UberLurker Departement #GG.
Al mijn Hopium is compleet de vernieling in gewerkt afgelopen maanden.Skrunsies schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 09:46:
[...]
Als je niks hopiums achtigs te zeggen hebt hou je
[Afbeelding]
Bitcoin gaat naar zero! ZERO!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Als je naar onderstaande staatje van de ECB kijkt dan zegt dat denk ik al wel voldoende. Voor de meeste huishoudens zal het overgrote deel van de uitgaven naar Housing, electricity, gas etc (16,3%), Transport (14,0%), Food and beverages (8,7%) gaan. Liggen qua % ver boven de index van 8,1%.MrMrq schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 08:02:
[...]
Beetje off topic, maar weet iemand hoe die berekening tot stand komt (mandje, weging)?
Want stel dat die voor een groot stuk zit in huizenprijzen, energieprijzen en auto… Maar je zou een afbetaald huis hebben, een vast contract en geen auto… Dan merk je er maar weinig van?
Ben gewoon nieuwsgierig.
En als ik dan toch semi-offtopic ben…. ik hou van de auto invest op Binance. Weet iemand een platform waar je hetzelfde kan doen op stonks/ETFs?
Meer on topic:
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/YI04CGJoAD44BxeJVUT03cbt.png?f=user_large)
Sowieso is de mate waarin je gevolgen van inflatie ondervindt persoonlijk. Als je je hypotheek hebt afbetaald, een goed geïsoleerd huis hebt en zonnepanelen op je dak dan merk je de gevolgen minder. In tegenstelling tot iemand die dat allemaal niet heeft. Met een slecht geïsoleerd huis ga je helemaal nat. Dan kun je zeggen joh zet de verwarming uit, maar dat komt het woonklimaat ook niet ten goede.
Gezien we in het crypto topic zitten en iedereen hier alleen investeert met geld dat ze kunnen missen en een BBQ in de tuin heeft staan dat meer kost dan een minima in maand bruto verdiend, ga ik ervan uit dat het met iedereen hier wel goed zit.
Edit: overigens werd in dit topic in het verleden ook wel gezegd dat je beter kunt investeren, dan je hypotheek aflossen. Denk dat de Tweakers die het laatste hebben gedaan nu wel tevreden zijn met hun besluit gezien de koersen.
[ Voor 5% gewijzigd door jvel92 op 15-07-2022 10:05 ]
jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Gezien we in het crypto topic zitten en iedereen hier alleen investeert met geld dat ze kunnen missen en een BBQ in de tuin heeft staan dat meer kost dan een minima in maand bruto verdiend, ga ik ervan uit dat het met iedereen hier wel goed zit.
Wen slowchat BBQ?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Die was gisteren. Zijn we alweer vergeten je uit te nodigen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Als je het geen probleem vindt dat een gedeelte van je fiat (vast) in je stenen zit, dan is het prima om extra af te lossen. Zeker wanneer rente % relatief hoog is.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Edit: overigens werd in dit topic in het verleden ook wel gezegd dat je beter kunt investeren, dan je hypotheek aflossen. Denk dat de Tweakers die het laatste hebben gedaan nu wel tevreden zijn met hun besluit gezien de koersen.
Wanneer je een rentecontract hebt van +/- 2%, dan denk ik dat je op de lange termijn beter kan investeren in aandelen/Crypto.
Mooiste is natuurlijk wanneer je fiat, welke je over hebt, over de diverse assets kan spreiden.
Green candle chaser
resusaapje schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:17:
[...]
@zwembroek was wel uitgenodigd maar hij was met @Skrunsies en @Ngangatar te druk om zwem/roei/kano-gifjes te plaatsen en mij te pas en te onpas erin te noemen.resusaapje schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:17:
[...]
Oh ja! Tja, killing voor de sfeer wel...YES schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:19:
[...]
@zwembroek was wel uitgenodigd maar hij was met @Skrunsies en @Ngangatar te druk om zwem/roei/kano-gifjes te plaatsen en mij te pas en te onpas erin te noemen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Sowieso is hoe goed het is om in iets te investeren, of waar je het best in kan investeren, in mijn ogen iets wat veel teveel afhankelijk is van wat iemands persoonlijke voorkeuren en behoeften zijn. Wat mij betreft zijn er bepaalde feitelijke constateringen die je kan doen m.b.t. investeringen, maar de beweegredenen van iemand om ergens in te investeren zijn subjectief dus eenieder die beweert dat investering X beter is dan investering Y, vergeet te vermelden dat dat zo is vanwege zijn of haar motieven/persoonlijke voorkeuren.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Aan het eind van je salaris, heb je mogelijk een stukje maand over?Skrunsies schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:21:
[...]
