‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee dit zat ook al in MW 2019. Toen moesten we ook al veranderen en iedereen zat toen ook al te campen. Dat gebeurd er als mensen niet op de mini map komt te staan. I.c.m. dead silence die geen perk is word je gewoon gepunished voor het agressief spelen...Poulske schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:08:
Ik was geabonneerd up de subreddit van MW2 maar snel weer geleaved, wat een azijnzeikers daar. Ze kunnen tegen geen enkele verandering. Vooral de dot op de mini map, persoonlijk vind ik het wel een fijne toevoeging, men kan niet meer constant op die map kijken, maar moet actief naar het geluid gaan luisteren.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Nee, maandagavond om 19:00u sluit de beta.Rebel8319 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 06:34:
Is het nou zo , dat we vanaf vrijdag , het weekend , maar ook de rest vd week nog kunnen spelen ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren echt 5 keer achter elkaar gehad omdat het zo in mijn systeem zit.
Hopelijk laten ze de verandering nu maar eens staan.AlwaysNick schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:28:
[...]
Nee dit zat ook al in MW 2019. Toen moesten we ook al veranderen en iedereen zat toen ook al te campen. Dat gebeurd er als mensen niet op de mini map komt te staan. I.c.m. dead silence die geen perk is word je gewoon gepunished voor het agressief spelen...
Kan je nu nog tegen bots spelen op xbox of lukt het niet meer. Op playstation lukt dat niet denk ikG_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:40:
Ik was gisteravond positief verrast ondanks ik tegen bots speelde, het speelt heerlijk weg!
Gisteravond kon ik dit nog wel, heb het vandaag nog niet getest.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:55:
[...]
Kan je nu nog tegen bots spelen op xbox of lukt het niet meer. Op playstation lukt dat niet denk ik
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is maar een beta uiteindelijkcrimby schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:51:
Wat ik overigens gruwelijk irritant vind (op PS5) is dat als je game opstart en uiteindelijk connected bent dat je eerst al die nieuwsberichten zien (banners). Dat was in de vorige editie ook, toen kon je dat wegklikken door op rondje te klikken. Nu moet je naar beneden gaan... klinkt als iets klein maar als je het nu wegklikt, dan ga je weer naar het startscherm en moet je weer opnieuw connecten.
Gisteren echt 5 keer achter elkaar gehad omdat het zo in mijn systeem zit.
Zou dat niet in de reguliere game ook zitten dan? Die nieuwsberichten/banners had je in vorige edities ook..
Heb je bij alle edities gehad hoor. Mss komt dit op een andere plaats . En is het nu puur voor publiciteit om de game te kopencrimby schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:57:
[...]
Zou dat niet in de reguliere game ook zitten dan? Die nieuwsberichten/banners had je in vorige edities ook..
Hier lukt het alleszins niet.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:55:
[...]
Kan je nu nog tegen bots spelen op xbox of lukt het niet meer. Op playstation lukt dat niet denk ik
Gisteren ook niet.
Maar ik had de beta gedownload op Xbox en vlak erna kreeg ik een update van 3gb dus misschien hebben ze met die laatste update gezorgd dat je niet meer local kan spelen.
Er staat steeds logging into Demonware om dan een error te geven: server maintenance….
Spijtig, anders kon ik de instellingen toch al beetje aanpassen
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Snakefoodjah schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:12:
[...]
Hier lukt het alleszins niet.
Gisteren ook niet.
Maar ik had de beta gedownload op Xbox en vlak erna kreeg ik een update van 3gb dus misschien hebben ze met die laatste update gezorgd dat je niet meer local kan spelen.
Er staat steeds logging into Demonware om dan een error te geven: server maintenance….
Spijtig, anders kon ik de instellingen toch al beetje aanpassen

Nee ik nog niet , zit er ook op te wachtenRivanov schreef op woensdag 21 september 2022 @ 06:58:
Iemand vanuit Bol.com de code voor de Xbox Beta al ontvangen? Ik verwacht/hoop ‘m vandaag te krijgen..
Edit : code komt net binnen
[ Voor 5% gewijzigd door Schil1 op 21-09-2022 10:55 ]
Heb 4 dagen kunnen testen op de PlayStation 5 van men zoontje maar kijk er toch naar uit om dit met de elite controller te doen..
Zal toch net iets vlotter gaan denk ik (hoop ik 🤓😁).
