Plutus.it - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 74 ... 96 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ESWDYScDzq9HyqdH2YfS9Vxc7Fs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3u9LvVqQRMdFO0uTC97uDlXC.jpg?f=fotoalbum_large
Tsja 25€ voor withdrawal, niet aangekondigd net als de vorige keer. Graaiflatie noemen we dat geloof ik. Ik hoop voor jullie dat jullie nog genoeg op je eigen stack hebben. Ik verwacht nu voor mijn withdrawal van 1 maart wel een berichtje dat er iets niet klopt en dat ze me ‘geholpen hebben’ door een clawback te doen plus de withdrawal hebben gecanceld. Ondertussen de promo met ‘gratis starter’ ook nog altijd niet ontvangen en op t ticket reageren ze na een week nog altijd niet.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:31
Serieus 25 euro, nou dan kan ik net zo goed de plu van mijn vriendin haar kaart die gestopt is niet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tomba schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 06:31:
[Afbeelding]
Tsja 25€ voor withdrawal, niet aangekondigd net als de vorige keer. Graaiflatie noemen we dat geloof ik. Ik hoop voor jullie dat jullie nog genoeg op je eigen stack hebben. Ik verwacht nu voor mijn withdrawal van 1 maart wel een berichtje dat er iets niet klopt en dat ze me ‘geholpen hebben’ door een clawback te doen plus de withdrawal hebben gecanceld. Ondertussen de promo met ‘gratis starter’ ook nog altijd niet ontvangen en op t ticket reageren ze na een week nog altijd niet.
Lekker apps blijven bouwen op eth 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[Afbeelding]
Tsja 25€ voor withdrawal, niet aangekondigd net als de vorige keer. Graaiflatie noemen we dat geloof ik.
Waarom is het graaiflatie? Heb je gezien hoe hoog de gas fees zijn? (althans, gisteren keek ik en toen was het een stuk hoger dan €25...)

Vind ik zelf ook dat ze zsm op Polygon oid over moeten stappen en/of dynamische fees moeten introduceren.

Maar in het huidige systeem met de huidige gas fees is dit wel te begrijpen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 09:15
anandus schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 07:29:
[...]
Waarom is het graaiflatie? Heb je gezien hoe hoog de gas fees zijn? (althans, gisteren keek ik en toen was het een stuk hoger dan €25...)

Vind ik zelf ook dat ze zsm op Polygon oid over moeten stappen en/of dynamische fees moeten introduceren.

Maar in het huidige systeem met de huidige gas fees is dit wel te begrijpen.
Hoe hoog wat dit gisteren dan? Is geen swap he, gewoon een transfer. Op dit moment 58 Gwei, oftewel iets meer dan 4 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lucatoni schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:40:
[...]

Hoe hoog wat dit gisteren dan? Is geen swap he, gewoon een transfer. Op dit moment 58 Gwei, oftewel iets meer dan 4 dollar.
Gisteren was het iets van $30, maar het was wel een piek, inderdaad, si nu weer gedaald

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 06-03-2024 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tormentor1985
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 09:43
anandus schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:52:
[...]

Gisteren was het iets van $30
Tsja als ze nou gewoon direct withdrawal zouden implementeren dan kunnen mensen gewoon zelf een geschikt moment kiezen om plu te sturen.

Nu betalen we voor de pieken terwijl Plutus zelf rustig kan afwachten op een voor hun geschikt moment.

Maar goed ik klaag verder niet. Heb nog meer dan 100 PLU bij metamask staan. Zodra dat op is maar eens kijken of en hoe ik die PLU daar kan weg halen zonder mn reward level te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 20:18
Ze moeten de withdrawal fee echt wat meer dynamisch maken, per minuut een update. Zo lastig moet dan toch niet zijn....

Binnenkort maar eens flink gaan klagen op Discord oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Ze willen gewoon simpelweg niet dat je het eruit trekt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
TWFpa2Vs schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:00:
Ze willen simpelweg geen geld uitgeven aan crypto transacties waar ze zelf niets aan hebben. Niet meer dan logisch alleen update de prijs dan wat vaker zodat we ook de kans hebben om voor een lagere prijs een transactie uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:20
[Afbeelding]
oeffff €25 is enorm veel.
hopelijk tijdelijk ivm ETH fees?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TWFpa2Vs schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 10:00:
Precies dit is de kern van de zaak. Maximaal fiat harken (want lekker wachten tot de gasfee leeg is) en tegelijkertijd de prijs pushen doordat opname zo duur is dat t veelal oninteressant wordt.

In de Plutus telegram groep werd voorbeeldje gepost dat 25€ idd ietwat aan de hoge kant is:

https://etherscan.io/tx/0...77b96019bc010d6deb3b97aee

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 06-03-2024 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Aangezien ze toch met een script werken, zou Plutus in een transactie ook naar meerdere adressen plu kunnen overmaken om zo iets minder gas per transfer kwijt te zijn. Achja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-09 21:38
Hier ook nog wachten, verstuurd naar metamask afgelopen zaterdag, dus zal het komend weekend wel binnenkomen als ik het zo lees ….
Nopheros schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 17:42:
[...]

