290 Nieuwe ATHKol Nedra schreef op donderdag 8 september 2022 @ 18:25:
het mag weer vandaag:
[Afbeelding]
vandaag weer nieuwe ATH
Op naar de 69K dan dippen naar 55K en door naar 140K
Goedemooning !
Goedemooning !
Zijn er toch heeeeel weinig hoor.
Off-topic. Hier zijn we meer van de buy high sell low. Gedegen koersanalyses kunnen in het nieuws&koersen topic.CornermanNL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:28:
Op naar de 69K dan dippen naar 55K en door naar 140K
Goedemooning !
Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:19:
[...]
Vrij simpel; Bitcoin is een hard asset.
Maar nog erg jong en momenteel met de wereld in zeer onzeker investeringsklimaat. Dat zorgt voor volatiliteit.
Wtf... jij en een post zonder maanzand, elfjes en bruggen?
Vast nog geen koffie gehad!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
https://www.thuisarts.nl/bipolaire-stoornisMicroWhale schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:44:
[...]
![]()
Verwijderd
Nog maar 3 van de dagelijkse 15 koppen idd.MicroWhale schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:44:
[...]
![]()
Of https://dehoop.org/psychi...ieve-identiteitsstoornis/
NB Lees ook vooral even de positieve review van de 'gast' (want klanten of patiënten mogen ze niet genoemd worden)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
edit laat maar
En het zijn er wel wat meer dan
https://athcoinindex.com/home/ath
Totaal nutteloos om zo coins te vergelijken maar dat ben ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 09-09-2022 08:53 ]
Nou moe, de aankondiging is al een dag oud heur. Wel een beetje bij blijven!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
"hebben geen controle over het wisselen van de persoonlijkheidstoestand."MicroWhale schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:51:
[...]
Of https://dehoop.org/psychi...ieve-identiteitsstoornis/
NB Lees ook vooral even de positieve review van de 'gast' (want klanten of patiënten mogen ze niet genoemd worden)
Hier heb ik ook last van.. De ene dag sta ik te dansen dat m'n ATOM in locked staking staat voor 10% - 50% APR en de volgende dag baal ik als een stekker.
Ik weet niet hoor, maar ze mogen dat hele gedoe over het energieverbruik van BTC per direct afschaffen. Nu1!!!@!!
Boossos word ik hiervan1!1!!! Beetje lopen te hakken op BTC terwijl de alve wereld naar de klote gaat door een paar scriptkiddies die in de verkeerde taal aan het prgroameern zijn!!@##!!!!
Stoom uit m'n oren gewoon!
Hier een onderzoek over het energiegebruik van verschillende programmeertalen. Kei vervuilend gewoon1!!!
Laat ze eerst de meest vervuilende programmeertalen maar eens afschaffen, dan gaan we verder praten!!111!!!!12!!1!~~~~~!!!1! Jongu!h!
Boossos word ik hiervan1!1!!! Beetje lopen te hakken op BTC terwijl de alve wereld naar de klote gaat door een paar scriptkiddies die in de verkeerde taal aan het prgroameern zijn!!@##!!!!
Hier een onderzoek over het energiegebruik van verschillende programmeertalen. Kei vervuilend gewoon1!!!
Laat ze eerst de meest vervuilende programmeertalen maar eens afschaffen, dan gaan we verder praten!!111!!!!12!!1!~~~~~!!!1! Jongu!h!
Gewoon geen aandacht aan geven. Laat ze lekker hun ding doen!MicroWhale schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:26:
Ik weet niet hoor, maar ze mogen dat hele gedoe over het energieverbruik van BTC per direct afschaffen. Nu1!!!@!!
![]()
Ze misgunnen je de BTC!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat een run!
Kan me eindelijk in het exclusieve rijtje mensen scharen die een dikke Amerikaan van de crypto kunnen kopen:
http://www.jetcars.nl/ind...=pt%20cruiser&occasions=1
Kan me eindelijk in het exclusieve rijtje mensen scharen die een dikke Amerikaan van de crypto kunnen kopen:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
De beste autoverkoper van NL!Rene schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:36:
Wat een run!
