[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 245 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ngangatar schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:04:

De media brengt verslag wat aansluit bij de algemeen geldende opinie. Wellicht dat jij een afwijkende gedachte hebt tov die opinie, en dat is prima en je goed recht, maar dan hoeven we toch niet continue dit te benadrukken op welke manier dan ook mogelijk is?
Journalisten hebben de plicht om een gedegen onderzoek te doen om enige kennis van zaken te hebben alvorens een artikel te schrijven of een item te maken. Gezien het aantal draken van artikelen, columns en andere journalistieke uitwerkingen dat niet zelden vol staat met inhoudelijke onjuistheden in het geval van crypto, ben ik het in dit geval zeker 'eens' met de cynische ondertoon van de post die jij quoot. En ja, hier zijn uitwerkingen van conventionele media (de term 'MSM' vermijd ik om geen wappiesticker te krijgen) doorgaans van slechtere kwaliteit dan andere kanalen of onderzoeksjournalisten met kennis van zaken (bijv. FTM of sommige mensen verbonden aan het FD).

offtopic:
Het verslag brengen van iets dat aansluit bij de algemeen geldende opinie betekent overigens niet dat je een 'mening' volgt, maar dat je een onderwerp verslaat dat 'speelt in de maatschappij'. Als de gangbare mening in strijd is met geldende normen en waarden, regelgeving en/of wetten, is het niet de bedoeling dat je die als journalist klakkeloos overneemt maar juist in een breder perspectief brengt.. Iets wat de afgelopen 2,5 jaar nou niet bepaald is gelukt ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tja...
https://www.coindesk.com/...s-including-zcash-monero/

Dat krijg je van alle overheidsregeltjes..... :-( Benieuwd of dit ook gaat betekenen dat Bitcoin de ontwikkeling van transactie privacy op een lager pitje zet.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Richh schreef op maandag 12 september 2022 @ 21:02:
[...]

Die gasten zitten vuistdiep in olie, fossiele energie en wapenhandel. Eigenlijk alles wat niet leuk is :/
Ik heb een BV. Ben daarmee mijn eigen pensioenfonds. Zal dan ook even rondvragen bij wat CEO’s!

HalliBurton: “Onze dienstverlening aangaande fossiele brandstoffen wordt netjes binnen de kaders van de wet geleverd. In een democratie betekent dat dat de meerderheid geen bezwaar heeft tegen wat we doen.
Dat terwijl we door de grote en nauwelijks slinkende vraag een uitstekend rendement halen voor onze klanten.”

BAE systems: “Onze wapens brengen vrede - tenzij in de verkeerde handen. Maar dat is voor een vliegtuig of auto niet anders.
Feit is dat onze dienstverlening volstrekt legaal is, en een uitstekend rendement behaalt.”

Philip Morris: “We merken een afnemend draagvlak voor onze diensten. De overheid zet namelijk fors in op voorlichting op pakjes en wij werken daar uiteraard aan mee.
Maar onze genotsmiddelen blijven mensen wereldwijd een geluksmoment bieden. Dit alles binnen de kaders van de wet en met een uitstekend en voorspelbaar rendement.”

Binance: “69. Nice.”

Ethereum: “Badger badger badger mushroom mushroom.”

:+

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Ik mine sinds vorige week RVN (nu ETH naar pos gaat) en het valt mij op dat de difficulty erg hard oploopt en daarmee de inkomsten omlaag..

https://2miners.com/rvn-network-hashrate

Ook stijgt de hashrate als een malle :+

[ Voor 5% gewijzigd door Khaelos op 13-09-2022 07:30 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

MrMrq schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:24:
[...]

Ik heb een BV. Ben daarmee mijn eigen pensioenfonds. Zal dan ook even rondvragen bij wat CEO’s!

HalliBurton: “Onze dienstverlening aangaande fossiele brandstoffen wordt netjes binnen de kaders van de wet geleverd. In een democratie betekent dat dat de meerderheid geen bezwaar heeft tegen wat we doen.
Dat terwijl we door de grote en nauwelijks slinkende vraag een uitstekend rendement halen voor onze klanten.”