Het is nog wel een verschil met maandagochtend of maandagavond 23:00.

Zoals ik het begrijp wordt het script op dit moment 1x per week gedraaid, blijkbaar was je net te laat en zit je in de batch van deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hamscho schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:27:
Hier ook nog wachten, verstuurd naar metamask afgelopen zaterdag, dus zal het komend weekend wel binnenkomen als ik het zo lees ….

[...]

Ik lees op telegram dat t momenteel 7-10 dagen normaal is tenzij ze een clawback doen.
Plutus ‘putting the Slow in Crypto’ :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

En toen was de withdrawal fee 25 euro. Ook een manier om de sell pressure te verminderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:07:
En toen was de withdrawal fee 25 euro. Ook een manier om de sell pressure te verminderen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsnEBjiwqZEvE7ZGhGNGECSk1nk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/obIIbmKRiQJHnb7nbJZeIgog.png?f=user_large

en toen was mijn account aangepast :7

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wurmpje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 13:23
Dit zijn op dit moment de GAS fees:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4i4YxAxeD6xNk1K5dVCPo0fOkw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tA1kWTEgKTxFC0x1lIzEVMjx.jpg?f=fotoalbum_large

Dus die €25 lijkt me meer dan terecht.
En ik weet dat in het weekend in combinatie van de nacht de fees lager zijn.

Laten we hopen dat de komende ETH upgrade (13/14 maart?) er echt voor zorgt dat dit aangepakt wordt. Zoals in ieder geval aangegeven.

Deze negativiteit is dus nergens voor nodig zo lijkt me :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wurmpje op 06-03-2024 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06:59
Wurmpje schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 15:56:
Deze negativiteit is dus nergens voor nodig zo lijkt me :)
Als het nu €25 kost om een transfer te doen dan vind ik ook dat de withdrawal nu uitgevoerd moet worden en niet dat je dagen (een week?) moet wachten. Mijn verzoek van 3 dagen geleden is nog niet behandeld en ik zit nog steeds te wachten totdat de PLU op m'n metamask staat. Als ze dan toch wachten tot een moment waarbij ze alles als batch uitvoeren dan kan het ook gewoon in het weekend, tijdens de nacht als de gas fees stukken schappelijker zijn. Echter rekenen ze nu de hoofdprijs terwijl dit niet hun echte kosten zijn als gas fee. Het verschil ertussen strijken ze op als winst brandstof voor de ponzi 8)7

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Warbringer schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 03:50:
[...]

Als het nu €25 kost om een transfer te doen dan vind ik ook dat de withdrawal nu uitgevoerd moet worden en niet dat je dagen (een week?) moet wachten. Mijn verzoek van 3 dagen geleden is nog niet behandeld en ik zit nog steeds te wachten totdat de PLU op m'n metamask staat. Als ze dan toch wachten tot een moment waarbij ze alles als batch uitvoeren dan kan het ook gewoon in het weekend, tijdens de nacht als de gas fees stukken schappelijker zijn. Echter rekenen ze nu de hoofdprijs terwijl dit niet hun echte kosten zijn als gas fee. Het verschil ertussen strijken ze op als winst brandstof voor de ponzi 8)7
Dat vond ik altijd al eigenlijk ;) 45 (+2) dagen zou toch meer dan genoeg tijd mogen gunnen om te checken of een cashback terecht is vind ik. Het is ook een tijdje 24 uur geweest (nog steeds veel in de crypto wereld maar overkomelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Bij mij is de 'Starter Plan - 100% Back in PLU promo' (ruimschoots!) toegepast vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFMvDOGb2I3bk3PDR_0vhaAoYDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kSOc1CvXqS8Nqgo1XATB8L1X.png?f=fotoalbum_large

Hoor ook dat het metal 5000€ spend verhaal ook verholpen is, bij jou ook @enermax ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
@Tomba Ja, geen stack, metal kaart en 6k :P Waarschijnlijk is dit niet meer mogelijk nu omdat de FAQ is aangepast. Als metal kaarten live gaan dan koop ik weer de hero stack voor de 3 maanden double perks. Extra 7perksx10x3=210 euro.

[ Voor 97% gewijzigd door enermax op 07-03-2024 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 00:00
enermax schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:33:
@Tomba Ja, geen stack, metal kaart en 6k :P Waarschijnlijk is dit niet meer mogelijk nu omdat de FAQ is aangepast. Als metal kaarten live gaan dan koop ik weer de hero stack voor de 3 maanden double perks. Extra 7perksx10x3=210 euro.
't is 7 x 20 x 3 = 420 :) bedrag van de perks wordt verdubbeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Tomba schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:51:
Bij mij is de 'Starter Plan - 100% Back in PLU promo' (ruimschoots!) toegepast vandaag:
[Afbeelding]

Hoor ook dat het metal 5000€ spend verhaal ook verholpen is, bij jou ook @enermax ?
Ik heb het ook gekregen, de 3.45 PLU bonus. Wat moest je er eigenlijk voor doen? Ik ben nog vrij nieuw met Plutus 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-09 14:39
Eerste berichten druppelen binnen op reddit dat mensen de kaart kunnen toevoegen in Apple pay. Zelf loop ik vast bij de Kaartverificatie. Daar probeert ie naar +00 0000 0000 te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Wausser90 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 22:42:
Eerste berichten druppelen binnen op reddit dat mensen de kaart kunnen toevoegen in Apple pay. Zelf loop ik vast bij de Kaartverificatie. Daar probeert ie naar +00 0000 0000 te bellen
Vooralsnog alleen voor de UK begrijp ik. Zowel ApplePay als GPay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 09:15
nevermind, foutieve reactie

[ Voor 95% gewijzigd door lucatoni op 08-03-2024 15:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tX1BSV6/stacking.jpg

Stacking teaser...

