[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 173 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.138 views

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-01 14:53
Alle posities gesloten, verwacht wel een knal omlaag. Zo niet, jammer. Ben goed gevuld.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-01 22:32
Wat Plutus goed doet:

*Je hoeft geen coins te hebben voor een kaart. Dat is optioneel. Als je besluit tokens te kopen voor upgrades dan blijven deze tokens altijd in je eigen wallet, dus niet onder hun beheer, en niet gelocked.

*Direct opwaarderen. Je maakt geld, en binnen 1 minuut staat het op de app. Bij CDC kon dit nog wel eens een uurtje duren

*Zelf perks kiezen. Zo heb ik nu bijvoorbeeld gratis een Curve Black kaart (twv €10 ). Zo betaal je nooit tranactiekosten meer op vreemde valuta

*Wat voor mij een voordeel is, omdat de cashback pas veel later terugkomt spaar ik deze op, ik heb een alert op de Delta app gezet, zodra PLU weer op $10 staat verkoop ik direct alle cashback. Bij Crypro.com zat ik elke dag de CRO om te zetten naar euro's en ging dit weer terug naar de kaart

[ Voor 10% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-07-2022 16:41 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:26:
Plutus heeft z'n eigen issues. Namelijk, al weken geen kaarten om uit te geven. Ze verwachten pas in oktober weer te kunnen leveren.
En de top-up issues.
En de app die mij keer op keer terug uitlogt (iOS).
En enkel PLU op de ETH chain (voorlopig).
Als Plutus verder blijft doen wat ze doen, en dus niet voorwaarden aanpast, dan komt er vast wel een dikke pump van PLU zodra er weer nieuwe kaarten beschikbaar zijn.
Maar tegen dan is de woede van de CDC meute weer gaan liggen en is de drijvende kracht weer een beetje weg... De bull zal volgens mij eerst goed op gang moeten komen en de FOMO lekker aanwakkeren.
Plutus doet een aantal dingen wel anders ten opzichte van CDC. Zo krijg je de cashback pas na 45-90 dagen. Dit voorkomt fraude. Ook betaal je maandelijks een bedrag, wat zorgt voor nog wat extra cashflow voor het bedrijf. Wat mij betreft maakt dit het iets beter houdbaar dan de CDC kaarten
Het model is in de basis hetzelfde, op termijn lijkt dat niet meer of minder houdbaar dan CDC.
CDC heeft tenminste nog een nut voor CRO, PLU heeft... niks.
Er is geen vraag naar PLU en dat zie je ook aan de amper bewegende prijs en de volumes.
Maar goed, gewoon van profiteren zo lang het kan dus.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:28
[...]

Plutus heeft z'n eigen issues. Namelijk, al weken geen kaarten om uit te geven. Ze verwachten pas in oktober weer te kunnen leveren.

Als Plutus verder blijft doen wat ze doen, en dus niet voorwaarden aanpast, dan komt er vast wel een dikke pump van PLU zodra er weer nieuwe kaarten beschikbaar zijn.

Plutus doet een aantal dingen wel anders ten opzichte van CDC. Zo krijg je de cashback pas na 45-90 dagen. Dit voorkomt fraude. Ook betaal je maandelijks een bedrag, wat zorgt voor nog wat extra cashflow voor het bedrijf. Wat mij betreft maakt dit het iets beter houdbaar dan de CDC kaarten
cdc verdient natuurlijk goed aan hun hidden spread. maar ze kleden hun rewards helaas goed uit. als ze hun rewards in een bull-run (hopelijk) omhoog schroeven zal CRO ook weer pumpen.... nadeel dat de nieuwkomers rekt gaan.

Plutus is nu zeker de beste, alleen niet te verkrijgen nu.
als je moet kiezen tussen CROkaart of de BNBkaart zou ik zeggen: kies BNBkaart, ook al is het iets lastiger om er geld op te zetten.

nothing stops this train

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-01 09:54
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:51:
[...]

cdc verdient natuurlijk goed aan hun hidden spread. maar ze kleden hun rewards helaas goed uit. als ze hun rewards in een bull-run (hopelijk) omhoog schroeven zal CRO ook weer pumpen.... nadeel dat de nieuwkomers rekt gaan.

Plutus is nu zeker de beste, alleen niet te verkrijgen nu.
als je moet kiezen tussen CROkaart of de BNBkaart zou ik zeggen: kies BNBkaart, ook al is het iets lastiger om er geld op te zetten.
Lastiger om BNb te top-uppen is enkel in NL denk ik. In BE staat dit er binnen het uur op met sepa.

Cro heeft me een aardige duit gekost, dusja, laten staan en hopen op n mirakel, zoals velen…

• PlanR
PlanR schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 16:40:
Alle posities gesloten, verwacht wel een knal omlaag. Zo niet, jammer. Ben goed gevuld.
Daar gaatie. Bijna.

• elektriekert
  • Laatst online: 08:59
MOON!!!

• PlanR
Duhhh, ik zat in een long vanaf 22500. Gesloten op 22050. Pfff

Ach. :P :9

Edit, dit is nog geen moonen. Slappe hap.

[ Voor 9% gewijzigd door PlanR op 23-07-2022 17:08 ]

• elektriekert
PlanR schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:07:
[...]