BAE systems: “Onze wapens brengen vrede - tenzij in de verkeerde handen. Maar dat is voor een vliegtuig of auto niet anders.
Feit is dat onze dienstverlening volstrekt legaal is, en een uitstekend rendement behaalt.”

Philip Morris: “We merken een afnemend draagvlak voor onze diensten. De overheid zet namelijk fors in op voorlichting op pakjes en wij werken daar uiteraard aan mee.
Maar onze genotsmiddelen blijven mensen wereldwijd een geluksmoment bieden. Dit alles binnen de kaders van de wet en met een uitstekend en voorspelbaar rendement.”

Binance: “69. Nice.”

Ethereum: “Badger badger badger mushroom mushroom.”
Ik lees 3 bullshit verhalen en 2 oprechte reacties. Ik ben nooit van dat gedraai en gedoe. Ik voel me meer comfortabel bij de laatste 2 dan de eerste 3!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Khaelos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:30:
Ik mine sinds vorige week RVN (nu ETH naar pos gaat) en het valt mij op dat de difficulty erg hard oploopt en daarmee de inkomsten omlaag..

Nog een dag en DAG mining! Gaat een koude winter worden….

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 13-09-2022 07:44 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:35

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 06:01:
Benieuwd of dit ook gaat betekenen dat Bitcoin de ontwikkeling van transactie privacy op een lager pitje zet.
Ben ook nieuwsgierig. Vraag jij het de CEO van bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:20

resusaapje

h less

Voor mijn videokaart staan momenteel alle coins en tokens op negatief. Dus het zou me meer kosten om te minen dan om te kopen.

Met uitzondering van: ETH en AION. Met die eerste stop ik vandaag: laatste flufje binnenhalen. AION ken ik helegaar niet. Es kort naar kijken, hoewel ik vermoed dat hier slechts een sprintje betreft.
RVN. Heb je geen last van oververhitte kaarten? Persoonlijk denk ik naar ERGO over te stappen, zodra en als dat netto wat oplevert.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bam. Moon soon.

Meh.

[ Voor 33% gewijzigd door Darrell op 13-09-2022 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:24
Vandaag CPI data, alles wat daalt t.o.v. vorige maand, zal de markt een boost geven :>, tenminste voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
keanu_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:37:
Vandaag CPI data, alles wat daalt t.o.v. vorige maand, zal de markt een boost geven :>, tenminste voor vandaag.
rise incoming :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:09
keanu_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:37:
Een tijd terug heb ik wat extra ETH en ATOM ingeslagen en onlangs verkocht met een mooie winst. Hoop eerlijk gezegd dat we eerst nog even flink naar beneden gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:39

misschien DGB minen? of LTC/Doge 👀

ik mine zelf nu niks omdat het niet winstgevend is ivm dure energiekosten...... pas als BTC rond de 30k weer staat is het winstgevend (mits als ook in prijs omhoog gaan)
dus voor nu heb ik extra € over per maand en dit gaat extra naar investeringen

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coldcat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:39:
[...]

Nog een dag en DAG mining! Gaat een koude winter worden….
zou zonde zijn om verwarming aan te zetten idd, gooi je letterlijk warmte weg terwijl met minen je nog nuttig bezig bent 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:24
Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:09:
[...]

Een tijd terug heb ik wat extra ETH en ATOM ingeslagen en onlangs verkocht met een mooie winst. Hoop eerlijk gezegd dat we eerst nog even flink naar beneden gaan..
Zullen vast wel weer een dip maken over een tijd, maar op basis van het nieuws vandaag mogelijk eerst wel een stijging.

En.. winst is winst!

https://app.truflation.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
resusaapje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:29:
[...]

Voor mijn videokaart staan momenteel alle coins en tokens op negatief. Dus het zou me meer kosten om te minen dan om te kopen.

Met uitzondering van: ETH en AION. Met die eerste stop ik vandaag: laatste flufje binnenhalen. AION ken ik helegaar niet. Es kort naar kijken, hoewel ik vermoed dat hier slechts een sprintje betreft.
RVN. Heb je geen last van oververhitte kaarten? Persoonlijk denk ik naar ERGO over te stappen, zodra en als dat netto wat oplevert.
Nee eigenlijk geen last van, mij gpu draaide met ETH mining altijd tussen de 62 en 67 graden afhankelijk van de omgevingstemperatuur.
Zoiets doet ie ook met RVN

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Khaelos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:49:
[...]