Te weinig details bekend, maar de hoop is dus blijkbaar dat het niet alleen voor metal-houders is maar breder wordt getrokken dan dat. To be continued. Wil wel stacken voor de dagelijkse boodschappen :)

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 08-03-2024 19:21 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43

Coldcat

HODL

Dikke plu! Dumpkans!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:13
Tomba schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 13:30:
[...]

Ik help je hopen dat we dat nog ooit gaan halen ;)
Nou die 7 dollar hebben we dan rap nogmaals aangetikt 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

paul-s83 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 07:47:
[...]

Nou die 7 dollar hebben we dan rap nogmaals aangetikt 😉
Jouw order ook gehit? Nice lekker gewerkt dan want we gaan al weer rap naar beneden.
Ik heb op 6.61 nog klein beetje kunnen verkopen zodat breakeven weer een klein stukje dichterbij komt :)
Helaas zijn de withdrawals weer weken-werk bij Plutus momenteel dus t was slechts een heel klein beetje stack.

Ter indicatie de kosten van MetaMask naar KuCoin overigens;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XE6CMFZJId88B8Tbzn0EHmPc5Oo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eb4zT443VoeT242JLV57AqzW.jpg?f=fotoalbum_large
(Even gecheckt uiteindelijke kosten waren 0.00385 ETH)
Withdrawal fee adjustment wen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul-s83
Order idd gehit. Tijdje geleden al een Limit Sell order op Kucoin aangemaakt. Dus hoef niet in de gaten te houden wanneer er weer een pump plaatsvind. Volume is vaak dun dus de kans dat je dan nog kan profiteren is niet heel groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:53
@paul-s83 Daarom heb ik een sell laddertje gemaakt tot bijna 8 usdt helaas de laatste 2 order niet gehit. Kan ik er toch weer mooi een flufje ETH van halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
@BurnerT die laatste sell orders zullen nu ook wel gehit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Hmm, vreemd, saldo klopt niet, het verschil is precies het bedrag wat ik richting Vattenfall heb gekopt. De factuur staat iig nog op betaald bij Vattenfall.

-edit-
Na wat spitten zie ik de afschrijving van Vattenfall op dit moment wel in de app, maar via de webinterface is ie niet (meer?) te vinden onder de Pluton tab, wel bij Banking onder transactions (en in de pdf van je transacties) maar dan zonder naam. Daar gaat dus iets niet goed :/ Anderen die hier in dit topic ook deze route bewandelen: hou het even in de gaten. Heb een ticket aangemaakt.

Ook zie ik nog:
- de reservering staan van m'n Amazon-order (die heb ik binnen en moet dus allang gecorrigeerd zijn)
- retourpin-transactie die al afgerond had moeten zijn (donderdag) is ook nog niet bijgeschreven.

Iemand anders ook een vergelijkbare situatie op dit moment? Opvallend.

[ Voor 50% gewijzigd door 2Dutch op 11-03-2024 00:31 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:46

Rouwette

Rouwette.com

Retour pinnen doe ik altijd naar mijn gewone bankrekening.

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Rouwette schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:56:
Retour pinnen doe ik altijd naar mijn gewone bankrekening.
Ik normaal ook hoor, maar vorige keer eens geprobeerd met Curve > Plutus, en dat ging goed :P Dan staat het in ieder geval weer lekker makkelijk direct op de Plutus-rekening. Scheelt weer heen-en-weeren vanaf een andere IBAN :)

[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 11-03-2024 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Curve zijn boeven en vertragen bijna alles :( Laatst een dubbele boeken die pas naar 3 weken ofzo werd gecorrigeerd en terugbetalingen worden ook altijd pas naar een paar dagen doorgezet naar de betreffende CC maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamscho
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-09 21:38
2 maart overboeking plu naar metamask gemaakt maar nog steeds wachten - 1x per week toch een batch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

It seems there was some kind of display glitch. I can confirm your transaction to Vattenfall was settled, but unfortunately, it is not eligible for PLU rewards.
Oh? Zeker in verband met hun mogelijke nieuwe energy-perk die eraan komt nu ineens de PLU intrekken, of er werd zeker te veel gebruik van gemaakt. Let dus even op, mede energierekening-betalers ;)

certain specific cases, like utility bill payments, may be eligible for rewards.

