Al met al toch weer de dip gekocht @19100. Close enough, geheel tegen de tweakers huisregels in: buy the dip, sell high(er).
Daarom, ik seg tog:
We rijden een stuk langs de Taro, volgens de kaart een brede, waarschijnlijk vroeger bruisende rivier. Op een miezerig stroompje na is het nu een enorm langgerekte strook gloeiend hete keien. Heftig om te zien.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Tweakers huisregel:Domino schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 17:05:
Al met al toch weer de dip gekocht @19100. Close enough, geheel tegen de tweakers huisregels in: buy the dip, sell high(er).
Verwijderd
Ik lees hier een boel bearish sentiment omtrent de wereld en crypto maar op 1 of andere manier zie ik het zelf allemaal super rooskleurig in!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dU8KY1LBKM91zLzfCBuzryE.jpg?f=user_large)
Probleem'n? Poar neem'n.
Heerlijk om die slowchat wat door te sneupen na een voldane werkdag
Komt allemaal wel goed joh, moet je kijken wat voor ellende de geschiedenis kent. En toch leven er nog steeds mensen.
Het zal zijn weg wel vinden allemaal, wie dan leeft, wie dan zorgt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dU8KY1LBKM91zLzfCBuzryE.jpg?f=user_large)
Probleem'n? Poar neem'n.
Heerlijk om die slowchat wat door te sneupen na een voldane werkdag
Komt allemaal wel goed joh, moet je kijken wat voor ellende de geschiedenis kent. En toch leven er nog steeds mensen.
Het zal zijn weg wel vinden allemaal, wie dan leeft, wie dan zorgt.
Mooi DCA moment op ADA 0.4 en COTI 0.08, VET 0.02, BTC 18.9 Wachten op lagere lows nu.
nog 11 dagen wachten voor volgende fiat airdrop.......duurt lang 😌
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2022 18:01 ]
nothing stops this train
Allemaal weer de grootste haast om bij te kopen. Wacht nou eens gewoon rustig af. Het zijn zeer turbulente tijden.
Ach fuck it. Alsof er iemand luistert.
Inkakken is bijpakken! Buy ze dipz! No farmers no food! Oh wacht.. kut boeren!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik koop voor DCA, niet omdat ik denk dat dit de dip der dips is. Die ga ik niet kunnen timenGelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:10:
Allemaal weer de grootste haast om bij te kopen. Wacht nou eens gewoon rustig af. Het zijn zeer turbulente tijden.
We zijn inmiddels al 8 maanden aan het zakken, vind het nu wel een keer leuk geweest zo.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:10:
Da's idd dat droogstaande riool daarnaast...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bears in disbelieve!Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:10:
Kan zijn dat de FED de rente nu 100BPS gaat ophogen ipv de verwachte 75BPS. Dan sowieso meer downside voor markten en crypto!
Verwijderd
'DCA' toch, beetje erin, voor de rest lekker levenGelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:10:
Je hoeft niet met je hele stack te spelen, je loopt toch altijd achter de grote jongens aan.
Dus wat zonnepaneeltjes voor wanneer de zon schijnt, regentonnetje voor wanneer het regent, pelletkacheltje voor wanneer het koud wordt, wat fiat indien crypto valt en wat magische internetmunten voor wanneer de bull rent.
#luxe
Onder de 20k koop ik lekker bij zolang het kan
Ooit bedacht hoeveel relaties boeren en crypto hebben?
Bulls. Yield farming. Mining farm. UST heeft zijn pig peg verloren. SuperFarm. BarnBridge. Charles H. van ADA heeft een boerderij. Als je REKT gaat ga je werken bij McDonalds (van Old McDonald had a farm).
No farmers, no forks
[ Voor 18% gewijzigd door MrMrq op 13-07-2022 19:00 ]
Maktub
amen!MrMrq schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:33:
[...]
![]()
Bulls. Yield farming. Mining farm. UST heeft zijn pig peg verloren. SuperFarm. BarnBridge. Charles H. van ADA heeft een boerderij. Als je REKT gaat ga je werken bij McDonalds (van Old McDonald had a farm).
