Nooit meer... dit was het voor crypto.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:36:
When moon? When lambo?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Lol 0,02 zal het eerder zijn gezien de marktknakworst schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 18:49:
[...]
Over 120 dagen als Celr 0,2 cent waard is. Inderdaad een no-brainer.
Verwijderd
De koers is omhoog gegaan.Ypuh schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:46:
Hoe is het mogelijk dat Celsius gewoon 80% hoger staat dan vorige week?
sir this is cryptoYpuh schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:46:
Poging tot short-squeeze door het CEL army om de hedge funds die short zitten uit te roken.Ypuh schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:46:
https://www.reddit.com/r/...ad_to_fight_the_shorters/
[ Voor 10% gewijzigd door Coldcat op 23-06-2022 19:52 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dat is dus ook de reden dat het heel makkelijk te pampen is. Er zijn maar heel weinig liquide tokens in omloop, want alles staat vast. (88% van de supply ofzo). Dus op exchanges als FTX en Bybit waar het nog te traden is, is het heel makkelijk te pumpen. Dus een paar retards met miljoenen kunnen hier mooi van profiteren.
Hoe is het mogelijk dat nadat duidelijk werd dat Bitconnect een scam was, de koers helemaal in klapte en er nog steeds mensen waren die de bodem gingen kopen?Ypuh schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:46:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat we daarna nog een dikke LUNA scam hebben gehad, project rekt en dat er nog steeds mensen waren die op de waterval naar beneden plukjes gingen kopen en daarmee rekt gingen? Ja hij staat nu op 12 cent, lekker goed koop. En hoppa rekt. Ja hij staat nu op 4 cent, lekker goedkoop. Nog meer mensen rekt.
En nu weer met een project dat met vuur aan het spelen is en veel te veel risico neemt met hun funds. En weer gaat het geld erheen.
Mensen zien dollartekens, willen graag snel rijk worden maar gaan meestal vaak gewoon lekker snel rekt. Iedere keer weer opnieuw.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik drink er af en toe weleens een, het is hier een ding geworden door een eenmalige actieJeaust schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 00:45:
[...]
Mocht die anonieme bbq ooit komen val jij direct door de mand met je IPA’s. Welke zijn je favoriete?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Allemaal REKT, dat blijft wel ff hangen ja.Taro schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:21:
[...]
Ik drink er af en toe weleens een, het is hier een ding geworden door een eenmalige actie
Never get out of the closet come clean in the slowchat or it will hunt you forever.Taro schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:21:
[...]
Ik drink er af en toe weleens een, het is hier een ding geworden door een eenmalige actie
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 23-06-2022 20:27 ]
Alleen de mensen die zo slim zijn om een cm financieel advies, wat geen financieel advies is, zonder DYOR aan te nemen van iemand die aan de drank zitNgangatar schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:23:
[...]
Allemaal REKT, dat blijft wel ff hangen ja.
Maar enkele.dkngen van deze bullrun blijven bij. IPA, 69K, Plan B 100k, the rise and fall of Jaapio, inzamelactie voor REKT user die vervolgens gebanned word.
It was a hell of a ride. Op naar de volgende Bull!
Maar eerst ff een overschot aan videokaarten, goedkoop een nieuwe pc bouwen... En dan maar weer losss
[ Voor 33% gewijzigd door Waah op 23-06-2022 20:30 ]
https://coinflex.com/blog/coinflex-update-on-withdrawals/
/f/image/5oYpBtn1MQZtSVUDhxSANFmk.png?f=fotoalbum_large)
Wederom: Not your keys, not your coins.
#BITCOIN IS DEAD. pic.twitter.com/gf03zVFPMe
— CARLA⚡️ (@carlabitcoin) 22 juni 2022
`Waah schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:27:
[...]
Alleen de mensen die zo slim zijn om een cm financieel advies, wat geen financieel advies is, zonder DYOR aan te nemen van iemand die aan de drank zit
Hear, hear!