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik vind het zelf ook wel beter.Poulske schreef op woensdag 21 september 2022 @ 08:08:
Ik was geabonneerd up de subreddit van MW2 maar snel weer geleaved, wat een azijnzeikers daar. Ze kunnen tegen geen enkele verandering. Vooral de dot op de mini map, persoonlijk vind ik het wel een fijne toevoeging, men kan niet meer constant op die map kijken, maar moet actief naar het geluid gaan luisteren.
Footsteps zijn nu wel heel luid maar dat gingen ze al fixen dus komt wel goed.
Ze kunnen natuurlijk niet voor iedereen goed doen.
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Was het maar zo'n feest op Xbox dat we al 5 dagen mochten spelen, maar gelukkig kunnen we vanaf morgen avond losgaan! Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in en trekken ze alle platformen gelijk. Ik snap inderdaad heel goed dat je de game graag met de elite controller wil proberen, want die controller is echt fijn. Vind het nog steeds erg jammer dat ik die toen moest verkopen omdat hij bleef stukgaan en het terugsturen naar Microsoft flauw was.Snakefoodjah schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:25:
[...]
Heb 4 dagen kunnen testen op de PlayStation 5 van men zoontje maar kijk er toch naar uit om dit met de elite controller te doen..
Zal toch net iets vlotter gaan denk ik (hoop ik 🤓😁).
Bij mij valt hij best mee.G_Dragon schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:28:
[...]
Was het maar zo'n feest op Xbox dat we al 5 dagen mochten spelen, maar gelukkig kunnen we vanaf morgen avond losgaan! Hopelijk komt daar in de toekomst verandering in en trekken ze alle platformen gelijk. Ik snap inderdaad heel goed dat je de game graag met de elite controller wil proberen, want die controller is echt fijn. Vind het nog steeds erg jammer dat ik die toen moest verkopen omdat hij bleef stukgaan en het terugsturen naar Microsoft flauw was.
Af en toe wel het gevoel dat mijn A-knop niet registreert maar als ik deze dan test werkt het wel allemaal goed.
Dus hiervoor terugsturen zal niets helpen denk ik?
Ik moet wel zeggen dat ik niet super veel game dus hij zal ook minder te verduren krijgen dan bij de meeste gamers 🤓
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Wees gerust, met de kerst krijgen we kerstcamo's, met valentijsdag fluorescerende roze hartjes camo's en rond 4 juli 'murican flags camo's. En dan vergeet ik vast nog van die "reactive" camo's die ongetwijfeld in de battlepass komen
En met pasen natuurlijk konijnenpak outfits voor je poppetje.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ik denk dat wanneer je het aangeeft bij de aanmelding dat er vast wel naar gekeken kan worden. Ik had telkens dat de RB knop defect ging / niet reageerde of stick drift en ook de A Knop, maar stuurde hem vaak op wanneer de RB knop weer defect ging (4x keer gebeurd)Snakefoodjah schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:31:
[...]
Bij mij valt hij best mee.
Af en toe wel het gevoel dat mijn A-knop niet registreert maar als ik deze dan test werkt het wel allemaal goed.
Dus hiervoor terugsturen zal niets helpen denk ik?
Ik moet wel zeggen dat ik niet super veel game dus hij zal ook minder te verduren krijgen dan bij de meeste gamers 🤓
Top. Hier ook.Schil1 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 10:17:
[...]
Nee ik nog niet , zit er ook op te wachten
Edit : code komt net binnen
Iemand enig idee of je dan ook een key zou moeten ontvangen?
Of krijg je "automatisch" toegang?
Nee, je hebt geen key nodig.... opstarten en gaan met die banaanJeroenD92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:16:
Ik heb vandaag mw2 gekocht via Steam (PC obviously..)
Iemand enig idee of je dan ook een key zou moeten ontvangen?
Of krijg je "automatisch" toegang?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb er 2 gehad, stuur me anders even een DM dan kan je kijken of die werkt voor jeWesloxx schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:43:
Is er nog een mogelijkheid een code te krijgen voor Xbox zonder preorder?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Mjah - maar dan moet je hem nog echt wel eerst kunnen downloaden. In Battle.Net staat die optie in ieder geval nog uitgegrijsd.RoaDHouse schreef op woensdag 21 september 2022 @ 11:31:
[...]
