Ik had alleen een klein flufje BTC LTC en SOL
Ooooohhhhh uitlokking!YES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:01:
[...]
Elke keer als ik jouw boomer noem en je ouderwetse gedachtengoed, zeer terecht, bekritiseer, ben ik bloedserieus inderdaad.
Anders rapporteer je me toch joh
En ik heb geen rapporteer button meer. Die hebben ze afgepakt na overmatig gebruik toen ik helemaal gek werd van @anti elppa en zijn shitcoin shills.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dan verdien je die brugspotSlux schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:
[...]
Ik had alleen een klein flufje BTC LTC en SOL
Precies, en dan weet je het van een groot aantal ‘reagluurders’ nog niet eens. Om daar dan ook nog een ‘boot gemist achtige’ opmerking van te maken krijg ik altijd een beetje een cringe gevoel bij…YES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 19:47:
[...]
Mijn smiley was bedoelt om te benadrukken dat ik niet serieus was, hij heeft wel eens uitgelegd dat hij niet al zijn trades post waarom ie dat niet doet (mensen die hem blind volgen, vandaar ook dat ik het als grap bedoelde).
Hij heeft groot gelijk!
Ik doe het zelf ook hoor, heb wat ETC opgepikt in aanloop naar the merge en omdat ik redelijk zwaar in ETH zat. Ergens een reactie van @Taro had me aan het denken gebracht. Maar ik ga er daarna geen opmerkingen over maken.
En een zakje RVN op aanraden van @Verwijderd maar daar verwacht ik niet veel van
Edit: kijk nog eens naar RVN die tig procent heeft gedaan 😂 tnx!
[ Voor 3% gewijzigd door Alpina op 09-09-2022 20:21 ]
Alleen een boomer laat zich zo makkelijk uitlokken om in de slachtofferrol te duiken.Ngangatar schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:
[...]
Ooooohhhhh uitlokking!
En ik heb geen rapporteer button meer. Die hebben ze afgepakt na overmatig gebruik toen ik helemaal gek werd van @anti elppa en zijn shitcoin shills.
Echt? Dat is wel vervelend man! Ik denk dat er ook mensen zijn waarbij de quote knop afgepakt is, doen ze sinds kort volgens mij ook namelijk.
Vreemd bij mij pakken ze alleen maar geldYES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:05:
[...]
Alleen een boomer laat zich zo makkelijk uitlokken om in de slachtofferrol te duiken.
Echt? Dat is wel vervelend man! Ik denk dat er ook mensen zijn waarbij de quote knop afgepakt is, doen ze sinds kort volgens mij ook namelijk.

Dat zouden ze bij ons ook wel willen maar Visca en ikzelf zijn coin en fiatloze forumvervuilers dus pakken ze knopjes af.
On topic: WenMoreMoon?
[ Voor 4% gewijzigd door Ngangatar op 09-09-2022 20:08 ]
Heb hem gerapporteerd.Ngangatar schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:
[...]
Ooooohhhhh uitlokking!
Ja dat is omdat jij je rapporteer en quote knop al verkocht hebt denk ik. Dan kunnen ze weinig anders meer.
Bij A87 hebben ze op een bepaalt moment gewoon zijn DOT afgepakt omdat er niets anders meer te halen viel.
k hoefde alleen maar ff uit en in te loggen en het werkt weer.YES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:10:
[...]
Ja dat is omdat jij je rapporteer en quote knop al verkocht hebt denk ik. Dan kunnen ze weinig anders meer.
Bij A87 hebben ze op een bepaalt moment gewoon zijn DOT afgepakt omdat er niets anders meer te halen viel.
/f/image/8tivYjJQWgQTTUUfErCuWLF5.png?f=fotoalbum_large)
Ah ja, nou je cookies nog even verwijderen en je krijgt denk ik je quote knop ook weer terug.Ngangatar schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:14:
[...]
k hoefde alleen maar ff uit en in te loggen en het werkt weer.
[Afbeelding]
Huh.. wacht. Huhhhhh

Dikke vette moon!
Mooi, alweer 300e lichter bij Elektramat
Moet mijn naam toch eer aan doen
Mooi, alweer 300e lichter bij Elektramat
Moet mijn naam toch eer aan doen
Verwijderd
RVN was ook pure logica; die munt is letterlijk een vogel. Die vliegen meestal omhoog tenzij ze dood zijn.Alpina schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:04:
[...]
