Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 108 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.020.683 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
T-8one schreef op zondag 19 juni 2022 @ 08:32:
[...]

Verlies maak je enkel bij verkopen.

HODL 🫣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rG7M_mDrNwBPtJ2ll80ZKOax2mE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LBGlkU5nuuGTLXOgr9qTkjBe.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
siggy schreef op zondag 19 juni 2022 @ 08:53:
Het zou me verbazen als de markt niet eerst flink wat maanden sideways gaat. En de vraag of de 'echte' economie niet in een dikke recessie komt met inflatie en verder stijgende rentes. Laat de markt maar lekker eerst consolideren en dan kijk ik wel weer.

Bitcoin en eth blijven koning en nieuwe projectjes kunnen altijd interessant zijn om er 1k tegenaan te gooien met de gok dat die bij de volgende cycle een 50x doen. Maar als nieuwe projectjes bekend worden, heeft die meestal al een 10x erop zitten.

Ik houd de markt komende maanden in de gaten, heeft geen zin om met deze extreme volatiliteit gokjes te nemen. Er kan nog genoeg gebeuren in cryptoland en in de real world wat effect kan hebben. Laat de markt maar lekker eerst afkoelen.
We zitten al in dik in een recessie, alleen de media en regering noemt het nog niet zo

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

keanu_ schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:00:
[...]

We zitten al in dik in een recessie, alleen de media en regering noemt het nog niet zo
Eehm nee. Officeel is een recessie twee kwartalen van vermindering in bbp/gdp.

In europa hebben we zelfs in q1 nog een kleine stijging gezien. Dus die dikke resessie zit tussen de oren van mensen.

ora et labora

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:51
mrc4nl schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:09:
[...]

Eehm nee. Officeel is een recessie twee kwartalen van vermindering in bbp/gdp.

In europa hebben we zelfs in q1 nog een kleine stijging gezien. Dus die dikke resessie zit tussen de oren van mensen.
Klopt maar het is 99,9% zeker dat het een recessie gaat worden. Zeker omdat mensen gewoon doorgaan met wat ze gewend zijn. 2023 is er iig genoeg personeel :9

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Bij sommige dips van btc blijven veel altcoins zich toch wel staande houden nu (DOT, SOL, ADA). Did we hit rock bottom?

[ Voor 7% gewijzigd door Da_maniaC op 19-06-2022 09:15 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• anti elppa
Da_maniaC schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:13:
Bij dommige dips van btc blijven veel altcoins zich toch wel staande houden nu. Did we hit rock bottom?
nee, dat is iets wat ik niet eerder gezien heb. Kan goed zijn dat grote partijen liquidatie niveau's zoeken (a87 style). Normaal gaat btc dominace nu up/ alts door het putje

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:33

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:20
anti elppa schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:14:
[...]

nee, dat is iets wat ik niet eerder gezien heb. Kan goed zijn dat grote partijen liquidatie niveau's zoeken (a87 style). Normaal gaat btc dominace nu up/ alts door het putje
Dit is het nieuwe normaal.

Zero.

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:36

troje

was here!

Als dit het nieuwe normaal is, passen jullie je crypto strategie ook aan? Ik neem aan dat de long term hodlers met een dca strategie nu wel zo’n beetje door all fiat heen zijn?

Alles naar de wallet, en komend jaar niet meer naar kijken?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:12
keanu_ schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:00:
[...]

Als we al in een recessie zaten (technisch gezien nog niet), dan was het nog geen dikke. Er is een schreeuwend tekort aan personeel en op veel plaatsen klotst het geld nog tegen de plinten. Gaat nog wel komen, maar we zijn daar nog niet.

[ Voor 5% gewijzigd door vickypollard op 19-06-2022 09:34 ]

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-11 06:23
troje schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:29:
Als dit het nieuwe normaal is, passen jullie je crypto strategie ook aan? Ik neem aan dat de long term hodlers met een dca strategie nu wel zo’n beetje door all fiat heen zijn?

Dat is het mooie met dca, iedere maand stroomt er nieuw geld in afkomstig van andere inkomstenbron(nen)
3x dca in de maand doen omdat je dips wil kopen is eigenlijk geen dca natuurlijk (tenzij je dca deal met jezelf is dat je wekelijks inlegt natuurlijk)

• Pelox

Dat laatste sowieso. Alles naar de ledger en we zien wel.

Zero.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:25

Ik werk, krijg fiat en een deel gaat in BTC. Dit gaat wekelijks door tot minimaal 2024.

• anti elppa
vickypollard schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:34:
[...]