Duhhh, ik zat in een long vanaf 22500. Gesloten op 22050. Pfff

Ach. :P :9

Edit, dit is nog geen moonen. Slappe hap.
Ik had geen koers open staan!
Lulde ook maar wat _O-

• PlanR
elektriekert schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:11:
[...]

Ik had geen koers open staan!
Lulde ook maar wat _O-
Hehe, vakmannetje

Ik dacht dat hij de 22 zou verliezen. Dus long gesloten. 22.3 nu. En slappe hap. Ik verwacht hem wel eronder helaas…

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:18

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 07:24:
[Afbeelding]

ACH, gelukkig weer eens wat groene kaarsen. Met zulke koersen en veel zon draait je LEVER toch overuren. We wisten dat het niet EZ ging worden met huidig monetair beleid, toch zit crypto weer in een lekkere FLOW.
Een hoop bekenden in de top losers. Uiteindelijk zijn het eens en altijd shitcoins. Na de pump de dump.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/atV-OutrRw8VE74dr1zEnzkNwD8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lt2GHFnM6L31ahZIQe7cHO2M.jpg?f=fotoalbum_large

• PlanR
De vraag is niet of, maar wanneer we onder de 22 gaan.

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-01 23:02
Man, man. Dat Crypto.com begint nu wel een zielig verhaal te worden. Heb de Ruby Steel card en zal er uiteindelijk geen verlies op lijden, maar het is wel een hoop gedoe voor niets geweest straks.

Daarnaast is het natuurlijk moreel verwerpelijk om mensen te laten investeren met ‘lokkertjes’ om ze vervolgens weer alles af te pakken.

• Gelukszoekr
JJ1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:53:
Man, man. Dat Crypto.com begint nu wel een zielig verhaal te worden. Heb de Ruby Steel card en zal er uiteindelijk geen verlies op lijden, maar het is wel een hoop gedoe voor niets geweest straks.

Daarnaast is het natuurlijk moreel verwerpelijk om mensen te laten investeren met ‘lokkertjes’ om ze vervolgens weer alles af te pakken.
Wees maar blij dat je dan geen Obsidian/Icy White had..

Gewoon houden, het is nog altijd een "gratis" kaart. Ik gebruik m alleen nog om m'n Plutus abonnement mee te betalen :p

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tot januari nog een leuke bergje, heuveltje cro pakken op spotify en daarna hopen dat die fluf aldaar nog een keer iets waard zal worden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 14:42:
@Taro Wat is het punt waarop je verkoopt indien het verder daalt?
Zie de ranges in het NK topic: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Daar hou ik rekening mee, waar ik verkoop (of koop) zeg ik niet meer. In het verleden hier gezeik door gehad, daar pas ik voor, ik krijg er immers niet voor betaald.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Al die kaarten hanteren min of meer dezelfde tactiek: eerst marktaandeel veroveren met geweldige voordeeltjes die op lange termijn nooit houdbaar zijn. Daarna deze voordelen fors terugschroeven.

Maar ondertussen heb je als team van CRO/PLUTUS/SWIPE etc. wel mooi je bijbehorende (overbodige) muntje van de hand kunnen doen door een gigantische stroom exit liquidity zoals hier als eens zo mooi werd gezegd.

Ordinair piramidespel in een voordeelkaart jasje gegoten, het fors terugschroeven van de voordelen is in feite een hele nette rugpull.

Gratis bestaat niet.

• Kol Nedra

wat dacht je van BTC withrawen via BTC netwerk: 0.0005 BTC aan fees kosten ($~11)
Kraken kost via BTC netwerk 0.00001 BTC ($0.20)

nothing stops this train

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:15:
[...]

Zie de ranges in het NK topic: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Daar hou ik rekening mee, waar ik verkoop (of koop) zeg ik niet meer. In het verleden hier gezeik door gehad, daar pas ik voor, ik krijg er immers niet voor betaald.
Hoeveel eth/btc vraag je per maand _/-\o_
Je analyses/ta’s zijn goud.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-01 15:33

NeoflexNL

Forever young

Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:17:
[...]

wat dacht je van BTC withrawen via BTC netwerk: 0.0005 BTC aan fees kosten ($~11)
Goeie ja.. ik sluis gefaseerd m'n btc van cdc naar de ledger maar die fees zijn idd mega.

Beter in cdc swappen naar XLM en dan naar Kraken en daar swappen naar btc en dan naar de ledger?

En ETH? Nog niet gedaan maar die fees zijn wel een stuk lager geloof ik.

[ Voor 7% gewijzigd door NeoflexNL op 23-07-2022 18:28 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:31
[...]

Misschien had ik het anders moeten verwoorden maar was ook niet op zoek naar een specifieke prijs maar meer in het algemeen. Ik heb zelf m'n ETH verkocht met 25% winst die ik een paar weken geleden heb aangeschaft omdat de koers zich nu flink onder de weekly SMA200 staat met een wick erboven. Vraag me af wat voor andere het limiet is in deze situatie.

Het is namelijk lastig een bevestiging te krijgen op de Weekly MA aangezien het natuurlijk best een week kan duren voordat er een nieuwe candle gevormd die ook daadwerkelijk eronder sluit. Waarbij de kans aanwezig
is dat de boel meteen doorzakt en er helemaal niet is verkocht.

