Investeren in USDT heeft me vooralsnog de meeste winst opgeleverdNeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:55:
NU.nl:
Om 14.15 uur wordt het rentebesluit bekendgemaakt, een half uur later geeft de ECB tekst en uitleg. De beleidsrente van de ECB is nu nog 0,5 procent negatief. Als de rente omhooggaat, wordt lenen duurder en levert sparen juist meer op.
Voor de duidelijkheid: we hebben het dus over een 0,25 of 0,50 punten verhoging. Wat een zinkend schip.
Gisteren ff doorgeklikt na een hint hier en wat weg is gehaald is aangekomen op een nieuw Coinbase adres. Whale nummer 3 gaat dus aan spreiding doen of is klaar met de pottenkijkers ^^Remy!!!! schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 08:42:
[...]
Ondertussen is het geen dikke whale meer, maar net zoals ons een shrimp, want hij heeft zo goed als alles verkocht
Ik zag het idd, maar je kan te makkelijk achterhalen wat z'n nieuwe adres is, dus de pottenkijkers blijf je toch wel houden...AlterBridge schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 10:09:
[...]
Gisteren ff doorgeklikt na een hint hier en wat weg is gehaald is aangekomen op een nieuw Coinbase adres. Whale nummer 3 gaat dus aan spreiding doen of is klaar met de pottenkijkers ^^
[Twitter: https://twitter.com/bradmillscan/status/1549907039899602947?t=vH-mLcfRtZV892Zg2VNIEw&s=19]
nothing stops this train
Hahaha mooi dom.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gukkkg staat de gaskraan weer gewoon open.NeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:55:
NU.nl:
Om 14.15 uur wordt het rentebesluit bekendgemaakt, een half uur later geeft de ECB tekst en uitleg. De beleidsrente van de ECB is nu nog 0,5 procent negatief. Als de rente omhooggaat, wordt lenen duurder en levert sparen juist meer op.
Voor de duidelijkheid: we hebben het dus over een 0,25 of 0,50 punten verhoging. Wat een zinkend schip.
UberLurker Departement #GG.
Nou, gewoon... Dat volgens mij niet toch?Kenny_026 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:01:
[...]
Gukkkg staat de gaskraan weer gewoon open.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
"thumbnail says no"
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Very nice! Link naar het artikel: https://decrypt.co/105592...quare-enix-enjin-alliance
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 21-07-2022 11:34 ]
When 23k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zou graag naar het huisfeest gaan:
plan: Wat zou jij willen doen op het Tweakers Huisfeestje? Houd 8 oktober alv...
Echter gezien de negatieve kijk op crypto van de community voel ik me niet veilig om daarheen te gaan. Misschien maar anoniem aanmelden.
plan: Wat zou jij willen doen op het Tweakers Huisfeestje? Houd 8 oktober alv...
Echter gezien de negatieve kijk op crypto van de community voel ik me niet veilig om daarheen te gaan. Misschien maar anoniem aanmelden.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Anoniem, maar wel met een t-shirt met de opdruk 'BITCOIN FIXES THIS' en een pet met 'HODL'.Coldcat schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:32:
En niet bij de Lambo parking parkeren maar iets verder.Coldcat schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:32:
Verkleed als astrounaut en zeggen dat je "to the moon" bent geweest.
ora et labora
Nou als Poetin hem dicht had gelaten waar iedereen bang voor was dan was de energiecrisis alleen maar groter geworden denk ik?NeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:27:
[...]
Nou, gewoon... Dat volgens mij niet toch?
Verwijderd
Gewoon met de prive trein gaan en daarna de prive pond pakken om over te varen naar de NDSM werf joh.
Zeker! Doelde meer op de max. 40% die er nog maar door gaat momenteel.Kenny_026 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:41:
[...]
Nou als Poetin hem dicht had gelaten waar iedereen bang voor was dan was de energiecrisis alleen maar groter geworden denk ik?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ah ja zo. Volgens mij zat dat wel gewoon in de planning om de eerste weken na de test op lagere capaciteit te draaienNeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:43:
[...]
