[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.586 views

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:17

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:29:
[...]

Stay strong brother! De beer is nog lang niet over. Ook nog wanneer de retail even kan fomoen

[YouTube: "We'll Bottom In November" - Gareth Soloway Bitcoin Interview]
Het is dus eigenlijk:
Sell in May go away, but remember to come back in September, so you're really rekt in November?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:47
[...]

Stay strong brother! De beer is nog lang niet over. Ook nog wanneer de retail even kan fomoen

Niet helemaal mee eens. Hij vergeet voor het gemak even dat beleggers een maand of 6 vooruit kijken, de impact van de renteverhogingen hebben we dus ook al gehad, dat was de hele reden van de daling bij aandelen en gaat niet nu nog komen.

De vraag is nu wat de inflatie de komende tijd gaat doen en het is wachten op cijfers. Als de inflatie niet daalt is de kans groot dat er weer een renteverhoging aankomt en zal de boel nog verder dalen voor een nieuwe renteverhoging uberhaupt is is aangekondigd.

Mocht dan blijken dat de renteverhoging bijv. maar 0,25% is en beleggers hadden bijv. 0.50% verwacht dan zullen aandelen gaan stijgen ondanks dat het een verhoging is.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OueMyKxEa9vfNdMosCE1GOwBT94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WoGMR36xPZ6PgDdYM3ZoTxrB.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• YES

YES

Moderator General Chat
Bitcoin CEO is altijd al silent geweest. Lekker rustig baantje blijkbaar

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

[...]

Weet je nog van al die YouTubers die voorspelden dat we naar 200k gingen? Die blijven roepen dat we rekt gaan. Tot we de oude ATH doorbreken!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3rjRhHTMqu_CnlMB9ALYge5NeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hWbOpAjQtqVyOSB8ZFem621x.jpg?f=fotoalbum_large

Adoptie

• YES

YES

Moderator General Chat
Oké, Latijns Amerika was tot op heden dus geïsoleerd op financieel gebied? Ik leer nog elke dag bij.

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:38:
[...]

Oké, Latijns Amerika was tot op heden dus geïsoleerd op financieel gebied? Ik leer nog elke dag bij.
Ken je Oracle?

Je kunt ook vertrouwen op El Salvador toestanden natuurlijk…

[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 28-07-2022 21:43 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Als er niet meerdere grote bedrijven zijn met die naam, denk ik wel te weten om welk bedrijf het hier gaat inderdaad. Maar zo'n tweet jeukt. "unlock a continent", er is niets gelocked aan dat continent.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-11 20:32

filthy rich

löp wa los

Taro schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 19:39:
Kan toch haast niet anders dan dat die 24.250 er aan gaat?

[Afbeelding]
ik gok t er niet op

en aans löpt wa vast

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:43:
[...]

Als er niet meerdere grote bedrijven zijn met die naam, denk ik wel te weten om welk bedrijf het hier gaat inderdaad. Maar zo'n tweet jeukt. "unlock a continent", er is niets gelocked aan dat continent.
Beetje een ongelukkige woordkeuze inderdaad maar denk dat de visie wel goed is.

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:44:
[...]

Beetje een ongelukkige woordkeuze inderdaad maar denk dat de visie wel goed is.
Ja ik reageerde wat zuur, ik krijg altijd een beetje jeuk van dergelijke marketing ;) Als een bedrijf als Oracle big time met crypto/blockchain aan de slag gaat dan is er inderdaad wel sprake van adoptie :)

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:45:
[...]

Ja ik reageerde wat zuur, ik krijg altijd een beetje jeuk van dergelijke marketing ;) Als een bedrijf als Oracle big time met crypto/blockchain aan de slag gaat dan is er inderdaad wel sprake van adoptie :)
Ik snap m hoor ;) ik probeer het ook nog steeds van 2 kanten te bekijken. Bitcoin als middel om de armere landen toch digitaal vooruit te helpen.
Maar bij veel van die landen staat echt een clown aan het roer lees eigengewin. Dan neig ik in dat geval toch meer naar regulatie.
Wie weet is beide mogelijk?

