[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.022.120 views

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:08:
[...]

Bitcoin zit even vast in een range, dan krijgen de alts momentum en slaat de fomo toe, want ze staan "laag". Op een gegeven moment gaat Bitcoin naar de volgende range, dan gaan de alts niet mee en worden ze mogelijk zelfs kapot getrokken door Bitcoin.

Persoonlijk verwacht ik dat Bitcoin nog wat moeite met de MA200 krijgt in de vorm van resistance en de MA300 nogmaals gaat testen. Dan gaan de alts echt door het putje. Daarna hopelijk een bounce op de MA300 na een kleine wick eronder en de weg omhoog weer vinden. Dat laatste kan overigens ook prima vanaf hier al gebeuren en dan start nu de volgende bullmarket, maar, dat zou té simpel en logisch zijn :) Er is naar mijn idee nog onvoldoende paniek in de markt geweest

[Afbeelding]
Thanks @taro _/-\o_

Green candle chaser

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb het even weergegeven met 2 boxen: de oranje wordt waarschijnlijk een herhaling van de groene (waarbij ik als uitschieter een wick tot de MA200 verwacht, buiten de box). Op een gegeven moment gaat Bitcoin richting kiezen, dus omhoog of omlaag en op dat moment gaan de alts dat niet kunnen bijbenen en de winst weer inleveren.

Aangezien de alts zo hard stijgen en Bitcoin niet meebeweegt, geeft dat waarschijnlijk aan dat Bitcoin nog verder zal dalen. De shitcoins krijgen nog teveel aandacht tov Bitcoin.

Let op: Dit weekend kan Bitcoin vast nog wel 1-2k stijgen, dat betekent niet dat de bearmarket over is, dat past prima in de range van de oranje box. Het gaat erom dat Bitcoin weer boven de MA200 uit kan komen zonder er weer onder te zakken na een wick erboven. Dan de MA200 even testen als support en richting een nieuwe ATH.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhmPHgLg_uIUeSRqFt4d26-y6aQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oDSipQ0WBiAviyjiupMCLfa1.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 25-06-2022 08:16 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:42

Vis

https://cointelegraph-com...already-happened-research

Dit stemt mij wel positief, volgens meerdere on-chain data gegevens zouden miners al gecapituleerd zijn bij de wick naar 17k, wat doorgaans een bodem betekend.
Maar goed, zoals Taro zegt, DCA is the way to go. Je weet het toch nooit zeker, en macro economisch is het nog te onzeker.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 16-01 12:56
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:07:
[...]

Ga dan voor USDC of BUSD en zet ze in een flexibele spaarpot op bijvoorbeeld Binance. Geen shady exchange, en meest veilige optie zodat je nog kan slapen en dat je altijd snel bij je geld kan komen.
Ook Binance is natuurlijk niet 100% safe, maar wel eentje die ik een bear zie overleven dus om daar wat usd te stallen én nog rendement te krijgen erop lijkt mij het meest veilige ipv een Nexo en co.
Dit inderdaad. Wat USDC op Bitvavo tegen 6%. Levert toch enkele tientjes per maand op.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Voor wie gek wordt van het zoeken naar een vrije plaatst op Binance:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoD0OVG4csuT6G0elZJ6fhokHmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZrUFPm07JD1UzpeCHVWMEzH.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:55
JJ1984 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:26:
[...]

Dit inderdaad. Wat USDC op Bitvavo tegen 6%. Levert toch enkele tientjes per maand op.
Wees er wel bewust van dat de euro nu erg goedkoop is met 1.04 per dollar. Vorig jaar stond de euro nog op 1.14 dollar. Zodra de ECB ook vergelijkbare renteverhogingen en/of QT strategie gaat toepassen kan de euro weer wat gaan stijgen en dan ben je je staking winst kwijt. Ik wacht nog steeds op een volwaardig euro stable bij een betrouwbare partij. En nee dan liever geen Nexo.

• Vis

Vis

r0bb schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:36:
[...]

Wees er wel bewust van dat de euro nu erg goedkoop is met 1.04 per dollar. Vorig jaar stond de euro nog op 1.14 dollar. Zodra de ECB ook vergelijkbare renteverhogingen en/of QT strategie gaat toepassen kan de euro weer wat gaan stijgen en dan ben je je staking winst kwijt. Ik wacht nog steeds op een volwaardig euro stable bij een betrouwbare partij. En nee dan liever geen Nexo.
Goed nieuws dan voor jou want Circle brengt m volgende week uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7yMPgoTMGBSareBP8bt47WedLl8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EWlF59wfntdPNe4iFcVahb8B.jpg?f=fotoalbum_large

Wel maar op een beperkt aantal exchanges (voor eventueel rendement) tot nu toe.

