[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.018.544 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
UniMatrix schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:08:
Dus... GLMR $0,5 of $0,75 naar noem maar wat, $ 25,- vinden jullie helemaal OK maar $1 of $2 naar $ 25,- niet?

Gewoon nieuwsgierig.
Ik heb er genoeg om er in een bull markt heel happy van te worden. Mijn gemiddelde prijs zit nu op 0,64. Ik koop zelf alleen nog onder deze prijs. Dat is een van de redenen. Daarnaast koop ik er meer voor 0,50 dan voor 1 dollar. :P En ik verwacht echt nog wel dergelijke prijzen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Eusebius schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:24:
[...]

Een tijdje geleden hadden ze al een stunt met die NFT's (die niet verkochten). Denk dat FvD financieel flink aan t gokken is met crypto en NFT's (dus ook LUNA's heeft ..), maar dat het niet helemaal uitpakt zoals ze wilden ..
Zo irritant als de realiteit zich niet aan jouw idee aanpast. Driewerf bah!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:23
Kol Nedra schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:11:
[...]

Als we pas bij de start vam de bearmarket zitten dan kunnen alts nog wel met 70+% dalen
Startschot was in november oOo

Of net als bij de stock market: “De prijs daalt 20% of meer. De daling zet gedurende 7 dagen of langer door”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-06 07:13
Kol Nedra schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:11:
[...]

Als we pas bij de start vam de bearmarket zitten dan kunnen alts nog wel met 70+% dalen
Dat snap ik, maar stel dat ze toch niet onder de $1 komen, dan laat je het helemaal schieten?

Vraag me af hoe mensen bepalen hoeveel van een bepaalde coin ze willen hebben en voor hoeveel. Kijk je naar een streefbedrag of percentage winst, price targets, hoe bepaal je dat voor jezelf? "Zo veel mogelijk (sats)" snap ik maar je kunt ook niet alles kopen, dus je moet kiezen.

Ik heb nu xxxx van coin y en dat vind ik mooi zo. Mocht er inderdaad nog 70% af gaan koop ik bij voor een lagere GAK maar zo niet dan laat ik het zo.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
UniMatrix schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:08:
Dus... GLMR $0,5 of $0,75 naar noem maar wat, $ 25,- vinden jullie helemaal OK maar $1 of $2 naar $ 25,- niet?

Gewoon nieuwsgierig.
Als Boomercoin naar 20k gaat, kan er nog wel 50% van een GLMR af.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-06 22:36
UniMatrix schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:21:
[...]

Dat snap ik, maar stel dat ze toch niet onder de $1 komen, dan laat je het helemaal schieten?

Vraag me af hoe mensen bepalen hoeveel van een bepaalde coin ze willen hebben en voor hoeveel. Kijk je naar een streefbedrag of percentage winst, price targets, hoe bepaal je dat voor jezelf? "Zo veel mogelijk (sats)" snap ik maar je kunt ook niet alles kopen, dus je moet kiezen.

Ik heb nu xxxx van coin y en dat vind ik mooi zo. Mocht er inderdaad nog 70% af gaan koop ik bij voor een lagere GAK maar zo niet dan laat ik het zo.
Als je een eerdere bear market hebt meegemaakt dan weet je dat je genoeg $$ in stablecoins moet overhebben om in stukjes idd bij te kopen, en er is geen pijl op te trekken wat een goede prijs is voor een coin. Als voorbeeld bijv. NEO, in de bull market van 2017-2018 lag de top op $200 en tijdens de bear market viel ie tot ca. $8. 96% eraf.

Je kan nooit de bodem kopen, maar eigenlijk moet je genoeg cash overhouden om in stapjes je shitcoin te kunnen kopen, dus bijv. BTC op 20k komt.. dan wat kopen, als ie er doorheen zakt, kopen op de lagere support enz. Gewoon genoeg kruit in het vat houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:38:
Uniswap V3 komt definitief naar het Moonbeam netwerk. Het leek een onmogelijke opgave omdat er 40.000.000 positieve stemmen nodig waren. Een aantal dagen geleden was dit aantal nog lang niet bereikt. Nu zijn ze dan toch binnen de deadline binnen. Dit zorgt voor een enorme instroom van TVL. Hierdoor wordt de toekomst bestendigheid van Moonbeam weer een stukje beter.

