• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:35
Vrijdag schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:15:
[...]

Wees gerust, je ISP plant rond die tijd wel even onderhoud >:)
En anders zijn het de COD servers zelf wel :Y

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:55
Hoianddoei schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:28:
[...]

En anders zijn het de COD servers zelf wel :Y
Grote kans.
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:31:
[...]

Ja klopt maar we zijn er helemaal klaar voor! Hopelijk werkt split-screen dan ook in de beta :D
Ik zou je zinnen daar niet op zetten. Normaal zit Split Screen nog niet in de beta :X

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Vorige week 0 problemen dus verwacht het niet

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:13:
[...]

Ik zou je zinnen daar niet op zetten. Normaal zit Split Screen nog niet in de beta :X
De echte beta loopt toch tot januari 2023? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:49
[...]

Hahha ja of geklapte servers :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Krijg net een pushbericht van de Playstation app: "Speel nu de open beta van Modern Warfare II", nu ben ik zelf niet thuis, maar misschien voor degene die dat wel al is even het kijken waard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tommerd_ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:15:
Krijg net een pushbericht van de Playstation app: "Speel nu de open beta van Modern Warfare II", nu ben ik zelf niet thuis, maar misschien voor degene die dat wel al is even het kijken waard :P
Is fake. Charlie intel heeft al gezegd dat het niet klopt lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommerd_
Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:16:
[...]

Is fake. Charlie intel heeft al gezegd dat het niet klopt lol
Ah ja zo ver heb ik natuurlijk niet gekeken :)

Iemand te vroeg op een knopje gedrukt haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Korkss schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:54:
[...]

Begint de beta vanavond pas?? Nondeju ik vandaag 13:00 klaar met werk. Met gierende banden naar huis, kan ik de beta niet starten. Wat een bummer :+
haha.. voor ps gooiden ze hem iets eerder open wellicht doen ze dat straks ook
Ik kijk er wel weer naar uit. Maar ik ga denk ik over het algemeen wel GW spelen. Want als ik in 6v6 het Hotel krijg dan voelt het ook als GW

AlwaysNick schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:23:
Ik kijk er wel weer naar uit. Maar ik ga denk ik over het algemeen wel GW spelen. Want als ik in 6v6 het Hotel krijg dan voelt het ook als GW
Komt mss nieuwe map in 6 vs 6
Ik hoop dat ie dan klein is. en niet campy.

AlwaysNick schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:26:
[...]

Ik hoop dat ie dan klein is. en niet campy.
Zien wel zekers

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-10 19:01
Even een check hier. Ik heb net de game gepreordered / gekocht op steam. In de veronderstelling dat vandaag / vanavond die early beta access voor PC los gaat. Maar ik zie in Steam nu naast de greyed out Play knop "Unlocks 24 september", met direct daaronder een nieuwspost in de steam client "get ready for the beta unlock on 22 september".

Foutje in Steam, of doe ik iets verkeerd of kijk ik wat over het hoofd?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Scheelt dat ik al een Beta weekend heb kunnen spelen. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:35:
[...]

Scheelt dat ik al een Beta weekend heb kunnen spelen. :+
Niet met je Elite controller 8)

• shakespeare
!GN!T!ON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:34:
Even een check hier. Ik heb net de game gepreordered / gekocht op steam. In de veronderstelling dat vandaag / vanavond die early beta access voor PC los gaat. Maar ik zie in Steam nu naast de greyed out Play knop "Unlocks 24 september", met direct daaronder een nieuwspost in de steam client "get ready for the beta unlock on 22 september".

Foutje in Steam, of doe ik iets verkeerd of kijk ik wat over het hoofd?
heb je de beta gedownload vanuit steam ? bij mij geeft hij helemaal niks over een datum aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !GN!T!ON
shakespeare schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:37:
[...]

heb je de beta gedownload vanuit steam ? bij mij geeft hij helemaal niks over een datum aan.
Ja klopt, in steam op de storepage van de game op pre-order geklikt en gekocht. Toen ging ie 18,5GB preloaden. In mijn Library zie ik nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFNjPvkje8L6H3smUlir5-QbT-w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kDn7UFKRcRMLd5U9O1reMBAB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
D-Ed schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:36:
[...]

Niet met je Elite controller 8)
Maar dat gaat vanavond ook gewoon lukken. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• shakespeare
!GN!T!ON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:40:
[...]

