UniMatrix schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 16:21:
[...]
Dat snap ik, maar stel dat ze toch niet onder de $1 komen, dan laat je het helemaal schieten?
Vraag me af hoe mensen bepalen hoeveel van een bepaalde coin ze willen hebben en voor hoeveel. Kijk je naar een streefbedrag of percentage winst, price targets, hoe bepaal je dat voor jezelf? "Zo veel mogelijk (sats)" snap ik maar je kunt ook niet alles kopen, dus je moet kiezen.
Ik heb nu xxxx van coin y en dat vind ik mooi zo. Mocht er inderdaad nog 70% af gaan koop ik bij voor een lagere GAK maar zo niet dan laat ik het zo.
Als je een eerdere bear market hebt meegemaakt dan weet je dat je genoeg $$ in stablecoins moet overhebben om in stukjes idd bij te kopen, en er is geen pijl op te trekken wat een goede prijs is voor een coin. Als voorbeeld bijv. NEO, in de bull market van 2017-2018 lag de top op $200 en tijdens de bear market viel ie tot ca. $8. 96% eraf.
Je kan nooit de bodem kopen, maar eigenlijk moet je genoeg cash overhouden om in stapjes je shitcoin te kunnen kopen, dus bijv. BTC op 20k komt.. dan wat kopen, als ie er doorheen zakt, kopen op de lagere support enz. Gewoon genoeg kruit in het vat houden.