Uniswap: Deploy Uniswap V3 on Moonbeam: Uniswap to expand beyond the Ethereum ecosystem to Moonbeam, a Polkadot parachain.

This proposal, submitted by Blockchain at Berkeley and Nomad, hopes to secure approval to deploy Uniswap on Moonbeam, a Polkadot parachain with EVM compatibility. The major benefit of such a deployment would be expanding Uniswap beyond the Ethereum ecosystem — which would go some way towards fulfilling Uniswap’s multichain vision.

“Deploying on Moonbeam will expand the Uniswap community to include users of the Polkadot ecosystem, helping Uniswap on its journey to become a leading product in the multichain world.”

Deploying Uniswap on Moonbeam would also allow for the testing of a module developed by Gnosis and Nomad that facilitates cross-chain governance outside of the Ethereum mainnet. As the proposal states, “it is important that new chains have a trust-minimized arbitrary message passing solution to facilitate secure, decentralized governance of a deployment of Uniswap.”

Additionally, Moonbeam will contribute $2.5 million to the Uniswap Grants program to support those who are working to develop multichain experiences with Uniswap.

The proposal passed both a consensus check and a temperature check and was originally submitted on May 7; the proposal was then canceled (to update license language) and re-submitted. Voting opens again on the evening of May 12 and will end on the evening of May 18. [See the discussion / Vote!]
UniSwap en Moonbeam transformation: check al die GLIMMERTJES :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 20:59
Kunnen alweer in een long? Eth oid

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
PlanR schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:58:
Kunnen alweer in een long? Eth oid
Denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Daar aas ik op, een dikke vette. Mooi ritje van 1700 naar 2050 gemaakt. Ooit zijn we uitgebodemd toch pffft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
PlanR schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:21:
[...]

Daar aas ik op, een dikke vette. Mooi ritje van 1700 naar 2050 gemaakt. Ooit zijn we uitgebodemd toch pffft
hopelijk niet te snel, ff rangen rond de 30k voor 4+ maanden 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Kol Nedra schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:26:
[...]

hopelijk niet te snel, ff rangen rond de 30k dumpen tot 20k met een wick naar 18,5k en dan bags vullen voor 4+ maanden 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:19
Ik heb in ieder geval weer wat btc gekocht.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Pelox schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:37:
Ik heb in ieder geval weer wat btc gekocht.
Op de dag voor dalende donderdag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
zwembroek schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:38:
[...]

Op de dag voor dalende donderdag?
Voor de helft van de helft en dat is beter dan op de top. Maar voor een klein bedrag hoor. Even wat afronden zeg maar.

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 18-05-2022 17:45 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PlanR
Iedereen is bang, en verwacht de 18-22K. Kan prima, totdat we opeens verrast worden met een knal omhoog.

Nu rustig inschalen is niks mis mee. Heb het op 36.5 helaas gedaan voor 25%. Ga het nu weer doen. De bodem weet niemand, de top ook niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het kaartenhuis valt vanzelf wel uit elkaar, geduld hebben is een schone zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:02:
Gevolgd door de margin call van Saylor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6nAz9Ugp3uTKtEwjULEfV4lpak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ollnQQcEN82UTvyXeNTj4zVy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
MrFX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:07:
[...]

Gevolgd door de margin call van Saylor.

[Afbeelding]
Als dat gebeurt dan weet ik niet of we ooit nog de 69k gaan zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Tominatie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:02:
Ik moet weer denken aan de Tominatie die uitstapte toen de bullrun net begon en een zelfde Tominatie die al 3 jaar zegt dat eth rekt gaat. :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qTur-1s9L9NebsBpuMVGU2nyT_s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36vxupvjgSgUwEyM8TTu9bi2.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:12:
[...]

Ik moet weer denken aan de Tominatie die uitstapte toen de bullrun net begon en een zelfde Tominatie die al 3 jaar zegt dat eth rekt gaat. :9

[Afbeelding]
Haha, ooit krijg ik gelijk over ETH. :+
Dan kom ik bij je terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Tominatie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:23:
[...]