Zeker! Doelde meer op de max. 40% die er nog maar door gaat momenteel.
"wholecoiner" geen idee wat daar fout mee kan gaanRay_ schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:35:
[...]
Anoniem, maar wel met een t-shirt met de opdruk 'BITCOIN FIXES THIS' en een pet met 'HODL'.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
of met een T-shirt lopen met de volgende tekst:Ray_ schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 11:35:
[...]
Anoniem, maar wel met een t-shirt met de opdruk 'BITCOIN FIXES THIS' en een pet met 'HODL'.
"ik mine crypto met een Nvidia GeForce RTX 3080 10GB"
nothing stops this train
"... op steenkool."Kol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:12:
[...]
of met een T-shirt lopen met de volgende tekst:
"ik mine crypto met een Nvidia GeForce RTX 3080 10GB"
Ik denk dat een publieke kruisiging in de achtertuin wel het einde van dit initiatief betekent.
Ik zou mijn zwembroek aantrekken, in een Tesla stappen met crypto koersen aan boord. En terwijl ik mijn middelvinger verscheidene keren opsteek, vertellen dat ik mijn oude nick name, Visca, 69x verwijderd heb en heb aangepast naar iets belachelijks als Ngangastar ofzo..
What could possibly go wrong
Iedereen met een gezond stel hersens, skip vooral deze post. Dit is niet voor jullie.
Ok, nu we zijn overgebleven met mensen zoals ikzelf, wat in dit geval wil zeggen; OCD in combinatie met traag van begrip, wil ik een ideetje aandragen waar ik net, na ruim een jaar Binance, pas op kwam
.
Ik ben gek op Staking. Ik vind het een heerlijk idee om iets te kopen wat ik pas over lange tijd wil verkopen en ondertussen, tegen een redelijk klein risico, er meer van te krijgen. Dat voelt gewoon goed. Echter, waar ik (en dan vooral mijn OCD) niet goed tegen kan, zijn al die kleine beetjes crypto in mijn SPOT wallet. Elke dag weer "erger" ik mij hieraan. Een tijdlang heb ik dit opgelost door het om te zetten naar BNB, maar voor sommige munten wil ik dat gewoon niet.
Op Kraken heb je bijvoorbeeld auto compound, simpelweg fantastisch. Redelijk hoge rewards, niet naar omkijken de komende jaren, alles gaat een soort van vanzelf.
Op Binance heb je iets soortgelijks, Flexible Savings, maar daar zijn de rewards te laag voor mij (behalve BUSD dan), maar is wel auto compound, mits je het juiste schuifje aan zet.
Vanmorgen, na een jaar, kwam ik eindelijk op het idee om Binance Staking en Flexible Savings te combineren waardoor mijn SPOT wallet steeds netjes schoon is.
Voor diegenen die het kwartje nog niet horen vallen, maar wel dezelfde ergernis/OCD hebben als ik:
Zodra je stakingperiode over is, haal je je flex savings via (fast) redeem naar je SPOT zodat je eventueel een nieuwe staking periode aan kan zetten, inclusief je vorige rewards.
Screenie 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/MkZejRrQygNmAbJFXUBk4Cwq.png?f=user_large)
Screenie 2
/f/image/YeAkXnznA92fUfoqQW3AgGoE.png?f=fotoalbum_large)
Al heeft maar 1 iemand hier iets aan, dan is het de moeite waard geweest. Mocht niemand hier iets aan hebben dan ga ik wel in mijn eentje in het OCD hoekje zitten voor traag van begrip zijnden
.
Ok, nu we zijn overgebleven met mensen zoals ikzelf, wat in dit geval wil zeggen; OCD in combinatie met traag van begrip, wil ik een ideetje aandragen waar ik net, na ruim een jaar Binance, pas op kwam
Ik ben gek op Staking. Ik vind het een heerlijk idee om iets te kopen wat ik pas over lange tijd wil verkopen en ondertussen, tegen een redelijk klein risico, er meer van te krijgen. Dat voelt gewoon goed. Echter, waar ik (en dan vooral mijn OCD) niet goed tegen kan, zijn al die kleine beetjes crypto in mijn SPOT wallet. Elke dag weer "erger" ik mij hieraan. Een tijdlang heb ik dit opgelost door het om te zetten naar BNB, maar voor sommige munten wil ik dat gewoon niet.