Nee, je hebt geen key nodig.... opstarten en gaan met die banaan
No drama
Voetstappen heb ik niet gehoord, misschien dat het aan mijn instellingen ligt maar desondanks regelmatig bovenaan gestaan aan het einde.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dan stond je geluid niet goed hoor. Die voetstappen en die van je eigen hoor je geel duidelijk. Wordt aangepast in beta deel 2Lekker Ventje schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:42:
Het zal mijn speelstijl wel zijn maar ik ging altijd al op het geluid af. Zou de minimap door een bug afwezig zijn dan zou het mij niet eens opvallen😀
Voetstappen heb ik niet gehoord, misschien dat het aan mijn instellingen ligt maar desondanks regelmatig bovenaan gestaan aan het einde.
Waarschijnlijk de fixes n.a.v. het eerste weekend.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:28:
Ik heb een update gehad van 711.2 mb op ps5. Vraag me niet waarom. Fixes en aanpassingen zeker
dm gestuurd 👍👍DutchCrownNL schreef op woensdag 21 september 2022 @ 12:13:
[...]
Ik heb er 2 gehad, stuur me anders even een DM dan kan je kijken of die werkt voor je
Je CoD account gekoppeld met Steam?Alexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 14:51:
Heb de code vanuit Activision ingevuld en dan staat er in Steam "beschikbaar op 24 september." Is het echt alleen met een pre-order dat je toegang krijgt op de 22e? Of toch ook met code?
:strip_exif()/f/image/SJj76T2eewrOzTXXGJBXH3gU.jpg?f=fotoalbum_large)
(plaatje van @Oxigeon )
Hier is precies te zien wanneer je kan beginnen. Hoeft die vraag ook niet om de vijf posts gesteld te worden
Staat ook gewoon in de OP.Vrijdag schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:14:
[Afbeelding]
(plaatje van @Oxigeon )
Hier is precies te zien wanneer je kan beginnen. Hoeft die vraag ook niet om de vijf posts gesteld te worden
Snap ik maar dit zegt letterlijk niks over het verschil tussen een early code en een pre-order.Vrijdag schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:14:
[Afbeelding]
(plaatje van @Oxigeon )
Die leest toch niemand
Wat is het verschil tussen die twee?Alexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:15:
[...]
Snap ik maar dit zegt letterlijk niks over het verschil tussen een early code en een pre-order.
staat ook in de start van het topic hahaVrijdag schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:14:
[Afbeelding]
(plaatje van @Oxigeon )
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Da's tekst, dit is het plaatje bij het praatjeAlwaysNick schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:20:
[...]
staat ook in de start van het topic haha
haha tegenwoordig houden we niet meer van lezen alles met plaatjes is +1Vrijdag schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:22:
[...]
Da's tekst, dit is het plaatje bij het praatje
Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag, ik heb namelijk al een code (geen pre-order) maar daarmee geeft Steam dus aan dat ik pas vanaf 24 september toegang heb. Aangezien pc alles digitaal is willen ze misschien toch een pre-order zien? Afwachten dan maar..Vrijdag schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:20:
[...]
Wat is het verschil tussen die twee?Je krijgt de code door een reservering te plaatsen. En met die code krijg je twee dagen eerder toegang tot de twee beta's (of één, afhankelijk van het platform).
Volgens mij geld die pre order alleen voor BattleNet misschien even kijken op de beta site van CoDAlexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:27:
[...]
Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag, ik heb namelijk al een code (geen pre-order) maar daarmee geeft Steam dus aan dat ik pas vanaf 24 september toegang heb. Aangezien pc alles digitaal is willen ze misschien toch een pre-order zien? Afwachten dan maar..
Ik heb ook geen pre-order geplaatst (voor de xbox) maar wel een code weten te bemachtigen.Alexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:27:
[...]
Dat is dus eigenlijk ook mijn vraag, ik heb namelijk al een code (geen pre-order) maar daarmee geeft Steam dus aan dat ik pas vanaf 24 september toegang heb. Aangezien pc alles digitaal is willen ze misschien toch een pre-order zien? Afwachten dan maar..
Kijk eens als je inlogt op https://profile.callofdut...s/redeemCode/beta-partner, zie je daar misschien je beta code staan voor steam? In mijn geval trof ik daar de xbox redeem code aan.
Dat schijnt 09:00 PST (Pacific Standard Time) te zijn. Dat is hier 18:00 en dan komt de zomertijd correctie er nog bij.G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:15:
[...]
Vind alleen die tijden soms zo jammer, waarom pas vanaf 19:00
Ik vind het ook vreemd, vooral omdat de afbeeldingen nergens spreken over een bepaalde tijd. Voor het Verre Oosten is die datum al voorbij voordat het live is, en hier dus grotendeels van de dag. Het zou ze sieren als ze in vervolg of de tijd ook in de infographs meenemen en dan bijvoorbeeld verschillende wereld tijdzones erin zetten of gewoon met de dateline per tijdzone het activeren. Of je pakt GMT, wat het middelpunt van de tijdzones is.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Dit staat op de Steam pagina van MW2 Beta....Alexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:27:
[...]