Nee eigenlijk geen last van, mij gpu draaide met ETH mining altijd tussen de 62 en 67 graden afhankelijk van de omgevingstemperatuur.
Zoiets doet ie ook met RVN
Dan gebruikte je de kaart of niet volledig of je keek niet naar de juiste sensor. M.b.t. minen, iig ETH mining (RVN zelf nooit gemined), moet er gekeken worden naar de Memory Junction sensor, niet naar de temperatuur van de GPU zelf.

Als bovenstaande je niets zegt dan zou ik dat vandaag nog even nakijken.. dikke kans dat de Junction over de 100c zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:55:
[...]

Dan gebruikte je de kaart of niet volledig of je keek niet naar de juiste sensor. M.b.t. minen, iig ETH mining (RVN zelf nooit gemined), moet er gekeken worden naar de Memory Junction sensor, niet naar de temperatuur van de GPU zelf.

Als bovenstaande je niets zegt dan zou ik dat vandaag nog even nakijken.. dikke kans dat de Junction over de 100c zit.
Onderandere TechPowerUp GPU-Z laat dat zien als "Hot Spot" onder het tabje [Sensors]. Bij mij is die typisch zo'n 12 graden hoger dan bv Afterburner rapporteert

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
resusaapje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:59:
[...]

Onderandere TechPowerUp GPU-Z laat dat zien als "Hot Spot" onder het tabje [Sensors]. Bij mij is die typisch zo'n 12 graden hoger dan bv Afterburner rapporteert
Aangezien je het over afterburner hebt neem ik aan dat je 12c warmer dan je GPU in afterburner bedoeld? Afterburner laat deze sensor niet zien namelijk?

Mijn GPU zat rustig rond de 55c/60c als ik me niet vergis. Terwijl de memory junction sensor op 105c (HWiNFO64) zat. Na het vervangen van de thermalpads ging dit naar +/- 80c en na een maand of 10 gebruik op 95c.

gtx3080

[ Voor 12% gewijzigd door Nopheros op 13-09-2022 11:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJIeJfoGpNvW83XGSbyFDPsjLz4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ayypcvaHbMRlRKQi9Dvce8bh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
EUR heeft ook het licht weer een beetje gezien?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
sjorremans schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 12:17:
EUR heeft ook het licht weer een beetje gezien?
Komt wss door de renteverhoging. (En de aankondiging dat er nog zullen volgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:46

Vis

Litecoin wilt weer de top 20 binnen komen zo lijkt...

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 19:50
7e achtereenvolgende groene 1D-candle in de maak. Hele dikke tech.

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/sG58s82gxywAAAAM/sweats.gif

@Gelukszoekr @zwembroek

[ Voor 43% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:16
BTC100K2021 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:13:

[Afbeelding]

@Gelukszoekr @zwembroek
De 7e alweer ja? Tot 22.6k dus. Dan neemt de kans op wat rode dagen steeds meer toe :P

Nee, wel tof voor iedereen, weer een lekkere bounce. Ik ben heel benieuwd wat de CPI straks gaat doen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-09 23:00
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:20:
[...]

De 7e alweer ja? Tot 22.6k dus. Dan neemt de kans op wat rode dagen steeds meer toe :P

Nee, wel tof voor iedereen, weer een lekkere bounce. Ik ben heel benieuwd wat de CPI straks gaat doen
Jij zit nog steeds volledig in FIAT, buiten PLU zeker of was dat iemand anders? Ben wel benieuwd wie nog aan het wachten is op de daling naar 16K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

cooLopke schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:25:
[...]

Jij zit nog steeds volledig in FIAT, buiten PLU zeker of was dat iemand anders? Ben wel benieuwd wie nog aan het wachten is op de daling naar 16K.
Beide. HODL voor de run omhoog op lange termijn en een fluf FIAT klaarstaan voor een daling. Zojuist weer wat verkocht in anticipatie op eventuele daling.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:20:
[...]