[EDIT]
Als ik het nieuws topic goed begrijp dan pak je een bepaalde grens en als die daaronder komt wordt er verkocht?

Als ik het op die manier doe dan volgt er meestal weer een leuke bounce. :+

[ Voor 72% gewijzigd door Nopheros op 23-07-2022 18:55 ]

• PlanR
Nog één rode paal en 22 is gone

• Kol Nedra
NeoflexNL schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:25:
[...]

Goeie ja.. ik sluis gefaseerd m'n btc van cdc naar de ledger maar die fees zijn idd mega.

Beter in cdc swappen naar XLM en dan naar Kraken en daar swappen naar btc en dan naar de ledger?

En ETH? Nog niet gedaan maar die fees zijn wel een stuk lager geloof ik.
Kraken lijkt imo een van de beste:
SEPA euro erop zetten, hier BTC kopen en dit naar je Ledger sturen 👍
dit ga ik aankomende dinsdag proberen, ik ga dinsdag aan de slag voor het eerst met Ledger 🥲

geen ervaring met ETH, zie dat het op Kraken 0.0035 ETH kost aan fees:
https://support.kraken.co...hdrawal-fees-and-minimums

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 23-07-2022 19:17 ]

nothing stops this train

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:45
PlanR schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:10:
Nog één rode paal en 22 is gone
incomming :D

• PlanR
Doei 22

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01:39
Ik zie het niet gebeuren. Waarschijnlijk mijn hopium...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nopheros schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:29:
[...]
Als ik het nieuws topic goed begrijp dan pak je een bepaalde grens en als die daaronder komt wordt er verkocht?

Als ik het op die manier doe dan volgt er meestal weer een leuke bounce. :+
Je moet altijd rekening houden met een wick + het punt waarop stop losses afgaan.

Veel beginners plaatsen hun stop loss op bijv. 20.000, je ziet dan vaak dat inkopen rond 19.850-19.999 kan lonen. Hetzelfde geldt voor een MA (moving average, gemiddelde over een aantal candles afhankelijk van het gekozen timeframe), daar precies op kopen of er exact onder verkopen is niet handig, je ziet eigenlijk altijd wel een wick onder of boven zo'n MA.

En dat is dus exact wat jij benoemt: Een leuke bounce. Daarom moet je kijken naar of het verschil tussen 2 niveaus groot genoeg is om voor je gevoel uit te stappen (bijv: 20k en 18k wel, 19.6k en 19.4k niet), daalt de koers dan tot bijv. 19.750, dan kan je ervoor kiezen om te verkopen en rond 17.875 weer in te kopen (wick onder de 18k). Dat is kort door de bocht gezien toch 10% extra BTC als het lukt en dus de moeite waard.

Ik verkoop dus pas als bijna wel zeker is dat er geen bounce meer zal volgen en het volgende lagere niveau zal gaan worden opgezocht, of uiteraard, mits dat lukt, op de top :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• PlanR
Taro schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:27:
[...]

Ik verkoop dus pas als bijna wel zeker is dat er geen bounce meer zal volgen en het volgende lagere niveau zal gaan worden opgezocht, of uiteraard, mits dat lukt, op de top :)
Zoals nu, 22 doei

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-01 17:03
-4 voor alle paniek voor niets 8)

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• cooLopke
He sold? Pamp it!

• PlanR
Wacht maar

• cooLopke
Popcorn erbij ;)

• PlanR
There we go

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-01 14:54

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Is die 22K een belangrijk level dan of is het echt komkommertijd?

• Mozes123
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-06-2024
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:43:
Ja.

• BurnerT
Vraag me wel af waarom het allemaal zo tergend langzaam moet gaan. xD zitten we met ze'n alle nou die candles omlaag te kijken?

• PlanR
Hij telt. Was eronder. Nu is het ijs gebroken, verwacht hem een pak lager helaas

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:00
BurnerT schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:45:
Vraag me wel af waarom het allemaal zo tergend langzaam moet gaan. xD zitten we met ze'n alle nou die candles omlaag te kijken?
Al ruim 8 maanden lang... :D

• cooLopke
PlanR schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:46:
Hij telt. Was eronder. Nu is het ijs gebroken, verwacht hem een pak lager helaas
Klopt, jammer. Maar nu triggeren de buy orders wel...

• BurnerT
GioStyle schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:46:
[...]

Al ruim 8 maanden lang... :D
Na al die maanden nog niet echt vuurwerk gezien. wen moon wen lambo?

• PlanR
cooLopke schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:47:
[...]

Klopt, jammer. Maar nu triggeren de buy orders wel...
Welke buy orders? Ik vind het slappe hap.
Wordt niks opgekocht.

• elektriekert
PlanR schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:46:
Kan ik over een paar dagen weer lager bijkopen, of over een paar maanden :+

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:43:
22k heeft 0 waarde

• elektriekert
0,00 of 0,06$?

Verwijderd

Sub 20k please.

Flikker ik weer wat van die verderfelijke ECB ponzi muntjes in.

