“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb al 1.5 jaar FOMO. Eerst om de boot niet te missen, nu om op goedkope niveaus in te kopen.
Crypto is het slechtste en beste wat ik ooit ben tegengekomen.
[ Voor 34% gewijzigd door Coldcat op 22-07-2022 14:39 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
https://www.toolscm.nl/Coldcat schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Ik heb al 1.5 jaar FOMO. Eerst om de boot niet te missen, nu om op goedkope niveaus in te kopen.
Ze accepteren crypto.
DCA is de oplossing, goedkoper ookknakworst schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:42:
[...]
https://www.toolscm.nl/
Ze accepteren crypto.
Zoals hier al zo vaak is aangegeven in de afgelopen tijd, alts kunnen nog prima -50%.BurnerT schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:42:
[...]
Veel zitten nog op dat 8k instap moment te wachten.
En blijkbaar net zo makkelijk +50%
https://www.coinbase.com/price/fomo-labColdcat schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Da's niet veel, met een huidige prijs van 1 cent
Idd.NeoflexNL schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:12:
[...]
Ik weet uit ervaring dat je dat hier prima kan zeggen
@anti elppa heette voor zijn name change zelfs anti-nerednik
Tja, zeg het maar. Volgens mij is een nieuwe bullrun onrealistisch nu. Een weekje bullish actie verandert niet zoveel aan de macro omstandigheden, wat jij?
Nog niet inderdaad
Bitcoin - A weapon of mass disruption
The train has left the station. Deze bullish week is de start van de supercycle.Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:58:
[...]
Tja, zeg het maar. Volgens mij is een nieuwe bullrun onrealistisch nu. Een weekje bullish actie verandert niet zoveel aan de macro omstandigheden, wat jij?
[...]
Nog niet inderdaad
Stack Sats
Kan.Stovirpi schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:04:
[...]
The train has left the station. Deze bullish week is de start van de supercycle.
Of we zitten de komende 6 maanden tussen de 20k en 30k te hobbelen.
Of we knallen nog even lekker naar de 12k volgende week.
Niemand weet het, daarom ook niet op 1 paard wedden. Alhoewel ik dan wel baal wanneer het stijgt omdat ik niet all-in ben gegaan.
Nee ik denk dat we eerder de 16k aanraken dan de 30k. Maar als die hele recessie al is ingeprijsd dan zou 17,5k de bodem kunnen zijn. Ik heb wel besloten om te beginnen met DCA als BTC weer onder de 20k duikt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:58:
[...]
[...]
Nog niet inderdaad
Supercycle my ass haha...Stovirpi schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:04:
[...]
The train has left the station. Deze bullish week is de start van de supercycle.
Als we nu geleidelijk aan omhoog gaan is het een start van een nieuwe cycle. Deze bear is geen dip meer te noemen als onderdeel van de vorige bull.
[ Voor 26% gewijzigd door zwembroek op 22-07-2022 15:24 ]
Kijk, daarom zit ik all-in. En dca ik elke maand €500. Wachtend op de 100K+Nopheros schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:07:
[...]
Kan.
Of we knallen nog even lekker naar de 12k volgende week.
Niemand weet het, daarom ook niet op 1 paard wedden. Alhoewel ik dan wel baal wanneer het stijgt omdat ik niet all-in ben gegaan.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
dit moet wel een troll post zijn toch?
zonglew00
zon glew , nadat de zon heeft ge glewt is het daarna tijd voor
Moon!
Zit zelf eigenlijk nooit all-in. Als BTC laag staat heb ik vaak nog rond de 5% a 15% in fiat staan. Hoe lager BTC hoe minder fiat. Als BTC weer boven de 40/45k uitkomt dan wordt wordt het percentage weer hoger.PlanR schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:22:
[...]
Kijk, daarom zit ik all-in. En dca ik elke maand €500. Wachtend op de 100K+
En anders te dom om te poepen.Kol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:19:
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als we de komende maand structureel $1K stijgen dan vind ik het prima. Rustig omhoog en voldoende tijd om van de fiat te komen.Nopheros schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:07:
[...]
Kan.