Haha, ooit krijg ik gelijk over ETH. :+
Dan kom ik bij je terug! ;)
Rekt in de zin van, onder de 1K?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik ben overigens verliefd geworden sinds kort en het is wederzijds. Ik vermoed dus sowieso geen geld meer over te hebben voor bitcoin soon, als ik jullie verhalen over de vrouwtjes zo hoorde de afgelopen jaren. :+

Vrouw=rekt. Mijn geld gaat binnenkort op in de P.C. Hooftstraat aan dure tasjes vermoed ik. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PlanR schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:26:
[...]

Rekt in de zin van, onder de 1K?
ETH gaat naar 0 op termijn, ik geloof alleen in bitcoin. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Sow, vroege aankondiging van Dip Donderdag?

Weer even een plukkie DOT ingeslagen voor 9,40 USD p/stuk.
In Gavin Wood we trust. :7

#remindmein2years

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 18-05-2022 19:00 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Tominatie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:28:
Ik ben overigens verliefd geworden sinds kort en het is wederzijds. Ik vermoed dus sowieso geen geld meer over te hebben voor bitcoin soon, als ik jullie verhalen over de vrouwtjes zo hoorde de afgelopen jaren. :+

Vrouw=rekt. Mijn geld gaat binnenkort op in de P.C. Hooftstraat aan dure tasjes vermoed ik. :')
Heeft ze zelf geen geld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
roflexx schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:29:
[...]

Heeft ze zelf geen geld?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog niet bekend ben met haar financiële situatie. :+
Er vallen nog veel interessantere dingen te verkennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
zwembroek schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:11:
[...]

Als dat gebeurt dan weet ik niet of we ooit nog de 69k gaan zien.
BTC heeft wel ergere drawdowns gehad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zk_4DgF639mP1OmGCdhiITur9ps=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/v8Ud5sGIfTqGuCvIBNRmLBtK.png?f=user_large

Saylor loopt gevaar bij 21k volgens het onderstaande artikel.

bron:
https://fortune.com/2022/...tegy-margin-call-bitcoin/

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:25

Welnee. Daar moet je gelijk bovenop zitten. Het geld bedoel ik dan. Het is jouw geld. Ze vind je leuk om wie je bent. En/om je lul. Maar dat geld. Dat hoort in Bitcoin. Ben je nou helemaal....

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Gelukszoekr schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:31:
[...]

Welnee. Daar moet je gelijk bovenop zitten. Het geld bedoel ik dan. Het is jouw geld. Ze vind je leuk om wie je bent. En/om je lul. Maar dat geld. Dat hoort in Bitcoin. Ben je nou helemaal....
Amen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
[...]

Ik heb iig van jullie geleerd dat je nooit moet vertellen geld te hebben. oOo
Thx boys, all in bitcoin soon. Nog even wachten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:30:
[...]

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog niet bekend ben met haar financiële situatie. :+
Verkennen als een dolfijn op het droge.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQgamtN0iXuusn41kT3NDe82c1s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zhoDnhmnKR5rMlCXsBeWugNA.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
MrFX schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:37:
[...]

Verkennen als een dolfijn op het droge.

[Afbeelding]
D(r)ogecoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Is de 29K babe iets? Btc wil er niets van weten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Zit ze continue op haar telefoon? Gebruikt ze woorden als REKT en MOON?
Wellicht zelfs het woord inkoopordertjes?...........
Dan heeft ze in cycles net zo veel te besteden als jij hebt, elke 4 jaar een leuke som, gedurende korte tijd.

De PC staat overigens niet meer in de top 10, daarvoor moet je het vliegtuig pakken, wil je een beetje indruk maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3RJodWDcGPokxpqmwQ06gD6-wi4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tjLmjClS3D3Ekt9HiqFdo674.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AO2JVNc.png

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qqPbjST6dON_6HfzgsfG-q6sSbM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DrIq28JYbEvR1jTa7BKzRu86.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
Precies mijn profiel afgelopen jaar! _O-

Zero.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-qEaK7fvIOiQkMJLYyVoYgfrTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kFgFo1QSeHWGSn1ZV2wXWuV1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 22:02
Ngangatar schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:43:
[...]