• Gelukszoekr
Ik wacht nog geduldig op die $15k regionen, of lager

• Gelukszoekr
De volgende bullrun is toch pas gepland vanaf eind 2023. geen haast

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 23-07-2022 19:55 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:53:
De volgende bullrunis toch pas gepland vanaf eind 2023. geen haast
Denk het ook ja

[ Voor 5% gewijzigd door roflexx op 23-07-2022 19:55 ]

• BurnerT
Komaan zeg het wil nog niet echt een kant kiezen... alles op rood of alles op groen. ponzicasino :/

• anti elppa
Ik start dca sowieso pas rond december 2022

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10:36
Hmm nee dit gaat nog wel lager de komende tijd. En ik gun het @zwembroek om op een mooi punt in te stappen. Die zit met een zak fiat klaar daar word je bang van. Die start eigenhandig de nieuwe bullrun.

• Gelukszoekr
anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:58:
[...]

Ik start dca sowieso pas rond december 2022
Ik dacht dat jij al begonnen was? Of nee, 1 jaar na de top, toch?

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:59:
[...]

Ik dacht dat jij al begonnen was? Of nee, 1 jaar na de top, toch?
Dat laatste idd.

• Gelukszoekr
Gezien de geschiedenis geen slechte zet. Ik ben wel heel benieuwd of we in een recessie komen, hoe diep deze zal zijn, en wat dan de gevolgen voor de markten gaan zijn. Misschien is het ergste ingeprijst en zien we nooit meer een sub $20k BTC, Misschien gaat de recessie tegenvallen, gaat de Nasdaq nog door de helft waarmee een 8K BTC ook niet ondenkbaar is

• JJ1984
Kol Nedra schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:17:
[...]

Ja, waardeloos is dat. Ben er ook vrij snel mee gestopt. Krijg die cashback en zie het de volgende bullrun wel. Overstap gemaakt naar FTX.

• PlanR
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:01:
[...]

Gezien de geschiedenis geen slechte zet. Ik ben wel heel benieuwd of we in een recessie komen, hoe diep deze zal zijn, en wat dan de gevolgen voor de markten gaan zijn. Misschien is het ergste ingeprijst en zien we nooit meer een sub $20k BTC, Misschien gaat de recessie tegenvallen, gaat de Nasdaq nog door de helft waarmee een 8K BTC ook niet ondenkbaar is
Hoop van niet, maar als je uitzoomt is 20K en lager niet ontdenkbaar.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Wat er ook gebeurd, altijd blijven juinen bij de Bruna. ;(

• anti elppa
Eens zien of op de daily en de 4h die bullpennant gevalideerd krijgen. Zou leuk zijn

• PlanR
anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:08:
Eens zien of op de daily en de 4h die bullpennant gevalideerd krijgen. Zou leuk zijn
Hoe bedoel je?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Blijft zonde en tegelijkertijd begrijpelijk.

Wellicht kan het ooit weer, we shall see. In de tussentijd: :9B

• anti elppa
Ben lui op het moment. Dus je moet zelfs ff je fantasie aanzetten en losgaan met je geo. Vrij simpel te zien op oa de 4h. Zrker als we nu up gaan

• JJ1984
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:52:
Ik wacht nog geduldig op die $15k regionen, of lager
Is dat een harde grens? Anders koop je niet(s)?

Merk dat er best wel wat uiteenlopende strategieën/gedachten zijn en ben zelf ook nog wel zoekende. In de echt lage regionen overweeg ik nog wel om ineens een wholecoiner te worden.

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Volgens Qiao Wang van Messari is de 4-jarige cycle ietwat achterhaald:
https://twitter.com/QwQiao/status/1550867004378304512

tldr:
Omdat er een shitload aan institutioneel geld de cryptowereld is ingestroomd, en omdat iedere halvering per definitie 50% minder effect heeft dan de vorige halvering, zijn macro omstandigheden (groei, inflatie en beleid) voor 70% bepalend, terwijl de 4 jarige cycle/ halvering/ 200WMA en onchain data slechts voor 30% meetellen.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:17:
[...]

Ben lui op het moment. Dus je moet zelfs ff je fantasie aanzetten en losgaan met je geo. Vrij simpel te zien op oa de 4h. Zrker als we nu up gaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIPVTx1op8j2aeco3hfBww6zjGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Db4629udIoNmMXfOeLbCucMs.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
JJ1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:18:
[...]

Is dat een harde grens? Anders koop je niet(s)?

Merk dat er best wel wat uiteenlopende strategieën/gedachten zijn en ben zelf ook nog wel zoekende. In de echt lage regionen overweeg ik nog wel om ineens een wholecoiner te worden.
Nee, dat zeker niet. Het is meer dat ik verwacht dat er eerst een wat langere "afkoelperiode" zal komen. Zoals dit vaak zo gaat. Niet een snel herstel. Bitcoin moet niet alleen dood verklaard worden, maar ook vooral vergeten worden. Deze fase hebben we nog niet wat mij betreft.

