[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.019.744 views

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Khaelos schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:46:
@Taro kan je ff een goede TA doen voor Luna pretty please? :$
Om maar even een iets meer serieus antwoord te geven op je vraag dan wat er al is gepost.

Een TA op iets als LUNA is niet te doen. Normaal bij een TA heb je plekken waar mensen graag kopen en plekken waar mensen graag verkopen. Die mensen maken een korte of lange rit voor wat winst. Dan kan je niveaus aangeven die interessant zijn om op te letten. De prijs van crypto wordt bepaald door vraag en aanbod. Charts zijn een visiuele weergave van vraag en aanbod en indicators geven je nog meer inzicht in vraag en aanbod. Traders die instappen zorgen voor vraag tot op een punt waar ze winst pakken en daar zorgen ze voor aanbod. Dit zorgt er voor dat je support en resistance krijgt. Plekken waar veel vraag is en plekken waar veel aanbod is. Dat betekend niet dat de koers niet door zo'n plek van aanbod of vraag heen kan knallen, maar het geeft je wel de interessante plekken waar iedereen naar kijkt. Op die manier kan je op verschillende manieren support en resistance vinden waar het opletten is wat de koers doet. Daar waar iedereen naar kijkt wordt er flink gekocht en verkocht waardoor iets als TA werkt. Als maar genoeg mensen naar dezelfde plek kijken werkt het vanzelf en dat is ook eigenlijk alles wat het is.

Gaat een token echter in price discovery, dus bij een ATH of ATL, dan zijn er geen bekende niveaus meer die support of resistance geven. Als BTC 10x bij 40k zou zijn geweest en daar iedere keer moeite had of juist een bounce gaf, dan is de kans heel groot dat het de volgende keer ook een plek is waar mensen gaan verkopen of kopen. Gaat BTC echter naar de 77k is dat een plek waar ie nog nooit is geweest, dus zijn er geen bekende niveaus. TA kan nuttig zijn op plekken waar de koers eerder is geweest, ga je naar plekken waar de koers nog nooit is geweest zijn er geen bekende plekken waar mensen iets doen.

In het geval van LUNA speelt er nog flink meer mee. Niet alleen zijn er geen niveaus meer die bekend zijn omdat we een ATL doen, daar komt nog oneindig printen bij, er komt FOMO bij en er komt nieuws bij. Een Twitter bericht kan er voor zorgen dat ie 200% omhoog gaat of juist 98% omlaag. TA werkt prima om de plekken te vinden die interessant zijn en waar veel mensen kopen of verkopen, maar dat is dan ook alles. Het geeft je een set mogelijkheden waar je wat mee kan, maar geen zekerheden. Weet je de mogelijkheden echter goed te gebruiken heeft het zeker nut. LUNA is alleen zo'n enorme shitshow dat je er zo goed als niets mee kan qua TA.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 22:31:
[...]

Niet getrouwd.. andere oplossing?
Geen idee, maar mijn probleem is verholpen. Je mag mijn vriendin houden. Doe haar de groeten d:)b

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:14
PilatuS schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:23:
[...]

Om maar even een iets meer serieus antwoord te geven op je vraag dan wat er al is gepost.

Een TA op iets als LUNA is niet te doen. Normaal bij een TA heb je plekken waar mensen graag kopen en plekken waar mensen graag verkopen. Die mensen maken een korte of lange rit voor wat winst. Dan kan je niveaus aangeven die interessant zijn om op te letten. De prijs van crypto wordt bepaald door vraag en aanbod. Charts zijn een visiuele weergave van vraag en aanbod en indicators geven je nog meer inzicht in vraag en aanbod. Traders die instappen zorgen voor vraag tot op een punt waar ze winst pakken en daar zorgen ze voor aanbod. Dit zorgt er voor dat je support en resistance krijgt. Plekken waar veel vraag is en plekken waar veel aanbod is. Dat betekend niet dat de koers niet door zo'n plek van aanbod of vraag heen kan knallen, maar het geeft je wel de interessante plekken waar iedereen naar kijkt. Op die manier kan je op verschillende manieren support en resistance vinden waar het opletten is wat de koers doet. Daar waar iedereen naar kijkt wordt er flink gekocht en verkocht waardoor iets als TA werkt. Als maar genoeg mensen naar dezelfde plek kijken werkt het vanzelf en dat is ook eigenlijk alles wat er is.