*Some info to help you get prepped for Tuesday morning's huge U.S. #CPI report:

-July CPI: 8.5%
-Aug. CPI Estimate: 8.1%

-July Core CPI: 5.9%
-Aug. Core CPI Estimate: 6.1%

CPI (MoM) (Aug) Estimate -0.1%
Core CPI (MoM) (Aug) Estimate 0.3%

We gaan het zien.

[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-09-2022 14:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Iedereen die nog wat geld aan de zijlijn heeft staan en dat zullen er genoeg zijn denk ik. Stel BTC tikt de 12k nog een keer aan dan zit ik er serieus over na te denken om een halve bitcoin te kopen. Als de alts nog een keer flink zakken dan heb ik daar ook genoeg genoeg geld voor klaar staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Klopt. Ik heb nog geen crypto, op wat PLU na. Waarom moet ik nu ineens haast maken dan?. Het enige dat ik gisteren gedaan heb ik m'n USD weer ingewisseld voor EUR na de renteverhoging, en semi positieve berichten van het front.

Ik wacht trouwens niet op een daling naar een bepaald getal. Ik zie het gewoon nog niet zo snel gebeuren dat de bull weer helemaal los gaat. Dat idee heb ik meermaals al uitgeschreven en heb dit al vanaf eind mei.

Ik ben wel van plan ergens in de komende maanden in te stappen, en "hoop" mijn geduld te kunnen bewaren

[ Voor 40% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-09-2022 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

[Afbeelding]

@Gelukszoekr @zwembroek
Hahaha jammer joh! Ik doe niet aan fomo... :w

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:50:
[...]

JIj zit ook nog in hetzelfde schuitje? Zie jij de toekomst wat rooskleuriger bij positieve CPI cijfers? Of houd jij vast aan, ergens volgend jaar instappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
zwembroek schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:50:
[...]

Wacht maar, 69k doe je dat wel :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
[...]

:)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pelox schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:54:
[...]

Wacht maar, 69k doe je dat wel :)
Uiteraard! Buy high sell low zoals een goed cryptoslowchatter betaamd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Naast het maandelijks bijkopen van BTC ook genoeg extra geld langs de zijlijn klaar staan om een daling naar de 12-15K regio extra bij te kopen.

Het heeft lang gekriebeld om er al heel veel extra geld in te stoppen maar heb mezelf er uiteindelijk van kunnen overtuigen dat ik daar geen haast (meer) mee heb :P

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 21:46

Vis

Ik heb maar 6 cent langs de zijlijn klaar staan om welgeteld 1 BTC te kopen, verder natuurlijk de maandelijkse DCA.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 16:25
Vis schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:21:
Ik heb maar 6 cent langs de zijlijn klaar staan om welgeteld 1 BTC te kopen, verder natuurlijk de maandelijkse DCA.
Je vergeet een cent extra voor de fee. Of verwacht je echt dat we naar de 5 cent gaan?

Edit: nou. Daar gaan we dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Ray_ op 13-09-2022 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
Bam, ROOD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
*US Aug Consumer Prices +0.1%; Consensus -0.1%

Rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Exact 14.30u... hoe is het mogelijk :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Beurzen ook gelijk lekker rood gekleurd, niceeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Vandaag rood, morgen alles weer in het groen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15

WhySoSerious

Be the change.

Huh waar zijn mn life-savings heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Rekted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/81935756.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 13:14
Ik dacht echt even dat mn Delta app bugged was. Maar cpi data gepubliceerd dus. Ach positief bekeken dan was het iig niet een mislukte eth transitie naar PoS, dat is het tweede wat in me op kwam.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:13
Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:29:
[...]

Iedereen die nog wat geld aan de zijlijn heeft staan en dat zullen er genoeg zijn denk ik. Stel BTC tikt de 12k nog een keer aan dan zit ik er serieus over na te denken om een halve bitcoin te kopen. Als de alts nog een keer flink zakken dan heb ik daar ook genoeg genoeg geld voor klaar staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7NlQ8KVexL1GsuhucJSlYXROJ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TznFUfIwbxrngxJVedVjaSGS.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kijk eens aan, geen haast nog zo te zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

twit schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:43:
[...]