Het kan zijn dat we maanden gaan range rondom die $20k. Misschien wel rond de $30k, en misschien wel rond de $12k. Ik probeer in elk geval de rust te bewaren. Als de geschiedenis zich herhaalt, en we blijven ergens rangen, dan ga ik ook weer instappen. Het is afhankelijk van rond welk niveau we blijven hangen. Maar meestal is dit niet heel ver van de bodem.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:31
anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:08:
Alleen zou je dan lower highs en higher lows moeten zien, de eerste zijn aanwezig maar de higher lows inmiddels niet meer.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Tis niet voor niets weekend he, lui staan is toegestaan, gewenst zelfs ;). Ik heb vandaag ook geleerd geen youtube video's te plaatsen welke langer dan 2 minuten duren hehe, kost je een fikse samenvatting. Gelukkig was het Metaverse meuk, vind ik nog wel leuk om iets over te vertellen.

Vanmiddag nog een eenmalige DCA :+ gedaan tussendoor met een inkoop in 3 stapjes naar beneden, inmiddels alle 3 gehit en we gaan alweer lichtjes omhoog. Verwacht nog wel lager te gaan maar heb mezelf beloofd actief in te blijven kopen via Auto-invest en daarnaast wanneer het goed voelt of ik er zin in heb.

Mochten we dan weer sneller omhoog gaan dan verwacht, dan kan ik mezelf weinig kwalijk nemen.

• anti elppa
Nopheros schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:25:
[...]

Alleen zou je dan lower highs en higher lows moeten zien, de eerste zijn aanwezig maar de higher lows inmiddels niet meer.
Sorry, iets met bier. Bedoelde een bullflag. Dus lower lows en lower highs.

• JJ1984
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Nee, dat zeker niet. Het is meer dat ik verwacht dat er eerst een wat langere "afkoelperiode" zal komen. Zoals dit vaak zo gaat. Niet een snel herstel. Bitcoin moet niet alleen dood verklaard worden, maar ook vooral vergeten worden. Deze fase hebben we nog niet wat mij betreft.

Het kan zijn dat we maanden gaan range rondom die $20k. Misschien wel rond de $30k, en misschien wel rond de $12k. Ik probeer in elk geval de rust te bewaren. Als de geschiedenis zich herhaalt, en we blijven ergens rangen, dan ga ik ook weer instappen. Het is afhankelijk van rond welk niveau we blijven hangen. Maar meestal is dit niet heel ver van de bodem.
Op zich kan ik me hier in vinden, maar uiteindelijk moet je toch ergens de keuze maken (gok wagen) en dat maakt het zo lastig. Daarmee bedoel ik dat we bij wijze van spreken een half jaar kunnen rangen rond 20k en dan besluit je om te kopen om vervolgens een daling naar 10k te zien. Willekeurig voorbeeld, maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

• Gelukszoekr
Capsaicin schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:18:
[...]
Volgens Qiao Wang van Messari is de 4-jarige cycle ietwat achterhaald:
https://twitter.com/QwQiao/status/1550867004378304512

tldr:
Omdat er een shitload aan institutioneel geld de cryptowereld is ingestroomd, en omdat iedere halvering per definitie 50% minder effect heeft dan de vorige halvering, zijn macro omstandigheden (groei, inflatie en beleid) voor 70% bepalend, terwijl de 4 jarige cycle/ halvering/ 200WMA en onchain data slechts voor 30% meetellen.
Ja, daar kan ik me wel in vinden. Een aantal dingen, hoe er ik hier tegenaan kijk;

De 4-jaars cycle komt van de BTC halving. Deze oorsprong was puur technisch. Elke halving heeft technisch elke keer de helf minder impact op de totale markt. Maar, omdat het zo'n gegeven is geworden is hier een nieuwe kracht onstaan; de self fulfilling prophecy. Omdat het nu een aantal keren zo is gegaan gaan mensen hier actief op traden. Het is niet altijd relevant of iets werkelijk impact heeft, zo lang de meute het geloofd krijgt het vanzelf impact.

Ik geloof direct dat toevallig de macro omstandigheden enorm geholpen hebben bij het moment van de eerdere bullrun, en dat deze ongeveer gelijk lagen met de verwachte halving-bullrun. Maar dat versterkt alleen maar mijn gevoel dat we nu voorlopig niet hoeven te wachten op een dikke bullrun. Het is dus niet alleen de cycle waar veel mensen naar kijken, de macro economische omstandigheden maken dit alleen nog maar meer een "perfect storm" voor meer downside actie

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:36:
[...]

Ja, daar kan ik me wel in vinden. Een aantal dingen, hoe er ik hier tegenaan kijk;

De 4-jaars cycle komt van de BTC halving. Deze oorsprong was puur technisch. Elke halving heeft technisch elke keer de helf minder impact op de totale markt. Maar, omdat het zo'n gegeven is geworden is hier een nieuwe kracht onstaan; de self fulfilling prophecy. Omdat het nu een aantal keren zo is gegaan gaan mensen hier actief op traden. Het is niet altijd relevant of iets werkelijk impact heeft, zo lang de meute het geloofd krijgt het vanzelf impact.

Ik geloof direct dat toevallig de macro omstandigheden enorm geholpen hebben bij het moment van de eerdere bullrun, en dat deze ongeveer gelijk lagen met de verwachte halving-bullrun. Maar dat versterkt alleen maar mijn gevoel dat we nu voorlopig niet hoeven te wachten op een dikke bullrun. Het is dus niet alleen de cycle waar veel mensen naar kijken, de macro economische omstandigheden maken dit alleen nog maar meer een "perfect storm" voor meer downside actie
Ik vermoed en hoop dat je gelijk hebt, ik vind deze hele accumulatiefase 10 * leuker dan de bull waar we vorig jaar in zaten. Ik heb daar voor een newbie aardig in kunnen verdienen, maar dat had zoveel leuker kunnen zijn wanneer ik er een jaartje eerder bij zou zijn geweest, minimaal.