Zit ze continue op haar telefoon? Gebruikt ze woorden als REKT en MOON?
Wellicht zelfs het woord inkoopordertjes?...........
Dan heeft ze in cycles net zo veel te besteden als jij hebt, elke 4 jaar een leuke som, gedurende korte tijd.
Over rode cycles gesproken. Daar heeft elke vrouw er minimaal 1 van per maand. Dan ga je ook REKT op meerdere fronten helaas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Nou, die dure tasjes zijn harder moon gegaan dan mijn crypto hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
xileS schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:04:
[...]

Dure tasjes zijn inderdaad nog een stuk beter dan de heavy bags met crypto's die onder water staan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Heet ze toevallig Pingo?

Die was alleen maar van de koopjes. Dus hou je centjes over d:)b

( Congratz kerel! ;) )

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
xileS schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:04:
[...]

Ik heb nog een stuk of 7 "gucci" nektasjes, zijn die ook moon gegaan?

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:51

YES

Moderator General Chat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AD4JJElK4EWDZsm3Q1m0NQquHyU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ScYFI6bkhOMKzri3artutn46.jpg?f=fotoalbum_large
Gefeliciteerd pik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

fout om naar te kijken 😌

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ach ik vind het mooi!

@Tominatie, je hebt het de hele tijd lopen te verkondingen. Maar eindelijk… 69 soon :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Skrunsies schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:22:
Ach ik vind het mooi!

@Tominatie, je hebt het de hele tijd lopen te verkondingen. Maar eindelijk… 69 soon :P
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:18:
[...]

Ik heb nog een stuk of 7 "gucci" nektasjes, zijn die ook moon gegaan?
Nope, die zijn de nek omgedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:31:
[...]

Nope, die zijn de nek omgedraaid
:'(

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6ZlaEVzcBpAZgWdpWAc84m5YJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/k9K8kvbejLyiFGRYgEqemTHK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wat Tyler hier zegt zou best wel waar kunnen zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ja totdat je Luna na een drop van 75% all-in oppakt en alles kwijt bent. Maar goed dat is dan ook een shitcoin.

Maar eens, uiteindelijk is het allemaal meer geluk dan wijsheid als je de echte gains wil pakken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Eindelijk broer. Ik kan niet wachten.
Gelukkig heb ik al ervaring opgedaan toen Bitcoin de 69k hitte.
Zó euforisch heb ik mij zelden gevoeld. oOo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Caps keys, too many colors, semi stoere dude met klein shirtje om tattoo's te showen.

Altijd zo blij met dit soort thumbnails op filmpjes, scheelt weer een hoop tijd die ik aan andere, minimaal zo nutteloze zaken kan besteden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Moet zeggen dat ik het best wel zat aan het worden ben. Ben zelfs weer met Clash of clans begonnen...

Wen moon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Darrell schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:04:
Moet zeggen dat ik het best wel zat aan het worden ben. Ben zelfs weer met Clash of clans begonnen...

Wen moon?
Ook lange tijd gespeeld, speel nu:
-Rise of Kingdoms
-Friends & Dragons
:7

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Pelox

Wen moon?
Kol Nedra schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:11:
[...]

Ook lange tijd gespeeld, speel nu:
-Rise of Kingdoms
-Friends & Dragons
:7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_XybVbi3lmZPyV1YjEsa1apha4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/103VKZ6kv6QqpjhNlFHIvw9F.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 18-05-2022 21:45 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Momark
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-04 21:36
[...]

Zij kan er dan toch beter bovenop zitten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 14:25
Momark schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:46:
[...]

Zij kan er dan toch beter bovenop zitten :O
Ja, dat zeg ik. Alleen wat geld betreft kan je zelf beter er bovenop zitten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Wen moon?
Ik besefte mij ineens dat ik hier voorheen ook nog weleens actief was, kom ondanks de saaie bende toch weer even kijken. Maar goed, wen dump?

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

1980 hier knaapje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BubZ7NMN2-k7A5LhSS3pxEkMfSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FnQeKHD6zWI09NuCDcFy1C2V.png?f=user_large
Mooi was die tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:53:
[...]