Oké, dan moet het wel gebeuren voor 17 juli![]()
[Afbeelding]
1,23% voor de resterende 20 jaarKody Scott schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:17:
[...]
Als je het geen probleem vindt dat een gedeelte van je fiat (vast) in je stenen zit, dan is het prima om extra af te lossen. Zeker wanneer rente % relatief hoog is.
Wanneer je een rentecontract hebt van +/- 2%, dan denk ik dat je op de lange termijn beter kan investeren in aandelen/Crypto.
Mooiste is natuurlijk wanneer je fiat, welke je over hebt, over de diverse assets kan spreiden.
Gas/Elektra ook net op tijd voor 3 jaar vastgezet. Dus komende 2,5 jaar betaal ik 15ct/kWh en 89ct/m3, waarbij ik deze winter hopelijk naar gasloos ga
Al mijn shitcoins ook op tijd verkocht, vaak op een piek (niet op ATH, want risico te groot dat het uit elkaar knapt)
Dusse... Hoezo je kunt de markt niet timen?
Om nog ff off-topic hierop door te gaan.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Als je naar onderstaande staatje van de ECB kijkt dan zegt dat denk ik al wel voldoende. Voor de meeste huishoudens zal het overgrote deel van de uitgaven naar Housing, electricity, gas etc (16,3%), Transport (14,0%), Food and beverages (8,7%) gaan. Liggen qua % ver boven de index van 8,1%.
[Afbeelding]
Sowieso is de mate waarin je gevolgen van inflatie ondervindt persoonlijk. Als je je hypotheek hebt afbetaald, een goed geïsoleerd huis hebt en zonnepanelen op je dak dan merk je de gevolgen minder. In tegenstelling tot iemand die dat allemaal niet heeft. Met een slecht geïsoleerd huis ga je helemaal nat. Dan kun je zeggen joh zet de verwarming uit, maar dat komt het woonklimaat ook niet ten goede.
Laatst nog een nieuwsbericht dat het slim is om extra af te lossen op je hypotheek voor lastenverlaging…
Dan vraag ik me af voor wie dat positief is, niet voor het gewone volk.
Wel voor de geldverstrekkers die weer nieuwe leningen kunnen verstrekken tegen een hogere (huidige) rente.
Met het plan om je huis als vermogen te zien en naar box 3 te verplaatsen kan je maar beter zorgen dat je een redelijke schuld aanhoud terwijl je het vermogen op een andere manier laat renderen zoals aandelen of Crypto
Sinds een paar jaar hebben mijn vriendin en ik een huis weten te bemachtigen met een energielabel dikke F min, dat nu richting een B begint te geraken.
Onder aan de streep zit er een dikke bak geld in dm.v. van een verbouwingsdepot en een deel Crypto winst (vanuit mijn kant).
Dan komt er nog een bak zonnepanelen met flinke overproductie en ga ik airco’s plaatsen.
Het voelt als een race tegen de klok met het vooruitzicht dat over een paar maanden ons energiecontract afloopt. Maar om nou bijna 3 modale maandsalarissen per jaar kwijt te zijn aan energie gaat ons veel te ver.
Uiteraard kan dat bespaarde geld dan weer braaf in Crypto worden gestoken
Haha, ik kom jou op menig subfora tegenWaah schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:26:
[...]
1,23% voor de resterende 20 jaarNet op tijd vastgezet. Tussen de aanvraag en ondertekening (4 weken) was de rente met een procentpunt gestegen naar 2,23
![]()
Gas/Elektra ook net op tijd voor 3 jaar vastgezet. Dus komende 2,5 jaar betaal ik 15ct/kWh en 89ct/m3, waarbij ik deze winter hopelijk naar gasloos ga![]()
Al mijn shitcoins ook op tijd verkocht, vaak op een piek (niet op ATH, want risico te groot dat het uit elkaar knapt)
Dusse... Hoezo je kunt de markt niet timen?![]()
spoiler:gewoon veel mazzel gehad en hier in de topics over gas/electra/hypotheekrente gelurkt en zo op tijd de signalen herkent. Shitcoins is gewoon mazzel hebben, en dat heb ik blijkbaar
Heb je 't hier over nederland? Dan gaat het niet over het huis waar je in woont, maar eventuele 'verhuur' panden die in de beleggingshoek zitten.elektriekert schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:27:
[...]