• Vis

Vis

BTFD schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:28:
Voor wie gek wordt van het zoeken naar een vrije plaatst op Binance:

[Afbeelding]
2,99 euro ieuw.. blijf toch een Hollander hè, dan check ik wel handmatig.

• r0bb
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:45:
[...]

[Afbeelding]

Circle is dat niet tightly connected to Celsius..

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-01 20:29
r0bb schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:53:
[...]

Circle is dat niet tightly connected to Celsius..
nee, je denkt waarschijnlijk aan Coinbase ipv Celsius

[ Voor 12% gewijzigd door Th1x4nG op 25-06-2022 09:04 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:48:
[...]

GLMR 60 dagen sinds vannacht weer beschikbaar. Vanmorgen weer wat in kunnen stoppen. Spot wallet nu leeg, althans qua GLMR.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:37
Ngangatar schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:20:
[...]

GLMR 60 dagen sinds vannacht weer beschikbaar. Vanmorgen weer wat in kunnen stoppen. Spot wallet nu leeg, althans qua GLMR.
Ik wacht nog even op de beloofde 0,10-0,25$ en dan zal ik ook nog even wat slots volzetten, weet niet of nu het moment is om weer meer in te slaan..

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:24:
[...]

Ik wacht nog even op de beloofde 0,10-0,25$ en dan zal ik ook nog even wat slots volzetten, weet niet of nu het moment is om weer meer in te slaan..
Ik had nog wat van die geitenmunt staan. Onder de 25 koop ik lekker met je mee :)

• Vis

Vis

Ngangatar schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:20:
[...]

GLMR pak ik wel op tussen de 10 en 20 cent. Heb er niks meer van in m'n PF. Die veel te hoge staking percentages op shitcoins kan ook maar 1 ding betekenen.. rektheid soon. 😅

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:26:
[...]

GLMR pak ik wel op tussen de 10 en 20 cent. Heb er niks meer van in m'n PF. Die veel te hoge staking percentages op shitcoins kan ook maar 1 ding betekenen.. rektheid soon. 😅
Ik sprokkel nu alleen nog maar bijna, Wat in staking zit blijft daar gewoon de komende jaren. Met 20% van de pot trade ik soms nog wat. Elke vrijdag braaf auto-invest in BTC, ETH, BNB en soms een extraatje tussendoor als ik er zin in heb.

Je weet wel, zo'n niet geplande, nimmer op vaste tijden terugkerende DCA.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Hier zojuist mijn auto-invest maar even op pauze gezet, het is natuurlijk niet de bedoeling dat mijn ‘average cost’ omhoog gaat met alle onzekerheid die nog heerst!

Tevens ook maar wat ALT winst naar mijn spotwallet verplaatst en wat sell orders erin gezet, om er hopelijk meer voor terug te krijgen, mocht bovenstaande TA van Taro zich uitspelen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:16:
https://cointelegraph-com...already-happened-research

Dit stemt mij wel positief, volgens meerdere on-chain data gegevens zouden miners al gecapituleerd zijn bij de wick naar 17k, wat doorgaans een bodem betekend.
Maar goed, zoals Taro zegt, DCA is the way to go. Je weet het toch nooit zeker, en macro economisch is het nog te onzeker.
On-chain data leek er ook op te wijzen dat we naar 100k gingen. Just saying :+

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42

LankHoar

Langharig tuig

Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:48:
[...]

Wel grappig hoor. Velen hier zullen dikke euro's neerleggen voor hun SATS, en dan 2,99 EUR teveel vinden voor een hulpmiddel daarbij. Had ik eerst ook met een botjes subscription. Uiteindelijk gedacht, als ik toch duizenden euro's hierin heb zit, waarom doe ik dan moeilijk over die paar tientjes? :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Vis

Vis

vickypollard schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 09:51:
[...]

On-chain data leek er ook op te wijzen dat we naar 100k gingen. Just saying :+
Lol, nee dat was sentiment waardoor iedereen dacht dat we wel ff naar de 100k gingen.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 10:30
Laat dat dan maar snel gebeuren en al die andere lending platformen hopelijk er achter aan die dezelfde praktijken hanteerden. Die zorgen voor alleen maar opgeblazen markt en is duidelijk dat er echt regulaties nodig zijn willen we die zooi kunnen vertrouwen. Inmiddels is het wel duidelijk dat DeFi echt een meme zal zijn mbt de afgelopen bull markt. Wat een teringzooi is het gebleken. }:O

• mannowlahn
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:45:
[...]