Maar goed ze geven geen antwoord op het afwijkende saldo, wel ff belangrijk :o
TWFpa2Vs schreef op maandag 11 maart 2024 @ 06:27:
Curve zijn boeven en vertragen bijna alles :( Laatst een dubbele boeken die pas naar 3 weken ofzo werd gecorrigeerd en terugbetalingen worden ook altijd pas naar een paar dagen doorgezet naar de betreffende CC maatschappij.
Heb er normaal weinig last van, maar ik heb ook weinig zin om elke keer allerlei vastgehouden bedragen los te moeten markeren en in de gaten houden, dan rammel ik liever direct de Plutus-kaartdetails erin of PayPal. En als Plutus eens Apple Pay mogelijk maakt...hint hint ;)

[ Voor 36% gewijzigd door 2Dutch op 11-03-2024 13:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
2Dutch schreef op zondag 10 maart 2024 @ 23:53:
Hmm, vreemd, saldo klopt niet, het verschil is precies het bedrag wat ik richting Vattenfall heb gekopt. De factuur staat iig nog op betaald bij Vattenfall.

-edit-
Na wat spitten zie ik de afschrijving van Vattenfall op dit moment wel in de app, maar via de webinterface is ie niet (meer?) te vinden onder de Pluton tab, wel bij Banking onder transactions (en in de pdf van je transacties) maar dan zonder naam. Daar gaat dus iets niet goed :/ Anderen die hier in dit topic ook deze route bewandelen: hou het even in de gaten. Heb een ticket aangemaakt.

Ook zie ik nog:
- de reservering staan van m'n Amazon-order (die heb ik binnen en moet dus allang gecorrigeerd zijn)
- retourpin-transactie die al afgerond had moeten zijn (donderdag) is ook nog niet bijgeschreven.

Iemand anders ook een vergelijkbare situatie op dit moment? Opvallend.
Bij mij is opeens vandaag Vattenfall nogmaals afgeschreven. Zie nu 2 transacties: een van afgelopen vrijdag (die is correct, en overigens nog pending) en vandaag een voor hetzelfde bedrag die NIET pending is. Klopt dus niets van.

Heb een ticket ingeschoten.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bananeman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:48:
[...]

Bij mij is opeens vandaag Vattenfall nogmaals afgeschreven. Zie nu 2 transacties: een van afgelopen vrijdag (die is correct, en overigens nog pending) en vandaag een voor hetzelfde bedrag die NIET pending is. Klopt dus niets van.

Heb een ticket ingeschoten.
Misschien hebben ze aan de achterkant er een filter op gezet om PLU uitkering te voorkomen / voorbereiding perk maar is het nu kaputt :+ Maar dit wil je niet hebben bij alle andere items waar ze een perk van willen maken natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:52:
[...]

Misschien hebben ze aan de achterkant er een filter op gezet om PLU uitkering te voorkomen / voorbereiding perk maar is het nu kaputt :+ Maar dit wil je niet hebben bij alle andere items waar ze een perk van willen maken natuurlijk ;)
Sowieso benieuwd wat hun redenatie is om Vattenfall ineens niet meer eligible voor rewards te maken. Van de andere kant, ze gaan van links naar rechts qua beleid dus ik geloof het allemaal wel. Fun while it lasts :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:47
Klein vraagje.. Ben momenteel ingelogd in plutus met metamask gekoppeld. De walletadressen komen overeen. Toch blijft de withdrawal button inactief (grijs), iemand een idee?

edit ben wel overgegaan op de gratis variant. Mag toch aannemen dat je de hiervoor verkregen plu wel kan withdrawen? :/

[ Voor 27% gewijzigd door PHPResource op 11-03-2024 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:08:
Klein vraagje.. Ben momenteel ingelogd in plutus met metamask gekoppeld. De walletadressen komen overeen. Toch blijft de withdrawal button inactief (grijs), iemand een idee?

edit ben wel overgegaan op de gratis variant. Mag toch aannemen dat je de hiervoor verkregen plu wel kan withdrawen? :/
Same here. Geen idee eigenlijk waarom dit is. Zag het laatst ook al een keer, maar was volgende keer out-of-the blue weer actief.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:52:
[...]

Heb inmiddels antwoord op mijn ticket, ze zeggen dat er geen dubbele transactie is. Maar intussen is mijn account balance wel te laag, m.a.w. alsof er 2x is afgeschreven.

Ze hebben meteen het ticket gesloten maar ik heb het maar weer geopend. Wat een zooitje.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 14:08:

Niet betalen = geen withdrawal... Dus withdrawal gaat jou 6,99+25 euro kosten. Ik hoop voor je dat je genoeg Plu hebt to make it worth your while.

On a different note; geld van Plutus afkrijgen is letterlijk onmogelijk gemaakt. Heb een flinke refund gehad en dat geld zit nu dus 'vast' bij Plutus vanwege de 'tijdelijke' blokkade op overboeken. Ook funding van Revolut is niet meer mogelijk. Ook fijn dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:47
Tomba schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:46:
[...]

Niet betalen = geen withdrawal... Dus withdrawal gaat jou 6,99+25 euro kosten. Ik hoop voor je dat je genoeg Plu hebt to make it worth your while.