Op Kraken heb je bijvoorbeeld auto compound, simpelweg fantastisch. Redelijk hoge rewards, niet naar omkijken de komende jaren, alles gaat een soort van vanzelf.
Op Binance heb je iets soortgelijks, Flexible Savings, maar daar zijn de rewards te laag voor mij (behalve BUSD dan), maar is wel auto compound, mits je het juiste schuifje aan zet.
Vanmorgen, na een jaar, kwam ik eindelijk op het idee om Binance Staking en Flexible Savings te combineren waardoor mijn SPOT wallet steeds netjes schoon is.
Voor diegenen die het kwartje nog niet horen vallen, maar wel dezelfde ergernis/OCD hebben als ik:
- Zet je crypto naar keuze in staking bij de normale stakingpools voor 15, 30, 60, 90, 120 dagen.
- Activeer bij je stakingrewards in je Spotwallet dat je rewards via Earn Flexible Savings ingaan. (screenie 1)
- Zet bij Flexible Savings de optie auto subscribe aan. (screenie2)
Zodra je stakingperiode over is, haal je je flex savings via (fast) redeem naar je SPOT zodat je eventueel een nieuwe staking periode aan kan zetten, inclusief je vorige rewards.
Screenie 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/MkZejRrQygNmAbJFXUBk4Cwq.png?f=user_large)
Screenie 2
/f/image/YeAkXnznA92fUfoqQW3AgGoE.png?f=fotoalbum_large)
Al heeft maar 1 iemand hier iets aan, dan is het de moeite waard geweest. Mocht niemand hier iets aan hebben dan ga ik wel in mijn eentje in het OCD hoekje zitten voor traag van begrip zijnden
Skrunsies schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:38:
Ik zou mijn zwembroek aantrekken, in een Tesla stappen met crypto koersen aan boord. En terwijl ik mijn middelvinger verscheidene keren opsteek, vertellen dat ik mijn oude nick name, Visca, 69x verwijderd heb en heb aangepast naar iets belachelijks als Ngangstar ofzo..
What could possible go wrong
Trapte ik er toch mooi weer in, gouden tip!Ngangatar schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:43:
Iedereen met een gezond stel hersens, skip vooral deze post. Dit is niet voor jullie.
Alles gelezen, snel naar binance, en tot de conclusie komen dat ik dit al aan heb staan
Eerst dacht ik inderdaad, zal ik @Skrunsies, @Verwijderd en @YES een PM sturen, dat is wellicht makkelijker. Dan had jij dit niet alsnog hoeven te lezenDomino schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:47:
[...]
Trapte ik er toch mooi weer in, gouden tip!
Alles gelezen, snel naar binance, en tot de conclusie komen dat ik dit al aan heb staan
Mega bullish? Wat mij betreft niet. Het gaat om adoptie en dan helpt dit zeker niet. Ik zou juist graag zien dat grote bedrijven hun BTC houden (en bijkopen) en dat er ook meerdere bedrijven bijkomen.anti elppa schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 22:30:
[...]
Waarom. Dit is mega bullish.
Plus gerucht ging al, plus sell is al lang gedaan. Waarschijnlijk op de bodem van bear 2022
Thanks man =)! Heb het ook gelijk gecheckt voor mijn crypto dust potjes. Hebben vast meer mensen iets aan!Ngangatar schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:43:
Ok, nu we zijn overgebleven met mensen zoals ikzelf, wat in dit geval wil zeggen; OCD in combinatie met traag van begrip, wil ik een ideetje aandragen waar ik net, na ruim een jaar Binance, pas op kwam.