[Afbeelding]

Ze zeggen dat het dus 1:1 gebacked is met daadwerkelijke euro. Dus geen rare fratsen met bv pakketten die een waarde van X euro hebben en die uiteindelijk weer in waarde kunnen dalen? Als het echt 1:1 backing is zou dit wel eens interessant kunnen worden voor de crypto wereld. Ik ben ook nog steeds verbaasd na al die schijterij met stables dat usdt zoveel gebruikt wordt gezien de veiligere opties. Wie weet, zien we de dominantie van usdt ook snel dalen. Liefst voor de volgende bull markt.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-01 11:24
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:04:
[...]

Lol, nee dat was sentiment waardoor iedereen dacht dat we wel ff naar de 100k gingen.
Genoeg on-chain analyse voorbij zien komen dat we echt nog dik middenin de bull run zouden zitten hoor.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
r0bb schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:36:
[...]

De DXY heeft nog voldoende upside op de korte termijn. Lange termijn geloof ik in een sterker wordende Euro (althans weer enigszins sterker dan het huidige level).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-12-2025
Kan je bij Kucoin nu ook uitbetalen naar rabobank via sepa?

Verwijderd

Gisteren tot 2 uur aan de drank gezeten met een o.a. een Amerikaanse militair, hij had DOGEcoin.

Moon soon.

• Vis

Vis

mannowlahn schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:09:
[...]

Laat dat dan maar snel gebeuren en al die andere lending platformen hopelijk er achter aan die dezelfde praktijken hanteerden. Die zorgen voor alleen maar opgeblazen markt en is duidelijk dat er echt regulaties nodig zijn willen we die zooi kunnen vertrouwen. Inmiddels is het wel duidelijk dat DeFi echt een meme zal zijn mbt de afgelopen bull markt. Wat een teringzooi is het gebleken. }:O
Denk dat je CeFi bedoeld. Centraal aangestuurde partijen die de zaakjes voor jou regelen, hetzelfde als traditionele financiële diensten moet idd afgelopen zijn.

DeFi zie ik zeker wel toekomst in. Waar je als gebruiker zelf in control bent.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

vickypollard schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:25:
Genoeg on-chain analyse voorbij zien komen dat we echt nog dik middenin de bull run zouden zitten hoor.
Ik analyseer hieruit dat on-chain analyse waardeloos is.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:45
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:31:
[...]

Denk dat je CeFi bedoeld. Centraal aangestuurde partijen die de zaakjes voor jou regelen, hetzelfde als traditionele financiële diensten moet idd afgelopen zijn.

Als je nu in de juiste DeFi springt zit je echt wel goed hoor, vergeet niet dat de bull-run echt opgeblazen was ^^
maarja welke DeFi projecten zijn goed, vooral als je die er nu uit kan pikken bij deze lage prijzen is dat erg lekker.

trouwens FTM/BTC heeft in de afgelopen 13 dagen een +73% gain vanaf de bodem :o
ik dacht laat ik een kleine fluff FTM kopen, eerst maar even op een terug testje wachten....

nothing stops this train

Verwijderd

r6aw schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:28:
Kan je bij Kucoin nu ook uitbetalen naar rabobank via sepa?
Daar lijkt het wel op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ycGHMi_optE7LewifuHtoZt0oFU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GkIC996EuCZgNPMDpkpXSPL4.jpg?f=fotoalbum_large

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-01 18:42
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:07:
[...]

Ga dan voor USDC of BUSD en zet ze in een flexibele spaarpot op bijvoorbeeld Binance. Geen shady exchange, en meest veilige optie zodat je nog kan slapen en dat je altijd snel bij je geld kan komen.
Ook Binance is natuurlijk niet 100% safe, maar wel eentje die ik een bear zie overleven dus om daar wat usd te stallen én nog rendement te krijgen erop lijkt mij het meest veilige ipv een Nexo en co.
Nexo heeft ook een bear cycle succesvol afgerond. Als iets 100% 'save' is zal er ook een evenredig rendement bij horen. Uiteindelijk moet je kijken welke risk/reward je accetabel vind maar zoeken naar de 100 save optie is mijn inziens zinloos.

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:35:
[...]

Als je nu in de juiste DeFi springt zit je echt wel goed hoor, vergeet niet dat de bull-run echt opgeblazen was ^^
maarja welke DeFi projecten zijn goed, vooral als je die er nu uit kan pikken bij deze lage prijzen is dat erg lekker.
Compound, Aave etc hou ik in de gaten 👀

• mannowlahn
Vis schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:31:
[...]