/f/image/qlb9TQtvviUPiBprKoWASRKK.png?f=fotoalbum_large)
Staat er toch gewoon? Wat snap je niet aan het plaatje.Alexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:15:
[...]
Snap ik maar dit zegt letterlijk niks over het verschil tussen een early code en een pre-order.
Met pre order krijg je een code waardoor je platform afhankelijk vroeger de beta kan spelen.
Ik vermoed dat je die code morgen ergens in steam kan gebruiken. Beta is op dat platform nog niet live.
[ Voor 12% gewijzigd door Chelseamarre123 op 21-09-2022 17:43 ]
Is gedaan de beta. Morgen om 19 uur gaan de servers terug open... vorige week was het al om 18 uur...k1978 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:44:
Servers hebben maintenance? Speel op PS5..
Oké toch wel. Ff geduld dus. Bedankt 👍Wolverine9000 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 17:49:
[...]
Is gedaan de beta. Morgen om 19 uur gaan de servers terug open... vorige week was het al om 18 uur...
Nadat de preload is afgerond zie ik ditJeroenD92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 16:16:
[...]
Dit staat op de Steam pagina van MW2 Beta....
[Afbeelding]

:fill(white):strip_exif()/f/image/PflXz4eVRYsbwT9SFd6SuQi0.png?f=user_large)
DATUMJeroenD92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:16:
[...]
Nadat de preload is afgerond zie ik dit![]()
[Afbeelding]
22-23 SEPT.
PLATFORM
XBOX + BATTLE.NET + STEAM EARLY ACCESS; OPEN VOOR ALLE PLAYSTATION®-SPELERS
https://www.callofduty.com/nl/modernwarfare2/beta
Dit bedoel ik dus. Je zou toegang vanaf 22 september moeten hebben maar volgens Steam is dat dus pas een paar dagen later. Gewoon maar even afwachten dus.JeroenD92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:16:
[...]
Nadat de preload is afgerond zie ik dit![]()
[Afbeelding]
Je snapt het nog niet helemaal volgens mij maar no worries, ben benieuwd of hij inderdaad dan al beschikbaar komt morgenavond. Anders pre-order ik alsnog even.AlwaysNick schreef op woensdag 21 september 2022 @ 18:36:
[...]
DATUM
22-23 SEPT.
PLATFORM
XBOX + BATTLE.NET + STEAM EARLY ACCESS; OPEN VOOR ALLE PLAYSTATION®-SPELERS
https://www.callofduty.com/nl/modernwarfare2/beta

^ Terwijl de zogenaamde 'early access' code dus al is ingevuld
[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 21-09-2022 20:10 ]
Ik snap het heel goed. Maar neem anders even contact op met valve. Maar het word wel heel irritant dat mensen 30x vragen op een dag wanneer de beta uit komt/beschikbaar isAlexknl schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:03:
[...]
Dit bedoel ik dus. Je zou toegang vanaf 22 september moeten hebben maar volgens Steam is dat dus pas een paar dagen later. Gewoon maar even afwachten dus.
[...]
Je snapt het nog niet helemaal volgens mij maar no worries, ben benieuwd of hij inderdaad dan al beschikbaar komt morgenavond. Anders pre-order ik alsnog even.
[Afbeelding]
^ Terwijl de zogenaamde 'early access' code dus al is ingevuld
Dan is het dus niet duidelijk genoegAlwaysNick schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:16:
[...]
Ik snap het heel goed. Maar neem anders even contact op met valve. Maar het word wel heel irritant dat mensen 30x vragen op een dag wanneer de beta uit komt/beschikbaar is
Volledig mee eens. Sommige mensen doen de moeite niet om te lezen....AlwaysNick schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:16:
[...]
Ik snap het heel goed. Maar neem anders even contact op met valve. Maar het word wel heel irritant dat mensen 30x vragen op een dag wanneer de beta uit komt/beschikbaar is
:strip_exif()/f/image/qifUMpr0qQW4g2C2KkLW88pF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja hier vandaag ontvangen voor XSXLil Tjappo schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:01:
Meer mensen die een pre order hebben staan bij bol.com? En hebben die al een beta code ontvangen?