Stack Sats
Hier praat ik er met de vriendin af en toe ook over.2Dutch schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:00:
IRL kan ik maar lastig over crypto praten (ik ben niet zo serieus als de meesten hier hoor) . Hypotheekgenote vind het wel fijn dat we cashback krijgen via Plutus enzo, maar verder krijg je vooral commentaar over dat het allemaal milieuvervuilend is (zijn kinderen ook en daar lopen er ook te veel van rond maar dat mag je niet zeggen) en je er niet aan moet beginnen. Ik lul hier wel een beetje mee
Vertelde haar dat ik crypto bezat en dat ik flink onder water stond (eind 2019 denk ik)
Flink bijgekocht en daar inmiddels al wat vruchten van geplukt met de laatste bull run.
Ook wat in het huis gestoken ter verduurzaming.
Het blijkt dat gebakken lucht toch beter isoleert dan fiat bankbiljetten
Ze snapt niet zo heel veel van het crypto gebeuren maar in grote lijnen wel (zoals: be your own bank bijvoorbeeld inclusief de voor- en nadelen ervan)
Een lid van de XRP armyKol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:19:
[Afbeelding]
Accepteren ze crypto als verslaving of als betaling?knakworst schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 14:42:
[...]
https://www.toolscm.nl/
Ze accepteren crypto.
Zit een aardig verschil tussen de twee
Binance heeft staking rewards 30d aangepast naar 12%
UberLurker Departement #GG.
Een echte voorstander van de digitale valuta 'XRP' noemt het ook 'IX AR PEE' , geen Ripple.Kol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:19:
[Afbeelding]
Ja, XRP staat voor Ripple of Ripples maar met Ripple wordt het fintech bedrijf erachter bedoeld.
Tjonge jonge zeg
FTFYzwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:20:
[...]
Nee ik denk dat we eerder de 16k aanraken dan de 30k. Maar als die hele recessie al is ingeprijsd dan zou 17,5k de bodem kunnen zijn. Ik heb wel besloten om te beginnen met DCA als wanneer BTC weer onder de 20k duikt.
Ook best...
Wat wil he hiermee zeggenMoiety schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:03:
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst
[Afbeelding]
De laatste keer dat we een groene staaf hadden op dit niveau, heeft dat in enkele maanden tot 60k geleid. Dus… enzo.. slowchat…
Je weet wel, op het nieuws dat Tesla btc gekocht heeft. This time it is different.Moiety schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:10:
[...]
De laatste keer dat we een groene staaf hadden op dit niveau, heeft dat in enkele maanden tot 60k geleid. Dus… enzo.. slowchat…
Dit blijven mensen roepen, maar waar is dit op gebaseerd? De cyclus verandert niet zomaar. Of wel? En gaan we er allemaal aan dit jaar!!!!
Ik ga bier drinken. Vrijmibo.
Op het feit dat BTC nog nooit een globale recessie meegemaakt heeft.Moiety schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:17:
Dit blijven mensen roepen, maar waar is dit op gebaseerd?
Skruns, dat moet je effe melden vooraf. Nu allemaal rektSkrunsies schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:15:
[...]
Yep! Skrunsies heeft nu BTC gekocht ipv die re*tkever
BTC heeft nog nooit een “niet zo gedetailleerde”recessie meegemaakt? Of bedoel je wereldwijd?Slonzo schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Op het feit dat BTC nog nooit een globale recessie meegemaakt heeft.
Nu echt bier drinken! 🍻
DAT HEB IK OVERAL VERTELD! ZELFS AAN DE GROTE KLOK GEHANGEN HIER IN HET DORP!!!Domino schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:20:
[...]
Skruns, dat moet je effe melden vooraf. Nu allemaal rekt
UberLurker Departement #GG.
Het heeft zelfs de media bereikt!Skrunsies schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:23:
[...]
DAT HEB IK OVERAL VERTELD! ZELFS AAN DE GROTE KLOK GEHANGEN HIER IN HET DORP!!!
[Afbeelding]
https://www.crypto-inside...uit-protest-voor-bitcoin/
M’neer pastoor spreekt er nog schande van dat je in dat heidense geld zit.Skrunsies schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:23:
[...]
[Afbeelding]
Zo spreekt de Heer. Schijnbaar.Jeezebel 6.9, vers 4.20:
En Hij sprak tot hen; “Koopt gij waarlijk geene crypto, want de geit is geene bende maar een waardig offer voor de Heere.
En de bitcoin zal bij dageraad misschien rijzen, nochtans bij de maan weder dalen, want geloven zult gij alleen in de Heere.”