Voor diegenen die het kwartje nog niet horen vallen, maar wel dezelfde ergernis/OCD hebben als ik:Thats it, geen idee waarom ik hier een jaar over gedaan heb. Let wel: niet elke munt heeft Flex savings bij Binance, maar heul veul hebben dat wel.
- Zet je crypto naar keuze in staking bij de normale stakingpools voor 15, 30, 60, 90, 120 dagen.
- Activeer bij je stakingrewards in je Spotwallet dat je rewards via Earn Flexible Savings ingaan. (screenie 1)
- Zet bij Flexible Savings de optie auto subscribe aan. (screenie2)
Screenie 1
[Afbeelding]
Screenie 2
[Afbeelding]
Al heeft maar 1 iemand hier iets aan, dan is het de moeite waard geweest. Mocht niemand hier iets aan hebben dan ga ik wel in mijn eentje in het OCD hoekje zitten voor traag van begrip zijnden.
Nee beter dat je het op deze manier hebt gedaan, want PM? Was da? En hoe open ik dat enzo? Verder niet traag van begrip ofzo...Ngangatar schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:56:
[...]
Eerst dacht ik inderdaad, zal ik @Skrunsies, @Verwijderd en @YES een PM sturen, dat is wellicht makkelijker. Dan had jij dit niet alsnog hoeven te lezen.
Enne thanks voor je tip, moest het 4x doorlezen omdat ik het niet snap enzo. Maar blijkbaar heb ik er toch wat aan
Zo, het hoge woord bij de ECB is er nog niet uit en we zijn al rekt.
Dipperdedip
Dipperdedip
vandaag double dip he? 15:30 beurzen openDomino schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:30:
Zo, het hoge woord bij de ECB is er nog niet uit en we zijn al rekt.
Dipperdedip
:strip_exif()/f/image/gQOIHPdqdBJQGaAeK7NAWbPh.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Mooi man, in de bull was je helemaal klaar met die oneliners ‘Moon!!!’ en meme reposts….
Welkom bij de club!
Verwijderd
Ik heb hier maar 1 antwoord op;Ngangatar schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:56:
[...]
Eerst dacht ik inderdaad, zal ik @Skrunsies, @Verwijderd en @YES een PM sturen, dat is wellicht makkelijker. Dan had jij dit niet alsnog hoeven te lezen.
Dit dus!Skrunsies schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 23:15:
[...]
Doe eens normaal. Moet ik een mod inschakelen ofzo ? Laten we het hier een beetje netjes houden
Komt ie weer aan met zijn middelvinger meme
Verwijderd
Wat zeg je? Meer Shiba kopen?!Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:37:
[...]
Ik heb hier maar 1 antwoord op;
[YouTube: Krown Chakra - Buy The Dip feat. Crypto Face [Official Lyric Video]]
Heeft iemand voor mij de juiste meest gebruikte moving average levels van vandaag 13:00 bijvoorbeeld? Ik wil even kijken of mijn indicator nu eindelijk klopt.
Shiba staat wel erg laag in vergelijking met Bitcoin, kost bijna niets
Verwijderd
Dat betekend dat het alleen maar omhoog kan toch?Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:40:
[...]
....Toch?
Wacht maar tot na de double dip.Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:40:
[...]
$0.06 is aardig on par met $0.00001 wat mij betreft
Van 0,0000117 dollar naar 100k of van 22k naar 100k. Ik zou het wel weten.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:41:
[...]
Dat betekend dat het alleen maar omhoog kan toch?
....Toch?
Verwijderd
Dan kan je tenminste nog miljonair worden met een tientje aan FIAT.Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:43:
[...]
Van 0.0000117 cent naar 100k of van 20k naar 100k. Ik zou het wel weten.
wen lambo
“NGangstarr”Skrunsies schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:38:
Ik zou mijn zwembroek aantrekken, in een Tesla stappen met crypto koersen aan boord. En terwijl ik mijn middelvinger verscheidene keren opsteek, vertellen dat ik mijn oude nick name, Visca, 69x verwijderd heb en heb aangepast naar iets belachelijks als Ngangastar ofzo..
Ik ook, die van 22K, is dichterbij.Nopheros schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:43:
[...]