... Met het plan om je huis als vermogen te zien en naar box 3 te verplaatsen kan je maar beter zorgen dat je een redelijke schuld aanhoud terwijl je het vermogen op een andere manier laat renderen zoals aandelen of Crypto![]()
...
Beren vinden BBQ ook leuk 👍
nothing stops this train
Hier is het nog niet maar dat is wel het plan als het aan de DNB ligt:jmderonde schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:33:
[...]
Heb je 't hier over nederland? Dan gaat het niet over het huis waar je in woont, maar eventuele 'verhuur' panden die in de beleggingshoek zitten.
https://www.dnb.nl/actuel...r-box-3-wat-houdt-dat-in/
Verwijderd
En dat is dan ook compleet terecht in mijn optiek.jmderonde schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:33:
[...]
Heb je 't hier over nederland? Dan gaat het niet over het huis waar je in woont, maar eventuele 'verhuur' panden die in de beleggingshoek zitten.
Laat een huis maar teruggaan naar de status van 1e levensbehoefte in plaats van een leuke asset waar voordelig rendement te behalen valt voor vermogenden.
Eens. Het afstraffen dat je als particulier/loonslaaf/zelfstandig ondernemer je huis vroeger aflost doordat je verstandig met je centjes omgaat zou echt de wereld op zijn kop zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:40:
[...]
En dat is dan ook compleet terecht in mijn optiek.
Laat een huis maar teruggaan naar de status van 1e levensbehoefte in plaats van een leuke asset waar voordelig rendement te behalen valt voor vermogenden.
Het is onmogelijk om jou "te pas" te noemen.YES schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:19:
[...]
@zwembroek was wel uitgenodigd maar hij was met @Skrunsies en @Ngangatar te druk om zwem/roei/kano-gifjes te plaatsen en mij te pas en te onpas erin te noemen.
Overigens ook om jou "te onpas" te noemen besef ik me nu.....
Maareh, even on topic. Als we met de slowchat een BBQ doen, dan is het toch eigenlijk een slowroast?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:45:
[...]
.... Als we met de slowchat een BBQ doen, dan is het toch eigenlijk een slowroast?....
"erin te benoemen" is onmogelijk hetzelfde als "te noemen"Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:45:
[...]
Het is onmogelijk om jou "te pas" te noemen.
Maareh, even on topic. Als we met de slowchat een BBQ doen, dan is het toch eigenlijk een slowroast?
Slowroast, dat lijkt me een heel goed plan!
als je huizen shizzle van box 1 naar box 3 gaat, betaal je denk minder?elektriekert schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:40:
[...]
Hier is het nog niet maar dat is wel het plan als het aan de DNB ligt:
nothing stops this train
Helemaal met je eens. Zo heb ik gisteren geïnvesteerd in een nieuwe lening om een 2e boiler te kunnen plaatsen. Mochten we dan in de winter per boiler minder gas krijgen, heb ik er tenminste 2 om toch genoeg te kunnen stoken voor een beetje warmte.YES schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:22:
[...]
Sowieso is hoe goed het is om in iets te investeren, of waar je het best in kan investeren, in mijn ogen iets wat veel teveel afhankelijk is van wat iemands persoonlijke voorkeuren en behoeften zijn. Wat mij betreft zijn er bepaalde feitelijke constateringen die je kan doen m.b.t. investeringen, maar de beweegredenen van iemand om ergens in te investeren zijn subjectief dus eenieder die beweert dat investering X beter is dan investering Y, vergeet te vermelden dat dat zo is vanwege zijn of haar motieven/persoonlijke voorkeuren.
Ik ben binnen no-time financieel afhankelijk, kan niet anders.
Minder wat? Ik zou me scheel betalen als dit plan wordt doorgezet...Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:47:
[...]
als je huizen shizzle van box 1 naar box 3 gaat, betaal je denk minder?
Gewoon die rommel verkopen kerel!zwembroek schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:49:
[...]