This morning, @GaryGensler, Chair of the SEC, noted that with the exception of #Bitcoin, which he analogizes to “digital gold”, the vast majority of crypto tokens are securities.
— Michael Saylor⚡️ (@saylor) 8 september 2022
1 BTC = 1 BTC
1 ALT = PONZI
Als je dit soort dingen verkondigt, snap je 't toch niet zo goed hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 08:19:
Vrij simpel; Bitcoin is een hard asset.
Maar nog erg jong en momenteel met de wereld in zeer onzeker investeringsklimaat. Dat zorgt voor volatiliteit.
Het is heel erg simpel.
Flufje kopen = BTC zakt.*
Flufje verkopen = BTC stijgt.
Met deze kennis kan iedereen in no-time arm worden.
Doe er je voordeel mee.
*Tenzij je `Taro` heet, dan is het omgekeerd. Dat zit vast gecodeerd in het BTC protocol en kan je op github zien in commit 329048234ABCDEFFFFDEADBAAD111
[ Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 09-09-2022 10:30 ]
Atom MOON.
Nu weet ik niet meer of blij ben of baal met m'n locked staking, m'n conditie wordt steeds erger lijkt het.
Nu weet ik niet meer of blij ben of baal met m'n locked staking, m'n conditie wordt steeds erger lijkt het.
[ Voor 85% gewijzigd door Nopheros op 09-09-2022 10:32 ]
ATOM dikke moon in het Cosmos!
Zagen jullie al dat ATOM nuclear gaat?
Zit weer een whale per ongeluk tegen de moon-knop te leunen.
btc jonguuuhh! vergeet die fiat standaard nou eens!
nothing stops this train
Zou dit misschien een goed moment zijn om Atom te kopen?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Maar natuurlijk. Zoals je ziet gaat het de laatste tijd tenslotte alleen maar omhoog.zwembroek schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:50:
Tot zo ver mijn TA.
Buy high sell low approved.zwembroek schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:50:
Ik ben echt trots als ik lees hoeveel mensen hier echt hun best doen om buy high, sell low toe te passen. Ga zo door mensen!
Waarom zou je de quote knop gebruiken als die er is?
Hoe krijg je anders een uitnodiging voor de slowchat BBQ?SpooN_05 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:24:
Waarom zou je dat doen?
Ik zou je nooit zo laten staanSpooN_05 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:24:
Waarom zou je dat doen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
when dump? ben nog lang niet klaar om goedkoop in te kopen
[ Voor 70% gewijzigd door Kol Nedra op 09-09-2022 11:34 ]
nothing stops this train
Het is net of ik tegen een muur praatSkrunsies schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:35:
[...]
We zouden toch voor elkaar door het vuur gaan
Trust me when I say this is only the beginning.
Haha, ik vermoed dat er straks weer iemand met een bezem langs moet komen
M'n Atom staat inmiddels 52% in de plus, ben er niet zo goed in denk ikYES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:23:
Ik ben echt trots als ik lees hoeveel mensen hier echt hun best doen om buy high, sell low toe te passen. Ga zo door mensen!

Oeh... snel deze dan nog evenYES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:39:
Haha, ik vermoed dat er straks weer iemand met een bezem langs moet komen
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/MDsyAJCrPC9mCdFJ3nS9Nd8X.gif?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
Ja ik maak daar ook irritant veel winst op, om gek van te worden gewoon.Nopheros schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:40:
[...]
M'n Atom staat inmiddels 52% in de plus, ben er niet zo goed in denk ik
Skrunsies schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:41:
[...]
Oeh... snel deze dan nog even![]()
[Afbeelding]

Wel echt een ontzettend schijtnummer trouwens
Verwijderd
Sterkte voor de mensen die gruwelijk winst staan op hun posities in ATOM...
Echt verschrikkelijk.
We leggen het hier zo vaak uit en dan nog gebeuren dit soort dingen. Echt jammer.
Ik zal het nog 1 keer proberen uit te leggen:
- koop hoog
- verkoop laag
Echt verschrikkelijk.