Ik besefte mij ineens dat ik hier voorheen ook nog weleens actief was, kom ondanks de saaie bende toch weer even kijken. Maar goed, wen dump?
Als je je avatar aangepast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:53:
[...]

Na de pump meestal

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Darrell schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:56:
[...]

Als je je avatar aangepast hebt.
Doe ik niet meer, niet iedereen kon daar mee omgaan. Kreeg klachten ivm OCD, rode vlekken, ontwenningsverschijnselen, etc. Daar wil ik uiteraard niet verantwoordelijk voor zijn.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die moet dan dus nog voor de donderdagdump langskomen...

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 15:07
Ik ben overigens verliefd geworden sinds kort en het is wederzijds.
Veel plezier met staken, pik!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3CdZifPf1CmiqqFECp97QFoD8c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EXYd1hLDhvyFg9cjEJh7HOUs.gif?f=user_large

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:01:
[...]

Caps keys, too many colors, semi stoere dude met klein shirtje om tattoo's te showen.

Altijd zo blij met dit soort thumbnails op filmpjes, scheelt weer een hoop tijd die ik aan andere, minimaal zo nutteloze zaken kan besteden.
Alleen is Tyler een karikatuur van zichzelf en steekt in z'n video's de draak met schreeuwende moonboys waar jij op duidt. Tuurlijk, z'n TA is niet wereldschokkend goed maar veel realistischer dan droeftoeters als MMcrypto. En humor, veel humor (y)

Waarom gaan stonks ook alweer rekt nu?

[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 18-05-2022 22:17 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:59:
[...]

Doe ik niet meer, niet iedereen kon daar mee omgaan. Kreeg klachten ivm OCD, rode vlekken, ontwenningsverschijnselen, etc. Daar wil ik uiteraard niet verantwoordelijk voor zijn.
Die zijn allemaal al weg joh, konden tegen niets, dat was niet alleen jouw wispelturige avatar keuzes ;).

Hier alvast wat opwarmertjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjTO97j1gMJ-niOcoSBGMQY8LEc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1VVsPzinIzuGGsvWoNGQYAwz.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/idp_bKU9xzbudbYNv84A-p3y2hY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hYOIbdvLsvyk8MHstSyOjwDU.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTvKM13KA_UNTYTb3YTRw_huuz8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1Gb6R5DQbKb1I6ryfpO9116.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dMHDhWfbjyDQwByChhlAkZntAQ8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1zanno4OfroSgQw8azO7W7yl.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W4nQhhbbf5kGZ3xuNIDM17IqRKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tsxaHkpY7eJH4H3LMCkGPrAT.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtWs6kBY06lrEStl_GM1eUk2qFw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N0kYC8fqLi5desTEc33Ls9qE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jedi_Pimp schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]

Alleen is Tyler een karikatuur van zichzelf en steekt in z'n video's de draak met schreeuwende moonboys waar jij op duidt. Tuurlijk, z'n TA is niet wereldschokkend goed maar veel realistischer dan droeftoeters als MMcrypto. En humor, veel humor (y)

Ik vind het knap dat je kijkt :). En een analyse loslaat op iemand die analyses loslaat op analisten die feitelijk niet kunnen analyseren, zoals jij net aangeeft in jouw..... analyse? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:20

Coldcat

HODL

Jedi_Pimp schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:17:
[...]

Ik denk dat MM Crypto gewoon super bullish is. En het niet erg vind om trades te verliezen. Heb het idee dat hij gewoon de gok neemt op bepaalde niveaus. Breekt het dan is er een nieuwe kans een niveau lager. Is ook een strategie, met de shotgun schieten.

Dan krijg je wel legendary trades, en daar leeft zijn kanaal van :)

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Ngangatar schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:24:
[...]

Ik vind het knap dat je kijkt :). En een analyse loslaat op iemand die analyses loslaat op analisten die feitelijk niet kunnen analyseren, zoals jij net aangeeft in jouw..... analyse? _/-\o_
Haha ja, ik vraag het me soms ook af. Ik kijk niet elke dag meer.

Crypto strong trouwens vergeleken met stonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-06 15:12
Sommige dingen hebben bizar lang nodig voor het kwartje valt.