Ik dacht echt even dat mn Delta app bugged was. Maar cpi data gepubliceerd dus. Ach positief bekeken dan was het iig niet een mislukte eth transitie naar PoS, dat is het tweede wat in me op kwam.
Die is gepland voor dippende donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
resusaapje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:59:
[...]

mijn hotspot zit blijkbaar op 81.5C dat valt best mee als er geroepen werd " boven de 100C" O-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ae-eDbO10YXmkB6ZsmdE3IGUhSM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bc5btuUo6i9ryZDjGNImCoSw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

HAHAHAAAAAAAAAAAAAA!

Welgeteld één verkooporder van mijn laddertje is geraakt. Toch nog wat fiat kunnen redden uit die ellende die crypto heet 8)

Een wick tot 22822 en mijn treetje stond op 22800. Trots op moi O-)

Nou maar kijken of hij bouncet op de 1H MA(99) of dat we verder zakken.

Span0nd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr

[Afbeelding]

@Gelukszoekr @zwembroek
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/62505754_2133470476765190_4269896811684036608_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=aU-Obd1H7a0AX9R_guA&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT_nZpGcXO2f-Ryon0bolofMX4UZhUZbTVBUD-2PFvv4Ew&oe=6345F408

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBNAlgZQPvLQL_JnaZJNh376DdM=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/PMZgeTymUG6xwdyEZ08fuphU.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
morgen salaris, dus laat maar ff inkakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wellicht wat vroeg om te roepen maar de buys hebben steeds minder kracht. Die bodem van de 18k regionen zie ik niet lang houden. Doet me een beetje denken aan 2018. Zou me niets verbazen als het volgende target 13.5k is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
:*) Bah, vanavond weer een pan rekteroni eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Khaelos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:48:
[...]

mijn hotspot zit blijkbaar op 81.5C dat valt best mee als er geroepen werd " boven de 100C" O-)
[Afbeelding]
Dat zijn patsers met 3090's ;)

Morgen kan je trouwens voordelig je videokaart updaten. Een 2070 kan dan echt niet meer :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Hoe heet die gast ook alweer? Iets met Wick? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Je mag me best een cadeautje geven maar doe dan wel een fatsoenlijk merk aub. d:)b
Khaelos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:48:
[...]

[Afbeelding]
Daarom had ik ook het model videokaart gepost, verschilt per kaart natuurlijk. 3080 serie genereerd extreem veel hitte.

[ Voor 38% gewijzigd door Nopheros op 13-09-2022 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Om het positief te houden, de volumes zijn goed de laatste dagen }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 20:13
Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:59:
[...]

Je mag me best een cadeautje geven maar doe dan wel een fatsoenlijk merk aub. d:)b
Dit kadootje is vooral voor de houder leuk, niet de ontvanger. O-)

Maar als we langs zijn geweest, zal ik upgraden naar een fatsoenlijk met merk :+ dan gaat het hele proces sneller en iets minder pijnlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

resusaapje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:55:
[...]

Hoe heet die gast ook alweer? Iets met Wick? _O-
Scherp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kenny_026 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:52:
Wellicht wat vroeg om te roepen maar de buys hebben steeds minder kracht. Die bodem van de 18k regionen zie ik niet lang houden. Doet me een beetje denken aan 2018. Zou me niets verbazen als het volgende target 13.5k is.
Ik verwacht een wick naar 6 cent.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Ik versta er geen reet van...

Dus omdat de inflatiecijfers tegenvallen
Moeten die pipo's op de beurs op verkopen duwen...?

Wat als er niemand verkocht, dan had je geen crash.

"let the time speaks out the truths"

[ Voor 9% gewijzigd door Raf1994 op 13-09-2022 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

first we dump, then we pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:04:

Whales manipulatie, botjes, daytraders, stoplosses, dump -> tot -> Whale manipulatie, buy orders, botjes, daytraders, moon -> repeat till henk en ingrid step onboard.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 13-09-2022 15:07 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ruim 50k btc naar de exchanges, dit heb ik niet eerder gezien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WMw2t94kHmRuiwRuiqItlUFHJbU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MW93v0YDXLS0nhcS1o6iD5fN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Capsaicin op 13-09-2022 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Capsaicin schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:06:
[Afbeelding]
dan loop je nog niet lang mee...dit is helemaal niets

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:28:
[...]