We leggen het hier zo vaak uit en dan nog gebeuren dit soort dingen. Echt jammer.
- koop hoog
- verkoop laag
HartverscheurendVerwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:44:
Sterkte voor de mensen die gruwelijk winst staan op hun posities in ATOM...
Echt verschrikkelijk.
- koop hoog
- verkoop laag
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ke9fb3nk60FiFfn3Abr3iMf3.jpg?f=user_large)
FTFYYES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:39:
Haha, ik vermoed dat er straks weer iemand met een boezem langs moet komen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Toch moon, geen voorspelling verder. En er is weer ruimte op het electriciteitsnet in mijnbouw provincie Limburg de miners kunnen gang weer gaan.
Here’s the epic long form rant 😂 pic.twitter.com/uolRRL4D8l
— the Atherian 🇬🇷 (@Liosatos) 8 september 2022
das duidelijk 🥲
nothing stops this train
Ik moet toegeven dat ik voor het eerst sinds de top een gevoel van FOMO begin te ontwikkelen.
Must resist.
Edit: die marketbuy van 450 BTC op FTX net, maakt dat gevoel niet minder
[ Voor 13% gewijzigd door BTC100K2021 op 09-09-2022 12:44 ]
Ik was even een opzichtje aan het maken hoeveel ik in totaal in crypto heb zitten.
Nu zijn dit allemaal verschillende transactie geweest.
Kan je bij rabobank ook per rekening nummer alles bij elkaar op tellen? Inplaats van alles zelf op te tellen
Kan je bij rabobank ook per rekening nummer alles bij elkaar op tellen? Inplaats van alles zelf op te tellen
Sterk van je. Gelukkig plaatsen mensen hier ook niet allerlei vervelende plaatjes, dat helpt wel.BTC100K2021 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:41:
[...]
Ik moet toegeven dat ik voor het eerst sinds de top een gevoel van FOMO begin te ontwikkelen.
Must resist.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T4Nd2WLLyodgk2BNvDvN29NG.gif?f=user_large)
BTC100K2021 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:41:
[...]
Must resist.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pppskcPHW6wZQBN2i65f2mB9.jpg?f=user_large)
21k doorbroken!Nopheros schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:46:
[...]
Sterk van je. Gelukkig plaatsen mensen hier ook niet allerlei vervelende plaatjes, dat helpt wel.
[Afbeelding]
Dit gaat op dit moment net zo snel als Ukraine door de Russische verdedigingen breekt! Laten ze beide in hetzelfde tempo doorpakken!
Bij welke short-term levels stappen we weer gedeeltelijk uit?
Alle meuk is weer de deur uit, gezien de atmosfeer in de sc goed getimed. weN DuMp??
Heb je zelf wat vrijheid in, kan $1 onder je aankoopprijs zijn maar het liefst van al ruim eronder.AlterBridge schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:56:
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Je zou dit aan kunnen houden, sma's op de week grafiek.AlterBridge schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:56:
:fill(white):strip_exif()/f/image/qYOFpkzdsWLJTDJzAjaSqtm0.png?f=user_large)
Daarbij is de sma200 van grotere waarde in dit geval dan de sma7.
Export maken naar csv (via Downloaden) en dan in je spreadsheeteditor naar keuze inlezen. dan kun je alles en zelfs meer.r6aw schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:44:
#draaitabellen_ftw
(geldt ook voor transactierapporten van je exchanges, overigens)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wat leuk, er was vroeger ook iemand die bij iedere +1k een fotootje plaatste van vrouwen met weinig stof om het lijf, begeleid door dubbelzinnige teksten. Tijd niet gezien. Oude tijden herleven.
De eerste stap die je moet zetten is een rekening openen bij een andere bank dan de Rabobank. De Rabobank en crypto is geen prettig huwelijk.r6aw schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:44:
Ik was even een opzichtje aan het maken hoeveel ik in totaal in crypto heb zitten.
Maar om een overzicht te maken gewoon een export maken in CSV en dit analyseren in Excel of Google Sheets. De IBAN's van exchanges wisselen volgens mij wel regelmaat, maar vaak staat er in begunstigde of omschrijving wel een verwijzing naar de gebruikte exchange. Label alle crypto gerelateerde transacties en je hebt je gewenste overzicht.