Precies, en dan weet je het van een groot aantal ‘reagluurders’ nog niet eens. Om daar dan ook nog een ‘boot gemist achtige’ opmerking van te maken krijg ik altijd een beetje een cringe gevoel bij…
Ik doe het zelf ook hoor, heb wat ETC opgepikt in aanloop naar the merge en omdat ik redelijk zwaar in ETH zat. Ergens een reactie van @Taro had me aan het denken gebracht. Maar ik ga er daarna geen opmerkingen over maken.
En een zakje RVN op aanraden van @Verwijderd maar daar verwacht ik niet veel van
Edit: kijk nog eens naar RVN die tig procent heeft gedaan 😂 tnx!
Ik wil ook "in de crypto". Jullie zitten de hele dag hier in de chat en werken ho maar... Heerlijk lijkt me dat.
YouTube: New Kids Feat. Corry Konings & Ronnie - Hoeren Neuken Nooit Meer Wer...
YouTube: New Kids Feat. Corry Konings & Ronnie - Hoeren Neuken Nooit Meer Wer...
Verwijderd
Ik had afgelopen 4 jaar meer kunnen verdienen door in de wajong te zitten dan dat ik verdiend heb met crypto.barrymossel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:21:
Ik wil ook "in de crypto". Jullie zitten de hele dag hier in de chat en werken ho maar... Heerlijk lijkt me dat.
Dan zul je misschien denken: dan heb je wel iets heel erg fout gedaan.
Dat klopt.
Ik hoef dinsdag pas weer te werken, dan post ik zeker 1 bericht per dag minder;)barrymossel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:21:
Sorry, ik had moeten vertellen dat ik op vrijdag soms wel echt iets doe voor de baas. Weekend is voor mezelf en maandag vreet ik GoT op.Ngangatar schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:41:
[...]
Ik hoef dinsdag pas weer te werken, dan post ik zeker 1 bericht per dag minder;)
GoT => Game of Thrones opvreten? Of wat bedoel je?barrymossel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:47:
[...]
Sorry, ik had moeten vertellen dat ik op vrijdag soms wel echt iets doe voor de baas. Weekend is voor mezelf en maandag vreet ik GoT op.
Jij zegt dat wij niet werken, ik zeg dat jij niet kan multi-tasken (ik typ dit terwijl ik een kippenpootje eet).barrymossel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:21:
Lekker gezellig hier, is de bodem al bereikt of pas na wat bans.
Als BTC onder de 20k zakt koop ik telkens een flufje. Druk met ander huis enzo dus weinig achter de pc hangen en beetje klooien en lezen (ok charts kijken).
Als BTC onder de 20k zakt koop ik telkens een flufje. Druk met ander huis enzo dus weinig achter de pc hangen en beetje klooien en lezen (ok charts kijken).
To cycle or not to cycle
Thats the question
Thats the question
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Pas sinds de opkomst van het protestantisme in de zestiende eeuw is hard werken een deugd. Al die eeuwen daarvoor vond de mens werken maar een vieze bezigheid. Voor de oude Grieken was het zelfs een vloek.barrymossel schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:21:
Ik vergelijk mijzelf graag met Plato in deze.
Werken is toch ook gewoon 1 grote grap.Moiety schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:49:
[...]
Pas sinds de opkomst van het protestantisme in de zestiende eeuw is hard werken een deugd. Al die eeuwen daarvoor vond de mens werken maar een vieze bezigheid. Voor de oude Grieken was het zelfs een vloek.
Een aantal mensen heeft essentieel werk, wat daadwerkelijk nuttig is. Maar voor een groot deel van de mensen gaat dat niet op.
Allemaal volwassen mensen die zich in de ochtend netjes aankleden. Een warm stuk ijzer over een kledingstuk laten glijden om de kreukels eruit te halen. Met allemaal poeders en tubes hun gezicht wat proberen op te knappen. Een mix van vloeistof met gedroogde bloemen en chemicaliën over hun lijf spuiten om rare geuren te onderdrukken.
Vervolgens ALLEMAAL op hetzelfde moment op de fiets, met de auto of met een grote gele lang van huis vertrekken. Gezellig om allemaal wat naar elkaar te kijken, en geïrriteerd te kijken dat we elkaar in de weg lopen. Een uur later is het weer doodstil op straat.
Dan komen we aan in een betonnen gebouw met grote ramen. Lekker bij de koffiemachine tegen mensen waar je weinig mee hebt over ditjes en datjes spreken. Een warm drankje meenemen voor iemand waar je niets mee hebt, enkel dat de baas jullie beide heeft aangenomen.