No farmers, no forks
<offtopic> (insert kleur blauw)
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2022 19:12 ]
nothing stops this train
Verwijderd
MrMrq schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:33:
[...]
![]()
No farmers, no forks
Ik pruts hem zelf inPelox schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:35:
[...]
Ja dat traject loopt hier ook nog![]()
Volgende week komt er een installateur langs.
Alleen monteur in bedrijf laten stellen (ruim 3 maanden wachttijd oid)
Nog ff de opties aan het bekijken.
Bitcoin is weer terug in de heilige box van Taro zo te zien
Verwijderd
elektriekert schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Ik pruts hem zelf in.
Speaking of @Taro, kwam verdomd net zijn rooie broer tegen, Gerke 👀elektriekert schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Ik pruts hem zelf in.
#Onderweg#Brabant#Fryslan#Signs#Everywere
UberLurker Departement #GG.
Ik ook maar waarschijnlijk worden de boeren van hun velden gejaagd door de demonen van '666, volgebouwd met nieuwe woningen met gesoepsidieerde Miele's, voedselcrisis verergert en pas dan, als ook River en Bloem geen eten meer hebben, gaan we de hooivorken zien. Als het te laat is.Kol Nedra schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:38:
[...]
amen!
en zowieso ik sta 100% achter de boeren 💪
Salary??Kol Nedra schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:00:
nog 11 dagen wachten voor volgende fiat airdrop.......duurt lang 😌
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik had nooit het woord boeren moeten laten vallen. Iedereen heeft hier een uitgesproken mening over. Nu kan Taro weer de bezem erbij pakken..
Of Gerke Taro’s rooie boze broer.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:59:
Ik had nooit het woord boeren moeten laten vallen. Iedereen heeft hier een uitgesproken mening over. Nu kan Taro weer de bezem erbij pakken..
dat ja..... gelijk een deel van die airdrop traden voor BTC, BNB, ADA (ook dit keer DOT als het deze prijs blijft) en een dividend aandeel (boomers gonna boom)🙃
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2022 19:10 ]
nothing stops this train
Verwijderd
Gurbe, Tjibbe, Piebe, Fokke, Pabe en Okke.Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:01:
[...]
Of Gerke Taro’s rooie boze broer.
[Afbeelding]
Ze komen je halen.
Nou bijna weer 20k
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
laten we Taro helpen, ik verwijder mijn gedeelte....Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:59:
nothing stops this train
Je deed het er gewoon om he.Gelukszoekr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:59:
Amerikaanse beurzen weer zo goed als in de plus, wat een paniek om niks allemaal 😜
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oh ik heb een adresje vandaag bestellen morgen in huis.elektriekert schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:41:
[...]
Ik pruts hem zelf in.
Moon!
Zero.
Verwijderd
Jamaar de BOEREN! Klimaat #WaarIsRutte? Populisme, OEKRAÏNE, ECB! USD-EURO, Afrikaanse Hoorn, CRISIS, Rusland, China, Graan, gas, olie, DUITSE INDUSTRIE, republikeinen 2024, QT, #Laagwater...sjorremans schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:18:
Amerikaanse beurzen weer zo goed als in de plus, wat een paniek om niks allemaal 😜
Ja joh, maak me maar wakker als de zon neerstort.
Boeren 4tehwin!
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
@Verwijderd Laagwater...
Getijden in Harlingen, Gemeente Harlingen, Friesland, Netherlands was het hoogwater van 2.2m er om 10:03 en het laagwater van 0.1m is er om 17:22.
Het was al Laag water om 17:22 😎
Getijden in Harlingen, Gemeente Harlingen, Friesland, Netherlands was het hoogwater van 2.2m er om 10:03 en het laagwater van 0.1m is er om 17:22.
Het was al Laag water om 17:22 😎
[ Voor 3% gewijzigd door pletter op 13-07-2022 19:31 ]
Verwijderd
#RebelseMods #IPA # BitcoinTaro schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:28:
Boeren 4tehwin!