Als we al in een recessie zaten (technisch gezien nog niet), dan was het nog geen dikke. Er is een schreeuwend tekort aan personeel en op veel plaatsen klotst het geld nog tegen de plinten. Gaat nog wel komen, maar we zijn daar nog niet.
De markt loopt altijd achter de feiten aan. Kijk naar het verleden. Net zoals de huizen markt. Gaat nog wel een jaar duren voor daar echt een daling komt en het diepte punt kan nog zomaar 5 jaar weg zijn. Zag je in 2008 ook.

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
Slux schreef op zondag 19 juni 2022 @ 08:19:
SOL begint nu toch wel mijn favoriete muntje te worden, vroeger verdiepte ik mezelf nog in een muntje voor ik het kocht, ik heb nu echt werkelijk geen idee wat sol is of doet en bevalt mij prima, scheelt een hoop tijd.

Conclusie het maakt echt 0.0 uit om je in een muntje te verdiepen, krijg je alleen maar tunnelvisie van :P
Vechain?

• Ypuh

Als je het goed doet ben je nooit door all fiat heen. Dat is wat ik tijdens de vorige bears wel geleerd heb :+.

Toegegeven, toen we onder de $30k gingen ben ik ook vrij enthousiast weer begonnen met inkopen (nog steeds maar zo'n 40% van de pot die ik daarvoor beschikbaar heb) en die heb ik grotendeels alweer met een loss moeten verkopen. Betekent dat ik op mijn huidige inleg wel dik in de min sta, maar ook nog zo'n 70% van de pot over heb om mijn gemiddelde aankoopwaarde flink naar beneden te brengen.

Iedere keer dan ik all-in ging in het verleden, dipte de koers verder dan mijn gezonde nachtrust aankon. Ik heb een hekel aan verliezen, dus loop liever winst mis dan dat ik meer onder water sta dan wat ik leuk vind. Dat betekent dus naar beneden stapgewijs bijkopen, en de weg naar boven stapsgewijs verkoop. Ik moet alleen nog leren om kleinere stapjes te maken; minder snel inkopen bij grove dips en minder snel verkopen bij grote stijgingen.

Aankopen boven mijn GAK doe ik ook niet aan, maar daardoor ook veel (heel veel) winst misgelopen in de bull runs.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 19-06-2022 10:02 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:04
baba420 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:37:
[...]

Ik werk, krijg fiat en een deel gaat in BTC. Dit gaat wekelijks door tot minimaal 2024.
zo is dat, lekker iedere maand deel fiat naar BTC en aandelen 👍

nothing stops this train

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Oh is SOL onderdeel van die VET meuk ? Ah wat boeit het zolang het maar geld oplevert :P

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:28
anti elppa schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:40:
[...]

De markt loopt altijd achter de feiten aan. Kijk naar het verleden. Net zoals de huizen markt. Gaat nog wel een jaar duren voor daar echt een daling komt en het diepte punt kan nog zomaar 5 jaar weg zijn. Zag je in 2008 ook.
Ik deel je mening / visie niet helemaal. Juist vanwege een hard stijgende HR werd het toch wel rustiger op de huizenmarkt en zijn sinds april de eerste tekenen van correctie zichtbaar: De huizen die serieus overpriced waren, werden niet meer verkocht en moesten zakken in prijs. Momenteel zie ik daar huizen bijkomen die op minder gewenste locaties staan of een klushuis zijn (met correcties van -1% tot -5%)

Ergens vind ik het nog bijzonder dat het geld dat de geldprinter gemaakt heeft, zolang opgesloten heeft gezetten in de financiële markt. (2012 -> 2019/2020). Zolang bijgedrukt geld opgesloten zit, althans in deze cycle, veroorzaakt het nauwelijks schade. Zodra het kan ontsnappen, zijn de inflatiecijfers niet grappig meer.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• anti elppa
D_Jeff schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:49:
[...]

Ik deel je mening / visie niet helemaal. Juist vanwege een hard stijgende HR werd het toch wel rustiger op de huizenmarkt en zijn sinds april de eerste tekenen van correctie zichtbaar: De huizen die serieus overpriced waren, werden niet meer verkocht en moesten zakken in prijs. Momenteel zie ik daar huizen bijkomen die op minder gewenste locaties staan of een klushuis zijn (met correcties van -1% tot -5%)

Ergens vind ik het nog bijzonder dat het geld dat de geldprinter gemaakt heeft, zolang opgesloten heeft gezetten in de financiële markt. (2012 -> 2019/2020). Zolang bijgedrukt geld opgesloten zit, althans in deze cycle, veroorzaakt het nauwelijks schade. Zodra het kan ontsnappen, zijn de inflatiecijfers niet grappig meer.
rustiger ja. En bij hele grote huizen of op slechtere plekken een lichte daling. Maar dat is helemaal niets kwa aantal. Pas ergens in 2023 komt er echt een brede daling, die nog vele jaren doorzet.