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:52:
[...]

Ik snap m hoor ;) ik probeer het ook nog steeds van 2 kanten te bekijken. Bitcoin als middel om de armere landen toch digitaal vooruit te helpen.
Maar bij veel van die landen staat echt een clown aan het roer lees eigengewin. Dan neig ik in dat geval toch meer naar regulatie.
Wie weet is beide mogelijk?
Beide lijkt me zeker mogelijk, alleen regeert bij veel overheden/regeringen ook de angst dat hun eigen systeempje omvalt en dat een onafhankelijk iets als crypto daar in zou kunnen bijdragen. Zonder regulering lijkt het me overigens niet mogelijk dat ooit echt breed ingezet te krijgen, je zegt het zelf al, vooralsnog lijken vooral vrij vage figuren het in 'hun' land te promoten/opdringen.

Ik reageerde een beetje te scherp omdat ik op Telegram al de hele avond een scammert aan het lijntje probeer te houden, die haakt net af, vind ik jammer :+

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat een grote grap bij Celsius:
We are writing to let you know that we were recently informed by our vendor Customer.io that one of their employees accessed a list of Celsius client email addresses held on their platform and transferred those to a third-party.

We do not consider the incident to present any high risks to our clients whose email addresses may have been affected but are releasing this communication to make sure you are aware.

We have been in ongoing communication with Customer.io. They have confirmed that no other Celsius-related data was compromised beyond those identified email addresses.

To state clearly, Celsius’ systems and security had not been involved or impacted. Celsius’ robust security and data protection management, and our focus on protecting our clients’ data, remain intact.

• Alpina
  • Nu online
YES schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 21:56:
[...]

Beide lijkt me zeker mogelijk, alleen regeert bij veel overheden/regeringen ook de angst dat hun eigen systeempje omvalt en dat een onafhankelijk iets als crypto daar in zou kunnen bijdragen. Zonder regulering lijkt het me overigens niet mogelijk dat ooit echt breed ingezet te krijgen, je zegt het zelf al, vooralsnog lijken vooral vrij vage figuren het in 'hun' land te promoten/opdringen.

Ik reageerde een beetje te scherp omdat ik op Telegram al de hele avond een scammert aan het lijntje probeer te houden, die haakt net af, vind ik jammer :+
Jammer! Wij hadden er laatst weer eentje via whatsapp; Hee pap kun je geld overmaken ik zit wat krap bij kas… toch weer een kwartiertje kunnen lachen… kill it with fire >:)

• YES

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:01:
[...]

Jammer! Wij hadden er laatst weer eentje via whatsapp; Hee pap kun je geld overmaken ik zit wat krap bij kas… toch weer een kwartiertje kunnen lachen… kill it with fire >:)
Haha ik krijg op Telegram altijd van die "Investment opportunities" aangeboden. Ook leuk :D

• YES

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:00:
Celsius’ robust security and data protection management, and our focus on protecting our clients’ data, remain intact.
Als een bedrijf dit soort teksten begint te spuien moet ik altijd hieraan denken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2L1icmBlimebi4B7BmySg-vEFJc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Yi0yqCVEcX4SaLDFVhYHS4Th.gif?f=user_large

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:33
Bitcoin Cash trekt ff een groene paal,
Sta nog maar 60% in de min :')

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18:19
[...]

Kan hem en zijn analyses altijd wel waarderen.

Er lijkt toch weer een bear flag patroon te ontstaan en dat is doorgaans geen goed teken. Doet me ook weer twijfelen om alle investeringen van de afgelopen weken nu, zo rond 24k, van de hand te doen. Terwijl dat via DCA is gekocht voor de lange termijn en ik weet dat ik dat eigenlijk niet moet doen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

ETH @ 100 1D MA

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:43

Trackerfire

BTC HODLER

Dikke moon 🌙

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Waar blijft de b33r?

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-11 13:28
YES schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 20:31:
[...]