Van 0,0000117 dollar naar 100k of van 22k naar 100k. Ik zou het wel weten.
Precies dit! Lekker minimaal een jaar accumuleren bij deze lage prijzen en dan in 2024 of 2025 uitstappen!JW04 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 09:02:
[...]
Ik ben even zo blij met een jaar rangen in de 17/22k box. Gaat die naar de 100k ook prima. Als we pas weer rond de halving omhoog gaan verwacht ik voldoende geaccumuleerd te hebben om van half time pensionado naar full time pensionado te gaan.
Maar dat is dan 5 jaar voor mijn vroegtijdig pensioen idee..JJ1984 schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:56:
[...]
Precies dit! Lekker minimaal een jaar accumuleren bij deze lage prijzen en dan in 2024 of 2025 uitstappen!
Zero.
Komt goed kerel! Komen nog voldoende top's voor ons om in te kopenPelox schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:00:
[...]
Maar dat is dan 5 jaar voor mijn vroegtijdig pensioen idee..
Een half procentje erbij + goedkeuring TPI plan. Benieuwd naar de verdere uitleg...
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Wat fijn zeg, kunnen we weer gewoon rente krijgen over ons spaargeld! Wat heerlijk, ik verkoop gelijk al mijn risicovolle assets.
Niet helemaal. Het is naar 0 gegaan, dus niet langer een negatieve rente.NeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:18:
Wat fijn zeg, kunnen we weer gewoon rente krijgen over ons spaargeld! Wat heerlijk, ik verkoop gelijk al mijn risicovolle assets.
bullish!! heb 100% vertrouwen in de euro gekregen 👍👍👍Ray_ schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:26:
[...]
Niet helemaal. Het is naar 0 gegaan, dus niet langer een negatieve rente.
nothing stops this train
Ik was de sarcastische emo vergeten ;-) Zie ook mijn eerdere post aangaande huidige -0,5%.Ray_ schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:26:
[...]
Niet helemaal. Het is naar 0 gegaan, dus niet langer een negatieve rente.
Crypto faillissement Mt Gox nadert ontknoping: uitkeringsdatum genoemd
Zoals we al eerder benoemden staan de curatoren op het punt om te beginnen met het uitkeren van de beschikbare crypto aan de klanten van het in 2014 failliet gehackte Mt Gox. Inmiddels is bekend dat men de uitkeringen start per eind augustus. Hiermee is de volledige compensatie uitgekeerd voor de jaarwisseling.
Hoop dat iedereen meteen dumpt, dan kan ik mooi met DCA beginnen in september.
Zoals we al eerder benoemden staan de curatoren op het punt om te beginnen met het uitkeren van de beschikbare crypto aan de klanten van het in 2014 failliet gehackte Mt Gox. Inmiddels is bekend dat men de uitkeringen start per eind augustus. Hiermee is de volledige compensatie uitgekeerd voor de jaarwisseling.
Hoop dat iedereen meteen dumpt, dan kan ik mooi met DCA beginnen in september.
iddNeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:18:
Om de inflatie te compenseren moeten we like 8,x% rente krijgen? Maar ja je wilt meer dan dat. Tot die tijd staat het lekker dik waarde te verminderen, extreem zuur want zo snel gaat sparen niet. Ik ben blij ook te beleggen voor de lange termijn, set it and forget it.
Ik ben beetje DOT aan het verzamelen. Moet helaas nog wachten op m'n FIDO2-keys en hardwarewallets. Dan kan ik eens beetje aan de spielerij met die riedel en wat stakes doen voor wat zakgeld o.a. Bezigheidstherapie
[ Voor 8% gewijzigd door 2Dutch op 21-07-2022 14:41 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Bitcoin trekt zich er in ieder geval voorlopig weinig van aan
Beetje BUSD in flex savings (10%) bij Changpeng, dotjes in staking tegen bijna 25%. Zou bijna denken dat het een ponzi is. /s2Dutch schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:39:
[...]