• Kol Nedra
LIT weer op $1, lol 💪👍

LIT/BTC een serieuze breakout (soon?)

[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 19-06-2022 09:56 ]

nothing stops this train

• Pelox
anti elppa schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:55:
[...]

rustiger ja. En bij hele grote huizen of op slechtere plekken een lichte daling. Maar dat is helemaal niets kwa aantal. Pas ergens in 2023 komt er echt een brede daling, die nog vele jaren doorzet.
Ben ik met je eens. De huizenmarkt is de volgende die gaat instorten. De huizen van de nieuwe huizenkopers van de afgelopen 2 jaar staan direct onder water. Maar wel lekker een lage rente en dan over 10 jaar kan iedereen het dubbele gaan betalen en zien we hetzelfde als in 2008. Totale huizenrektheid.

On topic. Wen 6 cent?

Zero.

• Ypuh
Die stenen dingen mogen niet besproken worden hier, anders heb ik mijn zegje daarover ook wel.

Veel belangrijker is de nieuwe avatar van @Pelox. Luidt deze dip je mid-life crisis in?

Verwijderd

Ypuh schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:04:
Die stenen dingen mogen niet besproken worden hier, anders heb ik mijn zegje daarover ook wel.

Veel belangrijker is de nieuwe avatar van @Pelox. Luidt deze dip je mid-life crisis in?
Dat is de Bitcoin ponzi piramide.

Een bouwwerk uit de recente oudheid, gebouwd door hodlers om zo een uiting te geven aan hun financiële pijn, teleurstelling en wanhoop.

• Kol Nedra
Bitcoin is nog zeker wel een whale game, de truuk is als Shrimp om de Whales te volgen in de juiste stroming. zwem er niet tegenin 👍

nothing stops this train

• Ypuh
Op een of andere manier klopt deze avatar wel, ik zou al niet meer weten wat z'n vorige was.

Altijd als ik de naam Pelox zie staan, dan speelt in mijn hoofd het regeltje af '... de schoen die ademt'. Wat voor schoenen heb jij eigenlijk Pelox? :+

Verwijderd

Ypuh schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:20:
Op een of andere manier klopt deze avatar wel, ik zou al niet meer weten wat z'n vorige was.

Altijd als ik de naam Pelox zie staan, dan speelt in mijn hoofd het regeltje af '... de schoen die ademt'. Wat voor schoenen heb jij eigenlijk Pelox? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EKZyiQB261cH40J1Elnge6-5rGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GC9Nppi9Tr7bciR4VCK60St.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
Ypuh schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:20:

Is dat een serieuze vraag?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lsWyJe7gtBLXqDGNbh7WJcyPkDU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DwbcZR2Nd5M9eUiL9QI7ZSVB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GvKcG6vSTWDUH3vC11XJerhYwqM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tGQrgUmv7kBX5cPA562kCkgq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oHWQ4HofUaEtyF27rAiE9xbB2U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSiSF1qCqYhtHdnL1lNqkLMU.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Verwijderd

Hahaha hoe keihard het sentiment om kan slaan is toch wel sterk vertegenwoordigd in jou Pelox _O-

Van Bitcoin running shoes naar een profile pic met een Bitcoin ponzi piramide.

Ik hoop alleen voor jou al dat het ooit nog allemaal goedkomt zodat je weer kunt gaan dromen over dat vervroegde pensioen.

• Pelox
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:38:
[...]

Hahaha hoe keihard het sentiment om kan slaan is toch wel sterk vertegenwoordigd in jou Pelox _O-

Van Bitcoin running shoes naar een profile pic met een Bitcoin ponzi piramide.

Ik hoop alleen voor jou al dat het ooit nog allemaal goedkomt zodat je weer kunt gaan dromen over dat vervroegde pensioen.
oOo

Ps. Zojuist nieuwe schoentjes besteld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z48_JPovi6JjozOAeb5e7aKUIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hIbIL2dmxh2kD1KnTBe1Z0n9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 19-06-2022 10:54 ]

Zero.

• FriezNL
  • Laatst online: 18-11 07:07
https://twitter.com/telco...&t=asALsAl_RT8SsBMPnl1IDQ

Om de pijn van de dips wat te verzachten en als je het niet erg vind om met je (persoons)gegevens te strooien (volgens mij KYC benodigd) kun je gratis 5000 TEL claimen (omstreeks 6,50) door de Telcoin app te installeren. Er zijn nog aanvullende acties waarmee je nog meer TEL kunt “verdienen”

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8z1y3XhWchWhw6TNG-t-uZai2Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mL7nE3bQ01qiqwmDp8JlJHae.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:57

knakworst

Get more sats!

FriezNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:42:
https://twitter.com/telco...&t=asALsAl_RT8SsBMPnl1IDQ

Om de pijn van de dips wat te verzachten en als je het niet erg vind om met je (persoons)gegevens te strooien (volgens mij KYC benodigd) kun je gratis 5000 TEL claimen (omstreeks 6,50) door de Telcoin app te installeren. Er zijn nog aanvullende acties waarmee je nog meer TEL kunt “verdienen”
Ik heb liever Hex.

Ik zie trouwens bullflag. 20k s00n.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Op de 4h lijkt nu wel een tijdelijke bodem met lowerhigher lows te zijn gevormd?

[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 19-06-2022 11:27 ]

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PHPResource schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:12:
Op de 4h lijkt nu wel een tijdelijke bodem met lower lows te zijn gevormd?
Lower lows? Dat lijkt me dan eerder een teken dat we nog verder naar beneden kunnen.

Ik zie trouwens een derder HIGHER low op rij :?

[ Voor 8% gewijzigd door knakworst op 19-06-2022 11:16 ]

• PHPResource
knakworst schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:15:
[...]

Lower lows? Dat lijkt me dan eerder een teken dat we nog verder naar beneden kunnen.

Ik zie trouwens een derder HIGHER low op rij :?
Whoops higher low bedoelde ik uiteraard

• Pelox
Slonzo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Is dat een deel van je MAC adres?

[Afbeelding]
Dude... ;(

Zero.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 23:18
Ok, nog 15u om terug te knallen naar de 22500$ boven de weekly ma 200. Popcorn erbij ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op zondag 19 juni 2022 @ 10:40:
[...]

oOo

Ps. Zojuist nieuwe schoentjes besteld

[Afbeelding]
Kun je nog wijzigen? Moet 6 cent zijn.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
PHPResource schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:17:
[...]

Whoops higher low bedoelde ik uiteraard
Waar zie je die higher lows? Ik zie eigenlijk alleen maar lower lows momenteel of bedoel je iets anders dan BTC?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOhUhhlMnwoTAcO_PbWn7G-JSw4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D0h1aZ19ACmWYszRLWpUBtXO.png?f=fotoalbum_large

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Nog even een week op dit niveau of lager blijven, dan kan ik na mijn vakantie eindelijk mijn ETH terugkopen voor minder dan waar ik voor verkocht heb.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

De laatste uren tikken weg. De MA 200 is ver weg. Nog maar een par uur te gaan op deze zondag… een gure dag in juni. De hoop is uit de mensen geslagen, de ene liquidatie na de andere is uitgevoerd. Mensen hebben ingekocht op $69k, $50k, $30k, $20k en lager… het maakt niet uit hoeveel sats je extra hebt, we gaan allemaal naar de vernieling. Het is over en uit, bitcoin gaat naar ZERO! ZERO! De grootste scam uit de moderne geschiedenis!

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Max Verstappen werd kampioen in de allerlaatste ronde vanuit een onmogelijke positie. Hij was nog nooit kampioen geworden, waarom nu wel? Hamilton was altijd kampioen geworden, waarom nu niet?

18% is er nodig om de 200W MA te beslechten. Halen we het niet dan zou voor het eerst de 200W MA geen support biedt. Dan gaan we gure tijden tegemoet. Het zal een saaie wereld worden zonder crypto. Overgeleverd aan hetzelfde leven als de no-coiners.

Tik, tik, tik… met iedere seconde ziet het er slechter uit. Tok, tok, tok… in het bos worden de eerste kruizen gemaakt. Geld voor een stenen gedenkteken is er niet meer… zagen, bijlen en boormachines zijn niets meer waard… nog 14 uur, 14 uur die zeer bepalend worden voor de komende weken, maanden en jaren!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• PHPResource
Tukker_T schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:27:
[...]

Waar zie je die higher lows? Ik zie eigenlijk alleen maar lower lows momenteel of bedoel je iets anders dan BTC?

[Afbeelding]
Vanaf de bottom naar de wick erna, lijkt op een lower low

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:23

Darrell

Fiat moonboy

DAMAGE schreef op zondag 19 juni 2022 @ 05:23:
[...]

Jep. Zo vaak gehoord. Maar voor alle mensen die al wat langer in dit wereldje mee lopen die weten dat het een leuke meme is, maar het is wel echt serieus bizar hoeveel gelijkenissen er elke cycle weer zijn. Nu echt al meermaals mee gemaakt dat mensen uit cashen op de bodem. Of roepen dat het niks waard is. Roepen dat je goud tenminste nog in electronica kan gebruiken, like WHAT? Een beetje hetzelfde als Ja, water kan je tenminste nog drinken. Goud niet. WAT IS DAT VOOR DOMME SHIT?