On a different note; geld van Plutus afkrijgen is letterlijk onmogelijk gemaakt. Heb een flinke refund gehad en dat geld zit nu dus 'vast' bij Plutus vanwege de 'tijdelijke' blokkade op overboeken. Ook funding van Revolut is niet meer mogelijk. Ook fijn dus...
Zijn de withdraw kosten al 25 euro geworden.. damn
Het is dat ik er genoeg aan heb verdiend maar het is wel belachelijk dat ik nu niet verder kan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:49:
[...]

Het is dat ik er genoeg aan heb verdiend maar het is wel belachelijk dat ik nu niet verder kan verkopen
Zijn de ETH netwerk kosten wat uiteraard fluctueert in prijs. Plutus update de kosten aan hun kan helaas maar af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

PHPResource schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:49:
[...]

Yup, als je dan ziet dat een withdrawal tussen de $15 en $18 kost is het gewoon een heel dik verdienmodel voor Plutus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:51:
[...]

Yup, als je dan ziet dat een withdrawal tussen de $15 en $18 kost is het gewoon een heel dik verdienmodel voor Plutus.
Je wilt het ook niet echt snappen volgens mij.

Tussen 4 en 7 maart was de gemiddelde prijs voor een transactie hoger dan 25 dollar. Tot nu toe is het dus vrij gemiddeld. (Net zoals de vorige keer dat je hierover klaagde en de withdrawal fee ook redelijk gemiddeld uitkwam).

Zoals eerder aangegeven kunnen ze de prijs beter wat vaker updaten of beter gewoon dynamisch maken.. Dan kun je tenminste nog zelf kiezen om op een goedkoper moment de transactie uit te voeren.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 11-03-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Ik krijg sinds een paar maanden ook geen cashback meer op mijn huurbetalingen. Door dit geintje en gedoe bij Curve als het gaat om terugstorten van reservingen, merk ik bij mijzelf dat ik steeds meer met een andere cryptokaart betaal. Plutus hou ik iig voor de perks nog wel aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Nopheros schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:55:
[...]

Tussen 4 en 7 maart was de gemiddelde prijs voor een transactie hoger dan 25 dollar. Tot nu toe is het dus vrij gemiddeld. (Net zoals de vorige keer dat je hierover klaagde en de withdrawal fee ook redelijk gemiddeld uitkwam).

Zoals eerder aangegeven kunnen ze de prijs beter wat vaker updaten of beter gewoon dynamisch maken.. Dan kun je tenminste nog zelf kiezen om op een goedkoper moment de transactie uit te voeren.
Nog beter, je zou je verdiende PLU (terug) moeten kunnen gebruiken voor uitgaven met de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Masstje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:58:
[...]

Nog beter, je zou je verdiende PLU (terug) moeten kunnen gebruiken voor uitgaven met de kaart.
Nog beter inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bananeman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:29:
Heb inmiddels antwoord op mijn ticket, ze zeggen dat er geen dubbele transactie is. Maar intussen is mijn account balance wel te laag, m.a.w. alsof er 2x is afgeschreven.

Ze hebben meteen het ticket gesloten maar ik heb het maar weer geopend. Wat een zooitje.
En mijn balance is 150 euro te hoog, alsof de factuur dus niet betaald is/transactie is teruggedraaid. Hou uiteraard ook de Vattenfall-site in de gaten. Ergens is er weer wat kaputto :P
Anders maar Naga pay voor de energierekening, beter iets dan niets aan cashback :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Nu online
Lijkt me toch dat ze er een verdienmodelletje aan over houden op deze manier, is al 1 jaar nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Masstje schreef op maandag 11 maart 2024 @ 18:07:
[...]

Lijkt me toch dat ze er een verdienmodelletje aan over houden op deze manier, is al 1 jaar nu?
Misschien houden ze er netto wel wat aan over inderdaad, zou best kunnen. Neemt niet weg dat er ook momenten zijn dat het omgedraaid is.

Oorspronkelijk legde Plutus 5k - 10k per week bij voor de transactie kosten, daarom is de fee toen ook van 3 usd naar 7 usd gegaan. Denk niet dat ze er rijk van worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nopheros schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:55:
[...]

Het is niet zo moeilijk om hier te checken dat elke withdrawal nu een 5-17.50€ oplevert voor Plutus:
https://etherscan.io/addr...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

En vwb de door jou genoemde 4-7 maart heb ik snel van elke datum een transactie aangeklikt:

4 maart: $11.50
5 maart: $9.03
6 maart: $8.37
7 maart: $19.64

Dus inderdaad net als de vorige keer dat ik erover klaagde een mooie manier van fiat harken voor Plutus.

Ik ben echt blij voor je dat je zo tevreden bent met Plutus dat je alles wat je als aanval ziet persoonlijk oppakt, maar kan het aub een ietsje pietsje minder?

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 11-03-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik hou me trouwens aanbevolen voor een manier om mijn fiat van Plutus af te krijgen. Revolut en Bunq gaan niet, iemand nog een gouden tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Tomba schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:11:
Ik hou me trouwens aanbevolen voor een manier om mijn fiat van Plutus af te krijgen. Revolut en Bunq gaan niet, iemand nog een gouden tip?
Een amazon kadobon, hier kun je zelf invullen wat de waarde moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

zenith schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:22:
[...]