Toch ben ik al lekker aan het bijkopen en tegelijkertijd fiat aan het opzijleggen mochten we echt nog een stukkie dieper gaan. Hoeft niet, mag wel.

• anti elppa
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:39:
[...]

Ik vermoed en hoop dat je gelijk hebt, ik vind deze hele accumulatiefase 10 * leuker dan de bull waar we vorig jaar in zaten. Ik heb daar voor een newbie aardig in kunnen verdienen, maar dat had zoveel leuker kunnen zijn wanneer ik er een jaartje eerder bij zou zijn geweest, minimaal.

Toch ben ik al lekker aan het bijkopen en tegelijkertijd fiat aan het opzijleggen mochten we echt nog een stukkie dieper gaan. Hoeft niet, mag wel.
Ja bull is altijd erg vermoeiend. Ik riep al een jaar dat ik toe was aan beren bende.

Merk trouwens wel dat er veel zijn hier die teveel bezig zijn om de bodem te zoeken. Gewoon dca en verstand op 0. Wat boeit et nu als het straks nog een keer 15k word. Gewoon door dca, en over 4 jaar snap je wat ik bedoel. Je druk maken om die paar stuivers verschil nu is zonde van je tijd.

[ Voor 18% gewijzigd door anti elppa op 23-07-2022 20:47 ]

• Gelukszoekr
JJ1984 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:35:
[...]

Op zich kan ik me hier in vinden, maar uiteindelijk moet je toch ergens de keuze maken (gok wagen) en dat maakt het zo lastig. Daarmee bedoel k dat we bij wijze van spreken een half jaar kunnen rangen rond 20k en dan besluit je om te kopen om vervolgens een daling naar 10k te zien. Willekeurig voorbeeld, maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Ik probeer het maar te vergelijken met 2018-2019. De bullrun was klaar, het was langzaam naar beneden. Er waren geregeld "relief-bouces" van 30%-50% omhoog. Een beetje wat we nu ook aan het doen zijn. Maanden lang was de bodem ongeveer $6k.

Ik zou graag zo'n zelfde verloop zien. En als de bodem $20k is, dan gaan we die nog wel een kaar keer testen. En dan stap ik hopelijk hier ergens een keer in. Het sleutelwoord is gewoon geduld denk ik.

Dat ie in 2018 toen nog een keer compleet door de $6k ging en uitbodemde ronde $3k. Dat is dan jammer. Je kan niet alles hebben. Zo'n crash hoeft niet te gebeuren, en ga ik ook niet op wachten. Ik denk dat er genoeg tijd is om straks ergens een bodem te vinden wanneer Bitcoin compleet vergeten is door de meeste mensen

• Gelukszoekr
Misschien is de $21.7 wel een "higher-low" en staan we volgende week op de $28k. Volgens mij mag ie technisch nog wel tot de $20k zakken om nog als een legit higher low te gelden en is de lokale uptrent in tact.

Het gaat in elk geval wel een spannende week worden, als ik me niet vergis komt er een FED rente ding, en komen er weer CPI cijfers

• PlanR
[...]

Maar we gaan down ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-01 08:42
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:25:
[...]

Tis niet voor niets weekend he, lui staan is toegestaan, gewenst zelfs ;). Ik heb vandaag ook geleerd geen youtube video's te plaatsen welke langer dan 2 minuten duren hehe, kost je een fikse samenvatting. Gelukkig was het Metaverse meuk, vind ik nog wel leuk om iets over te vertellen.

Vanmiddag nog een eenmalige DCA :+ gedaan tussendoor met een inkoop in 3 stapjes naar beneden, inmiddels alle 3 gehit en we gaan alweer lichtjes omhoog. Verwacht nog wel lager te gaan maar heb mezelf beloofd actief in te blijven kopen via Auto-invest en daarnaast wanneer het goed voelt of ik er zin in heb.

Mochten we dan weer sneller omhoog gaan dan verwacht, dan kan ik mezelf weinig kwalijk nemen.
Heb jij een youtube kanaal?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

zwembroek schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:07:
[...]

Heb jij een youtube kanaal?
Slechte woordkeuze. Ik had hier een link geplaatst.

Ooit heb ik wel aan A87 gevraagd om co-host te zijn op zijn kanaal maar mijn britse uitspraak en TA waren niet op orde zei hij. Helaas.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Bitcoin gedraagt zich als een vrouw. Twijfelt en kan geen richting kiezen.

Mag je dit soort waarheden anno 2022 nog zeggen eigenlijk?

https://www.dailymail.co....ason-women-read-maps.html

[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 23-07-2022 21:43 ]

• PlanR
knakworst schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:41:

Jij wel hoor, ik ga voor de 18-21 k regionen. spannend.

• Qunix

En kost ook een hoop!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kun je in ieder geval veel cashback genereren.