Cefi / DeFi is allemaal moeilijk uit elkaar te trekken. Als je DeFi hebt die weer met usdt in zee gaat, kan je als gebruiker ook nog nat gaan. Ook met DeFi ben je helemaal niet zomaar in controle tenzij je je eigen smart contracts gaat schrijven. Wat ik tot nu toe gezien heb zorgt bij mij ervoor dat ik nog lang hier van weg blijf.

DeFi heeft toekomst maar we hebben echt regulaties nodig. We zijn inmiddels zelf een soort van wappies geworden waar we alle zaken in de normale wereld rediculiseren en dat terwijl de alternatieven in de crypto wereld in feite veel erger zijn. Alleen maar omdat we als crypto schapen blind vertrouwen, schaar ik mij zelf ook onder overigens. Terwijl elke nuchtere buitenstaander je keihard uitlacht als je zegt dat je 10% of meer rente kan pakken en terecht.ja door de magische DeFi he. Jaren geleden zeiden we achteraf over ice save, ja dat had je wel een beetje kunnen verwachten met die 7% rente. En zie hier wat die platformen doen, miljarden die met tegoeden veels te risicovolle posities innemen.

Wat de toekomst heeft? Persoonlijk denk ik hybride platformen. Apys van max 5 % die voortkomen uit een gedeelte crypto en meerendeel klassieke beleggingen. Wellicht een Meesman die straks een hybride index kan aanbieden. Daar zou ik zelf meer oren naar hebben. Ik ben nu zelf actief bezig met mijn pensioenplan. iIk ben nu 40 jaar en freelancer en probeer 30% van mijn omzet per jaar weg te zetten. Mijn doel is nog 15 jaar werken en daarna fire te zijn. Op geen enkele wijze zal ik crypto als een serieus alternatief willen zien om mijn pensioen te gaan waarborgen. Crypto is leuk voor erbij maar ik ga toch echt voor een Meesman voor serieuze toekomst plannen.

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:35:
[...]

trouwens FTM/BTC heeft in de afgelopen 13 dagen een +73% gain vanaf de bodem :o
ik dacht laat ik een kleine fluff FTM kopen, eerst maar even op een terug testje wachten....
Maar wat is nu dan de juiste DeFi? Dat kunnen we pas stellen over 6 maanden als de bear flink doorzet. Dan zijn de meeste wel omgevallen omdat de posities te risicovol waren en de ponzi omvalt. Youhodler hou ik in de gaten, daar heb ik bv ook mijn twijfels over.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:31:
Gisteren tot 2 uur aan de drank gezeten met een o.a. een Amerikaanse militair, hij had DOGEcoin.

Moon soon.
Droeg ie ook zijn vlag als bandana?
‘Musical!’ Fck yeah!

Edit: ‘Murica!’ Uiteraard _O-

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 25-06-2022 13:59 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:02
elektriekert schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Droeg ie ook zijn vlag als bandana?
‘Musical!’ Fck yeah!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rYjk9XH6ghDB1_2mNSAxv0x0WZE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UoL2gI2NflUnvv3Lp68JFKzp.jpg?f=user_large

Zero.

• Kody Scott
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-08-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 10:31:

Moon soon.
Is dit financieel advies? oOo

Green candle chaser

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
22k test vandaag?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
GLMR exit liquidity....

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pelox
Mijn 5 glmr is uit staking gekomen. Wat zal ik ermee doen?

Zero.

• Kol Nedra
Pelox schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:05:
Mijn 5 glmr is uit staking gekomen. Wat zal ik ermee doen?
ik zou er een lambo van kopen in 2026

(of een raket ijsje, kan ook)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2022 13:09 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:43

knakworst

Get more sats!

Short squeeze. 1 dollar s00n.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:23

Darrell

Fiat moonboy

Celer heeft een heerlijk trendje te pakken op de 4h

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Al die shitcoins gaan zo genadeloos rekt volgende week, dat kan niet anders.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:26:
Al die shitcoins gaan zo genadeloos rekt volgende week, dat kan niet anders.
Deze keer is het anders.

• Don Guacamole
Poh veel alts doen ff +50% in een week, krijg er gewoon fomo van!

