This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
CRYPTO IS “WAARSCHIJNLIJK DE MEEST VOLWASSEN BELEGGINGSACTIVA”, ALDUS HOOFD BIJ MASTERCARD
https://cryptobenelux.com...dus-hoofd-bij-mastercard/
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 12-05-2022 17:00 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Waves en USDN zijn de volgendeColdcat schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:00:
Nu LUNA/UST dus af is kan de rest omhoog! ATH soon!

27 28 miljard. Het protocol werkt

30k soon!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Er is geen enkele correlatie tussen techaandelen en crypto. Toch???sjorremans schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:08:
Amerikaanse beurzen ook weer in het groen, toeval?
Geen, niks, nada, noppes.knakworst schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:09:
[...]
Er is geen enkele correlatie tussen techaandelen en crypto. Toch???
Behalve dat het allebei dikke tech is!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
Ik wou jullie even een hart onder de riem steken op deze ietwat rode dagen.
1 kleine tip van mijn kant: Hodl Bitcoin.
Je kan wel verkopen of traden tegen de neerwaartse spiraal/overheid ponzi die fiat heet, maar het complete financiële systeem en markten zijn naar de vinkentering aan het gaan voor onze ogen. Het alternatief op assets is winst in hyperinflationele overheid kermis kutmunten. Dit gaat gewoon een big reset worden van onze complete financiële wereld en waarschijnlijk van de wereld zoals wij die kennen.
Het voelt alsof het niet lang meer gaat duren voordat de eerste grote bedrijven beginnen met omvallen en de jaren 30 recessie onze Instagram mentaliteit regenbogen en pony ponzi maatschappij gaat raken als een baksteen met mach 4 tegen een stuk enkelglas. Werkeloosheid. Onzekerheid. Inflatie. Leed. Wereldwijd uitbrekende honger en massale immigratie stromen zullen de komende decennia het Westen domineren, onze hoogtij dagen zijn geteld. Als ik ergens Europa kon shorten zou ik een x100 niet schuwen.
Nee geintje, geen idee natuurlijk ik lul ook maar wat. Maar wel: Not crypto, not blockchain. Bitcoin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/25PvumRqsUvLA9jQ92AurkKX.jpg?f=user_large)
Hou die nodes in de lucht en blijf met je greedy handjes van die gure shitcoins af. Stay strong luitjes.
Dead cat.Raf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:11:
BItcoin van 24k naar 28k ... Niemand die iets zegt??
ShitcoinRaf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:11:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gemiste long-kansRaf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:11:
Het is toch niet de eerste keer dat Bitcoin zo hard zakt. Zo is crypto eenmaal, high risk.
Zonder extreme schommelingen kan Bitcoin nooit de hoogte inschieten.
Wil je weinig verlies, neem een low risico, maar verwacht geen super stijging. Wil je veel winst, dan zit je bij high risk...
Jaapio posts maken veel goed, dat dan weer wel.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Laten we eerlijk zijn. Alle shitcoins gaan in een crypto winter terug richting zero. Het is de kunst om de pareltjes dan op te pikken en er in een bull vies veel geld mee te verdienen. Daar is ook wat geluk bij nodig. Met het Dotsama ecosysteem durf ik die gok wel aan. LUNA is out, Solana is al drie keer gereboot met ctr alt del en Avax is ook maar afwachten omdat de Luna foundation guard veel avax bezit. Multichain wordt de toekomst aan daar zie ik nog steeds een mooie toekomst voor Dotsama. Mits bull, etc.Tominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:53:
[...]
Klinkt als een hype dat overgaat net als Polkadot zelf overigens. Die werd gehyped maar is aan de prijs te zien ook terug bij af. "ETH killer"
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Raf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:11:

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
We zitten dus nog midden in de bull-marketJedi_Pimp schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:16:
Het niveau daalt hier wel erg hard terwijl mij werd beloofd dat het in de bear steeds rustiger zou worden. Wen quality.
Jaapio posts maken veel goed, dat dan weer wel.