Het is dus eigenlijk:
Sell in May go away, but remember to come back in September, so you're really rekt in November?
2021 is het niet met uw stelling eens ;)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bijna...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDE3SmNO9_SRh2V0lRm8x2WEoEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gAeNNXaeQmEFzeruv3pdF5Am.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-11 20:05

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
28k, bullrun en met pensioen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Taro schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 22:57:
[...]

28k, bullrun en met pensioen.
Klinkt lekker! Wel wat verkoopdruk rond dat niveau:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBt6tQc8ot_njv9e37y2P3UqoTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dG1qrMP7XRONVujzwkqAAby7.jpg?f=fotoalbum_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:25
Wat een zwakkeling ben ik toch ook. Gisteravond ETH verkocht en nu knetterende fomo natuurlijk. En dan rijst natuurlijk de vraag: waarom heb je verkocht als je vanaf de top zat te hodlen? Welnu jongens, dat is gewoonweg omdat ik mijn actie niet goed had doordacht.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Trackerfire schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:00:
[...]

Klinkt lekker! Wel wat verkoopdruk rond dat niveau:

[Afbeelding]
Daar hecht ik persoonlijk niet zoveel waarde aan, met wat koopvolume is dat zo weg.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
Ray_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:01:
Wat een zwakkeling ben ik toch ook. Gisteravond ETH verkocht en nu knetterende fomo natuurlijk. En dan rijst natuurlijk de vraag: waarom heb je verkocht als je vanaf de top zat te hodlen? Welnu jongens, dat is gewoonweg omdat ik mijn actie niet goed had doordacht.
Ik zag het ook niet aankomen. Gister verkocht en hoopte vandaag op een dip lol. Maar het kan alsnog komend weekend...

[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 28-07-2022 23:03 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
Erna? Die fomo't er samen met Henk en Ingrid keihard in!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ray_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:01:
1 x pe rmaand uitzoomen en je plan maken. Als LT hodler moet je nu aan boord zitten als we doorschieten naar 28k. Als trader maakt dat minder uit omdat je daarna weer kan instappen.

Je moet niet de HODL strategie combineren met traden. Dat gaat altijd mis. HODL moet je winstniveaus neerzetten waar je tevreden mee bent dat je de winst binnen hebt. En dan niet meer terugkijken.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:14
Wie is er hier goed in wiskunde? Kan iemand deze (doorbroken) lijn uitleggen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c0DW42teaz4tcYkiZkHJWJQsTSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GOGFWLbEcsboa3rAtsRmWybO.png?f=fotoalbum_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Moiety schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:10:
[Afbeelding]
Will Clemente vragen ;)

• Moiety
Haha check in de box
Stift

• Kol Nedra
Coldcat schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:09:
[...]

1 x pe rmaand uitzoomen en je plan maken. Als LT hodler moet je nu aan boord zitten als we doorschieten naar 28k. Als trader maakt dat minder uit omdat je daarna weer kan instappen.

Je moet niet de HODL strategie combineren met traden. Dat gaat altijd mis. HODL moet je winstniveaus neerzetten waar je tevreden mee bent dat je de winst binnen hebt. En dan niet meer terugkijken.
boven de 50k is het DCA richting stablecoins voor mij 👍

nothing stops this train

• gws24
  • Laatst online: 19:05

gws24

Thinking is hard!

lol, mijn stop loss stond met een trigger op 23.681,25 en het laagste punt was natuurlijk 23.680 (binance btc/busd) :')

Gelukkig stond die trade al flink in de plus en ik nam een risico door hem zo kort te zetten maar het blijft K.U.T.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Cardano Vasil Upgrade weer met een aantal weken uitgesteld. Test is wel succesvol completed.

• keanu_
Trackerfire schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:14:
Cardano Vasil Upgrade weer met een aantal weken uitgesteld. Test is wel succesvol completed.
Uiteindelijk toch een fraai bericht. Testnet completed en enkele weken later start. Op jaren van ontwikkeling. Het moet zijn naam als ghostchain wel waarmaken ;)

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:34
Trackerfire schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:14:
Baas, baas!
We hebben de nieuwe release getest!