Gaat een token echter in price discovery, dus bij een ATH of ATL, dan zijn er geen bekende niveaus meer die support of resistance geven. Als BTC 10x bij 40k zou zijn geweest en daar iedere keer moeite had of juist een bounce gaf, dan is de kans heel groot dat het de volgende keer ook een plek is waar mensen gaan verkopen of kopen. Gaat BTC echter naar de 77k is dat een plek waar ie nog nooit is geweest, dus zijn er geen bekende niveaus. TA kan nuttig zijn op plekken waar de koers eerder is geweest, ga je naar plekken waar de koers nog nooit is geweest zijn er geen bekende plekken waar mensen iets doen.

In het geval van LUNA speelt er nog flink meer mee. Niet alleen zijn er geen niveaus meer die bekend zijn omdat we een ATL doen, daar komt nog oneindig printen bij, er komt FOMO bij en er komt nieuws bij. Een Twitter bericht kan er voor zorgen dat ie 200% omhoog gaat of juist 98% omlaag. TA werkt prima om de plekken te vinden die interessant zijn en waar veel mensen kopen of verkopen, maar dat is dan ook alles. Het geeft je een set mogelijkheden waar je wat mee kan, maar geen zekerheden. Weet je de mogelijkheden echter goed te gebruiken heeft het zeker nut. LUNA is alleen zo'n enorme shitshow dat je er zo goed als niets mee kan qua TA.
Wel sneu eigenlijk. Dat je alleen naar het verleden kunt kijken met een TA. Maar goed, TA leert ons dat we nog minimaal 1 keer naar de 20k regionen gaan voordat we echt moon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Moiety schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:44:
[...]

Wel sneu eigenlijk. Dat je alleen naar het verleden kunt kijken met een TA. Maar goed, TA leert ons dat we nog minimaal 1 keer naar de 20k regionen gaan voordat we echt moon gaan.
Maar dit baseer ik enkel en alleen op de TA van Will Clemente 😛

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:44:
[...]

Dit is hoe ik het zie, dat TA nuttig is in een range waarbij je een verleden hebt. Andere mensen pakken een fibonacci range en zeggen dat BTC op bijvoorbeeld 78.4k een resistance heeft. Persoonlijk vind ik price discovery erg onzeker, dat is alles. Het is mijn mening en geen feit. Los van dat zit BTC 90% van de tijd een range, dus nut genoeg zonder de ATH's of ATL's.

Als je zegt dat TA je verteld dat we sowieso naar de 20k gaan, dan weet ik niet welke TA dat is, maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn geen zekerheden met TA. Er zijn alleen mogelijkheden waar je wat mee kan. Naar de 20k gaan snap ik wel als idee, maar het is geen zekerheid. Helemaal als iedereen denkt dat we naar de 20k gaan, dan doen we 22k en gaan mensen front runnen waardoor de 20k nooit gehaald wordt. Los van dat is hoe hoger de timeframe hoe kleiner de kans. Korte termijn kan je veel meer mee dan lange termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
PilatuS schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:50:
[...]

Dit is hoe ik het zie, dat TA nuttig is in een range waarbij je een verleden hebt. Andere mensen pakken een fibonacci range en zeggen dat BTC op bijvoorbeeld 78.4k een resistance heeft. Persoonlijk vind ik price discovery erg onzeker, dat is alles. Het is mijn mening en geen feit. Los van dat zit BTC 90% van de tijd een range, dus nut genoeg zonder de ATH's of ATL's.

Als je zegt dat TA je verteld dat we sowieso naar de 20k gaan, dan weet ik niet welke TA dat is, maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn geen zekerheden met TA. Er zijn alleen mogelijkheden waar je wat mee kan. Naar de 20k gaan snap ik wel als idee, maar het is geen zekerheid. Helemaal als iedereen denkt dat we naar de 20k gaan, dan doen we 22k en gaan mensen front runnen waardoor de 20k nooit gehaald wordt. Los van dat is hoe hoger de timeframe hoe kleiner de kans. Korte termijn kan je veel meer mee dan lange termijn.
Heb op het laatste moment toegevoegd dat ik mij baseer op de TA van Will Clemente. Net zo’n ‘gekkie’ als ‘Plan B’, maar ze hebben het net iets te vaak bij het rechte eind om ze te negeren.
Net als Taro trouwens. Maar die schaar ik niet onder de ‘gekkies’ (groot compliment)

[ Voor 3% gewijzigd door Moiety op 13-05-2022 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Moiety schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:56:
[...]