Een amazon kadobon, hier kun je zelf invullen wat de waarde moet zijn.
Ja die tip had ik inderdaad gehad, maar zoek echt naar een fiat exit mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Tomba schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:07:
[...]

Het is niet zo moeilijk om hier te checken dat elke withdrawal nu een 5-17.50€ oplevert voor Plutus:
https://etherscan.io/addr...4643ef32a2ab285be89ce1fcd

En vwb de door jou genoemde 4-7 maart heb ik snel van elke datum een transactie aangeklikt:

4 maart: $11.50
5 maart: $9.03
6 maart: $8.37
7 maart: $19.64

Dus inderdaad net als de vorige keer dat ik erover klaagde een mooie manier van fiat harken voor Plutus.

Ik ben echt blij voor je dat je zo tevreden bent met Plutus dat je alles wat je als aanval ziet persoonlijk oppakt, maar kan het aub een ietsje pietsje minder?
Maak je nu, net zoals de vorige keer, niet de fout dat dit maar een deel van de kosten zijn?

Dezelfde site geeft zelf aan dat de gemiddelde transactie kosten op 6 januari 28 dollar bedroegen. Dat komt ook overeen met transacties fees die collega's uit het slowchat topic melden m.b.t. ETH.

Etherscan.io:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqChhULq1ylf7GPteLof9M0PUAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y6BJSSu1cIx3ut9slkx6CGAF.png?f=fotoalbum_large
Tomba schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:07:
[...]

De vorige keer kwam je aanzetten met screenshots van 2,5 dollar transactie fees terwijl het overduidelijk al op 8 dollar zat.

[EDIT]
Zelf maar even getest, een transactie naar Kucoin lijkt op dit moment bijna 12 dollar te kosten over het ETH netwerk.. Dat is iig wel een flink stuk lager dan 25 dollar idd.

Bovenstaande grafiek gaat niet verder dan 10/3.

[ Voor 19% gewijzigd door Nopheros op 11-03-2024 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[b]Nopheros schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:37:[/
[...]

[EDIT]
Zelf maar even getest, een transactie naar Kucoin lijkt op dit moment bijna 12 dollar te kosten over het ETH netwerk.. Dat is iig wel een flink stuk lager dan 25 dollar idd.

Bovenstaande grafiek gaat niet verder dan 10/3.
Fijn dat je even gekeken hebt en het zelf ook ziet. Op 9-3 had ik zelf ook al een voorbeeld gedeeld:
Tomba in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"

Inmiddels wacht ik 11 dagen op de withdrawal, helaas nog altijd geen ETH toegevoegd aan de reward wallet, tot ze dat doen zal iedereen nog langer moeten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bananeman schreef op maandag 11 maart 2024 @ 16:29:
[...]

Zijn ze inmiddels zo lief geweest om alsnog je vraag te bekijken :P Kreeg zelf vandaag deze:
I have escalated your case with our team to find the source of this error.
Heb sowieso altijd genoeg extra saldo erop staan, fopt mij niet dat ze het terugdraaien en ik ineens voor schut sta in een winkel ofzo :+

To be continued, laten we hopen dat dit niet te veel personen (en transacties) treft.

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 12-03-2024 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
2Dutch schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 19:17:
[Twitter]
[Afbeelding]

Stacking teaser...

Te weinig details bekend, maar de hoop is dus blijkbaar dat het niet alleen voor metal-houders is maar breder wordt getrokken dan dat. To be continued. Wil wel stacken voor de dagelijkse boodschappen :)
Lees dit net pas, goed vooruitzicht. Ben wel een beetje klaar met steam en amazon cadeaubonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Heeft iemand nog een update rondom Apple Pay toevallig? Q4 was een uitdaging, Q1 lijken ze ook niet te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:49:
Heeft iemand nog een update rondom Apple Pay toevallig? Q4 was een uitdaging, Q1 lijken ze ook niet te halen?
Laatste info op Discord is dat Apple en Google pay werken in de UK. Lijkt dus voortgang in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09 15:03
Knip, offtopic

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 12-03-2024 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:49:
Voor UK users is zowel GPay als ApplePay nu actief. De rest moet nog wachten, bij gebrek aan officiele aankondiging onbekend voor hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 00:00
Nopheros schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:46:
[...]

Lees dit net pas, goed vooruitzicht. Ben wel een beetje klaar met steam en amazon cadeaubonnen..
Inderdaad, en voor Plutus zit er niet veel nadeel aan want de hoeveelheid PLU die ze dit kost blijft gelijk.
In de originele communicatie zouden alleen de twee hoogste tiers metal cards stackable perks krijgen, maar hopelijk idd voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Is het voor een withdrawal nog slim om even de ETH update af te wachten, of zal dit weinig veranderen?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

NeoflexNL schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:14:
Is het voor een withdrawal nog slim om even de ETH update af te wachten, of zal dit weinig veranderen?
Als t goed is gaan de gasfees naar beneden, dus zou de moeite kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
2Dutch schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:47:
[...]