Daarna met z'n allen gezellig in een hok gaan zitten. Vooral allemaal laten zien hoe druk het wel niet is. Een hoop geblaat en mooie plaatjes. De mensen onderaan de rang hebben weer een pak werk na zo'n gespreksronde. De mensen die er wat mee moeten doen halen oplucht adem dat iedereen hun geweldig vind.
De hele dag bezig zijn om te kijken hoe je zoveel mogelijk euro's aan anderen kunt verdienen. Zodat je baas extra veel euro's bij elkaar krijgt.
Die hele sprookjeswereld. Ik denk dat de oermens zich rot lacht over hoe de mens zich door de tijd ontwikkeld heeft. Laat de oermens eens een inkijkje geven. Ik denk dat dat die de dag op een nuttigere manier indeelde

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Net de laatste fluf in BTC gestoken...Kol Nedra schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:59:
Goede reden om niks op de bank te hebben staan.
[Afbeelding]
Waar kan ik deze Airdrop claimen?
De geldpers gaat weer aan dus!!!!!

Moon soon!
Edit: Je krijgt dus een pauze op de betaling van de woning. Dit is toch ook wel een grote grap. Wat als je een woning huurt, mag je dan ook maar de helft betalen. De kloof wordt groter en groter.
[ Voor 23% gewijzigd door Coldcat op 09-09-2022 23:07 ]
Haha, prachtig hoe jij dit beschrijft. Misschien is het nu de tijd om het basisloon in te voeren. In cryptocurrency uiteraard. Anders wordt dit teveel offtopicColdcat schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:02:
[...]
Werken is toch ook gewoon 1 grote grap.
Een aantal mensen heeft essentieel werk, wat daadwerkelijk nuttig is. Maar voor een groot deel van de mensen gaat dat niet op.
Allemaal volwassen mensen die zich in de ochtend netjes aankleden. Een warm stuk ijzer over een kledingstuk laten glijden om de kreukels eruit te halen. Met allemaal poeders en tubes hun gezicht wat proberen op te knappen. Een mix van vloeistof met gedroogde bloemen en chemicaliën over hun lijf spuiten om rare geuren te onderdrukken.
Vervolgens ALLEMAAL op hetzelfde moment op de fiets, met de auto of met een grote gele lang van huis vertrekken. Gezellig om allemaal wat naar elkaar te kijken, en geïrriteerd te kijken dat we elkaar in de weg lopen. Een uur later is het weer doodstil op straat.
Dan komen we aan in een betonnen gebouw met grote ramen. Lekker bij de koffiemachine tegen mensen waar je weinig mee hebt over ditjes en datjes spreken. Een warm drankje meenemen voor iemand waar je niets mee hebt, enkel dat de baas jullie beide heeft aangenomen.
Daarna met z'n allen gezellig in een hok gaan zitten. Vooral allemaal laten zien hoe druk het wel niet is. Een hoop geblaat en mooie plaatjes. De mensen onderaan de rang hebben weer een pak werk na zo'n gespreksronde. De mensen die er wat mee moeten doen halen oplucht adem dat iedereen hun geweldig vind.
De hele dag bezig zijn om te kijken hoe je zoveel mogelijk euro's aan anderen kunt verdienen. Zodat je baas extra veel euro's bij elkaar krijgt.
Die hele sprookjeswereld. Ik denk dat de oermens zich rot lacht over hoe de mens zich door de tijd ontwikkeld heeft. Laat de oermens eens een inkijkje geven. Ik denk dat dat die de dag op een nuttigere manier indeelde
Fightclub nog eens gekeken?Coldcat schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:02:
[...]
Coldcat schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:02:
[...]
Ik las laatst ergens een lijstje met meest gelukkige landen ter wereld. Geen idee hoe ze het meten maar er stond in ieder geval geen enkel eerste wereldland in de top 5.
Maar ik maak mezelf wijs dat ik best gelukkig ben.
Overigens mis ik aan je schitterende verhaal wel een beetje hoe jij dat anders zou willen zien, want ergens tegenaan schoppen is niet moeilijk, met (realistische) alternatieven/oplossingen komen is vaak lastiger.
Moiety schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:49:
[...]