Heb op het laatste moment toegevoegd dat ik mij baseer op de TA van Will Clemente. Net zo’n ‘gekkie’ als ‘Plan B’, maar ze hebben het net iets te vaak bij het rechte eind om ze te negeren.
Net als Taro trouwens. Maar die schaar ik niet onder de ‘gekkies’ (groot compliment)
Ik snap het 20k idee ook zeker hoor.

Het is alleen meer een range dan exact 20k. Rond de 20k liggen niveaus die zeer interessant zijn en waar je veel vraag kan verwachten, wat het een goede plek voor een reversal maakt.

Daarom zelf ook deze een tijd terug al gepost: PilatuS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
PilatuS schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:04:
[...]

Ik snap het 20k idee ook zeker hoor.

Het is alleen meer een range dan exact 20k. Rond de 20k liggen niveaus die zeer interessant zijn en waar je veel vraag kan verwachten, wat het een goede plek voor een reversal maakt.

Daarom zelf ook deze een tijd terug al gepost: PilatuS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Jouw post herinner ik mij nog.
Ik verzamel op dit moment (opnieuw) heel wat fiat zodat ik all-in kan gaan zodra we die lijnen bereiken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h_j8iNkq3wbgQOscmK668d_bBMM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqXG3BRz5L7ErLn8chsM0Gi4.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

LUNA ecosysteem v2.0 is hetzelfde als Iron Finance v2.0: https://agora.terra.money...osystem-revival-plan/8701

Nieuwe munt, nieuwe kansen, iedereen rijk, maar eerst gaan ze nog even de schulden van die laatste 11 miljard UST hodlers afbetalen. Opnieuw een idee om met gratis geld iedereen (deels) te compenseren. Kansloos gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Malarky schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:38:
LUNA ecosysteem v2.0 is hetzelfde als Iron Finance v2.0: https://agora.terra.money...osystem-revival-plan/8701

Nieuwe munt, nieuwe kansen, iedereen rijk, maar eerst gaan ze nog even de schulden van die laatste 11 miljard UST hodlers afbetalen. Opnieuw een idee om met gratis geld iedereen (deels) te compenseren. Kansloos gewoon.
Allejezus wat een totale mafklapper. Echt iedereen die geld heeft verloren aan Luna heeft het totaal verdiend. Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Malarky schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:38:

Sowieso, je kan wel tokens gaan distribueren maar die gaan nooit meer de waarde van het origineel krijgen, aangezien het belangrijkste product, UST, niet bleek te werken toen het nodig was.

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
PilatuS schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 23:23:
[...]

Een TA op iets als LUNA is niet te doen. Normaal bij een TA heb je plekken waar mensen graag kopen en plekken waar mensen graag verkopen. Die mensen maken een korte of lange rit voor wat winst. Dan kan je niveaus aangeven die interessant zijn om op te letten. De prijs van crypto wordt bepaald door vraag en aanbod. Charts zijn een visiuele weergave van vraag en aanbod en indicators geven je nog meer inzicht in vraag en aanbod. Traders die instappen zorgen voor vraag tot op een punt waar ze winst pakken en daar zorgen ze voor aanbod. Dit zorgt er voor dat je support en resistance krijgt. Plekken waar veel vraag is en plekken waar veel aanbod is. Dat betekend niet dat de koers niet door zo'n plek van aanbod of vraag heen kan knallen, maar het geeft je wel de interessante plekken waar iedereen naar kijkt. Op die manier kan je op verschillende manieren support en resistance vinden waar het opletten is wat de koers doet. Daar waar iedereen naar kijkt wordt er flink gekocht en verkocht waardoor iets als TA werkt. Als maar genoeg mensen naar dezelfde plek kijken werkt het vanzelf en dat is ook eigenlijk alles wat het is.