Minder wat? Ik zou me scheel betalen als dit plan wordt doorgezet...
Gaan we saampjes wonen in het Drachstervaartplan
Deal...Skrunsies schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:51:
[...]
Gewoon die rommel verkopen kerel!
Gaan we saampjes wonen in het Drachstervaartplan![]()
![]()
box 1 is toch zwaarder belast als box 3 toch?zwembroek schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:49:
[...]
Minder wat? Ik zou me scheel betalen als dit plan wordt doorgezet...
heb er niet veel verstand van, als 1 januari maar BTC op 6 cent staat en de volgende dag weer 69.420 dan is alles goed 👍
nothing stops this train
Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:48:
[...]
Helemaal met je eens. Zo heb ik gisteren geïnvesteerd in een nieuwe lening om een 2e boiler te kunnen plaatsen. Mochten we dan in de winter per boiler minder gas krijgen, heb ik er tenminste 2 om toch genoeg te kunnen stoken voor een beetje warmte.
Ik ben binnen no-time financieel afhankelijk, kan niet anders.
Wellicht als je belasting op inkomen een stuk omlaag gaat.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:47:
[...]
als je huizen shizzle van box 1 naar box 3 gaat, betaal je denk minder?
Maar dan houd ik liever mijn schuld op het huis langer aan
Heb je het stuk ook gelezen? Kom maar op met dat plan. Minder belasting op werk, lagere belasting op box 3. Maar stuk is al achterhaald, hebben het nog over lage renteselektriekert schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:40:
[...]
Hier is het nog niet maar dat is wel het plan als het aan de DNB ligt:
Vooralsnog hou ik steeds meer fiat over door het versneld aflossen. Helaas niet zo snel als ik virtueel geld momenteel verlies aan de beleggingen kant.
Zeker weten Japie? Want we gaan straks zien dat al die mensen die netje hun hypo afbetaald hebben straks als nog de Sjaak zijn. Dit zijn allemaal weer typische regels die alleen de Nederlandse overheid kan verzinnen. Het probleem van te weinig huizen wordt hiermee niet te niet gedaan.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:40:
[...]
En dat is dan ook compleet terecht in mijn optiek.
Exact dit. Je kan er gewoon op wachten. Ze zijn begonnen met de afbouw van de wet Hillen. Straks is je overwaarde aan de beurt.mannowlahn schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:59:
[...]
Zeker weten Japie? Want we gaan straks zien dat al die mensen die netje hun hypo afbetaald hebben straks als nog de Sjaak zijn. Dit zijn allemaal weer typische regels die alleen de Nederlandse overheid kan verzinnen. Het probleem van te weinig huizen wordt hiermee niet te niet gedaan.
[ Voor 8% gewijzigd door zwembroek op 15-07-2022 11:02 ]
Vier jaar later is het ook niet meer relevant want: you will own nothing, and be happy
[ Voor 21% gewijzigd door jvel92 op 15-07-2022 11:03 ]
Daarom zitten we toch in crypto? Geen geld om het huis af te lossen. Get rekt or die trying.mannowlahn schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:59:
[...]
Zeker weten Japie? Want we gaan straks zien dat al die mensen die netje hun hypo afbetaald hebben straks als nog de Sjaak zijn. Dit zijn allemaal weer typische regels die alleen de Nederlandse overheid kan verzinnen. Het probleem van te weinig huizen wordt hiermee niet te niet gedaan.
Stack Sats
Ik heb geen BBQ maar wel een huis dat ouder is dan ikzelf en een kar die op dinosap rijdt.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:02:
Dus... S.O.S.
Na een brutale verkachting door Do Kwon, mag ik mag mijn bleke kippenborst niet meer op OnlyFans prostitueren van m'n vriendin. Ik ging dus bedelen aan de uitgang van de lokale AH, maar jammer genoeg zijn de shitcoins die ik daar krijg niets meer waard tegen dat ik er thuis mee kom.
Jullie zijn mijn laatste hoop.
Steun kan betuigd worden via BTC en ETH op bbqlozesukkel.eth - alle beetjes helpen dus schaam je niet om wat dust over te maken zodat ik hopium, veel te dure stroom en internet kan betalen om hier mee te lezen.