Pas sinds de opkomst van het protestantisme in de zestiende eeuw is hard werken een deugd. Al die eeuwen daarvoor vond de mens werken maar een vieze bezigheid. Voor de oude Grieken was het zelfs een vloek.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OvzxLVQi42dzgFxE4XUDoC4j.jpg?f=user_large)
Er is geen oplossing voor. De mensen met macht willen in de positie van macht blijven. Werken is een prima manier om de bevolking bezig te houden. Allemaal als makke lammetjes keurig in het gareel.YES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:01:
[...]
![]()
Ik las laatst ergens een lijstje met meest gelukkige landen ter wereld. Geen idee hoe ze het meten maar er stond in ieder geval geen enkel eerste wereldland in de top 5.
Overigens mis ik aan je schitterende verhaal wel een beetje hoe jij dat anders zou willen zien, want ergens tegenaan schoppen is niet moeilijk, met (realistische) alternatieven/oplossingen komen is vaak lastiger.
Mocht ik in de positie van macht zijn dan zou ik precies hetzelfde doen
GLMR moon pump en dump.
[ Voor 50% gewijzigd door knakworst op 10-09-2022 07:06 ]
Mwoah ik ben best blij met mijn werk, niet essentieel in principe, maar heb het elke dag naar mijn zin met mijn huidige collega's. Maak het leuk en heb goede gesprekken, als dat er niet meer zou zijn, zou ik iets anders zoeken. Je kunt het jezelf ook makkelijker maken, als het werksysteem zo bestaat.YES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:01:
[...]
![]()
En het basisloon experiment is al vele malen afgeschoten en werkt niet, er is geen utopische samenleving.
Helemaal mee eens!malarkan schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:25:
[...]
Mwoah ik ben best blij met mijn werk, niet essentieel in principe, maar heb het elke dag naar mijn zin met mijn huidige collega's. Maak het leuk en heb goede gesprekken, als dat er niet meer zou zijn, zou ik iets anders zoeken. Je kunt het jezelf ook makkelijker maken, als het werksysteem zo bestaat.
Volgens mij heb ik hierover ook niets gezegd, dat wilde ik ook zeker niet zeggen namelijk.En het basisloon experiment is al vele malen afgeschoten en werkt niet, er is geen utopische samenleving.
Ik geloof hier niet zo in. Er zullen er vast genoeg engerds tussen zitten maar je schetst het te zwart/wit wat mij betreft. Maar goed, dat hoorde ook een beetje bij de stijl van je stukje volgens mijColdcat schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:12:
[...]
Er is geen oplossing voor. De mensen met macht willen in de positie van macht blijven. Werken is een prima manier om de bevolking bezig te houden. Allemaal als makke lammetjes keurig in het gareel.
YES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:31:
[...]
Volgens mij heb ik hierover ook niets gezegd, dat wilde ik ook zeker niet zeggen namelijk.
klopt hoormaar ik ben niet zo'n ervaren quoter als jij... reageerde eigenlijk in 1x op 2 posts
Of je praat gewoon in een quote om je punt te bewijzen
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 10-09-2022 00:50 ]
case in point dus!Ngangatar schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:50:
[...]
Of je praat gewoon in een quote om je punt te bewijzen.
Daarom ben ik voor veel meer vrouwen aan de top. Veel kleinere kans op narcisten dan bij mannenYES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:32:
[...]
Ik geloof hier niet zo in. Er zullen er vast genoeg engerds tussen zitten maar je schetst het te zwart/wit wat mij betreft. Maar goed, dat hoorde ook een beetje bij de stijl van je stukje volgens mij
Minder kans, of minder de gelegenheid gekregen om narcistisch te zijn?Waah schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 01:05:
[...]
Daarom ben ik voor veel meer vrouwen aan de top. Veel kleinere kans op narcisten dan bij mannen

Dat zit wel Schnorr.
Lijstje landen met meest gelukkige landenYES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:01:
[...]
![]()
1. Finland
2. Denemarken
3. IJsland
4. Zwitserland
5. Nederland
https://worldhappiness.re...ng-of-happiness-2019-2021
[ Voor 12% gewijzigd door KoffieAnanas op 10-09-2022 07:10 ]
Die IPA op vrijdagmiddag moet dus wel in een roze pak lees ik.
https://www.telegraaf.nl/c/988486852/
https://www.telegraaf.nl/c/988486852/
[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 10-09-2022 07:21 ]
Oh nou, ik deed laatst een potje De Slimste Mens waarbij echt een heel ander lijstje gehanteerd werd.. Of misschien was de vraag wel meest ongelukkige landen ter wereld dan, gaat goed weerKoffieAnanas schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:08:
[...]