Je had niet door dat het een flauwe grap was? :+
Luna/ust is trekken aan een dood paard, dat ziet een blinde nog wel ;)

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Weer wakker, de Yanks hebben er weer een potje van gemaakt zoals gewoonlijk. En de Luna geitenponzi is nog steeds niet begraven :-( Nieuwe dag. bounce up or down? :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 22:27
Noem mij gek, maar ik vertrouw alle stablecoins niet meer. Enige stable coin voor mij is vanaf vandaag BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:13
sh4d0wman schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 05:47:
Weer wakker, de Yanks hebben er weer een potje van gemaakt zoals gewoonlijk. En de Luna geitenponzi is nog steeds niet begraven :-( Nieuwe dag. bounce up or down? :>
C) Sideways

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

baba420 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 06:34:
Noem mij gek, maar ik vertrouw alle stablecoins niet meer. Enige stable coin voor mij is vanaf vandaag BTC.
Dat je ze überhaupt ooit vertrouwd hebt, een munt die niet fluctueert bestaat niet.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
hmm dat luna gebeuren is gewoon de schuld van de Rabobank het is 1 grote smeerpijperij
intussen koop ik wat meer lime die hebben ieder geval een goed product

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Bij Luna heb ik een gokje gewaagd in de lage regionen en inmiddels mijn inleg er weer uit kunnen halen.

Viel mij overigens op dat het inmiddels een munt is waar iedereen een gokje op waagt, waarbij iedereen zegt dat je er beter niet meer in kan investeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:54
Mr_Ripple schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 07:25:
[...]

Dat je ze überhaupt ooit vertrouwd hebt, een munt die niet fluctueert bestaat niet.
Exact, ik denk zelfs dat het vanwege natuurkundige wetten niet te doen is , je kan niet instant corrigeren om altijd een 1 op 1 wisselkoers te houden. Zeker niet als je geen institutionele basis hebt zoals een FED of ECB.

Buiten het feit of je dat wel wil. Nu loopt de hele markt aan de leiband van de Aandelenmarkten , en valt of staat de waarde met andere zaken als rente op fiat. Wat dus juist niet de bedoeling is, mijns inziens.

Het is een aparte asset klasse. Nu lijkt het steeds meer op het verder ontwikkelen naar het risicovolle zusje van de start up wereld. Wat het 10 jaar geleden misschien had moeten zijn, maar nu moeten we gaan naar volwaardige ontwikkeling van toepassingen , en het echt worden van een aparte asset klasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

merauder schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 07:48:
Bij Luna heb ik een gokje gewaagd in de lage regionen en inmiddels mijn inleg er weer uit kunnen halen.

Viel mij overigens op dat het inmiddels een munt is waar iedereen een gokje op waagt, waarbij iedereen zegt dat je er beter niet meer in kan investeren.
Luna is gewoon een meme geworden. Zolang CZ het nog accepteert met BUSD zal er op gehandeld worden, en als het minten is gestopt (en zelfs denken dat er ooit Luna geburnt gaat worden) blijft het interessant voor Shiba believers die denken dat het dan ooit nog naar 1 cent gaat.

Ondertussen is de grote winnaar CZ met Binance die met die fee's nog rijker wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Vis op 14-05-2022 07:58 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
inderdaad CZ brandt LUNA wel af, maar als hij een echte vent was, had hij het traden gestopt gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 20:19
Vis schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 07:55:
[...]

Luna is gewoon een meme geworden. Zolang CZ het nog accepteert met BUSD zal er op gehandeld worden, en als het minten is gestopt (en zelfs denken dat er ooit Luna geburnt gaat worden) blijft het interessant voor Shiba believers die denken dat het dan ooit nog naar 1 cent gaat.

Ondertussen is de grote winnaar CZ met Binance die met die fee's nog rijker wordt.
Daarom heb ik meteen mijn inleg er uit gehaald toen deze x2 is gegaan. Ik heb inmiddels genoeg winst verzilverd om een blikje schultenbrau te kopen.

Vanaf hier ligt de weg open, wordt het een krat bier, een nieuwe fiets, een nieuwe auto van de Jet Cars of misschien wel een hele BTC.

Afgezien van de meme vind ik deze shitshow vreselijk voor mensen die door Luna financieel in de problemen zijn gekomen of zich zelfs beroofd hebben van het leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Als je het traden stopt, dan zijn mensen daadwerkelijk hun geld kwijt. Of je moet ze een vergoeding geven. Withdrawen is wel een optie, maar ergens anders verkopen wordt ook steeds lastiger.