"Reset zhe great middle class!"mannowlahn schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:59:
[...]
alleen Eliten mogen rijk zijn, de meeste van ons weten nu wel wat geld/vermogen is maar zeker 85+% van alle mensen hebben geen idee wat er speelt....
nothing stops this train
Mensen doen inderdaad alsof de regering heel efficient dit gaat invoeren, en het morgen al van kracht is.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:02:
Lmao... Waarom zou je je nu druk maken over een plan waarvan nog niets concreet bekend is dat mogelijk wellicht misschien in 2026 heel gefaseerd zal worden ingevoerd
2026 zal wel 2030 worden
2030 tot 2050 langzaam invoeren
2040 een rechtzaak waarmee het ongedaan wordt gemaakt.
De regering is OF competent, OF niet competent. Hier roept mijn regelmatig dat ze beide tegelijk zijn
Daarom moet ik ook altijd lachen om dingen als "The great reset". Alsof er een groepje Elite is die samen werken.
Kijk maar naar Crypto, als ze de kans krijgen shorten ze mekaar helemaal naar de moeder
[ Voor 20% gewijzigd door Waah op 15-07-2022 11:05 ]
Hoe eerder mensen zich druk maken over dergelijke plannen hoe beter het is. Ik zit aardig dicht op het vuur en ik weet hoe ver deze plannen al zijn. Dat het ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd is een tweede. Maar het is goed dat mensen hiervan op de hoogte zijn.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:02:
Lmao... Waarom zou je je nu druk maken over een plan waarvan nog niets concreet bekend is dat mogelijk wellicht misschien in 2026 heel gefaseerd zal worden ingevoerd
A87, is that you?Slonzo schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:03:
[...]
Steun kan betuigd worden via BTC en ETH....
Je kan beter roepen dat je gehackt bent, levert je spontaan DOTjes op volgens mij.Slonzo schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:03:
[...]
Ik heb geen BBQ maar wel een huis dat ouder is dan ikzelf en een kar die op dinosap rijdt.
Dus... S.O.S.
Na een brutale verkachting door Do Kwon, mag ik mag mijn bleke kippenborst niet meer op OnlyFans prostitueren van m'n vriendin. Ik ging dus bedelen aan de uitgang van de lokale AH, maar jammer genoeg zijn de shitcoins die ik daar krijg niets meer waard tegen dat ik er thuis mee kom.
Steun kan betuigd worden via BTC en ETH op bbqlozesukkel.eth - alle beetjes helpen dus schaam je niet om wat dust over te maken zodat ik hopium, veel te dure stroom en internet kan betalen om hier mee te lezen.
En de overige denkbeeldige 15% denkt te weten dat ze meer weten dan de denkbeeldige 85%. Die 85% relativeert echter een stuk meer en denkt een stuk minder in "ze" termen.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:04:
[...]
"Reset zhe great middle class!"
alleen Eliten mogen rijk zijn, de meeste van ons weten nu wel wat geld/vermogen is maar zeker 85+% van alle mensen hebben geen idee wat er speelt....
Mijn gedachten gaan vooral uit naar die arme Slux.
Hoeveel gas moet het wel niet kosten om zo’n open ruimte onder een tochtige brug warm te stoken!?
Maktub
Ben jij soms MSM???Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:07:
[...]
En de overige denkbeeldige 15% denkt te weten dat ze meer weten dan de denkbeeldige 85%. Die 85% relativeert echter een stuk meer en denkt een stuk minder in "ze" termen.
Inderdaad, doneren doen we hier alleen met Dot. Doteren noemen we dat geloof ik.YES schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:06:
[...]
Je kan beter roepen dat je gehackt bent, levert je spontaan DOTjes op volgens mij.
Nee Dotteren is een boomer dingetje. Snap dat je ze door elkaar haalt.Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:10:
[...]
Inderdaad, doneren doen we hier alleen met Dot. Doteren noemen we dat geloof ik.
Yes niet te verwarren met dotterenNgangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:10:
[...]
Inderdaad, doneren doen we hier alleen met Dot. Doteren noemen we dat geloof ik.
Nevermind, @YES was eerder
[ Voor 8% gewijzigd door Skrunsies op 15-07-2022 11:12 ]
Ik had het stuk inderdaad gelezen, ook over de verlaging van belasting op werk.Barrycade schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:59:
[...]
Heb je het stuk ook gelezen? Kom maar op met dat plan. Minder belasting op werk, lagere belasting op box 3. Maar stuk is al achterhaald, hebben het nog over lage rentesen hele stikstof verhaal staat er niet in.
