu is Bitcoin maar een relatief klein speculatief object. Wat mij nog meer opvalt is dat -voor zover ik weet- procentueel de FED veel meer heeft geprint dan de ECB. Maar we al een tijdje zien dat de dollar groeit ten opzichte van de euro. Richting pariteit. Bijzonder, ofniet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:48:
[...]

Tja, en toch werkt het blijkbaar niet zo. En nu is Bitcoin maar een relatief klein speculatief object. Wat mij nog meer opvalt is dat -voor zover ik weet- procentueel de FED veel meer heeft geprint dan de ECB. Maar we al een tijdje zien dat de dollar groeit ten opzichte van de euro. Richting pariteit. Bijzonder, ofniet?
Als je kijkt naar de BTC koers ten opzichte van de money supply is er nog geen nieuwe ATH neergezet sinds 2017. Ik had anders gedacht.

Komt dat laatste niet doordat de rente in de US veel sterker omhoog gaat dan de EURO? Hier zitten we aan het infuus omdat bij een hoge rente de Zuid-Europese landen in de problemen komen.

Soms denk ik wel simpel. Als je in een land zit kun je toch het beste enorm veel van je eigen munt bijdrukken, assets in het buiteland kopen en dik profiteren. Zal wel anders werken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 18:12
[...]

Als percentage van het GDP, sterke dollar is dus niet zo vreemd zeker nu de FED doorzet met verkrappen en de rente stevig aan het verhogen is:

https://www.yardeni.com/pub/balsheetwk.pdf (zie ook de laatste afbeelding, start daling S&P500 en stopzetten opkoopprogramma FED lopen mooi synchroon)

[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-05-2022 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
[...]

nee hoor is niet raar. Dollar is nog steeds de wereld munt waar alles aan hangt. Als dat stopt, dan pleurt die hele prut knetters hard in elkaar aangezien er veel te veel van zijn zonder dat daar iets van een economie tegenover staat. Puur historisch gezien zou het ook nu ongeveer wel op zijn einde moeten lopen.

Dollar kan je dus ook niet met de euro vergelijken omdat het echt 2 verschillende dingen zijn....nouja het is beide een shitcoin (=fiat)

en ook wat die meneer boven mij post over QT en rente, dat helpt nu ook mee

[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 23-05-2022 11:59 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dippenispinnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-07 09:16
Wat een kracht hebben die Nederlanders toch met hun vakantiecentjes, dikke moooooooon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
dippenispinnen schreef op maandag 23 mei 2022 @ 12:09:
Wat een kracht hebben die Nederlanders toch met hun vakantiecentjes, dikke moooooooon!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVrAVyjKsWo504ehqebCNRAU73A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44DqZv7qAS5ydAmsZJ6Gu225.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Coldcat schreef op maandag 23 mei 2022 @ 11:43:

[Afbeelding]
Ik word altijd erg depressief van dit soort plaatjes hoe ze in zo een korte tijd fiat compleet naar de klote hebben geholpen. En niemand (behalve hier) die ernaar kraait.
Pagina: 1 ... 39 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!