Om de inflatie te compenseren moeten we like 8,x% rente krijgen? Tot die tijd staat het lekker waarde te verminderen, extreem zuur want zo snel gaat sparen niet. Ik ben blij ook te beleggen voor de lange termijn, set it and forget it.
Ik ben beetje DOT aan het verzamelen. Moet helaas nog wachten op m'n FIDO2-keys en hardwarewallets. Dan kan ik eens beetje aan de spielerij met die riedel en wat stakes doen voor wat zakgeld
BTC doet vooralsnog weinig, het was ook weinig verrassend nieuws volgens mij, dus eigenlijk is de reactie (of het uitblijven ervan) juist ongeveer wat je verwacht bij dit nieuws, toch?NeoflexNL schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:46:
Bitcoin trekt zich er in ieder geval voorlopig weinig van aan
Ja mee eens hoor. Theoretisch gezien had het nog bij 25 basispunten kunnen blijven, maar ik denk dat maar weinigen daar rekening mee hadden gehouden.YES schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:51:
[...]
BTC doet vooralsnog weinig, het was ook weinig verrassend nieuws volgens mij, dus eigenlijk is de reactie (of het uitblijven ervan) juist ongeveer wat je verwacht bij dit nieuws, toch?
ATOM geeft er weer ff een klap op.
Ohja Binance moet ik nog even door de ID-check heen..vanavond na 't werk ff doenDomino schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:50:
Beetje BUSD in flex savings (10%) bij Changpeng, dotjes in staking tegen bijna 25%. Zou bijna denken dat het een ponzi is. /s
2 dagen wachten zie ik..k dan.
Heb ook wat EUR voor 10% bij Nexo staan. Je mot wat..
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 21-07-2022 15:16 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
TPI is dus gewoon QE. Euro daalt alweer in waarde
Begin van het einde van de Euro.Supreme_One schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:27:
TPI is dus gewoon QE. Euro daalt alweer in waarde
Niemand =(?AlterBridge schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 13:40:
Heeft iemand voor mij de juiste meest gebruikte moving average levels van vandaag 13:00 bijvoorbeeld? Ik wil even kijken of mijn indicator nu eindelijk klopt.
Ik wil mooie kleurplaten maken
Dit nieuws was weinig verrassend, maar het gaat ook meer om het vervolg en mogelijke/waarschijnlijke gevolgen: verdere problemen in de EU (zuidelijke landen) en een recessie die hoogstwaarschijnlijk wel iets zal doen met de prijs van BTC.YES schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:51:
[...]
BTC doet vooralsnog weinig, het was ook weinig verrassend nieuws volgens mij, dus eigenlijk is de reactie (of het uitblijven ervan) juist ongeveer wat je verwacht bij dit nieuws, toch?
Voor de moving average moet ik je het antwoord schuldig blijven.AlterBridge schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:40:
[...]
Niemand =(?
Ik wil mooie kleurplaten maken
Maar aangaande de kleurplaten kan ik je wel helpen
https://www.kleurplaten.n...den/beginpagina-nieuw.asp
Alles rekt, behalve TESLA. Blijkbaar is verkopen dus goed voor de koers.
Ow ja, en ATOM! ATOM strong! Flippening soon!
Ow ja, en ATOM! ATOM strong! Flippening soon!
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 21-07-2022 16:25 ]
Ze heeft werkelijk geen flauw benul of ze weet dondersgoed dat het kaartenhuis op instorten staat… Ik gok het laatste..LarryD schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:20:
Wat een warrig verhaal van Lagarde.
Reken er maar op dat het een beetje op en neer jojo-en is tot oktober/november ongeveer, en wellicht nog langer. Lijkt me zeer sterk dat we uitbreken voor die tijd.
Meer tijd voor dca
Ze weet uiteraard dondersgoed wat er speelt en de gevolgen zijn. Is echt wel een intelligente vrouw hoor. Dat ‘vage gedoe’ en om de hete brij heen draaien is nou eenmaal wat politici doen, helaas. Dat moet je ook kunnen, wil je zo’n positie bekleden.GioStyle schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 16:26:
[...]