- Heel goed! En!?

Nou, dit is echt niet best. De GUI is onwerkbaar, de code heeft dertien high risk vulnerabilities, de performance is kut en de code base kon minstens drie keer efficiënter….

- Super!! Geweldig!!

Euh, leg uit, Charles?

- Je had één taak, Testy McTestFace. Jij moest eventuele tekortkomingen vinden. En dat is gelukt, toch?!

… Right. En nu? Wat wil je dan dat we via Twitter met het Ada Army communiceren? Hoe vertellen we die hipster moonboys de waarheid zónder dat ze meteen hun stack van de hand doen!?
‘Test succesvol completed.’

[ Voor 50% gewijzigd door MrMrq op 29-07-2022 06:31 ]

Maktub

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:13:
[...]

boven de 50k is het DCA richting stablecoins voor mij 👍
Ik ben niet beter dan een ander en heb nog veel te leren. Echter als je de grafiek op de maand zet is in de buurt van 46k niet beter om je pijlen op te richten?

• Kol Nedra
Coldcat schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:26:
[...]

Ik ben niet beter dan een ander en heb nog veel te leren. Echter als je de grafiek op de maand zet is in de buurt van 46k niet beter om je pijlen op te richten?
rond die prijs was ik wel van plan om even te stoppen met dca fiat inleg, dan wat meer achter houden en wellicht ook wat meer in aandelen. ik ben geen trader maar voor nu richt ik op 50+k

nothing stops this train

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:26
Moiety schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:10:
[Afbeelding]
Tis maar net hoe je een lijntje tekent?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mg9GUVfn5YBja8e-e5GV5IiOvq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fwc8ZEqy81sX04TlEZfVi3JZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door cavemees op 28-07-2022 23:40 ]

• Moiety
cavemees schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:32:
[...]

Tis maar net hoe je een lijntje tekent?

[Afbeelding]
Correct, het is een vlakke tweedegraadskromme die de meetkundige plaats is van punten met dezelfde afstand tot een gegeven lijn, de richtlijn, en een gegeven punt, het brandpunt. 8)

• cavemees
Moiety schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 23:42:
[...]

Correct, het is een vlakke tweedegraadskromme die de meetkundige plaats is van punten met dezelfde afstand tot een gegeven lijn, de richtlijn, en een gegeven punt, het brandpunt. 8)
:Y

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-11 12:49
D'r is geen gebrek aan volk dat in aanmerking komt voor het kampioenschap 100m dom lijnen trekken.
Edit: Ook geen gebrek aan volk dat in aanmerking komt voor het kampioenschap 100m dom lullen trouwens :)

[ Voor 35% gewijzigd door toilet_paper op 29-07-2022 00:06 ]

• cavemees
toilet_paper schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:03:
D'r is geen gebrek aan volk dat in aanmerking komt voor het kampioenschap 100m dom lijnen trekken.
Edit: Ook geen gebrek aan volk dat in aanmerking komt voor het kampioenschap 100m dom lullen trouwens :)
Gelukkig tegenwoordig ook geen gebrek aan toilet_paper

• Masstje
  • Laatst online: 08:39
cavemees schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 00:12:
[...]

Gelukkig tegenwoordig ook geen gebrek aan toilet_paper
En ook geen gebrek aan paper_hand gisteren.

Must resist the fomo

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

** Knip, niet meer doen aub. Zie Taro in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22" **

[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 29-07-2022 09:11 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-11 13:47

MicroWhale

The problem is choice

Tenzij je daytrade is het sowieso een slecht moment om te verkopen... zoals ik gisteren al zei: hodl en dca...

toevoeging van vandaag: ... en pas verkopen als btc rond $1mil en eth rond $20k schommelt (ergens tussen 2025-2030).