Skrunsies schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:10:
Ach @Gelukszoekr, Je geeft de mods in ieder geval voldoende stikstof om over na te denken
Meestal komt het geloof van de tegenvallende economie na dit kleine herstel, een dag later.sjorremans schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:18:
Zie eerdere datamomenten
Offtopic. Reported.Taro schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:28:
Boeren 4tehwin!
@Gelukszoekr -10 die mensen moeten toch ook leven,😠
Volgens mij heb ik nog wat credits bij jou, ik kan anders wel wat verwijderde posts van enige tijd geleden van je terugplaatsen in dit topic?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Eth zo door de 1100, btc door de 20K
En voor altijd afscheid nemen van de 19’s & 1K
jaja laatste kansen dan je onder de 20k gaat zien (in euro's iig) 🥲
nothing stops this train
Verwijderd
Ik ben een bullish stuk vreten met laser eyes on the longroad, maar voorlopig verwacht ik toch echt niets minder dan kinderboerderij stylo geitenbende...PlanR schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:52:
Eth zo door de 1100, btc door de 20K
Zowel 10k als 30k komende maanden zou me echt niets verbazen.
FTFYVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:58:
[...]
Ik ben een bullish stuk vreten met laser eyes on the longroad, maar voorlopig verwacht ik toch echt niets minder dan kinderboerderij stylo geitenbende...
Zowel 10k 6 cent als 30k 69.420 komende maanden zou me echt niets verbazen.
nothing stops this train
Eens! Daarom gewoon al deels instappen. Niet bang zijn.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:58:
[...]
Ik ben een bullish stuk vreten met laser eyes on the longroad, maar voorlopig verwacht ik toch echt niets minder dan kinderboerderij stylo geitenbende...
Zowel 10k als 30k komende maanden zou me echt niets verbazen.
Gozert, je vergeet gewoon apenpokken.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:23:
[...]
Jamaar de BOEREN! Klimaat #WaarIsRutte? Populisme, OEKRAÏNE, ECB! USD-EURO, Afrikaanse Hoorn, CRISIS, Rusland, China, Graan, gas, olie, DUITSE INDUSTRIE, republikeinen 2024, QT, #Laagwater...
Weet je hoe serieus dat is, en je gaat er gewoon totaal aan voorbij.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Sorry, doe niks met NFT's.Jedi_Pimp schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:09:
[...]
Gozert, je vergeet gewoon apenpokken.
Weet je hoe serieus dat is, en je gaat er gewoon totaal aan voorbij.
Taro schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:47:
[...]
Volgens mij heb ik nog wat credits bij jou, ik kan anders wel wat verwijderde posts van enige tijd geleden van je terugplaatsen in dit topic?![]()
I know what you mean
Op*n *ela**e
Postbode Simen, Sybe Satteliet en Piet PaulusmaVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:10:
[...]
Gurbe, Tjibbe, Piebe, Fokke, Pabe en Okke.
Ze komen je halen.
Zo, zonnetje, biertje erbij, ff koersen kijken en tot de conclusie komen dat er niks gebeurd is. Bitcoin nog steeds op 19.700..
morgen weer dca moment dus zal daarvoor wel moon gaan 😉
morgen weer dca moment dus zal daarvoor wel moon gaan 😉
Nope nope nope
* Bitcoinnie fladdert nog wat rond als een bezopen josti en gaat nog lager vallen
Bear with me!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik gun iedereen een geweldig levenpletter schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:38:
@Gelukszoekr -10 die mensen moeten toch ook leven,😠
Oh ja! Dat bewaar ik dan wel tot we ècht niks meer hebben om over te kletsen hierTaro schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:47:
[...]
Volgens mij heb ik nog wat credits bij jou, ik kan anders wel wat verwijderde posts van enige tijd geleden van je terugplaatsen in dit topic?![]()
Joh? 😂😉
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gelukkig is uit eten, voor mij dan, ook een kwestie van genieten, niet zelf in de keuken hoeven staan, zelf boodschappen te hoeven doen of af te ruimen of af te wassen.Kol Nedra schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:04:
[...]
uit eten is ook vaak niet echt hoogstaande kwaliteit voedsel, stel als je graag €40 per persoon wilt uitgeven doe dat dit dan bijv met de meeste luxe voedsel bij de slager/groente boer etc en ga thuis koken, luxe wijntje erbij etc....