Elke. Keer. WEER. Mensen verkopen de bodem. Worden hun eigen meme voor de volgende bull cycle. Kopen Pizza's met BTC (honger gek!). Mensen verklaren BTC dood. Niet eens. Niet twee keer. Niet drie keer. Nee vanaf het eerste moment dat BTC bestaat gaat het al dood. Elke cycle komt er weer iets nieuws; eerst waren het de ICO's. Toen kregen we al die andere DEFI kut troep. En elke keer maken er mensen heel veel geld mee maar gaat merendeel gewoon rekt. Elke cycle hebben we een zooi kut bedrijven waar veel mensen hyped om zijn. Elke cycle hebben we mensen die denken overnight miljonair te worden. Die investeren in said kut bedrijven. Noem Bitconnect. Nu hebben we die Celcius troep. En weet ik veel wat niet meer. Of ken je nog dat verhaal van de gestolen Bitcoins die op de markt gedumpt werden en dat daardoor de dump veroorzaakt werd? Vingertje wijzen. Altijd.

Het is echt elke keer hetzelfde. En elke cycle komen er nieuwe Crypto noobs bij. En ik heet ze van harte welkom. En ik wens ze al het goeds toe. Ook de nieuwe noobs die nu nog niet weten dat ze de nieuwe noobs gaan worden. Ik wens ze ook veel wijsheid toe.

Kap met kut projecten. Leer prijsactie begrijpen. Leer traden. Voor aleer je je met deze materie bezig gaat houden. Wees niet eigenwijs. Geloof geen domme praatjes van Crypto Youtubers die het allemaal goed bedoelen. Sterker nog houd je daar helemaal niet mee bezig. Allemaal ruis. Stop ook met Twitter lezen. Of lees het voor vermaak en doe er verder niks mee omdat je zelf wel beter weet; Niemand weet wat de koers gaat doen. Of je nu technische analyses maakt of niet. Maak je eigen plan. Denk ook niet dat je volgende maand een Lambo gaat rijden (Hell, een auto; tenzij een classic; de slechtste investering OOIT. WHY LAMBO!?). En zelfs als je alles op de juiste manier doet naar jouw inzicht kun je rekt gaan. Realiseer je dat. Vooral als je er geld in gooit. Net zoals je weet dat zonder risico lopen je nooit echt winst zult maken. Part of the game. En wees niet een of andere Celcius (geen kleine jongen, i know, maar je ziet nu - die maken ook domme fouten) waardoor je veel te veel risico gaat lopen.

JOE!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tmDIA0fDs_7mf7bYJJXxlbdiKyg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yQUGLY3jJhdr9bk46L6iIYlo.gif?f=user_large

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:24
Alle technische analyses daargelaten. Er is fundamenteel een probleem in de cryptospace en dat is dat DeFi wordt misbruikt, "de markt" is verantwoordelijk voor zelfregulering en keer op keer worden er mensen opgelicht en blijken het kaartenhuizen te zijn die bij een crash in elkaar storten. Celsius en Luna zijn omgevallen en laten investeerders in de kou. MicroStrategy staat op het punt van liquidatie (negatieve positie van over de 1.5 miljard). Not your keys not your crypto gaat nu meer op dan ooit.

• Kol Nedra
Coldcat schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:33:
De laatste uren tikken weg. De MA 200 is ver weg. Nog maar een par uur te gaan op deze zondag… een gure dag in juni. De hoop is uit de mensen geslagen, de ene liquidatie na de andere is uitgevoerd. Mensen hebben ingekocht op $69k, $50k, $30k, $20k en lager… het maakt niet uit hoeveel sats je extra hebt, we gaan allemaal naar de vernieling. Het is over en uit, bitcoin gaat naar ZERO! ZERO! De grootste scam uit de moderne geschiedenis!

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Max Verstappen werd kampioen in de allerlaatste ronde vanuit een onmogelijke positie. Hij was nog nooit kampioen geworden, waarom nu wel? Hamilton was altijd kampioen geworden, waarom nu niet?

18% is er nodig om de 200W MA te beslechten. Halen we het niet dan zou voor het eerst de 200W MA geen support biedt. Dan gaan we gure tijden tegemoet. Het zal een saaie wereld worden zonder crypto. Overgeleverd aan hetzelfde leven als de no-coiners.