Lijstje landen met meest gelukkige landen
1. Finland
2. Denemarken
3. IJsland
4. Zwitserland
5. Nederland
https://worldhappiness.re...ng-of-happiness-2019-2021
Ik denk dat dat een ander soort lijstje was dat ik ook had gezien, Bhutan stond volgens mij bovenaan...YES schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:21:
[...]
Oh nou, ik deed laatst een potje De Slimste Mens waarbij echt een heel ander lijstje gehanteerd werd.. Of misschien was de vraag wel meest ongelukkige landen ter wereld dan, gaat goed weer
Kan helaas niks erover vinden.
Ik werk al 15 jaar voornamelijk met vrouwen en dat is echt niet altijd een pretje hoor. Zitten veel van die "kijk mij eens hard werken, ik draai hier de toko en moet iedereen vertellen hoe het moet ook al hebben we dezelfde functie en als ze niet luisteren naar mijn eeuwige gezeur ga ik de boel saboteren" types tussen. En dan geef je ze een opbeurend tikje op de billen beginnen ze daar weer over te mauwen.. nee wat dat betreft zijn mannen veel relaxter onderling.Waah schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 01:05:
[...]
Daarom ben ik voor veel meer vrouwen aan de top. Veel kleinere kans op narcisten dan bij mannen
En bijzonder om te zien dat we nog niet rekt zijn gegaan vannacht.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 10-09-2022 08:32 ]
Zero.
Nope, is toch echt iets wat meer voorkomt in mannen dan vrouwen.Stukfruit schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 01:26:
[...]
Minder kans, of minder de gelegenheid gekregen om narcistisch te zijn?

Dat kunnen mannen ook heel goed hoorPelox schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 07:49:
[...]
Ik werk al 15 jaar voornamelijk met vrouwen en dat is echt niet altijd een pretje hoor. Zitten veel van die "kijk mij eens hard werken, ik draai hier de toko en moet iedereen vertellen hoe het moet ook al hebben we dezelfde functie en als ze niet luisteren naar mijn eeuwige gezeur ga ik de boel saboteren" types tussen. Mannen zijn veel relaxter onderling.
En bijzonder om te zien dat we nog niet rekt zijn gegaan vannacht.
En ging niet om er mee te moeten werken. Ging over vrouwen aan de top.
Ok leuk allemaal dat geleuter over werken, maar als alles moon gaat en iedereen Lambo rijdt dan hebben we dat hele werken niet nodig. Alhoewel ... wie gaat dan het vuil ophalen.
Dat hele crypto moet dus wel een beetje obscuur blijven eigenlijk. Anders hebben we er nog niets aan.
Dat hele crypto moet dus wel een beetje obscuur blijven eigenlijk. Anders hebben we er nog niets aan.
Als je aan de "top" zit, moet je er ook mee werkenWaah schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:13:
[...]
Nope, is toch echt iets wat meer voorkomt in mannen dan vrouwen.![]()
[...]
Dat kunnen mannen ook heel goed hoorweet ik uit ervaring in een bedrijf met bijna enkel mannen. Grootste verschil is dat je het bij mannen wat sneller knalt. Daardoor lijkt het sneller weer opgelost en relaxter, maar hoeft echt niet zo te zijn.
Zero.
Verwijderd
Ik werk in een fabriek met bijna uitsluitend mannen op de vloer, die kunnen er ook wat van hoor. Sommige ploegen zijn net een stel 'oude wijven'.Waah schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:13:
[...]
Nope, is toch echt iets wat meer voorkomt in mannen dan vrouwen.![]()
[...]
Dat kunnen mannen ook heel goed hoorweet ik uit ervaring in een bedrijf met bijna enkel mannen. Grootste verschil is dat je het bij mannen wat sneller knalt. Daardoor lijkt het sneller weer opgelost en relaxter, maar hoeft echt niet zo te zijn.
Verschil is inderdaad dat mannen vaak wat korter door de bocht zijn en bij conflicten even goed boos worden en daarna de hand schudden en vol gas door.
(De meeste) vrouwen zijn wat dat betreft vaak wat emotioneler.
Wat meer vrouwen aan de top zou misschien niet verkeerd zijn, wij hebben er binnen ons bedrijf meerdere met hoge functies en daar zitten wel echt een paar toppers tussen.
Ah we worden weer wakker en bekijken de koersen, wederom, het terra circus is nog niet afgelopen. Met een Luna die geen 120 maar 200% doet, en een ustc die bijna zijn peg weer heeft gevonden.