Eindelijk weer babes!
Mijn favoriete was de 50K en uiteraard de 69K babe, kan niet wachten ze weer te zien!
Alhoewel we de 17K nog niet hebben aangetikt, en we pas 3 elliot waves hebben gehad.. te vroeg voor een feestje misschien?
Mijn favoriete was de 50K en uiteraard de 69K babe, kan niet wachten ze weer te zien!
Alhoewel we de 17K nog niet hebben aangetikt, en we pas 3 elliot waves hebben gehad.. te vroeg voor een feestje misschien?
Binnenkort komt Miss 34k ook weer voorbij!
Ik ben erg benieuwd naar de 420k babe!MicroWhale schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:45:
[...]
Binnenkort komt Miss 34k ook weer voorbij!![]()
![]()
![]()
Zero.
voor wie nog wat FUD nodig heeft.
https://fd.nl/financiele-...oor-ijskoude-cryptowinter
https://fd.nl/financiele-...oor-ijskoude-cryptowinter
Zeker is dat witwascontroles onder MiCA nog strenger worden, vergelijkbaar met de controles in andere financiële markten. De EU wilde zelfs alle transacties van en naar privécryptoportemonnees gaan monitoren, bijvoorbeeld naar fysieke wallets die mensen in een kluis leggen om hun munten veilig in te bewaren. Dat ging niet door na felle kritiek dat dat het einde van privacy in de cryptomarkt zou betekenen, maar in de VS ligt het nog op tafel.
Ah, Luna laat ook even keurig zijn organische groei zien met een 120% pump in een uurtje...
[ Voor 3% gewijzigd door Don Guacamole op 09-09-2022 14:06 ]
Bij die prijs is daar geen foto van, want die zit dan bij me op schoot te genieten van een glas overheerlijke champagne.
Crazy iddDon Guacamole schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:06:
Ah, Luna laat ook even keurig zijn organische groei zien met een 120% pump in een uurtje...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Is het verstandig om nu LUNA te kopen?Don Guacamole schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:06:
Nou je weet natuurlijk nooit of je de top koopt nu, maar met zo'n stijging achter de rug volgt vaak wel een terugval en dan zou je dus maar zo weer een hele mooie buy high, sell low te pakken kunnen hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:11:
[...]
Is het verstandig om nu LUNA te kopen?
Verwijderd
Lijkt me wel een buitenkansje om een mooi verlies te maken, echter ben ik bang dat ik er wéér groffe winst aan overhoud...YES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:12:
[...]
Nou je weet natuurlijk nooit of je de top koopt nu, maar met zo'n stijging achter de rug volgt vaak wel een terugval en dan zou je dus maar zo weer een hele mooie buy high, sell low te pakken kunnen hebben.
Ik stook inmiddels mijn pelletkachel met briefjes van 50 om er maar vanaf te komen, wordt er schijtziek van. Maar het is dweilen met de kraan open.
Ja echt kut man. Ik probeer ook al tijden smerig arm te worden maar ook mij gaat het niet goed af. Ik heb meer van die fucking satoshi's dan ik ooit heb gehad, KLOTEN!!!Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:16:
[...]
Lijkt me wel een buitenkansje om een mooi verlies te maken, echter ben ik bang dat ik er wéér groffe winst aan overhoud...
Ik stook inmiddels mijn pelletkachel met briefjes van 50 om er maar vanaf te komen, wordt er schijtziek van. Maar het is dweilen met de kraan open.
Verwijderd
Hier vorige week mijn vaste contract de deur uit gedaan en variabel gekozen bij Vattenfall, dat scheelt ook alweer behoorlijk wat inkomsten. Heb nu het huis op 47°C met briefjes van €50, airco op 3°C en CV op max, deuren en ramen wagenwijd open en ook de gasleiding in de meterkast lek geboord.YES schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:17:
[...]