[ Voor 20% gewijzigd door Ngangatar op 23-06-2022 20:33 ]
Zou heerlijk zijn als dat een jaartje (of twee) zo duurt. Wekelijks blijven DCA’en en in 2024 naar de maan!Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:43:
Dit voelt net de 3K tijd. For ever sideways op 20K.
Tien omhoog, tien omlaag.
dit keer echt hoor!Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:31:
Ik vind hem leuk. Hodl the fuck on luitjes. BTFD. STACK SATS!
[Embed]
nothing stops this train
Dit gaat denk ik een ander soort bearmarket worden als die bijv. waar we heel lang op $6K stonden en daarna heel lang op $3K waar echt super lange consolidatie was.JJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:34:
[...]
Zou heerlijk zijn als dat een jaartje (of twee) zo duurt. Wekelijks blijven DCA’en en in 2024 naar de maan!
Ondertussen is Bitcoin omarmd door grote bedrijven, landen, wallstreet etc.
We gaan nu denk ik geen bearmarket meer beleven als voorheen, met een veel kortere consolidatie/bodem periode. Ook omdat bitcoin heel erg correleert met de wereldwijde grote indices. Dit was vroeger niet zo sterk.
100k+ BTC soon dus.....
voor ons goed nieuws, voor no-coiners niet; extra inflatie en dus meer/sneller armoede
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2022 20:42 ]
nothing stops this train
Bedoel je dan een kortstondige consolidatie en daarna weer omhoog? Want juist de aandelenmarkten gaan het de aankomende maanden nog heel zwaar krijgen zo lang de FED de rente blijft verhogen.Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:39:
[...]
Dit gaat denk ik een ander soort bearmarket worden als die bijv. waar we heel lang op $6K stonden en daarna heel lang op $3K waar echt super lange consolidatie was.
Ondertussen is Bitcoin omarmd door grote bedrijven, landen, wallstreet etc.
We gaan nu denk ik geen bearmarket meer beleven als voorheen, met een veel kortere consolidatie/bodem periode. Ook omdat bitcoin heel erg correleert met de wereldwijde grote indices. Dit was vroeger niet zo sterk.
Was dat een grote partij? Finblox mag je ook toevoegen.jvel92 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:31:
Na Celsius, BlockFi, Genesis en dan mis ik er nog wel een paar kunnen we nu ook CoinFLEX toevoegen aan het rijtje CeFi Lending/Borrowing platformen waar er een opname stop komt.
https://coinflex.com/blog/coinflex-update-on-withdrawals/
[Afbeelding]
Wederom: Not your keys, not your coins.
155 members op Reddit, dat is nog minder dan Finblox (250). Een erg kleine partij dus.
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 23-06-2022 20:50 ]
JJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Bedoel je dan een kortstondige consolidatie en daarna weer omhoog? Want juist de aandelenmarkten gaan kunnen het de aankomende maanden nog heel zwaar krijgen zo lang de FED de rente blijft verhogen.
@Uncle_Charles ja had je een goede speech gedaan? waar?keanu_ schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:52:
Onze grote vriend Charles zien spreken? Aimabel persoon blijft het. Kan, gezien zijn kennis en visie, belangrijk speerpunt zijn in de cryptoregulatie.
nothing stops this train
Yuppp, bitcoin volgt sinds de intreding van instituties ergens in 2020 (eigenlijk sinds de covid-crash) de grote aandelenmarkten. Mochten de aandelenmarkten nog niet hun bodem hebben gevonden, dan heeft bitcoin dat m.i. ook nog niet. Maar waar de bearmarket in het verleden van bitcoin nog niet gekoppeld was aan wat de stonks deden is dat nu wel het geval imo.JJ1984 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:44:
[...]
Bedoel je dan een kortstondige consolidatie en daarna weer omhoog? Want juist de aandelenmarkten gaan het de aankomende maanden nog heel zwaar krijgen zo lang de FED de rente blijft verhogen.