#hethoudtnietopnietvanzelf
#hethoudtnietopnietvanzelf
kan nog prima komen hoor.Pinsa schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 08:39:
En ik maar wachten op die 17k…
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dat zou heel fijn zijn
Zou eerder adviseren DCA te doen dan wachten op dé nieuwe dip. Die 18,5k was ook al mooi. Op lange termijn als BTC 200k is, maakt die 17k of 18,5k ook niet meer uit.Pinsa schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:31:
[...]
Dat zou heel fijn zijnOverigens vind ik Eth sterk blijven t.o.v Btc. erg benieuwd naar the Merge en wat dit met de prijs gaat doen. Zie je Eth nog naar <1k gaan?
Is een mooi tegeltje van gemaakt
Maar goed, geen financial advice!
Spaargeld in Crypto dumpen…Kol Nedra schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:59:
Goede reden om niks op de bank te hebben staan.
[Afbeelding]
Check!
Nou precies dit!Coldcat schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:02:
[...]
Ik ben eigenlijk ook maar een simpele arbeider,
Vanuit de bovenlaag te horen krijgen dat we ons door de crisis heen worstelen en we samen sterk staan.
Weten dat ze veel van ons verwachten met de hoge werkdruk.
Tijdje terug opgestapt

Wanneer je aan jezelf merkt dat je negatiever begint te worden over je werkgever is het tijd om wat anders te zoeken ben ik van mening.
Nu ben ik day trader! O nee, toch niet, dan was ik al bankroet geweest
Coldcat schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 00:12:
[...]
Er is geen oplossing voor. De mensen met macht willen in de positie van macht blijven. Werken is een prima manier om de bevolking bezig te houden. Allemaal als makke lammetjes keurig in het gareel.
insert WEF quote here
[YouTube: Epic Laugh Guy]Pelox schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:28:
En ik maar wachten op die 420k...
Zo dan, lekker even wat pagina's slowchat doorgelezen aan het zwembad tijdens mijn vakantie.
Afgelopen april een heerlijke crypto-break genomen door het verkopen van 90% van mijn coins en een groot deel van ons nieuwe huis te bekostigen (achteraf een goed moment om te verkopen, gezien het verdere koersverloop)
Huis verkopen en kopen is nu helemaal rond en de aankomende maanden ga ik mij ook weer eens wat verder verdiepen in wat nu (hopelijk) weer de pareltjes van de aankomende jaren zullen zijn.
Afgelopen weken al met een strak regime wekelijks dit koopschema https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3 aangehouden. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren tov van mijn periode hiervoor (lukraak wat kopen en verkopen)
Heb niet alles gelezen maar als ik echt wat gemist heb hoor ik het graag 😇
Afgelopen april een heerlijke crypto-break genomen door het verkopen van 90% van mijn coins en een groot deel van ons nieuwe huis te bekostigen (achteraf een goed moment om te verkopen, gezien het verdere koersverloop)
Huis verkopen en kopen is nu helemaal rond en de aankomende maanden ga ik mij ook weer eens wat verder verdiepen in wat nu (hopelijk) weer de pareltjes van de aankomende jaren zullen zijn.
Afgelopen weken al met een strak regime wekelijks dit koopschema https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3 aangehouden. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren tov van mijn periode hiervoor (lukraak wat kopen en verkopen)
@Egeau een hoop tekst met uitleg, conclusie is dat het meer opleverd dan alleen hodl?
ik hodl alleen maar, maar ben ook niet vroeg begonnen en sta onder water 😅
ik ga de rainbowchart strategie aanhouden, eerste verkoop btc zal rond de 50k liggen
ik ga de rainbowchart strategie aanhouden, eerste verkoop btc zal rond de 50k liggen
nothing stops this train
Waar blijven die crypto babes, ik lees steeds dingen over top vrouwen in de top. Maar dat heeft weer met dat verschijnsel werk te maken.
Ik sta op twee strategieën. De methode die jij noemt doe ik wekelijks(voorheen dagelijks) op BTC/ETH.Egeau schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:32:
Zo dan, lekker even wat pagina's slowchat doorgelezen aan het zwembad tijdens mijn vakantie.
Tweede strategie is met een potje van 10-25% degen op het snoepje van de dag. Nu Luna, al voorzichtig aan het uitstappen/spreiden richting ADA.
Binance geeft ook nog maar 8 procent op de eerste 2k busd en usdt. De honden.