Vooralsnog hou ik steeds meer fiat over door het versneld aflossen. Helaas niet zo snel als ik virtueel geld momenteel verlies aan de beleggingen kant.
Maar ik vertrouw dit soort uitspraken nooit zo.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ceti Coti?sjorremans schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:16:
COTI heeft er ook een beetje zin in vandaag
en aans löpt wa vast
[ Voor 17% gewijzigd door YES op 15-07-2022 11:20 ]
Oeh, woordjesneuken, ik doe mee!Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:45:
[...]
Het is onmogelijk om jou "te pas" te noemen.
Het is "besef ik" of "realiseer ik me"
Dan ben je bij mij aan het goede adres, ik maak me daar namelijk totaal niet druk omresusaapje schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:22:
[...]
Oeh, woordjesneuken, ik doe mee!
Het is "besef ik" of "realiseer ik me"
Wat crypto betreft, elke ALT knalt weer de lucht in na een kleine opleving van BTC de afgelopen dag. Oftewel, we gaan nog veel harder door het putje op zeer korte termijn.
Uiteraard wel pas na 18:00 vandaag wanneer mijn daily en weekly auto-invests op de agenda staan.
[ Voor 13% gewijzigd door Ngangatar op 15-07-2022 11:26 ]
Married Single Mom? HOEDAN?Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:12:
[...]
Ehh ik moest even googlen, maar nee, dat ben ik niet.
[Afbeelding]
Vandaar de highlight, die was echt te mooi om te skippen.
RePoRtEd!!!Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:25:
[...]
Dan ben je bij mij aan het goede adres, ik maak me daar namelijk totaal niet druk om.
Kan allemaal tegenwoordig!
Getrouwd met de stofzuiger.
The biggest leap in our history is happening now!
— COTI Foundation (@COTInetwork) 14 juli 2022
We're announcing COTI's hard fork & MultiDAG 2.0 release date, where we shift from a single currency infrastructure to a multi token layer, and introducing a new token standard: CMD (COTI MultiDAG).https://t.co/ZD7mDE0g1K$COTI pic.twitter.com/IrY6Z3s3uQ
firo quick neuken. Mooie combi. Ik snap dat je juist die shitcoins hebt uitgezocht om zonder dat je er bij betrokken wordt aan te kopen.Ngangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:25:
[...]
Wat crypto betreft, elke ALT knalt weer de lucht in na een kleine opleving van BTC de afgelopen dag. Oftewel, we gaan nog veel harder door het putje op zeer korte termijn.
Uiteraard wel pas na 18:00 vandaag wanneer mijn daily en weekly auto-invests op de agenda staan.
[Afbeelding]
Door fomo aangestoken heb ook een riedeltje aangemaakt. Mijn wekelijkse autist-invest moment vindt plaats op maandagochtend. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dat het juiste moment is optimaal rekt te gaan.
Vrouwendingetje, 'hij ziet me niet staan, we praten nooit, hij kijkt alleen naar de rare grafieken en moet altijd naar de bruna, het is alsof ik single ben'.
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 15-07-2022 11:36 ]
Verwijderd
Die box uitbreken lijkt niet zo te lukken. Dit is poging 3.
keanu_ schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:31:
Ben en blijf extreem bullish voor COTI in de aankomende bullrun. Nu ontwikkelen, straks de vruchten plukken!
[Twitter]
Puur een screenshotje van Binance met een aantal gainers, ik heb geen van die drie en ook geen interesse erinresusaapje schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:33:
[...]
firo quick neuken. Mooie combi. Ik snap dat je juist die shitcoins hebt uitgezocht om zonder dat je er bij betrokken wordt aan te kopen.
Door fomo aangestoken heb ook een riedeltje aangemaakt. Mijn wekelijkse autist-invest moment vindt plaats op maandagochtend. Het is wetenschappelijk aangetoond dat dat het juiste moment is optimaal rekt te gaan.
Ik hou graag in de gaten welke opties de politiek mogelijk overweegt, voor nu was het nog maar een idee, maar voor je het weet wordt er wel iets versneld ingezet en zit je met de gebakken peren.jvel92 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:02:
Vier jaar later is het ook niet meer relevant want: you will own nothing, and be happy
Daarom ben ik ook pro crypto (vooral in eigen beheer).