De meeste hebben het allemaal over een early access key voor de Ps (of Xbox). De pc heb ik nog niet voorbij zien komen. Dat er vervolgens mixed messages worden afgegeven op Steam helpt daar ook niet bij.Wolverine9000 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 21:55:
[...]
Volledig mee eens. Sommige mensen doen de moeite niet om te lezen....
Het is nog altijd een raadsel voor me. Ik zie het wel de komende dagen.
Gisterochtend ontvangen.Lil Tjappo schreef op woensdag 21 september 2022 @ 20:01:
Meer mensen die een pre order hebben staan bij bol.com? En hebben die al een beta code ontvangen?
Ze hebben tegenwoordig overal klanten service. Neem dan contact op met Valve. En wil je de volgende beta niet zo onzeker zijn of je hem gelijk kan spelen. Adviseer ik je om hem te pre orderen via de officiele launcher van Activision: BattleNETJeroenD92 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 23:20:
[...]
De meeste hebben het allemaal over een early access key voor de Ps (of Xbox). De pc heb ik nog niet voorbij zien komen. Dat er vervolgens mixed messages worden afgegeven op Steam helpt daar ook niet bij.
Het is nog altijd een raadsel voor me. Ik zie het wel de komende dagen.
Daarbij staat in de start van een topic:
En onderaan het tabel staat tevens:Infinity Ward kondigt ook een bètatest aan. De bèta vindt plaats in september. De beta is in 2 weekenden gesplits. Weekend 1 is de PlayStation only beta van 16/17 september als early acces voor de mensen die de game gepre-orderd hebben. En van 18 tot en met 20 september open voor alle PlayStation gebruikers. Het 2e weekend is van 22 september tot 23 september voor alle PlayStation spelers en de mensen die de game op PC en XBOX* gepre-orderd hebben en van 24 tot en met 26 september open voor iedereen die wil spelen.
*Voor de XBOX versie is XBOX live nodig.
Er moet een mobiel telefoonnummer aan je Battle.net®- of Steam®-account gekoppeld zijn om de open bèta van Modern Warfare® II te kunnen spelen.
https://www.callofduty.com/nl/modernwarfare2/beta*Call of Duty: Black Ops Cold War/Call of Duty: Warzone op pre-orderplatform vereist om Night Raid Mastercraft te kunnen verzilveren. Afzonderlijk verkrijgbaar/te downloaden. Night Raid Mastercraft moet vóór 5 november 2022 worden verzilverd. **Battle Pass en Tierskips zullen in Call of Duty: Vanguard toegankelijk zijn zodra de Battle Pass van Seizoen 1 in de game beschikbaar is gemaakt. Het verzilveren van de Battle Pass is op slechts 1 seizoen van de Vanguard Battle Pass van toepassing.
Daarbij staat bij iedereen die hem gepre-download heeft dat hij pas de 24e te spelen is dus ga er maar vanuit dat als jij hem gepre-orderd hebt hij vanavond om 19:00 geunlocked word.
Of check even dit filmpje https://www.youtube.com/watch?v=Y9cj51JgnVY
Voor de mensen die een code voor het spel: Call of Duty: Modern Warfare II hebben gekregen, omdat ze een product van Intel hebben gekocht.
Check even je spam-folder van je mail. Ik heb een mail met instructie gekregen zodat je de beta kan activeren.
Ik heb de game pas gisterenochtend besteld (en betaald
Playstation 5
Ik heb idd hetzelfde, ook nog niks ontvangen helaas.D-Ed schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:44:
[...]
Ik heb de game pas gisterenochtend besteld (en betaald)bij Bol maar nog niets binnen (ook niet bij de spam). Tot de lunch geef ik ze anders bestel ik hem gewoon digitaal..
Idem hier, bestelling bij Bol geannuleerd en digitaal gekocht.Lil Tjappo schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:21:
[...]
Ik heb idd hetzelfde, ook nog niks ontvangen helaas.
Ground War was bevestigd voor weekend 2.Stylze schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:00:
Weer lekker knallen vanavond, hopelijk gooien ze een nieuwe map in de mix. Zou wel leuk zijn als er een groundwar map in komt! Dat zag er echt tof uit op het cod Next event en geeft wat afwisseling met steeds die kleine maps.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Das niet men ding. Hou het gewoon bij domination.... of hardpoint moesten ze dit toevoegen deze avond...
Dat is meerdere malen gezegd hier en staat ook in het begin van dit topicCousinBoneless schreef op donderdag 22 september 2022 @ 09:34:
Ik heb vanmorgen de PC beta op Steam gedownload; dacht deze morgen vast enkele uurtjes te knallen maar helaas. Vanavond 1900 gaat ie pas open...