Ik denk niet eens dat CZ vanuit de fee's handelt. Hij heeft genoeg geld. Zo lang de mensen die er nu in handelen maar weten waar ze mee bezig zijn, dan mag het wat mij betreft doorgaan. Wat je moet voorkomen is dat er door nieuwe instappers verkeerd mee om wordt gegaan omdat ze niet het hele verhaal kennen. Vanuit dat oogpunt moet je mensen beschermen en moet je inderdaad het handelen stoppen. Wil je dat om bepaalde redenen niet, dan moet je iedere LUNA trader een melding voorschotelen met het verhaal erin en hem daarmee akkoord laten gaan. Zo'n laffe algemene melding onder de grafiek gaat niet helpen.

Misschien kan je het zo zien: Door het traden nu open te laten kunnen originele holders alsnog verkopen als ze dat willen. De nieuwe instappers weten hopelijk welk risico ze nemen, zo gaan de LUNA's over van originele holders naar speculeerders++. Misschien ook niet verkeerd, mits nieuwe instappers dus in ieder geval op de hoogte zijn van de situatie.

In de tussentijd staat mijn LUNA (inmiddels 2M stuks, maar ik neem echt een bewust risico, als het weg is dan is het weg, prima) wel op x2 sinds gisteren. Ik haal nu de inleg eruit.

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 14-05-2022 08:23 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 22:36
Uitkijken dames en heren.

Let op als je ineens een Metamask pop-up krijgt!

Meedere website front-ends zijn gehaxxt.
Let op!

https://www.reddit.com/r/...y_warning_multiple_sites/

[ Voor 30% gewijzigd door Dacuuu op 14-05-2022 09:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Dacuuu Thx voor de melding! Misschien kan je er nog wel even iets bijzetten als: "Let op als je ineens een Metamask pop-up krijgt!" of iets dergelijks? Nu is niet direct duidelijk waarvoor men moet opletten of oppassen.

(y)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 14-05-2022 09:36 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Ik kreeg laatst ook een mail om mijn metamask te verifiëren.. zag er aardig legit uit.

Linke boel..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:20
lama

[ Voor 136% gewijzigd door mentalozzie op 14-05-2022 09:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-4qshZwh3gNGxHgME4mrUICbEwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8WIHDgFwxzJfpZ8U5Y3jkWBH.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:17
Hoppa m’n €12 Luna is inmiddels €40. Nog even en toch 1x gratis uit eten. :+
Zal maar niet proosten met al dat leed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hij staat bovenaan bij de gainers lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Wordt er trouwens nog steeds luna bijgeprint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:20
Bitvavo staat ook weer open voor Luna…
Er wordt niet meer gemint toch? Kan nog wel even omhoog schieten… of keihard naar beneden.

Kratje bier of flesje euroshopper cola light vanavond!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:13
Een mooiere weerspiegeling van @Slux bestaat niet :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:47
mentalozzie schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:35:
Inderdaad, zit met verwondering te kijken hoe hard die $luna nu op en neer ketst. Het is maar centen werk maar toch. Net effe bijna 800%:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4PFptv1Q5yhNAv5f_UH38hxa8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7Vl7ns9tFdRv5Kux2AAzzTmE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Meer mensen er last van dat de rewards dagen bij Kraken zijn verplaatst ?

Kreeg normaal altijd mijn rewards op DOT op di en vr. Vervolgens werd dat wo en za.

Deze week lijkt het weer verlaat te zijn met een dag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
Skrunsies schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:39:
Meer mensen er last van dat de rewards dagen bij Kraken zijn verplaatst ?

Kreeg normaal altijd mijn rewards op DOT op di en vr. Vervolgens werd dat wo en za.

Deze week lijkt het weer verlaat te zijn met een dag :?
Vandaag nog niet gekeken, maar gisteren was er een storing bij het parachain gedeelte.

Update* staking rewards zijn vandaag ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 14-05-2022 09:42 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:12
baba420 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 06:34:
Ik zou idd stable coins ook al zeer hoog risico aanmerken. Als je een klapper maakt in crypto, er uit halen en niet meer omkijken. Als die apys van 20% is allemaal leuk voor korte termijn maar totaal niet levensvatbaar denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
mentalozzie schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:35:
Er wordt niet meer gemint toch? Kan nog wel even omhoog schieten… of keihard naar beneden.