Maktub
Skrunsies schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 16:23:
[...]
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
1600 eth ook pff
Dan ken je mijn ex nog niet....dat is pas een bitch..
Anyways....fijn weekend allemaal.
[ Voor 27% gewijzigd door zwembroek op 22-07-2022 17:33 ]
Je kunt zo instappen buddy, rode candles.zwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:28:
[...]
[YouTube: Rammstein - Dicke Titten (Official Video)]
Maak ze maar eens groen voor me
Nahh....ik fungeer liever niet als exit liquidity.PlanR schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:33:
[...]
Je kunt zo instappen buddy, rode candles.
Maak ze maar eens groen voor me
Waar staan je kooporders? Bij de meeste nieuwelingen op 69K+zwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:37:
[...]
Nahh....ik fungeer liever niet als exit liquidity.
[Afbeelding]
Ik heb wel eens gelezen hier dat 0,06 een mooie entry is....PlanR schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:41:
[...]
Waar staan je kooporders? Bij de meeste nieuwelingen op 69K+
Jij durft!! Zou ze persoonlijk lager zetten. Meer winst.zwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:46:
[...]
Ik heb wel eens gelezen hier dat 0,06 een mooie entry is....
Dan heb je toch iets verkeerd gelezen, dat is het algemeen bekende exit scenario! Buy High, Sell Low..zwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:46:
[...]
Ik heb wel eens gelezen hier dat 0,06 een mooie entry is....
Vitalik approvesPlanR schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 18:30:
Benieuwd of eth zo de 1600+ weer gaat opzoeken zoals afgelopen dagen. Sterke munt.
nothing stops this train
[Twitter: https://twitter.com/bestbitcoinmeme/status/1550442101002878976?t=lGWxXdaDtosT1kxg5kLO0g&s=08]
nothing stops this train
Ik moet ook bekennen dat ik geinteresseerd ben in de digitale euro, net als de andere digitale munten uitgebracht door een centrale bank van land(en). Het staat nog niet vast dat het met een Blok chain werkt. Ik werk graag voor niets tot mijn dood. Pensioen hoef ik ook niet meer. Het is juist handig als de overheid weet waar en aan wat ik het uitgeef. Zo krijg je gepersonaliseerde aanbiedingen en direct betaald! Ook vlieg ik niet als er een trein is naar de VS of Japan (onderwater). Vlees is zooo 2019, ik eet namelijk insecten! Veel beter! Want koeien winden te veel en insecten doen dat niet, dus CO2 en stikstof is dan opgelost! Ook hoef ik geen privacy. Ze weten toch al wat ik doe en laat aangezien ik alles op feestboek en andere media gooi. Ik snap hem helemaal en snap de ophef niet. Crypto is een hype en waait over een tijdje wel over... De digitale euro/dollar/yen/etc is natuurlijk veel beter want zij kunnen nooit failliet gaan, en banken als ING, Rabo en ABN wel. Dat is toch vele malen beter!? Ook heeft Rutte via Klaus alle plannen al bedacht en dit is voor ons alle het beste. Zij weten het beter aangezien zij over ons waken. Wie wil dat nou niet?Kol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:19:
[Afbeelding]
Thanks! Nu heb ik zowel zin in Rammstein als.....zwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:28:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kartoffelsalat?Ngangatar schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:06:
[...]
Thanks! Nu heb ik zowel zin in Rammstein als.....
Een echte golver is nooit uitgeput
heerlijk nummerzwembroek schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:28:
[...]
nothing stops this train
Vind de dip meevallen, zie ook geen dalende trend op de 1 month.YES schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:14:
Beste vrijdagmiddagdip gehad nog, niet verwacht eigenlijk. Heb nog winst gemaakt op een long die open stond met een stop loss (of stop profit aangezien die in winstgebied ingesteld stond). Nu maar eens kijken wat er volgt.
Als een dip op vrijdagmiddag een dalende trend op de monthly zou veroorzaken zou het ook wel een wat brutere dip moeten zijn. Ik had gewoon geen dip verwacht vandaag. Verder wordt ie ook weer aardig opgekocht en daarmee op lagere timeframes wordt ook de uptrend gewoon behouden. Niets aan de hand inderdaad, dat zei ik ook niet (of was niet mijn bedoeling dat over te brengen)PlanR schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:16:
[...]