Ze heeft werkelijk geen flauw benul of ze weet dondersgoed dat het kaartenhuis op instorten staat… Ik gok het laatste..
dat wordt dan MILF-hunten bij het zwembad 👀DaWayne schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:05:
[Afbeelding]
Geen idee wat die animatie- Fransen hier op de camping mee bedoelen. Maar ik wordt er wel bullish van!
nothing stops this train
Verwijderd
Tegen Lagarde moet je vroeg of laat gewoon zeggen:
'Jonge, gast. Tis half 8 man. Kan je niet even normaal doen jong?'
De Euro. Pure bosmaaierpraktijken.
'Jonge, gast. Tis half 8 man. Kan je niet even normaal doen jong?'
De Euro. Pure bosmaaierpraktijken.
voor Bitcoin mining? wat een beest!!
10,000 TH/S miners ready to ship! Getting ready for @MiningDisrupt with the monster miner on deck😎 #bitcoinmining #bitcoin pic.twitter.com/NMbuIPyh5x
— Blokforge (@blokforge) 21 juli 2022
nothing stops this train
Eth sterk tov btc. Btc door de 23K heen
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Was dit dan de re-test van de 200W MA?
Weer out of the box
Blijf van mijn MILF af gastKol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 17:41:
[...]
dat wordt dan MILF-hunten bij het zwembad 👀
450,000,000 Europeanen die straks hun bags fiat omzetten naar BTC!
Het is dat BTC geen organisatie met marketing is, daardoor gaat de adoptie iets wat langzaam. Tot nu toe best een bereik voor een club zonder cent marketing!
Het is dat BTC geen organisatie met marketing is, daardoor gaat de adoptie iets wat langzaam. Tot nu toe best een bereik voor een club zonder cent marketing!
In het NK topic wordt bericht
“ Mocht 24K een kortstondige top blijken, is er ook hidden divergence te zien.
De signalen wijzen weer naar beneden.”
Als ik uitzoom zie ik nog geen signalen naar beneden. (Of ik wil ze niet zien).
Nee zonder gekheid, zie ze echt niet.
Wie niet moor daytaa...PlanR schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:57:
In het NK topic wordt bericht
Wacht maar tot je die dikke rode kaars ziet. Die valt niet te missen straks..
Hoop het niet, zou ook niet weten waarom hij zij moeten komen..zwembroek schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 19:01:
[...]
Wie niet moor daytaa...
Wacht maar tot je die dikke rode kaars ziet. Die valt niet te missen straks..
Moon
Is er een reden van deze sterke stijgende lijn de laatste 30 minuten of is er de gedachte dat de daling van gisteren een overreactie was?
Wij kunnen de gedachten van de markt ook niet raden. Op de 4H en op de 1D chart zie ik wel MA's dicht bij de onderkant van de wicks liggen, wellicht bots en traders die daar op anticiperen, is altijd speculatie uiteindelijk..Wenapee schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 19:09:
Is er een reden van deze sterke stijgende lijn de laatste 30 minuten of is er de gedachte dat de daling van gisteren een overreactie was?
Gewoon alles gaat moon , de geld printer staat weer aan.Wenapee schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 19:09:
BTC buy order geraakt op 22.810, daar eergisteren na het verkopen geplaatst ivm MA200:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FY27RAiOKzToRtr1xAbqzlVT.jpg?f=user_large)
En nog niet in de box zoals hierboven werd aangegeven:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FY27RAiOKzToRtr1xAbqzlVT.jpg?f=user_large)
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Taro schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 19:12:
BTC buy order geraakt op 22.810, daar eergisteren na het verkopen geplaatst ivm MA200:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben vanmiddag op 22.835 weer ingestapt met een deel fiat
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/yFr6v5JnLdE8lf3UWDja5CLH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/u1E5zvP2dqW9Fc1rXZ5mbs8t.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/tiopEdaYVoLPiSQZ0YGo7Jd3.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fu3yq4zOgTUE4JF7u2Kf9YfO.jpg?f=fotoalbum_large)