Kratje bier of flesje euroshopper cola light vanavond!
Ook 1 miljoen stuks gekocht, we zien wel waar het schip strandt! 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Luna is veel te duur op dit moment.

De marketcap is $1.369.300.117 en waar is dat op gebaseerd? Ze hebben een miljardenschuld in UST, Luna heeft een gigantische inflatiie (20.400x meer coins in circulatie dan een week geleden), het project is door het putje.

In feite is het honderden keren te duur op dit moment.

Op dit moment bijkopen is een heel groot risico.

[ Voor 22% gewijzigd door BlueTooth76 op 14-05-2022 10:06 ]

2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:04
Ik denk dat die marketcap nu vooral komt door mensen die bagholder zijn en waarschijnlijk nog het meeste door speculanten die even 800% willen meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:40:
[...]

Vandaag nog niet gekeken, maar gisteren was er een storing bij het parachain gedeelte.

Update* staking rewards zijn vandaag ontvangen.
Hmmm, nee ik doel echt op de earnings. Los van de parachains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@BlueTooth76 Eens, maar in de crypto wereld hoeft die terechte redenatie niet te betekenen dat de waarde daalt. We hebben wel gekkere dingen gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Currry schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:06:
Ik denk dat die marketcap nu vooral komt door mensen die bagholder zijn en waarschijnlijk nog het meeste door speculanten die even 800% willen meepakken
Iedereen is bagholder ;)

Als je kijkt naar de pre-attack situatie, dan zijn er maar 320 miljoen coins van de originele "bagholders" en is de rest in hoog tempo bij-gemint en op de markt gedumpt.

Komt er een roll-back (zoals nu op tafel licht als 1 van de opties), dan is alles wat er gekocht is na de attack in 1 klap ongeldig en dus waardeloos.

[ Voor 7% gewijzigd door BlueTooth76 op 14-05-2022 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Taro schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:10:
@BlueTooth76 Eens, maar in de crypto wereld hoeft die terechte redenatie niet te betekenen dat de waarde daalt. We hebben wel gekkere dingen gezien.
Ik wil mensen alleen maar bewust maken van de situatie. Men is alweer hard aan het bijkopen maar:

- er is nog geen oplossing voor Luna
- 1 van de voorgestelde oplossingen is een roll-back, dan ben je je inleg van na de attack kwijt
- Luna is geen 1,5 miljard marketcap waard, er zijn zat projecten die wél goed draaien en veel minder waard zijn
- er zijn 20.400x meer coins in circulatie dan vorige week (6.530.000.000.000 t.o.v. 320.000.000) dus de Luna die je nu koopt zijn niet de Luna van vorige week.

[ Voor 11% gewijzigd door BlueTooth76 op 14-05-2022 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Iedereen gaat weer rekt als er een luna whale op sell drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Taro schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:10:
Doge is een goed voorbeeld, shiba zelfde laken en pakz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:46
Mooie "decentralisatie" die LUNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-09 21:05

NeoflexNL

Forever young

Lol, Luna 1500% in de plus, wat een gekonkel..

Waarom is die nou opeens weer gelist dan? Puur om de fees te pakken?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mannowlahn
Alles en iedereen die nu nog in Luna handelt is zich echt to bewust dat het zo over kan zijn. Zo niet dan kan je mensen ook niet helpen, er is genoeg info gepost de laatste week hierover. Van mij part blijven ze er in handelen, is mij om het even. Misschien leuke munt voor beginners om wat mee te rommelen.

Ik zou graag zien dat ze idd de boel gaan rollbacken om dan al die verbaasde gezichten te zien van al die mensen dat niemand meer ene jota om Luna geeft. You had one job als stable coin en die is het kwijt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon gokken op het moment met Luna, er gaan geheid mensen weer rekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Hetzelfde als met al die andere pump en dump coins uiteindelijk alleen maar slecht voor de markt.

Een deel van mijn nexo centjes zijn weer vrij en heb een stukje in eth gestoken. De rest staat weer locked. Morgen komt er weer een deel vrij, dan kijken we weer. Mogelijk wat extra btc.

[ Voor 50% gewijzigd door Pelox op 14-05-2022 10:31 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik hanteer gewoon het Buy low Sell high principe.
Kan aan mij liggen maar volgens mij is die behoorlijk low... :+

Ik zie nu alleen maar Higher Highs. Wat mij betreft was dit gewoon een "Healthy Correction"....