Kol Nedra schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:04:
[...]
@Uncle_Charles ja had je een goede speech gedaan? waar?
Everyone ready for Congress? https://t.co/RZDsfPy3uw
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 23 juni 2022
Zo is dat. Als dit de donderdagen al worden. Moet je nagaan wat een weekend ons te wachten staat!
/f/image/kLq2LAE25wyhktX92WIOBRNz.png?f=fotoalbum_large)
Ik zeg 1k per donderdag. nog 48k naar de 69k . Brengt ons naar mei 2023 nieuwe ATH nog even los van alle gains die we op die andere 6 dagen in de week halen normaal. Wat kan ons gebeuren!
[ Voor 13% gewijzigd door twit op 23-06-2022 21:20 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Echt heerlijk dat mijn salaris ook overgemaakt wordt op de 25e (in de weekenden 23/24e). 6 jaar later voelt het nog steeds als stufi, maar dan een veelvoud daarvan.
Ik wil niet weten hoeveel die Exchanges binnen harken aan transacties. Volgens mij verdienen die echt bakken met geld, waardoor ze gewoon moeten beginnen adverteren om voldoende onkosten te kunnen maken.Ngangatar schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 19:21:
[...]
Wat niet? Vind dat alle exchanges veel te veel geld uitgeven aan allerlei randzaken ipv verbeteringen op Crypto gebied. En dan laat ik mijn mening over de persoon waarmee ze adverteren nog achterwege.
Edit: waarom denk je dat er anders op korte tijd zoveel platformen uit de grond gestampt zijn om crypto te verhandelen.
[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 23-06-2022 21:26 ]
Haha lekker man. Volgend jaar ga ik mijn laatste jaar in. Nog 1 jaar profiteren van de STUFI tegen nu nog 0% rente.Ypuh schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:22:
[...]
Echt heerlijk dat mijn salaris ook overgemaakt wordt op de 25e (in de weekenden 23/24e). 6 jaar later voelt het nog steeds als stufi, maar dan een veelvoud daarvan.
En iedereen uit mijn generatie maar zeiken. Een lening tegen 0% rente is gewoon een big opportunity. Ik heb bewust gekozen om gewoon thuis te blijven wonen en ik investeer mijn Stufi al jaren in stocks maar ook in crypto. Mijn lening tegen 0% is het veelvoudige waard nu
Thank you overheid.
zeer netjes gedaan, hulde Charles!
Vitalik kan inpakken imo!
geen idee of ADA ooit ETH gaat flippen, maar Cardano is een aanwinst in crypto-industrie
nothing stops this train
Psst 10k lenen? Ik wil graag een halve btc terug over een jaartje! 0% rente!Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:26:
[...]
Haha lekker man. Volgend jaar ga ik mijn laatste jaar in. Nog 1 jaar profiteren van de STUFI tegen nu nog 0% rente.
En iedereen uit mijn generatie maar zeiken. Een lening tegen 0% rente is gewoon een big opportunity. Ik heb bewust gekozen om gewoon thuis te blijven wonen en ik investeer mijn Stufi al jaren in stocks maar ook in crypto. Mijn lening tegen 0% is het veelvoudige waard nu![]()
Thank you overheid.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En als bonus is 8% inflatie ook nog eens 8% extra kortingTominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:26:
[...]
Haha lekker man. Volgend jaar ga ik mijn laatste jaar in. Nog 1 jaar profiteren van de STUFI tegen nu nog 0% rente.
En iedereen uit mijn generatie maar zeiken. Een lening tegen 0% rente is gewoon een big opportunity. Ik heb bewust gekozen om gewoon thuis te blijven wonen en ik investeer mijn Stufi al jaren in stocks maar ook in crypto. Mijn lening tegen 0% is het veelvoudige waard nu![]()
Thank you overheid.