Beide. HODL voor de run omhoog op lange termijn en een fluf FIAT klaarstaan voor een daling. Zojuist weer wat verkocht in anticipatie op eventuele daling.
Het geluk is met de domme weer eens...... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l2R5EnldxlaEN1Q1gD27SzyDB34=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Qs1v4VIbDcf1LsyybKL6Sp1n.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:04:

"let the time speaks out the truths"
Dit zijn geen particuliere beleggers. Die gaan wel mee maar veroorzaken dit niet. De ECB verwacht de komende zes meetings nog renteverhogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
Capsaicin schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:06:
[Afbeelding]
je moet het grotere plaatje bekijken (de blAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gu7cljE07rQZpNf0q5-m_lj9ZpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TYdKZBJ7yYCf3mpGp1gNleau.jpg?f=fotoalbum_largeauwe lijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Kenny_026 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:20:
[...]

Dit zijn geen particuliere beleggers. Die gaan wel mee maar veroorzaken dit niet. De ECB verwacht de komende zes meetings nog renteverhogingen.
6x gaan ze nooooooit redden. Dan ligt heel europa en de USA volledig in de puin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:07:
[...]

dan loop je nog niet lang mee...dit is helemaal niets
Wanneer was de laatste keer dat er 50k aan BTC in 1 dag naar de exchanges werd gestuurd? In de afgelopen anderhalve jaar dat ik CryptoQuant Alert volg kwam ik het niet tegen. Sinds 2013 heb ik overigens btc.
jasper7878 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:20:
[...]

je moet het grotere plaatje bekijken (de bl[Afbeelding]auwe lijn)
Wat kan ik hieruit opmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
anti elppa schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:21:
[...]

Ik denk dat we dat al liggen maar het is nog niet goed merkbaar voor de meesten. De geldtheorie zegt gewoon dat je inflatie moet bestrijden door rente te verhogen. Maar de inflatie doet niet wat ie de afgelopen 40 jaar gedaan heeft in zulke gevallen. Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Kenny_026 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:26:
[...]

Ik denk dat we dat al liggen maar het is nog niet goed merkbaar voor de meesten. De geldtheorie zegt gewoon dat je inflatie moet bestrijden door rente te verhogen. Maar de inflatie doet niet wat ie de afgelopen 40 jaar gedaan heeft in zulke gevallen. Wat nu?
Geld bij printen, en iedereen geld bijgeven.
De lonen gelijkstellen met de inflatie.

Hogere inflatie hogere lonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
anti elppa schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:21:
[...]

Dat is ook de bedoeling, dat is precies volgens FED beleid uit de jaren 80.. de markt een recessie induwen want dat is de best oplossing voor inflatie vinden ze.
Niet voor niets komt powel steeds op tv zodra de markt een beetje hersteld.. terug duwen :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
[...]

When in doubt, zoom out! d:)b

Helegaar naar de getver met een diepe crisis die eens in de ca. 100 jaar voorkomt, dus. Great Depression style.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
[...]

Deze geldtheorie neemt vast niet mee dat de grootste gasproducent voor Europa een oorlog begint en stopt met leveren.

Zodra er weer gas geleverd wordt zal de inflatie ook sterk afnemen, gasprijs is al met 50% gedaald overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

nee man, kan nog veel erger. Maar zoals ik al eerder melde, dan trekken ze hun keutel wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Raf1994 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:28:
[...]

Geld bij printen, en iedereen geld bijgeven.
De lonen gelijkstellen met de inflatie.

Hogere inflatie hogere lonen.
Ik kan me niet voorstellen dat ze geld gaan bijdrukken nu. Dat zou echt een noodgreep zijn. Daarmee doe je alle renteverhogingen teniet. Het afgelopen jaar is ook wel duidelijk dat de salarissen niet mee stijgen met de inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Capsaicin schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:25:
[...]
Wanneer was de laatste keer dat er 50k aan BTC in 1 dag naar de exchanges werd gestuurd? In de afgelopen anderhalve jaar dat ik CryptoQuant Alert volg kwam ik het niet tegen. Sinds 2013 heb ik overigens btc.

