Een geluidjes producerende alamat van de zonnepanelen of laadpaal leverancier heb ik hier ook, meer een rateltje hier haha.paQ schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 17:13:
[...]
En daarom lekker links laten liggen.
1 hevig zoemende EMAT in mijn groepenkast vond ik ook meteen genoeg om de laatste te zijn.
Deze hele pingpong is onnodig.
Een beetje gerenomeerd knap merk graag, zeker als je hele woning er van afhankelijk is, en in theorie veel meer stroom dan de reguliere 3x25A aan je groepenkast kan leveren.
Ook Chinezen gebruiken Eaton of Siemens in hun producten. Maar iets zegt me dat die Powerhub van 800 euro dat niet heeft.
Chint zou zomaar beter kunnen zijn, ook dan de niet huismerken, ik weet t niet. Wat mij onhandig lijkt aan Chint is dat je vaak niet in 1 oogopslag kunt zien waar je naar kijkt, dat je daarvoor een QR code aan zijkant moet scannen. (ze maken onder dezelfde typenummers en zelfde uiterlijk versies die niet gebruikt mogen worden in Nederland en anderen die wel toepasbaar zijn en je hebt dus distributie nodig die oplet en voor je ze toepast moet je ook meer tijd eraan besteden). Dat lijkt mij tricky en daarmee dicht bij een verkoopverbod??