Tegelijkertijd kook ik erg graag en op een redelijk niveau, maar ik kook voor mezelf zelden meer dan 3 gangen terwijl ik bij uit eten er zelden minder dan 5 neem. Bij elke gang vervolgens een passend wijntje of passend glaasje ander vocht en ondertussen genieten van de creativiteit van de chef en de sommelier, nieuwe technieken en de bijhorende ambiance.
Een lekker stukje vlees kan thuis gruwelijk lekker zijn, maar het voelt niet als avondje uit. Daar kan een kwart ETH niet tegenop zo nu en dan.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kan iemand uitleggen waarom de beurzen niet zijn ingestort vandaag? CPI is hoger dan verwacht. Einde van de maand 100 bps rente verhoging is een stap dichterbij je zou toch verwachten dat het allemaal ingeprijsd wordt.
Of wordt er ver in de toekomst gekeken en valt het allemaal mee? Ik dacht dat onzekerheid nooit goed was voor de markt.
Recessie komt eraan. Europa wacht een gas crisis. Rusland kan misschien nog heel gek doen.
Of is het allemaal wel goed omdat men verwacht dat de inflatie haar piek heeft bereikt en is iedereen bullish ofzo? Wat als de volgende maand de inflatiecijfers nog slechter uitvallen?
Of wordt er ver in de toekomst gekeken en valt het allemaal mee? Ik dacht dat onzekerheid nooit goed was voor de markt.
Recessie komt eraan. Europa wacht een gas crisis. Rusland kan misschien nog heel gek doen.
Of is het allemaal wel goed omdat men verwacht dat de inflatie haar piek heeft bereikt en is iedereen bullish ofzo? Wat als de volgende maand de inflatiecijfers nog slechter uitvallen?
@Supreme_One Misschien een betere vraag voor het topic van onze beursvrienden ipv het Cryptocurrency Slowchat topic?
Ben benieuwd naar dat aandeel.Kol Nedra schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:09:
[...]
dat ja..... gelijk een deel van die airdrop traden voor BTC, BNB, ADA (ook dit keer DOT als het deze prijs blijft) en een dividend aandeel (boomers gonna boom)🙃
Heren het is tijd om de ADHD Duitser te volgen! Verkoop je wagen!
Al uw bezittingen zijn verdubbeld in prijs!
De pi-cycle indicator is afgegaan, dat noemt hij eerder. Dat bleek eerder ook de top te zijn.
Dit is ook een leuke: https://colintalkscrypto.com/cbbi/
De pi-cycle indicator is afgegaan, dat noemt hij eerder. Dat bleek eerder ook de top te zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 13-07-2022 22:35 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Wat er nu aankomt is wel heel spannend en vooral raar allemaal. Normaal verhoog je de rente om de inflatie tegen te gaan. Geld wordt duurder om te lenen en dus meer waard. Voorlopig doet het nog niets met de inflatie. Om een recessie tegen te gaan moet je rente verlagen en dus goedkoper maken. Maar daar steun je een inflatie weer mee. Het lijkt op stagflatie uit te lopen. Maar hoe je rente en geld daar tegen in gaat zetten 🤷🏽♂️Supreme_One schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:22:
Kan iemand uitleggen waarom de beurzen niet zijn ingestort vandaag? CPI is hoger dan verwacht. Einde van de maand 100 bps rente verhoging is een stap dichterbij je zou toch verwachten dat het allemaal ingeprijsd wordt.