[...]
zoek ff in vorige bears....of tijdens 1 van de tjoina foeds. laatste 1,5 jaar is relatief rustig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nopheros schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:30:
[...]

Deze geldtheorie neemt vast niet mee dat de grootste gasproducent voor Europa een oorlog begint en stopt met leveren.
Nee daarom kwam de situatie rusland ook hoogst ongelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
[...]
[/quote]

dat de hoeveelheid BTC op exchanges al jaren aan het afnemen is. een plus van 50k is wellicht een forse influx, maar dat word wel weer geabsorbeerd. hoe minder aanbod hoe hoger de prijs (uiteindelijk)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhWGhV-NkKVAlV9i8Wwv94CGKIg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZFPkxBI4Ehm4Hxd3gLkaCwLn.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

REKT

Volgend jaar weer hier in Zuid-Limburg op de camping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
WhySoSerious schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:41:
[...]

REKT

Ik heb nog niet eens geboekt ;(

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:41:
[...]

Ik heb nog niet eens geboekt ;(
Als dit zo doorgaat ga ik zowel m'n achtertuin als oprit op AirBNB moeten zetten...

Dikke BNB dan, dat wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
resusaapje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:53:
[...]

Dat zijn patsers met 3090's ;)

Morgen kan je trouwens voordelig je videokaart updaten. Een 2070 kan dan echt niet meer :+
mijn 2070Super doet het nog prima hoor, dus een 4XXX kopen meteen bij launch?
nee dankje...
weet iemand of die ook allemaal LHR zijn? :?

baahhh... wat is dit nou weer voor een belachelijke drop...
blijft met uwe tengels van die sellknop af :X

[ Voor 12% gewijzigd door Khaelos op 13-09-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
jasper7878 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:37:
[...]
[/quote]

dat de hoeveelheid BTC op exchanges al jaren aan het afnemen is. een plus van 50k is wellicht een forse influx, maar dat word wel weer geabsorbeerd. hoe minder aanbod hoe hoger de prijs (uiteindelijk)
Als het aanbod op exchanges laag is, tikt een inlux van 50k extra hard aan. Een laag aantal BTC op exchanges betekent niet per se dat de prijs omhoog zal gaan, maar dat de prijs volatiel is. Elke ontwikkeling zorgt voor grote prijsschommelingen, omhoog of omlaag.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vT7Oo8ezxK9FK4dYFxBqHiFuKdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XAS3l9YUe9Wn54cJZXuFbYK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:43
Inderdaad, wat een enorm overdreven reactie op dit nieuws. Morgen vast weer dik in de plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:52
Oepsje schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:26:
Inderdaad, wat een enorm overdreven reactie op dit nieuws. Morgen vast weer dik in de plus
Ah ik zie dat het terra ecosysteem de markt weer lekker de plus in gaat trekken!!🤡
+7% afgelopen uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
WhySoSerious schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:41:
[...]

REKT

Pfft, weet je wat het kost om daar te geraken met de huidige brandstof prijzen? Vakantiegeld gaat ook al naar de energieleverancier.

Geeft toch wel rust zo, weten waar je aan toe bent over 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Domino schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:40:
[...]

Pfft, weet je wat het kost om daar te geraken met de huidige brandstof prijzen? Vakantiegeld gaat ook al naar de energieleverancier.

Geeft toch wel rust zo, weten waar je aan toe bent over 6 maanden.
Brandstofprijzen :')

Succes is een keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Bam, DXY gelijk weer aan het rammen terwijl de rest door het afvoerputje heen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:32
sjorremans schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:44:
Bam, DXY gelijk weer aan het rammen terwijl de rest door het afvoerputje heen gaat
Komt goed uit, net even mijn USDC en DAI in EUR geparkeerd tot na de merge.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Wat een markt he :')

Zero.

Pagina: 1 ... 245 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!