We doen weinig, er lijkt nu even een break-outje te zijn, maar zal wel een fake-outje worden.YES schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:44:
Ik heb een dag geen charts of SC topic gezien, hoe gaan we?
Ah gezellig, beetje 20k-21k rangen? Drink ik nog een weizen opTominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:46:
[...]
We doen weinig, er lijkt nu even een break-outje te zijn, maar zal wel een fake-outje worden.
Yupp lekker rangen, nu zitten we hoog in de range en daarna een tijdje laag in de 20K.YES schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:47:
[...]
Ah gezellig, beetje 20k-21k rangen? Drink ik nog een weizen op
Er is niet veel volume in de markt, beetje dood. Shitcoins gaan dan meestal wel lekker als bitcoin steady staat dus die pampen een beetje.
Ja even afwachten tot alts weer helemaal naar god geholpen worden door een hikje van BTC dus, lijkt me ook wel een keer leuk. Saai zo'n bear market hoor. Voel me al een ekte ekte veteraan.Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:48:
[...]
Yupp lekker rangen, nu zitten we hoog in de range en daarna een tijdje laag in de 20K.
Er is niet veel volume in de markt, beetje dood. Shitcoins gaan dan meestal wel lekker als bitcoin steady staat dus die pampen een beetje.
Heb ik al weken, maanden, jaren, eeuwen. Geen idee hoe lang, open staan. Te greedy om hem te sluiten op het juiste punt. Ach ja.

Gelijk na het openen van de shorts ga ik al rekt.
Mooie timing.Short de bottom, long de top. Ofzo iets.
Wel met strakke SL, wil geen honderden verliezen op zo'n trade. Zonde.
Moon, lambo.
Wel grappig want hoop ik nu op moon omdat ik wil dat mijn portfolio stijgt
of hoop ik nu op rekt zodat de shorts gaan winnen?
Ik weet het niet
Lol die mooie Nederlandse interface ook. Het spijt me maar dit verdient een prachtig 'Goedenavond Tommie, bij deze willen wij u mededelen dat we helaas uw positie hebben geliquideerd. Wij wensen u nog een prettige dag. Groet Irma!' mailtje.Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:02:
@Darrell
[Afbeelding]
Gelijk na het openen van de shorts ga ik al rekt.![]()
Moon, lambo.
Ik weet het niet
SHORTEN???Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:02:
@Darrell
[Afbeelding]
Gelijk na het openen van de shorts ga ik al rekt.![]()
Moon, lambo.
Ik weet het niet
op je muil GAUW!
nothing stops this train
Toch weer een solid ~$150 erbij voor meer bitcoin. Geen stress @Kol Nedra
Snel verdiend...Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:07:
Beide shorts alweer geclosed, ben veel te bullish om te shorten broeders.
Toch weer een solid ~$150 erbij voor meer bitcoin. Geen stress @Kol Nedra
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Haha, loltwit schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:05:
[...]
Lol die mooie Nederlandse interface ook. Het spijt me maar dit verdient een prachtig 'Goedenavond Tommie, bij deze willen wij u mededelen dat we helaas uw positie hebben geliquideerd. Wij wensen u nog een prettige dag. Groet Irma!' mailtje.
Ja de interface van FTX is inderdaad beetje simpel. Hij staat bij mij standaard op Nederlands, geen idee waarom. Maar dat mailtje zal ik nooit krijgen omdat ik bij elke trade gelijk een SL zet want ik wil dat soort mailtjes helemaal niet.
Op voorhand stel ik al vast hoeveel ik max. wil verliezen. YOLO traden maar wel met enige nuance.
WEN 69K????Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:13:
21K BROKEN!!! LETSGOOOOO
MOOO000OONNNN!!!!!