Ik denk dat iedereen in de afwachtmodus staat.
weet ik nog niet, ik kijk dan DVA naar mijn huidige reeks aandelen zoals
At&T, Intel, 3M, Best buy, coca cola
nothing stops this train
Dit soort gasten moeten ze ook bannen op youtube. De rente gaat omhoog, geld lenen dus duur, bitcoin zit in een bearmarket, en zit je dus met overgewaardeerde beleggingen. En hij zit iedereen te overtuigen om te kopen.Coldcat schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:32:
[YouTube: BITCOIN: ⚠️THIS IS THE DAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]
Is het beter om bitcoin te kopen in een bullmarket? Is het dan ondergewaardeerd?Kenny_026 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:59:
[...]
Dit soort gasten moeten ze ook bannen op youtube. De rente gaat omhoog, geld lenen dus duur, bitcoin zit in een bearmarket, en zit je dus met overgewaardeerde beleggingen. En hij zit iedereen te overtuigen om te kopen.
Ik volg hem eigenlijk als eerste YT'er toen ik met BTC begon (want ja, niemand is meer bullish dan hij). Hij was toen erg druk bezig zijn kanaal te bouwen en door de live-sessies veel geleerd. Ik zie hem altijd als trader met de shotgun. Veel trades openen en op een gegeven moment heb je dan wel raak. LT absoluut een BTC believer.Kenny_026 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:59:
[...]
Dit soort gasten moeten ze ook bannen op youtube. De rente gaat omhoog, geld lenen dus duur, bitcoin zit in een bearmarket, en zit je dus met overgewaardeerde beleggingen. En hij zit iedereen te overtuigen om te kopen.
Waar ik de mist in ging initieel was dat hij een trader is en ik voor de LT de boel HODL. Als je wilt HODL heb je niets aan zijn analyses. Hij kopieert veel van andere YT'ers, dus daardoor krijg je wel een mooie samenvatting.
Uit deze video toch opgestoken dat de Pi-cycle indicator afgegaan is. Laatst de serieuze opmerking dat shorten op dit moment erg gevaarlijk is. Als je uitzoomt dan is er al een hoop af. Dat had je eerder moeten doen.
Veel onzin tussendoor, maar toch wel interessant.
Tering ...ik voel nu toch wat in mijn zwembroek kriebelen @YES ! Het kan ook door die glazen whisky komen die naar droge worst smaakten bovenop mijn flessen Hertog Jan. En dan gaat die wekker ook nog eens vroeg. Dus ik voel me aardig bullish...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ishizwembroek schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:05:
[...]
Ik ga ongeveer 1 keer per maand naar een goed sushi restaurant. Daar kan geen crypto tegenop.
Hey kerel,zwembroek schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 00:04:
Tering ...ik voel nu toch wat in mijn zwembroek kriebelen
Zo hebben we allemaal wel wat. Maar niet te lang mee rond blijven lopen hoor. Je hoeft je niet te schamen
Even naar de dokter gaan, zalfje erop. Ik denk namelijk aan platjes
Deze mening delen wij ook.Ngangatar schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 21:26:
[...]
Gelukkig is uit eten, voor mij dan, ook een kwestie van genieten, niet zelf in de keuken hoeven staan, zelf boodschappen te hoeven doen of af te ruimen of af te wassen.
Tegelijkertijd kook ik erg graag en op een redelijk niveau, maar ik kook voor mezelf zelden meer dan 3 gangen terwijl ik bij uit eten er zelden minder dan 5 neem. Bij elke gang vervolgens een passend wijntje of passend glaasje ander vocht en ondertussen genieten van de creativiteit van de chef en de sommelier, nieuwe technieken en de bijhorende ambiance.
Een lekker stukje vlees kan thuis gruwelijk lekker zijn, maar het voelt niet als avondje uit. Daar kan een kwart ETH niet tegenop zo nu en dan.
Af en toe een sterrenrestaurant bezoeken is gewoon een avondje uit. Gebalanceerde smaken , lekker decadent.
Vervolgens op de stalen ros weer naar huis trappen (als het in de buurt is dan)
Dus nu weer een top!?Coldcat schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:32:
Dan gaan we nog omlaag!
Oh sorry heb het verkeerd begrepen vandaar dat je mijn reactie verwijderd hebt in de andere topicTaro schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:26:
@Supreme_One Misschien een betere vraag voor het topic van onze beursvrienden ipv het Cryptocurrency Slowchat topic?