Ja echt kut man. Ik probeer ook al tijden smerig arm te worden maar ook mij gaat het niet goed af. Ik heb meer van die fucking satoshi's dan ik ooit heb gehad, KLOTEN!!!
Het helpt allemaal maar weinig op zulke dagen.
Mijn vrouw wil ook niet meer uitgeven, heeft een verstuikte pols van het contactloos betalen met haar smartwatch...
Begin inmiddels behoorlijk radeloos te worden.
Zo, jeetje, sorry ik weet even niet wat ik moet zeggen.. Wat een ellende. Sterkte!Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:24:
[...]
Hier vorige week mijn vaste contract de deur uit gedaan en variabel gekozen bij Vattenfall, dat scheelt ook alweer behoorlijk wat inkomsten. Heb nu het huis op 47°C met briefjes van €50, airco op 3°C en CV op max, deuren en ramen wagenwijd open en ook de gasleiding in de meterkast lek geboord.
Mijn vrouw wil ook niet meer uitgeven, heeft een verstuikte pols van het contactloos betalen met haar smartwatch...
Probeer anders die Skoda nog wat vaker vol te gooien aan de pomp.Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:24:
[...]
Hier vorige week mijn vaste contract de deur uit gedaan en variabel gekozen bij Vattenfall, dat scheelt ook alweer behoorlijk wat inkomsten. Heb nu het huis op 47°C met briefjes van €50, airco op 3°C en CV op max, deuren en ramen wagenwijd open en ook de gasleiding in de meterkast lek geboord.
Kalm blijven mensen, zaterdag weer een dip en we zijn terug bij af.
''Let the times speak out the truths''
Ja, er zit nog een price gap tussen de koers van afgelopen week en de 69k. Die wordt nu ingehaald.keanu_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:40:
zo, gaat even hard zeg!
spoiler:
Serieus heus echt waar!
Dat zit wel Schnorr.
Gisteren de helft van mijn LUNC verkocht en omngezet in BTC. Nu een mooi verkoopmomentje voor BTC vinden voor deze tijdelijk opleving er weer de brui aan geeft om maandag hopelijk zowel meer BTC als LUNC te hebben.
Leuk thuiskomen dit.
*edit: en blijkbaar wat ATOM uit staking halen en verkopen om later weer terug te kopen. Lekker dit
. Dat is het fijne van Kraken, gewoon binnen 10 minuten een aantal munten uit staking kunnen halen zonder penalties.
Leuk thuiskomen dit.
*edit: en blijkbaar wat ATOM uit staking halen en verkopen om later weer terug te kopen. Lekker dit
[ Voor 31% gewijzigd door Ngangatar op 09-09-2022 14:52 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Omg... de volgende titel in de reeks van dit topic wordt "Cryptocurrency Meme topic"

Las laatst ergens iets over de waterkraan op de regenpijp aansluiten en de buizen van de vloerverwarming inpakken met isolatiemateriaal. Proberen kan geen kwaad!Verwijderd schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:24:
[...]
د الأوقات تتكلم بالحقيقRaf1994 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:46:
Kalm blijven mensen, zaterdag weer een dip en we zijn terug bij af.
Blijf ééns kalm.
Jullie zijn zoals een bende kleine kinderen uit een kleutertuin die staan te springen als de koekjestruck afkomt.
De boel zal weer zakken hoor...
Een plotse stijging is nooit goed, verkoopgolf volgt direct. Ik zie liever een trage groei naar boven.
Jullie zijn zoals een bende kleine kinderen uit een kleutertuin die staan te springen als de koekjestruck afkomt.
Een plotse stijging is nooit goed, verkoopgolf volgt direct. Ik zie liever een trage groei naar boven.
[ Voor 24% gewijzigd door Raf1994 op 09-09-2022 14:57 ]
Translation:Raf1994 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
Blijf ééns kalm.
:strip_exif()/f/image/86kieYQitnUWYffHPAPrVKOx.png?f=user_large)
Ik zie liever een plotse stijging naar 100kRaf1994 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
Blijf ééns kalm.
Jij bent niet de aangewezen persoon om mensen tot kalmte te manen..Raf1994 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:56:
Blijf ééns kalm.

Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!