• Don Guacamole
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwpea44ughK8f2b1DIgdT6Mb1AI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iN902HHmC6ZUJoiilzC6O33U.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:7

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• knakworst

knakworst

Get more sats!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:14
Don Guacamole schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:53:
Poh veel alts doen ff +50% in een week, krijg er gewoon fomo van!
Tja blijft een lastige. Als je bepaalde charts kijkt en nu al niet wat koopt (of gekocht hebt), wanneer ga je dan wel kopen?

Ik dca eth en btc. En ben al aan het rondkijken voor wat alts maar wel op platformen waar ik toekomst in zie. Op dit moment glmr (polkadot) en scrt (cosmos)

Meer voor de fun trouwens, bij een volgende leg down van Bitcoin zal er nog wel wat afgaan maar dan koop ik wat extra.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogHXcgxmSQp-VZo0ExupieMzM38=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large

• Masstje
  • Laatst online: 07-01 09:54
Die bifi kan je toch ook wel leuke gains op pakken laatste tijd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:17:
[...]

Total market cap toch wel :?
Nee, gewoon per stuk :) De totale MC is nu al vele malen hoger...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Masstje schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 14:52:
Die bifi kan je toch ook wel leuke gains op pakken laatste tijd.
Idd, die maakt mooie uitslagen naar boven en beneden. Ook na aankoop direct een verkooporder instellen, want er zitten wat mensen bij met fat finger problemen, die groene impuls candles naar boven komen ook vaak voor.

• Tominatie
  • Niet online
Meer mensen waar Bitvavo het niet doet?

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:52
Tominatie schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:56:
Meer mensen waar Bitvavo het niet doet?
Hier ook last van!

Stack Sats

• Laurens1970
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:30
Hier ook in de app, loopt vast in het inlogscherm

• Tominatie
  • Niet online
Ahhhh, dan ligt het niet aan mij. Kan ook niet inloggen, elke keer foutmeldingen. Klote

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
De Bitvavo App doet het hier prima, de website heb ik nog maar 1x gebruikt, maar nu besef ik mij ineens dat ik dus altijd dure market orders via de app uitvoer ipv limit orders via de "expert" limit omgeving :)

• tomcoin
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Wat is de voordeligste manier euro's doormiddel van sepa of iDeal te storten en deze vervolgens op Binance te krijgen?

Ik had een klein bedrag op Coinbase gestort d.m.v. ideal, maar volgens mij kost het snel een paar procenten om dit traject te doorlopen...

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

tomcoin schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:32:
Wat is de voordeligste manier euro's doormiddel van sepa of iDeal te storten en deze vervolgens op Binance te krijgen?

Ik had een klein bedrag op Coinbase gestort d.m.v. ideal, maar volgens mij kost het snel een paar procenten om dit traject te doorlopen...
Via coinbase pro valt dat wel mee

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBNFv9N1aqXIDIgVzNci5w30OHc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lxjurIV0cL2AgNzJvgXZBytI.jpg?f=fotoalbum_large

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 16:04:
De Bitvavo App doet het hier prima, de website heb ik nog maar 1x gebruikt, maar nu besef ik mij ineens dat ik dus altijd dure market orders via de app uitvoer ipv limit orders via de "expert" limit omgeving :)
Zeg me dat je een grapje maakt?

• r0bb

Ik doe tegenwoordig iDeal USDT op KuCoin en dan BNB kopen die via BSC naar Binance gaan.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:00:
[...]

Zeg me dat je een grapje maakt?
Nee. Als ik op de website inlog dan moet ik opnieuw in de App inloggen. En ik gebruik Bitvavo doorgaans alleen voor de dagelijkse affiliate inkomsten inkoop. En dan ram ik gewoon op de kopen knop in de app.

Recent nagenoeg alles van YouHodler afgehaald, daarvan staat nu een gedeelte op Bitvavo, daarmee koop ik gaandeweg handmatig op rode dagen in. En daar valt dus wel winst te behalen.

Maar, op het geheel is het gerommel in de marge. Daarnaast maak ik altijd een afweging tussen tijd/moeite (lees: levensgeluk) vs kosten. Ik ga niet voor bijv. een paar Euro minder trading fee moeilijk doen met websites openen, 2 FA invoeren, limit orders 5x verplaatsen omdat de prijs stijgt, etc. Je leeft maar 1x.

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:13:
[...]

Nee. Als ik op de website inlog dan moet ik opnieuw in de App inloggen. En ik gebruik Bitvavo doorgaans alleen voor de dagelijkse affiliate inkomsten inkoop. En dan ram ik gewoon op de kopen knop in de app.

Recent nagenoeg alles van YouHodler afgehaald, daarvan staat nu een gedeelte op Bitvavo, daarmee koop ik gaandeweg handmatig op rode dagen in. En daar valt dus wel winst te behalen.