Tik, tik, tik… met iedere seconde ziet het er slechter uit. Tok, tok, tok… in het bos worden de eerste kruizen gemaakt. Geld voor een stenen gedenkteken is er niet meer… zagen, bijlen en boormachines zijn niets meer waard… nog 14 uur, 14 uur die zeer bepalend worden voor de komende weken, maanden en jaren!
nog een voordeel misschien; een gaming pc met een dikke kaart erin 50% korting!!?!

het zal allemaal wel, pf nu -65%
als je een no-coiner was haal je dit ook in 5-8 jaar.
nu dca kopen iedere maand gaat je inkoop lekker naar beneden, geen garantie van de toekomst maar ik denk bijna zeker dat je op winst gaat komen als je dit aanhoud binnen 3-5 jaar

nothing stops this train

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 23:13
Ik zie geen problemen hoor. Sta alweer €1 in de plus op shiba.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p0inTm9c4QhUh-Us2atxFGX6lV0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jOxOCRN34Zrj3NyWIPAAF0th.jpg?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Geen groene candles chasen, geen groene candles chasen... Al is het op dit punt wel heel moeilijk :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:04

flessuh

Set sail for fail!

n0pe schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:41:
Alle technische analyses daargelaten. Er is fundamenteel een probleem in de cryptospace en dat is dat DeFi wordt misbruikt, "de markt" is verantwoordelijk voor zelfregulering en keer op keer worden er mensen opgelicht en blijken het kaartenhuizen te zijn die bij een crash in elkaar storten. Celsius en Luna zijn omgevallen en laten investeerders in de kou. MicroStrategy staat op het punt van liquidatie (negatieve positie van over de 1.5 miljard). Not your keys not your crypto gaat nu meer op dan ooit.
net als met alles wat in de kinderschoenen staat moet het gewoon een paar keer goed mis gaan voor het stabiliseert.
Ik zie dit nog altijd als groeipijntjes

https://www.dutchsolarboat.com

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVqLOmfRw5EpE_sFLoLG8V5qrlI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTRLbJpk0aWwfT5X1Lojxii5.jpg?f=fotoalbum_large

amen!

nothing stops this train

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:24
flessuh schreef op zondag 19 juni 2022 @ 11:49:
[...]

net als met alles wat in de kinderschoenen staat moet het gewoon een paar keer goed mis gaan voor het stabiliseert.
Ik zie dit nog altijd als groeipijntjes
Het heeft een kans van slagen, vandaar dat ik ook altijd een kleine positie in crypto heb maar het gaat nu wel heel hard de verkeerde kant op. Een magisch >10% rendement door staking waarbij het niet duidelijk hoe dat rendement gehaald kan worden blijft een luchtkasteel. Justitie in de VS begint nu eindelijk wakker te worden en mensen in de NFT/crypto space te vervolgen. Het fundamentele probleem blijft dat mensen te hebberig zijn om controle te hebben over andermans geld. Bedrijven als Celsius halen juist het decentrale deel neer terwijl crypto in de basis veilig is. Exchanges zullen moeten blijven bestaan maar 90% van de fintech bedrijven in de cryptospace verdienen door het leveragen van posities en het uitlenen van crypto. Zolang bedrijven zonder toezicht feitelijk een bank imiteren door centralisatie, leningen, staking etc. gaat het mis.

• troje

troje

was here!

Zijn er stats beschikbaar die laten zien hoeveel kapitaal momenteel wegloopt van defi staking projecten richting cold wallets?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Pelox schreef op zondag 19 juni 2022 @ 07:16:
[...]

Vandaag kan je waarschijnlijk al weer goedkoper je btc terugkopen. Als je dat zou willen tenminste. Zakken zo weer door de 18 heen.
Heb een halve teruggekocht afgelopen nacht. Enkel mijn inleg eruit gehaald. Voelde beter. Nu mag het doen wat het wil in het oneindige :p

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Iedereen gebruik gemaakt van de laatste keer om eth onder de 1.000 te kunnen kopen?

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-11 23:18
Viper sold? Pamp it! XD

• troje

troje

was here!

knakworst schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:14:
Iedereen gebruik gemaakt van de laatste keer om eth onder de 1.000 te kunnen kopen?
Je bedoelt, de laatste kans voordat het volledig instort en de handel stilgelegd wordt?

Verwijderd

Bitcoin bestaat nog maar 13 jaar, als het zich wil ontwikkelen tot een toekomstig relevante assetclass zal het alles moeten kunnen trotseren. Ook een economische horrorcrisis. Stresstesten tot de absolute max. Qua netwerk, qua speculatie, qua adoptie hindernissen.

Er zullen in de toekomst nog vele obstakels overwonnen moeten worden. Lukt dat niet, dan heeft Bitcoin geen bestaansrecht. Maar iedere keer als het wel lukt zal Bitcoin er sterker uitkomen.

En wij mogen het allemaal aanschouwen en er zelfs op speculeren. Prachtig toch?