Ik houd het op een positieve draai voor btc. Zondagavond gaan we moonen naar 24k. En nu eerst een Weihenstephaner. Proost!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:50
Gelukszoekr schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:55:
Misschien is de $21.7 wel een "higher-low" en staan we volgende week op de $28k. Volgens mij mag ie technisch nog wel tot de $20k zakken om nog als een legit higher low te gelden en is de lokale uptrent in tact.

Het gaat in elk geval wel een spannende week worden, als ik me niet vergis komt er een FED rente ding, en komen er weer CPI cijfers
Het hoeft niet eens zo heel veel meer te zakken voor weer n rode weekly.
Ben benieuwd wat er dan gebeurt

Ik lul ook zomaar wat

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01 09:33

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:39:
[...]

Geinig, ik was vroeger aanwezig in de bull en heb me kostelijk vermaakt, vooral doordat mijn eerste onverantwoorde aankoop een dikke x10-klapper was. Daarna wat domme en wat minder domme dingen gedaan, maar uiteindelijk heb ik in de eerste maanden veruit de meeste winst gemaakt.

Ik heb nu, na een paar goede leverage trades, even een mindere reeks te pakken waar het verlies gelukkig beperkt blijft doordat ik de waarde van een stop loss heb leren in te schatten, maar ik twijfel inmiddels wel weer of dit nou echt het spel is wat ik wil spelen. De auto invest optie met fiat inleg vanuit Kraken bevalt me namelijk ook zeer goed, dat is echt zorgeloos investeren wat dat betreft.

• Qunix
knakworst schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:45:
[...]

Kun je in ieder geval veel cashback genereren.

Ik houd het op een positieve draai voor btc. Zondagavond gaan we moonen naar 24k. En nu eerst een Weihenstephaner. Proost!
Daar hou ik je aan. Gaat een hete dag worden :9
Ik doe een IJwitje. Skål!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:45:
[...]
En nu eerst een Weihenstephaner. Proost!
Liefhebber spotted 8)

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-01 02:35
YES schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:49:
[...]

Geinig, ik was vroeger aanwezig in de bull en heb me kostelijk vermaakt, vooral doordat mijn eerste onverantwoorde aankoop een dikke x10-klapper was. Daarna wat domme en wat minder domme dingen gedaan, maar uiteindelijk heb ik in de eerste maanden veruit de meeste winst gemaakt.

Ik heb nu, na een paar goede leverage trades, even een mindere reeks te pakken waar het verlies gelukkig beperkt blijft doordat ik de waarde van een stop loss heb leren in te schatten, maar ik twijfel inmiddels wel weer of dit nou echt het spel is wat ik wil spelen. De auto invest optie met fiat inleg vanuit Kraken bevalt me namelijk ook zeer goed, dat is echt zorgeloos investeren wat dat betreft.
heeft kraken een auto invest functie erbij of bedoel je funds van kraken naar binance en daar auto invest?

• YES

YES

Moderator General Chat
Skalders schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:51:
[...]

heeft kraken een auto invest functie erbij of bedoel je funds van kraken naar binance en daar auto invest?
Ik bedoel fiat droppen op Kraken, wat tegenwoordig via een systeem wat connect met iDeal (dus geen SEPA) kan en dan doorsturen naar Binance.

Als Kraken auto-invest introduceert ga ik voor de bijl, dan komt daar mijn DCA handel te staan.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:16
anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 20:41:
[...]

Ja bull is altijd erg vermoeiend. Ik riep al een jaar dat ik toe was aan beren bende.

Merk trouwens wel dat er veel zijn hier die teveel bezig zijn om de bodem te zoeken. Gewoon dca en verstand op 0. Wat boeit et nu als het straks nog een keer 15k word. Gewoon door dca, en over 4 jaar snap je wat ik bedoel. Je druk maken om die paar stuivers verschil nu is zonde van je tijd.
Dat is natuurlijk enorm lastig psychologie gezien , zeker met de in crypto gebruikelijke enorme dips en stijgingen. Iedere keer ‘verlies’ je dan op papier enorme bedragen of ‘win’ je ze.

Om dat te negeren is enorm moeilijk voor de mens die biologisch is ingericht op de korte termijn.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:49:
[...]

Kan me dat gevoel goed voorstellen. Ik denk vrij simpel, dat wanneer ik continue flufjes erin blijf gooien, trade met max 20% PF (handelspot) en dat ook nog eens met geduld, dan blijft mijn pf relaxed groeien.

Duik ik leverage in dan heb ik kans dat wanneer we ooit weer gaan stieren, dat ik dan minder zou hebben als nu, terwijl ik er wel steeds geld in zou gooien. No way.

Nu ga ik wellicht rekt op keuze qua welke crypto, maar daar heb ik dan langer schik van. Zeg maar roulette waarbij het balletje jaren draait.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Reported

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-01 22:30
Qunix schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:49:
[...]

Daar hou ik je aan. Gaat een hete dag worden :9
Ik doe een IJwitje. Skål!
Goed idee 8-)

* D_Jeff Grijpt een Saku Kuld uit de ijskast
Terviseks

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• elektriekert
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:50:
Sub 20k please.