Maar, op het geheel is het gerommel in de marge. Daarnaast maak ik altijd een afweging tussen tijd/moeite (lees: levensgeluk) vs kosten. Ik ga niet voor bijv. een paar Euro minder trading fee moeilijk doen met websites openen, 2 FA invoeren, limit orders 5x verplaatsen omdat de prijs stijgt, etc. Je leeft maar 1x.
Dat begrijp ik en helemaal als het om kleine bedragen gaat. Maar soms is de spread enorm via de slider optie in de app. Ik zou sowieso geen aankopen boven de 500 euro via de app plaatsen.

• Masstje
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 15:33:
[...]

Idd, die maakt mooie uitslagen naar boven en beneden. Ook na aankoop direct een verkooporder instellen, want er zitten wat mensen bij met fat finger problemen, die groene impuls candles naar boven komen ook vaak voor.
Zo, voor vandaag is het wel weer mooi geweest. Op 380 nieuwe kooporder.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:49
Ligt het aan mij of was dit weer een extreem saaie crypto week als vanouds? Had wel op wat meer paniek/ellende gehoopt. Stonks deden het ook weer veel te goed deze week.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 15-01 20:56
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:13:
[...]

Exit YouHodler dus.

Las al dat je op Nexo een gedeelte had weggehaald. Maar hoe kijk jij nu naar die toko? Ze spammen wel veel rond dat de dekking bij hun goed zit…

• Kol Nedra
Ypuh schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:54:
Ligt het aan mij of was dit weer een extreem saaie crypto week als vanouds? Had wel op wat meer paniek/ellende gehoopt. Stonks deden het ook weer veel te goed deze week.
van mij mag deze prijs wel 1-2 jaar aanhouden hoor :)
en dan bij next halving naar de 200k!

nothing stops this train

• Kol Nedra
Wenapee schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 19:20:
Geïnteresseerd om in te stappen, maar weet niet welke exchange. De 100k verzekering bij bitvavo is leuk meegenomen, bieden andere geen soortgelijke bescherming? Maar niet iedereen op tweakers leek tevreden met bitvavo te zijn. Binance app zag er overzichtelijk uit maar heeft op dit moment geen ideal betaling.

Bij de keuze lijkt het mij dat beveiliging boven alles gaat. En kosten op de tweede plaats. Hoeveelheid beschikbare altcoins op de derde plaats. Is er een site die een overzicht geeft van de kosten (bv kopen/verkopen coins en uitbetalen in euro). Heb ook geen interesse om rente te ontvangen. Ik weet dat deze vraag tal van keren is voorbij gekomen. Enig advies gebaseerd op mijn voorkeuren?
mijn eigen ervaring: Kraken
Ik hoor ook vaak hier FTX voorbij komen, zelf geen ervaring met FTX

waarom Kraken? veilig en gaat al zeer lang mee (zeer lang voor crypto begrippen)
Kraken doet ook aan uitbetalen (naar je rekening)

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
AlterBridge schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:57:
[...]

Exit YouHodler dus.

Las al dat je op Nexo een gedeelte had weggehaald. Maar hoe kijk jij nu naar die toko? Ze spammen wel veel rond dat de dekking bij hun goed zit…
Nee, bij Nexo staat alles nog, maar heb het automagisch verlengen van de termijnen daar wel uitgezet. De komende 3 weken komt zowel mijn BTC, EUR als NEXO vrij en dan haal ik het daar grotendeels weg. Laat er net als bij YouHodler wel iets staan, maar daar kijk ik dan over een paar jaar wel weer naar en als het weg is dan heb ik daar vrede mee.

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 11:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jJV_z6f9Hs7OHJjjn2dMyerJ6s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CmBiuBuCKNkYVe889rMoInZd.jpg?f=fotoalbum_large

Er zijn betere dingen als koersen kijken :9

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:02:
[...]

mijn eigen ervaring: Kraken
Ik hoor ook vaak hier FTX voorbij komen, zelf geen ervaring met FTX

waarom Kraken? veilig en gaat al zeer lang mee (zeer lang voor crypto begrippen)
Kraken doet ook aan uitbetalen (naar je rekening)
Bij Kraken heb je geen BIFI. Binance wel, maar daar moet je wel weer via een omweg geld op storten (SEPA lukt niet).

Ik ben er nog niet achter wat de meest makkelijke manier is om Binance te funden ..