Ik hodl de fuck on.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:05
Gister helaas vergeten wat bij te kopen onder de 18k dus vanmorgen nog maar wat btc rond de 18.5k ingeslagen

Hoop toch echt dat dit zo’n beetje de bodem is, dan mogen we van mij best een langere periode zijwaarts gaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lekker dit zeg :D, mewnnnnnnn.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Zou toch lachen zijn, gewoon even die candle body boven de 200WMA brengen, alle moonboys weer aan boord en dan alsnog afstorten naar <15K

Verwijderd

BTC100K2021 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:24:
Zou toch lachen zijn, gewoon even die candle body boven de 200WMA brengen, alle moonboys weer aan boord en dan alsnog afstorten naar <15K
Ik zie dit ook nog wel gebeuren idd _O-

• Tominatie
  • Niet online
nee gasten, 69k soon.

• sjorremans
Dead cat bounce of v-shape recory? 😜

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

knakworst schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:14:
En waarom denk je dat?

Crypto is een goddelijk iets voor insider trading. Als vandaag de dag Wall Street gemaakt zou worden zou het over crypto gaan. Insider trading is tam vergeleken met crypto. Nagenoeg geen regulering, alleen witwassen wordt aangepakt en diefstal. Insider trading en whales is the name of the game.

Niet dat je geen gelijk kan krijgen, maar op dit moment lijkt het mij waarschijnlijker dat het lager gaat dan hoger. Te veel onzekerheid en de echte economie is ook over de top heen. Retail (you and me) zal met deze economie geen geld in crypto steken met die inflatie en stijgende kosten.

Ik heb wat leuke winst gepakt, omdat ik op een gegeven moment tevreden was met de winst. Het hielp ook dat ik jarenlang vasthield aan xrp of all crypto.... Op een gegeven moment moet je er zakelijk naar kijken. Verlies durven nemen, maar ook de winst, en dan niet fomo gaan doen als de koers toch stijgt. Want je kunt echt heel makkelijk heel veel geld verliezen. 100K winst potentie is leuk, maar als je een k*tbaantje hebt dan is 20k verlies wel ff snel een jaarsalaris.

Ik weet van niks, ben een dik jaar geleden uitgestapt en winst gepakt. Ik volg het wel nog, puur om de reden dat er nog een halving aankomt in 2023/2024. De NFT craze had me nog een 10x kunnen geven, maar dat vond ik zo dom omdat ík het dom vond en nog altijd vind. Maar de markt bepaald. Bekijk dingen zakelijk, het gaat om geld, veel geld.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wow de pre-vorige moon ATH bijna in 1 keer doorbroken!!!

Verwijderd

Ik zie dit ook nog wel gebeuren idd _O-

• Tominatie
  • Niet online
BEARS IN DISBELIEF
HET BOOTJE VERTREKT

• BTC100K2021

BTC100K2021

Tominatie schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:26:
BEARS IN DISBELIEF
HET BOOTJE VERTREKT
Meneer heeft ook weer een positie, direct weer de caps lock van stal halen en de menigte hypen

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
BEARS IN DISBELIEF
HET BOOTJE VERTREKT
Bootje blijkt lek
Bulls in paniek

Verwijderd

BEARS IN DISBELIEF
HET BOOTJE VERTREKT

• Tominatie
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:27:
[...]

Meneer heeft ook weer een positie, direct weer de caps lock van stal halen en de menigte hypen
im back bitchesss

MOON LAMBO

• sjorremans
siggy schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:26:
[...]

En waarom denk je dat?

Crypto is een goddelijk iets voor insider trading. Als vandaag de dag Wall Street gemaakt zou worden zou het over crypto gaan. Insider trading is tam vergeleken met crypto. Nagenoeg geen regulering, alleen witwassen wordt aangepakt en diefstal. Insider trading en whales is the name of the game.

Niet dat je geen gelijk kan krijgen, maar op dit moment lijkt het mij waarschijnlijker dat het lager gaat dan hoger. Te veel onzekerheid en de echte economie is ook over de top heen. Retail (you and me) zal met deze economie geen geld in crypto steken met die inflatie en stijgende kosten.

Ik heb wat leuke winst gepakt, omdat ik op een gegeven moment tevreden was met de winst. Het hielp ook dat ik jarenlang vasthield aan xrp of all crypto.... Op een gegeven moment moet je er zakelijk naar kijken. Verlies durven nemen, maar ook de winst, en dan niet fomo gaan doen als de koers toch stijgt. Want je kunt echt heel makkelijk heel veel geld verliezen. 100K winst potentie is leuk, maar als je een k*tbaantje hebt dan is 20k verlies wel ff snel een jaarsalaris.