De wereld en de situatie in Europa is inderdaad ellendig. Maarja, mocht die atoombom vallen merk je er toch maar weinig van. Wij plebs kunnen ons maar beter druk maken om de Luna koers tot het zover is.
Zero soon.
Niet heel lang geleden postte je dit..Raf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:15:
Ik snap soms echt nie waarom iedereen zo negatief is omtrent bitcoin?
Het is toch niet de eerste keer dat Bitcoin zo hard zakt. Zo is crypto eenmaal, high risk.
Wil je weinig verlies, neem een low risico, maar verwacht geen super stijging. Wil je veel winst, dan zit je bij high risk...
Dus ja, de stemming kan blijkbaar snel omslaan mbt BTC/cryptoRaf1994 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:51:
Ik vind het zeer frustrerend.
Wat brengt er nu eigenlijk nog op?
Cryptocurrency zoals Bitcoin zou in tijden van vandaag de hoogte moeten inschieten... Het daalt.
Door die renteverhogingen wordt de aandelen markt getroffen, dus beleggen is nadelig nu.
Rente op woonleningen zijn hoger.
Je zou denken dat de spaarrekeningen ook zullen verhogen van rente, maar toch blijven die ook laag...
Obligaties zijn ook geen kloten waard.
Goud is misschien et enigste dat wat voordelig is.
Wat willen ze nu eigenlijk?
Het stijgt veel en het zakt veel, deal with it.
Vorig jaar steeg het veel, nu daalt het veel... volgend jaar zal het waarschijnlijk weer veel stijgen...
Holden.
Dan staan de munten voor het nageslacht in ieder geval in de blockchain. FIAT is dan al lang weg.Tominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:17:
Hou je haaks jaap!@Verwijderd
De wereld en de situatie in Europa is inderdaad ellendig. Maarja, mocht die atoombom vallen merk je er toch maar weinig van. Wij plebs kunnen ons maar beter druk maken om de Luna koers tot het zover is.
Zero soon.
Dit topic gaat wel hard. Met 58 pagina's binnen een dag is dat zo'n 1.5 minuut tussen posts. Zo maar eens gaan werken
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Luna lijkt mij een risicovolle investering.NeoflexNL schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:20:
Nou, verder nog wat open deuren jongens?
69k soonNeoflexNL schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:20:
Tominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:49:
[...]
Geen idee, staat GLMR voor glijmiddel? Dan is het tenminste iets comfortabeler gerekt worden.
Moet eerlijk bekennen dat ik GLMR niet eens ken. Waarom zou het naar 100 dollar gaan? Im curious!
Je hebt gelijk man. Dikke rommel pot dat GLMR en DOT. Dat mensen daar geld in steken. Maar goed zelf wetenTominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 16:53:
[...]
Klinkt als een hype dat overgaat net als Polkadot zelf overigens. Die werd gehyped maar is aan de prijs te zien ook terug bij af. "ETH killer"
Wel mooi dat je af en toe weer effe komt lurken en wat uitkraamt. Net als @Verwijderd, hoop oprecht dat het je oké gaat kerel! Heb dat niet snel met mannen over het algemeen. Maar mis je best wel
Hoop dat je snel weer terug komt.
Eerst hebben @zwembroek en ik een
Fryslan boppe!
/f/image/UmdnemaKkfCeqtOyeZXdXex5.png?f=fotoalbum_large)
UberLurker Departement #GG.
NeoflexNL schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:20:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j9fUfGMcKzp5WPMCqudlomTK.gif?f=user_large)
Zeker, maar ik raak nu geen alts aan.roflexx schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:22:
Nog fans van ATOM hier?
Totdat ik weer in een adrenaline-fueled bui de markt denk te kunnen timen en ik allerlei obscure alts ga kopen.
Ah yes, number go up. Digital coins good coins.
Yep, we’re at capitulation.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 11 mei 2022
Numbers are going to be higher in 24-48 hours.
[ Voor 23% gewijzigd door Jedi_Pimp op 12-05-2022 17:26 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Yes, heb een beetje in staking staan op de CDC DeFi wallet.roflexx schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:22:
Nog fans van ATOM hier?