[ Voor 30% gewijzigd door Thaam op 14-05-2022 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000148719855/8ad6fecc2a76d2e1ae025f66c8af258f_400x400.jpeg

:> Saai.. * sh4d0wman gaat weer op zijn handen zitten

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog ff en LUNA gaat weer DOT/AVAX/ADA flippen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wat zijn als Luna naar de 1 cent gaat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:36:
Daarvoor moet de marketcap naar 65 miljard (ofwel; het zou dan de 4e coin qua waarde zijn en meer waard dan voor de attack).

Is een kapotte coin met een schuld van $9,6 miljard in UST dat waard? ;)

[ Voor 26% gewijzigd door BlueTooth76 op 14-05-2022 10:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:36:
geen idee wat mijn kratje bier inleg dan waard is :D
dan koop ik van mijn winsten een Bitcoin node :*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Kol Nedra schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:42:
[...]

geen idee wat mijn kratje bier inleg dan waard is :D
dan koop ik van mijn winsten een Bitcoin node :*)
Insane! Je bent gewoon een crypto whale geworden.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 22:22
Zit onlangs op Kraken.. en ik zie bij bijv. Luna staan "We can't process quotes for this pair right now. Please try again later." als je probeert het te verkopen. Mag/kan dit? Dus ook al sta je dik in de plus kan je nooit cashen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:54
In dit hele circus gewoon op iedere correctie >19% btc bijkopen dus , en wat ETH wellicht.

Hopelijk verdwijnen er veel roeptoeters en kunnen we terug naar zinvolle techniek gebaseerd op blockchain bouwen in plaats van dat er nog meer denken centrale crypto bank te moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol zag ontzettend veel buyins op 00038 , Luna staat nu op 00024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Thaam schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:45:
[...]

Insane! Je bent gewoon een crypto whale geworden.!
moet LUNA wel naar de 1 cent gaan
mijn kratje bier inleg is nu €2.29 waard :+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

heb een buyin op 00005 !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Laatst online: 14:42
Skrunsies schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 10:10:
[...]

Hmmm, nee ik doel echt op de earnings. Los van de parachains.
Ik krijg ze nog steeds op dezelfde dagen, ook gisteren.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gondor schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:00:
[...]

Ik krijg ze nog steeds op dezelfde dagen, ook gisteren.
Ik vandaag ipv gisteren

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Laatst online: 14:42
Misschien hadden ze wat backlog.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Maybe

Alles gaat wat trager. Ook de deposits naar Nexo met ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Skrunsies schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:20:
Maybe

Alles gaat wat trager. Ook de deposits naar Nexo met ING
Vraagje, kon je nu ook kleinere bedragen storten op nexo? Ik ging zelf altijd nog uit van min 500, iemand al geprobeerd met 100 of zo?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:21:
[...]

Vraagje, kon je nu ook kleinere bedragen storten op nexo? Ik ging zelf altijd nog uit van min 500, iemand al geprobeerd met 100 of zo?
Ja dat is geen probleem

Doe vaak genoeg deposits met bedragen rond de 100 d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door Skrunsies op 14-05-2022 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Btc mag wel weer een pompje krijgen.. even door de 30 en de 32k

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ben er even een dagje uitgeweest, maar wtf, LUNA, 1160+%

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Luna al 5x zien gaan vannochtend, toen niet ingestapt omdat ik het niet vertrouw :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 22:22
anandus schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:43:
Ben er even een dagje uitgeweest, maar wtf, LUNA, 1160+%
Leuk, maar je kan het toch niet verkopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
replica17 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:45:
[...]

Leuk, maar je kan het toch niet verkopen...
Op binance wel hoor

Maar goed.. iedereen focus op luna en btc loopt ondertussen leeg

[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 14-05-2022 11:53 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De huidige 3m LUNA candle die over de 0,0004 heen gaat is écht onhoudbaar, ik stap voor 75% uit, komt vast een rode candle aan.

Deze:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qIJ08T6pvvdOBdewKCRiLU3BXNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CfhFspSzrmxzwW3YBi6njdva.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 14-05-2022 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14-09 23:11
ook op Bitvavo kun je gewoon handelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Wen btc +13045%

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Taro schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:53:
De huidige 3m LUNA candle die over de 0,0004 heen gaat is écht onhoudbaar, ik stap voor 75% uit, komt vast een rode candle aan.