Is verder geen (ver)koopadvies natuurlijk want ik heb er de ballen verstand van, maar nu (in bearish weer) verkopen is gewoon een beetje raar.

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 29-07-2022 09:11 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:44:
[...]

Tenzij je daytrade is het sowieso een slecht moment om te verkopen... zoals ik gisteren al zei: hodl en dca...

toevoeging van vandaag: ... en pas verkopen als btc rond $1mil en eth rond $20k schommelt (ergens tussen 2025-2030).

Is verder geen (ver)koopadvies natuurlijk want ik heb er de ballen verstand van, maar nu (in bearish weer) verkopen is gewoon een beetje raar.
Voor (day/range/buy-high sell-low) traders is het inderdaad logisch om los van of je in een bear dan wel bull market te verkopen. Als je daadwerkelijk DCA en HODL als strategie hebt en nu verkoopt dan stap je letterlijk van die strategie af dus dat is sowieso gek.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Inflatie NL juli: piekt tot 11,6 procent. Tegen 9,9 procent vorige maand. Net niet het record van maart (11,7 procent) overtroffen. Gelukkig is het transitory en reageert de ECB adequaat :F

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:49:
Inflatie NL juli: piekt tot 11,6 procent. Tegen 9,9 procent vorige maand. Net niet het record van maart (11,7 procent) overtroffen. Gelukkig is het transitory en reageert de ECB adequaat :F
Lower High you say? :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
Inflatie NL juli: puekt tot11,6 procent. Tegen 9,9 procent vorige maand. Net noet het record van maart (11,7 procent) overtroffen. Gelukkig is het transitory en reageert de ECB adequaat :F
ja prachtig, wat een shitshow is het ook eigenlijk. Heb soms wel eens te doen met mensen die echt krap zitten. Alleen is dat maar een mini percentage in NL. Gros is toch parasiet en zuigt de hele schatkist leeg met al die idiote kortingen, bijdragen en toeslagen. En maar klagen allemaal

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Coldcat

Coldcat

HODL

Inflatie NL juli: piekt tot11,6 procent. Tegen 9,9 procent vorige maand. Net noet het record van maart (11,7 procent) overtroffen. Gelukkig is het transitory en reageert de ECB adequaat :F
We vergelijken met een jaar terug toch? Was toen alles niet nog goedkoper na COVID?

Enkel een getal zegt niet zoveel, los dat 11,7% wel veel is omdat dit meer is dan de Binance APY!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P0DoLiWlbJUi8gM5l_MlMRmIz6Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zv8NcIAdSWGMn8Hx7TDYnNcl.jpg?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 08:39
Coldcat schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:51:
[...]

We vergelijken met een jaar terug toch? Was toen alles niet nog goedkoper na COVID?

Enkel een getal zegt niet zoveel, los dat 11,7% wel veel is omdat dit meer is dan de Binance APY!
Goedkoper na covid? Waar kocht jij je bier?

• Coldcat

Coldcat

HODL

Masstje schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:07:
[...]

Goedkoper na covid? Waar kocht jij je bier?
Energie en brandstof. Los van studenten verbruiken de meeste mensen meer energie dan bier.

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:58
anti elppa schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 07:51:
[...]

ja prachtig, wat een shitshow is het ook eigenlijk. Heb soms wel eens te doen met mensen die echt krap zitten. Alleen is dat maar een mini percentage in NL. Gros is toch parasiet en zuigt de hele schatkist leeg met al die idiote kortingen, bijdragen en toeslagen. En maar klagen allemaal
Voordeel, BTC wordt in euro's steeds meer waard :+

Verwijderd

PureLOOD schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GGEAdy7vQwKThZlOHoZQ-oMLo4M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yROJ9eVY4fqz0ReJC3x4Mbc5.jpg?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:11
PureLOOD schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:22:
[...]

klopt. Voor de hodler en sellers in 2030 prima. Voor de mensen die nu nog moeten kopen niet fijn.

edit, btc probeert weer ff wat

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 29-07-2022 08:37 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Skrunsies zit aan de heerlijke oploskoffie en bekijkt de charts. Komt vervolgens tot de conclusie waarom heeft hij geen dikke WING tijdens de bear.