Kids moeten bij mij de deuren dicht houden.NeoflexNL schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:20:
Gas rekening is niet te betalen man.
Do Kwon op Twitter:
Luna-printer goes TURBO brrrrrrrrrrr7/ First, we endorse the community proposal 1164 to Increase basepool from 50M to 100M SDR *) Decrease PoolRecoveryBlock from 36 to 18 This will increase minting capacity from $293M to ~$1200M.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Zonnetje straalt hoor Skruns!Skrunsies schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:27:
[...]
Kids moeten bij mij de deuren dicht houden.
Gas rekening is niet te betalen man.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
De ECB/fed is er niks bijD_Jeff schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:28:
[...]
Do Kwon op Twitter:
[...]
Luna-printer goes TURBO brrrrrrrrrrr
Ja zal wel. Maar ik woon in een waldhuske een soort van plaggenhut!
Heb geen meubels meer. De hele tering bende verkocht. All in gegaan. Dus de deuren blijven hier gewoon dicht!
Dat moet toch geweldig dat aantal te zien oplopen, en steeds sneller.... meer, meer en meer!
Zeker enkel als je UST koopt?
nu is de werkgelegenheid hoog (voor minimum loon ponzi scheme) die je dan gelijk de helft naar de Roverheid mag brengen.
CBDC dat eraan komt is einde vrijheid en einde van huidige economie. Wellicht krijgt iedereen een basis inkomen mits je als slaaf/goed gedrag meedraagt aan de maatschappij.
zware tijden gaan we tegemoet, beetje bij beetje gaat alles rekt!
nothing stops this train

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Bij al die kloten verbouwings programma’s willen ze toch juist een jaren 30 woningKol Nedra schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:32:
@Verwijderd idd Jaapio zo denk ik ook, we gaan een soort jaren 30 in.
nu is de werkgelegenheid hoog (voor minimum loon ponzi scheme) die je dan gelijk de helft naar de Roverheid mag brengen.
CBDC dat eraan komt is einde vrijheid en einde van huidige economie. Wellicht krijgt iedereen een basis inkomen mits je als slaaf/goed gedrag meedraagt aan de maatschappij.
Dus we doen het onszelf aan
Ze zoeken nog een nieuwe verslaggever bij het skûtsjesilen. Misschien is dat iets voor jou. Gebeurt ook nooit wat terwijl als je die oude verslaggever mocht geloven dan was het de wedstrijd van het jaar.
Jongens wees blij dat jullie al wat ouder zijn, ik ben nog een student en tis dat crypto mij geen windeieren heeft gelegd maar anders had ik never never nooit een huis kunnen kopen op termijn.Kol Nedra schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:32:
@Verwijderd idd Jaapio zo denk ik ook, we gaan een soort jaren 30 in.
Je bent bijna kansloos als jong persoon nu, tenzij je uit een welvarend gezin komt. Ik denk dat de ongelijkheid echt extreem is gegroeid in de laatste twintig jaar. De gap begint bijna gevaarlijk te worden.
Uiteindelijk leidt onvrede altijd tot ellende. Kwestie van tijd. Hopelijk kunnen we de gap wat verminderen maar ik vermoed dat de ongelijkheid alleen maar groter wordt. Maargoed mensen stemmen nog steeds massaal op VVD dus zijn er erg veel mensen tevreden.
I’m in!zwembroek schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:41:
[...]
Ze zoeken nog een nieuwe verslaggever bij het skûtsjesilen. Misschien is dat iets voor jou. Gebeurt ook nooit wat terwijl als je die oude verslaggever mocht geloven dan was het de wedstrijd van het jaar.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Morgen weer 24k. Check gisteren qua verloop. Shitcoin galore is leuker nu met luna. Verslaat het volgen van een soap als gtst.Raf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:11:
Twitter staat nog overvol met Lunatics die beweren dat die laatste 11,7 miljard UST de komende dagen geburned zullen worden zolang er maar genoeg LUNA's worden gemint. Daarmee zou de peg inderdaad 1:1 op draaien, want dan is het protocol schoon. Er zijn geen UST hodlers meer die nog hun geld 'terug willen'.Joosie200 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:48:
[...]