- edit en voordat @Taro met zijn routeplanner naar ZIJN(haar/zim/x) topicstart komt .. er staat in de TS niks over hoe je Binance goed kunt funden :P

[ Voor 12% gewijzigd door Eusebius op 25-06-2022 19:30 ]

==
hoi

• Kol Nedra
Eusebius schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:24:
[...]

Bij Kraken heb je geen BIFI. Binance wel, maar daar moet je wel weer via een omweg geld op storten (SEPA lukt niet).

Ik ben er nog niet achter wat de meest makkelijke manier is om Binance te funden ..

- edit en voordat @Taro met zijn routeplanner naar ZIJN(haar/zim/x) topicstart komt .. er staat in de TS niks over hoe je Binance goed kunt funden :P
ik koop Bitcoin op Kraken en dit verstuur ik naar Binance toe.... de kosten zijn verwaarloosbaar, verzenden van Kraken naar Binance kost je maar 0.00001 BTC aan fee

tijdsduur is wel 1+ uur XLM of TRX is natuurlijk veel sneller, voordeel Bitcoin netwerk is dat je Bitcoin hebt en dus niet een altcoin :)
en je ondersteund het Bitcoin netwerk 👍
als je haast hebt kies je niet deze weg, maar dit is mijn fav route.

andere route die ik gebruik is Bitvavo naar Binance. meestal EOS netwerk want XLM of TRX is te vaak offline

[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2022 19:43 ]

nothing stops this train

• Pelox
Khaelos schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:18:
[Afbeelding]

Ha! Mijn dubbelganger met die roze hoed op!

Zero.

• tomcoin
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Dat had ik al door gelezen, maar ik kan er weinig concreets over vinden wat zoiets gaat kosten. En er stond me wat van bij dat Celo geen netwerk fee rekende, wellicht interessant deze toe te voegen :)

De goedkoopste weg die ik tot nu toe heb is op coinbase een ideal transactie (15 cent), vanuit je euro wallet naar Celo (3%), withdraw (gratis)

Verdere tips zijn welkom :+

• Eusebius
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:39:
[...]

ik koop Bitcoin op Kraken en dit verstuur ik naar Binance toe.... de kosten zijn verwaarloosbaar, verzenden van Kraken naar Binance kost je maar 0.00001 BTC aan fee
Jammergenoeg kan je alleen via SEPA op Kraken kopen. Duurt een half dagje ofzo. Mis je wel het moment supreme als je snel wilt kopen. Met Coinbase of Bitonic kun je gelijk via iDeal kopen. Geen idee hoe veel je dan kwijtraakt aan fee's.

==
hoi

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01 19:47
[Afbeelding]

Dan

• Kol Nedra
Eusebius schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:06:
[...]

Jammergenoeg kan je alleen via SEPA op Kraken kopen. Duurt een half dagje ofzo. Mis je wel het moment supreme als je snel wilt kopen. Met Coinbase of Bitonic kun je gelijk via iDeal kopen. Geen idee hoe veel je dan kwijtraakt aan fee's.
vooruit plannen ;) , ik heb nog genoeg euro's staan op Kraken en de buy-orders zijn ook al gemaakt, zelfs 1tje op 15k euro :+
maar meeste dca ik gewoon als mijn salaris er is...

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 25-06-2022 20:18 ]

nothing stops this train

• Don Guacamole
[Afbeelding]

Dacht heel even dat die dame met de roze hoed een polkadot jurk aan had, maar het zijn geen dots.. dacht ff bullisch nieuws te zien 😉

• Kol Nedra
[Afbeelding]

een echte hollandse BBQ, lekker weertje!
oranje kratten is bullish!

nothing stops this train

• Eusebius
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:15:
[...]

vooruit plannen ;) , ik heb nog genoeg euro's staan op Kraken en de buy-orders zijn ook al gemaakt, zelfs 1tje op 15k euro :+
maar meeste dca ik gewoon als mijn salaris er is...
Ik gok op een dip van 14k
Altcoins doe ik even niet meer, ik heb wel genoeg Luna :P

==
hoi

• Kol Nedra

:7 _/-\o_

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nkN_IwoggOP214e1moUe3Cmm5lM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/E5HuaQHAiu8EtecGYc5x2Fuz.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URYA3mAzOcFzLyu123cx5lvXvrc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uWZSKbTXIWtbl2nvVwEjFmCJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ok. Resterende assets op coinbase verplaatst naar Nance.

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10-2025
Eusebius schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:06:
[...]