Deze:
[Afbeelding]
Of een startschot voor een nog veel grotere stijging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Luna vliegt momenteel, een 0 eraf zou al top zijn!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Zal ik eens voor de grap in luna stappen? Dan is het gelijk afgelopen met dat gepomp.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35
Pelox schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:56:
Zal ik eens voor de grap in luna stappen? Dan is het gelijk afgelopen met dat gepomp.
pssst don't jinx it :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:56:
Graag, ik heb de lagere buy orders in de 2 en 3 range klaar staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35
Als ik mijn Grill Guru Large eruit haal vind ik het prima, voor nu is het een mooie stijgende lijn :D

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hijacker80
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-05 23:08
Ik had voor de fun voor 10 euro luna gekocht gister op binance iets na 14:30 nu 90 waard ... bizar hoe sommige hebben verdient al met 900-1000% stijging die wel flink hebben ingezet.
Volg Satoshi Stacker bv en die heen al tonnen er aan verdient als het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
SpoekGTi schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:59:
Als ik mijn Grill Guru Large eruit haal vind ik het prima, voor nu is het een mooie stijgende lijn :D
Wie weet wordt Luna de volgende meme Coin. Een mooie herinnering aan de zwartste dag in mijn crypto leven:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Luna aangekocht 😅
Redelijke winst, me inleg verkocht en terug gestort om me rekening.

Nu speel ik met de winst op bitvavo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:41
Ik durf nog geen euro in Luna te zetten. Het is een tikkende tijdbom blijf mooi bij BTC en een andere alt coin in de adult industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Spyhard666 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:05:
[...]

Wie weet wordt Luna de volgende meme Coin. Een mooie herinnering aan de zwartste dag in mijn crypto leven:-)
Ja de coin die je aanbeveelt aan beginners, zodat gevorderden eruit kunnen stappen met winst.

De eerste officieel erkende geitenponzi-munt. De aftrap is morgen in de Bruna.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 11:53:

Deze:
[Afbeelding]
Net op tijd eruit gestapt 50% weten te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Me inleg heb ik terug bij Luna, dus verlies kan ik nooit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 19:22
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:07:
[...]

Net op tijd eruit gestapt 50% weten te pakken.
Het begint pas joh :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Als er voor een "roll back" wordt gestemd dan is het snel afgelopen ;)

Fundamenteel staat Luna er nog net zo slecht voor als gisteren, geen reden om nu wel in te stappen.
Marketcap van $3 miljard slaat ook nergens op, dat is ongeveer 1000x te hoog.

[ Voor 30% gewijzigd door BlueTooth76 op 14-05-2022 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:32

knakworst

Get more sats!

Vanaf de lage 30000 zal er wel weer een nieuwe pump komen, speelkwartier is nog volop bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
BlueTooth76 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:10:
[...]

Als er voor een "roll back" wordt gestemd dan is het snel afgelopen ;)

Fundamenteel staat Luna er nog net zo slecht voor als gisteren, geen reden om nu wel in te stappen.
Marketcap van $3 miljard slaat ook nergens op.
Wanneer is die stemming?

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlueTooth76
  • Nu online

BlueTooth76

Let the sun shine!

Eusebius schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:11:
[...]

Wanneer is die stemming?
Dat weet ik niet.
Maar als je geld in stopt zou je het iig wel moeten weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:13
Luna 1200% over 24 uur? Wat een wereld is dat crypto ook hè 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:49
Wtf belachelijk volume op luna... Geen wonder dat btc bloedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
BlueTooth76 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:13:
[...]

Dat weet ik niet.
Maar als je geld in stopt zou je het iig wel moeten weten.
In het draadje over de Terra V2 upgrade weten ze het ook niet.
Wel willen ze V1 ergens compenseren. 80% wat je op 9 mei had ofzo (is een voorstel)

==
hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
cooLopke schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:16:
Wtf belachelijk volume op luna... Geen wonder dat btc bloedt...
Zelfde verhaal als met doge, shiba en al die andere troep. Alle kinderen en hun moeder springen in luna.

Zero.

Pagina: 1 ... 22 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!