We duwen er nog maar net tegenaan… de dag is jong, m’n lopende short staat op springen (BBQ weer en pilsen) en de zon schijnt. 42069 tegen zondagVerwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:34:
Mijn gevoel zegt dat we zo heel hard gaan crashen, maar goed ik heb het ook vaak mis.
Die box uitbreken lijkt niet zo te lukken. Dit is poging 3.
Ik verwacht dat mijn bag, die overigens tegen 11% APY in de treasury staat, gewoon een mooi eindresultaat zal geven. Zeker met de huidige marketcap van 100$milj.
Maar ik sta open voor slecht onderbouwde feedback
keanu_ schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:38:
[...]
Ik verwacht dat mijn bag, die overigens tegen 11% APY in de treasury staat, gewoon een mooi eindresultaat zal geven. Zeker met de huidige marketcap van 100$milj.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MUo6DPBJvnEASkFHJOX0Xxni.jpg?f=user_large)
Zoiets?
Geen blauw logo, terug naar start.keanu_ schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:38:
[...]
Maktub
Haha, eigenlijk best goed grapje van je inderdaad. Ik hapte ook meteen
Mijn (helemaal niet zo) autistische brein zegt wel, feitelijk onjuiste feedback is wat anders dan slecht onderbouwde feedback, al sluit het één het ander niet uit natuurlijk.
Virgin zal haar sterrenbeeld wel zijn
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja en het getal 26 achter haar naam is niet haar leeftijd maar haar persoonlijkheden en genders bij elkaar opgeteld.
Reported voor taalverkrachtingNgangatar schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:25:
Ik vind elke grammarverbeteraar een duitse variant ergens van.
[ Voor 94% gewijzigd door Kol Nedra op 15-07-2022 13:28 ]
nothing stops this train
Over het algemeen doen de alts het tov btc helemaal niet zo goed.
Wel is denk ik nu het moment om langzaam weer posities op te bouwen in alts, veel staan -90% tov ath.
Dat wil eigenlijk zeggen dat als ze de volgende bull hetzelfde niveau zouden halen dat je dan een x10 maakt.
Stel dat je er 10 koopt, overal zeg 10$ instopt. 7 gaan er dood maar 3 doen een x 10.
Dan heb je $300.. trek daar de inflatie van af en je kan in de volgende bull een heel kratje pils kopen ipv een paar losse flesjes. Dikke gains
ora et labora
Als er 3 10x doen heb je geluk. En btc heeft dan al 5x gedaan. Investering alts: 300. Investering btc: 500.Don Guacamole schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:44:
[...]
Over het algemeen doen de alts het tov btc helemaal niet zo goed.
Wel is denk ik nu het moment om langzaam weer posities op te bouwen in alts, veel staan -90% tov ath.
Dat wil eigenlijk zeggen dat als ze de volgende bull hetzelfde niveau zouden halen dat je dan een x10 maakt.
Stel dat je er 10 koopt, overal zeg 10$ instopt. 7 gaan er dood maar 3 doen een x 10.
Dan heb je $300.. trek daar de inflatie van af en je kan in de volgende bull een heel kratje pils kopen ipv een paar losse flesjes. Dikke gains
ora et labora
Dit is een perfecte strategie voor buy high - sell low!mrc4nl schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:49:
Nou poging twee, dit keer met juiste plaatje
[Afbeelding]
You must be new here. Zoiets overkomt ons nou nooit. Nu begrijp ik ook waarom jij gisteren niet op de slowchat bbq mocht komen.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien, maar dan btc op een ton.knakworst schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:48:
[...]
Als er 3 10x doen heb je geluk. En btc heeft dan al 5x gedaan. Investering alts: 300. Investering btc: 500.
Ik verwacht dan eth op 7k minimaal en Ada op 3$.
Gezien het feit dat de euro over 2 jaar op -20% staat vraag ik mij nog af waarom ik überhaupt niet direct m’n salaris omzet in crypto..
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/EVzqPxj71xKICAFz9CynTmAA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ycn7oKJk773kFUeDFIJLSLBl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/4pRnn1j8f1Lmxo7yfEPw7urn.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZD249cKWa8ikpos5xR4bXeUj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9jDR8NzQN6ffFkLSxTY6XWaZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r8YeQXuiKaGpAnicQTlCAn5E.jpg?f=fotoalbum_large)