Vind de dip meevallen, zie ook geen dalende trend op de 1 month.
Zitten allemaal in hetzelfde schuitje, groene flessen willen we zien! Nu is het koffiedik kijken, het is erop of eronder. SpannendYES schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:27:
[...]
Als een dip op vrijdagmiddag een dalende trend op de monthly zou veroorzaken zou het ook wel een wat brutere dip moeten zijn. Ik had gewoon geen dip verwacht vandaag. Verder wordt ie ook weer aardig opgekocht en daarmee op lagere timeframes wordt ook de uptrend gewoon behouden. Niets aan de hand inderdaad, dat zei ik ook niet (of was niet mijn bedoeling dat over te brengen)
nog 23 minuten tot de 4 uurs candle sluiting toch?
[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 22-07-2022 21:37 ]
nothing stops this train
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit is m nu wel even hè, erop of eronder.
Hij houd hem…
It aint over till the fat bull sings
Maandagochtend 6u CET is wetenschappelijk bewezen het beste DCA moment, dus ik reken op een drop
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zou je deze box rood willen maken? Groen heeft een grotere aantrekkingskracht op mensen en koersen.
Stack Sats
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Nee, want ik zit all-in, dus helaas geen optie.
Je vergeet weer een hele belangrijke indicator, IPA achter de kiezen of niet?
Ja, maar ook een Erdinger, dat heft dat weer op.YES schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:53:
[...]
Je vergeet weer een hele belangrijke indicator, IPA achter de kiezen of niet?
Had ik trouwens al verteld dat mijn zomervakantie zojuist is begonnen? Doorgaans kan je doordeweeks meer waarde hechten aan mijn berichten dan in het weekend, maar dat gaat nu dus ook niet meer op.
Je mag dan verstand hebben van een beetje handel drijven in crypto, qua bier ken je je pappenheimers ook wel. Fijne vakantie!Taro schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:56:
[...]
Ja, maar ook een Erdinger, dat heft dat weer op.
Had ik trouwens al verteld dat mijn zomervakantie zojuist is begonnen? Doorgaans kan je doordeweeks meer waarde hechten aan mijn berichten dan in het weekend, maar dat gaat nu dus ook niet meer op.
[ Voor 27% gewijzigd door cooLopke op 22-07-2022 22:04 ]
Instappeeeeeee
He sold? Pamp it!Darrell schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:16:
Nee dit wordt niets meer. Als zelfs de spelfouten worden overgenomen in de memes...
[Afbeelding]
Soms krijg je met log scale (rechts onderin de hoek van je chart staat "log") aan of uit een ander beeld, is dat het wellicht?gws24 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:32:
[...]
Ik zal vast iets verkeerd doen maar als ik dezelfde lijn trek op tradingview op dezelfde bitstamp 1D koers krijg ik niet die mooie fit die jij wel krijgt![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 22-07-2022 22:34 ]
Inderdaad, dat is het, met log scale aan komt het wel overeen. Zo simpel en daar zit je dan een aartdig lange tijd naar te zoekenYES schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:33:
[...]
Soms krijg je met log scale aan of uit een ander beeld, is dat het wellicht?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Heel je trade strategie de prullenbak in, allerlei vreemde orders ingeschoten, allemaal mislukt. Uit pure wanhoop een dikke long geopend die twee dollar lager geliquideerd wordt en ineens ben je dakloos. En dat allemaal door log scale. Bedankt Taro, fijne vakantie nog!gws24 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:36:
[...]
Inderdaad, dat is het, met log scale aan komt het wel overeen. Zo simpel en daar zit je dan een aartdig lange tijd naar te zoeken
Dimmen Pingo!Kol Nedra schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:33:
zakken met die rode candle!! gogogo
nog 23 minuten tot de 4 uurs candle sluiting toch?
Darrell schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:16:
Nee dit wordt niets meer. Als zelfs de spelfouten worden overgenomen in de memes...
[Afbeelding]
Zero.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/rtSA7KXx2SQvAYuTEdGLJar2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LT7MkJFPFUTrHxZorgV5POQV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/jFLHzHQ6KdZB4wWVrxG4hpgf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lYfxkpERuPUHtB9SbJCK8BNL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/YmsdNEDxmUhBMbce5jEIsBMe.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8BBpkHr2rOCvdmg8qkQnfL5H.png?f=fotoalbum_large)