Ja klopt, in steam op de storepage van de game op pre-order geklikt en gekocht. Toen ging ie 18,5GB preloaden. In mijn Library zie ik nu dit:

[Afbeelding]
hmm.. staat die ook los in je library als mw2 beta ? ik gebruik de activision launcher..
ik denk wel dat het goed is, voor de zekerheid miss even opnieuw downloaden je hebt nog tijd.

• !GN!T!ON
shakespeare schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:48:
[...]

hmm.. staat die ook los in je library als mw2 beta ? ik gebruik de activision launcher..
ik denk wel dat het goed is, voor de zekerheid miss even opnieuw downloaden je hebt nog tijd.
Yes, twee dingen, de game zelf, die unlocked volgens Steam op 28 oktober. En een Open Beta, die staat op 24 september unlock. Wacht nog wel even af, volgens mij unlocked hij vanavond om 7 uur ongeveer toch? Mocht het niet werken dan refund ik hem wel op Steam en koop ik hem via Battle.net.

• shakespeare
!GN!T!ON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:52:
[...]

Yes, twee dingen, de game zelf, die unlocked volgens Steam op 28 oktober. En een Open Beta, die staat op 24 september unlock. Wacht nog wel even af, volgens mij unlocked hij vanavond om 7 uur ongeveer toch? Mocht het niet werken dan refund ik hem wel op Steam en koop ik hem via Battle.net.
ja dan unlocked hij vanavond ff steam rebooten dan moet het goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lieve mensen, de beta voor reserveringen start over een paar uurtjes. Kijk gewoon dan of je er in kan (als je de reservering gemaakt hebt natuurlijk)

Wij kunnen van hieruit echt niks zinnigs zeggen of je vanavond al dan niet kan spelen, neem dan contact op met Steam/Valve of Battle.net of er een typfout ofzo op de productpagina staat :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-10 18:32
[...]

[Afbeelding]
ik heb precies hetzelfde.
vandaag pas gekocht...

Misschien dat je de game voor een bepaalde datum moest kopen om vandaag de beta te joinen?

• D-Ed
  • Niet online
Androo schreef op donderdag 22 september 2022 @ 16:56:
[...]

ik heb precies hetzelfde.
vandaag pas gekocht...

Misschien dat je de game voor een bepaalde datum moest kopen om vandaag de beta te joinen?
Volgens mij niet, ik heb hem vanmiddag in de MS Store aangeschaft en kreeg meteen de losse beta download aangeboden.. Zal voor andere platformen ook gelden lijkt mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• !GN!T!ON
D-Ed schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:03:
[...]

Volgens mij niet, ik heb hem vanmiddag in de MS Store aangeschaft en kreeg meteen de losse beta download aangeboden.. Zal voor andere platformen ook gelden lijkt mij.
Die download heb ik ook, alleen dan met bericht dat het 24ste unlocked. Maar ik heb nog even rond gestruind op Steam en wat ik lees is het een slordigheidje van Valve. Als je de pre-order hebt gedaan unlocked hij gewoon om 7 vanavond.

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-10 22:03
Benieuwd hoe hij op PC gaat spelen maar normaal vind ik COD toch echt een console/controller game. PS5 beviel goed afgelopen weekend maar kan hem nu dus mooi gaan vergelijken. Controller op PC is natuurlijk ook mogelijk maar dan zit je helaas alsnog met keyboard mensen in de lobby.
!GN!T!ON schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:14:
[...]

Die download heb ik ook, alleen dan met bericht dat het 24ste unlocked. Maar ik heb nog even rond gestruind op Steam en wat ik lees is het een slordigheidje van Valve. Als je de pre-order hebt gedaan unlocked hij gewoon om 7 vanavond.
Top! Dan was het dus inderdaad een (type)foutje :)

• shakespeare
Alexknl schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:42:
Benieuwd hoe hij op PC gaat spelen maar normaal vind ik COD toch echt een console/controller game. PS5 beviel goed afgelopen weekend maar kan hem nu dus mooi gaan vergelijken. Controller op PC is natuurlijk ook mogelijk maar dan zit je helaas alsnog met keyboard mensen in de lobby.

[...]

Top! Dan was het dus inderdaad een (type)foutje :)
toen ik call of duty voor het eerste speelde COD 1 was dit toch echt alleen op PC 20 jaar geleden.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nu net nieuwe update van 14.1 gb aan het downloaden op Steam

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10
[...]