Wtf is dit voor dikke tech dan :?

[ Voor 3% gewijzigd door Skrunsies op 29-07-2022 08:39 ]

UberLurker Departement #GG.

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
24.5k (alleen) nog ———-> 28k

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:47
Amstrike01 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:39:
24.5k (alleen) nog ———-> 28k
Je bedoeld zeker alleen nog naar 82k?

Typfoutje kan gebeuren.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:56
Skrunsies schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:39:
Skrunsies zit aan de heerlijke oploskoffie en bekijkt de charts. Komt vervolgens tot de conclusie waarom heeft hij geen dikke WING tijdens de bear.

Wtf is dit voor dikke tech dan :?
Troost je vriend. Op het moment dat wij in WING instappen keldert de koers en rest ons alleen oud zwembadwater om de dorst te lessen.

Geniet van je vakantie en dca+hodl!

Geen Ferrari teamstrategiën met Plan A tot Plan F

• keanu_
Gaat een spannende dag worden voor het weekend! :)

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Goedemorgen!

Grafiekje van de dag:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T1kT4jo6qofcb9Uqmg8cX2WD4xM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7cQuMhHqt4TVoq301kNKOFvI.png?f=fotoalbum_large

• Skrunsies
  • Niet online
keanu_ schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:48:
Gaat een spannende dag worden voor het weekend! :)
Valt mee kerel, ik zal je nu alvast geruststellen. Het wordt morgen gewoon weekend :(:)

• keanu_
Skrunsies schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:52:
[...]

Valt mee kerel, ik zal je nu alvast geruststellen. Het wordt morgen gewoon weekend :(:)
;(

Verwijderd

Als je je zorgen maakt over morgen, gewoon kijken of Australie er nog is aangezien hun in de toekomst leven ofzo.

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:55:
Als je je zorgen maakt over morgen, gewoon kijken of Australie er nog is aangezien hun in de toekomst leven ofzo.
Ja ik snap nog steeds niet dat die lui de VS niet even gewaarschuwd hebben voor 9/11.

• Domino
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 08:55:
Ik heb altijd het gevoel dat die aussies achter de rest aanhobbelen. Die moeten vandaag in de Sydney Daily lazen dat de werled gisteren is vergaan. :Y)

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

en aans löpt wa vast

Verwijderd

Domino schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:05:
[...]

Ik heb altijd het gevoel dat die aussies achter de rest aanhobbelen. Die moeten vandaag in de Sydney Daily lazen dat de werled gisteren is vergaan. :Y)
Als je het mij vraagt zijn hun de volgende evolutie van de mensheid. Hoe overleef je anders al die beestjes welke zelfs hun grootste held ooit heeft geveld?

Mij niet gezien tussen al die brandgevaarlijke herpes spuitende koala beertjes en spinnen groter dan Andre the Giant.

• Skrunsies
  • Niet online

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Spannend… dus het gaat of omhoog of naar beneden ?
Naar rechts, het gaat naar rechts!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZrhZiG6kZHcO_XTJriSuhUn7dY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DY1hXMwTwFtp7EZtoWQ8i01K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• Domino
YES schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Behalve als we (wederom) naar de aussies kijken. Daar gaat alles naar links (Coriolis effect?).
De echte mindfuck komt bij de candles: rood is up en groen is down. Rare gasten daarzo.

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Ja wat is het nou? Omhoog, naar beneden of naar rechts :? Verwarrend allemaal.

Ik ga wel weer aan de luifel stokken hangen. Wen sun ?

:w

• YES

YES

Moderator General Chat
Domino schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:28:
[...]

Behalve als we (wederom) naar de aussies kijken. Daar gaat alles naar links (Coriolis effect?).
De echte mindfuck komt bij de candles: rood is up en groen is down. Rare gasten daarzo.
Laat die gasten nou eerst de Emoe's maar eens verslaan, voordat we ze serieus nemen.