Inmiddels vele vele vele uren verder (voor ons gevoel)Taro schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:37:
We zijn er bijna... Ik geef het >75% kans dat de onderkant v/d box het deze keer niet houdt:
[Afbeelding]
Geef je het nog steeds 75% kans?
Celsius gaat Chapter 11. Dit is om de company te herstructureren.
Lijkt me om de investeerders te redden.
https://www.cnbc.com/2022...inently-source-says-.html
Helaas.. in de mail hebben ze het over reorganiseren en geven ze als voorbeeld enkele bedrijven die daarna succesvol zijn geworden. Die funds zien we niet meer terug hoor
Helaas.. in de mail hebben ze het over reorganiseren en geven ze als voorbeeld enkele bedrijven die daarna succesvol zijn geworden. Die funds zien we niet meer terug hoor
Ja ik ken christopher dus ook nog van voor hij met MMCrypto begon. Toen ie nog normaal kon praten zeg maar. Ik zat toen in een vrij besloten groep met hem en ik heb altijd wel gezien hoe hij aan zijn kennis komt. Als je hem vandaag iets uitlegt verkondigd hij het morgen als absolute waarheid op zn kanaal.Coldcat schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:14:
[...]
Ik volg hem eigenlijk als eerste YT'er toen ik met BTC begon (want ja, niemand is meer bullish dan hij). Hij was toen erg druk bezig zijn kanaal te bouwen en door de live-sessies veel geleerd. Ik zie hem altijd als trader met de shotgun. Veel trades openen en op een gegeven moment heb je dan wel raak. LT absoluut een BTC believer.
Waar ik de mist in ging initieel was dat hij een trader is en ik voor de LT de boel HODL. Als je wilt HODL heb je niets aan zijn analyses. Hij kopieert veel van andere YT'ers, dus daardoor krijg je wel een mooie samenvatting.
Uit deze video toch opgestoken dat de Pi-cycle indicator afgegaan is. Laatst de serieuze opmerking dat shorten op dit moment erg gevaarlijk is. Als je uitzoomt dan is er al een hoop af. Dat had je eerder moeten doen.
Veel onzin tussendoor, maar toch wel interessant.
Hier op Tweakers zijn we natuurlijk allemaal heel verstandig in ons risico beheer maar studenten en wat minder ervaren en minder slimme mensen sluiten gewoon leningen af op basis van deze halve waarheden. Hij zal bijvoorbeeld nooit praten over de aanstormende recessie die crypto nog nooit heeft meegemaakt. Ik krijg steeds meer een anti tegen dit soort kanalen.
Als jij goed met geld om kunt gaan moet je nu zeker kopen. Ik denk alleen dat in de cryptowereld 90%, mischien wel meer, van de mensen dat niet kan.KcRp schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:13:
[...]
Is het beter om bitcoin te kopen in een bullmarket? Is het dan ondergewaardeerd?
Celsius gaat gewoon TAC en Voyager achterna en gaat failliet. $19 miljard aan uitstaande leningen waar minder dan 50% gedekt is met onderpand. $1 Miljard aan eigen vermogen. Verder 1,7 miljoen klanten gelokt met 18% rente. Gekkenwerk.Coldcat schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 07:04:
Celsius gaat Chapter 11. Dit is om de company te herstructureren.
Vertraging, meestal 1 a 2 dagen later de reactie. Vrees voor morgen of anders na het weekend wanneer deze realiteit komt.Supreme_One schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:22:
Futures staan al licht rood.
Let wel dat de cijfers van gisteren gebaseerd zijn op de vorige maand waar olie nog op 120 stond, nu 25% goedkoper dus volgende cijfers zouden eigenlijk iets beter moeten zijn.
Dit gaat echt nog wel op crypto werken, de centrale banken lijken aan te sturen op een recessie want dat is echt een slow down en dat willen ze (zij dan, wij meestal niet)
[ Voor 7% gewijzigd door JoebarRC op 14-07-2022 08:32 ]
Dus crypto omhoog als hedge.JoebarRC schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 08:30:
[...]