[Afbeelding]
Het is de datum van de open beta, die begint op de 24e en dat verandert niet. Met de pre order koop je eigenlijk early access voor de open beta, vandaar dat de datum van de 24e blijft staan. Is inderdaad wat verwarrend.
shakespeare schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:58:
[...]

toen ik call of duty voor het eerste speelde COD 1 was dit toch echt alleen op PC 20 jaar geleden.
Die kreeg ik gratis bij mijn Soundblaster Audigy 2zs op de HCC beurs O+

Hooked ever since!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier op de FAQ steam discussion page heeft developer een post gemaakt met info er over
https://steamcommunity.co...ns/0/3367027031777612393/
Why does the Store page say that the Beta opens on the 24th?
The date is referencing when we open the Beta to everyone on Steam to play, you may however have access and can start playing from September 22nd if:

- You've pre-ordered Modern Warfare II

OR

- You've redeemed an Early Access Beta code

Note: If you've pre-ordered Modern Warfare II, you just need to restart your Steam Client to see the Beta in your library.
en hier rechts op de pagina staat ook dat het op 19:00 vandaag start als je voldoet aan bovenstaande voorwaarden > https://steamcommunity.co...etail/6161510068570721394

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
Thanks voor de headsup! *O*

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:34
Nog iets langer dan een half uur, argh... Kan niet wachten!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:17:
Nog iets langer dan een half uur, argh... Kan niet wachten!
Zijn live hoor. Ben al aant schieten lol

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:18:
[...]

Oh hoe dan? 19:00 toch pas...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:18:
[...]

Ik gok dat hij bedoeld dat hij dan pas thuis is :)

• G_Dragon
servival7 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:19:
[...]

Ik gok dat hij bedoeld dat hij dan pas thuis is :)
Nee ben al thuis vanaf 16:00, wachtende tot 19:00 :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:19:
[...]

Oh hoe dan? 19:00 toch pas...
Is om zes uur open gegaan de servers gelijk vorige week hoor

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Ik voel me gelijk weer thuis, laatste CoD was Modern Warfare 2019.

Eerste potje Domination, bijna 2 keer zoveel deaths als kills en de meeste vlaggen veroverd, dat is typisch voor mij. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• servival7
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:19:
[...]

Nee ben al thuis vanaf 16:00, wachtende tot 19:00 :p
Ga spelen dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
The hype is realll :D

Museum zit er weer tussen juist gehad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ik ging ook van 19:00 uit en had een pizza besteld, gooien ze die servers eerder live. :X

• G_Dragon
Inderdaad geen split-screen

Voetstappen zijn nog zelfde naar mijn gevoel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat speelt het fijn!!! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze ga ik platspelen bij release weet ik nu al. I like it

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:43:
[...]

Deze ga ik platspelen bij release weet ik nu al. I like it
Doe je dat nu al niet dan? Is inmiddels je tweede beta weekend al :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:46:
[...]

Doe je dat nu al niet dan? Is inmiddels je tweede beta weekend al :D
Bij release e. Invasion is chaos a volonte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
-O-

Maar....? COD ( *O* ) of toch Halo? ( -O- )

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Toch wel lekker hoor, meteen lvl15 op de XBox😀

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• shakespeare
waar is de deathmatch man....

• servival7
ik ben level 5 maar multiplayer loadout staat nog steeds op locked. Iemand een idee waar dat aan ligt?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:18
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Speel al op de PS5, dus als iemand nog interesse heeft in een Xbox-key, veel plezier.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Mijn eerste match is meteen tdm

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• G_Dragon
NotSoSteady schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:58:
***members only***

Speel al op de PS5, dus als iemand nog interesse heeft in een Xbox-key, veel plezier.
Claimed voor een maat van me, die wil ook zoo graag spelen! Dank je!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10
NotSoSteady schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:58:
***members only***

En verzilverd. Blij mee. Bedankt 👍🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:11:
[...]

Claimed voor een maat van me, die wil ook zoo graag spelen! Dank je!!
Ah net net laat. Iemand anders nog met een extra code? In houd me aanbevolen

• G_Dragon
Lil Tjappo schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:13:
[...]

Ah net net laat. Iemand anders nog met een extra code? In houd me aanbevolen
Zou mooi zijn voor een maat van me, een dm mag altijd!

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 22-09-2022 19:15 ]

• shakespeare
al 2x crash gehad pc

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
hier 1, krijg de vraag dat mijn driver niet up to date is van amd. vervolgens start ie op en crash direct xD
Op ps5 voorlopig nog niets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
Zoo dit spel speelt lekker weg zeg. Moet nog wel wennen aan die gunsmith en mijn kills per potje zijn nog niet echt top. Achjaa, nog even dit weekend lekker knallen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Lang leve cross progression! Kan gewoon met de loadouts verder op m’n Series X die ik vorig weekend op de PS5 heb vrijgespeeld.