[Afbeelding]
Damn ik word oudAlwaysNick schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:28:
[...]
Dat is meerdere malen gezegd hier en staat ook in het begin van dit topic

HAHAHA ouderdom komt met gebreken zeggen ze hahaha
Als ze het wat beter krijgen dan in MW2019 kijk ik er wel naar uit. Verder idd alleen Domination en TDM, andere modes speel ik niet.Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:19:
[...]
Das niet men ding. Hou het gewoon bij domination.... of hardpoint moesten ze dit toevoegen deze avond...
Vanavond voor het eerst iig, want op de series X.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Krijg nu de melding :login servers are currently undergoing maintenance.
Dat is al heel vaak herhaald hier en staat ook in de TS.edebee schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:00:
Heb gisteren de code ontvangen van bol voor de xbox. Weet iemand wanneer het echt liive gaat vandaag?
Krijg nu de melding :login servers are currently undergoing maintenance.
Had ik gemist omdat ik meteen naar de laatste pagina was gegaankronolith schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:02:
[...]
Dat is al heel vaak herhaald hier en staat ook in de TS.

Ge moogt altijd delen ( via privebericht misschien) wat je aangepast hebt of sites/filmpjes doorsturen met goeie profielen op.
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Persoonlijk kijk ik daar heel erg naar uit, grote verbeteringen t.a.v. 2019 (mode was te chaotisch). Persoonlijk hoop ik alleen dat ze eindelijk een HC versie hier van uitbrengen.
Voor u is het de eerste keer. Heb er ook zin in voor de tweede keer. Vorige keer waren de servers al om 18 uur open. Mss deze avond ook al hoop ik.G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:03:
Heb er zin in!!
Dat Groundwar ziet er wel gaaf uit eigenlijk. Een leuke mix tussen CoD en BF (there, I said ithijissegek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:56:
Gisteren wat filmpjes kunnen bekijken van Ground War mode.
Persoonlijk kijk ik daar heel erg naar uit, grote verbeteringen t.a.v. 2019 (mode was te chaotisch). Persoonlijk hoop ik alleen dat ze eindelijk een HC versie hier van uitbrengen.
GW lijkt een beetje op Warzone/BF, ziet er wel erg goed uit.hijissegek schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:56:
Gisteren wat filmpjes kunnen bekijken van Ground War mode.
Hopelijk zit die vanavond ook in de beta

Ieder zen ding. Ben geen grote fan van warzone en ground war modes.DutchCrownNL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:25:
[...]
GW lijkt een beetje op Warzone/BF, ziet er wel erg goed uit.
Hopelijk zit die vanavond ook in de beta
Ja klopt maar we zijn er helemaal klaar voor! Hopelijk werkt split-screen dan ook in de betaWolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:08:
[...]
Voor u is het de eerste keer. Heb er ook zin in voor de tweede keer. Vorige keer waren de servers al om 18 uur open. Mss deze avond ook al hoop ik.
BFBC2 en BF3 vond ik nog wel leuk, maar daarna werden die omgevingen voor mij gewoon veel te groot. Groundwar is een mooie balans tussen de CoD speelstijl en BF elementen (grootte/voertuigen) voor mij
Hoezo kan ik niet wachten op vanavondG_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:31:
[...]
Ja klopt maar we zijn er helemaal klaar voor! Hopelijk werkt split-screen dan ook in de beta
Vorig jaar zat er nog geen splitscreen is, dus ik verwacht vanavond weer niet. Afgelopen weekend in ieder geval niet bij PS Beta heb ik mij laten vertellen.
Begint de beta vanavond pas?? Nondeju ik vandaag 13:00 klaar met werk. Met gierende banden naar huis, kan ik de beta niet starten. Wat een bummerHoianddoei schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:39:
[...]
Hoezo kan ik niet wachten op vanavond![]()
Kijk er al heel de dag naar uit, gaat echt nergens over hahaha
Vorig jaar zat er nog geen splitscreen is, dus ik verwacht vanavond weer niet. Afgelopen weekend in ieder geval niet bij PS Beta heb ik mij laten vertellen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
19:00Korkss schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:54:
[...]
Begint de beta vanavond pas?? Nondeju ik vandaag 13:00 klaar met werk. Met gierende banden naar huis, kan ik de beta niet starten. Wat een bummer
Wees gerust, je ISP plant rond die tijd wel even onderhoud