Vertraging, meestal 1 a 2 dagen later de reactie. Vrees voor morgen of anders na het weekend wanneer deze realiteit komt.
Futures staan al licht rood.
Let wel dat de cijfers van gisteren gebaseerd zijn op de vorige maand waar olie nog op 120 stond, nu 25% goedkoper dus volgende cijfers zouden eigenlijk iets beter moeten zijn.
Dit gaat echt nog wel op crypto werken, de centrale banken lijken aan te sturen op een recessie want dat is echt een slow down en dat willen ze (zij dan, wij meestal niet)
Zero.
Zou je denken he, maar wat nu wel duidelijk is, is dat niets een hedge is gebleken. Cash (USD) is king lijkt het motto
Tijd om de Bruna op te zoeken!zwembroek schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 00:04:
Tering ...ik voel nu toch wat in mijn zwembroek kriebelen @YES ! Het kan ook door die glazen whisky komen die naar droge worst smaakten bovenop mijn flessen Hertog Jan. En dan gaat die wekker ook nog eens vroeg. Dus ik voel me aardig bullish...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bannen gaat niet, maar een dikke, verplichte disclaimer van een minuut erbij zou niet verkeerd zijn.Kenny_026 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:59:
[...]
Nee.KcRp schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:13:
[...]
Is het beter om bitcoin te kopen in een bullmarket? Is het dan ondergewaardeerd?
Het gaat erover dat, vanuit macro-economisch en/of geopolitiek standpunt, deze "dip" nog lang niet voorbij is. Sterker nog: We staan nog maar aan het begin. En veel bestuurders, etc... zitten nog in de ontkenningsfase.
Deze ADHDuitser woont in Dubai en leeft volgens mij compleet op een andere planeet. Hij heeft geen idee van de sores die mensen meemaken. Een beetje als die Sri Lankaanse president. Hij staart zich blind op zijn grafiekjes en vergeet daarbij dat er nog een wereld is waarin mensen moeten werken voor hun centen of dat er een economie is die door mensen draaiend wordt gehouden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bij het zien van die kop plus dat tijgerprintje gaat mijn bullshit-indicator af.Coldcat schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 22:32:
Zo dan, LEVER is ook wakker geworden!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
This is not financial advise! Om vervolgens te overtuigen om te kopenMicroWhale schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 08:48:
Bannen gaat niet, maar een dikke, verplichte disclaimer van een minuut erbij zou niet verkeerd zijn.
Vriend van mij heeft 80 procent van zijn assets in Celsius… Brutale markt zo zeg
Maar wat is het fijn dat de crypto markt ongereguleerd is toch?Uhuruburu schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 07:54:
[...]
Celsius gaat gewoon TAC en Voyager achterna en gaat failliet. $19 miljard aan uitstaande leningen waar minder dan 50% gedekt is met onderpand. $1 Miljard aan eigen vermogen. Verder 1,7 miljoen klanten gelokt met 18% rente. Gekkenwerk.
Ja het komende jaar gaat voor crypto ook een great reset zijn. Heel veel startups zullen in de komende recessie gaan omvallen. DAO’s overleven mogelijk nog wel maar voor een Celcius ziet het er allemaal heel slecht uit.
nice ik zie het! mijn RAMP LEVER staat nog steeds flink onder water helaas😌
je zal maar bijgekocht hebben, helaas niet gedaan 🥲
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 14-07-2022 09:26 ]
nothing stops this train
En dus ook niet toegankelijk? Pittig zeg.. !dglavimans schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 09:09:
Vriend van mij heeft 80 procent van zijn assets in Celsius… Brutale markt zo zeg
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/vbriKFeVM7MvUnhf6ZSO6ydX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WpdUAEdYBmVRmwqc0h5ORosz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vp3ZOxyqBqPYt8uFKPd4cw7v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vGHfGNftCka1hl5aHC8kSBrV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gRUbnE7j0rbc02NzwaXjR6uQ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UxGkVqpvse0kL8W6avKmDHXk.jpg?f=fotoalbum_large)