Morgen weer 24k. Check gisteren qua verloop. Shitcoin galore is leuker nu met luna. Verslaat het volgen van een soap als gtst.
Dat kan inderdaad, als de Lunatics zelf voor 11,7 miljard dollar aan LUNA's kopen op welke prijs dan ook, al is het voor 0,00001 cent. Maar je fungeert feitelijk als exit liquidity voor een UST hodler.
Moet zeggen dat ik het indrukwekkend vind dat het minting protocol vandaag nog 600 miljoen dollar aan LUNA's heeft weten te slijten aan degens en daarmee UST heeft kunnen kopen en burnen. Dat geld is wel weg-weg.
[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 17:59 ]
Ze kunnen beter lunatards genoemd wordenMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:54:
[...]
Twitter staat nog overvol met Lunatics die beweren dat die laatste 11,7 miljard UST de komende dagen geburned zullen worden zolang er maar genoeg LUNA's worden gemint.
Dat kan inderdaad, als de Lunatics zelf voor 11,7 miljard aan LUNA's kopen op welke prijs dan ook, al is het voor 0,00001 cent. Maar je fungeert feitelijk als exit liquidity voor een UST hodler.
Moet zeggen dat ik het indrukwekkend vind dat het minting protocol vandaag nog 600 miljoen dollar aan LUNA's heeft weten te slijten aan degens en daarmee UST heeft kunnen kopen en burnen. Dat geld is wel weg-weg.
Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:54:
[...]
Twitter staat nog overvol met Lunatics die beweren dat...

Nickname checks out van die Lunatics
Kan iemand dit vertalen aub?
Misschien is het belangrijk financieel advies van een deskundige.
[ Voor 13% gewijzigd door Tartarus op 12-05-2022 18:01 ]
Afscheid van nemen & verder.
(Coinmarketcap comments)
$LUNA $UST I am 17. My mother gave me 100$ to trade. Within a 6 months i managed to make it to 400$. When i saw luna at 30$ i bought as much as i could. I have officially lost all my money.This was a dream job to me but now its all gone. Cant describe how sad i am
Geen winnaars zonder verliezers.Raf1994 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:15:
Ik snap soms echt nie waarom iedereen zo negatief is omtrent bitcoin?
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Of ze hebben niet genoeg bits gereserveerd om meer stuks aan te maken
[ Voor 6% gewijzigd door BlueTooth76 op 12-05-2022 18:13 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Het is in ieder geval goed voor de koers. $1 soon lol.BlueTooth76 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:13:
Hey, de Luna supply teller staat al een tijdje stil op 32 miljard stuks, zie ik.
$1 zou een marketcap van $32 miljard betekenen, daar zitten we heel ver vanafzwembroek schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:16:
[...]
Het is in ieder geval goed voor de koers. $1 soon lol.
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
Terra blockchain ligt plat: https://twitter.com/terra_money/status/1524785058296778752BlueTooth76 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:13:
Hey, de Luna supply teller staat al een tijdje stil op 32 miljard stuks, zie ik.
Of ze hebben niet genoeg bits gereserveerd om meer stuks aan te maken![]()
Kunnen de degens LUNA weer pumpen op Binance want voor even komt er geen nieuwe supply bij!
Allemaal trucjes steeds net als tijdelijk deposit pauze en nu weer dit om die LUNA prijs weer even omhoog te krijgen, straks stuurt de LFH weer even 5 miljard LUNA naar Binance om te sellen aan elke naieve degen die nog ergens in het orderboek staat.
Kunnen er misschien toch nog 5 miljoen extra UST gekocht en geburned worden, nog maar 1178 miljoen te gaan: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/ust
[ Voor 41% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 18:21 ]
Ook niet best als je een "decentrale blockchain" plat kan leggenMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:18:
[...]
Terra blockchain ligt plat: https://twitter.com/terra_money/status/1524785058296778752
Kunnen de degens LUNA weer pumpen op Binance want voor even komt er geen nieuwe supply bij!