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:29:
[...]

Laat die gasten nou eerst de Emoe's maar eens verslaan, voordat we ze serieus nemen.
Emoe's serieus nemen?! :|

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:58
Domino schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZioKg-519wmIsbMHRknGN3Njio=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wgOL68dPJAFWzaGq3LffQWWO.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
24.4k aangetikt vandaag, lekker hoor hopelijk niet teveel mensen hier die wachten op de 10k dip? :z

nothing stops this train

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Skrunsies schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:17:
[...]

Spannend… dus het gaat of omhoog of naar beneden ?
Precies.

en aans löpt wa vast

• YES

YES

Moderator General Chat
Ho ho ho, Erdo, hou jij het nou maar bij je Geitenbende

• Domino
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:35:
24.4k aangetikt vandaag, lekker hoor hopelijk niet teveel mensen hier die wachten op de 10k dip? :z
Hoop doet leven. Kop in 't zand en door.
Net als een struisvogel emoe

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Nee hoor, $18k?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Domino
Ik ga nog wat vies fiat verdienen. Pre market is groen, ik zie jullie bij 28k!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Ik gok op de demand zone.
Hoe dan ook bijna (lekker lang) weekend mensen en geen charts voor mij. Woensdag pas weer werken heuhhh! Beetje bier drinken, BBQ, Snoekbaars vissen, skûtsjesilen en The Dubliners. :9B

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:15
El Capo is er voor nu in ieder geval even klaar mee

@CryptoCapo_
Same thing happening now. Worth a read.

I will not post any more here until the bearish scenario is confirmed or invalidated.

Good luck and stay safe.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Ik ga deze post van je onthouden.... :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Ik ga deze post van je onthouden.... :)
denk zelf dat we nog onder de 20k komen want de volgende halving is nog te ver weg.... het blijft een spelletje van geduld, spelen met fiat en mensen laten panic sellen op een gegeven moment :z

klinkt saai misschien maar van mij mag BTC voorlopig in deze range blijven en na de halving pas gaan moonen

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 29-07-2022 09:48 ]

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:41:
[...]

Ik gok op de demand zone.
Hoe dan ook bijna (lekker lang) weekend mensen en geen charts voor mij. Woensdag pas weer werken heuhhh! Beetje bier drinken, BBQ, Snoekbaars vissen, skûtsjesilen en The Dubliners. :9B
Kom je mij ook even helpen? Ik mis nog iemand om een tentstok vast te houden ?

Straks is het enige wat nog moon gaat, mijn tentje :9B

Edit: Njoy je vrije dagen kerel ;)

• Alpina
  • Nu online
sjorremans schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:41:
El Capo is er voor nu in ieder geval even klaar mee

@CryptoCapo_
Same thing happening now. Worth a read.

I will not post any more here until the bearish scenario is confirmed or invalidated.

Good luck and stay safe.
Ik volg hem al een hele tijd en zou best nog gelijk kunnen krijgen hoor maar voor mij is dit het bewijs dat rustig terug inschalen (dca of hoe je het wil noemen) vanaf 17k beter is dan wachten op die perfecte capitulatie naar 16k. Op tijd je winst nemen en dan weer opnieuw bekijken.

Kan me niet voorstellen dat hij het zelf ook al niet gedaan heeft. Ondertussen wel 400k volgers dus stel dat de helft hem blindelings volgt om vooral niet in te stappen…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyoWt_4VS98VhA-QF3UYtgxPY4M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4hViLREumGUQAzZN58InxXN5.jpg?f=fotoalbum_large
;)

Oa Pentoshi gaat ook nog steeds uit van een $500 ETH. Ook prima koop ik nog wat bij.

[ Voor 23% gewijzigd door Alpina op 29-07-2022 09:57 ]

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 09:36:
[...]

Ho ho ho, Erdo, hou jij het nou maar bij je Geitenbende
Die heeft een schapenbende. :>
Pagina: 1 ... 183 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!