Staking:
Binance, locked - simple interest
Binance, flex saving - compounding interest
Bitvavo - compounding interest

Dat maakt een swap van sommige assets naar bijv Binance alleen interessant als het verschil in rente groter is dan 5%-punt

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
D_Jeff schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 23:04:
Sommige dingen hebben bizar lang nodig voor het kwartje valt.

Staking:
Binance, locked - simple interest
Binance, flex saving - compounding interest
Bitvavo - compounding interest

Dat maakt een swap van sommige assets naar bijv Binance alleen interessant als het verschil in rente groter is dan 5%-punt
als je overal een beetje hebt (spreiding voor risico) helpen alle kleintjes; Binance, Bitvavo, Kraken, Bybit....

zullen vast meerdere zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Amerikaanse beurzen hadden er vandaag ook ff geen zin in? :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
AlterMann schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:53:
Vraagje voor mensen met een Binance card en Curve. Kan het zijn dat je geen cashback krijgt als je de "back in time" functie gebruikt? Ik ben afgelopen weekend (onder andere) bij de ikea geweest, daar in het restaurant wat gekocht (curve, direct op de binance kaart) en daar cashback voor gekregen. Daarna spulletjes gekocht en betaald (curve, creditcard want er stond niet genoeg op de binance kaart, daarna geld erop gezet en de transactie via back in time alsnog naar de binance kaart) en daar geen cashback op. Zou het kunnen dat het langer duurt ivm de back in time, of krijg je niets omdat het niet direct via de kaart is gegaan? Iemand die hier iets over kan roepen? De transacties staan wel op completed in het overzicht :?
Misschien heb je al antwoord, maar je zou wel de cashback moeten krijgen net zoals direct via de binance kaart. Ik kreeg het in ieder geval wel met back in time.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MrFX
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWCEh8qXthgQGwGXgYdhY7fYfMQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nneWqkNi1cImR6dAb6sWnzzB.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BNB houdt zich redelijk staande tussen deze geitenbende.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0Kxnig95Ydx_2NHjke3hPQ4qho=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EnXVFKPPuy4hKurThhw2eiXm.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 22:57:
[...]

Haha ja, ik vraag het me soms ook af. Ik kijk niet elke dag meer.

Crypto strong trouwens vergeleken met stonks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxq9Y-ApGVmC4eKrZrwM2-ta0aY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Op5lXDcIb2euZcE833G8OTWm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-06 16:32
Wat een optimistische meneer is dat toch altijd. Altijd bereid om zijn eigen ongelijk toe te geven, altijd positief over anderen en verder te kijken dan zijn eigen mening.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vwlM8YrebJP4fbx_HzJq_kMKcH8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aVMG4VJDaThsXLIM3l3J3cbt.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:40

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik vroeg mij af waarom hij steeds over Bitcoin begon. Toen keek ik eens naar de goudprijs. Meneer zit ook in een dipje :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Pelox
sh4d0wman schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:49:
[...]

Ik vroeg mij af waarom hij steeds over Bitcoin begon. Toen keek ik eens naar de goudprijs. Meneer zit ook in een dipje :+
Alles zit in een dip, fiat, goud, stonks, crypto.. nog even en de huizenprijzen gaan ook mee.

Of te wel het maakt geen klap uit waar je in zit op dit moment.

Zero.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:53:
[...]

Zeg dat maar eens tegen @Tominatie O-)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Pelox
@Tominatie Alles zit in een dip, fiat, goud, stonks, crypto.. nog even en de huizenprijzen gaan ook mee.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:00:
@Tominatie Alles zit in een dip, fiat, goud, stocks, crypto.. nog even en de huizenprijzen gaan ook mee.

_O- _O- _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPSyhXGPp_kvLQ4Z1zim7MZMjrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OYfLg1oafZNcki2kyISx446a.jpg?f=fotoalbum_large

😂

ga dan minen!
arme Erik, de potentie 🥲

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 19-05-2022 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-06 23:45
Gondor schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 23:45:
[...]

Misschien heb je al antwoord, maar je zou wel de cashback moeten krijgen net zoals direct via de binance kaart. Ik kreeg het in ieder geval wel met back in time.
Klopt, het duurde alleen wat langer. Geduld hebben.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
Ik heb weer een flufje btc gekocht dus we gaan zo weer rekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Pelox schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:00:
@Tominatie Alles zit in een dip, fiat, goud, stonks, crypto.. nog even en de huizenprijzen gaan ook mee.