Gelukkig hebben we de foto's nogMalarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:18:
[...]
Terra blockchain ligt plat: https://twitter.com/terra_money/status/1524785058296778752
Het verlies van vertrouwen in het principe van stablecoins en sommige defi zal de markt een flinke dreun geven.
Voor mij persoonlijk; ik had geen LUNA, maar besef nu nog sterker dat het echt tijd wordt om een hardware ledger aan te schaffen, omdat die exchanges ook het schip in kunnen gaan.
Cold storage is misschien saai, maar wel secure.
[ Voor 6% gewijzigd door Patchoro op 12-05-2022 18:26 ]
Miljoenen aan verkopers, geen kopers.
De printer staat uit, vinden mensen grappig om te kopen. Maar iemand blijft achter met die rommel.PlanR schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:23:
Waarom doet luna nu een bijna x10 op een 2 uur..? Dead cat?
[ Voor 43% gewijzigd door Malarky op 12-05-2022 18:26 ]
Is dat hetzelfde als medicatie stoppen bij een zieke patient om het langzaam te laten sterven?Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:18:
[...]
Allemaal trucjes steeds net als tijdelijk deposit pauze en nu weer dit om die LUNA prijs weer even omhoog te krijgen, straks stuurt de LFH weer even 5 miljard LUNA naar Binance om te sellen aan elke naieve degen die nog ergens in het orderboek staat.
Kunnen er misschien toch nog 5 miljoen extra UST gekocht en geburned worden, nog maar 1178 miljoen te gaan: https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/ust
Zolang de waarde van luna stijgt, prima toch?? Of??? €10 gekocht op 0.005. Is nu €20.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:24:
Je kan nu live op Binance zien wat er gebeurd als er geen nieuwe LUNA's meer gemint en verkocht voor UST worden: die UST zakt als pudding in naar 0.
[...]
De printer staat uit, vinden mensen grappig om te kopen. Maar iemand blijft achter met die rommel.
Dit betekent natuurlijk einde van UST. 0 soon.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:18:
[...]
Het wordt een stoelendans. Zodra de muziek stil valt blijken er te weinig stoeltjes.Malarky schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:24:
Je kan nu live op Binance zien wat er gebeurd als er geen nieuwe LUNA's meer gemint en verkocht voor UST worden: die UST zakt als pudding in naar 0.
[...]
De printer staat uit, vinden mensen grappig om te kopen. Maar iemand blijft achter met die rommel.
[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 12-05-2022 18:29 ]
https://www.volkskrant.nl...iend-met-crypto~b503d64e/
Zijn munt is gewoon meer waard dan Bitcoin
:strip_exif()/f/image/bJ92gLn6jasgx3onf3nkhQt0.jpg?f=fotoalbum_large)

De tering, wat een kneuzen artikel.Patvs120 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:30:
Volkskrant kwaliteit artikel:
https://www.volkskrant.nl...iend-met-crypto~b503d64e/
Zijn munt is gewoon meer waard dan Bitcoin
[Afbeelding]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
hey hier ben ik het niet mee eens man, ik probeer eindelijk wat op te bouwen.. willen we dat ook weer gaan belasten.. betaal al genoeg in dit bananenlandTominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 17:44:
En het hele belastingstelsel deugt voor geen meter, die moet zo zwaar op de schop. Vermogen moet veel meer belast worden en loon veel minder. Achja
[ Voor 21% gewijzigd door 3DDude op 12-05-2022 18:45 ]
Be nice, You Assholes :)
Ik dacht op 3 cent nog een lucky trade te makenPlanR schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:28:
[...]
Zolang de waarde van luna stijgt, prima toch?? Of??? €10 gekocht op 0.005. Is nu €20.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Het is klaar. Eerder een 0 eraf dan erbij. AchKhaelos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:43:
[...]
Ik dacht op 3 cent nog een lucky trade te maken
0.002 naar 0.008 in 10 seconden. Bizar.PlanR schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:44:
[...]