Laat gewoon wat fiat bij kraken in eur staan voor eventuele kansen..
Zit al sinds 2017 bij kraken en vertrouw deze nog het meest, ook was bij binance gestald, die zal denk ik ook niet zo snel omvallen

• magic45
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-01 09:01
Ik heb nog wat centjes over op Bitvavo maar wil dat zo snel,goedkoop en simpel mogelijk naar Binance krijgen. Wat adviseren jullie? BNB staat nog op Trading Only bij Bitvavo dus dat gaat niet werken, wat is cheap en snel? Naar fiat is geen optie.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y6euz9l419T-l-CorF1JmxEykM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xfO95oanEeYlRuYOKwvUfqZP.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Pelox
Ezekielll schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:07:
[...]

Laat gewoon wat fiat bij kraken in eur staan voor eventuele kansen..
Zit al sinds 2017 bij kraken en vertrouw deze nog het meest, ook was bij binance gestald, die zal denk ik ook niet zo snel omvallen
En sepa op kraken is ook vaak een kwestie van een paar minuten.

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
magic45 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:10:
Ik heb nog wat centjes over op Bitvavo maar wil dat zo snel,goedkoop en simpel mogelijk naar Binance krijgen. Wat adviseren jullie? BNB staat nog op Trading Only bij Bitvavo dus dat gaat niet werken, wat is cheap en snel? Naar fiat is geen optie.
Mijn advies zou zijn om de zoekfunctie te gebruiken, zodat we niet iedere 2 uur dezelfde vragen hoeven te beantwoorden.

• Masstje
Kol Nedra schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:15:
[...]

maar meeste dca ik gewoon al mijn salaris er in...
Typo gefixed

• magic45
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:16:
[...]

Mijn advies zou zijn om de zoekfunctie te gebruiken, zodat we niet iedere 2 uur dezelfde vragen hoeven te beantwoorden.
Hoeft niet he, het is maar een vraag..

Ik lees juist heel veel specifieke use cases van "ik heb dit en wil naar Kraken" en juist wat tegenstrijdige dingen als het gaat om fiat op Bitvavo -> Binance, in de OP staat XLM, anderen raden dat juist weer recent af. Ik hoopte dat iemand het misschien ook net gedaan had en een goede tip had..leent een slowchat zich wel voor toch?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:30
magic45 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Ik lees juist heel veel specifieke use cases van "ik heb dit en wil naar Kraken" en juist wat tegenstrijdige dingen als het gaat om fiat op Bitvavo -> Binance, in de OP staat XLM, anderen raden dat juist weer recent af. Ik hoopte dat iemand het misschien ook net gedaan had en een goede tip had..leent een slowchat zich wel voor toch?
Zolang er geen onderhoud is aan de Xlm wallet van Bitvavo, dan is Xlm een goede keuze. Of andere coins met low fees....

https://bitvavo.com/nl/fees

https://coinmarketcap.com/converter/

[ Voor 4% gewijzigd door BoulaMouzer op 25-06-2022 22:29 ]

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:47

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

magic45 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:22:
[...]

Anders is de munt die begint met N en eindigt op O nog een goede met een lage fee.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Xqlus1ve schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:34:
[...]

Anders is de munt die begint met N en eindigt op O nog een goede met een lage fee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1S-Io53lsgOlrwLSVr1RmtEU0PE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/sQ35L7GZTcFsZo9RhzZT4YNi.gif?f=user_large

• magic45
Niet dat ik momenteel iets kan met Bitvavo...#storing / kaduk

https://twitter.com/searc...ck&f=live&vertical=trends

• zwembroek
Bitvavo is gehackt. Eens kijken of alle Funds safu zijn tot 100k. Succes..

• magic45
zwembroek schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:56:
[...]

Beetje kort door de bocht conclusie op basis van 1 tweet right? :D ik zit op mobile nog gewoon erin maar de site klapt er om de haverklap uit, lijkt meer op een DDoS dingie.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zwembroek schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:56:
[...]

Pas wel op met dit soort berichten. Ik heb één Tweet gezien die dat suggereert en dat was gewoon van een random iemand.

Ik kan gewoon in de app en zie mijn BTC, ETH en Euro's staan en kan ze gewoon traden.

• zwembroek
Taro schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 22:59:
[...]

Pas wel op met dit soort berichten. Ik heb één Tweet gezien die dat suggereert en dat was gewoon van een random iemand.

Ik kan gewoon in de app en zie mijn BTC, ETH en Euro's staan en kan ze gewoon traden.
Je verpest mijn grapje Taro. Ik had gedacht dat jullie daar wel doorheen zouden prikken. Maar excuses...vond het zelf wel grappig maar dat kan ook door het bier komen.

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!