Sta wel bijna op break even met btc, GAK van 21.8k ergens volgens mij
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als ik een echte CS-trader was sloot ik nu mijn in het rood staande short en opende ik een long die ik ook al snel weer zou sluiten doordat die in het rood zou staan. Maar ik ben zo niet. Ik ga mijn short open houden totdat het bloed me uit de oren loopt. Komt goed allemaalTominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:15:
Fuck ik ben echt zo bullish ouwe.
Hopelijk speelt deze uit:
[Afbeelding]
Heb zojuist ook weer een short geopend hoor. Dit kortstondige pampje op de avond zegt mij weinig, dit zou heel goed een fake-out break-out kunnen zijn. Ik ben wel erg bullish maar zie ons niet buiten beurstijden naar de maan gaan tbh.YES schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:19:
[...]
Als ik een echte CS-trader was sloot ik nu mijn in het rood staande short en opende ik een long die ik ook al snel weer zou sluiten doordat die in het rood zou staan. Maar ik ben zo niet. Ik ga mijn short open houden totdat het bloed me uit de oren loopt. Komt goed allemaal
Maar ik zou je short niet eeuwig openhouden, ik zie namelijk zelf weinig reden om te shorten, behalve een korte-termijn swingtrade. Ik zou momenteel 100% geen shorts lange tijd openhouden. We staan onder de 200WMA, we hebben daar met BTC nog nooit langer dan een paar dagen onder gestaan. Daarnaast RSI historisch oversold etc.. teveel redenen om geen short te openen imo.
Hoewel ik geneigd ben je voor het grootste deel gelijk te geven zijn er een paar punten die ik daar tegenin kan brengen.Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:23:
[...]
Heb zojuist ook weer een short geopend hoor. Dit kortstondige pampje op de avond zegt mij weinig, dit zou heel goed een fake-out break-out kunnen zijn. Ik ben wel erg bullish maar zie ons niet buiten beurstijden naar de maan gaan tbh.
Maar ik zou je short niet eeuwig openhouden, ik zie namelijk zelf weinig reden om te shorten, behalve een korte-termijn swingtrade. Ik zou momenteel 100% geen shorts lange tijd openhouden. We staan onder de 200WMA, we hebben daar met BTC nog nooit langer dan een paar dagen onder gestaan. Daarnaast RSI historisch oversold etc.. teveel redenen om geen short te openen imo.
1. we staan al een paar dagen onder de 200WMA (dus de tijd dringt), tenzij we nog een mooie stijging zien komt er zelfs geen wick die de 200WMA weer aantikt vanaf de onderkant, dat is nog nooit gebeurd.
2. We zitten op dit niveau met een financiële crisis die op de deur klopt. Ik betwijfel of dit op termijn de bodem is.
Ik wil eigenlijk niet bearish zijn en lange tijd een long of short open houden is eigenlijk per definitie link met Crypto of BTC, maar mijn gevoel zegt dat we nog wel eens verder omlaag kunnen gaan. Gebaseerd op te weinig ervaring en een ongekend gebrek aan kennis van zaken. Dus let niet op mij, doe niet wat ik doe en geniet van je winst!
Die beredenering kan ik ook goed volgen hoor. Op de korte termijn kan het ook best nog wel harder zakken, zeker gezien alle ellende met CEFI platformen. Hoeveel users daardoor zijn geraakt is immens, dat dreunt echt nog wel even door!YES schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:32:
[...]
Hoewel ik geneigd ben je voor het grootste deel gelijk te geven zijn er een paar punten die ik daar tegenin kan brengen.
1. we staan al een paar dagen onder de 200WMA (dus de tijd dringt), tenzij we nog een mooie stijging zien komt er zelfs geen wick die de 200WMA weer aantikt vanaf de onderkant, dat is nog nooit gebeurd.
2. We zitten op dit niveau met een financiële crisis die op de deur klopt. Ik betwijfel of dit op termijn de bodem is.
Ik wil eigenlijk niet bearish zijn en lange tijd een long of short open houden is eigenlijk per definitie link met Crypto of BTC, maar mijn gevoel zegt dat we nog wel eens verder omlaag kunnen gaan. Gebaseerd op te weinig ervaring en een ongekend gebrek aan kennis van zaken. Dus let niet op mij, doe niet wat ik doe en geniet van je winst!