Lekker je geld gebruiken dus. Genieten van het leven, koop dat ding wat je graag wilde :Y) want nu niet kopen is later duurder kopen :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roflexx
Waah schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 10:55:
[...]

Lekker je geld gebruiken dus. Genieten van het leven, koop dat ding wat je graag wilde :Y) want nu niet kopen is later duurder kopen :+
Nu btc kopen dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:36
[...]

zo denk ik er ook over maar niet om dat alles duurder wordt maar ik heb binnen een half jaar in mijn kennissenkring al vijf mensen weggebracht die plotseling zijn overleden waarvan de jongste 43 was

fuck it zal mij niet over komen dat ik de rijkste man van het kerkhof wordt ( wel met beleid uiteraard er moet nog genoeg poen over blijven voor de kids) ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Omdat je toch niet weet wat je fiat morgen waard is heb ik deze maar gekocht. Vanavond lekker op de BBQ gooien! :Y) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIkyWnMM2XcVvp1s7Ay_XUBBx7g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3noZpBmKWuowic6zwCbaO4m.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door YES op 19-05-2022 12:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

YES schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:12:
[...]

Omdat je toch niet weet wat je fiat morgen waard is heb ik deze maar gekocht. Vanavond lekker op de BBQ gooien! :Y) [Afbeelding]
Weer is wat anders dan BiFI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

YES schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:12:
[...]

Omdat je toch niet weet wat je fiat morgen waard is heb ik deze maar gekocht. Vanavond lekker op de BBQ gooien! :Y) [Afbeelding]
Ha bullish, dat was je niet gelukt met een ECB coin! Vegan only :+ Wat voor lap vlees is het? :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Inderdaad, uitgeven dat geld. Lekker de muziek opzoeken nu dat weer mag. Volgende maand een topmaand, ik zag dat ik een beetje uit de bocht ben gevlogen met boekingen en dat alle uitgestelde concerten nu zo'n beetje tegelijk komen.....
  • 25 mei Mogwai - Vredenburg
  • 2 juni naar Carre voor Joker. Film met muziek live gespeeld door orkest, weer eens iets anders.
  • 4 juni Jon Allen - Vredenburg
  • 10 juni naar Red Hot Chili Peppers - Goffert Nijmegen
  • 12 juni The Analogues _ Carre met Abbey Road
  • 17 juni naar Elbow _ Ziggo
  • 20 juni Spiritbox - Vredenburg
  • 29 juni The Specials - Vredenburg
  • 1 juli Joe Jackson - Carre

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:14:
[...]

Ha bullish, dat was je niet gelukt met een ECB coin! Vegan only :+ Wat voor lap vlees is het? :P
Ribeye!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ehh hij stelt toch gewoon een heel normale vraag... Hoef je niet gelijk te gaan schelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:20:
[...]

Ehh hij stelt toch gewoon een heel normale vraag... Hoef je niet gelijk te gaan schelden.
Jij weet ook echt helemaal niets van eten hè..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09:23
Ngangatar schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:16:
[...]

Inderdaad, uitgeven dat geld. Lekker de muziek opzoeken nu dat weer mag. Volgende maand een topmaand, ik zag dat ik een beetje uit de bocht ben gevlogen met boekingen en dat alle uitgestelde concerten nu zo'n beetje tegelijk komen.....
  • 25 mei Mogwai - Vredenburg
  • 2 juni naar Carre voor Joker. Film met muziek live gespeeld door orkest, weer eens iets anders.
  • 4 juni Jon Allen - Vredenburg
  • 10 juni naar Red Hot Chili Peppers - Goffert Nijmegen
  • 12 juni The Analogues _ Carre met Abbey Road
  • 17 juni naar Elbow _ Ziggo
  • 20 juni Spiritbox - Vredenburg
  • 29 juni The Specials - Vredenburg
  • 1 juli Joe Jackson - Carre
Haha wauw dat is echt een hoop achter elkaar! Mooie afleiding van de koers 😊
Pagina: 1 ... 32 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!