Ik weet van niks, ben een dik jaar geleden uitgestapt en winst gepakt. Ik volg het wel nog, puur om de reden dat er nog een halving aankomt in 2023/2024. De NFT craze had me nog een 10x kunnen geven, maar dat vond ik zo dom omdat ík het dom vond en nog altijd vind. Maar de markt bepaald. Bekijk dingen zakelijk, het gaat om geld, veel geld.
Fiat systeem is nog veel grotere ponzi dan crypto, daarom dus crypto? :+

• Kol Nedra
sjorremans schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:29:
[...]

Fiat systeem is nog veel grotere ponzi dan crypto, daarom dus crypto? :+
fiat ponzi scheme van de Eliten
crypto ponzi scheme van de vrije markt

nothing stops this train

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwtiaHOOPDLf4Wq4tCGPdrGGd70=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Dk4E69G8LLgjMcA6RmFLStQf.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 13:00
Het is maffe zondag blijkbaar? Dan doe ik ook wel even mee;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hkXDukvFgJk_LfQU7sShjGGsL74=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/T4Nd2WLLyodgk2BNvDvN29NG.gif?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Nopheros op 19-06-2022 12:32 ]

Verwijderd

siggy schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:26:
[...]

En waarom denk je dat?

Lees je ons nu echt de les over crypto terwijl je XRP hodler was?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:23

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:27:
[...]

En uitgerekend jij zegt daar iets van.

The irony, it burns.

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Leerzame lessen zijn leerzame lessen? :P

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• BTC100K2021

BTC100K2021

Darrell schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:33:
[...]

En uitgerekend jij zegt daar iets van.

The irony, it burns.
Doelend op mijn username? Touché

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-05 00:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHpOKCcGIu3BCCtYau8_4BA-cfM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/EkvNV9OAYTHlYZDXJ1kKVEZY.gif?f=user_large

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
Ik heb de coins maar naar de ledger gestuurd, zie het over een jaar of twee wel.

Ondertussen een beetje dca-en. Deze dip doet wel wonderen voor mijn GAK 😂

[ Voor 16% gewijzigd door Domino op 19-06-2022 12:35 ]

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uWTcktFRDq1aObvkn5MH894hpHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/86kieYQitnUWYffHPAPrVKOx.png?f=user_large

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Long positie ingenomen op ETH 950$ eens kijken hoe dat uitpakt :P

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• elektriekert
  • Laatst online: 22:31
BEARS IN DISBELIEF
HET BOOTJE VERTREKT
En morgen weer REKTheid te lopen te verkondigen te lopen!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Q_7 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:35:
Long positie ingenomen op ETH 950$ eens kijken hoe dat uitpakt :P
Dat zeg je nu pas :+

• elektriekert
  • Laatst online: 22:31
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:32:
[...]

Jij bent een tijdje pleiten geweest, dan moeten we iets hè!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• Nopheros
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJSzOw5xTktMepmyt6GpyLe-FMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SPCTJzqKLN3HrdMnIvoi6JFX.png?f=user_large

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
Die omslag in de stemming hier blijft toch altijd het mooiste om te zien :D

• Coldcat

Coldcat

HODL

Je leest hier meestal maar een selectief aantal trades, achteraf :)

Hulde voor viper die eerlijk zegt te verkopen op het moment zelf!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Een paar keer ging het mis met long & short enzo |:( durf daar geen uitspraken meer over te doen O+

Puur gokje van 200$ als die nu naar 4,5k zou gaan is het zo'n 2300$ waard :P

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Slux schreef op zondag 19 juni 2022 @ 09:47:
[...]

Oh is SOL onderdeel van die VET meuk ? Ah wat boeit het zolang het maar geld oplevert :P
Vechain is best een mooi project/product. De ontwikkeling lijkt echter achterlijk langzaam te gaan...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0uvBZMcDAIljeAtV9i6JNnxBaQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gx6JygnB3FUZRR5lfGbHKoEy.png?f=user_large

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DyLAwrQVShCD4HK4F87po4hWpgU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Ikcho0afXKiSLpZOImqQdEaR.gif?f=user_large

Zero.

Verwijderd

Coldcat schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:39:
[...]

Niks mis mee toch. Heeft zijn inleg eruit getrokken en van de winst een halve BTC teruggekocht. Kan dus nooit meer verlies maken alleen winst.

This guy fucks

• Tominatie
  • Niet online
Sorry gasten
Ik heb het bipolaire crypto syndroom. Ik kan er dus ook niks aan doen..

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Coldcat schreef op zondag 19 juni 2022 @ 12:39:
[...]

Genoeg mensen hier die eerlijk slechte trades posten vind ik... Of ik heb er toch al een aantal zien passeren, en heb er zelf een aantal gepost. You win some, you lose some.
Pagina: 1 ... 108 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!