Ik zie een 12-14K als ultimate bearmarket bottom. Denk dat we daar nog wel komen, maar vraag mij af of dat nu al gaat gebeuren.
Maar in 2024 100K easy.
Ha, geinig. Ik heb niet zo'n grote positie in die short zitten, aangevuld met wat extra margin zodat ik niet snel geliquideerd wordt. Mijn take profit staat op een lage 16k als ultieme doelTominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:36:
[...]
Die beredenering kan ik ook goed volgen hoor. Op de korte termijn kan het ook best nog wel harder zakken, zeker gezien alle ellende met CEFI platformen. Hoeveel users daardoor zijn geraakt is immens, dat dreunt echt nog wel even door!
Ik zie een 12-14K als ultimate bearmarket bottom. Denk dat we daar nog wel komen, maar vraag mij af of dat nu al gaat gebeuren.
Maar in 2024 100K easy.
Slux schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:47:
En toch blijf ik bearish as fuck hier
Net als storj, over 7 dagen 100%knakworst schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:02:
Wanneer wordt Matic hier gejinxt. Is al paar dagen los aan het gaan.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waarom is deze pump eigenlijk? Naar mijn weten is Matic echt een shitcoin, maar misschien pumpt hij juist daarom. Moet eerlijk zeggen dat ik mij nooit erin heb verdiept.knakworst schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:02:
Oh, niet eens gezien. Die zit lekker in de auto invest en een grote stapel op Kraken staanknakworst schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:02:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het is een L2 solution. Werkt wel erg prettig moet ik zeggen, snel en lage kosten.Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:05:
[...]
Waarom is deze pump eigenlijk? Naar mijn weten is Matic echt een shitcoin, maar misschien pumpt hij juist daarom. Moet eerlijk zeggen dat ik mij nooit erin heb verdiept.
Echter is het uniek? Je hebt FTM, MATIC, BSC, SOL, AVAX en nog een hele bende.
Die gaan het vast niet allemaal overleven.
ATOM gaat nog steeds lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 23-06-2022 23:25 ]
Klinkt echt als een geitenbende. Moon, soon.Coldcat schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:24:
[...]
Het is een L2 solution. Werkt wel erg prettig moet ik zeggen, snel en lage kosten.
Echter is het uniek? Je hebt FTM, MATIC, BSC, SOL, AVAX en nog een hele bende.
Die gaan het vast niet allemaal overleven.
ATOM gaat nog steeds lekker.
Als ik een ETH killer mag opnoemen is het Matic imo.
Maar wellicht volgende bullrun weer iets anders.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik gebruik het zelf ook omdat het goed werkt. Echter als het zo goedkoop is, waar wordt dan het geld verdiend?Vis schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:36:
Matic gebruik ik nog steeds geregeld om goedkoop shitcoins te swappen via DEXen, veel goedkoper en sneller dan ETH. Centen werk.
Als ik een ETH killer mag opnoemen is het Matic imo.
Maar wellicht volgende bullrun weer iets anders.
Het verschil tussen POS en POW😉Coldcat schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:45:
[...]
Ik gebruik het zelf ook omdat het goed werkt. Echter als het zo goedkoop is, waar wordt dan het geld verdiend?
Alhoewel matic een ERC-20 token is op het ETH netwerk, heeft het wel een eigen blockchain wat Proof of stake is. Vandaar dat de kosten zo laag kunnen blijven naar mijn weten.
Wanneer ETH volledig POS is is het allemaal niet meer nodig denk ik zo.