Zijn ze inmiddels zo lief geweest om alsnog je vraag te bekijken :P Kreeg zelf vandaag deze:
Ze maken er een zooitje van. Ze zeggen dat er maar 1 keer is afgeschreven, maar er zijn 2 transacties zichtbaar. Ik moest de transacties downloaden, heb ik gedaan, en daar is maar 1 transactie zichtbaar en dat is de foutieve en niet de correcte - die is namelijk nog pending.

Heb maar weer gereageerd op het ticket met screenshots... to be continued, helaas.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 06:13:
[...]

Inmiddels wacht ik 11 dagen op de withdrawal, helaas nog altijd geen ETH toegevoegd aan de reward wallet, tot ze dat doen zal iedereen nog langer moeten wachten :/
Reward wallet is weer aangevuld dus ze zijn waren weer aan het uitbetalen. Aan mij zijn ze helaas nog niet toegekomen :'(

[update]
Laat nog maar weg dus, 12 dagen and counting en het flufje ETH is weer op.

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 13-03-2024 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Wat een zooitje maakt Plutus ervan.

Ze bleven claimen dat er niet dubbel was afgeschreven en dat ik de transacties kon downloaden van de website als bewijs. Dan krijg je een PDF met transacties die je niet zomaar in Excel ofzo kunt gooien.

Ik heb die PDF gedownload en vervolgens alle bedragen eruit gefilterd. Die in een Excel-sheet gezet, en wat blijkt? Een verschil van exact het bedrag waarvan ik claimde dat het dubbel is afgeschreven.

Die hele meuk aan Plutus gestuurd. Ze lossen het maar op, ik heb onomstotelijk bewijs geleverd.

Zul je zien dat ze mijn bewijs in twijfel gaan trekken, maar het komt rechtstreeks uit hun systeem dus geen discussie mogelijk.

Amateurs.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bananeman schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:09:

Ze bleven claimen dat er niet dubbel was afgeschreven en dat ik de transacties kon downloaden van de website als bewijs. Dan krijg je een PDF met transacties die je niet zomaar in Excel ofzo kunt gooien.

Ik heb die PDF gedownload en vervolgens alle bedragen eruit gefilterd. Die in een Excel-sheet gezet, en wat blijkt? Een verschil van exact het bedrag waarvan ik claimde dat het dubbel is afgeschreven.

Die hele meuk aan Plutus gestuurd. Ze lossen het maar op, ik heb onomstotelijk bewijs geleverd.

Zul je zien dat ze mijn bewijs in twijfel gaan trekken, maar het komt rechtstreeks uit hun systeem dus geen discussie mogelijk.

Amateurs.
:N Frustrerend tot en met dat ze niet fatsoenlijk dingen uitzoeken voor hun klanten.
Heb zelf nog niks gehoord na de 'escalation', en dat gaat dan ook nog eens over iets in hun nadeel. En ondertussen maar de gele marker weer afgestoft. Gelukkig was de reservering van Amazon wel inmiddels retour. Zou wat zijn als je bij je normale bank er steeds met een spreadsheet en markeerkleur op los moest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:32
Hier eenzelfde verhaal. Maar gezien het feit dat ik al quite sta op mijn Hero heb ik het maar gelaten voor wat het is. Er is geen usecase zoals bij bijvoorbeeld Crypto.com (Exchange) dus ik profiteer zolang het kan en dat is nog elke maand 😎
(Toevoeging; 150 is veel geld, bij mij was het minder, dus dat maakt het anders

Iemand al duidelijkheid of de kosten van het overboeken al lager zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door BektLekker op 14-03-2024 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
BektLekker schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 08:42:

Iemand al duidelijkheid of de kosten van het overboeken al lager zijn?
25€ om plu te versturen gisteren.
Gelukkig gaat het om 60 plu, maar toch. Andere Eth verzending was gisteren 5,10€ naar exchange, klopt er toch iets niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
@NordicMan Je moet erc20 (PLU) vermenigvuldigen met x3 standaard eth waarde. In ledger moet je echt een PLU getal invullen om de erc20 prijs te zien. Eth transactie is nu (goedkoop) $3.8. Erc20 $12.

https://etherscan.io/gastracker#costTxAction

Probeer 's morgen te versturen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AIa5PVrsmrJjfu9zS6Zrg0uBqNM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nHImiZSF7exiVlUEVx9Kw5MG.jpg?f=user_large

[ Voor 45% gewijzigd door enermax op 14-03-2024 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
@enermax bijgeleerd! maar het punt blijft: zelfs op de duurdere momenten, kost een erc20 transactie dus geen 25€😑

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
NordicMan schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:06:
@enermax bijgeleerd! maar het punt blijft: zelfs op de duurdere momenten, kost een erc20 transactie dus geen 25€😑
Een test tranactie van ETH van mij enkele dagen geleden kwam uit op 12 dollar, als je dat inderdaad x3 zou moeten doen dan kom je uit op 36 dollar = +/- 33 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

NordicMan schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:06:
Hopelijk gaat de fee snel weer naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:32
Pffff 25 euro… dan duurt het wel even voordat het versturen rendabel is. Als je 40plu verstuurd ben je 10% aan kosten kwijt… geen 100% gratis geld, maar 90% 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BektLekker schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 18:55:
Pffff 25 euro… dan duurt het wel even voordat het versturen rendabel is. Als je 40plu verstuurd ben je 10% aan kosten kwijt… geen 100% gratis geld, maar 90% 😂
Ruim 99 procent gratis geld. Minder dan een procentje voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/scbOZkDWsbOuXNQGuqs_PHjxfqA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c7rrfonUL3kon5Hnogx7ZxuJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
knakworst schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:07:
[...]