Flikker ik weer wat van die verderfelijke ECB ponzi muntjes in.
Is iedereen hier gehackt door Pingo?

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:02:
[...]

Kan me dat gevoel goed voorstellen. Ik denk vrij simpel, dat wanneer ik continue flufjes erin blijf gooien, trade met max 20% PF (handelspot) en dat ook nog eens met geduld, dan blijft mijn pf relaxed groeien.

Duik ik leverage in dan heb ik kans dat wanneer we ooit weer gaan stieren, dat ik dan minder zou hebben als nu, terwijl ik er wel steeds geld in zou gooien. No way.

Nu ga ik wellicht rekt op keuze qua welke crypto, maar daar heb ik dan langer schik van. Zeg maar roulette waarbij het balletje jaren draait.
Ja eens hoor, DCA/auto-investment is gewoon lekker bijstorten, ik heb ook een aparte tradepot, en nog een apart potje voor de leverage handel. Ik weet dat het 'spel' voor jou niet het ding is, en dat je teveel aan fruit-automaten gehangen hebt in het verleden, voor mij geeft het juist een extra thrill die top is als ik me goed voorbereid. Dat voorbereiden is echter iets wat soms vertroebeld bij een mislukte trade, dan wil ik die goedmaken en doe ik onhandige dingen. Stoploss is wel een live saver, ook dan. Maar ik erger me dan wel aan mijn eigen gedrag en daarom vraag ik me dus ook af of ik het wel moet blijven doen.

Maar goed, ben al een keer of twee, drie weggelopen van leverage traden en ik blijf terugkomen. Per saldo sta ik in de plus dus misschien moet ik me gewoon beter beheersen en kan ik die winsten maximaliseren :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:25:
[...]

Ja eens hoor, DCA/auto-investment is gewoon lekker bijstorten, ik heb ook een aparte tradepot, en nog een apart potje voor de leverage handel. Ik weet dat het 'spel' voor jou niet het ding is, en dat je teveel aan fruit-automaten gehangen hebt in het verleden, voor mij geeft het juist een extra thrill die top is als ik me goed voorbereid. Dat voorbereiden is echter iets wat soms vertroebeld bij een mislukte trade, dan wil ik die goedmaken en doe ik onhandige dingen. Stoploss is wel een live saver, ook dan. Maar ik erger me dan wel aan mijn eigen gedrag en daarom vraag ik me dus ook af of ik het wel moet blijven doen.

Maar goed, ben al een keer of twee, drie weggelopen van leverage traden en ik blijf terugkomen. Per saldo sta ik in de plus dus misschien moet ik me gewoon beter beheersen en kan ik die winsten maximaliseren :)
Spreek met jezelf af dat er minimaal een dag tussen het sluiten en openen van een volgende leverage moet zitten. Dan voorkom je die ragetrades

• anti elppa
CornermanNL schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 21:54:
[...]

Dat is natuurlijk enorm lastig psychologie gezien , zeker met de in crypto gebruikelijke enorme dips en stijgingen. Iedere keer ‘verlies’ je dan op papier enorme bedragen of ‘win’ je ze.

Om dat te negeren is enorm moeilijk voor de mens die biologisch is ingericht op de korte termijn.
Tja het went vanzelf. Maak het 1x mee en leer. Gaat et nog -50%, zie het als een kans, verkoop je nier en koop nog meer bij.
Zo zit ik erin na 9 jaar crypto.
Mijn manco (of talent) is dat ik veel te weinig verkoop. Ik hodl grootste deel stug door alles heen..... is soms niet handig....en soms wel

• knakworst

knakworst

Get more sats!

elektriekert schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:16:
[...]

Is iedereen hier gehackt door Pingo?
Pingo was een sharing account onder de beren.

• PlanR
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:40:
[...]

Spreek met jezelf af dat er minimaal een dag tussen het sluiten en openen van een volgende leverage moet zitten. Dan voorkom je die ragetrades
Prima tip!! Ej maar soms loopt er hier een trade meerdere dagen. Toen we in “the box” van Taro zaten was het leuk longen & shorten. Is niet op een dag uitgespeeld, heeft tijd nodig.

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:16
anti elppa schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:45:
[...]

Tja het went vanzelf. Maak het 1x mee en leer. Gaat et nog -50%, zie het als een kans, verkoop je nier en koop nog meer bij.
Zo zit ik erin na 9 jaar crypto.
Mijn manco (of talent) is dat ik veel te weinig verkoop. Ik hodl grootste deel stug door alles heen..... is soms niet handig....en soms wel
Meestal wel , meestal verkoop je te vroeg en koop je te laat , dus ja. Ik verkoop weinig , al sinds het begin van mijn beleggingen, crypto is maar een klein deel overigens. Maar ik heb geleerd dat ik enorm slecht ben in timing , dus is aankopen en verder niets het meest eenvoudig.

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 22:40:
[...]

Dat kan een goede methode zijn, maar ik ben ervan overtuigd dat zoiets niet nodig zou moeten zijn en je door dergelijke afspraken met jezelf, je ook gewoon goede kansen kan missen. Maar dan moet je er dus wel goed klinisch naar kunnen kijken. Daar zit het hem vooral in.

• PlanR
Charles hoskinson heeft er zin an

Pagina: 1 ... 173 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!