We zien t wel. Lekker stacken die zooi.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Opportunisme. Natuurlijk is er veel geld te verdienen als exchange. Maar zodra we werkelijk de bear ingaan, krijgt men het daar ook zwaarder en komen de verdiensten onder druk te staan tov kosten. De groei aan platformen helpt ook niet. Liever zie ik een gezonde bedrijfsvoering ipv aan sporters miljoenen betalen voor wat nft’s. Je ziet toch wat er momenteel aan de hand is met een aantal bedrijven in deze handel?cooLopke schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 21:23:
[...]
Ik wil niet weten hoeveel die Exchanges binnen harken aan transacties. Volgens mij verdienen die echt bakken met geld, waardoor ze gewoon moeten beginnen adverteren om voldoende onkosten te kunnen maken.
Edit: waarom denk je dat er anders op korte tijd zoveel platformen uit de grond gestampt zijn om crypto te verhandelen.
Kijk ik naar m'n inleg.. moet ie nog verdubbelen voor dat ik daar pas weer ben
Goedemorgen allemaal, vandaag even geen trekkers
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ach ja en daar en tegen staat one nog best hoog ondanks de 100 miljoen hack van afgelopen nacht. Wederom een brakke zooi in crypto space.Khaelos schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 06:22:
Ik zie MATIC gaan en denk woah moon!
Kijk ik naar m'n inleg.. moet ie nog verdubbelen voor dat ik daar pas weer ben![]()
Goedemorgen allemaal, vandaag even geen trekkers
https://cointelegraph.com...on-bridge-hacked-for-100m
Celer heeft de harmony one koppeling meteen gepauzeerd. Tot nu toe de enige bridge waar nog geen hack heeft plaats gevonden.
Hi Voornaam,
Starting on June 27, Coinbase will introduce some changes required by local regulations. Specifically, when you send crypto outside of Coinbase, we are required to ask you for the name and physical address of the recipient and the purpose of transfer. In certain cases we may require you to link a Coinbase Wallet to your main Coinbase account in order to send crypto assets off the Coinbase platform. This allows us to verify that you control the Coinbase Wallet that is receiving the crypto assets, which is a requirement under Dutch regulations.
Wie wat waar?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ha, ik was je een kwartier vóórme1299 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 07:33:
Coinbase will introduce some changes required by local regulations
Hi Voornaam,
Starting on June 27, Coinbase will introduce some changes required by local regulations. Specifically, when you send crypto outside of Coinbase, we are required to ask you for the name and physical address of the recipient and the purpose of transfer. In certain cases we may require you to link a Coinbase Wallet to your main Coinbase account in order to send crypto assets off the Coinbase platform. This allows us to verify that you control the Coinbase Wallet that is receiving the crypto assets, which is a requirement under Dutch regulations.
Wie wat waar?
Zometeen maar eens mijn account daar verwijderen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Lang geleden, maar weer eens geluisterd, good stuff, thanks
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dit schijnt de reden voor de stijging van de afgelopen dagen te zijn;Tominatie schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 23:05:
[...]
Waarom is deze pump eigenlijk? Naar mijn weten is Matic echt een shitcoin, maar misschien pumpt hij juist daarom. Moet eerlijk zeggen dat ik mij nooit erin heb verdiept.
In an official blog post dated June 21, the blockchain company said, “Polygon has made a major first step toward becoming carbon negative with the retirement of $400,000 in carbon credits representing 104,794 tonnes of greenhouse gasses, or the entirety of the network’s CO2 debt since inception.”
Done. No MoRe CoInBaSe. Opgeruimd staat netjes. Welke CEX volgt?resusaapje schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 07:43:
[...]
Ha, ik was je een kwartier vóór![]()
Zometeen maar eens mijn account daar verwijderen...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Dqivo2Hn28aOyaVDkvQSa7XU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oyZ49sQg88pqug7ogbz95Tqc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nblsV4MZGrFT9Xgf1R8k9WGu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OUSiOYSzblJHmGDc2NDtKSkI.jpg?f=fotoalbum_large)