Ja precies dat.. en dit schema zorgt er ook voor dat je niet te veel in de verleiding komt om te veel te kopen en verkopen. Ook zorgt het er voor dat je gedwongen wordt om te verkopen op bepaalde momenten.Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 10:49:
@Egeau een hoop tekst met uitleg, conclusie is dat het meer opleverd dan alleen hodl?
Vooral dat laatste heb ik nodig. Ik ben redelijk angstig om potentiële winsten te laten liggen waardoor ik soms ook munten niet heb verkocht waarbij je achteraf dacht van: hoezo was 3000% winst niet voldoende haha
Lang verhaal kort; voor 80% dit schema. Overige 20% casino, gut feeling & fomo tweakers muntjes zoals in het verleden Ankr, pancake, Ada, nano
Dat is een hint dat het tijd wordt de boel in crypto te stoppen.knakworst schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:07:
Binance geeft ook nog maar 8 procent op de eerste 2k busd en usdt. De honden.
Overigens kan ik best lachen om die 'maar', in combinatie met '8%', in combinatie met '2k', en 'Binance'. Stelletje verwende honden zijn we
[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 10-09-2022 12:05 ]
ByBit geeft nu 4.5% op BTC, is verhoogt 👍
nothing stops this train
Tot 0.01 btc. Dan geeft Binance 5 procent. Bybit heeft wel op usdt 12 procent.Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:46:
ByBit geeft nu 4.5% op BTC, is verhoogt 👍
Toch maar een accountje aangemaakt. Geen KYC voor kleine crypto bedragen withdrawen nodig. USDT 1.000 12 procent, BUSD tot 2.000 10%. Op jaarbasis 320 dollar. Voor zolang het duurt.

[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 10-09-2022 12:55 ]
Naast HODL is het zo leuk om procentjes te smokkelen met een stukje van je PF. Van de week 50% verkocht van LUNC stack en daarvan zojuist 20% (dus 10% van het vorige totaal) terug gekocht met 24% meer muntjes voor hetzelfde geld. Nog 80% te gaan in 4 stappen.
/f/image/VBPdI1eD3FmjxuajTOQaI9uU.png?f=fotoalbum_large)
Het terugkopen van ATOM en BTC na de gedane trades zullen wat langer gaan duren, iets minder volatiele geitenbende is dat.
/f/image/VBPdI1eD3FmjxuajTOQaI9uU.png?f=fotoalbum_large)
Het terugkopen van ATOM en BTC na de gedane trades zullen wat langer gaan duren, iets minder volatiele geitenbende is dat.
prima toch? alle kleine fluffjes bij elkaar is toch steeds wat meer sats 👍knakworst schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 11:55:
[...]
Tot 0.01 btc. Dan geeft Binance 5 procent. Bybit heeft wel op usdt 12 procent.
Toch maar een accountje aangemaakt. Geen KYC voor kleine crypto bedragen withdrawen nodig. USDT 1.000 12 procent, BUSD tot 2.000 10%. Op jaarbasis 320 dollar. Voor zolang het duurt.
nothing stops this train
Een of maandsalarissen, of iets minderSpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:08:
Wat bedoelen jullie met fluffjes?
Bedankt.
Maar steken jullie zoveel in de crypto
Nee. Ja
En de Quote knop drukken we ook niet op.
En de Quote knop drukken we ook niet op.
Nee, wel meer. Vermoed dat de meesten van ons er zelfs tig fluffi in hebben zitten.SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:26:
Bedankt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Probeer ik wel te doen. Verdien je weer een flufje extra.SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:26:
Bedankt.
Maar staken jullie zoveel in de crypto
Stack Sats
En er staan nog genoeg flufjes aan de zijkant om in te springen. Duurt alleen wel wat lang zo.. Volgende week zitten we 3 maand rond de 20k, verwacht binnenkort wel eindelijk wat actie. Hopelijk eerst wat naar beneden voor de rest van de flufjes.Taro schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:31:
[...]
Nee, wel meer. Vermoed dat de meesten van ons er zelfs tig fluffi in hebben zitten.
[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 10-09-2022 16:41 ]
probeer wel fluffjes te spreiden, voornamelijk Bitcoin met stipt op nr 1, daarna komen wat top 10 crypto voor zoals ADA, BNB, DOT en ETH.
naast crypto doe ik ook wat boomer activiteit: wel allemaal in dividend aandelen (defensief), geen groei aandelen voor mij want dat geld stop ik liever in crypto
naast crypto doe ik ook wat boomer activiteit: wel allemaal in dividend aandelen (defensief), geen groei aandelen voor mij want dat geld stop ik liever in crypto
nothing stops this train
Damn, dat is genoeg.