Lekker met de MP5 de noobs afraggen die dit weekend pas spelen. >:) :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 22-09-2022 19:28 ]

Rivanov schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:27:
Lang leve cross progression! Kan gewoon met de loadouts verder op m’n Series X die ik vorig weekend op de PS5 heb vrijgespeeld.

Lekker met de MP5 de noobs afraggen die dit weekend pas spelen. >:) :+
Die is steek de mp5. Wat een beest. Ben benieuwd naar de scar op level 25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
En wat speelt het weer heerlijk met de Elite Controller. Dan merk je pas weer wat je mist op de PS5.

• Rivanov
  • Nu online
Invasion is overigens nieuw t.o.v. afgelopen weekend. Straks eens proberen.

20 vs. 20.

Rivanov schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:38:
Invasion is overigens nieuw t.o.v. afgelopen weekend. Straks eens proberen.

20 vs. 20.
Chaos lol

• shakespeare
waar is team deathmatch ?

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Volgens mij hebben de servers het zwaar.. blijft hangen op connecting nu bij matchmaking

[ Voor 3% gewijzigd door Imperium op 22-09-2022 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
Imperium schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:52:
Volgens mij hebben de servers het zwaar.. blijft hangen op connecting nu bij matchmaking
Bij jou inmiddels wel al gelukt? Ik blijf ook al paar minuten op matchmaking..
Imperium schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:52:
I
Denk het ook. Al paar minuten potje aan het zoeken
Hoianddoei schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:56:
[...]

Bij mij ook nog aan het zoeken

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze moeten echt iets doen aan flashbangs man, niet normaal hoe lang het duurt.
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:07:
Ze moeten echt iets doen aan flashbangs man, niet normaal hoe lang het duurt.
Das juist
6 vs 6 vind ik rap een potje. Bij invasion nog steeds aan het wachten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Onder Quick Play, samen met Domination.

• Rivanov
  • Nu online
Hoianddoei schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:56:
[...]

Ik kan hier gewoon moeiteloos games joinen.

• Kalis
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-09 04:10
iemand een PC beta code voor een arme gamer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarkj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 19:05
Invasion is niet te spelen vanwege lag. Hebben meer hier last van?

• shakespeare
beste cod ever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ah, Museum is weer terug. :)

• DutchCrownNL
Maarkj schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:25:
Invasion is niet te spelen vanwege lag. Hebben meer hier last van?
Ja hier had ik net ook een paar games met lag, soms alleen bij het spawnen maar ook gehad dat ik amper kon lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalis
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-09 04:10
2RF6H-RK3C9-K27G9-C942V-FH7WZ snel zijn ik heb hem zojuist gekregen
Mss stomme vraag maar snap gamemode invasion niet zo...
En de map laad soms niet volledig in op invasion. Geen last van lag op deze modus

• tommerd_
Wolverine9000 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:33:
Mss stomme vraag maar snap gamemode invasion niet zo...
Blij dat ik niet de enige was, ik zag het gewoon als team deathmatch. Wel een vette gamemode trouwens, map is goed, 20v20 en iets meer BF gevoel voor de afwisseling mag altijd.
tommerd_ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:34:
[...]

Blij dat ik niet de enige was, ik zag het gewoon als team deathmatch. Wel een vette gamemode trouwens, map is goed, 20v20 en iets meer BF gevoel voor de afwisseling mag altijd.
Snipen op het dak ja

• Maarkj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-10 19:05
Ergernis numero 1..

• tommerd_
Geen sniper tegen me gehad, lekker rondgerend, soms wat meer long range gevechten maar dat verbetert je aim alleen maar!
Gdwoon de sniper eens proberen is beta voor iets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 21:43
Heerlijke game inderdaad! Ben nog wel echt slecht :) nog tips of is het gewoon veel oefenen en dood gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

Katseviool schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:39:
Heerlijke game inderdaad! Ben nog wel echt slecht :) nog tips of is het gewoon veel oefenen en dood gaan?
Dat laatste. :)

Als je de maps en wapens na een tijdje beter kent gaat het ongetwijfeld al veel beter.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoe unlock je wapens? Ben level 7 en heb enkel nog de m4, terwijl de kastov-74 ook unlocked zou moeten zijn. Dat ding is echter nog steeds locked.
Pagina: 1 ... 11 ... 85 Laatste