Ruim 99 procent gratis geld. Minder dan een procentje voor mij.

[Afbeelding]
Heb je in al die tijd ook daadwerkelijk maar 1 withdrawal gedaan? Ik ben oprecht benieuwd waar iedereen qua effectief cashback percentage op uit komt.

~270 PLU in 45 dagen vind ik wel een nette score. Ik haal 40 niet eens.

[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 14-03-2024 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

In de tijd van de dex heb ik meerdere keren 30 euro per dag gecasht. En ik heb een stack van 500 op de ledger die ik steeds afroom. Maar heb voornamelijk met grote trades winst gemaakt. Dat doe ik in de bull niet meer, btc hodl'en is veel winstgevender.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
exelletor schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:15:
[...]

Heb je in al die tijd ook daadwerkelijk maar 1 withdrawal gedaan? Ik ben oprecht benieuwd waar iedereen qua effectief cashback percentage op uit komt.
Niet zo hoog meer :(

Mijn devies was: Als €50, dan erafhalen.
Met €3 kosten was dat prima. Bij €7,50 nog net aan, maar zat ik al te wachten tot het eerder richting €75 was.

... Maar nu met €25? Ik weet het echt niet. Ik weet ook niet of ik überhaupt doorga met Plutus als de kosten zo hoog blijven of nog hoger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 20:19:
In de tijd van de dex heb ik meerdere keren 30 euro per dag gecasht. En ik heb een stack van 500 op de ledger die ik steeds afroom. Maar heb voornamelijk met grote trades winst gemaakt. Dat doe ik in de bull niet meer, btc hodl'en is veel winstgevender.
Same, dat was gewoonweg ideaal: hup naar je kaart en spenden maar. Heb geen idee hoe hard die fees na die ETH veranderingsbingo ook echt gaan afnemen. Hoef echt niet elke maand af te romen, maar fees die hoger zijn dan mijn abo (en dan heb ik Premium) doet wel wat ze willen: ik spaar even door...

Laat ze maar vlot met het stacken van perks komen dan, hoef ik me in ieder geval nooit meer af te vragen of ik die 3 perks per maand op krijg of niet, de verplichte supermarktrun (nou in theorie dan, ze bezorgen lekker hiero) ontkom je nooit :P

[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 14-03-2024 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

PLU moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 14:12
Bananeman schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 21:09:
Bij mij nu ook...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nKB0wufopo0cU-IsuA2VXy-ZLS4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EpIqWenfEBxDk73phhNDrCpK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Exact dit heb ik dus idd. Wat een rommeltje. Bijzonder ook dat jij nu een negatief saldo hebt :+ Fout ligt gewoon bij Plutus en ze moeten het fixen.

Heb je al een ticket aangemaakt?

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Ik ben een beetje 'ticket murw' dus wacht tot na het weekend met er weer eentje inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Geef je inloggegevens maar, doe ik het wel voor je :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Nu online
Bananeman schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 08:19:
Geef je inloggegevens maar, doe ik het wel voor je :+
Account met negatief saldo overnemen, onze redder in nood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Blijkbaar. Ik had PLU withdrawd, vlak voor de kosten naar €25 gingen. Was zo'n €50 aan PLU.

Is vannacht aangekomen, was het bij cashen €80. Okee, lekker :P Soms zijn die trage withdrawals in je voordeel (al zal het natuurlijk net zo vaak in je nadeel zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wel een bijzonder ontmoedigingsbeleid om onder PLU uitdelen voor energierekeningen uit te komen :+
Jullie werden 2x belast, ik kreeg het weer terug..gratis geld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ik heb mijn geld terug, dus geen dubbele afboeking meer.

Echter is nu de tweede transactie in stand gehouden, niet de eerste (=de correcte), waardoor ik geen PLU heb ontvangen. Heb maar weer een bericht gestuurd in het ticket :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
Ze laten ons wel werken hè voor die cashback? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
voortaan niet meer instant? van bank naar je PLU account?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Kol Nedra schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 15:44:
voortaan niet meer instant? van bank naar je PLU account?
2 uur geleden nog wel
Pagina: 1 ... 74 ... 96 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor de Plutus kaart. Voor andere (crypto) betaalkaarten incl. Curve kan je terecht in de andere topics. Voor het vergelijken van kaarten kan je in Het Grote Cryptobetaalkaartentopic terecht.