Steken jullie elke maand er zo veel geld in?
Ben alles nog aan het leren.
Momenteel heb ik 250€ geïnvesteerd.
En sta nu op iets meer als 290€
ik probeer er elke maand de maximale erin te stoppen....aangezien ik getrouwd ben kan ik helaas niet mega veel erin stoppen.... ik heb 0.0% vertrouwen in de euro dus wil al mijn vermogen in crypto en aandelen stoppen.... maar mijn vrouw vind het beetje eng(want ze snapt het niet en wil er niks van weten ook)
nothing stops this train
A flufje a day keeps the bear away.SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:47:
Damn, dat is genoeg.
Zero.
De beer wordt in de pan gehakt in Oekraïne.

Een van de ingrediënten voor een negatief scenario wordt daarmee toch iets minder zwart! Het ziet er daar toch compleet anders uit dan een paar dagen geleden.
Een beer in paniek kan natuurlijk nog wel een flinke klap veroorzaken voordat die definitief neervalt.

Een van de ingrediënten voor een negatief scenario wordt daarmee toch iets minder zwart! Het ziet er daar toch compleet anders uit dan een paar dagen geleden.
Een beer in paniek kan natuurlijk nog wel een flinke klap veroorzaken voordat die definitief neervalt.
door die foto moet ik denken aan Red Alert 3, de war bear van Soviet 👍Coldcat schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:42:
De beer wordt in de pan gehakt in Oekraïne.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/7yUDXTXot1hlS5AfmriSDTHH.jpg?f=fotoalbum_large)
wat mis ik toch die franchise, command and conquer was echt geweldig!
nothing stops this train
Het is er nog steeds hoor. Kan je gewoon nog installeren en spelenKol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:50:
[...]
door die foto moet ik denken aan Red Alert 3, de war bear van Soviet 👍
[Afbeelding]
Zero.
Investeer wat je kan missen verliezen in deze ponzi bende. Met andere woorden: ‘do as we say, not as we do!’SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:47:
Damn, dat is genoeg.
Sorry @Mozes123 toch die q-knop gebruikt

dat zeker, ik heb bijv ook zeer lang transport tycoon deluxe gespeeld (OpenTTD) maar wat zou het geweldig zijn om nieuwe command and conquer te spelen met 4k resolutie waarbij je videokaart hard moet werken 😉Pelox schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 18:00:
[...]
Het is er nog steeds hoor. Kan je gewoon nog installeren en spelen
nothing stops this train
Laat je niet gek maken wat hier allemaal wordt verkondigd, 250 euro is prima om wat mee te gokken in dit circusSpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:47:
Damn, dat is genoeg.
Ja man.. transport tycoon... dat was geweldig op de pentium 1???? maar openttd kon ik niet aan wennen.Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 18:11:
[...]
dat zeker, ik heb bijv ook zeer lang transport tycoon deluxe gespeeld (OpenTTD) maar wat zou het geweldig zijn om nieuwe command and conquer te spelen met 4k resolutie waarbij je videokaart hard moet werken 😉
Zero.
To fluf or not to fluf, that's the question. Wel altijd van je af fluffen!SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 16:08:
Wat bedoelen jullie met fluffjes?
Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 18:11:
[...]
dat zeker, ik heb bijv ook zeer lang transport tycoon deluxe gespeeld (OpenTTD) maar wat zou het geweldig zijn om nieuwe command and conquer te spelen met 4k resolutie waarbij je videokaart hard moet werken 😉
offtopic:
Er is twee jaar terug een remastered versie uitgekomen, die wel in 4K te draaien is: https://store.steampowere...er_Remastered_Collection/
Er is twee jaar terug een remastered versie uitgekomen, die wel in 4K te draaien is: https://store.steampowere...er_Remastered_Collection/
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik speel altijd van die oude meuk zodat de hashtags hoog blijft!Kol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 18:11:
[...]
SpooN_05 schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 18:29:
Rare meut hiere zenne 😁
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DUXMweqBpFB5l2zIYceXXzRf.gif?f=user_large)
MemoriesKol Nedra schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 17:50:
[...]
door die foto moet ik denken aan Red Alert 3, de war bear van Soviet 👍
[Afbeelding]
YouTube: Red Alert C&C Soundtrack: Hell March (HD)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!