Het is klaar. Eerder een 0 eraf dan erbij. Ach
Edit. 0.02 naar 0.008
[ Voor 5% gewijzigd door PlanR op 12-05-2022 18:52 ]
Maar dan moet je toch juist voorstander zijn van lagere belasting op loon? Niets is beter voor de economie dan dat3DDude schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:40:
[...]
hey hier ben ik het niet mee eens man, ik probeer eindelijk wat op te bouwen.. willen we dat ook weer gaan belasten.. betaal al genoeg in dit bananenland![]()
(laat ze eerst maar is wat doen aan de uitgave kant in dit land. Geld nuttig besteden ofzo (er wordt altijd alleen maar gekeken hoe kunnen we meer ophalen i.p.v. hoe kunnen we zorgen dat de economie gaat groeien / banen creëren enz)
RIP LUNA
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat dacht je? De Dip van 2021 gemist, dan maar de volgende ronde?3DDude schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:40:
[...]
hey hier ben ik het niet mee eens man, ik probeer eindelijk wat op te bouwen.. willen we dat ook weer gaan belasten.. betaal al genoeg in dit bananenland![]()
(laat ze eerst maar is wat doen aan de uitgave kant in dit land. Geld nuttig besteden ofzo (er wordt altijd alleen maar gekeken hoe kunnen we meer ophalen i.p.v. hoe kunnen we zorgen dat de economie gaat groeien / banen creëren enz)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Nee dat is prima zoals het is: als je plannen hebt met je vermogen te gaan verdienenanandus schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:53:
[...]
Maar dan moet je toch juist voorstander zijn van lagere belasting op loon? Niets is beter voor de economie dan dat
@jeff Ik heb helemaal geen dip gemist, ben nooit ingestapt in crypto
[ Voor 13% gewijzigd door 3DDude op 12-05-2022 18:55 ]
Be nice, You Assholes :)
Gelukkig is het geld van twee andere banken eerder aangekomen en wel wat kunnen inslaan maar tot nu toe verloopt deze dag zoals ik vanochtend hoopte. Fiat er in zoveel je kunt en 12u later met een biertje iig een klein stukje van de PF waarde goedgemaakt EN wat meer btc en eth in de pocket dan gisteren.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En, wat lijkt je een goede manier om de arbeidsparticipatie te verhogen? Wellicht belasting op arbeid verlagen?3DDude schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:40:
We hebben het zo slecht in Nederland

[ Voor 3% gewijzigd door assje op 12-05-2022 18:57 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Wat gaan we doen? Nog 1 keer een dikke wickenatio naar beneden en dan de ommekeer? Of denk je bottoms in
Laatst wat gekocht via btcdirect, maar ik heb op veel exchanges enzo een account, dus kan overal terecht als het moet.
Haha dat snap ik. Maar het zo! zwaar belasten van loon is echt ronduit debiel. Er is op tweakers ook een topic over het verdwijnen van de middenklasse(dat is echt wel een interessant topic). Daarnaast is het minder belasten van loon en het juist meer belasten van vermogen ook een stuk efficiënter. Je motiveert mensen om wat nuttigs te gaan doen i.p.v. huisjes melken of passief eigenlijk niks waardevols toe te voegen aan de samenleving. Door het huidige belastingstelsel kiezen mensen zelfs bewust om minder te werken, niet omdat ze dat nou willen maar omdat meer werken geen reet oplevert behalve weer een extra uitkeringkje voor Piet die geen zin heeft om wat te doen. Best bijzonder toch?3DDude schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 18:40:
[...]
Validators are applying a patch to disable further delegations, and they will coordinate to restart the network in a few minutes. https://t.co/4gakxPLpLm
— Terra 🌍 Powered by LUNA 🌕 (@terra_money) 12 mei 2022
Nouja, zolang die middenklasse de hele tijd op een directeurenpartij blijft stemmen zal er weinig veranderenTominatie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 19:00:
[...]
Er is op tweakers ook een topic over het verdwijnen van de middenklasse
[ Voor 64% gewijzigd door anandus op 12-05-2022 19:04 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!